Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Nogmaals, het is dinsdag, je moet voor woensdag 12:00 uur reageren. Je hebt nog even de tijd dusMorpheusk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:55:
Ik hoop eigenlijk wel dat ze voor 12:00 nog reageren. Anders moet ik ook nog maar even snel een e-mailtje sturen dat ik niet akkoord ga.
Het is pas dinsdag he, dat mailtje moet voor woensdagmiddag 12:00 gestuurd worden naar ze.Morpheusk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:55:
Ik hoop eigenlijk wel dat ze voor 12:00 nog reageren. Anders moet ik ook nog maar even snel een e-mailtje sturen dat ik niet akkoord ga.
Dat dus.Xander25 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:57:
[...]
Nogmaals, het is dinsdag, je moet voor woensdag 12:00 uur reageren. Je hebt nog even de tijd dus
[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 10:18 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je zit elke dag enkele reis 4 uur in de trein?wtfman86 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:54:
[...] en batterij maar 2.5-3u meegaat ( ik zit elke dag 4u in de trein)
[ Voor 9% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-01-2012 10:31 ]
Dat zegt ie.PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Je zit elke dag enkele reis 4 uur in de trein?
Heb ik ook eens een half jaar lang gedaan. (valt best mee met een muziekje en een smartphone)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Nu nog wachten op het aanbod zelf.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik ga nog wel vragen of de waardebonnen opstapelbaar zijn als ik vanmiddag teruggebeld wordt. Dat was de vraag van sommige mensen toch?
Alleen staat nu op de site alleen de Archos 80 G9 nog, de rest is weg.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 11:36 ]
Ik denk dat ze het als persbericht aan nu.nl hebben gegeven omdat ze het graag op hun manier in het nieuws hebben. Wel begrijpelijk dat ze het na de negatieve publiciteit op een positievere manier beschreven willen zien. Als er staat 'gedwongen door de storm van klachten' komt het meteen negatief over.Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:34:
Raar dat Nu.nl het nieuws al heeft terwijl niemand er nog zelf bericht van heeft gehad.
Wel netjes dat ze het oplossen natuurlijk. Ze konden ook hun poot stijfhouden.
[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 11:38 ]
Maar zou een prima oplossing zijn in mijn optiek, 1 tablet/klant EN een bon.
Verwijderd
Als zij het bevestigen ben ik er zeker van!!!
En de Tablet en 20 euro cadeaubon (Voor het ongemak)
Typisch nu.nl foutje.dragon2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:
Klinkt ook als een telefoonbericht: "extra badge" uhuh![]()
Maar zou een prima oplossing zijn in mijn optiek, 1 tablet/klant EN een bon.
Ik vind 1 tablet per klant netjes genoeg. Ik snap dat sommigen een extra voor een vriend/familielid gekocht hebben, maar er zijn ook veel profiteurs bij die er één op MP zouden gooien.
Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
[...]
Typisch nu.nl foutje.
Ik vind 1 tablet per klant netjes genoeg. Ik snap dat sommigen een extra voor een vriend/familielid gekocht hebben, maar er zijn ook veel profiteurs bij die er één op MP zouden gooien.
Damage control. Opmerkelijk wel dat ze contact met NU.nl zoeken en niet met ons.Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:49:
Goed om te horen, alleen wel raar dat ze het eerst aan de media laten weten en niet ons daarvan op de hoogte stellen?
Ik ben helemaal geen stagiair
positieve Pr en zo, stel dat er uiteindelijk nog te weinig blijken te zijn dan zal dat ze niet meer lastig vallenErkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:49:
Goed om te horen, alleen wel raar dat ze het eerst aan de media laten weten en niet ons daarvan op de hoogte stellen?
maar zeker goed nieuws dat TPH toch gekozen heeft voor levering ook al hebben we er wat moeite voor moeten doen
(als ze ook nu daadwerkelijk gaan leveren!)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tja, je probeert een beperking te omzeilen (alleen levering voor NL), daar zal men echt geen rekening mee gaan houden. En terecht imo. Je kunt mazzel hebben, maar als die tweaker hem zelf ook wil hebben, dan heb je pech.timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:40:
Hou zouden ze beslissen wat 1 Tablet/persoon betekend? Minstens 1 andere Tweaker en ik hebben beide een Tablet via een andere Tweaker besteld welke deze dan zou doorsturen naar België. De bestellingen zijn op dezelfde naam en afleveradres (bedrijfsadres) maar wel verschillende bestelling en verschillende betaalmethode en email aders.
Je kunt altijd TPH bellen met de vraag wat er met dergelijke bestellingen gaat gebeuren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten... Op zich begrijpelijk natuurlijk als dit klanten zijn waar ze niets aan verdienenErkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:49:
[ Voor 11% gewijzigd door RemcoDelft op 10-01-2012 12:03 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:25 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Of hun mail is nog niet opgesteld, ze laten het vandaag vast wel weten. Nu.nl heeft miss zelf wel besloten dit bericht al te plaatsen. Allemaal mogelijkheden.RemcoDelft schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten...
Ze stellen hun klant wel voorop door toch te leveren, natuurlijk is reclame maken begrijpelijk na enig verlies.
Tuurlijk snap ik wel dat je eerst een persbericht stuurt, maar ondertussen hadden ze ons ook direct een mail kunnen sturen, dat is meer wat ik bedoel. Maar aan de andere kant denk ik ook dat dit komt doordat ze nog moeten uitzoeken wie er meerdere tablets heeft besteld.RemcoDelft schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten...
In the window.
Als je er meer dan een koopt dan kun je niet zo makkelijk hard maken dat het een consumentenkoop is. Bij twee is dat nog wel mogelijk, maar bij meer wordt het echt heel moeilijk. Bij zakelijke overeenkomsten zijn heel veel consumentenregels niet van toepassing en kan TPH er makkelijker onderuit.Jeroen10 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:
Nu vind ik het goed dat phonehouse dus alsnog levert en aangeeft alsnog te leveren, maar waarom slechts 1, nu krijg ik het gevoel dat het puur een centenkwestie is, nu moet ik iemand gaan teleurstellen, kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik denk dat je die tweede wel gewoon krijgt. Je hebt er niet meteen 1000 besteld, toch?
Trommelrem schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:14:
[...]
Als je er meer dan een koopt dan kun je niet zo makkelijk hard maken dat het een consumentenkoop is. Bij twee is dat nog wel mogelijk, maar bij meer wordt het echt heel moeilijk. Bij zakelijke overeenkomsten zijn heel veel consumentenregels niet van toepassing en kan TPH er makkelijker onderuit.
Ik denk dat je die tweede wel gewoon krijgt. Je hebt er niet meteen 1000 besteld, toch?
* MegaTronics houd zijn mailbox vandaag goed in de gaten.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nou, of dat dit de werkelijke oplossing is weten we dus nog niet. Het lijkt er wel op, maar zonder officieel bericht van TPH is het nog koffiedik kijken. Helaas.MegaTronics schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:24:
Goed opgelost door The Phone House.
* MegaTronics houd zijn mailbox vandaag goed in de gaten.

Ben benieuwd wat er voor bericht gaat komen vanuit TPH. Zal mijn mailbox in de gaten houden vandaag
[ Voor 28% gewijzigd door thof op 10-01-2012 12:33 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
thof schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:32:
Offtopic: De post van freggel is geplaatst om 12:27... Aan de linkerkant van de pagina met recente reacties staat 12:28...
Ik zie niets (raars).
Yorin: neem je zelf nog contact op met TPH waarom je niets hoort, niet eens een kopie van het persbericht met daarbij de opmerking dat de klanten persoonlijk op de hoogte worden gesteld? Meteen is het wel interessant om te weten waarom t.net niets verneemt van ze.
Joost in "AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*"
Bel jij ze anders
[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 12:37 ]
Ik wordt pas gebeld na 15:15 omdat ik dat aangegeven heb bij ze. Ik heb niet eerder tijd om de telefoon aan te nemen, omdat ik nu op school zit en daarna met het OV terug moet.PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:
[...]
offtopic:
Ik zie niets (raars).
Yorin: neem je zelf nog contact op met TPH waarom je niets hoort, niet eens een kopie van het persbericht met daarbij de opmerking dat de klanten persoonlijk op de hoogte worden gesteld? Meteen is het wel interessant om te weten waarom t.net niets verneemt van ze.
Voor het bestellen contact opgenomen met TPH en ze hadden zelf aangeraden om via familie of vrienden in Nederland te bestellen, dus het feit dat buitenlandse klanten bestellen hebben ze op zich niet zo een probleem mee denk ik.gambieter schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:58:
[...]
Tja, je probeert een beperking te omzeilen (alleen levering voor NL), daar zal men echt geen rekening mee gaan houden. En terecht imo. Je kunt mazzel hebben, maar als die tweaker hem zelf ook wil hebben, dan heb je pech.
Je kunt altijd TPH bellen met de vraag wat er met dergelijke bestellingen gaat gebeuren.
Beste iedereen,
Zoals op Nu.nl (http://www.nu.nl/gadgets/...chte-tablets-opnieuw.html) te lezen valt, krijgt iedereen die de tablet besteld heeft, hem ook daadwerkelijk. Omdat ze met een oplossing zijn gekomen, verwijder ik de hele lijst die is opgesteld en het formulier. Dit e-mailadres blijft nog wel een paar dagen/weken open voor eventuele vragen. Let er wel op dat ik voor geen enkele betrokken instantie werk.
Met vriendelijke groet,
Yorin
Bedankt voor je inzet, maar jammer dat je niet die adressen in de BCC hebt gezet... Maargoed, dat adres was toch al voor de hele wereld inzichtelijk.Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45:
Ik heb zojuist onderstaande e-mail verstuurd naar de mensen die zich op 'de' lijst hebben gezet. Aangezien niet iedereen op de lijst staat, hieronder de gestuurde e-mail.
[...]
Precies maak je niet druk, alle adressen waren toch al zichtbaar in die lijst.Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:46:
[...]
Bedankt voor je inzet, maar jammer dat je niet die adressen in de BCC hebt gezet... Maargoed, dat adres was toch al voor de hele wereld inzichtelijk.
Ik vind dit een erg nette oplossing van TPH. Ik heb er twee besteld en zal er dus maar 1 geleverd krijgen, maar dat vind ik niet erg, zo vind ik het een nette oplossing voor alle partijen.
Trouwens, ik zou graag ook niet alleen Yorin maar ook de Topic starter bedanken! Zonder hem had ik in ieder geval die aanbieding nooit gezien.
Ze zullen er geen probleem mee hebben gehad, maar bij het nu uitleveren zal dat wat anders zijn, omdat elk tablet extra verlies is voor ze.timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:43:
Voor het bestellen contact opgenomen met TPH en ze hadden zelf aangeraden om via familie of vrienden in Nederland te bestellen, dus het feit dat buitenlandse klanten bestellen hebben ze op zich niet zo een probleem mee denk ik.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarschijnlijk goedkoper in kunnen kopen, omdat dit ook naamsbekendheid is voor Ambiance.thaan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:55:
Ik vraag me wel af wat ze nu voor deal met Ambiance hebben gesloten, dat ze ze nu alsnog gaan leveren.
http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/
Een typefout betekent niet dat je automatisch vastzit aan het getoonde aanbod.
Daar stond tegenover dat de besteller een bevestiging per e-mail kreeg dat zijn bestelling ontvangen was. Mag hij er dan niet vanuit gaan dat de bestelling voor dat bedrag geaccepteerd is?
Nee, aldus het Hof. OTTO stuurde die mail alleen maar omdat ze van de e-commerce wetgeving (art. 6:227c BW) verplicht zijn ontvangstbevestigingen van geplaatste bestellingen te sturen. Dat is dus geen “opdrachtbevestiging” of bewijs van een totstandkoming van een overeenkomst.
In the window.
Er is hier géén fout begaan bij het online zetten mbt de prijs. Tevens zijn zowel Otto als Neckermann al langsgekomen in dit topic..Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:
Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie:
[...]
[...]
Hoe bedoel je "ook weleens een fout ondergaan met de prijs"? In dit geval betrof het geen foutieve prijs, dat is meerdere malen bevestigd.Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:
Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie
Onder andere ik heb via 'baexem' besteld, Ik weet niet of hij zelf en/of andere Tweakers ook nog via hem besteld hebben. Hopelijk wil TPH alsnog meerdere Tablet op 1 adres leveren omdat het voor meerdere personen is, de bestellingen waren ook verschillend alsook de betalingen.wtfman86 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:51:
Er staat 1 per klant, ik hoop dat degene die mijn tablet ging ontvangen, geen andere heeft besteld vr iemand anders
Indien enkel wij 2 via hem besteld hebben en TPH absoluut maar 1 Tablet wil leveren krijg jij deze uiteraard
Otto is in dit topic al een paar keer voorbijgekomen.Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:
Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie:
[...]
[...]
(en geval is idd niet vergelijkbaar op dat gebied, hoogstens voor wat betreft de automatische bevestiging)
[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 13:02 ]
En de Otto-zaak is niet vergelijkbaar, omdat dat een fout betrof die je ook kon zien. Maar dit was nog aannemelijk omdat er meerdere tablets met dezelfde prijs waren. Ook omdat het is bevestigd door meerdere medewerkers van TPH.Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Otto is in dit topic al een paar keer voorbijgekomen.
Van mijn 2 bestellingen wordt er 1 geannuleerd, ik heb verder niet gezegd dat deze voor iemand anders was oid, wat wel zo was. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, ik heb liever dat ze gewoon 1 per adres leveren dan helemaal niets. TPH komt ons tegemoet, dan moeten wij hen natuurlijk ook wat geven.timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:
[...]
Onder andere ik heb via 'baexem' besteld, Ik weet niet of hij zelf en/of andere Tweakers ook nog via hem besteld hebben. Hopelijk wil TPH alsnog meerdere Tablet op 1 adres leveren omdat het voor meerdere personen is, de bestellingen waren ook verschillend alsook de betalingen.
Indien enkel wij 2 via hem besteld hebben en TPH absoluut maar 1 Tablet wil leveren krijg jij deze uiteraard
Ik vind trouwens de 1 per adres nog redelijk.
Heb je dan al een mail ontvangen van TPH dat er één wordt geannuleerd?thaan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:04:
Kunnen we Otto en Neckermann aan de kant schuiven? Dat is niet (meer) relevant. TPH gaat gewoon leveren, al is het 1 per adres.
[...]
Van mijn 2 bestellingen wordt er 1 geannuleerd, ik heb verder niet gezegd dat deze voor iemand anders was oid, wat wel zo was. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, ik heb liever dat ze gewoon 1 per adres leveren dan helemaal niets. TPH komt ons tegemoet, dan moeten wij hen natuurlijk ook wat geven.
[ Voor 9% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-01-2012 13:09 ]
Ze zijn dus persoongebonden en dus waarschijnlijk niet opstapelbaar.
Ik wil eventueel wel een topic starten en daar tevens een post in maken over Windows 8 op deze tabletIamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:07:
Heeft iemand zin om een starttopic van dit tablet te maken? Kijken wat er mee kan qua Windows 8 / android x86 dual boot / SSD / 2 GB / Games / 720p 1080p weet ik het?
[ Voor 5% gewijzigd door thof op 10-01-2012 13:12 ]
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Topic ligt klaar idd. Zat eigenlijk te wachten op een bevestiging van TPH zelf , zod deze online geplaatst kan worden.Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:07:
Heeft iemand zin om een starttopic van dit tablet te maken? Kijken wat er mee kan qua Windows 8 / android x86 dual boot / SSD / 2 GB / Games / 720p 1080p weet ik het?
Mochten mensen mede auteur willen worden: pm me even.
[ Voor 6% gewijzigd door bruudx op 10-01-2012 13:13 ]
Persoonlijk ga ik er allereerst 2GB geheugen inzetten. SSD vind ik net wat te duur in vergelijking met het apparaat zelf.
Helder. Maar een mailtje zou wel aardig zijn.Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Ik wordt pas gebeld na 15:15 omdat ik dat aangegeven heb bij ze. Ik heb niet eerder tijd om de telefoon aan te nemen, omdat ik nu op school zit en daarna met het OV terug moet.
Ik zie niet waarom het een het ander automatisch uitsluit. Dus je hebt geen volledig antwoord.Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:
Net antwoord via Twitter over de waardecheques: https://twitter.com/#!/Ph...status/156708176719380480
Ze zijn dus persoongebonden en dus waarschijnlijk niet opstapelbaar.
[ Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 13:21 ]
PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:19:
[...]
Helder. Maar een mailtje zou wel aardig zijn.
[...]
Ik zie niet waarom het een het ander automatisch uitsluit. Dus je hebt geen volledig antwoord.
@yorin92 De bon is geldig voor de geadresseerde. Mvg Marjon
CumuleerbaarDe voucher is gebonden aan naam/persoon, heb je meerdere bonnen met jou naam kun je die gelijktijdig gebruiken.
https://twitter.com/#!/Ph...status/156714144748412929
En nieuws: The Phone House belooft tablets aan 'gedupeerde' klantencu - mu` le - ren
(«Frans) (cumuleerde, h. gecumuleerd)
opeenhopen, opstapelen, samenvoegen
[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 13:33 ]
AT-Tablet Win7
Ik ben van plan er Windows 8 op te zetten en het ram uit te breiden naar 2GB (als de tablet komt). Tegen die tijd wil ik er best een handleiding voor schrijvenbruudx schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:35:
Hoewel nog niet helemaal 100% duidelijk is dat we een AT Tablet uitgeleverd krijgen, toch alvast aangemaakt. Ga er toch wel van uit dat hetzelfde tablet wordt uitgeleverd
AT-Tablet Win7
En misschien een SSD schijf er in.
Ik zou in ieder geval zeker geïnteresseerd zijn in de windows 8 handleiding. Ik ben al bekend met windows 7 op een tablet, en dat werkt niet brilliant...thof schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:40:
[...]
Ik ben van plan er Windows 8 op te zetten en het ram uit te breiden naar 2GB (als de tablet komt). Tegen die tijd wil ik er best een handleiding voor schrijven
Tevens overweeg ik Android te installeren, iemand daar bekend mee?
(het is mij puur te doen om de hardware van dit tablet, niet het os)
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- AHCI(?) aanzetten en Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD. (EDIT: *omgedraaid*)
- Genieten
EDIT: Of denk ik nou te simpel?
[ Voor 23% gewijzigd door iamzero456 op 10-01-2012 13:46 ]
Eerst AHCI, daarna Win 7 opnieuw installeren. Anders krijg je BSoDIamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:
- Klepje eraf schroeven
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD en AHCI(?) aanzetten.
- Genieten
EDIT: Of denk ik nou te simpel?.
[ Voor 4% gewijzigd door TomONeill op 10-01-2012 13:50 . Reden: kleine toevoeging ]
In the window.
Verder ben ik erg benieuwd naar Windows8 en android x86.
Is dit uberhaupt wel een optie met 800mhz? Niet dat ik zoveel geld over heb voor een geheugenmodule, maartoch.
Neen, dit gaat niet werken omdat de Atom processor maar 2GB kan aansturenIamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR800D2S6/4G
Is dit uberhaupt wel een optie met 800mhz? Niet dat ik zoveel geld over heb voor een geheugenmodule, maartoch.
Verwijderd
Hoe kom je bij het idee dat AHCI in den beginne uit zou staan?Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:
- Klepje eraf schroeven
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- AHCI(?) aanzetten en Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD. (EDIT: *omgedraaid*)
- Genieten
EDIT: Of denk ik nou te simpel?.
Oh geen IDE(E) - ik controleer het in ieder geval altijd even voordat ik dat installeer.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Hoe kom je bij het idee dat AHCI in den beginne uit zou staan?
Je installeert op een IDE of SATA toch altijd op (Native) IDE (Emulation)?
In the window.
Verwijderd
IDE kan je moeilijk niet op Native IDE zetten heTom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:
@Alexbrz
Je installeert op een IDE of SATA toch altijd op (Native) IDE (Emulation)?
Maar nee, SATA staat over het algemeen altijd op AHCI ingesteld vanwege de snelheidwinst. Het zou echt onzinnig zijn voor fabrikanten om dit niet te doen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Geachte heer / mevrouw,
Vorige week heeft u bij Phone House een Ambiance AT tablet gekocht. Tot onze grote spijt bleken we niet aan de grote vraag van deze scherpe aanbieding te kunnen voldoen. Donderdagochtend 5 januari kwam dit aan het licht en hebben we u per mail laten weten uw bestelling te annuleren en u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- aan te bieden. Op vrijdag 6 januari hebben we u tevens de Archos G9 80 tablet als alternatief aangeboden.
We willen graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en dat is ons in bovenstaande situatie jammergenoeg niet gelukt. Daarom hebben we naast de compensatie en het alternatief de mogelijkheden onderzocht om deze tablet alsnog te kunnen uitleveren.
We zijn dan ook blij om vandaag bekend te kunnen maken dat Phone House een extra batch Ambiance AT tablets heeft ingekocht, welke we u willen aanbieden voor hetzelfde bedrag van € 119,-. De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van deze aanbieding geldt: maximaal 1 tablet per klant. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst dan worden eventueel gedane betalingen van de extra bestelde Ambiance AT tablets teruggestort.
Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.
Indien u toch geen gebruik van dit aanbod wenst te maken en uw bestelling wilt annuleren of liever het alternatief; de Archos G9 80, ontvangt dan kunt u op deze e-mail antwoorden (klantenreacties@phonehouse.nl).
Met de hartelijke service,
Phone House
Vind wel dat het mailtje laat komt vergeleken met het nieuwsbericht.
[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 14:15 ]
[ Voor 167% gewijzigd door Jeroen797 op 10-01-2012 14:17 ]
Bedankt The Phone House, maar ook vooral bedankt Yorin!
[ Voor 31% gewijzigd door thof op 10-01-2012 14:18 ]
Yorin bedankt voor de moeite!
Bedankt Yorin en ook bedankt The Phone House.
Ik ga me er iig wel op verheugen.
Toch wel netjes dat we de cadeaubon ook nog krijgen als goedmakertje. Het is natuurlijk allemaal niet soepeltjes gelopen, maar het had veel erger gekund. Ik denk dat dit uiteindelijk een zeer acceptabele uitkomst is.
Oh is dat zo?Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:53:
[...]
IDE kan je moeilijk niet op Native IDE zetten he
Maar nee, SATA staat over het algemeen altijd op AHCI ingesteld vanwege de snelheidwinst. Het zou echt onzinnig zijn voor fabrikanten om dit niet te doen.
Mijn SATA schijf staat op IDE omdat ik niet wist wat het precies in hield. Had wel ff opgezocht, maar niet echt wat duidelijks gevonden. Als ik de bios nu instel op AHCI, krijg ik een BSoD. Ik had Win 7 dan moeten installeren in AHCI modus denk ik. Jammer dat ik daar nu pas achter kom.
In the window.
EDIT: zal wel even een mail versturen en zal de reactie hier posten als deze binnen is voor mensen die hetzelfde als mij hebben.
EDIT 2: Wacht even het gesprek tussen TPH en Yorin af!
[ Voor 30% gewijzigd door Jeroen797 op 10-01-2012 14:28 ]
Geachte heer / mevrouw,
Vorige week heeft u bij Phone House een Ambiance AT tablet gekocht. Tot onze grote spijt bleken we niet aan de grote vraag van deze scherpe aanbieding te kunnen voldoen. Donderdagochtend 5 januari kwam dit aan het licht en hebben we u per mail laten weten uw bestelling te annuleren en u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- aan te bieden. Op vrijdag 6 januari hebben we u tevens de Archos G9 80 tablet als alternatief aangeboden.
We willen graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en dat is ons in bovenstaande situatie jammergenoeg niet gelukt. Daarom hebben we naast de compensatie en het alternatief de mogelijkheden onderzocht om deze tablet alsnog te kunnen uitleveren.
We zijn dan ook blij om vandaag bekend te kunnen maken dat Phone House een extra batch Ambiance AT tablets heeft ingekocht, welke we u willen aanbieden voor hetzelfde bedrag van € 119,-. De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van deze aanbieding geldt: maximaal 1 tablet per klant. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst dan worden eventueel gedane betalingen van de extra bestelde Ambiance AT tablets teruggestort.
Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.
Indien u toch geen gebruik van dit aanbod wenst te maken en uw bestelling wilt annuleren of liever het alternatief; de Archos G9 80, ontvangt dan kunt u op deze e-mail antwoorden (klantenreacties@phonehouse.nl).
Met de hartelijke service,
Phone House
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.