Ik wilde eigenlijk direct gaan updaten, maar na dit bericht wacht ik daar nog wel even mee.
Mijn iPhone 6 Plus draaide tot een maand geleden erg onstabiel, met meerdere keren per week wel een crash. Betreft dan iOS 8.1.2 met jailbreak.
Sinds ongeveer een maandje echter helemaal geen enkele vastloper meer gehad. Misschien omdat er een app verwijderd is van m'n phone, of dat er iets anders is veranderd in de tussentijd. Er zijn maar weinig Cydia app updates, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. In elk geval een stuk meer tevreden dan eerst, maar waar dat nu aan ligt? Ik heb relatief veel tweaks (Wall Fix, Cylay voor diefstalbescherming, Barrel voor leuke effecten, Unrestrictor, f.lux voor warmtekleur, Flex, iFile, xCon, Zeppelin (carrier logo verwijderaar), OSLite8, NoSlowAnimations, NoTracking+, HideMe8, Flex2, CCSettings8, BetterFiveIconDock, BetterfiveColumHomescreen, Auxo3 (Ander soort taakbeheer)). Ik ga er vanuit dat één van de tweaks voorheen niet helemaal lekker werkte. Maar welke...
Ik twijfel dus om te gaan updaten naar 8.3. Eerst maar even een dubbele backup regelen (iCloud en handmatig via iTunes voor m'n fotocollectie).