Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:45

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

*snip*

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:29 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen797 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:21:
Ben trouwens wel benieuwt. Ik heb 2 bestellingen gedaan waarvan er dus 1 waarschijnlijk geannuleerd gaat worden. Zou het mogelijk zijn om gewoon op de ene bestelling de AT Tablet te ontvangen en op de andere de alternatieve Archos?
Kan het voor je navragen tijdens het gesprek.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:11
*snip*
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Kan het voor je navragen tijdens het gesprek.
Als je dit voor mij zou kunnen navragen als ze bellen graag!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:22:
Wat ik eigenlijk toch niet snap, ze geven aan een batch extra te hebben ingekocht van een xx aantal, om "zoveel mogelijk klanten te laten profiteren", stel dat die batch nou te weinig exemplaren bevat dan zouden ze dus nog een aantal moeten inkopen. Op deze manier zouden ze mensen die meerdere hebben besteld, toch ook gewoon meerdere kunnen leveren? Of heeft 't met de inkoopprijs te maken en dat ze 't verlies willen beperken?
Dat laatste hoogstwaarschijnlijk.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23
Even voor de duidelijkheid, ik heb het namelijk al nagevraagd:

- 1 AT tablet per adres
- Bij meerdere bestellingen wordt alles behalve 1 bestelling geannuleerd
- Bij meerdere bestellingen dus niét mogelijk om een Ambiance én een Archos te krijgen

Persoonlijk vind ik het wel redelijk. Waarschijnlijk is het uitleveren van de Ambiance financieel al klote genoeg voor TPH, dus om dan ook nog de Archos met verlies uit te leveren is wellicht wat teveel gevraagd.
Ook ik had 2 orders, en ja, als ik die voor m'n vader op zijn adres had besteld dan had hij er wel 1 gekregen. Jammer maar helaas.

[ Voor 41% gewijzigd door thaan op 10-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 12:57
Jammer, dan ga ik alsnog mijn AT Tablet niet krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:13
timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:32:
Jammer, dan ga ik alsnog mijn AT Tablet niet krijgen :(
Of je moet even bellen en aangeven hoe het zit bij jou. Misschien maken ze een eenmalige exceptie omdat je in België woont en daarom wel via iemand anders móest bestellen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Of je moet even bellen en aangeven hoe het zit bij jou. Misschien maken ze een eenmalige exceptie omdat je in België woont en daarom wel via iemand anders móest bestellen.
Hopelijk, ik heb een mail gestuurd, maar op mails heb ik nog nooit een antwoord gehad, dus straks na 16.00 uur even bellen. (na 16.00uur omdat dit dan goedkoper is vanuit België met mijn abbo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik het met de amerikaans-achtige praktijken in dit topic niet bepaald eens was, en me allang had neergelegd bij het feit dat ik de tablet niet zo ontvangen, zojuist ook het mailtje gehad dat ik hem alsnog krijg.

Hoewel de manier waarop absoluut niet mijn keus zou zijn geweest, moet ik Yorin hierbij toch bedanken voor het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:47:
Hoewel ik het met de amerikaans-achtige praktijken in dit topic niet bepaald eens was, en me allang had neergelegd bij het feit dat ik de tablet niet zo ontvangen, zojuist ook het mailtje gehad dat ik hem alsnog krijg.

Hoewel de manier waarop absoluut niet mijn keus zou zijn geweest, moet ik Yorin hierbij toch bedanken voor het resultaat.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:41:
Met andere woorden, samen is het geen probleem om TPH een poot uit te draaien, maar in je eentje is het niet oke....

Vervelend, shit happens. Had je dit topic niet gezien had je hem ook nooit besteld, niet zo huilen en get on with your life.

[...]
En, ga je hem afwijzen of ga je TPH een poot uitdraaien en hem alsnog accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ze nog ergens bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Lees effe man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:45

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

I lolled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:49:
[...]

[...]

En, ga je hem afwijzen of ga je TPH een poot uitdraaien en hem alsnog accepteren?
In plaats van op de "persoonlijke aanval" toer te gaan, zou je ook gewoon even je intellect kunnen gebruiken voor het inhoudelijk lezen van mijn berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:01
Jahoor, gewoon de PW raadplegen: pricewatch: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:47:
Hoewel ik het met de amerikaans-achtige praktijken in dit topic niet bepaald eens was
Dit soort gebeurtenissen wordt wel vaker bestempeld als Amerikaans-achtig, terwijl dit totaal niet Amerikaans-achtig is maar juist heel Nederlands is. Nederland is wereldwijd zelfs koploper w.b. consumentenrecht. Europa neemt Nederland ook vaak als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:53

MsG

Forumzwerver

Vet, komt alles toch nog goed :-).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:13:
Er is een topic geopend. Kan alleen niet linken vanaf Android. Ben nu onderweg naar huis en wacht dan het telefoontje wel af.

Vind wel dat het mailtje laat komt vergeleken met het nieuwsbericht.
Yorin, ik heb onder rembours besteld... Moet ik nu 30 dagen thuis zitten en wachten op de post, of neemt TPH nog contact met mij op?

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe zit dat trouwens onder rembours? Is dat 119 aan de postbode of is het accept-giro a la wehkamp?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heephstan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Yorin, ik heb onder rembours besteld... Moet ik nu 30 dagen thuis zitten en wachten op de post, of neemt TPH nog contact met mij op?
AMP Logistics neemt contact met je op via de telefoon. Dan kan je een dag en als ik het goed heb ook een tijdvak aangeven waarin je het geleverd wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
MsG schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:19:
Hoe zit dat trouwens onder rembours? Is dat 119 aan de postbode of is het accept-giro a la wehkamp?
Als je weet wat rembours inhoudt, dan weet je waarschijnlijk ook wel dat je dan bij aflevering moet betalen. Acceptgiro is achteraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trommelrem schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Dit soort gebeurtenissen wordt wel vaker bestempeld als Amerikaans-achtig, terwijl dit totaal niet Amerikaans-achtig is maar juist heel Nederlands is. Nederland is wereldwijd zelfs koploper w.b. consumentenrecht. Europa neemt Nederland ook vaak als voorbeeld.
Dan denk ik dat ik te veel amerikaanse, en te weinig nederlandse films kijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Je kunt tot 1000 euro betalen aan de postbode geloof ik. Dat kan gewoon met PIN hoor. Over de 1000 euro wordt rembours niet geaccepteerd. In dit geval zit je dus goed. Gewoon afwachten op die tablet voor maar 119 euries!

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:23:
Je kunt tot 1000 euro betalen aan de postbode geloof ik. Dat kan gewoon met PIN hoor. Over de 1000 euro wordt rembours niet geaccepteerd. In dit geval zit je dus goed. Gewoon afwachten op die tablet voor maar 119 euries!
bij de postbode (postnl) kan je niet pinnen, alleen contant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:19:
[...]

AMP Logistics neemt contact met je op via de telefoon. Dan kan je een dag en als ik het goed heb ook een tijdvak aangeven waarin je het geleverd wilt hebben.
Helemaal goed! Bedankt man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar dit wordt afgeleverd door AMP Logistics en geen PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:11
Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:25:
[...]

bij de postbode (postnl) kan je niet pinnen, alleen contant :)
En kan ook meer zijn dan 1000 euro (ben zelf pakketbezorger bij de TNT en maak het regelmatig mee). Maar de levering van de tablets wordt gedaan door AMP Logistics en die lopen wel met pinautomaten rond. Dus pinnen aan de deur (evenals contant geld) is geen probleem.

EDIT: Damm wat wordt er in dit topic steeds snel gereageerd door anderen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen797 op 10-01-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik had even gemist dat het niet via PostNL ging, wel een nadeel btw, maargoed dat zie ik straks wel. Iemand ervaring met AMP over leveringen als je niet thuis bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:
Ik had even gemist dat het niet via PostNL ging, wel een nadeel btw, maargoed dat zie ik straks wel. Iemand ervaring met AMP over leveringen als je niet thuis bent?
Ze bellen je van te voren om een afspraak te maken (volgens mij ook in een tijdvak). En je moet jezelf legitimeren, wat ook een voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb bij voor mijn Samsung Galaxy S II bij AMP Logistics gewoon kunnen pinnen. Dus onder rembours, dat gaat helemaal goed komen! Ik heb gewoon met iDeal direct betaald.

Ik heb destijds een week moeten wachten op de levering, maar dat was geen probleem. Ik was tijdens de kerstvakantie bij mijn ouders en ze leveren toch alleen op je werk-adres of thuis-adres. Wellicht is dat alleen bij abonnementen.

Maar betaling onder rembours gaat helemaal goed komen. Je kunt nog even e-mailen erover om te vragen of je zowel kunt pinnen als contant betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Ze bellen je van te voren om een afspraak te maken (volgens mij ook in een tijdvak). En je moet jezelf legitimeren, wat ook een voordeel is.
Oh, nog 1 laatste ding. Ik kan zeker niet mijn TPH bon van 20 euro gebruiken om mijn tablet mee te betalen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Is ook al 10x gezegd in dit topic, is alleen geldig in TPH winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heephstan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Oh, nog 1 laatste ding. Ik kan zeker niet mijn TPH bon van 20 euro gebruiken om mijn tablet mee te betalen? _/-\o_
Bon is alleen in de winkels bruikbaar. Je kan er bijvoorbeeld wel een prepaid toestel of opslaggeheugen voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:47
Rembours is altijd direct aan de bezorger betalen.
En anders waar je hem op moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 14:34

FlyEragon

Alien Monkeys

Ondanks de mooie aanbod van tph neig ik toch stiekem een beetje naar de Archos 80 G9, die heeft standaard een goed werkend OS, HDMI en full HD playback. Dilemma.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Er gaan geruchten rond dat de demo modellen uit de 188 winkels, binnen 30 dagen, worden gepoetst door een niet nader te noemen TPH part time medewerker

heheh iedereen bedankt. Nou maar afwachten op AMP, prima ervaring, de dag van leveren krijg je nog een berichtje met een tijdsindicatie van 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 01-10 14:42
jatt123 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:56:
Er gaan geruchten rond dat de demo modellen uit de 188 winkels, binnen 30 dagen, worden gepoetst door een niet nader te noemen TPH part time medewerker

heheh iedereen bedankt. Nou maar afwachten op AMP, prima ervaring, de dag van leveren krijg je nog een berichtje met een tijdsindicatie van 2 uur
Nou, dat zou niet zo deftig zijn. Ik vermoed dat dit topic dan weer gaat oplaaien en dat Yorin weer een lijstje gaat aanleggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* geen V&A in dit topic

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De TPH levert maar 1 uit per adres :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

*snip* geen V&A in dit topic

Er is niemand die twee tablets krijgt van TPH. Zie ook het nieuwsbericht wat op de FP staat.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:04:
[...]

Er is niemand die twee tablets krijgt van TPH. Zie ook het nieuwsbericht wat op de FP staat.
Mensen die op twee verschillende adressen hebben besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jatt123 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:56:

Dit is onjuist. De modellen die geleverd gaan worden zijn nieuw besteld.
Je betaalt aan de postbode op het moment dat je bestelling wordt geleverd. Je bepaalt zelf of je contant of per PIN wilt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hoe kan ik vanuit België naar The Phone House bellen? Het nummer is 0900 424 0900 toch? Ik heb geprobeerd om 0031 900 424 0900 te bellen, maar dit werkt niet... (nummer niet toegekend)

Edit: als ik 0031 0900 424 0900 probeer krijg ik gewoon een snelle piep

[ Voor 18% gewijzigd door timofp op 10-01-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waarschijnlijk kan je niet naar 0900-nummers in het buitenland bellen. Maar probeer is +31 ipv 0031. Waarschijnlijk werkt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Geen + te vinden op mijn vast telefoon toestel, Ik kan gratis bellen binnen Europa met de vaste lijn, dus verkies mijn vast toestel :)

Argh op mails reageren ze niet en bellen gaat er dus niet in zitten :s

[ Voor 21% gewijzigd door timofp op 10-01-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:19:
[...]
Ik realiseerde me later pas dat dit pakketje niet gewoon met de post komt, maar met een "GSM koerier"... Als het even kan vul ik m'n geboortedatum namelijk niet (juist) in. Ik ben dus heel benieuwd of ze daar moeilijk over gaan doen, of dat betalen genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Lang je * of # ingedrukt houden krijg je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:15:
Lang je * of # ingedrukt houden krijg je hem.
nope, lukt niet, het is nochtans een nederlands toestel (Phillips :p)

Edit: google leert me dat het inderdaad niet mogelijk is om 0900 nummers vanuit het buitenland te bellen, wat een bummer... Dus het enige wat ik kan hopen is dat ze ooit reageren op mijn mail (tot nu toe hebben ze dat nog nooit gedaan)

[ Voor 34% gewijzigd door timofp op 10-01-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:17:
[...]

0900 is niet te bellen vanuit het buitenland (sinds een "akkefietje" waarbij bleek dat de beller minder betaalde dan de 0900-eigenaar ontving, geen idee hoe die rechtzaak om 8 miljoen gulden is afgelopen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:13
timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Edit: google leert me dat het inderdaad niet mogelijk is om 0900 nummers vanuit het buitenland te bellen, wat een bummer... Dus het enige wat ik kan hopen is dat ze ooit reageren op mijn mail (tot nu toe hebben ze dat nog nooit gedaan)

00 draaien kan ook. Dus ipv +31 en dan het nummer, 0031 en dan het nummer. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
00 had ik in eerste instantie geprobeerd, maar lukte dus niet, Ik kan gewoon geen contact opnemen met TPH via telefoon vanuit het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:19:
[...]

00 draaien kan ook. Dus ipv +31 en dan het nummer, 0031 en dan het nummer. :)
Daar begon ie dus al mee. :P
Edit: zie dat je in de tussentijd snel een streepje erdoorheen zette.

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Dit is onjuist. De modellen die geleverd gaan worden zijn nieuw besteld.
Mijn excuses, was sarcastisch bedoelt, maar nu wordt het toch duidelijk bevestigd dat het nieuwe modellen zijn.
Hulde aan The Phonehouse, bij het verlengen van mijn abonnement ga ik zeker naar TPH

[ Voor 17% gewijzigd door jatt123 op 10-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:08
Probeer via twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Goed idee, het betreft trouwens de levering van jou en mijn tablet op 1 adres. Indien ze er maar 1 willen leveren ondanks de situatie is die natuurlijk voor jou, maar dan hoop ik wel dat ze mijn betaling annuleren en niet die van jou :)

Edit argh I hate twitter, probeer maar eens een probleem in 140 karakters uit te leggen :s. Ok ik neem dit over Twitter terug, toch wel snel een antwoord via dat kanaal :)

Edit 2: De helpdesk medewerker van Twitter gaat het uitzoeken, hopelijk heeft TPH begrip voor deze uitzonderlijke situatie :).

[ Voor 29% gewijzigd door timofp op 10-01-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 08:31
Ellu 2
Company's 0

Veel plezier met de tablets allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb het telefoontje gekregen. Ze vroeg alleen maar of ik het mailtje had ontvangen.

Heb wel gevraagd wanneer de waardecheque zou komen en die komt pas nadat de tablet is geleverd, omdat ze er daar nog niet helemaal over uit zijn of ze de coupon leveren, maar ze gaat ervan uit van wel.

Dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:46:
Heb het telefoontje gekregen. Ze vroeg alleen maar of ik het mailtje had ontvangen.

Heb wel gevraagd wanneer de waardecheque zou komen en die komt pas nadat de tablet is geleverd, omdat ze er daar nog niet helemaal over uit zijn of ze de coupon leveren, maar ze gaat ervan uit van wel.

Dus ik ben benieuwd.
Er is in het gesprek aangegeven dat niet bekend is wanneer hij geleverd gaat worden. Er is geen sprake van dat hij niet geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@Phone House, amai dat was een snelle correctie :)

[ Voor 4% gewijzigd door timofp op 10-01-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:48:
[...]

Er is in het gesprek aangegeven dat niet bekend is wanneer hij geleverd gaat worden. Er is geen sprake van dat hij niet geleverd zou worden.
Er is letterlijk gezegd:
quote: Phone House telefoongesprek
Nee, die komt daarna. We zijn er nog niet helemaal over uit, maar ik ga ervan uit dat die daarna verstuurd wordt.
Dit gaat dus over de waardecheque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Laatst online: 28-09 13:49
Ik ben vanmiddag nog even een TPH store in geweest. De verkoper wist me inderdaad te vertellen dat er gewone AT Tablets uitgeleverd worden, en had het over een 'nieuwe batch' die zou komen. Als reactie op mijn vraag of er eventueel nog na te bestellen waren, kon hij vertellen dat dat misschien nog met de tablets die over waren zou kunnen gebeuren, hoewel ik hier niet van uit ga. Ik blijf het jammer vinden dat ik deze actie gemist heb, maar iig leuk voor de kopers dat ze 'm alsnog krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:58:
Ik ben vanmiddag nog even een TPH store in geweest. De verkoper wist me inderdaad te vertellen dat er gewone AT Tablets uitgeleverd worden, en had het over een 'nieuwe batch' die zou komen. Als reactie op mijn vraag of er eventueel nog na te bestellen waren, kon hij vertellen dat dat misschien nog met de tablets die over waren zou kunnen gebeuren, hoewel ik hier niet van uit ga. Ik blijf het jammer vinden dat ik deze actie gemist heb, maar iig leuk voor de kopers dat ze 'm alsnog krijgen :)
Kon je hem niet reserveren voor als er één of meerdere vrij komen/kwamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik waardeer Phonehouse weer wat meer, ik had me Ambiance tablet net voor die actie van 119 gekocht voor 199 euro. Krijg nu een waardebon van 40 euro ter compensatie voor de zeer grote prijsdaling van deze tablet binnen een dag nadat ik hem binnenkreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Jeroen10 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:33:
Ik waardeer Phonehouse weer wat meer, ik had me Ambiance tablet net voor die actie van 119 gekocht voor 199 euro. Krijg nu een waardebon van 40 euro ter compensatie voor de zeer grote prijsdaling van deze tablet binnen een dag nadat ik hem binnenkreeg.
Dat is inderdaad heel netjes.
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:58:
Ik ben vanmiddag nog even een TPH store in geweest. De verkoper wist me inderdaad te vertellen dat er gewone AT Tablets uitgeleverd worden, en had het over een 'nieuwe batch' die zou komen. Als reactie op mijn vraag of er eventueel nog na te bestellen waren, kon hij vertellen dat dat misschien nog met de tablets die over waren zou kunnen gebeuren, hoewel ik hier niet van uit ga.
Anders ergens anders bestellen. Hoe dan ook zal het niet tegen het actietarief zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:33:
Dat vind ik ook een zeer nette oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Erg netjes van TPH, en erg knap van jullie allemaal door sterk te blijven, waaronder Yorin :).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 19:17 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 00:44
Gezien alle feiten is het fijn om te horen dat ze er voor hebben gekozen om deze weg in te slaan. Ik hoop dat al die mensen die hun weekend hebben besteed aan ons nu met een verstijfd blik het topic/nieuws lezen en zichzelf vooral diep schamen voor hun hatelijk gedrag jegens ons rechthebbende consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:13
Afbeeldingslocatie: https://blu158.mail.live.com/Handlers/ImageProxy.mvc?bicild=&canary=eoqKG4b7OF6t%2FpN7HBQBo9TGGhGsSsR2v2Hcz%2B%2FaSKI%3D0&url=http%3A%2F%2Fwww.phonehouse.nl%2Fnieuwsbrief%2F2011_11%2F2%2Fheader2.gif

Geachte heer / mevrouw,

Vorige week heeft u bij Phone House een Ambiance AT tablet gekocht. Tot onze grote spijt bleken we niet aan de grote vraag van deze scherpe aanbieding te kunnen voldoen. Donderdagochtend 5 januari kwam dit aan het licht en hebben we u per mail laten weten uw bestelling te annuleren en u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- aan te bieden. Op vrijdag 6 januari hebben we u tevens de Archos G9 80 tablet als alternatief aangeboden.

We willen graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en dat is ons in bovenstaande situatie jammer genoeg niet gelukt. Daarom hebben we naast de compensatie en het alternatief de mogelijkheden onderzocht om deze tablet alsnog te kunnen uitleveren.

We zijn dan ook blij om vandaag bekend te kunnen maken dat Phone House een extra batch Ambiance AT tablets heeft ingekocht, welke we u willen aanbieden voor hetzelfde bedrag van € 119,-. De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van deze aanbieding geldt: maximaal 1 tablet per klant. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst dan worden eventueel gedane betalingen van de extra bestelde Ambiance AT tablets teruggestort.

Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.

Indien u toch geen gebruik van dit aanbod wenst te maken en uw bestelling wilt annuleren of liever het alternatief; de Archos G9 80, ontvangt dan kunt u op deze e-mail antwoorden (klantenreacties@phonehouse.nl).

Met de hartelijke service,

Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Laatst online: 28-09 13:49
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:07:
[...]

Kon je hem niet reserveren voor als er één of meerdere vrij komen/kwamen?
Nee dat was volgens hem niet mogelijk. Misschien dat ik er een uit de v&a pluk, of een Android tablet in de toekomst koop :) Natuurlijk kun je hier ongeveer alles op zetten, en een eventuele multiboot Win7, Win8 en Android maken, dus prefereer ik natuurlijk een win7 :) (voor die prijs)

Overigens vindt ik wel dat TPH dit op een zeer nette manier oplost, hier kunnen wel meer winkels een voorbeeld aan nemen!

[ Voor 11% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 10-01-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

*snip* lees de topic waarschuwing

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Was al 2x gepost ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:13
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Was al 2x gepost ondertussen.
Ik was zo Enthousiast, dat ik er dan helemaal over heen heb gelezen,
dat ik hem daarom zelf ook maar even heb geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand die eigenlijk weet wat een 16GB~32GB Micro SD kaartje kost bij TPH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:26:
Iemand die eigenlijk weet wat een 16GB~32GB Micro SD kaartje kost bij TPH?
Ik zat ook al op de website te kijken wat ik met die bon moet doen. Ze staan er helaas niet op. Binnenkort maar even langs de winkel dan.

Volgens de handleiding (pagina 13) moet er btw een gewone SD kaart in:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/vspdll.png

[ Voor 16% gewijzigd door thaan op 10-01-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zit te kijken naar geheugenuitbreiding voor mijn telefoon en daar past geen normale SD in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:54:
Ik zit te kijken naar geheugenuitbreiding voor mijn telefoon en daar past geen normale SD in.
Ah vandaar.
Mocht iemand langs een Phone House winkel lopen: drop hier aub even de prijzen van SD kaarten bij The Phone House, ze staan niet online.
Het dichtsbijzijnde filiaal hier zit op een winkelcentrum waar ik nooit kom.

Ben benieuwd wanneer de eerste AT's worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:58
Waarom zou je er een SD kaartje in willen als er een HDD inzit :P ?

Aan de andere kant.

Een SSD van 60/80 gb + pricewatch: Samsung SDHC 32GB Class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:02:

Aan de andere kant.

Een SSD van 60/80 gb + pricewatch: Samsung SDHC 32GB Class 10
Als ze die Micro SD nou ook bij TPH hebben, voor een schappelijke prijs, dan neem ik die. Maar we moeten eerst afwachten of we de waardecheque krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Mr.Joker schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:02:
Omdat we een waardebon van €20,- krijgen die ik anders toch nooit ga gebruiken.

Krijgen geannuleerde bestellingen btw ook de €20,- waardebon?

[ Voor 10% gewijzigd door thaan op 10-01-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 08:31
Zou het niet een waardebon zijn voor de webshop? Waar ik geen accessoires kan vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Elluminatie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:06:
Zou het niet een waardebon zijn voor de webshop? Waar ik geen accessoires kan vinden :S
quote: E-mail TPH 10-01-2012
Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.
Zou voor de normale winkels zijn. Maar ik heb tegenstrijdige berichten gehoord of we de waardecheque wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:08:
[...]

[...]

Zou voor de normale winkels zijn. Maar ik heb tegenstrijdige berichten gehoord of we de waardecheque wel krijgen.
Hun mail lijkt me leidend.
(en anders begin je toch daar weer een actie voor)

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:10:
[...]

Hun mail lijkt me leidend.
(en anders begin je toch daar weer een actie voor)
Heb van een manager gehoord dat het niet zeker is dat de bon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
The Phone House zal heus niet voor honderden euro's verlies extra tablets inkopen om vervolgens geen kortingsbonnen uit te delen.

Ze hebben dit al meerdere keren toegezegd en ook opnieuw in hun e-mail. Het zou erg knullig overkomen indien ze nu niet de kortingsbonnen opsturen, ook al is de rechtvaardigheid van zowel een tablet krijgen voor €119 als een kortingsbon van €20 te betwisten.

Ik heb er goede hoop in dat ze niet deze week een e-mail zullen sturen dat we alsnog geen kortingsbon zullen krijgen, maar slechts de tablet.

Het zou gewoon te amateuristisch overkomen als ze opnieuw terugkomen op eerdere uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:21
En toch twijfel... mij boeit die bon niet zo, maar ik denk niet dat ze nu weer mailtjes achteraf gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:54:
[...]

Er is letterlijk gezegd:
Nee, die komt daarna. We zijn er nog niet helemaal over uit, maar ik ga ervan uit dat die daarna verstuurd wordt.
Ik denk dat Yorin dit verkeerd geinterpreteerd heeft. Ik lees het als: "Hij komt, maar we weten nog niet of het voor of na de AT wordt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zo kan je het natuurlijk ook lezen. Maar wel jammer dat we daar nog langer op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

OcGuru

Giulietta Qv

Zijn er nog mensen die alsnog voor de Archos hebben gekozen?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Sorry hoor, maar kunnen we niet gewoon blij zijn dat ze ons netjes tegemoet willen komen, zonder te zeuren of/wanneer die bon gaat komen? Vind het nu wel een beetje erg zeikerig worden allemaal...

Yorin, bedankt voor de moeite, ik wacht mijn tablet lekker af en vind het prima zo :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het inderdaad ook even om te draaien: wat overeengekomen was kon worden afgedwongen en er is besloten daar ook aan te voldoen. Voor wie er meerdere besteld heeft kan je erover twisten, maar ik ga even uit van het gros.

Dat er op enig moment een waardebon genoemd is als oplossing, staat daar los van. Dat was nooit onderdeel van de originele overeenkomst. Het komt er dan op neer of concreet is bevestigd is dat je die waardebon krijgt *naast* een andere toezegging. Dat je eerst alleen een bon beloofd krijgt, en later alsnog een tablet impliceert niet per sé dat je beide krijgt.
Om wat voor reden dan ook, zou dat bij sommigen wel zo kunnen zijn en bij anderen niet, afhankelijk van wat dan ook. Heb je bevestigd gekregen dat je een bon krijgt: leuk. Heb je dat niet: ook dan kan je er niet over klagen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik vind de waardebon dus écht niet belangrijk. Fijn als ik 'm krijg, maar het hoeft niet per sé. Ik ben allang blij met het tablet. :) Ik hoop dat we hier niet vele pagina's over gaan doorzeuren.

[ Voor 20% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-01-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 02:25:
Het komt er dan op neer of concreet is bevestigd is dat je die waardebon krijgt *naast* een andere toezegging. Dat je eerst alleen een bon beloofd krijgt, en later alsnog een tablet impliceert niet per sé dat je beide krijgt.
Dat staat in de laatste mail waarin bevestigd werd dat we wel de AT krijgen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 01-10 14:42
Erkens schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:33:
[...]

Dat staat in de laatste mail waarin bevestigd werd dat we wel de AT krijgen:

[...]
Precies, je bent me net voor. Die bon, gewenst of niet, komt er gewoon. Al met al is de geboden oplossing naar mijn mening een nette. Ik had er al niet meer op gerekend en dat de tablet alsnog komt is alleen maar fijn. :)

Oh, en nogmaals kudos voor Yorin, vanwege de inzet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:25:
[...]

Heb van een manager gehoord dat het niet zeker is dat de bon komt.
Yorin, zoals eerder aangegeven op dit forum: de bonnen gaan wel verstuurd worden, alleen is nog niet duidelijk wanneer deze verzonden gaan worden (voor of na de levering van de tablets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Yorin, zoals eerder aangegeven op dit forum: de bonnen gaan wel verstuurd worden, alleen is nog niet duidelijk wanneer deze verzonden gaan worden (voor of na de levering van de tablets).
Is er enig idee wanneer binnen die 30 dagen de tablet verstuurd wordt? Over een week, of pas in de 4e week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

thaan schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:43:
[...]

Is er enig idee wanneer binnen die 30 dagen de tablet verstuurd wordt? Over een week, of pas in de 4e week?
Als ze dat met zekerheid wisten, zouden ze dat wel aangeven. Als ze het exact gaan aangeven en er zit een dag langer op, dan is het weer gezeik. Gewoon afwachten dus.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.