Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:47
Iemand die de tablet al heeft ontvangen? Ik hoor hier niets meer van. Heb zelfs de bon van €20 nog niet eens ontvangen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:52:
Iemand die de tablet al heeft ontvangen? Ik hoor hier niets meer van. Heb zelfs de bon van €20 nog niet eens ontvangen.
Zoals gezegd zou het tot zo'n 30 dagen duren voordat de tablet's eraankomen. De bonnen worden in porties verzonden, dus daar is niet helemaal duidelijkheid over. Heb hem zelf ook nog niet ontvangen.

Gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Gisteren gebeld, ruim 30 minuten waarvan bijna 29 in de wacht en ik zou vandaag op tijd antwoord krijgen over hoe en wat. Tot op heden nog niks ontvangen echt The Phonehouse zoals ik het ken, daarom daar ook niks meer gekocht. Bij het afsluiten van het abonnement enkele jaren terug ging zowel bij mij als bij mijn vriendin van alles mis. Toen was de reactiesnelheid ook al bedroevend en werden afspraken ook niet nagekomen net zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:56:
Gisteren gebeld, ruim 30 minuten waarvan bijna 29 in de wacht en ik zou vandaag op tijd antwoord krijgen over hoe en wat. Tot op heden nog niks ontvangen echt The Phonehouse zoals ik het ken, daarom daar ook niks meer gekocht. Bij het afsluiten van het abonnement enkele jaren terug ging zowel bij mij als bij mijn vriendin van alles mis. Toen was de reactiesnelheid ook al bedroevend en werden afspraken ook niet nagekomen net zoals nu.
Ik heb geen probleem gehad met de helpdesk van TPH. Ik heb max 5 minuten in de wacht gezeten. En daarna zelfs tot 2x toe teruggebeld door TPH zelf (nummer was zelfs niet onbekend).

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MrN schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:56:
Maar wat verwacht je nou te horen dan
Is is ruim bekend dat het even gaat duren toch ?

ah de telefoon
Ik weet het ook niet gisteren om te proberen een telefoon half besteld en daar kreeg ik direct een melding of ik de bestelling nog wou afronden, dus er is iets misgegaan.
als je niet bevestigd krijg je hem natuurlijk niet

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 18-01-2012 17:48 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 22:14
Zojuist de hoes binnen voor de tablet ( eerder genoemd in dit topic - 9 pond ) , nu de tablet zelf nog.

Vrij dikke hoes, ik hoop dat de tablet gaat passen. Zit een matig toetsenbordje bij maar altijd veel beter dan touch. Ik moet wel nog even kijken hoe ik in een gat moet maken voor de ventilator van de tablet. Hoop dat het niet te lang meer gaat duren voordat we hem ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iamzero456 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:56:
Zojuist de hoes binnen voor de tablet ( eerder genoemd in dit topic - 9 pond ) , nu de tablet zelf nog.

Vrij dikke hoes, ik hoop dat de tablet gaat passen. Zit een matig toetsenbordje bij maar altijd veel beter dan touch. Ik moet wel nog even kijken hoe ik in een gat moet maken voor de ventilator van de tablet. Hoop dat het niet te lang meer gaat duren voordat we hem ontvangen !
Ik heb ook mijn keyboard-case binnen van BuyInCoins uit China. Was sneller dan verwacht. Had hem binnnen een weekje uit China. :D Maar nu inderdaad de tablet nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
De 20 eurootjes zijn binnen, nu de tablet nog. Ben benieuwd of ze ons nog een beetje op de hoogte houden.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier ook de bon van 20 euro binnen.

Een ding snap ik alleen niet, er staat op: 20 euro (Excl. BTW €3,19). Heb je dan recht op 20 euro of op 23,19 euro? Het is natuurlijk allebei mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:23:
Hier ook de bon van 20 euro binnen.

Een ding snap ik alleen niet, er staat op: 20 euro (Excl. BTW €3,19). Heb je dan recht op 20 euro of op 23,19 euro? Het is natuurlijk allebei mooi meegenomen.
Nee, de bon is 20 euro. De BTW over die 20 euro is 3,19. Dus je kan iets kopen van 16,81 ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Nee, de bon is 20 euro. De BTW over die 20 euro is 3,19. Dus je kan iets kopen van 16,81 ex btw.
Ok, top. Dan weten we dat ook weer. Staat wel een beetje raar beschreven in die brief dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Yorin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Ok, top. Dan weten we dat ook weer. Staat wel een beetje raar beschreven in die brief dan.
Dat was precies mijn gedachte (de bon kwam vandaag ook binnen). Ze bedoelen natuurlijk "20 euro incl. 3.19 BTW", en niet "excl".
Details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:39
Bon is hier ook binnen, welgeteld 1 bon.

Ik had 2 orders, dus ik ging eigelijk uit van 2 bonnen. Vind het nou wel een beetje vervelend worden allemaal, zou er bijna weer contact over op gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ach, we kunnen wel blijven klagen, ik vind klagen om 30 minuten in de wacht te staan een beetje raar om alleen op te vragen hoe lang het nog duurt en begrijp ook wel dat ze met maar 1 actie per klant werken, ik zat al te denken aan een handel om er 30 te bestellen. Zeker bij een 0900-nummer zou ik echt niet de moeite nemen, grote kans dat de medewerker die je spreekt je toch niet kan helpen. 30 minuten is natuurlijk te lang, maar je krijgt toch weinig zinnigs te horen.

Stuur een e-mail of wacht het af. Het zou een maand gaan duren:
10 januari 2012:
De tablets worden (vanaf vandaag) binnen 30 dagen bij u geleverd.
Zag vorige maand een topic met iemand die al voor €75 randonderdelen had gekocht, maar waarbij hij dus niet meer aan het originele product kon komen, omdat het was annuleerd, was in het iBood topic.

Wij krijgen hem in ieder geval :) Ik hoop ook dat het niet lang meer duurt. Het lijkt me echt een enorm gave tablet. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door chronoz op 19-01-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Vandaag een prepaid-telefoontje uitgezocht. Dat kost welgeteld zeker 10 minuten! Miep moest eerst zoeken, wist daarna niet hoe de bon werkte, vervolgens moest ze hem registreren (WTF?)... Haar verhaal: "ja, er was iemand die een rekening van 100.000 euro had"... Jaja 't is prepaid hoor!
Maar goed, reserve-telefoon kan de la in.
*Edit*: mochten meer mensen een gratis prepaid telefoon gaan halen: De Nokia 1616 is een naar ding! Hij is amper vast te houden terwijl je met dezelfde hand (duim) de toetsen bedient. Dit alles door de ronde hoeken, m'n 3310 is vierkant, dan heb je daar geen last van. M'n vriendin heeft er geen last van, gemaakt voor kleine vrouwenhandjes dus.

Ik heb ook de AT Tablet in m'n handen gehad. 1e reactie: nooit meer koude handen! Wat is dat ding warm zeg, vergeleken met m'n babylaptop met vrijwel dezelfde hardware. 2e reactie: waarom leggen ze een demo-model neer waarbij het touchscreen 5 mm afwijkt van de software? Ik neem aan dat dat te calibreren is? Anders is-ie gewoon defect namelijk! Door die lompe muis heb ik hem niet echt kunnen testen. Wel knullig van MS dat het toetsenbord niet gewoon meteen tevoorschijn komt i.p.v. een icoontje waardoor je extra moet klikken.
Er stond trouwens geen prijs bij. Wel vreemd dat-ie nog in de winkel ligt, dat lijkt me dan geen opruimings-uitverkoop actie geweest.
Reactie van m'n vriendin op dit ding: "wat is-ie zwaar!"... Ik zeg precies hetzelfde over haar Eifoon.

[ Voor 13% gewijzigd door RemcoDelft op 20-01-2012 08:52 . Reden: Terechte vraag hieronder. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
RemcoDelft schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:23:
Vandaag een prepaid-telefoontje uitgezocht. Dat kost welgeteld zeker 10 minuten! Miep moest eerst zoeken, wist daarna niet hoe de bon werkte, vervolgens moest ze hem registreren (WTF?)... Haar verhaal: "ja, er was iemand die een rekening van 100.000 euro had"... Jaja 't is prepaid hoor!
Maar goed, reserve-telefoon kan de la in.
*Edit*: mochten meer mensen een gratis prepaid telefoon gaan halen: Dit is een naar ding! Hij is amper vast te houden terwijl je met dezelfde hand (duim) de toetsen bedient. Dit alles door de ronde hoeken, m'n 3310 is vierkant, dan heb je daar geen last van.
Leuk....vermeld je ook even welk toestel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:34

thof

FP ProMod
RemcoDelft schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:23:
Ik heb ook de AT Tablet in m'n handen gehad. 1e reactie: nooit meer koude handen! Wat is dat ding warm zeg, vergeleken met m'n babylaptop met vrijwel dezelfde hardware. 2e reactie: waarom leggen ze een demo-model neer waarbij het touchscreen 5 mm afwijkt van de software? Ik neem aan dat dat te calibreren is? Anders is-ie gewoon defect namelijk! Door die lompe muis heb ik hem niet echt kunnen testen. Wel knullig van MS dat het toetsenbord niet gewoon meteen tevoorschijn komt i.p.v. een icoontje waardoor je extra moet klikken.
Er stond trouwens geen prijs bij. Wel vreemd dat-ie nog in de winkel ligt, dat lijkt me dan geen opruimings-uitverkoop actie geweest.
Reactie van m'n vriendin op dit ding: "wat is-ie zwaar!"... Ik zeg precies hetzelfde over haar Eifoon.
Toevallig heb ik hem vandaag ook even kort in mijn handen gehad. Mijn eerste indruk: het scherm zit niet in het midden :-) Hij is wat dikker en niet zo mooi als een iPad, maar goed wat verwacht je dan. Vond Windows 7 niet ideaal werken, maar verwacht dat dat met Windows 8 beter zal gaan. We wachten nog even, dan kan ik het echt goed ervaren.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:57
Heb tot op heden nog geen bon mogen ontvangen ondanks de toezegging :?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 02:47
Gisteren de bon van €20 gekregen. Alleen staat de bon op de naam van mijn man. :S. Terwijl ik het op mijn meisjesnaam heb besteld.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

rambocus schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
Heb tot op heden nog geen bon mogen ontvangen ondanks de toezegging :?
De bon wordt in meerdere zendingen naar de klanten toegestuurd. Het kan zijn dat jouw bon nog niet is verzonden door The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb het echt even gehad met Phonehouse, meerdere mails gestuurd naar klantenreacties phonehouse .nl, oudste van vorige week maandag, geen enkele reactie mogen ontvangen, enkel de belofte zo snel mogenlijk een antwoord terug te geven, niet dus.

O, ja die bon ook nog niet ontvangen, niet dat je er veel aan hebt met die hoge prijzen daar.
Yorin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:19:
[...]

De bon wordt in meerdere zendingen naar de klanten toegestuurd. Het kan zijn dat jouw bon nog niet is verzonden door The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Phonehouse is kut qua klantenservice dat ben ik compleet met je eens.
Ze weten niks ook niet aan de telefoon en op mail wordt gewoon niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Jeroen10 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:44:
O, ja die bon ook nog niet ontvangen, niet dat je er veel aan hebt met die hoge prijzen daar.

[...]
Heb die van mij gisteren gehad, direct bij het oud papier gegaan. Ik hoef hun pity bonnetje niet waar je toch niks mee kan kopen, geef maar gewoon lekker die tablet. Denk maar niet dat is ooit een stap in die winkels van ze zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Megamind schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Heb die van mij gisteren gehad, direct bij het oud papier gegaan. Ik hoef hun pity bonnetje niet waar je toch niks mee kan kopen, geef maar gewoon lekker die tablet. Denk maar niet dat is ooit een stap in die winkels van ze zet.
Er zijn mensen hier geintresseerd in je bon hoor. het is je volste recht om het weg te gooien. maar mischien kun je iemand uit het topic er nog blij mee maken :)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
MrN schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:31:
Phonehouse is kut qua klantenservice dat ben ik compleet met je eens.
Wow bij mij zijn ze zojuist ook aanzienlijk gedaald! Koop je een prepaid-pakketje, zeggen ze daar dat ze hem verplicht voor je moeten registreren, resultaat: SMS-spam met enquetes! Dat is stomweg in strijd met spamwetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 18:37
Moet je je identificeren voor dat prepaid ding?
Anders gewoon lekker het adres van de lokale mcdonalds opgeven ofzo >:)
*alleen die sms spam valt weinig tegen te doen denkt :/

*edit*
Oh, wacht. Je "betaald" natuurlijk met die bon, waar je naam en adres opstaat... |:(

[ Voor 40% gewijzigd door CrashOverDrive op 21-01-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Bon is sowieso op naam dus ik ga m niet weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RemcoDelft schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Wow bij mij zijn ze zojuist ook aanzienlijk gedaald! Koop je een prepaid-pakketje, zeggen ze daar dat ze hem verplicht voor je moeten registreren, resultaat: SMS-spam met enquetes! Dat is stomweg in strijd met spamwetgeving.
Er staat me iets bij dat anonieme pre-paids niet meer verkocht mochten worden, en dan nog is dat natuurlijk niet alleen bij de phonehouse zo, maar bij alle verkooppunten. SMS-spam lijkt me sterk, zijn die berichten van de provider? Die mag ze sturen om hun kwaliteit te verbeteren. Maargoed, dit is voor dit topic allemaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Erkens schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:26:
[...]
SMS-spam lijkt me sterk, zijn die berichten van de provider?
Nee, van Phonehouse, of ik hun service zou aanraden aan mensen 8)7 :X

Ik had zo'n vermoeden dat anonieme prepaids niet meer mogen, gratis kaartjes komen tegenwoordig per aangetekende post. Big Brother doet z'n best! Compleet zinloos natuurlijk, want je kan op zeer veel manieren alsnog anoniem kaartjes kopen, Marktplaats bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dat vind ik vreemd, aangezien je ook een losse gsm bij belcompany gewoon kunt kopen zonder id
RemcoDelft schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Nee, van Phonehouse, of ik hun service zou aanraden aan mensen 8)7 :X

Ik had zo'n vermoeden dat anonieme prepaids niet meer mogen, gratis kaartjes komen tegenwoordig per aangetekende post. Big Brother doet z'n best! Compleet zinloos natuurlijk, want je kan op zeer veel manieren alsnog anoniem kaartjes kopen, Marktplaats bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Jeroen10 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:33:
Dat vind ik vreemd, aangezien je ook een losse gsm bij belcompany gewoon kunt kopen zonder id

[...]
Daar zit geen telefoonnummer bij tenzij het ook prepaid is natuurlijk.
(en het gaat hier om Phone House)

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-01-2012 17:35 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
lol daar heb je gelijk in, maar phonehouse, suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het is bij TPH nog niet bekend wanneer de tablets worden uitgeleverd, zie ook: https://twitter.com/#!/Ph...status/161472882105520128

Maar ik wacht wel af. Ik moet alleen nog een capacitive pen bestellen en dan heb ik alle accessoires. Heb al een sleeve (12inch) en een keyboard dock. In totaal 18 euro hiervoor kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:43:
Het is bij TPH nog niet bekend wanneer de tablets worden uitgeleverd, zie ook: https://twitter.com/#!/Ph...status/161472882105520128
Zal wel begin februari worden, in ieder geval hebben ze toegezegd dat we je, voor 9 februari in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dan mogen ze een aantal wel extra bonnen gaan geven, voor het extra extra wachten ik heb nog niets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jeroen10 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:03:
Dan mogen ze een aantal wel extra bonnen gaan geven, voor het extra extra wachten ik heb nog niets binnen
hoezo? ze hebben aangegeven dat ze binnen 30 dagen na die mail ze kunnen leveren, dus van extra wachten is vooralsnog geen sprake, dat we met zijn alle wat ongeduldig zijn is iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Doel meer op die 20 euro bonnen voor het extra wachten, maar als je kan rekenen, reken er maar niet op :)
Erkens schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:05:
[...]

hoezo? ze hebben aangegeven dat ze binnen 30 dagen na die mail ze kunnen leveren, dus van extra wachten is vooralsnog geen sprake, dat we met zijn alle wat ongeduldig zijn is iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jeroen10 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:09:
Doel meer op die 20 euro bonnen voor het extra wachten, maar als je kan rekenen, reken er maar niet op :)
Die hebben we toch gehad? Die 20 euro bon was omdat het allemaal niet zo gelopen is als het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
LOL, je snapt me nog niet, extra bonnen voor al diegene die nog geen bonnen hebben ontvangen en nog langer moeten wachten!
Erkens schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:32:
[...]

Die hebben we toch gehad? Die 20 euro bon was omdat het allemaal niet zo gelopen is als het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:58:
LOL, je snapt me nog niet, extra bonnen voor al diegene die nog geen bonnen hebben ontvangen en nog langer moeten wachten!

[...]
Ze hebben ook aangegeven dat de bonnen in meerdere delen worden verzonden. Ze hadden je order ook kunnen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Jeroen10 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:58:

[...]
Waarom moeten ze extra bonnen geven aan mensen die nog geen bonnen hebben? Dat benadeelt alle andere die wel een bon hebben gekregen en dan moeten alle andere ook meer bonnen krijgen.
Ik zie je logica er niet in?
Het gaat ons allemaal erom dat we onze bestelling, de tablet, gewoon krijgen. Hier zijn ze mee bezig maar kan eventjes duren. Gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Een order annuleren, dat moeten ze dan heel goed kunnen formuleren, een schriftelijke overeenkomst eenzijdig opzeggen is erg lastig hoor.
Yorin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:55:
[...]

Ze hebben ook aangegeven dat de bonnen in meerdere delen worden verzonden. Ze hadden je order ook kunnen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Humor is niet echt aan je besteed he, ik zei het met een smiley ? Voor de rest let it be:)
The CarNagE Man schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Waarom moeten ze extra bonnen geven aan mensen die nog geen bonnen hebben? Dat benadeelt alle andere die wel een bon hebben gekregen en dan moeten alle andere ook meer bonnen krijgen.
Ik zie je logica er niet in?
Het gaat ons allemaal erom dat we onze bestelling, de tablet, gewoon krijgen. Hier zijn ze mee bezig maar kan eventjes duren. Gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 22:01
Ik zie net even E119,- euro op mijn rekening gestort. Het zal toch niet waar zijn zeg... :|

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:58
Dat zou wel heel vreemd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:45
Misschien krijg je 'm gratis :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:34

thof

FP ProMod
Zelf ook even kijken gaat...
De tablet was vandaag nog steeds in The Phone House te bezichtigen en te proberen. Nog steeds zonder prijskaartje.

Update:
Hier het geld gelukkig niet terug gehad.

[ Voor 75% gewijzigd door thof op 26-01-2012 19:24 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mercarra schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:09:
Ik zie net even E119,- euro op mijn rekening gestort. Het zal toch niet waar zijn zeg... :|
Hoeveel had je er besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Yorin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:19:
[...]

Hoeveel had je er besteld?
Gewoon één. Ik bel ze morgen even, kijken hoe het zit.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mercarra schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:23:
[...]

Zal ik zeker doen, als ik jou was. Maar er zijn niet meerdere tablets op jouw adres besteld? Door een familielid bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:26
Graag even via V&A.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Mercarra schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:09:
Misschien omdat je ooit om terugstorting gevraagd hebt? Natuurlijk niet handig van Phone House.
Hier gelukkig niks teruggestort.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:18:
[...]

Misschien omdat je ooit om terugstorting gevraagd hebt? Natuurlijk niet handig van Phone House.
Hier gelukkig niks teruggestort.
Het kan natuurlijk ook gewoon een foutje zijn van TPH. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben tegen je. Hier is ook nog niets teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mercarra schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:23:
[...]

En heb je gebeld vandaag? Wat zeiden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Yorin schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:48:
[...]

En heb je gebeld vandaag? Wat zeiden ze?
Er was een fout gemaakt. Ik had inderdaad in eerste instantie gevraagd om mijn geld terug. Later, zo moesten ze toegeven, ben ik wél op het aanbod ingegaan van toch leveren. Ik stond niet op die lijst. De dame aan de lijn was zeer vriendelijk en ging er maandag werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ben zojuist bij TPH winkel geweest met 2x €20,- bon.

SanDisk MicroSD kaart van 32GB gehaald, die was €41,99. Heb dus €1,99 bijgelegd en een 32GB MicroSD meegekregen. Jammer dat er geen adapter naar gewone SD bijzit, maar die ligt misschien nog wel ergens.

Aardige mensen in de winkel, kreeg ook nog een set promotionele T-Mobile touchscreen handschoenen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

De phonehouse winkel in mijn dorp heeft helemaal geen tablets in de winkel liggen. Is dat per winkel verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

thaan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:02:
Ben zojuist bij TPH winkel geweest met 2x €20,- bon.

SanDisk MicroSD kaart van 32GB gehaald, die was €41,99. Heb dus €1,99 bijgelegd en een 32GB MicroSD meegekregen. Jammer dat er geen adapter naar gewone SD bijzit, maar die ligt misschien nog wel ergens.

Aardige mensen in de winkel, kreeg ook nog een set promotionele T-Mobile touchscreen handschoenen mee.
Wat voor Class was deze Micro SD? Ik denk 2 of 4? Maar als het Class 10 is, is het wel een koopje ja.

Ze zijn in ieder geval gezakt met de prijs van de Micro SD's. Eerst waren ze 80 euro.
koekoek2003nl schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:32:
De phonehouse winkel in mijn dorp heeft helemaal geen tablets in de winkel liggen. Is dat per winkel verschillend?
Ja. Hier hebben ze normaal ook geen tablets op voorraad. Komt omdat het een kleine winkel is.

[ Voor 50% gewijzigd door Yorinn op 28-01-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Yorin schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:48:
[...]

Wat voor Class was deze Micro SD? Ik denk 2 of 4? Maar als het Class 10 is, is het wel een koopje ja.

Ze zijn in ieder geval gezakt met de prijs van de Micro SD's. Eerst waren ze 80 euro.

[...]

Ja. Hier hebben ze normaal ook geen tablets op voorraad. Komt omdat het een kleine winkel is.
4, maar verbazingwekkend snel. Ze zeiden inderdaad al dat het een aanbieding was en hij normaal gesproken €80,- was.
Ach, ik zie het als een 32GB MicroSD voor €1,99. Leuk voor in de Ambiance AT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 14:34

FlyEragon

Alien Monkeys

Nog 10 dagen, inmiddels 20 verstreken en nog geen leverdatum of iets bekend. Mijn gevoel zegt dat als ze het nu nog niet weten ze de 30 dagen levertijd niet gaan halen.. Geeft ze dat trouwens het recht om dan de koop te ontbinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

FlyEragon schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:55:
Nog 10 dagen, inmiddels 20 verstreken en nog geen leverdatum of iets bekend. Mijn gevoel zegt dat als ze het nu nog niet weten ze de 30 dagen levertijd niet gaan halen.. Geeft ze dat trouwens het recht om dan de koop te ontbinden ?
Nee, dat geeft ons het recht te ontbinden (hoewel we die al hebben, want dat is 30 dagen na bestellen).
Echter, als ze nu de koop willen ontbinden, dan gaan ze sowieso marketing-technisch gezien best wel een probleem krijgen gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09:20
Zijn er overigens nog mensen die net als ik nog geen waardebon hebben ontvangen?
De mijne is nog niet gearriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
FlyEragon schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:55:
Na 30 dagen wordt het nog eens 30 dagen, daarna nog eens en daarna nog eens :P En daarna geef je het maar op... Hebben ze alsnog gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Megamind schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Na 30 dagen wordt het nog eens 30 dagen, daarna nog eens en daarna nog eens :P En daarna geef je het maar op... Hebben ze alsnog gewonnen ;)
Tegen die tijd ligt-ie bij de concurrentie ook voor 119 euro in het schap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb er nog alle vertrouwen in. Maar we blijven wachten. Maar de tablet moet voor 10 februari geleverd worden volgens hun eigen mails. En daarna wordt het toch maar weer bellen naar ze.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 30-01-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ik heb ook nog niets ontvangen, wat is dit ontzettend slecht voor zon groot bedrijf
Pittie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:59:
Zijn er overigens nog mensen die net als ik nog geen waardebon hebben ontvangen?
De mijne is nog niet gearriveerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen10 op 30-01-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:03:
Ik heb ook nog niets ontvangen, wat is dit ontzettend slecht voor zon groot bedrijf

[...]
Of je leest de topicwarning allebei. Daar staat een uitleg over de verzending van de bonnen.

Ze hebben BTW, nog maar 9 dagen om te leveren. Hij moet volgens hun eigen mails voor 9 januari bij ons zijn. Ik ben benieuwd of ze dat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09:20
Yorin schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:44:
[...]

Of je leest de topicwarning allebei. Daar staat een uitleg over de verzending van de bonnen.

Ze hebben BTW, nog maar 9 dagen om te leveren. Hij moet volgens hun eigen mails voor 9 januari bij ons zijn. Ik ben benieuwd of ze dat halen.
Nou dat bericht is van 13 januari, nou snap ik dat de bonnen er niet allemaal tegenlijk uit zijn gegaan, maar we zijn inmiddels 14 dagen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die van mij is vorige week binnengekomen, met als verzenddatum 17 januari.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Met die bonnen, dat snap ik best hoor.

Zit er ook niet op te wachten, kunt er immers toch weinig van kopen, erger mij veel meer aan het feit dat mail contact zo ontzettend waardeloos slecht is en dat voor een groot bedrijf dat het moet hebbem van klanten.
Yorin schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:44:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Volgens mij waren ze best duidelijk in de mail? Het enige is dat er sinds die mail niks meer gestuurd is, maar ook dat is verklaarbaar, er is blijkbaar nog niks te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forumleden,

Alle vouchers zijn verstuurd. Mocht je hem niet ontvangen hebben kun je contact opnemen met Phone House via klantenreacties@phonehouse.nl of 0900-4240900.

Met vriendelijke groeten,

Marjon
Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:08:
Beste forumleden,

Alle vouchers zijn verstuurd. Mocht je hem niet ontvangen hebben kun je contact opnemen met Phone House via klantenreacties@phonehouse.nl of 0900-4240900.

Marjon
Phone House
Hartelijk dank hiervoor, is er ondertussen al meer bekend over de verzenddatums van de Tablets?
Volgens de e-mail berichten die wij hebben ontvangen zou nu binnen 10 dagen worden verzonden, gaat dit nog gered worden?

[ Voor 12% gewijzigd door Jeroen797 op 30-01-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Jeroen797 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Hartelijk dank hiervoor, is er ondertussen al meer bekend over de verzenddatums van de Tablets?
Volgens de e-mail berichten die wij hebben ontvangen zou nu binnen 10 dagen worden verzonden, gaat dit nog gered worden?
Heb jij de tablet nog niet ontvangen dan? :?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Morpheusk schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Heb jij de tablet nog niet ontvangen dan? :?
Nee, niemand hier. Heb jij hem dal al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dan moeten jullie wel het fatsoen hebben om die mails te beantwoorden, van 5 mails die ik daar naartoe heb gestuurd, heb ik 1 reactie ontvangen.

Toen eens ******* en reageer op dit forum op mijn vraag.
Beste forumleden,

Marjon
Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik heb ook nog nooit antwoorden op mijn e-mails gekregen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Beste forumleden,

Marjon
Phone House
Ik verbaas me erover dat deze bonnen niet gewoon per email verzonden zijn: veel eenvoudiger, veel sneller, de klant print hem thuis uit en klaar.
't Is niet alsof er echtheidskenmerken o.i.d. op zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb geen tablet noch tegoedbon ontvangen. Overigens ook geen terugbetaling, dus het is ook niet dat mijn order geannuleerd zou zijn.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

spone schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:54:
Ik heb geen tablet noch tegoedbon ontvangen. Overigens ook geen terugbetaling, dus het is ook niet dat mijn order geannuleerd zou zijn.
Dan moet je The Phone House even een mailtje sturen. Heb je wel een bestelnummer van ze gekregen? Zonder deze is je bestelling niet aangekomen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ordernummer heb ik wel ontvangen van TPH. Heb er inderdaad even een mailtje achteraan gestuurd.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

Ben ik de enige die nu toch wel iets zou willen horen van TPH?

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Heephstan schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:59:
Ben ik de enige die nu toch wel iets zou willen horen van TPH?
Ze hebben gisteren weer van zich laten horen hier ;)
Voor de rest zijn de 30 dagen die ze genoemd hebben nog niet om, maar aangezien ze aangaven dat we hem binnen 30 dagen in huis zouden hebben, dan verwacht ik ook dat ze deze week beginnen met versturen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik heb de Samsung prepaid-telefoon gehaald met €15 beltegoed plus 8 batterijen voor €7, dus €2 bijleg. Ze hadden namelijk echt bijna niets in de winkel en rand-onderdelen zoals hoesjes, geheugenkaarten, e.d. zijn extreem duur. Ze konden geen €5 wisselgeld geven na de aanschaf van de €15 telefoon, dus heb maar bijgelegd omdat ik ook weinig behoefte heb aan een persoonlijke €5 tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Heb de bon inmiddels ook gebruikt.
Heb een LG A100 gekocht (Simlockvrije telefoon) om naar het buitenland te kunnen bellen met een Lyca kaartje.
kostte €23,-. heb dus 3 euro bij moeten leggen.

Nu nog wachten op de AT Tablet. Ben erg benieuwd wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:01:
[...]

Ze hebben gisteren weer van zich laten horen hier ;)
Voor de rest zijn de 30 dagen die ze genoemd hebben nog niet om, maar aangezien ze aangaven dat we hem binnen 30 dagen in huis zouden hebben, dan verwacht ik ook dat ze deze week beginnen met versturen lijkt me.
Ze kunnen ook begin volgende week nog beginnen met het uitleveren van de tablets. Maar we wachten af.

Volgens mij begint er schot in de zaak te komen, TPH volgt me nu in ene op Twitter.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:12
Iemand een idee hoe het eigenlijk dit met uitleveren? Wordt je hiervoor eerst gebeld voor een afspraak? Of leveren ze misschien toch direct uit via tnt/post nl? Iemand een idee hoe ze dit doen voor bestelde tablets/telefoon zonder abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:06:
TPH volgt me nu in ene op Twitter.
Daar ben je dan niet de enige in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Als ze mijn tablet voor vrijdag leveren zou dat leuk zijn, zul je net zien dat ie volgende week komt... als ik op wintersport zit... was leuk geweest als dat ding mee kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DJSmiley schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:33:
Als ze mijn tablet voor vrijdag leveren zou dat leuk zijn, zul je net zien dat ie volgende week komt... als ik op wintersport zit... was leuk geweest als dat ding mee kon
Ik zou er niet te veel op hopen, hij moet voor woensdag geleverd worden. Nog 8 dagen dus nog. Ik ben wel zeer benieuwd of ze dat redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Gemiste oproep van The Phone House, benieuwd waar dat over ging! :) Nou ja, zou eventueel kunnen zijn om te vragen hoe ik mijn bestelling heb ervaren van 2 maanden geleden van een SGS2, maar hoopte dat het ging om de tablet. :)

Heb net 5 minuten aan de lijn gehangen, kreeg niemand te pakken, ik wacht wel totdat ze opnieuw bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Ik ben zojuist 2x maal gebeld door The Phone House. Helaas stond mijn mobiel uit.
Heb het nummer terug gebeld en kreeg een vrouw aan de lijn die mij door had verbonden.
Toen ik in het keuze menu kwam heb ik naar één minuut opgehangen want kost mij wel 10 eurocent p/m.

Heb die mevrouw weer terug gebeld en uitgelegd dat ik niet 10eurocent p/m ga betalen.
Ze heeft mij toen verteld dat ze sowieso terug bellen. Dus ik wacht hun telefoontje nu af.
Ben benieuwd wat ze te melden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ook ik werdt gebeld door ph.
levering met 3-4 weken extra vertraagd wegens chinees nieuwjaar :|
En ze wilden me adres controleren voor levering via TNT .

Wel boden ze weer extra spul als compensatie voor het "ongemak"
Hij had het over bijbehorende tablet tas. Wat opzich wel relaxed is, alleen jammer dat ik weer een maand extra moet wachten op me speelgoed :'(

[ Voor 62% gewijzigd door CrashOverDrive op 01-02-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CrashOverDrive schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:21:

Hij had het over bijbehorende tablet tas
Daar ga ik dus niet op wachten. Dat hadden ze ook eerder kunnen bedenken. Ben benieuwd wat ze zeggen als ik er tegenin ga. Heb al lang genoeg gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
CrashOverDrive schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:21:

Hij had het over bijbehorende tablet tas
Idd, 'eind februari', maar je krijgt er een tablet tasje bij

2 eur op ebay ofzo

Chinees nieuwjaar duurt idd wel even, veel tenten shippen dan minder/beperkt, in die week, maar weer een maand uitstellen... En volgens mij is dat Chinese nieuwjaar niet echt iets wat niet te voorzien was 8)7
Dat vieren ze volgens mij al 1000-en jaren :X

[ Voor 3% gewijzigd door DJSmiley op 01-02-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En het leuke is, ik heb nu net een tablethoes gekocht. Ik ga er dan ook niet mee akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Vraag of je de hoes als korting kan krijgen adhv hun adviesprijs (50 euro ofzo? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CrashOverDrive schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:30:
Vraag of je de hoes als korting kan krijgen adhv hun adviesprijs (50 euro ofzo? :+ )
Weet niet eens wat voor hoes het is. Ben zelf nog niet gebeld BTW. Maar ze weten volgens mij dat ze pas na 14:00 kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:23:

Daar ga ik dus niet op wachten. Dat hadden ze ook eerder kunnen bedenken. Ben benieuwd wat ze zeggen als ik er tegenin ga. Heb al lang genoeg gewacht.
Dus je gaat de order annuleren?

Maar wel slim van ze om eerst een maand te wachten en dan zeggen dat het nog een maand langer duurt door "onvoorziene omstandigheden" (iets wat elk jaar op hetzelfde moment is, kan je natuurlijk nooit voorzien).

Toch snap ik het niet, want de leverancier had die dingen toch gewoon op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:35:
[...]

Dus je gaat de order annuleren?

Maar wel slim van ze om eerst een maand te wachten en dan zeggen dat het nog een maand langer duurt door "onvoorziene omstandigheden" (iets wat elk jaar op hetzelfde moment is, kan je natuurlijk nooit voorzien).

Toch snap ik het niet, want de leverancier had die dingen toch gewoon op voorraad?
Ik ga niet annuleren, ik ga kijken of ze met een andere oplossing kunnen komen. Dan komen ze eind februari er zeker mee aan dat het weer een maand wordt uitgesteld.

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.