After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat is jammer. Maar krijg je eigenlijk ook voor door TPH geannuleerde bestellingen die 20 euro waardecheque?timofp schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:25:
Ik ga dus alsnog mijn Tablet niet ontvangenomdat we met 2 Tweakers op 1 Adres in Nederland besteld hebben, want TPH stuurde niet naar België... jammer, want had me er wel op verheugd.
Antwoord gehad via Twitter?timofp schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:25:
Ik ga dus alsnog mijn Tablet niet ontvangenomdat we met 2 Tweakers op 1 Adres in Nederland besteld hebben, want TPH stuurde niet naar België... jammer, want had me er wel op verheugd.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
Zoals aangegeven, binnen 30 dagen. Voor een nieuwe batch bijbestellen is dat een vrij normale tijd.spone schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:43:
Ben benieuwd wanneer de tablets daadwerkelijk uitgeleverd worden, of dat enigszins op korte termijn zal zijn.
Ze moeten van de leverancier vandaan komen.. en dat zou zo maar een week kunnen duren afhankelijk van het een en ander. Vervolgens heb je bij TPH nog de nodige processen die ze moeten doorlopen voordat ze weer verzonden worden, dan ben je al snel twee weken verder.spone schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:43:
Ben benieuwd wanneer de tablets daadwerkelijk uitgeleverd worden, of dat enigszins op korte termijn zal zijn.
Ik verwacht dan ook eind januari, niet minder dan logisch.
Verwijderd
Ik wacht het even af en ga er eigenlijk vanuit dat het wel goedkomt.
Heb je wel een ordernummer gekregen?MrN schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:24:
Ja heb al meerdere malen gemaild, bellen tijdens kantooruren is nogal moeilijk.
Ik wacht het even af en ga er eigenlijk vanuit dat het wel goedkomt.
Dan is OF je emailadres onjuist OF je bestelling niet gelukt...MrN schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:
Noppes helemaal niets.
Lullig om te zeggen, maar ik geef je dan weinig kans/hoop op de tablet.MrN schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:34:
Ik weet het ook niet gisteren om te proberen een telefoon half besteld en daar kreeg ik direct een melding of ik de bestelling nog wou afronden, dus er is iets misgegaan.
Dan denk ik dat je bestelling niet doorgekomen is hoor. Iedereen die hem besteld heeft kreeg gelijk een email met de bevestiging en daarna zelfs nog het AMP-Logistics bericht binnen. Heb je die niet gehad dan is je bestelling helemaal niet doorgekomen.MrN schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:34:
Ik weet het ook niet gisteren om te proberen een telefoon half besteld en daar kreeg ik direct een melding of ik de bestelling nog wou afronden, dus er is iets misgegaan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
En weet je al of de tablet geleverd gaat worden?MrN schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:34:
Ik ben wel zeer benieuwd wanneer we de tablet kunnen verwachten. Ik denk/hoop eind januari, maar het is ook niet erg als het later is.
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 13-01-2012 09:27 ]
Ja, kost je misschien wel wat geld, maar je weet dan zeker of je hem krijgt of niet. Wachten op een mailtje terug zal langer duren.MrN schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:31:
Je bedoelt bellen op het standaard 0900 nummer?
Tablet zal volgende week ofzoiets wel komen denk ik. Laten we blij zijn dat we em krijgen en even geduld hebben!
Da's igg al snel.bruudx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:
Zojuist via de post een brief van TPH ontvangen met een tegoed voucher van 20 euroToch netjes!
Tablet zal volgende week ofzoiets wel komen denk ik. Laten we blij zijn dat we em krijgen en even geduld hebben!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Het beste kan je snel bellen gezien het natuurlijk niet bekend is hoeveel tablets er zijn en als je bestelling helemaal niet doorgekomen is je een grote kans hebt dat je hem dan niet kan krijgen.MrN schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:31:
Je bedoelt bellen op het standaard 0900 nummer?
Heb je ook niet een overschrijving naar TPH op je bankrekening staan of had je rembours geselecteerd?
Dat is vlot ja!bruudx schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:
Zojuist via de post een brief van TPH ontvangen met een tegoed voucher van 20 euroToch netjes!
Wellicht komt hij bij meerderen vandaag binnen.
Nu nu kijken wat de prijzen van een SD kaart zijn bij TPH.
Maargoed, MrN ik vrees dat je toch iets van bewijs zult moeten hebben dat je de bestelling hebt gedaan, want hoe kan TPH nou onderscheid maken tussen jou en iemand die alleen maar zegt dat er een bestelling is geplaatst.
Daarnaast zou ik er toch vaart achter zetten dan, want een dag langer gewacht met dit verhaal richting TPH is nog minder kans op een tablet denk ik.
Ik ben niet de enige die dit heeft volgens mij.
Als je dan maar niet hier komt zeuren dat je niets hebt ontvangen. Ze kijken graag na of er een bestelling van je staat aan de telefoon.MrN schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:30:
Ik wacht het wel af gaat het niet door dan zijn ze een trouwe klant kwijt!
Ik ben niet de enige die dit heeft volgens mij.
Inderdaad, je moet zelf actie ondernemen, mocht inderdaad die bestelling niet zijn doorgekomen dan zullen ze echt niet even iedereen in Nederland gaan benaderen of ze toevallig een bestelling hebben gedaanYorin schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:33:
[...]
Als je dan maar niet hier komt zeuren dat je niets hebt ontvangen. Ze kijken graag na of er een bestelling van je staat aan de telefoon.
Overigens heb ik de voucher ook ontvangen, wat wel mooi is, dat is dat de voucher ook in delen gebruikt kan worden. De vervaldatum is een jaar na uitgifte en de uitgifte datum bij mijn voucher staat op 11 januari.
Voornamelijk hoesjes vallen in het budget.
MicroSd kaartje, van 4GB viel er ook nog binnen.
8Gb was meer dan 20 euro helaas...
De normale SD kaartjes heb ik zo snel niet kunnen ontdekken.
Altijd mooi meegenomen een gratis SD kaartje.Pittie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:44:
Ik heb mijn bon ook vandaag niet gekregen, wel even in de winkel snel gespiekt wat ik voor een euro of 20 kon krijgen...
Voornamelijk hoesjes vallen in het budget.
MicroSd kaartje, van 4GB viel er ook nog binnen.
8Gb was meer dan 20 euro helaas...
De normale SD kaartjes heb ik zo snel niet kunnen ontdekken.
Ik ga er vanuit dat ik 2 bonnen krijg, aangezien ik 2 orders had.
Kan iemand die de bon al binnen heeft bevestigen of er iets opstaat of het al dan niet mogelijk is om 2 bonnen tegelijk te gebruiken? In dat geval kan ik dus een 8GB+ kaartje halen.
Verwijderd
Gezien de opmerkingen over de waardecheques wil ik graag het volgende ter verduidelijking aangeven. Gezien het aantal waardecheques worden deze in gedeeltes verstuurd. Niet iedereen zal dus vandaag of morgen zijn of haar cheque ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
Heb al meermaals gemaild tijdens kantooruren moet ik gewoon werken en telefonisch bereikbaar zijn.Erkens schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, je moet zelf actie ondernemen, mocht inderdaad die bestelling niet zijn doorgekomen dan zullen ze echt niet even iedereen in Nederland gaan benaderen of ze toevallig een bestelling hebben gedaan
Overigens heb ik de voucher ook ontvangen, wat wel mooi is, dat is dat de voucher ook in delen gebruikt kan worden. De vervaldatum is een jaar na uitgifte en de uitgifte datum bij mijn voucher staat op 11 januari.
2 waardecheques tegelijk gebruiken kan, mits ze op dezelfde naam staan. Waardecheques cadeau geven gaat helaas niet.thaan schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:55:
[...]
Altijd mooi meegenomen een gratis SD kaartje.
Ik ga er vanuit dat ik 2 bonnen krijg, aangezien ik 2 orders had.
Kan iemand die de bon al binnen heeft bevestigen of er iets opstaat of het al dan niet mogelijk is om 2 bonnen tegelijk te gebruiken? In dat geval kan ik dus een 8GB+ kaartje halen.
Iemand die weet wat een 16GB of 32GB Micro SD kost bij TPH?
Ok, dan hoeven we niet te blijven vragen waar de waardecheque blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:56:
Beste Forum-leden,
Gezien de opmerkingen over de waardecheques wil ik graag het volgende ter verduidelijking aangeven. Gezien het aantal waardecheques worden deze in gedeeltes verstuurd. Niet iedereen zal dus vandaag of morgen zijn of haar cheque ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
hahaaaaa!Yorin schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:00:
[...][...]
Ok, dan hoeven we niet te blijven vragen waar de cheque blijft.
Ik heb mijn cheque ook ontvangen vandaag, hopelijk volgt het tablet snel! Het gaat goed iig!
Had ik zelf nog niet gezien.kishan4uall schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:04:
[...]
hahaaaaa!![]()
Ik heb mijn cheque ook ontvangen vandaag, hopelijk volgt het tablet snel! Het gaat goed iig!
Heb mijn tegemoetkoming van 40 euro wel binnen 2 dagen binnen, sommige afdelingen zijn wel snel.
Is dat van 1 of 2 bestellingen?Jeroen10 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:20:
Das inderdaad wel erg snel, wat ontzettend langzaam gaat is dat mijn mails naar klantenreacties phonehouse.nl niet beantwoord worden, daar baal ik dan weer van.
Heb mijn tegemoetkoming van 40 euro wel binnen 2 dagen binnen, sommige afdelingen zijn wel snel.
Ja de reactiesnelheid van de klantenservice is simpelweg waardeloos te noemen.Jeroen10 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:20:
Das inderdaad wel erg snel, wat ontzettend langzaam gaat is dat mijn mails naar klantenreacties phonehouse.nl niet beantwoord worden, daar baal ik dan weer van.
Bedankt TPH!
Ze vragen 79,- voor een 32GB SDHC kaartje, en op mijn vraag waarom ze elders 30,- kosten was het antwoord dat dat dan vast een internetwinkel was. 10 minuten later stond ik bij de Mycom en daar hadden ze ze voor 33,-. Zelfs met 20,- korting is TPH nog flink duurder dan de concurrent om de hoek.
Dan misschien toch maar een 2 of 4 GB ervan halen om de bon maar op te krijgen, beetje jammer dit.
[ Voor 12% gewijzigd door W1LL3M op 14-01-2012 14:05 ]
Belachelijke prijzen dan. Maar was dit voor een Full Size of Micro SD?W1LL3M schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:02:
Okee die 20 euro tegoed bleek ook een illusie.
Ze vragen 79,- voor een 32GB SDHC kaartje, en op mijn vraag waarom ze elders 30,- kosten was het antwoord dat dat dan vast een internetwinkel was. 10 minuten later stond ik bij de Mycom en daar hadden ze ze voor 33,-. Zelfs met 20,- korting is TPH nog flink duurder dan de concurrent om de hoek.
Dan misschien toch maar een 2 of 4 GB ervan halen om de bon maar op te krijgen, beetje jammer dit.
Misschien kunnen ze je hier helpen. Wel even op Product Gevraagd klikken.sebastius schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:09:
Mocht iemand die z'n tablet alsnog krijgt er graag van af willen (nee niet voor 300 euro) en daarmee mijn lessen in Groep 3 wil ondersteunen door de prijs schappelijk te houden kan een DM sturen
[ Voor 46% gewijzigd door Yorinn op 14-01-2012 14:13 ]
Uiteraard heb je volkomen gelijk, ik zou toch beter moeten weten met meer dan 10 jaar ervaring hierYorin schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:11:
Misschien kunnen ze je hier helpen. Wel even op Product Gevraagd klikken.
idd klein verschil, had 'm nodig voor m'n wii, phonehouse had alleen microsd, maar adapters heb ik wel een paar liggen. Microsd van 32GB is ook makkelijk voor <50,- te vindenYorin schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:11:
Belachelijke prijzen dan. Maar was dit voor een Full Size of Micro SD?
Blijft toch een groot verschil: 80,- is me net wat te veel voor iets wat ik elders voor tussen de 30-50 euro kan vinden, online én offline.
Maar daar moet je ook maar net een bestemming voor hebben.
Lijkt er op of ze deze weer gaan verkopen voor 199,- euro, want waarom een tablet weken laten staan in de winkel als deze toch niet meer geleverd gaat worden?
[ Voor 13% gewijzigd door Morpheusk op 15-01-2012 22:27 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dat is inderdaad weer heel apart.Morpheusk schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:27:
Ik was trouwens gisteren weer eens in de Phonehouse om te kijken voor een hoesje voor mijn Galaxy SII.Uiteraard weer even bij de tablet gekregen en ditmaal zat er een sticker over de prijs van 119,- heen geplakt. Er stond alleen nog de vorige prijs op a 199,- .
Lijkt er op of ze deze weer gaan verkopen voor 199,- euro, want waarom een tablet weken laten staan in de winkel als deze toch niet meer geleverd gaat worden?
Zou TPH na dit akkefietje dan weer gewoon beginnen met de verkoop van de Ambiance AT?
Verwijderd
Haha.. als ik hem kan kopen voor 199,- zou ik dat echt zo doen!Morpheusk schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:27:
Ik was trouwens gisteren weer eens in de Phonehouse om te kijken voor een hoesje voor mijn Galaxy SII.Uiteraard weer even bij de tablet gekregen en ditmaal zat er een sticker over de prijs van 119,- heen geplakt. Er stond alleen nog de vorige prijs op a 199,- .
199,- Dan is die ook de mijne ik hou het in de gatenVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:04:
[...]
Haha.. als ik hem kan kopen voor 199,- zou ik dat echt zo doen!
Verwijderd
Morgen gelijk ff kijken in TPH in mijn durpiee..:)tumtum100 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:05:
[...]
199,- Dan is die ook de mijne ik hou het in de gaten
Ik zat me juist af te vragen waarom dat ding zo duur was. Ter vergelijking: ruim 2 jaar geleden kocht ik m'n MSI WInd babylaptop voor 199 euro. Specs zijn hetzelfde: Atom, 10", 1 kg, 1 GB, 160 GB... Maar ook: grotere accu, toetsenbord, touchpad, scharnieren. Alleen niet: touchscreen! De hardware kan het prijsverschil dus niet verklaren, wellicht hoe populair tablets nu zijn, maar daar vielen de verkopen duidelijk tegen. Of zou het enorme prijsverschil komen door de relatief lage productie van de Ambiance? Want qua hardware stelt het ruim 2 jaar na m'n 199 euro netbook niets voor.Morpheusk schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:27:
Vrijwel alle tablets met 1GB geheugen, capacitief scherm, Windows 7 zijn gewoon €399 of duurder. Bij goedkopere laptops zoals de Archos van €199, lever je aanzienlijk veel in. Zie ook de vorige pagina's, van de wellicht 15 eigenschappen die tablets kunnen hebben, was de Archos op meer dan 10 inferieur.
Het is dus blijkbaar goedkoper om netbooks te produceren dan tablets indien je puur naar processorsnelheid, geheugen en harde schijf-grootte kijkt. Ik was al langer op zoek naar een leuke tablet met leuke specificaties, maar die zijn gewoon niet zo makkelijk te vinden. Deze tablet is voor mij 99% perfect, had alleen liever Android gehad voor een meer tablet-achtige experience.
Je kan waarschijnlijk gewoon een dual boot maken met Android en Windows 7 naast elkaar. Dus dan is die 100% perfect.chronoz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:06:
Indien je denkt dat €199 duur is, dan heb je het goed mis. Je moet tablets met tablets vergelijken. Deze tablet heeft een normale nieuwprijs van in de vijfhonderd euro en heeft betere specificaties dan andere tablets als de iPad en de Galaxy Tab.
Vrijwel alle tablets met 1GB geheugen, capacitief scherm, Windows 7 zijn gewoon €399 of duurder. Bij goedkopere laptops zoals de Archos van €199, lever je aanzienlijk veel in. Zie ook de vorige pagina's, van de wellicht 15 eigenschappen die tablets kunnen hebben, was de Archos op meer dan 10 inferieur.
Het is dus blijkbaar goedkoper om netbooks te produceren dan tablets indien je puur naar processorsnelheid, geheugen en harde schijf-grootte kijkt. Ik was al langer op zoek naar een leuke tablet met leuke specificaties, maar die zijn gewoon niet zo makkelijk te vinden. Deze tablet is voor mij 99% perfect, had alleen liever Android gehad voor een meer tablet-achtige experience.
Maar ik zat bijvoorbeeld te kijken naar een netbook voor rond de 150 euro. Toen ik dit tegenkwam, wist ik het meteen.
Dit durf ik dus te betwijfelen! De hardware is niet noemenswaardig anders, hooguit de seriegrootte, maar ook dat argument vervalt heel snel gezien de enorme tabletverkopen.chronoz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:06:
Het is dus blijkbaar goedkoper om netbooks te produceren dan tablets
Dan blijft er over een veel grotere winstmarge. Ook prima, maar dat zou wel moeten wegvallen door concurrentie, m.a.w. de genoemde prijsverlaging zou zomaar kunnen.
Die 20 euro is geen illusie. maar gewoon verzilverbaar bij die winkel. Wanneer jij een kadobon krijgt voor een winkel van een vriend met van een andere winkel met dure spullen ga je toch ook niet zeuren.W1LL3M schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:02:
Okee die 20 euro tegoed bleek ook een illusie.
Mijn vrouwtje had toevallig beltegoed nodig. nou mooi meegenomen die bon en maar geincasseerd. is toch mooi meevallertje
Ik vroeg me ook al af waarom dit specifieke tablet zo duur is. Bij Android tablets kon ik het nog verklaren door het relatief lage gewicht en kleiner formaat (platter vooral), maar dit is gewoon qua formaat een netbook zonder toetsenbord. Enig echt verschil in hardware is het touchscreen. Wat kost zo'n ding?RemcoDelft schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:25:
[...]
Dit durf ik dus te betwijfelen! De hardware is niet noemenswaardig anders, hooguit de seriegrootte, maar ook dat argument vervalt heel snel gezien de enorme tabletverkopen.
Dan blijft er over een veel grotere winstmarge. Ook prima, maar dat zou wel moeten wegvallen door concurrentie, m.a.w. de genoemde prijsverlaging zou zomaar kunnen.
Wellicht zijn de prijzen van netbooks idd zo laag door de hevige concurrentie. Windows tablets zijn er veel minder, waardoor de marges groter zijn.
Er zijn idd genoeg dingen te vinden bij Phone Shop die wel een 'normale' waarde hebben. Dat toevallig net hetgeen je wil hebben daar erg duur is, haalt niet de waarde van de bon omlaag!fish schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:00:
[...]
Die 20 euro is geen illusie. maar gewoon verzilverbaar bij die winkel. Wanneer jij een kadobon krijgt voor een winkel van een vriend met van een andere winkel met dure spullen ga je toch ook niet zeuren.
Mijn vrouwtje had toevallig beltegoed nodig. nou mooi meegenomen die bon en maar geincasseerd. is toch mooi meevallertje
[ Voor 25% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-01-2012 09:04 ]
Verwijderd
Om maar even te vergeten dat hier een volledige licentie W& Home op zit, en geen W7 starter zoals op de netbookjes, en daarnaast ook 3G. Ik weet niet of je wel eens een los 3G kaartje hebt gekocht, maar ik kan je vertellen dat die krengen gigantisch duur zijn.Hyp Hyper schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:02:
[...]
Ik vroeg me ook al af waarom dit specifieke tablet zo duur is. Bij Android tablets kon ik het nog verklaren door het relatief lage gewicht en kleiner formaat (platter vooral), maar dit is gewoon qua formaat een netbook zonder toetsenbord. Enig echt verschil in hardware is het touchscreen. Wat kost zo'n ding?
Wellicht zijn de prijzen van netbooks idd zo laag door de hevige concurrentie. Windows tablets zijn er veel minder, waardoor de marges groter zijn.
[...]
Er zijn idd genoeg dingen te vinden bij Phone Shop die wel een 'normale' waarde hebben. Dat toevallig net hetgeen je wil hebben daar erg duur is, haalt niet de waarde van de bon omlaag!
Ik heb in december 2009 welgeteld 30 euro betaald voor een 3G stick (extern) met 25 euro 'bel'tegoed.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:38:
[...]
Om maar even te vergeten dat hier een volledige licentie W& Home op zit, en geen W7 starter zoals op de netbookjes, en daarnaast ook 3G. Ik weet niet of je wel eens een los 3G kaartje hebt gekocht, maar ik kan je vertellen dat die krengen gigantisch duur zijn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zet dit even door in het algemene AT Tablet Topic: AT-Tablet Win7Yorin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:33:
Ik zou T-Mobile nemen, die hebben bij prepaid internet een onbeperkte bundel voor €3,50 per dag. Dat vind ik nog een redelijk bedrag.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je moet je afvragen hoeveel je de 3G-functionaliteit gebruiken zal. Zo heb ik deze week wel gemerkt dat KPN met de iPad duidelijk een betere dekking heeft dan T-Mobile op m'n iPhoneYorin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:33:
Ik zou T-Mobile nemen, die hebben bij prepaid internet een onbeperkte bundel voor €3,50 per dag. Dat vind ik nog een redelijk bedrag.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
En een 3G stick is exact hetzelfde als een ingebouwde mini-PCI 3G kaart?Yorin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:20:
[...]
Ik heb in december 2009 welgeteld 30 euro betaald voor een 3G stick (extern) met 25 euro 'bel'tegoed.
In dat geval neem ik aan dat jij het niet erg vind om met je tablet telkens met een USB stick eruit te lopen...? Dacht het niet. Dat is dus niet vergelijkbaar he.
Gunner schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:46:
[...]
Je moet je afvragen hoeveel je de 3G-functionaliteit gebruiken zal. Zo heb ik deze week wel gemerkt dat KPN met de iPad duidelijk een betere dekking heeft dan T-Mobile op m'n iPhone

Kan het 3G bereik dan slechter zijn dan bij T-Mobile?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Als ik een bon van 20,- krijg van een specifieke winkel die producten voor 2x de normale prijs verkoopt dan is die bon voor mij geen 20,- meer waard. Dat jij toevallig beltegoed voor iemand anders kan kopen maakt niet uit, ik hoef geen beltegoed.fish schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:00:
[...]
Die 20 euro is geen illusie. maar gewoon verzilverbaar bij die winkel. Wanneer jij een kadobon krijgt voor een winkel van een vriend met van een andere winkel met dure spullen ga je toch ook niet zeuren.
Zelfde met bijvoorbeeld rentepunten van de ING, alleen besteedbaar in hun winkel, waar alles 1,5x zo duur is als normaal, maar waar je dan zogenaamd de helft met rentepunten kunt betalen. 100 punten = 1 euro zeggen ze dan, maar effectief krijg je er maar 0,25 euro voor als je vergelijkt met andere aanbieders van hun producten.
Iemand blij maken met een dode mus wil ik het nog net niet noemen, maar de waarde wordt dan wel flink overdreven.
Andere producten die je wel voor een normale prijs kunt kopen bij TPH zijn abonnementen en telefoons, maar die kosten dan ook iets meer dan die 20,-, om nog maar niet te spreken van het abbo waar je dan aan vast zit. Accessoires vragen ze jammer genoeg wel de hoofdprijs voor. Ik weet wel dat de bon op papier niet minder waard wordt, maar als je er niets voor kunt kopen is het voor mij niets waard.
[ Voor 15% gewijzigd door W1LL3M op 16-01-2012 17:19 ]
[ Voor 127% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 16-01-2012 17:24 ]
De bon is niet overdraagbaar, dus dat kan al niet. Je kan wel inderdaad prepaid-tegoed of iets anders aanbieden voor rond de €17,50.Nikolas schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:23:
Koop er een prepaid kaart mee en zet hem in de V&A voor €17,5. Dan heb je twee mensen gelukkig gemaakt. Of bied de bon aan voor €17,5 of bied aan dat je er een kaart naar keuze mee zult kopen. Er zijn alsnog genoeg mogelijkheden om de bon te verzilveren.
De prepaid-telefoon (keuze uit een stuk of 4) is ook al langsgekomen: gratis telefoon i.p.v. alleen een kaartje. Registreren, jaartje in de kast laten liggen, simlock verwijderen, en het komt vast ooit van pas.Nikolas schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:23:
Koop er een prepaid kaart mee en zet hem in de V&A voor €17,5. Dan heb je twee mensen gelukkig gemaakt. Of bied de bon aan voor €17,5 of bied aan dat je er een kaart naar keuze mee zult kopen. Er zijn alsnog genoeg mogelijkheden om de bon te verzilveren.
iets van 10 euro met een bon van 20 euro kopen is nog steeds 10 euro in de pocket.W1LL3M schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:13:
[...]
Als ik een bon van 20,- krijg van een specifieke winkel die producten voor 2x de normale prijs verkoopt dan is die bon voor mij geen 20,- meer waard. Dat jij toevallig beltegoed voor iemand anders kan kopen maakt niet uit, ik hoef geen beltegoed.
Zelfde met bijvoorbeeld rentepunten van de ING, alleen besteedbaar in hun winkel, waar alles 1,5x zo duur is als normaal, maar waar je dan zogenaamd de helft met rentepunten kunt betalen. 100 punten = 1 euro zeggen ze dan, maar effectief krijg je er maar 0,25 euro voor als je vergelijkt met andere aanbieders van hun producten.
Iemand blij maken met een dode mus wil ik het nog net niet noemen, maar de waarde wordt dan wel flink overdreven.
Andere producten die je wel voor een normale prijs kunt kopen bij TPH zijn abonnementen en telefoons, maar die kosten dan ook iets meer dan die 20,-, om nog maar niet te spreken van het abbo waar je dan aan vast zit. Accessoires vragen ze jammer genoeg wel de hoofdprijs voor. Ik weet wel dat de bon op papier niet minder waard wordt, maar als je er niets voor kunt kopen is het voor mij niets waard.
Geeft em maar aan mij, ik betaal de postzegel wel
beter iemand blij met de bon dan iemand sjacherijnig met een bon
2 á 3 posts boven je staat:fish schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:36:
[...]
iets van 10 euro met een bon van 20 euro kopen is nog steeds 10 euro in de pocket.
Geeft em maar aan mij, ik betaal de postzegel wel
Yorin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:31:
[...]
De bon is niet overdraagbaar, dus dat kan al niet. Je kan wel inderdaad prepaid-tegoed of iets anders aanbieden voor rond de €17,50.
Het valt altijd te proberen,
Ik denk echt niet dat ze gaan vragen of je je kunt legitimeren!
Ik wil het wel proberen hoor ? Ik betaal de postzegel wel + kleine vergoeding.
Stuur me maar een DM.
Mocht het echt niet lukken dan weten we dat ook weer.
Klopt dat vragen ze je echt nietslabetje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:40:
[...]
Het valt altijd te proberen,
Ik denk echt niet dat ze gaan vragen of je je kunt legitimeren!
Ik wil het wel proberen hoor ? Ik betaal de postzegel wel + kleine vergoeding.
Stuur me maar een DM.
Mocht het echt niet lukken dan weten we dat ook weer.
als je probeert te stapelen gaat er mischien een wenkbrouw omhoog, maar anders
@yorin

na naa na na naaaaaaa
(maar wel bedankt voorje inzet hoor, maar ze kijken gewoon niet)
[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 16-01-2012 19:06 ]
Laten we blij zijn dat we het tablet ieder geval krijgen en de bon is dan leuk meegenomen
Hopelijk komt er deze week weer wat nieuws van TPH over de levering
De grote vraag natuurlijk, wat heb je gekocht?bruudx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:50:
Afgelopen zaterdag heb ik de tegoedbon ingewisseld. Ik heb me niet hoeven legitimeren, maar de bon staat duidelijk op naam. Als je in een filiaal komt die buiten / ver van de woonplaats van de eigenaar van de bon de bon probeert in te wisselen is de kans wel aanwezig dat ze erom vragen. Maargoed, met zekerheid kan ik het niet zeggen natuurlijk.
Laten we blij zijn dat we het tablet ieder geval krijgen en de bon is dan leuk meegenomen
Hopelijk komt er deze week weer wat nieuws van TPH over de levering
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
LuPo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:01:
[...]
De grote vraag natuurlijk, wat heb je gekocht?
Die bon interesseert me niet eens.. Het gaat om de Tablet he..
TPH zei zelf al dat de bonnen in meerdere delen worden verzonden wegens het aantal dat verstuurd moet worden. Kan nu niet quoten, omdat ik met mijn telefoon typ.The CarNagE Man schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:36:
Mmm.. ik heb nog geen tegoedbon gehad. Misschien door de vele bestellingen dat sommige mensen hem sneller hebben gekregen..
Die bon interesseert me niet eens.. Het gaat om de Tablet he..
is niet meer dan 3 euro kortingbruudx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:10:
Een SD kaartje van 8GBDoet nu dienst in de telefoon van me vriendin. Voor 5 euro eigen inleg is dat prima vind ik!
[...]

http://tweakers.net/price...KBqt7n4fKpbBy3suhy6RpSSl8
Beste wat je met die bon kan doen is of een prepaid telefoontje kopen of beltegoed, de rest is gewoon zonde van de bon
zero_cool89 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:27:
[...]
is niet meer dan 3 euro korting:
http://tweakers.net/price...KBqt7n4fKpbBy3suhy6RpSSl8
De randonderdelen zijn extreem duur bij The Phone House, wat overigens wel begrijpelijk is. Het is natuurlijk een geweldige bron van inkomsten, hoesjes twv €2 verkopen voor €29,- e.d. Dat doen vrijwel alle winkels, bij de media markt staan er ook genoeg HDMI-kabels voor €50 en deze werden mij ook aangeraden destijds.
Het is inderdaad wel wat extreem, dat er zo weinig interessants overblijft om te kopen voor €20.
Waarschijnlijk ook nog gesmeden door elven bij maanlicht op 11/11/11 terwijl hun vrouwen allemaal ongesteld waren.Yorin schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:48:
Ik ga van de week is kijken wat ik kan halen voor 20 euro bij TPH. Ik heb mijn bon dan nog niet, maar kijken kost niets (behalve films, musea en andere uitjes). Maar hoorde ik nou goed dat een 32GB Micro SD 80(!) euro kost bij ze? Is die van puur goud ingelegd met swarovski kristallen?
Jep: 79 eurootjes zonder glitters. Je kunt er bijna een windows tablet voor kopen!Yorin schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:48:
Ik ga van de week is kijken wat ik kan halen voor 20 euro bij TPH. Ik heb mijn bon dan nog niet, maar kijken kost niets (behalve films, musea en andere uitjes). Maar hoorde ik nou goed dat een 32GB Micro SD 80(!) euro kost bij ze? Is die van puur goud ingelegd met swarovski kristallen?
Dat wordt dan het kaartje ergens anders kopen en bij TPH beltegoed.W1LL3M schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:51:
[...]
Jep: 79 eurootjes zonder glitters. Je kunt er bijna een windows tablet voor kopen!
Kan je dan niet beter een sim only simkaart halen met beltegoed erop?CrashOverDrive schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:25:
Ik ga denk zoiets kopen, leg dan de telefoon ergens achterin de kast, en gebruik de 10 euro beltegoed voor een Maand internet blox, daarna stop ik hem gewoon in die tablet.
Zie nu trouwens dat ook tmobile zo'n ding heeft dat je voor 10 euro een maandje kan internetten
Als ik dan zoiets neem kan ik een maand internetten op me tablet, én heb ik een daarna nog stap-telefoon met 5 euro beltegoed
[ Voor 5% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-01-2012 12:16 ]
Dat is natuurlijk ook wel waar. Ik zie wel wat ik doe.CrashOverDrive schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:15:
Mwa, zo'n telefoon is altijd wel handig![]()
Zie nu trouwens dat ook tmobile zo'n ding heeft dat je voor 10 euro een maandje kan internetten![]()
Als ik dan zoiets neem kan ik een maand internetten op me tablet, én heb ik een daarna nog stap-telefoon met 5 euro beltegoed
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.