[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Nog nieuws over een nieuwe jailbrake?
Kan popcorn time nu al "legaal" op een non jailbraked iPad? heb het net geprobeerd maar krijg bij de download file een melding install app 2 access etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
ik zie net dat ze een unattend install hebben dus popcorn time werkt al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:36
Jep, heb het zojuist geinstalleerd op een iPhone 4s en een iPad mini 1, beide op iOs 8.2.

Niet zonder slag of stoot trouwens. De 'iOSinstaller' gaf direct een foutmelding en crashte doordat iTunes opstartte bij aansluiten. Pas na verwijderen en opnieuw installeren ben je die foutmelding kwijt. Daarnaast gaf het programma aan het einde weer een foutmelding na het in airplane modus zetten. Door iPad/iPhone in airplane modus te laten staan en iOSinstaller opnieuw te draaien lostte ik dat probleem op.

Perfect werkt het niet. Programma reageert bij mij redelijk traag (bijv druk op instellingen, instellingen opent dan niet of na een halve seconde), en ook het opstarten van films duurt naar mijn idee langer dan bij de android-versie: bufferen gaat redelijk snel, maar daarna duurt het nog zo'n 30 seconden voordat de film start.

Airplay leidt alleen tot het afspelen van geluid via ATV (tenzij je synchroon doet natuurlijk, maar dan heb je aan alle kanten zwarte randen.

Maarrr, de installer werkt dus wel!

[ Voor 3% gewijzigd door Pepper92 op 08-04-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20

mjl

Ugh

Nee, blijft bij mij hangen op een startscherm van popcorn time, werk niet op mijn iPhone 6 ios 8.2 --

Na een reboot - app start - direct een crash van de app.

Nu verwijderd.

Installer opnieuw starten = faal, ik sluit de telefoon aan en er gebeurt nix.....

Nu maar hopen dat er geen malware meegekomen is .... zie zo snel geen nieuwe processen ....

[ Voor 59% gewijzigd door mjl op 08-04-2015 20:33 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:14
Bij mij werkte op ipad air de iosinstaller met popcorn in 1 keer goed.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
Iemand ziggo tv app werkend op een device die gejailbreaked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Bij mij werkt Horizon Go in ieder geval niet meer sinds de nieuwste update.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49
Bij mij nog wel (Horizon Go). Geeft wel een pop-up dat je hem niet kan gebruiken, maar als ik dan nog een keer op play druk start ie gewoon met spelen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al sahhaf
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:41
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:50:
Iemand ziggo tv app werkend op een device die gejailbreaked is?
Ja ik :)

Als ik me het goed herinner heb ik het zo aangepakt (onder voorbehoud, eigen risico dus):

- nieuwe app verwijderen
- automatische updates van app store even uitzetten
- oude versie via iTunes overzetten (ik heb versie 3.2.1)
- met iFile iTunesMetadata.plist verwijderen uit de Ziggo TV map
- Opnieuw opstarten en je kan als het goed is weer de automatische updates aanzetten zonder dat die Ziggo update
- Als je tsProtector 8 geïnstalleerd via Cydia hebt zou Ziggo het nu weer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

matthijst schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:10:
Bij mij nog wel (Horizon Go). Geeft wel een pop-up dat je hem niet kan gebruiken, maar als ik dan nog een keer op play druk start ie gewoon met spelen.
Aha je hebt gelijk. Dat had ik nog niet geprobeerd. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Wil een nieuwe iPhone gaan halen, maar wel het liefste met 8.1.2 erop. Nu kan ik via chipmunk.nl/klantenservice serienummer controleren om fabrieksdatum na te kijken. Maar kan ik er vanuit gaan als er staat manufactured Feb 2015, dat er dan 8.1.3 of hoger opstaat? Of kan ik dan alsnog 8.1.2 aantreffen?

Iemand de update al gedaan van de horizon go app? Werkt deze nog met een jailbreak?

[ Voor 13% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-05-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
Hi all,

is nu iOS 8,3 te jailbreaken of niet ?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Ja, maar niet door het publiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:55
SlowikPL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:40:
Hi all,

is nu iOS 8,3 te jailbreaken of niet ?
Een Chinese dude beweert een iOS8.3 jailbreak te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
Oa dit zag ik op YouTube :TaiG8 Official iOS 8.3 Jailbreak Released! For al…: https://youtu.be/LUJJZgQ2HQE

Kan iemand dit bevestigen? !

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Schijnbaar heeft Pangu een soortgelijke manier gevonden om via bepaalde approved apps toch de boel te kunnen jailbreaken. Het doet me een beetje denken aan de manier waarop PopcornTime op een iOS device geïnstalleerd kan worden; ik heb daar toch m'n twijfels bij, aangezien ik dit voor iemand op verzoek heb gedaan en diegene kreeg op bijna iedere website die hij bezocht met Safari certificaat-prompts en iCloud had er ook geen zin meer in...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Laatst online: 22-05-2022
SlowikPL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:50:
[...]

Oa dit zag ik op YouTube :TaiG8 Official iOS 8.3 Jailbreak Released! For al…: https://youtu.be/LUJJZgQ2HQE

Kan iemand dit bevestigen? !
It's a fake. He's offering marketing services for the apps provided on installcydia.mobi
:|

Echt jammer als je je iPhone updated naar 8.3 om er vervolgens achter te komen dat dit niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk tijd gehad om te kijken naar de jailbreak detectie van de nieuwe Horizon Go app v2.2.0.
Ze hebben de detectie compleet veranderd ten op zichte van oudere versies, maar nu in ieder geval geen popups meer en je hoeft niet meer te dubbelklikken e.d. ;)

Deze is te vinden op http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:03:
[...]

Ik heb eindelijk tijd gehad om te kijken naar de jailbreak detectie van de nieuwe Horizon Go app v2.2.0.
Ze hebben de detectie compleet veranderd ten op zichte van oudere versies, maar nu in ieder geval geen popups meer en je hoeft niet meer te dubbelklikken e.d. ;)

nice,
TSprotector 8 is verwijderd en heeft plaats gemaakt voor HorizonFix (TSprotector 8 deed het al 2 of 3 versies niet meer goed met de Horizon App, maargoed dat terzijde)

Deze fix van je verdient best wel wat meer aandacht. Ik ga hem in ieder geval bij mn schoonfamilie op hun devices installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:05
Kan je ook tijd maken om naar de Ziggo app te kijken?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik heb een iPad 2 die door omstandigheden gerestored moest worden naar iOS 8.3. Ik heb echter destijds een SHSH opgeslagen van iOS 6.1.3. Volgens mij heb ik die toen opgeslagen met Tinyumbrella.
Wat is nou het juiste stappenplan om terug te keren naar 6.1.3? Elke website lijkt wat anders te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 11:10
Recentelijk een FLIR One warmtebeeldcamera gekocht. Deze klik je op een iPhone 5 / 5s.

Omdat ik niet steeds de 5s van m'n vriendin wil confisqueren hiervoor heb ik even rondgezocht naar een goedkope iPhone. Ik heb nu een iPhone 5 gevonden met een Orange Spanje simlock.

Kan ik deze gewoon kopen en zonder simkaart gebruiken als een 'iPod'? Gaat mij er alleen maar om dat ik de FLIR app kan installeren + via WiFi de plaatjes overzetten (Dropbox o.i.d.).
Maar gaat dit plan werken, of kom ik al niet eens door de setupprocedure omdat er geen simkaart in zit? Evt. jailbreaken mogelijk om dit te omzeilen?

Ik zie via eBay trouwens ook advertenties van personen die voor een paar Dollar een iPhone met Orange simlock kunnen unlocken, zou dat ook werken? Zou nog makkelijker zijn.

Excuses overigens als ik dingen vraag die echt op het randje zitten, mijn laatste iPhone was een 3G dus ik ben al heel lang eruit :P

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 03-06-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
ThinkPadd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:36:
Recentelijk een FLIR One warmtebeeldcamera gekocht. Deze klik je op een iPhone 5 / 5s.

Omdat ik niet steeds de 5s van m'n vriendin wil confisqueren hiervoor heb ik even rondgezocht naar een goedkope iPhone. Ik vond er eentje met een Orange Spanje simlock.

Kan ik deze gewoon kopen en zonder simkaart gebruiken als een 'iPod'? Gaat mij er alleen maar om dat ik de FLIR app kan installeren + via WiFi de plaatjes overzetten (Dropbox o.i.d.).
Maar gaat dit plan werken, of kom ik al niet eens door de setupprocedure omdat er geen simkaart in zit? Evt. jailbreaken mogelijk om dit te omzeilen?

Ik zie via eBay trouwens ook advertenties van personen die voor een paar Dollar een iPhone met Orange simlock kunnen unlocken, zou dat ook werken? Zou nog makkelijker zijn.

Excuses overigens als ik dingen vraag die echt op het randje zitten, mijn laatste iPhone was een 3G dus ik ben al heel lang eruit :P
voor zover ik weet heb je steeds een werkende sim nodig die door het toestel geaccepteerd word om het toestel te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb nog even gezocht en voor de eerste activatie (uit de doos) schijn je sowieso een geldige simkaart nodig te hebben, maar als dat eenmaal gebeurd is kun je hem ook zonder simkaart gebruiken schijnt het?
Zal eens vragen aan de koper of het toestel ooit met simkaart van bijbehorende provider is gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 03-06-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ThinkPadd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:05:
Ik heb nog even gezocht en voor de eerste activatie (uit de doos) schijn je sowieso een geldige simkaart nodig te hebben, maar als dat eenmaal gebeurd is kun je hem ook zonder simkaart gebruiken schijnt het?
Zal eens vragen aan de koper of het toestel ooit met simkaart van bijbehorende provider is gebruikt.
Ook na iedere volledige reset heb je voor de initiele wizard een actieve simkaart nodig. Zodra de Wizard doorlopen is kan de sim eruit en hoeft die er eventueel niet meer in.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ShadowBumble schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Ook na iedere volledige reset heb je voor de initiele wizard een actieve simkaart nodig. Zodra de Wizard doorlopen is kan de sim eruit en hoeft die er eventueel niet meer in.
En daar is niet iets voor? Anders wordt het behoorlijk lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ThinkPadd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:42:
[...]

En daar is niet iets voor? Anders wordt het behoorlijk lastig...
Geen idee, ik had het toen ik voor mijn schoonzus een Iphone ging ophalen dat we een sim nodig hadden om te testen. Dus de mijn sim erin gedaan en door de wizard heen voor test.

Ik vraag me dan ook af of je er perse een Orange sim voor nodig hebt en dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
ShadowBumble schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Geen idee, ik had het toen ik voor mijn schoonzus een Iphone ging ophalen dat we een sim nodig hadden om te testen. Dus de mijn sim erin gedaan en door de wizard heen voor test.

Ik vraag me dan ook af of je er perse een Orange sim voor nodig hebt en dat durf ik niet te zeggen.
Ik vrees van wel. Had hier een tijdje terug een iPhone 5 van O2 (UK) en ik had enkel een EE (UK) sim en kon deze niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heb het IMEI nummer gekregen en die even gecheckt en het blijkt geen Orange Spanje te zijn maar O2 (UK)....

PRODUCT SOLD BY: TELEFONICA UK LIMITED
INITIAL CARRIER: UK O2 TESCO
PURCHASE COUNTRY: UNITED KINGDOM

Maar dan blijft nog steeds het feit dat ik een O2 simkaart moet hebben om überhaupt het ding te kunnen activeren voordat ik van zo'n eBay service gebruik kan maken?

Zou ik gewoon zo'n simkaartje kunnen kopen: http://www.ebay.com/itm/O...ain_3&hash=item2324461281 om hem te activeren zodat ik iig de telefoon als iPod kan gebruiken en daarna nog laten unlocken via eBay?

Edit: Gisteravond even gechat met supportmedewerker van O2 UK. Die zei dat unlocken alleen door contracthouder kan worden gedaan. Ik vroeg toen of ik met zo'n O2 simkaartje van eBay de telefoon iig als iPod kon gebruiken. Dat kon wel zei hij. Dus dan ga ik het op die manier oplossen.
Verder nog gevraagd op iCulture forum aan iemand die wel vaak voorbij kwam in topics mbt unlocken, die vraagt er 60 euro voor :|

[ Voor 80% gewijzigd door ThinkPad op 04-06-2015 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
ThinkPadd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:18:
Heb het IMEI nummer gekregen en die even gecheckt en het blijkt geen Orange Spanje te zijn maar O2 (UK)....

PRODUCT SOLD BY: TELEFONICA UK LIMITED
INITIAL CARRIER: UK O2 TESCO
PURCHASE COUNTRY: UNITED KINGDOM

Maar dan blijft nog steeds het feit dat ik een O2 simkaart moet hebben om überhaupt het ding te kunnen activeren voordat ik van zo'n eBay service gebruik kan maken?

Zou ik gewoon zo'n simkaartje kunnen kopen: http://www.ebay.com/itm/O...ain_3&hash=item2324461281 om hem te activeren zodat ik iig de telefoon als iPod kan gebruiken en daarna nog laten unlocken via eBay?

Edit: Gisteravond even gechat met supportmedewerker van O2 UK. Die zei dat unlocken alleen door contracthouder kan worden gedaan. Ik vroeg toen of ik met zo'n O2 simkaartje van eBay de telefoon iig als iPod kon gebruiken. Dat kon wel zei hij. Dus dan ga ik het op die manier oplossen.
Verder nog gevraagd op iCulture forum aan iemand die wel vaak voorbij kwam in topics mbt unlocken, die vraagt er 60 euro voor :|
Ik heb het toen via ebay gedaan. Wel opletten dat je O2 UK neemt en niet O2 Ireland. Heb daar toen €20 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
boosterbosch schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:54:
[...]

Ik heb het toen via ebay gedaan. Wel opletten dat je O2 UK neemt en niet O2 Ireland. Heb daar toen €20 voor betaald.
De verkoper kwam er vandaag achter dat er ook een iCloud lock op zit van de vorige eigenaar nadat hij het toestel had gereset :F Dus ik heb maar van de koop afgezien :)

Was al wel een beetje te impulsief en heb een O2 sim besteld uit de UK. Die is dus niet nodig. Mocht iemand die willen overnemen als hij over een paar dagen binnen is, stuur een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ThinkPadd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:23:
[...]

De verkoper kwam er vandaag achter dat er ook een iCloud lock op zit van de vorige eigenaar nadat hij het toestel had gereset :F Dus ik heb maar van de koop afgezien :)

Was al wel een beetje te impulsief en heb een O2 sim besteld uit de UK. Die is dus niet nodig. Mocht iemand die willen overnemen als hij over een paar dagen binnen is, stuur een DM :)
Is het een Prepaid kaartje?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
bing69 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Is het een Prepaid kaartje?
Het is deze: http://www.ebay.com/itm/271539152595 ("Pay as you go").

Zet je DM ff aan, kunnen we het daar evt. verder afhandelen.
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences en dan vinkje bij 'Berichten' onder 'Privacy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Nu online
ThinkPadd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Het is deze: http://www.ebay.com/itm/271539152595 ("Pay as you go").

Zet je DM ff aan, kunnen we het daar evt. verder afhandelen.
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences en dan vinkje bij 'Berichten' onder 'Privacy'.
staat aan nu.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Val met de deur in huis. Vrijwel geen ervaring met IOS, wel genoeg met Android en alles wat daarbij komt kijken :) Heb een iPad 4 (wifi) met ios 8.0.2 en wil deze graag jailbraken, Itunes geeft een melding van de 8.3 update, dit heb ik niet gedaan. Nu heb ik Pangu8 gedownload, maar nog niet gebruikt. Wat kan ik het beste doen?

Op de huidige software, 8.0.2 Pangu8 gebruiken om te JB'en. Of Eerst Updaten naar 8.3 en dan Jailbraken, of gaat dat nog niet makkelijk op 8.3?

Via iTunes heb ik al een reserve copie (deze computer) gemaakt, als ik naar die files browse
code:
1
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

is het mapje erg klein? 27,4 MB Heb wel net de iPad ingesteld, en alleen nu.nl geïnstalleerd. Verder nog niets opgezet.

[ Voor 24% gewijzigd door Dacuuu op 12-06-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Dacuuu schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:01:
Val met de deur in huis. Vrijwel geen ervaring met IOS, wel genoeg met Android en alles wat daarbij komt kijken :) Heb een iPad 4 (wifi) met ios 8.0.2 en wil deze graag jailbraken, Itunes geeft een melding van de 8.3 update, dit heb ik niet gedaan. Nu heb ik Pangu8 gedownload, maar nog niet gebruikt. Wat kan ik het beste doen?

Op de huidige software, 8.0.2 Pangu8 gebruiken om te JB'en. Of Eerst Updaten naar 8.3 en dan Jailbraken, of gaat dat nog niet makkelijk op 8.3?

Via iTunes heb ik al een reserve copie (deze computer) gemaakt, als ik naar die files browse
code:
1
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

is het mapje erg klein? 27,4 MB Heb wel net de iPad ingesteld, en alleen nu.nl geïnstalleerd. Verder nog niets opgezet.
IOS 8.3 is nog geen JB voor uitgebracht. Daar wil Pangu nog even mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
CrazyRooster schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:37:
[...]
IOS 8.3 is nog geen JB voor uitgebracht. Daar wil Pangu nog even mee wachten.
Las al zoiets. dus het advies is gewoon met pangu 8.0.2 jb'en en klaar?

edit: Pangu gaf een error, dus heb taig gebruikt. Werkte ook binnen 1 klik.

[ Voor 12% gewijzigd door Dacuuu op 12-06-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Dacuuu schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:46:
[...]

Las al zoiets. dus het advies is gewoon met pangu 8.0.2 jb'en en klaar?

edit: Pangu gaf een error, dus heb taig gebruikt. Werkte ook binnen 1 klik.
Als je nog problemen hebt, kan je ook kijken op idownloadblog.com.
Deze site geeft veel informatie over how-to jailbreak maar ook jailbreak tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:46
al sahhaf schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:24:
[...]

Ja ik :)

Als ik me het goed herinner heb ik het zo aangepakt (onder voorbehoud, eigen risico dus):

- nieuwe app verwijderen
- automatische updates van app store even uitzetten
- oude versie via iTunes overzetten (ik heb versie 3.2.1)
- met iFile iTunesMetadata.plist verwijderen uit de Ziggo TV map
- Opnieuw opstarten en je kan als het goed is weer de automatische updates aanzetten zonder dat die Ziggo update
- Als je tsProtector 8 geïnstalleerd via Cydia hebt zou Ziggo het nu weer moeten doen.
Dank voor de tip. Zou je de oude ziggo versie kunnen delen? Ik heb deze niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Vandaag heb ik helaas mijn iphone 6 kwijtgeraakt, toen ik thuis hierachter kwam heb ik meteen icloud gechecked en de iphone was helaas offline. Ik heb nu verloren modus geactiveerd (icloud wacht totdat telefoon online komt)

Wat ik mij afvraag is het mogelijk om een iphone 6 met icloud lock toch te laten werken?

[ Voor 7% gewijzigd door B0MBACI op 14-06-2015 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nee, tot op heden is daar geen mogelijkheid toe. Dus het toestel is nutteloos zonder jouw iCloud gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al sahhaf
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:41
t0mmiiiii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:36:
[...]

Dank voor de tip. Zou je de oude ziggo versie kunnen delen? Ik heb deze niet meer helaas.
Ik heb je een DM gestuurd. Zelf gebruik ik intussen de Horizon app. Die werkt fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
t0mmiiiii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:36:
[...]

Heb de Horizon app geïnstalleerd. Kreeg wel een melding van "Je hebt jailbrake dus je mag geen tv kijken" Toen heb ik xCon geïnstalleerd vanuit Cydia, om dat te omzeilen. Nu krijg ik elke keer 1 keer de jb melding in de Horizon app, maar na nog een keer klikken krijg ik wel gewoon tv. Nu weet ik niet of dit door xCon komt of niet. Dus installeerd de Horizon app, en klik een paar keer op de zender om tv te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
[...]

Hier is mijn vriendin heel blij mee. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
iOS 8.3 jailbreak is er! Mede mogelijk gemaakt door TaiG.
taig_jailbreak: Untether TaiG Jailbreak Tool for iOS 8.3 just released! Special thanks to @3KAssistant. Download at http://t.co/4fMTfUZ4kp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:58:
iOS 8.3 jailbreak is er! Mede mogelijk gemaakt door TaiG.

[...]
iPad 4 met ios 8.0.2 met JB.
Eerst updaten naar 8.3, en vervolgens opnieuw JB'en? Hoe zit het dan met de Cydia apps die ik nu geïnstalleerd heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dacuuu schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:26:
[...]

iPad 4 met ios 8.0.2 met JB.
Eerst updaten naar 8.3, en vervolgens opnieuw JB'en? Hoe zit het dan met de Cydia apps die ik nu geïnstalleerd heb staan?
Ik zou nog even wachten. Cydia substrate is nog niet geüpdatet, waardoor veel tweaks nog niet werken. Zodra dat wel het geval is, dan inderdaad updaten naar 8.3 en vervolgens opnieuw jailbreaken. Jouw cydia apps hoeven dan alleen geüpdatet te worden, en kunt ze dan met iOS 8.3 gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-06-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Ik zou nog even wachten. Cydia substrate is nog niet geüpdatet, waardoor veel tweaks nog niet werken. Zodra dat wel het geval is, dan inderdaad updaten naar 8.3 en vervolgens opnieuw jailbreaken. Jouw cydia apps hoeven dan alleen geüpdatet te worden, en kunt ze dan met iOS 8.3 gebruiken.
Bedankt voor de uitleg! ik wacht nog hoor, er zijn een paar tweaks die ik echt niet wil missen. De Horizon Fix en Bluetooth GPS. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hopelijk kunnen ze 8.4 ook jailbreaken, wil die Apple Music bende graag kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:22:
Hopelijk kunnen ze 8.4 ook jailbreaken, wil die Apple Music bende graag kunnen gebruiken.
Hier hetzelfde, hopelijk werkt deze exploit daar ook op. Ben wel benieuwd of iemand met 8.4beta het al heeft geprobeerd.
Wellicht dat de GM vanavond al komt zelfs :/

3x geprobeerd, na 20% een error. En ben niet de enige.

Waarschuwing voor iedereen, beter wacht je nog even op een stabielere tool want de huidige is een hit-or-miss!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBeke
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:20
Internet staat vol van mensen die blijven steken op 20%. Best toch maar even wachten (hopelijk is Cydia er dan ook volledig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scheint dat die met iTunes 12.0.1 wel werkt maar dit heb ik nog niet getest, download deze nu. Zal laten weten of dit werkt, maar vooralsnog gewoon een slag onder de arm houden :)

Edit; Met de juiste iTunes werkt het inderdaad. Mobile Substrate update komt ook erg snel als het goed is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik wilde eigenlijk direct gaan updaten, maar na dit bericht wacht ik daar nog wel even mee.

Mijn iPhone 6 Plus draaide tot een maand geleden erg onstabiel, met meerdere keren per week wel een crash. Betreft dan iOS 8.1.2 met jailbreak.

Sinds ongeveer een maandje echter helemaal geen enkele vastloper meer gehad. Misschien omdat er een app verwijderd is van m'n phone, of dat er iets anders is veranderd in de tussentijd. Er zijn maar weinig Cydia app updates, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. In elk geval een stuk meer tevreden dan eerst, maar waar dat nu aan ligt? Ik heb relatief veel tweaks (Wall Fix, Cylay voor diefstalbescherming, Barrel voor leuke effecten, Unrestrictor, f.lux voor warmtekleur, Flex, iFile, xCon, Zeppelin (carrier logo verwijderaar), OSLite8, NoSlowAnimations, NoTracking+, HideMe8, Flex2, CCSettings8, BetterFiveIconDock, BetterfiveColumHomescreen, Auxo3 (Ander soort taakbeheer)). Ik ga er vanuit dat één van de tweaks voorheen niet helemaal lekker werkte. Maar welke... :P

Ik twijfel dus om te gaan updaten naar 8.3. Eerst maar even een dubbele backup regelen (iCloud en handmatig via iTunes voor m'n fotocollectie).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Netjes: TaiG v2.0.0 can Jailbreak iOS 8.4 beta 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:17:
Netjes: TaiG v2.0.0 can Jailbreak iOS 8.4 beta 4
Maar het zal me niks verbazen als de 8.4 GM vanavond geplanned stond en die nu gepulled wordt omdat die ook te JBen was :o als dat het geval is, dan is het wel weer een slechte timing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mwah, zijn rappe jongens daar bij Apple als ze in een paar dagen de bende patchen en op maandag klaar hebben staan?

Beta's doen het tot nu toe ook prima, dus ben zo al wel tevreden als dit echt werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Maar het zal me niks verbazen als de 8.4 GM vanavond geplanned stond en die nu gepulled wordt omdat die ook te JBen was :o als dat het geval is, dan is het wel weer een slechte timing ;)
Ja het is altijd een soort kat en muis spelletje. Hetzelfde geld kan 8.4 niet gejailbreakt worden en had je misschien zelf een slechte timing gehad en had je gebaald het niet op 8.3 te doen :)

We moeten gewoon blij zijn met nu en ons niet zorgen maken om morgen. In de natuur doen ze dit ook niet en is ook altijd alles af :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Audione0 op 23-06-2015 19:27 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Royeboi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:37:

Ik twijfel dus om te gaan updaten naar 8.3. Eerst maar even een dubbele backup regelen (iCloud en handmatig via iTunes voor m'n fotocollectie).
ik draai hier 8.3 op een 6 plus en deze is lekker stabiel en nergens last van. Misschien een idee een volledige cleane install te doen en dan een back-up terug zetten?

Excuses voor dubbel post _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 23-06-2015 19:30 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ja, dacht ik ook al aan. Gedoe weer haha. Maargoed, voor nu werkt het eigenlijk dus heel stabiel de laatste maand. Zou balen zijn als ik nu naar 8.3 ga en vervolgens weer allerlei iOS Springboard resprings/reboots te krijgen. Zal eens kijken of ik de update eigenlijk wel echt nodig heb of dat ik zonder kan. Snelheidswinst/betere accuduur is altijd welkom. Ken mezelf, ik ga toch wel weer updaten zodra het kan. :P

Jij hebt dus nu 8.3 met jailbreak al? Ik heb ook iTunes 12.1.xx, dus dan zou ik ook weer terugmoeten naar 12.0.xx voor een versie die werkt met de jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Royeboi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:34:
Ja, dacht ik ook al aan. Gedoe weer haha. Maargoed, voor nu werkt het eigenlijk dus heel stabiel de laatste maand. Zou balen zijn als ik nu naar 8.3 ga en vervolgens weer allerlei iOS Springboard resprings/reboots te krijgen. Zal eens kijken of ik de update eigenlijk wel echt nodig heb of dat ik zonder kan. Snelheidswinst/betere accuduur is altijd welkom. Ken mezelf, ik ga toch wel weer updaten zodra het kan. :P

Jij hebt dus nu 8.3 met jailbreak al? Ik heb ook iTunes 12.1.xx, dus dan zou ik ook weer terugmoeten naar 12.0.xx voor een versie die werkt met de jailbreak.
Nee ik heb nog geen jailbreak op 8.3 Ik wacht nog heel even op een goede versie.
Ios 8.3 draait hier gewoon lekker overigens. Gen problemen iig.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:34:

Ja draai hem al, verwacht de Substrate update eigenlijk ieder moment en als je itunes downgrade niet vergeten alles wat in je programmalijst staat van apple te uninstallen anders krijg je een error :p (Account bestaat al oid.)

Het scheint dat 8.4Beta4 ook te jailbreaken is met de tool maar daarover is nog niet heel veel bekend. De tool zal dan geedit moeten worden zodat die werkt, geloof dat ook daar vanavond meer info over komt.
Baal er van dat 8.4GM er nog niet is anders had ik daar leuk even mee willen spelen.

Maar goed, ik zal sowieso updaten omdat je anders toch wel heel eindje gaat achterlopen, ik heb vandaag 8.1.1 opgegeven voor 8.3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Er zit vaak nog wel een week (of meer) waarbij de oude versie van iOS ook nog gesigned wordt toch? Dus het hoeft niet per sé nu? Ik ga m'n tweaks erg missen ben ik bang, dus tot Substrate houd ik het nog wel even vol op m'n antieke software versie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de Signing window blijft nog wel even open aangezien 8.4 nog niet eens uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Als je nu 8.3 jb't. En de Cydia substrate update komt morgen uit. Update deze dan automatisch?
Zo ja, dan update ik asap. Want straks komt 8.4 uit. En dan zit ik nog met 8.0.2 die dan Direct over wil naar 8.4, dat wil je niet. Of denk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zolang ze 8.3 nog signen kan je shift-updaten naar 8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de update komt in Cydia, maar tot die tijd werken de meeste tweaks sowieso nog niet :p en 8.4 GM komt eerst nog, eind van de maand komt pas de final 8.4 en dan heb je nog tijd over om 8.3 te instaleren mocht de JB niet werken met 8.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hmm korte vraag zojuist een DFU restore gedaan TAIG gedraait maar Cydia is niet installed kan ik die manual installeren of moet ik weer alles defaulten en opnieuw beginnen ?

Edit:

Blijkbaar een bugje dus maar even snel nogmaals restoren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 23-06-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
matthijst schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:41:
Zolang ze 8.3 nog signen kan je shift-updaten naar 8.3
Ben nieuw bij het Apple kamp, heb ik nog een x aantal dagen na de release van 8.4 keuze om te updaten naar 8.3? Zo ja, via iTunes of via OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ja, dat kan via iTunes. Zie voor hoe je dat moet doen deze guide:
http://www.whatsoniphone.com/blog/shift-restore-itunes/

OTA kan volgens mij niet want je moet namelijk handmatig de 'oudere' iOS 8.3 selecteren om te updaten. OTA raad ik je sowieso niet aan, levert vaker problemen op dan gewoon bedraad aan iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is de Substrate geupdate naar de nieuwste versie inmiddels en wordt nu ongeveer gepushed :) (volgens hun Chineze Twitter achtige Weibo iig.)

Niet de Substrate maar de Kernel van de JB moet worden geupdate en dan werkt het weer, en TaiG is inmiddels bezig met het maken van de update. Zal zsm gebeurd zijn denk ik zo :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:52:
Het scheint dat die met iTunes 12.0.1 wel werkt maar dit heb ik nog niet getest, download deze nu. Zal laten weten of dit werkt, maar vooralsnog gewoon een slag onder de arm houden :)

Edit; Met de juiste iTunes werkt het inderdaad. Mobile Substrate update komt ook erg snel als het goed is.
Gisteren lopen kutten hiermee. :(

Heb jij tussen de foute keren en de nieuwe pogingen steeds een DFU restore gedaan? Of heb je het telkens opnieuw geprobeerd?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb gewoon opnieuw gedaan met de juiste itunes, liep prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nu doet hij het ook ja. Enige wat ik anders heb gedaan is vergeten die 3K App Store uit te zetten.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
klopt het dat als je eenmaal iTunes hebt gedowngrade naar 12.0.1 en je je iPhone aansluit, iTunes je iPhone NIET herkent?
...Heb namelijk 4 keer alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en daarna gechecked of iTunes dan wel mijn iPhone (iOS 8.1.2 jailbreak) herkent, dit is niet het geval.

Of moet ik na die downgrade 12.0.1 gewoon meteen de TaiG tool opstarten en zn werk laten doen?

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 24-06-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:25
Heeft iemand de vierde beta van 8.4 gejailbreakt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Sorry dat het nog niet duidelijk is, maar is het nou al verstandig om op dit moment te jailbreaken? Dat een aantal tweaks het nog niet doen kan ik mee leven, maar wil sowieso wel voor de 8.4 gereed zijn.

EDIT: deze thread op reddit gemist: http://www.reddit.com/r/j...information_post_for_the/
TaiG 2.1 has been released leaked and can be downloaded here[17] ! This update fixes the 20% bug, the 60% bug, and includes the kernel patch that allows MobileSubstrate to function again! That means your tweaks will work!
Ik wacht dan nog even op de officiële 2.1 versie van TaiG na het lezen van:
Attention, DO NOT download the "leaked" versions of the TaiG jailbreak (2.1.0, 2.1.1, etc direct links to apt). TaiG has just released a statement on their Weibo warning users that those packages are unstable and for INTERNAL TESTING USE ONLY. Await official release of update on main page!
Ik draai op dit moment nog op 8.1.2 (met jailbreak)

[ Voor 67% gewijzigd door jordifcg op 25-06-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zou ff wachten tot 8.4 er is. Als je nu op 8.3 zit kan je altijd nog jailbreaken.
Als 8.4 ook nog te jailbreaken blijkt kan je dinsdag weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:55
Als 8.4 uit is kan je ook altijd nog een paar dagen downgraden/updaten naar 8.3.
Dus ik wacht nog eventjes met updaten naar 8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vanochtend de overstap gemaakt van 8.0.2 naar 8.3. Direct weer de jailbreak er over heen. Perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dus dinsdag wordt 8.4 uitgebracht? Dan wacht ik nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Anthirian schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:34:
Dus dinsdag wordt 8.4 uitgebracht? Dan wacht ik nog wel even :)
Ik zat op 8.0.2. Dan is de update naar 8.3 wel prettig. Straks duurt het toch nog erg lang voordat 8.4 JB't kan worden, zit ik nog met 8.0.2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Klopt, we weten inderdaad nog niet of 8.4 wel te jailbreaken is, maar mocht dat niet zo zijn, dan is er altijd nog een week of 2 a 3 waarin je gewoon nog 8.3 kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:01

KSH

En de nieuwste versie van TaiG Jailbreak (v2.1.2) is alweer te downloaden via de volgende link:

http://www.taig.com/en/

Gelijk even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
KSH schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:33:
En de nieuwste versie van TaiG Jailbreak (v2.1.2) is alweer te downloaden via de volgende link:

http://www.taig.com/en/

Gelijk even proberen!
Die versie heb ik gebruikt. Werkt out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Nu online
Altijd alle JB kunnen uitvoeren maar nu lukt het niet meer, krijg eerst een melding IAdcore.dll ontbreekt en daarna Apple driver hasn't been found. Op mijn tweede pc alleen de laatste foutmelding.
Itunes verwijderd en er opnieuw op, helaas.....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:55
bing69 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:57:
Altijd alle JB kunnen uitvoeren maar nu lukt het niet meer, krijg eerst een melding IAdcore.dll ontbreekt en daarna Apple driver hasn't been found. Op mijn tweede pc alleen de laatste foutmelding.
Itunes verwijderd en er opnieuw op, helaas.....
Heb je wel de juiste itunes versie geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Nu online
larsiey schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 09:02:
[...]

Heb je wel de juiste itunes versie geinstalleerd?
Dat dacht ik wel, heb zojuist een geinstalleerd (versie voor ouder videokaart) waar ook de dll file weer terug komt (deed ie bij de andere versie niet) en nu is ie bezig!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Wat zijn echt de must-have tweaks voor 8.3 die jullie gebruiken aangezien het aanbod nog vrij beperkt of nog niet geschikt is voor deze versie?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Ik heb dezelfde vraag ook in /r/jailbreak/ gesteld maar helaas nog geen reactie ontvangen, dus probeer ik het hier ook gewoon :). De taalinstellingen op mijn JB'ed iDevices staat op Engels, omdat ik Nederlands gewoon op de één of andere manier niet trek. Het probleem hierbij is alleen wel, dat de taal van de voiceover van de Maps app ook Engels tegen me praat wat resulteert in een bijzonder brakke uitspraak van bv PC Hooftstraat (Piecie Hoeftstrèt!).

Nu voel je de vraag al aankomen; bestaat er een tweak die me de taal van de Maps voiceover aan laat passen? Ik heb al flink zitten zoeken op Google, maar helaas ;(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

En en? Is 8.4 te jailbreaken anders wacht ik ff met updaten😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Audione0 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:56:
En en? Is 8.4 te jailbreaken anders wacht ik ff met updaten😁
Schijnt dat Pangu een jailbreak heeft gereleased voor 8.4. Even afwachten of het daadwerkelijk werkt.

Edit; Zo hebben we geen enkele jailbreak, en zo heb je er 2. Pangu heeft het weliswaar gestolen van TaiG. Pangu heeft hun tool al gereleased. TaiG gaat dat zo snel mogelijk doen. Ik wacht op TaiG.

[ Voor 26% gewijzigd door Untouchablezz20 op 30-06-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 13-09 09:40
Reeds gereleased 2.2.0 nu te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hier een snelle mirror; https://ipsw.me/mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOBSCENE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 21:42
Jermaine schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:36:
Ik heb dezelfde vraag ook in /r/jailbreak/ gesteld maar helaas nog geen reactie ontvangen, dus probeer ik het hier ook gewoon :). De taalinstellingen op mijn JB'ed iDevices staat op Engels, omdat ik Nederlands gewoon op de één of andere manier niet trek. Het probleem hierbij is alleen wel, dat de taal van de voiceover van de Maps app ook Engels tegen me praat wat resulteert in een bijzonder brakke uitspraak van bv PC Hooftstraat (Piecie Hoeftstrèt!).

Nu voel je de vraag al aankomen; bestaat er een tweak die me de taal van de Maps voiceover aan laat passen? Ik heb al flink zitten zoeken op Google, maar helaas ;(...
Volgens mij is "App Language Switcher" de tweak die je zoekt. Gebruik het zelf voor o.a. TomTom, werkt perfect. Enige nadeel is dat je dan wel verplicht wordt de apps volledig in het Nederlands te gebruiken, maar dat neem ik dan maar voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Morgen eens uitproberen. Als de storm een beetje over is. :9

En hier een eigen Mega mirror.
De hash komt uiteraard overeen :)
code:
1
SHA1sum: 6f2fd18267d3f7f68c63e988a91a95066f5e6bb1

[ Voor 32% gewijzigd door Dacuuu op 30-06-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:31

Patrick89

PSN : Gamesource

Hoe kan je eigenlijk een goede update doen als je een jailbreak gedaan hebt.
Zodoende je app en cydia app instellingen bewaart?
Zit nu nog op 8.1.3 bijvoorbeeld

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 13-09 09:40
Hum hij blijft bij mij hangen op 60% reeds reboot van mijn windhoos machine gedaan en van de ipad en als administrator gestart waarbij virus scanning uit staat. Oh en find my iphone staat uit net zoals code unlock en unlock staat ook uit.

Iets anders wat ik nog kan proberen?

Opgelost ik heb mijn ipad gewist via instellingen en daarna opnieuw jailbreak (na activatie ipad) uitgevoerd, naar beneden gelopen om een verfrissing te halen (zolder, plat dak erg warm) en bam jailbreak s6vol

[ Voor 28% gewijzigd door Wingie op 30-06-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:11
*knip* verkeerd topic, excuses!

[ Voor 84% gewijzigd door Chalk op 30-06-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
mOBSCENE schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Volgens mij is "App Language Switcher" de tweak die je zoekt. Gebruik het zelf voor o.a. TomTom, werkt perfect. Enige nadeel is dat je dan wel verplicht wordt de apps volledig in het Nederlands te gebruiken, maar dat neem ik dan maar voor lief :)
Hmm, dat nemen we dan wel voor lief. Voor een single app vind ik dat op zich geen ramp. Nu moeten we alleen even wachten tot 'ie werkt onder iOS 8.4 :)
Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods