Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:02
Ik hoop eigenlijk wel dat ze voor 12:00 nog reageren. Anders moet ik ook nog maar even snel een e-mailtje sturen dat ik niet akkoord ga. :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Morpheusk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:55:
Ik hoop eigenlijk wel dat ze voor 12:00 nog reageren. Anders moet ik ook nog maar even snel een e-mailtje sturen dat ik niet akkoord ga. :)
Nogmaals, het is dinsdag, je moet voor woensdag 12:00 uur reageren. Je hebt nog even de tijd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Morpheusk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:55:
Het is pas dinsdag he, dat mailtje moet voor woensdagmiddag 12:00 gestuurd worden naar ze.
Xander25 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:57:
[...]

Nogmaals, het is dinsdag, je moet voor woensdag 12:00 uur reageren. Je hebt nog even de tijd dus ;)
Dat dus.

[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 10:18 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

wtfman86 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:54:
[...] en batterij maar 2.5-3u meegaat ( ik zit elke dag 4u in de trein :s )
Je zit elke dag enkele reis 4 uur in de trein?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:01
Misschien hebben ze bij z'n school/werk geen stopcontact waar je 'm even op kan laden voor de terugreis :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-01-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Je zit elke dag enkele reis 4 uur in de trein?
Dat zegt ie. :)
Heb ik ook eens een half jaar lang gedaan. (valt best mee met een muziekje en een smartphone)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 17:59

Dr C

met C en CK

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Goed geregeld inderdaad, ik had er 2 besteld maar met 1 exemplaar ben ik ook zeer tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd idd.... T klinkt positief als ik dat zo lees!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 03-10 11:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

nu.nl is er snel bij, is vast bedoeld als positeve PR , maar het tekent wel dat TPH er werk van gemaakt heeft :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 12:57
Klinkt heel goed, enkel misschien één probleempje, we hebben met enkele Belgen samen bij 1 Tweaker besteld, TPH gaat hierdoor waarschijnlijk maar 1 Tablet uitleveren aan deze Tweaker omdat om leveringsredenen de bestelling op 1 naam stond van de ontvanger. Echter wel verschillende betalingen en verschillende email adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Raar dat Nu.nl het nieuws al heeft terwijl niemand er nog zelf bericht van heeft gehad.

Ik ga nog wel vragen of de waardebonnen opstapelbaar zijn als ik vanmiddag teruggebeld wordt. Dat was de vraag van sommige mensen toch?

Alleen staat nu op de site alleen de Archos 80 G9 nog, de rest is weg.

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:34:
Raar dat Nu.nl het nieuws al heeft terwijl niemand er nog zelf bericht van heeft gehad.
Ik denk dat ze het als persbericht aan nu.nl hebben gegeven omdat ze het graag op hun manier in het nieuws hebben. Wel begrijpelijk dat ze het na de negatieve publiciteit op een positievere manier beschreven willen zien. Als er staat 'gedwongen door de storm van klachten' komt het meteen negatief over.
Wel netjes dat ze het oplossen natuurlijk. Ze konden ook hun poot stijfhouden.

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nu vind ik het goed dat phonehouse dus alsnog levert en aangeeft alsnog te leveren, maar waarom slechts 1, nu krijg ik het gevoel dat het puur een centenkwestie is, nu moet ik iemand gaan teleurstellen, kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Klinkt ook als een telefoonbericht: "extra badge" uhuh ;)

Maar zou een prima oplossing zijn in mijn optiek, 1 tablet/klant EN een bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben wel benieuwd of ze stapelbaar zijn idd. En ik wacht idd ook die bevestiging van TPH af...
Als zij het bevestigen ben ik er zeker van!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:13
Als dit klopt, dan is dit een zeer nette oplossing van TPH.

En de Tablet en 20 euro cadeaubon (Voor het ongemak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hou zouden ze beslissen wat 1 Tablet/persoon betekend? Minstens 1 andere Tweaker en ik hebben beide een Tablet via een andere Tweaker besteld welke deze dan zou doorsturen naar België. De bestellingen zijn op dezelfde naam en afleveradres (bedrijfsadres) maar wel verschillende bestelling en verschillende betaalmethode en email aders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dragon2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:
Klinkt ook als een telefoonbericht: "extra badge" uhuh ;)

Maar zou een prima oplossing zijn in mijn optiek, 1 tablet/klant EN een bon.
Typisch nu.nl foutje. :P
Ik vind 1 tablet per klant netjes genoeg. Ik snap dat sommigen een extra voor een vriend/familielid gekocht hebben, maar er zijn ook veel profiteurs bij die er één op MP zouden gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Waarom profiteurs als ze het op marktplaats gooien, ze hebben toch eerlijk betaald, in deze tijd is het juist lekker als je een extra centje kan verdienen, heb dat nooit zo begrepen waarom je dan een profiteur bent.
Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
[...]

Typisch nu.nl foutje. :P
Ik vind 1 tablet per klant netjes genoeg. Ik snap dat sommigen een extra voor een vriend/familielid gekocht hebben, maar er zijn ook veel profiteurs bij die er één op MP zouden gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Goed om te horen, alleen wel raar dat ze het eerst aan de media laten weten en niet ons daarvan op de hoogte stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:49:
Goed om te horen, alleen wel raar dat ze het eerst aan de media laten weten en niet ons daarvan op de hoogte stellen?
Damage control. Opmerkelijk wel dat ze contact met NU.nl zoeken en niet met ons.

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 03-10 11:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

positieve Pr en zo, stel dat er uiteindelijk nog te weinig blijken te zijn dan zal dat ze niet meer lastig vallen ;)
maar zeker goed nieuws dat TPH toch gekozen heeft voor levering ook al hebben we er wat moeite voor moeten doen :)
(als ze ook nu daadwerkelijk gaan leveren!)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Nu online
Modbreak:*snip* NEE

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:40:
Hou zouden ze beslissen wat 1 Tablet/persoon betekend? Minstens 1 andere Tweaker en ik hebben beide een Tablet via een andere Tweaker besteld welke deze dan zou doorsturen naar België. De bestellingen zijn op dezelfde naam en afleveradres (bedrijfsadres) maar wel verschillende bestelling en verschillende betaalmethode en email aders.
Tja, je probeert een beperking te omzeilen (alleen levering voor NL), daar zal men echt geen rekening mee gaan houden. En terecht imo. Je kunt mazzel hebben, maar als die tweaker hem zelf ook wil hebben, dan heb je pech.

Je kunt altijd TPH bellen met de vraag wat er met dergelijke bestellingen gaat gebeuren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten... Op zich begrijpelijk natuurlijk als dit klanten zijn waar ze niets aan verdienen :)

[ Voor 11% gewijzigd door RemcoDelft op 10-01-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:02
Modbreak:*snip* NEE

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:25 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
RemcoDelft schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:
[...]

Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten...
Of hun mail is nog niet opgesteld, ze laten het vandaag vast wel weten. Nu.nl heeft miss zelf wel besloten dit bericht al te plaatsen. Allemaal mogelijkheden.

Ze stellen hun klant wel voorop door toch te leveren, natuurlijk is reclame maken begrijpelijk na enig verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RemcoDelft schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:
[...]

Mwah, het geeft juist aan dat ze het uitsluitend voor de media doen, niet voor de klanten...
Tuurlijk snap ik wel dat je eerst een persbericht stuurt, maar ondertussen hadden ze ons ook direct een mail kunnen sturen, dat is meer wat ik bedoel. Maar aan de andere kant denk ik ook dat dit komt doordat ze nog moeten uitzoeken wie er meerdere tablets heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Voor die prijs had ik ook wel zo'n tablet gekocht xd

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Jeroen10 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:
Nu vind ik het goed dat phonehouse dus alsnog levert en aangeeft alsnog te leveren, maar waarom slechts 1, nu krijg ik het gevoel dat het puur een centenkwestie is, nu moet ik iemand gaan teleurstellen, kijken wat de mogelijkheden zijn.
Als je er meer dan een koopt dan kun je niet zo makkelijk hard maken dat het een consumentenkoop is. Bij twee is dat nog wel mogelijk, maar bij meer wordt het echt heel moeilijk. Bij zakelijke overeenkomsten zijn heel veel consumentenregels niet van toepassing en kan TPH er makkelijker onderuit.

Ik denk dat je die tweede wel gewoon krijgt. Je hebt er niet meteen 1000 besteld, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Nee hoor slechts 2
Trommelrem schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Als je er meer dan een koopt dan kun je niet zo makkelijk hard maken dat het een consumentenkoop is. Bij twee is dat nog wel mogelijk, maar bij meer wordt het echt heel moeilijk. Bij zakelijke overeenkomsten zijn heel veel consumentenregels niet van toepassing en kan TPH er makkelijker onderuit.

Ik denk dat je die tweede wel gewoon krijgt. Je hebt er niet meteen 1000 besteld, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Goed opgelost door The Phone House.

* MegaTronics houd zijn mailbox vandaag goed in de gaten.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 01-10 14:42
MegaTronics schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:24:
Goed opgelost door The Phone House.

* MegaTronics houd zijn mailbox vandaag goed in de gaten.
Nou, of dat dit de werkelijke oplossing is weten we dus nog niet. Het lijkt er wel op, maar zonder officieel bericht van TPH is het nog koffiedik kijken. Helaas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:04

thof

FP ProMod
Offtopic: De post van freggel is geplaatst om 12:27... Aan de linkerkant van de pagina met recente reacties staat 12:28...

Ben benieuwd wat er voor bericht gaat komen vanuit TPH. Zal mijn mailbox in de gaten houden vandaag :)

[ Voor 28% gewijzigd door thof op 10-01-2012 12:33 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

thof schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:32:
Offtopic: De post van freggel is geplaatst om 12:27... Aan de linkerkant van de pagina met recente reacties staat 12:28...
offtopic:
Ik zie niets (raars).

Yorin: neem je zelf nog contact op met TPH waarom je niets hoort, niet eens een kopie van het persbericht met daarbij de opmerking dat de klanten persoonlijk op de hoogte worden gesteld? Meteen is het wel interessant om te weten waarom t.net niets verneemt van ze.

Joost in "AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*"
Bel jij ze anders :p

[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:
[...]

offtopic:
Ik zie niets (raars).

Yorin: neem je zelf nog contact op met TPH waarom je niets hoort, niet eens een kopie van het persbericht met daarbij de opmerking dat de klanten persoonlijk op de hoogte worden gesteld? Meteen is het wel interessant om te weten waarom t.net niets verneemt van ze.
Ik wordt pas gebeld na 15:15 omdat ik dat aangegeven heb bij ze. Ik heb niet eerder tijd om de telefoon aan te nemen, omdat ik nu op school zit en daarna met het OV terug moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
gambieter schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:58:
[...]

Tja, je probeert een beperking te omzeilen (alleen levering voor NL), daar zal men echt geen rekening mee gaan houden. En terecht imo. Je kunt mazzel hebben, maar als die tweaker hem zelf ook wil hebben, dan heb je pech.

Je kunt altijd TPH bellen met de vraag wat er met dergelijke bestellingen gaat gebeuren.
Voor het bestellen contact opgenomen met TPH en ze hadden zelf aangeraden om via familie of vrienden in Nederland te bestellen, dus het feit dat buitenlandse klanten bestellen hebben ze op zich niet zo een probleem mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb zojuist onderstaande e-mail verstuurd naar de mensen die zich op 'de' lijst hebben gezet. Aangezien niet iedereen op de lijst staat, hieronder de gestuurde e-mail.
Beste iedereen,

Zoals op Nu.nl (http://www.nu.nl/gadgets/...chte-tablets-opnieuw.html) te lezen valt, krijgt iedereen die de tablet besteld heeft, hem ook daadwerkelijk. Omdat ze met een oplossing zijn gekomen, verwijder ik de hele lijst die is opgesteld en het formulier. Dit e-mailadres blijft nog wel een paar dagen/weken open voor eventuele vragen. Let er wel op dat ik voor geen enkele betrokken instantie werk.

Met vriendelijke groet,

Yorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45:
Ik heb zojuist onderstaande e-mail verstuurd naar de mensen die zich op 'de' lijst hebben gezet. Aangezien niet iedereen op de lijst staat, hieronder de gestuurde e-mail.

[...]
Bedankt voor je inzet, maar jammer dat je niet die adressen in de BCC hebt gezet... Maargoed, dat adres was toch al voor de hele wereld inzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23
Erkens schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Bedankt voor je inzet, maar jammer dat je niet die adressen in de BCC hebt gezet... Maargoed, dat adres was toch al voor de hele wereld inzichtelijk.
Precies maak je niet druk, alle adressen waren toch al zichtbaar in die lijst.

Ik vind dit een erg nette oplossing van TPH. Ik heb er twee besteld en zal er dus maar 1 geleverd krijgen, maar dat vind ik niet erg, zo vind ik het een nette oplossing voor alle partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
^Mail was al bekend voor de gedupeerde in een excel sheet te bekijken inderdaad

Trouwens, ik zou graag ook niet alleen Yorin maar ook de Topic starter bedanken! Zonder hem had ik in ieder geval die aanbieding nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Oeps, BCC heb ik niet aan gedacht. Maar ik wil iedereen bedanken voor het meedenken. En TPH een klein beetje voor de oplossing. En de TS natuurlijk voor de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 12:40
Er staat 1 per klant, ik hoop dat degene die mijn tablet ging ontvangen, geen andere heeft besteld vr iemand anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 12:40
Ohja bedankt yorin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:43:
Voor het bestellen contact opgenomen met TPH en ze hadden zelf aangeraden om via familie of vrienden in Nederland te bestellen, dus het feit dat buitenlandse klanten bestellen hebben ze op zich niet zo een probleem mee denk ik.
Ze zullen er geen probleem mee hebben gehad, maar bij het nu uitleveren zal dat wat anders zijn, omdat elk tablet extra verlies is voor ze.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ik vraag me wel af wat ze nu voor deal met Ambiance hebben gesloten, dat ze ze nu alsnog gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

thaan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:55:
Ik vraag me wel af wat ze nu voor deal met Ambiance hebben gesloten, dat ze ze nu alsnog gaan leveren.
Waarschijnlijk goedkoper in kunnen kopen, omdat dit ook naamsbekendheid is voor Ambiance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie:

http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/
Een typefout betekent niet dat je automatisch vastzit aan het getoonde aanbod.
Daar stond tegenover dat de besteller een bevestiging per e-mail kreeg dat zijn bestelling ontvangen was. Mag hij er dan niet vanuit gaan dat de bestelling voor dat bedrag geaccepteerd is?

Nee, aldus het Hof. OTTO stuurde die mail alleen maar omdat ze van de e-commerce wetgeving (art. 6:227c BW) verplicht zijn ontvangstbevestigingen van geplaatste bestellingen te sturen. Dat is dus geen “opdrachtbevestiging” of bewijs van een totstandkoming van een overeenkomst.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:
Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie:

[...]

[...]
Er is hier géén fout begaan bij het online zetten mbt de prijs. Tevens zijn zowel Otto als Neckermann al langsgekomen in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Otto.nl heeft ook weleens een fout ondergaan met de prijs, alleen dan met een lcd televisie
Hoe bedoel je "ook weleens een fout ondergaan met de prijs"? In dit geval betrof het geen foutieve prijs, dat is meerdere malen bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
wtfman86 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:51:
Er staat 1 per klant, ik hoop dat degene die mijn tablet ging ontvangen, geen andere heeft besteld vr iemand anders :p
Onder andere ik heb via 'baexem' besteld, Ik weet niet of hij zelf en/of andere Tweakers ook nog via hem besteld hebben. Hopelijk wil TPH alsnog meerdere Tablet op 1 adres leveren omdat het voor meerdere personen is, de bestellingen waren ook verschillend alsook de betalingen.

Indien enkel wij 2 via hem besteld hebben en TPH absoluut maar 1 Tablet wil leveren krijg jij deze uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

[...]

[...]
Otto is in dit topic al een paar keer voorbijgekomen.
(en geval is idd niet vergelijkbaar op dat gebied, hoogstens voor wat betreft de automatische bevestiging)

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-01-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Otto is in dit topic al een paar keer voorbijgekomen.
En de Otto-zaak is niet vergelijkbaar, omdat dat een fout betrof die je ook kon zien. Maar dit was nog aannemelijk omdat er meerdere tablets met dezelfde prijs waren. Ook omdat het is bevestigd door meerdere medewerkers van TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Kunnen we Otto en Neckermann aan de kant schuiven? Dat is niet (meer) relevant. TPH gaat gewoon leveren, al is het 1 per adres.
timofp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:
[...]

Onder andere ik heb via 'baexem' besteld, Ik weet niet of hij zelf en/of andere Tweakers ook nog via hem besteld hebben. Hopelijk wil TPH alsnog meerdere Tablet op 1 adres leveren omdat het voor meerdere personen is, de bestellingen waren ook verschillend alsook de betalingen.

Indien enkel wij 2 via hem besteld hebben en TPH absoluut maar 1 Tablet wil leveren krijg jij deze uiteraard :)
Van mijn 2 bestellingen wordt er 1 geannuleerd, ik heb verder niet gezegd dat deze voor iemand anders was oid, wat wel zo was. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, ik heb liever dat ze gewoon 1 per adres leveren dan helemaal niets. TPH komt ons tegemoet, dan moeten wij hen natuurlijk ook wat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:47
Precies otto en dergelijke is een hele andere insteek.
Ik vind trouwens de 1 per adres nog redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
thaan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:04:
Kunnen we Otto en Neckermann aan de kant schuiven? Dat is niet (meer) relevant. TPH gaat gewoon leveren, al is het 1 per adres.

[...]

Van mijn 2 bestellingen wordt er 1 geannuleerd, ik heb verder niet gezegd dat deze voor iemand anders was oid, wat wel zo was. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, ik heb liever dat ze gewoon 1 per adres leveren dan helemaal niets. TPH komt ons tegemoet, dan moeten wij hen natuurlijk ook wat geven.
Heb je dan al een mail ontvangen van TPH dat er één wordt geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Heeft iemand zin om een starttopic van dit tablet te maken? Kijken wat er mee kan qua Windows 8 / android x86 dual boot / SSD / 2 GB / Games / 720p 1080p weet ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Volgens mij had er iemand gister gemeld dat ie al wat klaar had liggen wat betreft topicstart, zodra we 'm alsnog zouden ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-01-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Net antwoord via Twitter over de waardecheques: https://twitter.com/#!/Ph...status/156708176719380480

Ze zijn dus persoongebonden en dus waarschijnlijk niet opstapelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:07:
Heeft iemand zin om een starttopic van dit tablet te maken? Kijken wat er mee kan qua Windows 8 / android x86 dual boot / SSD / 2 GB / Games / 720p 1080p weet ik het?
Ik wil eventueel wel een topic starten en daar tevens een post in maken over Windows 8 op deze tablet :) Eventueel gezamenlijk met meer mensen uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door thof op 10-01-2012 13:12 ]

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 17:04
Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:07:
Topic ligt klaar idd. Zat eigenlijk te wachten op een bevestiging van TPH zelf , zod deze online geplaatst kan worden.

Mochten mensen mede auteur willen worden: pm me even.

[ Voor 6% gewijzigd door bruudx op 10-01-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Top, kunnen we daar straks verder ;)

Persoonlijk ga ik er allereerst 2GB geheugen inzetten. SSD vind ik net wat te duur in vergelijking met het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Ik wordt pas gebeld na 15:15 omdat ik dat aangegeven heb bij ze. Ik heb niet eerder tijd om de telefoon aan te nemen, omdat ik nu op school zit en daarna met het OV terug moet.
Helder. Maar een mailtje zou wel aardig zijn.
Yorin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:
Net antwoord via Twitter over de waardecheques: https://twitter.com/#!/Ph...status/156708176719380480

Ze zijn dus persoongebonden en dus waarschijnlijk niet opstapelbaar.
Ik zie niet waarom het een het ander automatisch uitsluit. Dus je hebt geen volledig antwoord.

[ Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

PcDealer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Helder. Maar een mailtje zou wel aardig zijn.
[...]
Ik zie niet waarom het een het ander automatisch uitsluit. Dus je hebt geen volledig antwoord.
@yorin92 De bon is geldig voor de geadresseerde. Mvg Marjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De voucher is gebonden aan naam/persoon, heb je meerdere bonnen met jou naam kun je die gelijktijdig gebruiken.
https://twitter.com/#!/Ph...status/156714144748412929
Cumuleerbaar :)
cu - mu` le - ren
(«Frans) (cumuleerde, h. gecumuleerd)
opeenhopen, opstapelen, samenvoegen
En nieuws: The Phone House belooft tablets aan 'gedupeerde' klanten

[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Hoewel nog niet helemaal 100% duidelijk is dat we een AT Tablet uitgeleverd krijgen, toch alvast aangemaakt. Ga er toch wel van uit dat hetzelfde tablet wordt uitgeleverd :P

AT-Tablet Win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Even afwachten wat het wordt, nog altijd geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
bruudx schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:35:
Hoewel nog niet helemaal 100% duidelijk is dat we een AT Tablet uitgeleverd krijgen, toch alvast aangemaakt. Ga er toch wel van uit dat hetzelfde tablet wordt uitgeleverd :P

AT-Tablet Win7
Ik ben van plan er Windows 8 op te zetten en het ram uit te breiden naar 2GB (als de tablet komt). Tegen die tijd wil ik er best een handleiding voor schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:13
Mijn bedoeling is ook om het geheugen uit te breiden naar 2GB.
En misschien een SSD schijf er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

thof schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:40:
[...]
Ik ben van plan er Windows 8 op te zetten en het ram uit te breiden naar 2GB (als de tablet komt). Tegen die tijd wil ik er best een handleiding voor schrijven :)
Ik zou in ieder geval zeker geïnteresseerd zijn in de windows 8 handleiding. Ik ben al bekend met windows 7 op een tablet, en dat werkt niet brilliant...

Tevens overweeg ik Android te installeren, iemand daar bekend mee?

(het is mij puur te doen om de hardware van dit tablet, niet het os)

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Als ik ook een Tablet krijg is het mijn bedoeling om het geheugen in ieder geval up te graden naar 2GB en een Kingston SSDNow V+100 64GB erin te steken, deze zit nu in mijn HTPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
- Klepje eraf schroeven
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- AHCI(?) aanzetten en Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD. (EDIT: *omgedraaid*)
- Genieten

EDIT: Of denk ik nou te simpel? :+ .

[ Voor 23% gewijzigd door iamzero456 op 10-01-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:
- Klepje eraf schroeven
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD en AHCI(?) aanzetten.
- Genieten

Eerst AHCI, daarna Win 7 opnieuw installeren. Anders krijg je BSoD

[ Voor 4% gewijzigd door TomONeill op 10-01-2012 13:50 . Reden: kleine toevoeging ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Wil zelf ook in iedergeval het RAM uitbreiden naar 2GB. Een SSD weet ik zelf nog niet.

Verder ben ik erg benieuwd naar Windows8 en android x86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR800D2S6/4G

Is dit uberhaupt wel een optie met 800mhz? Niet dat ik zoveel geld over heb voor een geheugenmodule, maartoch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR800D2S6/4G

Is dit uberhaupt wel een optie met 800mhz? Niet dat ik zoveel geld over heb voor een geheugenmodule, maartoch.
Neen, dit gaat niet werken omdat de Atom processor maar 2GB kan aansturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iamzero456 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:
- Klepje eraf schroeven
- Ram + hdd eruit
- 2gb + SSD erin
- Klepje erop schroeven
- AHCI(?) aanzetten en Windows 7 via USB opnieuw installeren op de SSD. (EDIT: *omgedraaid*)
- Genieten

Hoe kom je bij het idee dat AHCI in den beginne uit zou staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Hoe kom je bij het idee dat AHCI in den beginne uit zou staan?
Oh geen IDE(E) - ik controleer het in ieder geval altijd even voordat ik dat installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

@Alexbrz
Je installeert op een IDE of SATA toch altijd op (Native) IDE (Emulation)?

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom5555 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:
@Alexbrz
Je installeert op een IDE of SATA toch altijd op (Native) IDE (Emulation)?
IDE kan je moeilijk niet op Native IDE zetten he :P

Maar nee, SATA staat over het algemeen altijd op AHCI ingesteld vanwege de snelheidwinst. Het zou echt onzinnig zijn voor fabrikanten om dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11
Bovenstaande post kunnen beter direct in het nieuwe topic. AT-Tablet Win7

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor technische mods zijn andere topics mensen (en anders open je er maar 1 in het juiste forum :P ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
En de mail is binnen:

Geachte heer / mevrouw,

Vorige week heeft u bij Phone House een Ambiance AT tablet gekocht. Tot onze grote spijt bleken we niet aan de grote vraag van deze scherpe aanbieding te kunnen voldoen. Donderdagochtend 5 januari kwam dit aan het licht en hebben we u per mail laten weten uw bestelling te annuleren en u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- aan te bieden. Op vrijdag 6 januari hebben we u tevens de Archos G9 80 tablet als alternatief aangeboden.

We willen graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en dat is ons in bovenstaande situatie jammergenoeg niet gelukt. Daarom hebben we naast de compensatie en het alternatief de mogelijkheden onderzocht om deze tablet alsnog te kunnen uitleveren.

We zijn dan ook blij om vandaag bekend te kunnen maken dat Phone House een extra batch Ambiance AT tablets heeft ingekocht, welke we u willen aanbieden voor hetzelfde bedrag van € 119,-. De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van deze aanbieding geldt: maximaal 1 tablet per klant. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst dan worden eventueel gedane betalingen van de extra bestelde Ambiance AT tablets teruggestort.

Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.

Indien u toch geen gebruik van dit aanbod wenst te maken en uw bestelling wilt annuleren of liever het alternatief; de Archos G9 80, ontvangt dan kunt u op deze e-mail antwoorden (klantenreacties@phonehouse.nl).

Met de hartelijke service,
Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Er is een topic geopend. Kan alleen niet linken vanaf Android. Ben nu onderweg naar huis en wacht dan het telefoontje wel af.

Vind wel dat het mailtje laat komt vergeleken met het nieuwsbericht.

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Heeft iedereen deze mail al ontvangen? Ik heb namelijk nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
Wordt dus toch de AT Tablet, ze geven aan binnen 30 dagen. Ben benieuwt hoelang het nou echt zal duren!

[ Voor 167% gewijzigd door Jeroen797 op 10-01-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Mail is ook hier binnen. Binnen 30 dagen wordt het AT tablet dus toch geleverd. Goed werk van The Phone House! Bedankt Yorin voor je inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Ook ik hem de mail mogen ontvangen. Gelukkig toch nog een tablet!

Bedankt The Phone House, maar ook vooral bedankt Yorin!

[ Voor 31% gewijzigd door thof op 10-01-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier de mail binnen! :) Toch wel goed te horen dat ze toch de Tablets uitleveren.
Yorin bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ik ook dezelfde mail binnen, maar moet mij nu wel 30 dagen zien te vermaken met ander spul. Mail gaat er trouwens niet allemaal tegelijk uit, maar zoveel per minuut dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ja, het lijkt erop dat niet alle e-mails steeds tegelijk verstuurd worden. Ik heb de e-mail ook al wel binnen.

Bedankt Yorin en ook bedankt The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb de mail ook binnen ondertussen. Als er nog vragen zijn, stel ze maar, ik heb straks nog een telefoongesprek met TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hier ook... levering inderdaad binnen 30 dagen, dus wel even geduld hebben. :)
Ik ga me er iig wel op verheugen. :P

Toch wel netjes dat we de cadeaubon ook nog krijgen als goedmakertje. Het is natuurlijk allemaal niet soepeltjes gelopen, maar het had veel erger gekund. Ik denk dat dit uiteindelijk een zeer acceptabele uitkomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:53:
[...]

IDE kan je moeilijk niet op Native IDE zetten he :P

Maar nee, SATA staat over het algemeen altijd op AHCI ingesteld vanwege de snelheidwinst. Het zou echt onzinnig zijn voor fabrikanten om dit niet te doen.
Oh is dat zo?
Mijn SATA schijf staat op IDE omdat ik niet wist wat het precies in hield. Had wel ff opgezocht, maar niet echt wat duidelijks gevonden. Als ik de bios nu instel op AHCI, krijg ik een BSoD. Ik had Win 7 dan moeten installeren in AHCI modus denk ik. Jammer dat ik daar nu pas achter kom.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
Ben trouwens wel benieuwt. Ik heb 2 bestellingen gedaan waarvan er dus 1 waarschijnlijk geannuleerd gaat worden. Zou het mogelijk zijn om gewoon op de ene bestelling de AT Tablet te ontvangen en op de andere de alternatieve Archos?

EDIT: zal wel even een mail versturen en zal de reactie hier posten als deze binnen is voor mensen die hetzelfde als mij hebben.

EDIT 2: Wacht even het gesprek tussen TPH en Yorin af!

[ Voor 30% gewijzigd door Jeroen797 op 10-01-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zojuist mailtje TPH gehad:
Geachte heer / mevrouw,

Vorige week heeft u bij Phone House een Ambiance AT tablet gekocht. Tot onze grote spijt bleken we niet aan de grote vraag van deze scherpe aanbieding te kunnen voldoen. Donderdagochtend 5 januari kwam dit aan het licht en hebben we u per mail laten weten uw bestelling te annuleren en u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- aan te bieden. Op vrijdag 6 januari hebben we u tevens de Archos G9 80 tablet als alternatief aangeboden.

We willen graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en dat is ons in bovenstaande situatie jammergenoeg niet gelukt. Daarom hebben we naast de compensatie en het alternatief de mogelijkheden onderzocht om deze tablet alsnog te kunnen uitleveren.

We zijn dan ook blij om vandaag bekend te kunnen maken dat Phone House een extra batch Ambiance AT tablets heeft ingekocht, welke we u willen aanbieden voor hetzelfde bedrag van € 119,-. De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van deze aanbieding geldt: maximaal 1 tablet per klant. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst dan worden eventueel gedane betalingen van de extra bestelde Ambiance AT tablets teruggestort.

Omdat bovenstaand proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen, blijft onze aanbieding van de waardecheque van € 20,- staan. Deze waardecheque kunt u in één van onze Phone House winkels besteden.

Indien u toch geen gebruik van dit aanbod wenst te maken en uw bestelling wilt annuleren of liever het alternatief; de Archos G9 80, ontvangt dan kunt u op deze e-mail antwoorden (klantenreacties@phonehouse.nl).

Met de hartelijke service,
Phone House

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Wat ik eigenlijk toch niet snap, ze geven aan een batch extra te hebben ingekocht van een xx aantal, om "zoveel mogelijk klanten te laten profiteren", stel dat die batch nou te weinig exemplaren bevat dan zouden ze dus nog een aantal moeten inkopen. Op deze manier zouden ze mensen die meerdere hebben besteld, toch ook gewoon meerdere kunnen leveren? Of heeft 't met de inkoopprijs te maken en dat ze 't verlies willen beperken?
Pagina: 1 ... 10 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.