Jij loopt zeker ook langs de kassa van Albert Heijn zonder je boodschappen af te rekenen?lakigucci schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:50:
[...]
Ik even blij, mij is helemaal bekend hoe dat werkt namelijk haha
Verwijderd
Inmiddels V1.1 van de TaiG JB ook beschikbaar. Gelijk maar een upgrade via Cydia gedaan al had ik nog geen problemen ontdekt met V1.0
En toch is Appcake wel fijn. Heb vorige week Flipboard update naar 3.0 gedaan. App is totaal waardeloos geworden. Terug naar versie 2.3.9 lukt via de 'normale' route niet meer. Gelukkig bood Appcake een oplossing en kon ik de oudere versie weer downloaden en installeren en werkt alles weer naar behoren. Appcake is niet alleen voor illegale apps, oudere apps kun je daar ook mee terugvinden en met gemak installeren.
inderdaad, maar laten we ook eerlijk zijn, de hoeveelheid personen die het daarvoor gebruiken is op 1 hand te tellen in mijn mening.vj_slof schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:58:
En toch is Appcake wel fijn. Heb vorige week Flipboard update naar 3.0 gedaan. App is totaal waardeloos geworden. Terug naar versie 2.3.9 lukt via de 'normale' route niet meer. Gelukkig bood Appcake een oplossing en kon ik de oudere versie weer downloaden en installeren en werkt alles weer naar behoren. Appcake is niet alleen voor illegale apps, oudere apps kun je daar ook mee terugvinden en met gemak installeren.
Wat zijn de stappen om van Jailbreak 8.1 over te gaan naar 8.1.1 en dan weer mijn backup terug te zetten? Want las dat ik geen backup kan terug zettten als die is gejailbreaked
Add me op Stadia: Gloogle
Of je scrolt even twee pagina's terug:
matthijst in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"
matthijst in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb 1/2 dagen in Cydia de melding host unreachable en kan niet updaten, is er iets van een storing bekend?
Nevermind werkt weer na een reboot
Nevermind werkt weer na een reboot
[ Voor 17% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-12-2014 15:07 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Hè shit mijn iPad zit ook nog op 8.1larsiey schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:31:
8.1.2 is net uit.
Ik ga nog eventjes updaten naar 8.1.1 nu het nog kan!
Morgen dus ook maar even maar 8.1.1 voor het te laat is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
*snip* we gaan hier niet helpen met warez
[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 17-12-2014 12:12 ]
Samsung Flip 7
Iemand die de tweak appbox8 gebruikt? Zo ja, werkt WhatsApp dan vanuit de lockscreen?
jup, ik heb er 2 dagen mee gewerkt. Maar gewoon unlocken en de WhatsApp App opstarten is feitelijk net zo snel als werken met AppBox8Untouchablezz20 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:56:
Iemand die de tweak appbox8 gebruikt? Zo ja, werkt WhatsApp dan vanuit de lockscreen?
Ja, gebruik het nu ook. Het is inderdaad niet veel sneller, maar ik geef het nog een paar dagen.Geert1976 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:26:
[...]
jup, ik heb er 2 dagen mee gewerkt. Maar gewoon unlocken en de WhatsApp App opstarten is feitelijk net zo snel als werken met AppBox8
Klopt het dat je geen apps kan downloaden vanuit de app store als je device is gejailbreakt?
Nou zo natuurlijk vind ik dat niet. Sinds ik mijn iPhone gejailbreaked heb, kan ik niks meer downloaden, geen nieuwe apps, geen updates van apps.... het cirkeltje blijft ronddraaien maar downloaden doet ie niet....SidewalkSuper schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:41:
lol, natuurlijk kan dat wel.
Vandaar dat ik het even vraag
Ik kan het wel vanaf/-uit iTunes op mijn computer, maar niet vanaf mijn iPhone en ook niet vanaf mijn iPad (beide gejailbreaked)

Normaal komt er na een paar seconde de melding dat je je wachtwoord moet invoeren, maar deze komt maar niet...
edit:
Ik had iOS 8.1.1. Deze had ik geupgrade naar 8.1.2 (zonder JB) en kon nog steeds niet downloaden. Het had dus niks met de JB te maken. Telefoon helemaal gereset en laatste backup terug gezet en toen werkte het weer. Nu maar weer ff JB'en
[ Voor 53% gewijzigd door iMars op 21-12-2014 05:09 ]
Verwijderd
Volgende keer gewoon een reboot of een respring, en het werkt weer. Ik had dat probleem ook met mijn 5S.iMars schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:13:
[...]
Nou zo natuurlijk vind ik dat niet. Sinds ik mijn iPhone gejailbreaked heb, kan ik niks meer downloaden, geen nieuwe apps, geen updates van apps.... het cirkeltje blijft ronddraaien maar downloaden doet ie niet....
Vandaar dat ik het even vraag
Ik kan het wel vanaf/-uit iTunes op mijn computer, maar niet vanaf mijn iPhone en ook niet vanaf mijn iPad (beide gejailbreaked)
edit:
Ik had iOS 8.1.1. Deze had ik geupgrade naar 8.1.2 (zonder JB) en kon nog steeds niet downloaden. Het had dus niks met de JB te maken. Telefoon helemaal gereset en laatste backup terug gezet en toen werkte het weer. Nu maar weer ff JB'en
Nope, niet dus... Mijn iPad heb ik nog niet hersteld, heeft al 8.1.2, en respring/reboot werkt nietVerwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:16:
[...]
Volgende keer gewoon een reboot of een respring, en het werkt weer. Ik had dat probleem ook met mijn 5S.
ik ga zo een iPad air kopen, hoe ga ik te werk zodat ik hem nog kan jailbraken?
want waarschijnlijk gaat dat ding zichzelf updaten naar de nieuwste niet te jailbraken ios.
want waarschijnlijk gaat dat ding zichzelf updaten naar de nieuwste niet te jailbraken ios.
Je hoeft niks te doen. Ten eerste update iOS niet uit zichzelf. Ten tweede de allerlaatste iOS versie is te jaibreaken (8.1.2)mrcosmo schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:47:
ik ga zo een iPad air kopen, hoe ga ik te werk zodat ik hem nog kan jailbraken?
Jaren geleden ben ik begonnen met een iPhone 1 en daarna een iPhone 3G. Beiden gejailbreakt en voor beiden toch wel een boel nuttige applicaties vanuit de jailbreak scene. Na wat omzwervingen naar Android, nu weer een iPhone (6). In de wetenschap dat er voorheen toch veel te halen viel uit de JB community, valt mij dat nu toch enorm tegen. Geen PSX emulator, geen fatsoenlijke bittorrent client. De Cydia store lijkt wel een uitgestorven winkel te zijn geworden, er zijn weinig iOS8 optimized applicaties te vinden. Vergane glorie?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Voor een deel wel. We hebben een periode achter de rug waarin gedurende enkele maanden geen jailbreak beschikbaar was (iOS7, iOS 7.1). Daarbij komt dat veel jailbreak tweaks tegenwoordig niet meer nodig zijn omdat vergelijkbare functionaliteit inmiddels standaard in iOS zit. En er lijkt een kentering te zijn in het gebruik van illegale apps, je ziet dat daar steeds minder belangstelling voor is. Of dat nu komt doordat het wat moeilijker is geworden of dat men het normaler is gaan vinden om voor apps te betalen (met geld dan wel met informatie) dat weet ik niet. Alles bij elkaar is de jailbreak-community behoorlijk verkleind. We hebben natuurlijk wel de Chinezen erbij, maar ik heb het idee dat die het meer uit kwade wil doen (om gekraakte apps te kunnen verkopen).MGSNK schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:30:
Jaren geleden ben ik begonnen met een iPhone 1 en daarna een iPhone 3G. Beiden gejailbreakt en voor beiden toch wel een boel nuttige applicaties vanuit de jailbreak scene. Na wat omzwervingen naar Android, nu weer een iPhone (6). In de wetenschap dat er voorheen toch veel te halen viel uit de JB community, valt mij dat nu toch enorm tegen. Geen PSX emulator, geen fatsoenlijke bittorrent client. De Cydia store lijkt wel een uitgestorven winkel te zijn geworden, er zijn weinig iOS8 optimized applicaties te vinden. Vergane glorie?
Ikzelf heb geen enkele illegale app meer op mijn eigen apparaten. Ik heb nog wel een jailbreak omdat ik sommige tweaks handig vind (om eerlijk te zijn alleen NoSlowAnimations en ForceGoodFit, waarbij die laatste niet eens nodig zou moeten zijn) en ik gebruik iFile en OpenSSH. In principe zou ik zonder jailbreak kunnen, maar dan moet ik op de koop toe nemen dat mijn camera geluidjes maakt.
Verwijderd
Het ligt er meer aan dat cydia nooit een fatsoenlijke versie filter heeft ingebouwt.MGSNK schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:30:
Tegenwoordig is het lastig om nog door de vele verouderde tweaks wat fatsoenlijks te vinden.
Maar er is nog steeds genoeg, en er komen nog steeds leuke dingen hoor.
Bittorrent gebruik ik niet, maar voor emulatie moet je gewoon retroarch hebben.
Die speelt alles, dus ook psx. Onlangs geloof ik geupdate voor iphone6 moet je maar ff googelen.
IFile is voor mij een absolute must, activator is handig en ach zo heb ik nog een paar prima tweaks op mn devices.
Overigens voor veel jb nieuws kan je t beste de jailbreak reddit in de gaten houden, hier lees je t eerste over nieuwe tweaks of updates etc.
www.reddit.com/r/jailbreak
RetroArch downloaden vanaf libretro.com did the trick!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ligt het aan mij of was de pangu 8.1 jailbreak nooit untethered? Na het uitzetten kwam hij tot 2x toe nooit meer terug en bleef bij het bootlogo steken. Hierdoor heb ik nu al 2x mn ipad mini 2 moeten
1) DFU-en,
2) software laden,
3) JB er terug opzetten
4) restore van instellingen moeten terugzetten
....en nu zit helaas 8.1.2 erop
1) DFU-en,
2) software laden,
3) JB er terug opzetten
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Ligt aan jou.
8.1.2 valt ook gewoon te jailbreaken, dus niet aan het handje.Spam schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:05:
Ligt het aan mij of was de pangu 8.1 jailbreak nooit untethered? Na het uitzetten kwam hij tot 2x toe nooit meer terug en bleef bij het bootlogo steken. Hierdoor heb ik nu al 2x mn ipad mini 2 moeten
1) DFU-en,
2) software laden,
3) JB er terug opzetten
Maar iOS 8 jailbreak is altijd al untethered geweest.
App om live tv te kijken van mijn privider werkt niet meer sinds ik mijn ipad heb gejailbraked iemand een oplossing?
Dan controleert de app als je een jailbreak hebt uitgevoerd.mrcosmo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:20:
App om live tv te kijken van mijn privider werkt niet meer sinds ik mijn ipad heb gejailbraked iemand een oplossing?
xCon is een tweak die dat tegen gaat.
tsProtector P is er ook een.
[ Voor 11% gewijzigd door larsiey op 02-01-2015 15:53 ]
Bij pangu moest ik m ook helemaal leegmaken anders deed de jb het niet. Is dit bij die 8.1.2. Jb ook zo?larsiey schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:39:
[...]
8.1.2 valt ook gewoon te jailbreaken, dus niet aan het handje.
Maar iOS 8 jailbreak is altijd al untethered geweest.
Staat dat niet op de website van pangu?
Hoi!
Nee is niet van pangu. http://www.taig.com/en/tutorial.htmlEWK schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:17:
Staat dat niet op de website van pangu?
En bij pangu stond dat ook ergens in de kleine lettertjes.
Volgens mij hoeft dat niet, maar ik doe het zelf wel altijd.Spam schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:13:
[...]
Bij pangu moest ik m ook helemaal leegmaken anders deed de jb het niet. Is dit bij die 8.1.2. Jb ook zo?
Net geïnstalleerd en dan? App staat nergens en de provider app werkt nog steeds niet. Wat doe ik fout? In cydia staat dat de tweak geïnstalleerd is.larsiey schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:52:
[...]
Dan controleert de app als je een jailbreak hebt uitgevoerd.
xCon is een tweak die dat tegen gaat.
tsProtector P is er ook een.
UPC?
This is a fix to bypass the jailbreak detection of the UPC Horizon TV app. It will only work on iOS 8 or higher. This tweak is based on the code of Xgress, a tweak developed by Qusic. I only made it work with the UPC app. All credits are for him and his work. I had contact with him and he agreed with me releasing this.
It has been submitted to BigBoss, should be up soon. In the meantime it can be downloaded from my repo. http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/
This is a fix to bypass the jailbreak detection of the UPC Horizon TV app. It will only work on iOS 8 or higher. This tweak is based on the code of Xgress, a tweak developed by Qusic. I only made it work with the UPC app. All credits are for him and his work. I had contact with him and he agreed with me releasing this.
It has been submitted to BigBoss, should be up soon. In the meantime it can be downloaded from my repo. http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/
Nee het gaat om de app van glasshart (onsbrabantnet)
Volgens mij moet je in tsprotector in een lijst aangeven dat je glasshart app geen toegang heeft tot het file systeem, dus handmatige in de exclude lijst zetten. Dit soort apps doen bij de opstart een check of ze toegang hebben. Als dat zo is dan heb je je device gejailbreakt. De makers (UPC, Ziggo, KPN etc) moeten dit doen van de content providers want anders zou iemand zomaar op z'n iPad dit kunnen gaan opnemen, yeah rightmrcosmo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:07:
Nee het gaat om de app van glasshart (onsbrabantnet)

Thx voor de tip echter na exclude te zetten doet de app het niet meer, ook niet na herinstalleren.Spam schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Volgens mij moet je in tsprotector in een lijst aangeven dat je glasshart app geen toegang heeft tot het file systeem, dus handmatige in de exclude lijst zetten. Dit soort apps doen bij de opstart een check of ze toegang hebben. Als dat zo is dan heb je je device gejailbreakt. De makers (UPC, Ziggo, KPN etc) moeten dit doen van de content providers want anders zou iemand zomaar op z'n iPad dit kunnen gaan opnemen, yeah right![]()
Als ik de app weer disable doet deze het weer echter zonder live tv zucht
Iemand ervaring om dit op te lossen?
Helaas geen tip volgens mij is de app gewoon crap hij werkt hier al paar maanden niet meer op mijn ipad op xms netwerk. Heb zelfs opnieuw gecontextualiseerde met mijn animo a130 maar helpt niet krijg bij elk live tv kanaal de melding dat er iets is misgegaan
Net Pangu gebruikt voor het jailbreaken van mijn iPhone 4 met iOS 7.1.2. Zie net dat al mijn apps gewoon behouden zijn, woohoo
Even kijken wat ik verder nog met Cydia ga doen!
Horizon Go update heeft de jailbreakdetectie gefixt. Kan dus niet meer streamen.
Verwijderd
. Tsprotector p alpha en het werkt weer. Sorry moet Tsprotector8 alpha zijn!matthijst schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:17:
Horizon Go update heeft de jailbreakdetectie gefixt. Kan dus niet meer streamen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 11:50 ]
THanks, ff doen
Waarom zou het zo moeilijk zijn om de app Live tv kijken werkend te krijgen na een JB ?
Samsung Flip 7
heb zojuist xbmc/kodi op de iPad gezet en wil nu de ruperrep erop zetten maar ik ga via https://superrepo.org/get-started/ alleen zie ik in de iPad versie geen systeem en filemanager.
iemand een idee?
iemand een idee?
Dat vraag ik me ook af. Ik vind het wel balen namelijk dat het nu niet meer werkt.dave1972 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:56:
Waarom zou het zo moeilijk zijn om de app Live tv kijken werkend te krijgen na een JB ?
Het hang af welke App je moet gebruiken voor Live TV. De Ziggo app werkt standaard ook niet na een JB maar met tsprotector 8 werkt hij prima. Ik hoef in tsprotector ook niets in te stellen.syltheboy schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:11:
[...]
Dat vraag ik me ook af. Ik vind het wel balen namelijk dat het nu niet meer werkt.
wat er bedoelt wordt is de app genaamd "Live TV kijken". Met behulp van de app kan je bijvoorbeeld live voetbal kijken (Premier League, Eredivisie enz.).MikeOO schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:57:
[...]
Het hang af welke App je moet gebruiken voor Live TV. De Ziggo app werkt standaard ook niet na een JB maar met tsprotector 8 werkt hij prima. Ik hoef in tsprotector ook niets in te stellen.
Het probleem van de app is. Je start hem op, vervolgens knalt die eruit en word Cydia opgestart. De app werkt daardoor dus niet meer.
Met de Telfort-app kan ik ook al een hele tijd geen live tv meer kijken. Misschien ligt dat ook wel aan de jailbreak? Voor de rest functioneert de app prima, want ik kan m'n iPad 3 gewoon als afstandsbediening gebruiken om bijvoorbeeld televisieprogramma's op te nemen. Ook bij de andere iPads hier in huis is dit geen probleem.
[ Voor 11% gewijzigd door syltheboy op 19-01-2015 09:53 ]
Ik wil graag Flitsmeister starten als ik connect met bluetooth, in activator lijkt dit niet te werken.
Iemand nog een suggestie, op android zat het tenminste in de app zelf.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Bij mij werkt deze gewoon en ik gebruik daarvoor xCon.syltheboy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:45:
Met de Telfort-app kan ik ook al een hele tijd geen live tv meer kijken. Misschien ligt dat ook wel aan de jailbreak? Voor de rest functioneert de app prima, want ik kan m'n iOS-devices gewoon als afstandsbediening gebruiken om bijvoorbeeld televisieprogramma's op te nemen.
Ik zal dat vanavond eens uittesten.Captain16Bit schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:07:
[...]
Bij mij werkt deze gewoon en ik gebruik daarvoor xCon.
Update: Ik heb het gisteren uitgetest en het werkt weer! Ik had al eerder xCon geïnstalleerd, maar toen werkte het geloof ik niet. Of ik heb het alleen met de Live TV kijken app geprobeerd.
[ Voor 30% gewijzigd door syltheboy op 20-01-2015 13:35 ]
Verwijderd
Ik zit met een 'probleem', of eigenlijk meer iets waar ik me aan erger.
Ik zit op een iphone 5 met een jailbreak op ios 8.1 (pangu) en ik wil graag een mooi thema installeren. Heb inmiddels aardig wat thema's uitgeprobeerd, betaald en gratis maar geen van alle geeft een mooi resultaat.
Het probleem is dat alle standaard, en de meest 'bekende' apps wel mooi veranderen in het geïnstalleerde thema maar ik heb er ook een aantal op m'n springboard die ongewijzigd blijven en dus gewoon het originele uiterlijk houden.
Ik vind dit jammer en vind dat het thema zo niet goed tot z'n recht komt, of in ieder geval er uitziet als on afgemaakt.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet of is er een manier zodat al m'n apps hetzelfde uiterlijk hebben of hoe los jij dit op?
Ik zit op een iphone 5 met een jailbreak op ios 8.1 (pangu) en ik wil graag een mooi thema installeren. Heb inmiddels aardig wat thema's uitgeprobeerd, betaald en gratis maar geen van alle geeft een mooi resultaat.
Het probleem is dat alle standaard, en de meest 'bekende' apps wel mooi veranderen in het geïnstalleerde thema maar ik heb er ook een aantal op m'n springboard die ongewijzigd blijven en dus gewoon het originele uiterlijk houden.
Ik vind dit jammer en vind dat het thema zo niet goed tot z'n recht komt, of in ieder geval er uitziet als on afgemaakt.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet of is er een manier zodat al m'n apps hetzelfde uiterlijk hebben of hoe los jij dit op?
Tja is een veel voorkomend probleem. Zonder echt goede oplossing; Of je gaat zelf thema's maken (wat ik al een tijdje doe), of je maakt stopt de niet gethemede icoontjes in mappen...
Soms stopppen ze templates bij een thema, zodat je relatief makkelijk icoontjes bij kunt maken. Enige kennis van photoshop oid wel gewenst dan...
Anders kun je nog de icon masks gebruiken om in ieder geval in de buurt van het uiterlijk van de andere icoontjes te komen. Maar dat werkt bij het ene thema beter dan bij het andere...
Soms stopppen ze templates bij een thema, zodat je relatief makkelijk icoontjes bij kunt maken. Enige kennis van photoshop oid wel gewenst dan...
Anders kun je nog de icon masks gebruiken om in ieder geval in de buurt van het uiterlijk van de andere icoontjes te komen. Maar dat werkt bij het ene thema beter dan bij het andere...
[ Voor 22% gewijzigd door CrimsoN72 op 25-01-2015 21:43 ]
Persoonlijk vind ik het niet mooi om een ander thema te installeren. In de beginperiode van het jailbreaken was ik hier wel veel mee bezig, maar uiteindelijk vind ik het toch mooier om het originele thema te behouden. Wel heb ik Bloard geïnstalleerd om altijd een zwart toetsenbord te hebben. Ook heb ik custumLS geïnstalleerd om enkele elementen van het lockscreen te verbergen. Dat vind ik toch een stuk strakker ogen.
Tevens heb ik PreferenceOrganizer 2 geïnstalleerd, zodat instellingen-app netjes geordend is. betterFiveColumnHomescreen en betterFiveIconDock zijn ook handige tweaks, want het scherm van de iPhone 6 Plus is er groot genoeg voor. Daarnaast heb ik CCSettings geïnstalleerd voor extra knoppen in het bedieningspaneel. Vooral de locatievoorzieningen knop vind ik erg handig. DockShift gebruik ik om het dock transparant te maken, ook dit vind ik een stuk strakker ogen.
Tevens heb ik PreferenceOrganizer 2 geïnstalleerd, zodat instellingen-app netjes geordend is. betterFiveColumnHomescreen en betterFiveIconDock zijn ook handige tweaks, want het scherm van de iPhone 6 Plus is er groot genoeg voor. Daarnaast heb ik CCSettings geïnstalleerd voor extra knoppen in het bedieningspaneel. Vooral de locatievoorzieningen knop vind ik erg handig. DockShift gebruik ik om het dock transparant te maken, ook dit vind ik een stuk strakker ogen.
Zelf heb ik Ayeris geïnstalleerd, ziet er hartstikke leuk uit en wijkt niet te veel af van de normale icoontjes, je ziet bijna dat er nog standaard icoontjes zijn.
Verwijderd
http://www.applespot.nl/6...-te-jailbreaken-met-taig/
Dus nog maar even niet updaten als je op 8.1.2 met JB zit.
Dus nog maar even niet updaten als je op 8.1.2 met JB zit.
Goed om te weten, dank voor de tip.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Enig idee waarom dit standaard niet in de app zit? Komen ze dan aan stukjes software van Apple wat niet is toegestaan?Patrick89 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:10:
Ik wil graag Flitsmeister starten als ik connect met bluetooth, in activator lijkt dit niet te werken.
Mijn boefje is liev!
Ik heb sinds deze week ook mn iPhone 5 (iOS 8.1.2) voorzien van een jailbreak, Alles werkend gekregen met af en toe wat hulp van YouTube tutorials
Waar ik echter niet uit kom is waar ik een jailbreak kan vinden die het 15 pagina limiet opheft, Heb best veel apps en had ze ook allemaal netje in folder geplaats, maar na het installeren van de Barrel jailbreak zijn alle folders weg en staan veel uit buiten de 15 pagina's
Heeft iemand een idee of daar een jailbreak voor is?
Het enige wat ik tegenkom is: http://www.iphonehacks.co...orts-ios-7-iphone-5s.html
Maar dat is net niet wat ik wil, wil gewoon meer dan 15 pagina's met apps.
Waar ik echter niet uit kom is waar ik een jailbreak kan vinden die het 15 pagina limiet opheft, Heb best veel apps en had ze ook allemaal netje in folder geplaats, maar na het installeren van de Barrel jailbreak zijn alle folders weg en staan veel uit buiten de 15 pagina's

Het enige wat ik tegenkom is: http://www.iphonehacks.co...orts-ios-7-iphone-5s.html
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Bedoel je pagina's waar je apps in staan of?crack_en_hack schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:04:
Ik heb sinds deze week ook mn iPhone 5 (iOS 8.1.2) voorzien van een jailbreak, Alles werkend gekregen met af en toe wat hulp van YouTube tutorials![]()
Waar ik echter niet uit kom is waar ik een jailbreak kan vinden die het 15 pagina limiet opheft, Heb best veel apps en had ze ook allemaal netje in folder geplaats, maar na het installeren van de Barrel jailbreak zijn alle folders weg en staan veel uit buiten de 15 pagina's![]()
![]()
Jep, iddmidego schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:11:
[...]
Bedoel je pagina's waar je apps in staan of?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ik heb in activator wel de optie om bij verbinden met n Bluetooth device, een app te starten. Staat zelf met z'n naam onder de bluetooth devices in activator... Versie 1.9.2 van activatorPatrick89 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:10:
Zelf aankloten is zeker een optie. Zelf gebruik ik een theme waar veel apps inzitten die ik zelf niet heb. Ik geef dan de apps die niet gethemed worden een icoontje van een andere app die er naar mijn idee erg op lijkt of relevant is. Zo heb ik iets wat op een balletje lijkt voor de voetbalzone app en het icoontje van een weerapp voor Buienalarm, om maar wat te noemen. Dit zorgt er voor dat alles er toch strak en homogeen uitziet.CrimsoN72 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:42:
Tja is een veel voorkomend probleem. Zonder echt goede oplossing; Of je gaat zelf thema's maken (wat ik al een tijdje doe), of je maakt stopt de niet gethemede icoontjes in mappen...
Verwijderd
Koets89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:35:
[...]
Zelf aankloten is zeker een optie. Zelf gebruik ik een theme waar veel apps inzitten die ik zelf niet heb. Ik geef dan de apps die niet gethemed worden een icoontje van een andere app die er naar mijn idee erg op lijkt of relevant is. Zo heb ik iets wat op een balletje lijkt voor de voetbalzone app en het icoontje van een weerapp voor Buienalarm, om maar wat te noemen. Dit zorgt er voor dat alles er toch strak en homogeen uitziet.
larsiey schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:10:
Zelf heb ik Ayeris geïnstalleerd, ziet er hartstikke leuk uit en wijkt niet te veel af van de normale icoontjes, je ziet bijna dat er nog standaard icoontjes zijn.
Heb het inmiddels door 'icon masks' ipv echt een thema te installeren wel voor elkaar gekregen en het ziet er nu wel een stukkie strakker uit omdat ie alle apps meeneemt.CrimsoN72 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:42:
Ben overigens nu opzoek naar een manier om de kleine app icoontjes op het springboard, die in een folder zitten, dus niet in de folder zelf, ook in de vorm van een cirkel te krijgen. Deze zijn nu vierkant en past zo nnet niet helemaal netjes bij het uiterlijk. (zie screenshot)
De folders op m’n springboard heb ik dmv ‘folderenchanger’ tweak ook op circles gezet maar deze bied (volgens mij) niet de mogelijkheid om dit ook aan te passen.
Iemand?
Zo moet het worden:

Zo is het nu:
zojuist ipad gekocht en er staat versie 7 op, nu kan ik de ipad updaten naar 813 maar is deze dan nog te jailbraken?
Jawel, door hem in DFU modus te zetten, en de ipsw te downloaden van 8.1.2. Deze wordt nog gesigned.mrcosmo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:12:
kan ik bv alleen upgraden naar de 812 zodat ik toch kan jailbraken?
Dit dus, het is zeker nog wel mogelijk. Volgens mij is dfu mode niet eens nodig, weet het niet zeker.Untouchablezz20 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:08:
[...]
Jawel, door hem in DFU modus te zetten, en de ipsw te downloaden van 8.1.2. Deze wordt nog gesigned.
Nee, klopt. Het is meer uit automatisme dat ik dat doe. Je kunt ook gelijk de ipsw inladen.larsiey schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:43:
[...]
Dit dus, het is zeker nog wel mogelijk. Volgens mij is dfu mode niet eens nodig, weet het niet zeker.
Is hier ergens een stappenplan voor?larsiey schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:43:
[...]
Dit dus, het is zeker nog wel mogelijk. Volgens mij is dfu mode niet eens nodig, weet het niet zeker.
Oeps wordt idd nog gesigneerd. Stom van me, excuus.
Gewoon shift+update en dan oude ipsw gebruiken.
Gewoon shift+update en dan oude ipsw gebruiken.
Werkt deze ook nog met de nieuwe update van ziggo bij jou? Bij mij niet helaas.MikeOO schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:57:
[...]
Het hang af welke App je moet gebruiken voor Live TV. De Ziggo app werkt standaard ook niet na een JB maar met tsprotector 8 werkt hij prima. Ik hoef in tsprotector ook niets in te stellen.
Nee helaas niet meer.Untouchablezz20 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:01:
[...]
Werkt deze ook nog met de nieuwe update van ziggo bij jou? Bij mij niet helaas.
Kan niet meer inloggen na de update, foutmelding.
Denk dat het wachten wordt totdat tsProtector 8 wordt voorzien van een update.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeOO op 06-02-2015 08:01 ]
Heb je daar nog wat op gevonden? Ik vind de ronde iconen ook wel leuk maar "zit" dus ook met vierkante mapjes wat minder fraai oogt.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:11:
[...]
[...]
[...]
Heb het inmiddels door 'icon masks' ipv echt een thema te installeren wel voor elkaar gekregen en het ziet er nu wel een stukkie strakker uit omdat ie alle apps meeneemt.
Ben overigens nu opzoek naar een manier om de kleine app icoontjes op het springboard, die in een folder zitten, dus niet in de folder zelf, ook in de vorm van een cirkel te krijgen. Deze zijn nu vierkant en past zo nnet niet helemaal netjes bij het uiterlijk. (zie screenshot)
De folders op m’n springboard heb ik dmv ‘folderenchanger’ tweak ook op circles gezet maar deze bied (volgens mij) niet de mogelijkheid om dit ook aan te passen.
Iemand?
Zo moet het worden:
[afbeelding]
Zo is het nu:
[afbeelding]
Ik vind het trouwens een mooie combinatie met de afgeronde hoeken tweak, welke het scherm in de hoeken ronder maakt. Oogt erg fraai op de 6plus
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
net van https://ipsw.me/ de 8.1.2 gedownload, is het zo simpel dat ik de iPad in recovery zet met iTunes en zo dit bestand kies dat ik update naar 8.1.2 ?
Apple is gestopt met het signen van 8.1.2 dus je kan onmogelijk nog naar 8.1.2 updaten/herstellenmrcosmo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:18:
net van https://ipsw.me/ de 8.1.2 gedownload, is het zo simpel dat ik de iPad in recovery zet met iTunes en zo dit bestand kies dat ik update naar 8.1.2 ?
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik ben van plan mijn Iphone 6 te jailbreaken. Op dit moment staat 8.1.2 er op. Wat is de beste jailbreak die ik er op dit moment op kan zetten. En ik kan mn contacten enzo er weer automatisch laten op zetten toch?
alvast bedankt!
Ik ben van plan mijn Iphone 6 te jailbreaken. Op dit moment staat 8.1.2 er op. Wat is de beste jailbreak die ik er op dit moment op kan zetten. En ik kan mn contacten enzo er weer automatisch laten op zetten toch?
alvast bedankt!
Verwijderd
Jailbreaken doe je met TaiG en als je de contacten ook in de iCloud staan komen ze automatisch weer op je iPhone. Maak wel voor alle zekerheid een backup met itunes voordat je gaat jailbreaken.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:39:
Hallo iedereen,
alvast bedankt!
Whatsapp Web Enabler is ook uitgekomen.
https://twitter.com/iMokhles/status/569164625612316673 is een nieuwere versie als dat in Cydia te vinden is.
Hij werkt nog niet helemaal vlekkeloos, heb zelf ondervonden dat de telefoon niet meer verbonden is ofzo dus ik niet meer kan versturen via de web app...
Maar het begin is er in ieder geval!
https://twitter.com/iMokhles/status/569164625612316673 is een nieuwere versie als dat in Cydia te vinden is.
Hij werkt nog niet helemaal vlekkeloos, heb zelf ondervonden dat de telefoon niet meer verbonden is ofzo dus ik niet meer kan versturen via de web app...
Maar het begin is er in ieder geval!
Je kan 8.2 beta 2 installeren. Die schijnt heel stabiel te zijn en er is net een Taig JB voor uit!
Beta's kan je toch altijd maar een x aantal dagen op je iPhone hebben tot dat de beta verloopt?Narc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:35:
[...]
Je kan 8.2 beta 2 installeren. Die schijnt heel stabiel te zijn en er is net een Taig JB voor uit!
[ Voor 3% gewijzigd door larsiey op 25-02-2015 19:16 ]
Zit nog op 8.1.2. Zojuist mijn iPhone helemaal leeggemaakt.
Heb wel een back up gemaakt. Zodra ik de iPhone heb gejailbreakt... Kan ik die back-up dan weer terug zetten?
Heb wel een back up gemaakt. Zodra ik de iPhone heb gejailbreakt... Kan ik die back-up dan weer terug zetten?
Verwijderd
Als je de backup gemaakt heb van een iPhone zonder jailbreak!, kan je de backup gewoon terug zetten.DaanDH schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:39:
Voor zover ik het begrijp is 8.2b2 oneindig te gebruiken. Het is 8.1.2 met als toevoeging het deel van de apple smartwatch.larsiey schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:16:
[...]
Beta's kan je toch altijd maar een x aantal dagen op je iPhone hebben tot dat de beta verloopt?
edit: Apple heeft het installeren van 8.2b2 geblokkeerd. Deze methode werkt dus ook niet meer.
[ Voor 15% gewijzigd door Narc op 02-03-2015 09:11 ]
Is er al een stabiele Jailbreak voor 8.1.3 waarbij Popcorn Time geinstalleerd kan worden?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Je kunt eerst de back-up terugzetten en daarna de JB uitvoeren.DaanDH schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:39:
Er is geen jailbreak voor 8.1.3Barry|IA schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:59:
Is er al een stabiele Jailbreak voor 8.1.3 waarbij Popcorn Time geinstalleerd kan worden?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Momenteel volgens mij hetzelfde pakket bij myCom en dixons voor 25€.PhilipsFan schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Hij moppert inderdaad over dependencies. Welke heb jij erin gezet?
[...]
Inderdaad offtopic, maar wel een goede deal. Hoe werkt dat als je via Groupon een app koopt, krijg je dan een code die je bij de app store kunt inwisselen?
moresiri voegt Nederlandse Siri toe.
Ben benieuwd naar vrijdag.
It is also being speculated that the TaiG team will release the jailbreak during the 2015 Mobile Security Summit that takes place on Friday, March 27. As we reported earlier, famous iOS hackers such as Comex, Chronic, P0sixninja, and Pimskeks will be speaking at the event
Namelijk geüpdatet naar 8.3 omdat ik te graag siri wou uitproberen en nu spijt van.
It is also being speculated that the TaiG team will release the jailbreak during the 2015 Mobile Security Summit that takes place on Friday, March 27. As we reported earlier, famous iOS hackers such as Comex, Chronic, P0sixninja, and Pimskeks will be speaking at the event
Namelijk geüpdatet naar 8.3 omdat ik te graag siri wou uitproberen en nu spijt van.
Add me op Stadia: Gloogle
Verwijderd
Ik wacht nog wel even om te zien waar TaiG mee op de proppen komt.
Ik ga dus echt niet mijn telefoonnummer op een advertentiesite invullen om de Evasion JB te kunnen downloaden..
Voorlopig doet 8.1.2 het ook nog wel even.
Ik ga dus echt niet mijn telefoonnummer op een advertentiesite invullen om de Evasion JB te kunnen downloaden..

Voorlopig doet 8.1.2 het ook nog wel even.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 14:57 ]
Verwijderd
Mijn vriendin wil een IRC client op haar iPad draaien.
Het probleem is dat iOS standaard zo werkt dat apps in de achtergrond na 10 minuten afgesloten worden. Backgrounder klink als een tweak die goed zou werken voor dit doeleinde echter wort deze tweak al geruime tijd niet meer bijgewerkt en is dus niet iOS 8.2 compatibel. Ik heb ook nog zitten kijken naar InfinityTask maar als ik dan de comments lees van deze tweak krijg ik het gevoel dat het niet doet wat ik er mee wil. Zou dan toch graag eerst wat ervaringen uit eerstenhand willen vernemen totdat ik over ga op het aanmaken van een account en aanschaf van deze tweak voor haar.
Weet iemand nog een goede tweak voor dit doeleinde? Wellicht in combinatie met een bepaalde IRC client om tot deze werking te komen? Kan mij niet voorstellen dat mijn vriendin de neige is die IRC op de iPad wil gebruiken zonder dat het om de klipscheet disconnect.
Het probleem is dat iOS standaard zo werkt dat apps in de achtergrond na 10 minuten afgesloten worden. Backgrounder klink als een tweak die goed zou werken voor dit doeleinde echter wort deze tweak al geruime tijd niet meer bijgewerkt en is dus niet iOS 8.2 compatibel. Ik heb ook nog zitten kijken naar InfinityTask maar als ik dan de comments lees van deze tweak krijg ik het gevoel dat het niet doet wat ik er mee wil. Zou dan toch graag eerst wat ervaringen uit eerstenhand willen vernemen totdat ik over ga op het aanmaken van een account en aanschaf van deze tweak voor haar.
Weet iemand nog een goede tweak voor dit doeleinde? Wellicht in combinatie met een bepaalde IRC client om tot deze werking te komen? Kan mij niet voorstellen dat mijn vriendin de neige is die IRC op de iPad wil gebruiken zonder dat het om de klipscheet disconnect.
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods