Erg mooi! Respect!~
Was ik maar handig
... ik heb met typen nog moeite
Was ik maar handig
Dank je kerel.
UgotHeinzzd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:14:
[...]
Ja? Jij vergrijpt je liever aan een stuk ijzer of aluminium?
Hehehe ieder zijn ding toch.
In iedergeval laat ik de kabels via de arm lopen naar het centrale punt zoals als ik al zei zijn daar een paar manieren voor dus ik moet nog even uitzoeken welke het beste werkt.Wat betreft de scharnieren hier heb ik ringetjes tussen liggen die je gebruikt om tussen lagers te leggen en die zijn 0,8mm dik.Pixxel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:12:
Mooi werk!
Ik ben benieuwd hoe je de bekabeling gaat laten lopen naar de monitoren, komt die via de arm naar het centrale punt en dan naar benee of vanaf de monitor individueel naar benee?
Hoe zit het trouwens met de draaiweerstand van je scharnieren? Is het staal op staal of zitten er plastic ringen tussen of iets dergelijks? Kon het er op de foto niet helemaal uithalen.
Ga snel door zou ik zeggen! meer updates van dit
Bedankt voor je compliment en daar had ik nog niet aan gedacht dus bedankt voor je tip.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:46:
Heel mooi werk!!
Voor de kabels weg te werken, misschien iets in deze aard : http://www.amazon.com/dp/B002OFR8D6/?tag=9525-20
Bedankt voor je compliment.
Nou om eerlijk te zijn kantel ik mijn schermen nooit dus het is niet echt een bezwaar.Ik zou dit op kunnen lossen om een extra schanierpunt te maken maar in mijn geval is dit niet nodig.Carpento schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:02:
Mooie constructieKanttekening daarbij: je kunt straks niet je monitors kantelen (naar voren / naar achteren), is dat geen bezwaar ?
* Carpento vindt het wel prettig als het scherm iets achterover leunt
Bedankt voor je compliment.TheNephilim schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:19:
Erg mooi! Respect!~
Was ik maar handig... ik heb met typen nog moeite
Haha, hier kun je geld mee verdienen Paslis!l3p schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:07:
Check de link onderaan deze newspost![]()
http://www.pcgamer.com/20...r-puts-a-pc-in-your-desk/
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
---RAWE CEEK!!!---
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Dat had ik al gezien.l3p schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:07:
Check de link onderaan deze newspost![]()
http://www.pcgamer.com/20...r-puts-a-pc-in-your-desk/
Het frame is idd stevig.Pixeltje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Haha, hier kun je geld mee verdienen Paslis!
Frame ziet er stevig uit in ieder gevalBen heel erg benieuwd naar het systeem, misschien ook wel iets voor mijn volgende bureau. Heb je enig idee wat dat hoogte-verstel-systeem kost in de winkel?
NoFearCreations schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:28:
Staat op de eerste pagina,....€485,-
Die prijs is voor 1 DL2 kolom die ik via mijn werk had besteld.Pixeltje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:31:
Oeps, dat had ik niet gezien. Excuses.
Vraag me dat nog maar eens als ik dit project af heb.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:01:
Als je dan toch tijd over hebt paslis, mag je zoiets ook wel bij mij inbouwen
Dan heb je vast alweer een volgend project gestartpaslis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:56:
[...]
Vraag me dat nog maar eens als ik dit project af heb.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dank je kerel.CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:59:
Wauw, ziet er weer geweldig uit vooral die beeldscherm ophanging ziet er heel mooi uit. (En natuurlijk dat laswerk wat er heel netjes uit ziet)
Keep up the good work!
Dank je.fretb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:35:
Mooie vooruitgang, kutgw!
Dank je.
Dank je en idd ik zal ongetwijfeld weer met een nieuw project komen als deze af is.thijsco19 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Dan heb je vast alweer een volgend project gestart![]()
Ziet er weer erg mooi uit!
Lekker mooi en stevig frame!
Verwijderd
Maar wel heel coolVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:04:
Is dit een ontwerp voor mensen die 3meter50 worden of iets dergelijks?
In mijn ogen behoorlijk nutteloos.
Signature
Hier een filmpje over dezelfde kolom die dus net zo hoog gaat.De dame in kwestie laat hier zien dat je kunt zitten en staan achter het bureau.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:04:
Is dit een ontwerp voor mensen die 3meter50 worden of iets dergelijks?
In mijn ogen behoorlijk nutteloos.
Dat dacht ik nu ook.
Verwijderd
Dat doet me dan weer hier aan denken; http://www.google.nl/imgr...dsp=28&ved=1t:429,r:8,s:0jip_86 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:31:
In combinatie met de in hoogte verstelbare monitoren kan het totaal wel erg hoog worden. In die zin snap ik die opmerking over de hoogte wel.
Niet te min toch een mooi idee. Zou je er ook geen wielen onder zetten icm een ups. Kan je hem live door het huis rijden
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Whahaha dank je.genlulhannes schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:25:
Echt tof en de vrouw hoeft niet te bukken met stofzuigen,kan ze gewoon blijven staan, blijft het tempo er lekker in ;-)
Sommige mensen kunnen zich er in vinden en andere niet.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:17:
ik las die opmerking over hoe nutteloos het was, en ik had echt zoiets van lijkt me wel lekker werken staand. als ik met een project bezig ben loop ik heel de tijd heen en weer tussen computer en schuur. en dan sta ik raar over mn bureau gebogen. ik zie het nut wel hoor. maarja, paslis was weer sneller
Dank je en nee ik ga er geen wielen onder zetten.jip_86 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:31:
In combinatie met de in hoogte verstelbare monitoren kan het totaal wel erg hoog worden. In die zin snap ik die opmerking over de hoogte wel.
Niet te min toch een mooi idee. Zou je er ook geen wielen onder zetten icm een ups. Kan je hem live door het huis rijden
Dank je en jij denkt aan de meest vreemde dingen.GNOOM172 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:41:
[...]
Dat doet me dan weer hier aan denken; http://www.google.nl/imgr...dsp=28&ved=1t:429,r:8,s:0
Voor de rest mega!
Dank je en over de basis van de poten komt een cover waar ik uiteraard de hoeken van afrond.invoil schreef op maandag 26 maart 2012 @ 01:16:
Wat een super gaaf project! Sowieso je eigen desk maken is al heel erg vet en dan ook nog verstelbaar maken ik kan niet wachten op het eindresultaat! Vraag me af hoe je de basis waar de poten op staan gaat afwerken die scherpe punt lijken mij niet echt prettig, ik zou mijn tenen er heel vaak aan stoten denk ik
Dank je en met de scherpe kantjes dat komt goed.ToCuS schreef op maandag 26 maart 2012 @ 06:24:
Bruut gedaan, ben wel benieuwd naar het eindresultaat..
Al twijfel ik wel over de scherpe kantjes..
Klopt sommige mensen hebben na een paar uur op een stoel zitten last van hun rug en vinden het dan een verademing om staand te kunnen werken.loeberce schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:57:
Bij een project waar ik heb gewerkt in Denemarken hebben ze elektrisch verstelbare bureau's waarachter je staand kan werken. Door zittend en staand werken af te wisselen verklein je de kans op RSI. Zo'n raar idee is het dus niet als het al commercieel toegepast wordt.
Dank je en ja ook omdat het kan.Bokmaaa schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:06:
Bovendien is dit ook meer "omdat het kan" project volgens mij. Ik vind het vet in ieder geval!
[ Voor 8% gewijzigd door paslis op 08-04-2012 16:03 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dank je Alain.
Dank je en ja die worden vastgehouden door de schroefjes zelf.thijsco19 schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:19:
Erg mooi weer
Die cover voor de fans worden die vast gehouden door middel van de schroefjes die in de fans zelf gaan?
Where's my !@#$% booze!
Bedankt voor je compliment.Jamievs schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:23:
Mooi kunstwerk Paslis. Ziet er ziekelijk strak uit!
Keep up the good work ;-) :-)
Nee hoor iedereen daar heeft zijn hobby en toevallig is de mijne scratchbuilds maken.jip_86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:55:
Word jij nu niet voor gek verklaard door je collegas dat je dit zo aan het bouwen bent op het werk?
Dank je en ik heb alles TIG gelast.Harrstein schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:35:
las je dit met tig of met mig/mag?
* Harrstein moet weer eens tig gaan lassen
maar ziet er zeker wel nice uit
Valt wel mee hoor ik heb er een mal voor gemaakt die ik vastzet met een paar klemmen en dan center ik de gaten met een boor.Pixeltje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:48:
Het lijkt me trouwens nog verdacht lastig om het moederbord uit te lijnen: je hebt een gat in de achterzijde waar je mobo tegen aan moet komen (anders passen alle uitbreidingskaarten en I/O panel niet. Hoe zorg je ervoor dat het moederbord goed blijft liggen als je de gaten aftekent? Gebruik je een oud ATX bord en doe je van duckttape?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dank je.stefanvanrossen schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:02:
Heerlijke update weer! Oef... dat laswerk.. had ik dat maar tot mijn beschikking!![]()
KUTGW!
Bedankt voor je compliment Meelobee.Meelobee schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:06:
Damn Paslis, you make us look bad! Het ziet er weer eens super uit!
[ Voor 21% gewijzigd door WK100 op 06-05-2012 12:08 ]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Dank je en nee geen Killcoil en Anti-alg.WK100 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:03:
Nice en gefeliciteerd met je verjaardag
Killcoil? Anti-alg?
Dank je.Tim_ofzo schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:11:
Gefeliciteerd!
Dank je.
Dank je en nee het is geen groene stroom.
Dank je en nee geen res en geen groene koelvloeistof.thijsco19 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:42:
Gefeliciteerd!
Een res voor je groene koelvloeistof?
Ik doe net of ik dit antwoord niet gelezen heb.
Jillz? xDpaslis schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:24:
Nu wacht ik eigenlijk op een onderdeel en als het goed is komt het aankomende week binnen.Zodra het binnen is kan ik het afwerken.
Het heeft te maken met deze afbeelding.
afbeelding
Dit was het weer voor vandaag.
[ Voor 91% gewijzigd door WK100 op 08-05-2012 19:59 ]
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Dank je Jip en morgen meer.
Dank je barry.BarryKohne schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:28:
Word met de week nieuwsgieriger, kutgw!
Dank je en het gaat nog wel even duren voordat de desk klaar is dus stay tuned.thijsco19 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:20:
WAUW!!
Het afwerken is en blijft erg mooi!!
Ben benieuwd naar de combi eikenhouten blad en de rest als hij af is.
Erg mooi weer !!
Dank je.
Dank je en dat ligt eraan wat voor werk diegene doet lijkt me.In mijn geval is het meer omdat het kan.Ianovski schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:17:
Hout... oeee classic! Ziet er heel mooi uit. Maar blijf me toch afvragen hoeveel gebruik iemand er nou van gaat maken, leuk concept, dat wel! Ga zo door!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Bedankt voor je compliment.
Dank je ToCuS.ToCuS schreef op maandag 21 mei 2012 @ 07:15:
Mooi hoor.. good work..
Dank je ferry en ja dat is een goede.Wat gaat de desk wegen incl de hardware......200 kilo nee dat echt niet.Ik denk dat de desk ongeveer rond de 80 kilo gaat wegen maar dat is echt een gok._ferry_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:40:
Mooi werk weerWat gaat ie wegen, inclusief hardware? Kilootje of 200?
Idd hout werkt en vooral als je het opsluit maar in mijn geval ligt het blad op de desk.Ook houdt ik rekening met de bevestigingen dat als het blad wil werken dat het ook weg kan.the boiler schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:10:
Hou er wel rekening mee dat het hout gaat werken (of je moet surinaams hout hebben)
Heb het in mijn case gemerkt met mijn knoppen aan en uit knop zat na een koude nacht een paar keer vast zaten doordat het hout gekrompen was en niet zo'n klein beetje ook.
Ook men usb stekkertjes zaten wel eens vast doordat ik het een te krappe sparing had gehouden.
Krasvaste top laklaag is ook aan te bevelen.
Tot nu toe is het weer eens geweldig om te zien.
Lak en krasvaste lak zijn niet altijd aan elkaar verbonden maar dat ene regeltje heb ik dus gemist tussen de foto's had naar het blik gekeken of ik het daar op kon ontdekkenpaslis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Als je tussen de foto's had gelezen in mijn laatste update had je gelezen dat het blad gelakt wordt met kras/slijtvaste lak.
En natuurlijk bedankt voor je compliment en de tips.
[ Voor 10% gewijzigd door the boiler op 22-05-2012 08:15 ]
Dat is idd vervelend maar nooit te laat om het opnieuw te doen.the boiler schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:13:
[...]
Lak en krasvaste lak zijn niet altijd aan elkaar verbonden maar dat ene regeltje heb ik dus gemist tussen de foto's had naar het blik gekeken of ik het daar op kon ontdekken
Zelf de fout gemaakt door een niet krasvaste lak te gebruiken dus dat is een kleine ergernisbij mijzelf.
Bedankt voor je complimenten.De rede waarom er niet vaker updates zijn is simpel.Ik heb mijn baan,vrouw en 2 kinderen.Vandaar dat ik alleen in het weekend aan mijn projecten werk en dan meestal zaterdag.Rob Coops schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:54:
Je kunt zien dat er een vak man aan het werk is. Helaas komen er af en toe mods voorbij waar je duidelijk kunt zien dat de creativiteit beperkt wordt door de kennis en kunde van de maker wat in jouw geval overduidelijk niet het geval is.
Helaas heb ik de kennis nog het gereedschap op zo'n mooie desk te maken, dus moet ik me maar tevreden stellen met het kijken naar hoe mooi zulk werk kan zijn.
Het enige dat ik jammer vind is dat er niet nog heel veel meer en vaker updates zijn om me aan te vergapen
Bedankt voor je compliment en idd zonder de sponsors was dit niet mogelijk.Dubrillion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:05:
Wauw !!!! Jij bent gewoon een kunstenaar.
Wat ziet dat er gaaf uit.
Super dat je sponsoren heb die je wat kosten besparen
Zit al druk te sketchen voor een complete custom build in hetzelfde thema dus de huidige case gaat deze winter denk ik donor wordenpaslis schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:00:
Dat is idd vervelend maar nooit te laat om het opnieuw te doen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Verwijderd
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dank je Legendary.Legendary1985 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:13:
damnsz wat een prachtig mod KUTGW
Bedankt voor je compliment Darkduckie.Darkduckie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:26:
Prachtig stukje metaal en hout bewerking. Vakmanschap KUTGW
Bedankt voor je compliment AntonMol.Oulewappeur schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:06:
Wat een stuk vakmanschap en het juiste gereedschap wel niet kan opleveren...
KUTGW!
Je bent idd orgineel en ik moet zeggen er zijn ook best mooie plexi reservoirs maar met dit design vindt ik een rvs reservoir gewoon mooier.Natuurlijk bedankt voor je compliment.Mavamaarten schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:15:
C-C-C-C-Combobreaker! Ik ben origineler dan KUTGW
Ik vind de reservoirs er in elk geval beter uit zien dan al dat plexi. Plexi is leuk omdat je het water erin kan zien "borrelen", maar is nergens voor nodig. Als je voor een cleane desk gaat vind ik dit een perfecte oplossing, want vakmanschap mag gezien worden!
De tafel die je op de foto ziet is een spantafel en er zit verder geen apparatuur aan vast.Zoals het woord al zegt is dit een tafel om opspanningen te maken.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:17:
Wat is die tafel die je in veel foto's ziet? Is dat puur een jig of zit daar nog meer apparatuur aan vast?
Nou ik ben wel het een en ander van plan maar dat komt vanzelf voorbij.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:20:
pascal, zeg me dat de hardware nog wordt gemod? dat lijkt me een vereiste, zeker met jouw skills.
KUTGW
Bedankt voor je compliment Marnix.UgotHeinzzd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:17:
Vloeken mag niet, maar (*&^%$#@#$% wat is dit MOOI Pascal!
Dank je Meelobee.
Nog niet ontvet dat zijn ze als ze klaar zijn.
Bedankt voor je compliment Haunting_Spirit.Haunting_Spirit schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:03:
Ik sta elke keer versteld van je lasskills en het afwerken daarvan. Kwijlmateriaal!
Dank je Pixeltje en ik mod alleen in het weekend meestal alleen zaterdag's maar heel soms ook zondag's.Ik heb ongeveer 3 uur gewerkt aan de reservoirs ik moet wel zeggen als ik ze uit de hand maak gebruik ik geen tekening en bedenk ik alles ter plekke.Pixeltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:29:
Nice weer! Hoelang duurt het nou om zo'n setje in elkaar te zetten? Doe je dat in een avond of ben je er een hele dag zoet mee?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq