[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Geert1976 schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:06:
nu 5 dagen jailbroken. Met de mooie diverse PanGu / Saurik updates, loopt de iPhone zeer soepel. Ook qua batterij duur niets te klagen. Met mijn iPhone 6 zelfde gebruiks/standby tijd als vanilla iOS.
Heb zo'n 8 tweaks/Apps uit Cydia
Heb je de jailbreak gedaan op een kale iOS 8.1., of op een bestaande installatie? :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook sinds een paar dagen de Jailbreak toegepast, toch wel weer blij mee... Voorlopig maar 2 tweaks erop gezet, die de iPhone 6 plus weer net iets mooier maken. BetterFiveicondock en BetterFiveColumnHomescreen.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2h2f72w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ga ik ook de mini updaten, moet ik weer die 2GB iOS8.1 downloaden...lekker slim bezig iTunes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ck2000nl schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:11:
[...]

Heb je de jailbreak gedaan op een kale iOS 8.1., of op een bestaande installatie? :)
kale 8.1, backup teruggezet, TouchID en iCloud uit, en daarna die Chinezen :P :P (PanGu) hun werk laten doen

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
EDIT: Pangu Mac tool nu ook uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Ik heb mijn iPad mini 2 gewoon veel aan mn pc gehangen en meteen Pangu zijn werk laten doen.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:13:
Ook sinds een paar dagen de Jailbreak toegepast, toch wel weer blij mee... Voorlopig maar 2 tweaks erop gezet, die de iPhone 6 plus weer net iets mooier maken. BetterFiveicondock en BetterFiveColumnHomescreen.

[afbeelding]
Superchille tweaks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
iemand al horizon applicatie werkend? met xcon werkt het namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nee, het is wachten op een iOS8 update van xCon (wat al tijden niet meer ontwikkeld wordt zover bij mij bekend) of tsProtector P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Springtomize 3 for iOS 8 has been submitted to Cydia and it will be live in the next 24 hours. :)
8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Cartman! schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:56:
Nee, het is wachten op een iOS8 update van xCon (wat al tijden niet meer ontwikkeld wordt zover bij mij bekend) of tsProtector P.
Oke jammer, thnxs voor de update _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor de UPC Horizon App gebruikers onder ons, een post op Reddit zojuist:

This is a fix to bypass the jailbreak detection of the UPC Horizon TV app. It will only work on iOS 8 or higher. This tweak is based on the code of Xgress, a tweak developed by Qusic. I only made it work with the UPC app. All credits are for him and his work. I had contact with him and he agreed with me releasing this.
It has been submitted to BigBoss, should be up soon. In the meantime it can be downloaded from my repo. http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:15
Geert1976 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:30:

This is a fix to bypass the jailbreak detection of the UPC Horizon TV app. It will only work on iOS 8 or higher. This tweak is based on the code of Xgress, a tweak developed by Qusic. I only made it work with the UPC app. All credits are for him and his work. I had contact with him and he agreed with me releasing this.
It has been submitted to BigBoss, should be up soon. In the meantime it can be downloaded from my repo. http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/

Bedankt voor het melden! het werkt hier perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Goed nieuws, meteen proberen vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

Top! Werkt ook met de nieuwste versie 2.1.4 vd app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
syltheboy schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:45:
Sinds gisteren heb ik een iPhone 6 Plus, maar twijfel nog om hem te gaan jailbreaken. De accuduur van mijn iPhone 5 was namelijk drastisch omlaag gegaan, nadat ik hem onder iOS 8.1 had gejailbreakt.

Zijn er mensen die zijn/haar iPhone 6 Plus onder iOS 8.1 hebben gejailbreakt en wat zijn de ervaringen? Merken je veel verschil in accuduur.
Nogmaals, de jailbreak _zelf_ zal niks veranderen aan de accuduur. Maar buggy extensions of tweaks die bv continu de gps open laten staan of knoeien met het achtergrondbeleid van Apple kunnen de accuduur wel degelijk beinvloeden. Check daarom goed wat je installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulliee schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:27:
[...]

Top! Werkt ook met de nieuwste versie 2.1.4 vd app
Hier ook werkend!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
PhilipsFan schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:39:
[...]

Nogmaals, de jailbreak _zelf_ zal niks veranderen aan de accuduur. Maar buggy extensions of tweaks die bv continu de gps open laten staan of knoeien met het achtergrondbeleid van Apple kunnen de accuduur wel degelijk beinvloeden. Check daarom goed wat je installeert.
Oké, dan weet ik dat. Misschien voer ik de jailbreak vanavond wel uit, maar dan zal ik niet teveel rommel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
update: Springtomize iOS 8 is uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 19:52
Geert1976 schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:06:
update: Springtomize iOS 8 is uit! :)
Veel crashes bij het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Kan je de link van de desbetreffende reddit site delen? Misschien is de developer bereid om ook voor Ziggo TV app geschikt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baba420 schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:47:
[...]

Kan je de link van de desbetreffende reddit site delen? Misschien is de developer bereid om ook voor Ziggo TV app geschikt te maken.
Probeer anders tsProtector 8 alpha http://typ0s2d10.appspot.com/repo/
Deze werkt ook met upc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:32:
[...]

Deze werkt ook met upc...
_/-\o_ _/-\o_ Top!! Alles werkt weer zoals vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod

Hier werkt deze tweak niet, Horizon applicatie crasht meteen.

Deze werkt wel bij mij --------------> http://cydia.myrepospace.com/MortuuS/

[ Voor 38% gewijzigd door CallmeGod op 10-11-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Door tSProtector alpha kan ik geen foto's meer versturen via WhatsApp. Ik wacht wel op de final release waar ik enkel Ziggo TV kan aanvinken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Gisteravond heb ik toch maar een jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 6 Plus en dat bevalt me prima. Ik zal niet teveel tweaks installeren, want dat komt de batterijduur immers niet ten goede. Wel heb ik BetterFiveicondock en BetterFiveColumnHomescreen geïnstalleerd. Dat is wel zo prettig met zo'n groot scherm.

Ook heb ik adBlocker geïnstalleerd, want ik hou niet zo van die ads in Safari. Tevens heb ik Slide2Kill Lite geïnstalleerd, voor het makkelijker afsluiten van alle apps. Verder heb ik nog wat kleine dingen geïnstalleerd voor het aanpassen van het vergrendelscherm (elementen verbergen) en het bedieningspaneel (volgorde van de rondjes met exta functies).

[ Voor 37% gewijzigd door syltheboy op 11-11-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weert14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:41
TSprotector 8 alpha heeft een update gehad. Versturen van foto;s in whatsapp werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Nou Springtomize 3 geinstalleerd en ingesteld, ben er blij mee!
(paar opties werken nog niet, 90% echter wel)

Weet iemand nog een tweak waarmee het pull-up menuutje van iOS aangepast kan worden, qua kleur vorm en indeling enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nasty Nate schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:42:
Nou Springtomize 3 geinstalleerd en ingesteld, ben er blij mee!
(paar opties werken nog niet, 90% echter wel)

Weet iemand nog een tweak waarmee het pull-up menuutje van iOS aangepast kan worden, qua kleur vorm en indeling enzo?
De indeling is aan te passen met CCSettings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 19:14
Uniformity voor een ander kleurtje (iconen, achtergrond, transparantie); weet enkel niet of die iOS 8-compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:55
Het moment is daar gekomen, yours truly wil graag van zijn Facebook-account af maar het probleem is dat mijn Cydia account - waar toch redelijk wat aankopen aan gekoppeld zijn - ook aan Facebook gekoppeld is.

Ik heb nu mijn toestel/Cydia aan mijn Google account gekoppeld en wanneer ik hiermee inlog zie ik mijn Cydia-aankopen wel, maar op de één of andere manier "durf" ik mijn Facebook-account niet uit te schakelen. Zijn hier mensen die meer weten hierover? Helaas heeft zoeken op het grote boze interwebs en een vraag aan @saurik stellen via Twitter ook weinig nut gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:05
Jermaine schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:57:
Het moment is daar gekomen, yours truly wil graag van zijn Facebook-account af maar het probleem is dat mijn Cydia account - waar toch redelijk wat aankopen aan gekoppeld zijn - ook aan Facebook gekoppeld is.

Ik heb nu mijn toestel/Cydia aan mijn Google account gekoppeld en wanneer ik hiermee inlog zie ik mijn Cydia-aankopen wel, maar op de één of andere manier "durf" ik mijn Facebook-account niet uit te schakelen. Zijn hier mensen die meer weten hierover? Helaas heeft zoeken op het grote boze interwebs en een vraag aan @saurik stellen via Twitter ook weinig nut gehad...
Volgens mij kan je deze aankopen niet overzetten van facebook naar je google account.
Dus ik denk dat je je fb account maar moet bewaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Cheacker schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:28:
Uniformity voor een ander kleurtje (iconen, achtergrond, transparantie); weet enkel niet of die iOS 8-compatible is.
Volgens mij werkt deze tweak niet onder iOS 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
De 8.1.1 beta kan je ook niet meer installeren.
Dit kan betekenen dat 8.1.1 deze week nog uitkomt.

Dus als je nog op iOS 7 ofzo zit wordt het nu toch echt tijd om te upgraden voordat het te laat is.

Bron: http://www.reddit.com/r/j...1_no_longer_being_signed/

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
larsiey schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:50:
De 8.1.1 beta kan je ook niet meer installeren.
Dit kan betekenen dat 8.1.1 deze week nog uitkomt.

Dus als je nog op iOS 7 ofzo zit wordt het nu toch echt tijd om te upgraden voordat het te laat is.

Bron: http://www.reddit.com/r/j...1_no_longer_being_signed/
Is weer te installeren ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
weert14 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:00:
TSprotector 8 alpha heeft een update gehad. Versturen van foto;s in whatsapp werkt weer
En kan bevestigen dat het met de app van KPN ook werkt.

Blij mee! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
*snip* vragen over warez zijn niet toegestaan.

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 17-11-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:55
larsiey schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:20:
Dus ik denk dat je je fb account maar moet bewaren...
Ohh hell no, maar het viel me net al op dat het voornamelijk tweakjes voor iOS5 waren die gekocht zijn op dat FB account. Hoog niveautje "I don't care anymore" dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Daar is een tweak voor.
Maar wat je doet is niet legaal dus ik weet niet zo zeker als daar over gepraat mag worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Daedalus op 17-11-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik bedoelde eigenlijk Cydia aankopen.
larsiey schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:52:
[...]

Daar is een tweak voor.
Maar wat je doet is niet legaal dus ik weet niet zo zeker als daar over gepraat mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Laatst online: 24-06-2024
Helaas werkt de jailbreak met de vandaag gereleasde 8.1.1 niet meer dus pas op met updaten als je wil jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:03
Zojuist de iPad en iPhone beide voorzien van 8.1 en een JB (en daarna de backup terug gezet). Blijkbaar signed Apple iOS 8.1 nog.
Ging allemaal prima verder :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
My-life schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:32:
Zojuist de iPad en iPhone beide voorzien van 8.1 en een JB (en daarna de backup terug gezet). Blijkbaar signed Apple iOS 8.1 nog.
Ging allemaal prima verder :) .
Klopt, altijd nog een paar dagen.

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Emrulez schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:31:
Helaas werkt de jailbreak met de vandaag gereleasde 8.1.1 niet meer dus pas op met updaten als je wil jailbreaken.
Dat niet aleen maar na installatie van iOS 8.1.1 had ik zeer instabiel internet. 3G werkte een paar minuten en was dan opens weg (wel signaal maar geen internet).

Ben nu een restore aan het doen naar 8.1 ....

Ik heb een 4S, merkte verder ook geen performance verbeteringen met iOS 8.1.1

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als je wilt semi-restoren met 8.1 en je wilt je JB behouden kijk dan hier :) http://semi-restore.com/

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Mijn power knop is overgevoelig geworden. Als ik mijn telefoon in mijn hoesje heb, of in mijn zak, dan gaat het scherm de hele tijd aan en uit, en zelfs de "Slide to power off" melding komt dan regelmatig voorbij. Als ik hem in mijn handen heb is het iets minderr erg, maar weet iemand iets om de power button zegmaar uit te schakelen (en dan kan ik met activator een gebaar instellen om mijn scherm uit te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Yo Tweakers, ik ben zeer tevreden over m'n jailbreak, alleen de Facebook app crasht regelmatig en start heel langzaam op, kan hier iets aan getweakt worden? Verder crasht de shazam app als je naar Mijn Tags wilt gaan, hoe verhelp ik dit? Ik weet nog dat op mijn oude iPhone 5s 7.0.1 jailbreak de SoundCloud app en McDonalds app ook steeds crashte, hier was een oplossing voor maar ik weet niet meer hoe dit heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Push for Gmail is geupdate voor iOS8 :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
matthijst schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:19:
Push for Gmail is geupdate voor iOS8 :)
Mooi, weer terug naar de standaard mail ipv Acompli

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Iemand een idee hoe de .plist kan verwijderen van tweaks. Wil een restore uitvoeren, en back-up terugzetten via iCloud, maar dan wel zonder plist van tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Untouchablezz20 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:29:
Iemand een idee hoe de .plist kan verwijderen van tweaks. Wil een restore uitvoeren, en back-up terugzetten via iCloud, maar dan wel zonder plist van tweaks.
Volgens mij is dat var/mobile/Preferences

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Word beetje gek van de badge van instellingen dat er een update is. Ik weet dat ik niks mag vragen maar om een heel topic te maken. Weet iemand hoe je de badge kan verwijderen van systeem update

iPhone 6 iOS 8.1.1

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
nevermind, foutje

[ Voor 81% gewijzigd door jelle. op 25-11-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Pukson schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:52:
Word beetje gek van de badge van instellingen dat er een update is. Ik weet dat ik niks mag vragen maar om een heel topic te maken. Weet iemand hoe je de badge kan verwijderen van systeem update

iPhone 6 iOS 8.1.1
In Cydia 1 van deze 3 downloaden: OTA Begone, No AppStore Badges, of No Cydia Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Taig zou een jailbreak voor 8.1.1 hebben uitgebracht lees ik net bij i0n1c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 08:11:
Taig zou een jailbreak voor 8.1.1 hebben uitgebracht lees ik net bij i0n1c.
Is al gereleased TaiGJBreak_1010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En installed _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier ook. Ging prima en een stuk sneller dan de iOS 8.1 jailbreak.

Ik gebruik mijn iPad Mini 2 in mijn dashboard van de auto dus wacht voornamelijk op deze tweak : http://www.reddit.com/r/j...hout_an_external_display/

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 30-11-2014 02:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Donstil schreef op zondag 30 november 2014 @ 02:41:
Hier ook. Ging prima en een stuk sneller dan de iOS 8.1 jailbreak.

Ik gebruik mijn iPad Mini 2 in mijn dashboard van de auto dus wacht voornamelijk op deze tweak : http://www.reddit.com/r/j...hout_an_external_display/
In principe draai je dus gewoon de CarPlay interface op de iOS device zelf ipv een CarPlay apparaat? Wel tof (en veilig!) voor de iPad in de auto. Je hebt eigenlijk gewoon een Car Mode dan op je iPad: een gestripte versie van iOS geoptimaliseerd voor gebruik in de auto. Ben benieuwd wanneer er een stabiele versie uit komt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 30 november 2014 @ 03:13:
[...]

In principe draai je dus gewoon de CarPlay interface op de iOS device zelf ipv een CarPlay apparaat? Wel tof (en veilig!) voor de iPad in de auto. Je hebt eigenlijk gewoon een Car Mode dan op je iPad: een gestripte versie van iOS geoptimaliseerd voor gebruik in de auto. Ben benieuwd wanneer er een stabiele versie uit komt.
Ja precies. Het is gewoon CarPlay maar ipv rendering naar een extern auto scherm gebeurd het nu op het scherm van de iPad zelf.

EDIT: Apple zou dit eigenlijk zelf als mogelijkheid moeten uitbrengen, vooral de iPad Mini wordt in de Costum car audio scène best vaak ingebouwd in auto's namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 30-11-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Hi Tweakers,

ik heb weer een jailbreak vraagje,
Ik heb op dit moment een gejailbreakte iPhone 6, iOS 8.1 (12B411) met pangu jailbreak,
ik ga straks een iPhone 6 Plus halen, die nog op stock iOS 8.0 zit, moet ik die eerst updaten naar 8.1 ? Of is 8.2 al uit? In dat geval ga ik natuurlijk niet updaten :P

Kan iemand advies geven?
ik denk dat ik het weer in deze volgorde ga doen:
[quote]ck2000nl schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:24:

1. backup maken
2. restore
3. iphone daarna zo minimaal mogelijk instellen (activatie procedure)
4. jailbreaken
5. Cydia icoontje aanklikken (filesystem op orde maken)
6. backup terugzetten
[/quote]

Iemand nog meer tips? Voorkomen is beter als genezen en tot nu toe ben ik altijd wel tegen problemen aangebroken met jailbreaken :P

Edit: Nevermind, ik zie dat 8.1.1 al uit is en er ook al een jailbreak is voor 8.1.1
Iemand al ervaring met TaiG 1.0.2 (Windows): TaiGJBreak_1021.zip ?

[ Voor 9% gewijzigd door iVisionz op 30-11-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
iVisionz schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:05:
Hi Tweakers,

ik heb weer een jailbreak vraagje,
Ik heb op dit moment een gejailbreakte iPhone 6, iOS 8.1 (12B411) met pangu jailbreak,
ik ga straks een iPhone 6 Plus halen, die nog op stock iOS 8.0 zit, moet ik die eerst updaten naar 8.1 ? Of is 8.2 al uit? In dat geval ga ik natuurlijk niet updaten :P

Kan iemand advies geven?
ik denk dat ik het weer in deze volgorde ga doen:
[quote]ck2000nl schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:24:

1. backup maken
2. restore
3. iphone daarna zo minimaal mogelijk instellen (activatie procedure)
4. jailbreaken
5. Cydia icoontje aanklikken (filesystem op orde maken)
6. backup terugzetten
[/quote]

Iemand nog meer tips? Voorkomen is beter als genezen en tot nu toe ben ik altijd wel tegen problemen aangebroken met jailbreaken :P

Edit: Nevermind, ik zie dat 8.1.1 al uit is en er ook al een jailbreak is voor 8.1.1
Iemand al ervaring met TaiG 1.0.2 (Windows): TaiGJBreak_1021.zip ?
Yup werkt als een tiet _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Van 8.1 Pangu naar 8.1.1 Taig gegaan:
- backup in iTunes en met iCloud gemaakt
- Find my iPhone en toegangscode uitgezet
- DFU restore naar 8.1.1 gedaan, geactiveerd (doorgegaan tot iPhone op restorekeuzescherm stond)
- Taig jailbreak eroverheen, daarna restart ie en vraagt om een kopie terug te zetten, dus:
- Reservekopie teruggezet
- Tweaks in Cydia opnieuw gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Klopt heb net ook de jailbreak erop gezet, hij werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Allemaal te vertrouwen? Hoor nogal verschillende meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Geen idee. Dat gaan we nog meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:59:
Van 8.1 Pangu naar 8.1.1 Taig gegaan:
- backup in iTunes en met iCloud gemaakt
- Find my iPhone en toegangscode uitgezet
- DFU restore naar 8.1.1 gedaan, geactiveerd (doorgegaan tot iPhone op restorekeuzescherm stond)
- Taig jailbreak eroverheen, daarna restart ie en vraagt om een kopie terug te zetten, dus:
- Reservekopie teruggezet
- Tweaks in Cydia opnieuw gedaan
Wat een moeite joh.

Ik had
-iOS 8.1 met Jailbreak. > update via iTunes > Jailbreak via Taig.

10 minuten klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ah, OK, zal mn iPad op die manier doen dan :)
Dacht aangezien t een ander type jailbreak betreft maar ff de bende wissen, maar blijkbaar overbodig.
Onthoudt ie ook je cydia tweaks, of die wel opnieuw doen?

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 30-11-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:58:
Ah, OK, zal mn iPad op die manier doen dan :)
Dacht aangezien t een ander type jailbreak betreft maar ff de bende wissen, maar blijkbaar overbodig.
Onthoudt ie ook je cydia tweaks, of die wel opnieuw doen?
Nee die moest ik wel opnieuw installeren.
Heb er nog niet zoveel dus was snel klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ah, heb ook maar een paar. Toch maar ff helemaal DFU dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Untouchablezz20 schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:28:
Allemaal te vertrouwen? Hoor nogal verschillende meningen.
Wat bedoel je met vertrouwen?

Anyway heb ff een probleempje iTunes wil niet meer syncen :( Hij blijft steeds hangen op Wachten tot onderdelen worden gekopieërd...

Iemand een ideetje? :)

Edit: heb al een paar keer clear trash gedaan met Pangu ;)

[ Voor 7% gewijzigd door iVisionz op 01-12-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Daar bedoel ik mee, dat er gekeken moet worden welke untether er gebruik wordt, en of er op de achtergrond geen informatie verstuurd wordt naar de makers van de JB. Musclenerd heeft trouwens een update hierover gegeven, alles lijkt veilig, maar er blijkt een fingerprinting actief te zijn.

http://www.reddit.com/r/j...rd_confirms_taig_is_safe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Untouchablezz20 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:14:
Daar bedoel ik mee, dat er gekeken moet worden welke untether er gebruik wordt, en of er op de achtergrond geen informatie verstuurd wordt naar de makers van de JB. Musclenerd heeft trouwens een update hierover gegeven, alles lijkt veilig, maar er blijkt een fingerprinting actief te zijn.

http://www.reddit.com/r/j...rd_confirms_taig_is_safe/
Hmm even afwachten wat dat fingerprinting inhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Toch blijft het vreemd, aan de ene kant raad Musclenerd aan te updaten naar 8.1.1 en de TaiG JB tool te gebruiken, en toch zou hij niet helemaal jofel zijn, maar wel beter dan PanGu.......Hoe slecht was PanGu dan wel niet ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
klopt, het is een beetje tegenstrijdig, maar heb wel het idee dat het te vertrouwen is. Ik wacht nog even totdat Ih8snow of i1onic nog wat te melden hebben hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Untouchablezz20 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:36:
klopt, het is een beetje tegenstrijdig, maar heb wel het idee dat het te vertrouwen is. Ik wacht nog even totdat Ih8snow of i1onic nog wat te melden hebben hierover.
Ik heb de JB al uitgevoerd 8)7 Maar idd zeer tegenstrijdige info allemaal ik wacht t wel allemaal af, mocht t toch niet in de haak zijn dan wordt het helaas verwijderen. Maar goed, aan elke JB kleeft een risico, ook als Ih8sn0w hem gemaakt zou hebben.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
dave1972 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:47:
[...]

Ik heb de JB al uitgevoerd 8)7 Maar idd zeer tegenstrijdige info allemaal ik wacht t wel allemaal af, mocht t toch niet in de haak zijn dan wordt het helaas verwijderen. Maar goed, aan elke JB kleeft een risico, ook als Ih8sn0w hem gemaakt zou hebben.
Je kan volgens mij nog wel downgraden naar 8.1 als je het nodig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taig jailbreak ook maar uitgevoerd... loopt allemaal goed! Heb alleen wel de profile's verwijderd uit /var/MobileDevice/ProvisioningProfiles die dus nodig waren voor de beta van whatsapp. Zelf had ik UdDead en com.dc.dm56 staan en die kon ik dus niet verwijderen met het iPhone configuratieprograma.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
larsiey schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:07:
[...]

Nope, om 1 of andere reden loopt 8.1.1 met JB lekkerder dan 8.1 met JB :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Iemand appsync werkend gekregen onder 8.1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
dave1972 schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:51:
[...]

Nope, om 1 of andere reden loopt 8.1.1 met JB lekkerder dan 8.1 met JB :P :9
Dit kan ik zeker beamen, minder crashes, veel apps sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:19:
Iemand appsync werkend gekregen onder 8.1.1?
Werkt gewoon :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:40:
Taig jailbreak ook maar uitgevoerd... loopt allemaal goed! Heb alleen wel de profile's verwijderd uit /var/MobileDevice/ProvisioningProfiles die dus nodig waren voor de beta van whatsapp. Zelf had ik UdDead en com.dc.dm56 staan en die kon ik dus niet verwijderen met het iPhone configuratieprograma.
Lijkt me slim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 19:34

Anthirian

In Trance We Trust

larsiey schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:07:
[...]

Inmiddels niet meer. Sinds de nacht van maandag op dinsdag signt Apple 8.1 niet meer.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tweaks die 8.1 ondersteunen werken ook bij 8.1.1 direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dennischo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:52:
Tweaks die 8.1 ondersteunen werken ook bij 8.1.1 direct?
Wat gebeurde er toen je het probeerde?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
EWK schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:53:
[...]

Wat gebeurde er toen je het probeerde?
Ik ben er ook wel benieuwd na, aangezien ik nog op 8.1 zit en niet graag zit met tweaks die nog niet ondersteunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste tweaks werken gewoon, altans de tweaks die ik gebruik...

https://docs.zoho.com/she...ce6824400b4d4095ac3a277ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
Hoe zit met de drainage van jullie toestellen op 8.1.1 met Taig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:52:
Bij mij weinig tot niets. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
iVisionz schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:09:
[...]

Anyway heb ff een probleempje iTunes wil niet meer syncen :( Hij blijft steeds hangen op Wachten tot onderdelen worden gekopieërd...

Iemand een ideetje? :)

Edit: heb al een paar keer clear trash gedaan met Pangu ;)
Opgelost; Synchroniseren met Wifi aanzetten, toepassen, Synchroniseren met Wifi uitzetten, pc opnieuw opgestart, iPhone opnieuw opgestart. Vervolgens "Complete muziek bibliotheek synchroniseren uitgevinkt, daarna weer aangevinkt, daarna +-10 minuten gewacht en toen begon hij weer netjes alle 6000 liedjes te kopiëren naar mijn iPhone, na 25 minuutjes was het gepiept en sindsdien worden alle liedjes perfect gesynct _/-\o_

Voor de mensen die crashes ondervinden bij de McDonalds app, SoundCloud app, Shazam Mijn Tags, Kaarten app:
-AppTranslate laat veel apps crashen, dus dat heb ik maar verwijdert
-Eclipse 2 Theme de apps whitelisten, zoals Shazam en Kaarten.
Hierna werkte alles bij mij weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
misschien een paar % maar echt niets om over naar huis te spreken.

Tweaks die ik draai op mijn 6 plus:

AdBlocker
CCSettings
CyDelete
f.lux
ForceGoodFit (werkt niet altijd)
HideMe8
NoTrackingPlus
OSLite8
Air Traffic Control
betterFiveColumnHomescreen
BetterFiveIconDock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:03
Eergisteren mijn iPad 2 voorzien van 8.1.1 en JB. Daarna niet meer gebruikt, pak hem net uit de tas en nog 100% vol 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 5s draait prima met iOS 8.1.1 en de JB.
Er is echter een ding dat mijn verbaasd. Het kost 5 seconde om een tweak te vinden de de standaard browser aanpast naar welke browser je dan ook heb geïnstalleerd.... als ik dan echter naar een soort gelijke tweak zoek om de standaard email app in te stellen kan ik echter niets vinden.
Mis ik nu iets of is dit gewoonweg (nu nog) niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Laatst online: 01-09 15:09
Werk lekker hier die TaiG JB op mn i6 8.1.1 en Ipad mini 8.1.1.
AppSync Unified erop en AppCake en klaar is kees :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 19:34

Anthirian

In Trance We Trust

lakigucci schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 00:25:
Werk lekker hier die TaiG JB op mn i6 8.1.1 en Ipad mini 8.1.1.
AppSync Unified erop en AppCake en klaar is kees :P.
Gelukkig is het enkel niet toegestaan om vragen te stellen over warez. :>

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Laatst online: 01-09 15:09
Anthirian schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:40:
[...]

Gelukkig is het enkel niet toegestaan om vragen te stellen over warez. :>
Ik even blij :D, mij is helemaal bekend hoe dat werkt namelijk haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Pauper

Pagina: 1 ... 33 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods