[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit met het probleem dat evasi0n de iPod niet herkent wanneer deze wordt aangesloten. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Itunes up-to-date, Evasi0n als administrator gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
noteboeki schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:33:
[...]

Ik gebruikte nog wel eens iconoclasm.
Wellicht kan het ook met iblank.
Hhmm, wat is zou willen is 3 rijen van 5 icons boven de klok en 1 rij van 5 icons onder de klok.
Volgens mij ben je niet vrij in het kiezen van een layout in Iconoclasm.

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/3798/icons2h.png Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/5171/iconsz.png

[ Voor 11% gewijzigd door technorabilia op 10-02-2013 09:35 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
kraades schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:31:
[...]

Hhmm, wat is zou willen is 3 rijen van 5 icons boven de klok en 1 rij van 5 icons onder de klok.
Volgens mij ben je niet vrij in het kiezen van een layout in Iconoclasm.

[afbeelding] [afbeelding]
Al geprobeert om doorzichtige icoontjes te plaatsen op de plekken die je leeg wil hebben met iblank?
Om ze doorzichtig te maken moet je overigens ook nog iets in winterboard activeren.

Edit
Welk app ook nog wel handig is als je met thema's aan de gang gaat is Backboard.
Kan je altijd weer terug naar een opgeslagen layout.

[ Voor 10% gewijzigd door noteboeki op 10-02-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 21:59
Ik ben een beetje aan het rondzoeken op tweakers maar het valt me op dat er geen topic is met de mooiste apps uit de store van Cydia. Nou lees ik hier boven me dat vragen over warez niet zijn toegestaan. Maar in Cydia kun je toch ook betalen voor apps? Nou ja, het is gewoon een vraag.
Reden van mijn jailbreak is dat ik snel bluetooth/wifi/3g/data wil kunnen aanzetten en uitzetten.
Voor de iPad heb ik nog geen reden gevonden misschien hebben jullie er een?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
omitz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:01:
Ik ben een beetje aan het rondzoeken op tweakers maar het valt me op dat er geen topic is met de mooiste apps uit de store van Cydia. Nou lees ik hier boven me dat vragen over warez niet zijn toegestaan. Maar in Cydia kun je toch ook betalen voor apps? Nou ja, het is gewoon een vraag.
Reden van mijn jailbreak is dat ik snel bluetooth/wifi/3g/data wil kunnen aanzetten en uitzetten.
Het probleem is dat de scheidingslijn tussen betaald en pirated op de Cydia Repos héél dun zijn.
Ik heb op diverse andere fora al wat tips gevonden ( Reddit, ipad-os.net ) en allemaal geven zijdelings weer links naar de minder "nette" repo's
Een beetje krom om te zien dat de JB zo besproken wordt, maar krampachtig "gecencureerd" ( no offence ) wordt mbt apps.
Terwijl op de FP de aankondiging gevolgd wordt door links en aanwijzingen naar de installous opvolgers, waar dan weer niets aan gedaan wordt

Maar de strekking van je vraag begrijp ik wel, ik heb me hetzelfde afgevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:09
Zo ook me eerste iphone, en deze gejailbreaked. Vindt het erg mooi eruitzien zonder dat je het orgineel weg vaagt :)

Nu had ik met tinyumbrella me smh gesaved. Maar stel dat ios 7 uit komt en ik terug wil. Kan ik dan gewoon aan itunes hangen en herstellen of moet ik naar 6.1 orgineel en dan naar 7. En hoe gaat die in ze werk?

Heb al gegoogled maar kon daar niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:07
Je shsh bestanden zorgen ervoor dat je kunt downgraden. Dus stel iOS 7 komt en wilt hem proberen, dan is dat mogelijk. Je kunt ook terug door een workaround door bv redsnow. Via iTunes en gewoon herstellen zal niet kunnen omdat 6.1 dan niet meer gesigned wordt. Voordat je dus gaat updaten altijd kijken of het mogelijk is om te downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
Untouchablezz20 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:01:
Je shsh bestanden zorgen ervoor dat je kunt downgraden. Dus stel iOS 7 komt en wilt hem proberen, dan is dat mogelijk. Je kunt ook terug door een workaround door bv redsnow. Via iTunes en gewoon herstellen zal niet kunnen omdat 6.1 dan niet meer gesigned wordt. Voordat je dus gaat updaten altijd kijken of het mogelijk is om te downgraden.
Let wel heel goed op hiermee, vanaf IOS5 is het veel lastiger geworden om te downgraden, zelfs als je de SHSH blobs hebt. Op een iPhone 4S of iPad2 en hoger eindig je altijd met de nieuwste baseband, en je bent afhankelijk van een speciale tool om een IPSW te stitchen. Ze zullen vast tzt Redsn0w wel weer hierop aanpassen, maar het is niet zo gemakkelijk als je hier schrijft. Ook als je OTA hebt geupdate krijg je grote problemen, je SHSH's kloppen dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Ik dacht al inderdaad. Al die guides die ik vond hadden het over gewoon aan itunes hangen en herstellen maar dat gaat dus alleen als itunes nog geen nieuwere als 6.1 heeft.

Ik was wel ota naar 6.1 gegaan ja een lange tijd terug.. Maja zien we tegen die tijd wel weer. Als er een JB ios 7 komt kan je die wel updaten zonder eerst terug te moeten naar het orgineel neem ik aan?

Alvast bedankt voor de snelle antwoorden :)

[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 11-02-2013 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** op verzoek van me_mrtn mijn bericht aangepast **

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:52
omitz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:01:
Naast SBSSettings natuurlijk heb ik er wat persoonlijke dingen opstaan, zoals iDylan i.p.v. iPad linksbovenin e.d. maar verruit de beste vind ik toch wel Safari Download Manager waardoor je gewoon van alles kunt downloaden met Safari i.p.v. "Safari kan het bestand niet downloaden", iFile file browser en de belangrijkste vind ik Protube HD, Youtube zoals het zou moeten zijn op een iPad, gewoon alle resultaten en je kunt video's in HD kijken en rechtstreeks Youtube videos downloaden als audio of video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 10:10
Ik heb gisteren mijn iPhone 5 ge-jailbreaked. Draait iOS 6. Ik had dat vroeger al eens gedaan op mijn iPad 2 en dat was geen probleem gebleken. Ik leerde toen ook de app SBSettings kennen en wil deze nu ook op mijn iPhone krijgen.

De jailbreak verliep zonder problemen en SBSettings heb ik ondertussen ook geïnstalleerd gekregen. Ik heb het icoon staan en kan in de instellingen ervan browsen. Echter, SBSettings verschijnt niet in mijn notification center. Op mijn iPad was dat geen enkel probleem.

Ik heb al wat in de instellingen zitten prutsen, verschillende keren iPhone uit/aan gezet, maar niets werkt. Wat heb ik fout gedaan? Voor zover ik kan zien is SBSettings wel juist geïnstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Archeon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:25:
Ik heb gisteren mijn iPhone 5 ge-jailbreaked. Draait iOS 6. Ik had dat vroeger al eens gedaan op mijn iPad 2 en dat was geen probleem gebleken. Ik leerde toen ook de app SBSettings kennen en wil deze nu ook op mijn iPhone krijgen.

De jailbreak verliep zonder problemen en SBSettings heb ik ondertussen ook geïnstalleerd gekregen. Ik heb het icoon staan en kan in de instellingen ervan browsen. Echter, SBSettings verschijnt niet in mijn notification center. Op mijn iPad was dat geen enkel probleem.

Ik heb al wat in de instellingen zitten prutsen, verschillende keren iPhone uit/aan gezet, maar niets werkt. Wat heb ik fout gedaan? Voor zover ik kan zien is SBSettings wel juist geïnstaleerd.
SBSettings activeren onder Instellingen -> Berichtgeving. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 10:10
Ik ga nu stil in een hoekje zitten wezen! :$

Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zit nu al twee uurtjes met een probleem.
Ik probeer een iOS 5.1 jailbreak (iPhone 4, 32GB) te verwijderen, ik dacht slim te zijn en een backup te maken via iTunes en vervolgens iOS6 update te doen.

Ik krijg nu echter de telefoon niet meer uit recovery mode, en iTunes geeft de melding " The iPhone "iPhone" could not be restored. An unknown error occurred (1602).

Erg lastig, want ik kan er niets mee. Heb al geprobeerd om een andere IPSW te gebruiken (origineel Apple). Zowel versie 5.1 als 6.1 werken niet.

Iemand enig idee?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kecin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:19:
Zit nu al twee uurtjes met een probleem.
Ik probeer een iOS 5.1 jailbreak (iPhone 4, 32GB) te verwijderen, ik dacht slim te zijn en een backup te maken via iTunes en vervolgens iOS6 update te doen.

Ik krijg nu echter de telefoon niet meer uit recovery mode, en iTunes geeft de melding " The iPhone "iPhone" could not be restored. An unknown error occurred (1602).

Erg lastig, want ik kan er niets mee. Heb al geprobeerd om een andere IPSW te gebruiken (origineel Apple). Zowel versie 5.1 als 6.1 werken niet.

Iemand enig idee?
Sn0wbreeze en hem pwnen. Dan controleren of je de host file hebt aangepast (geen voorkomende Apple-servers) en dan herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

me_mrtn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:25:
[...]

Sn0wbreeze en hem pwnen. Dan controleren of je de host file hebt aangepast (geen voorkomende Apple-servers) en dan herstellen.
Hmm, heb het gedownload. Hoop dat het gaat werken, ben er nogal noob in hehe. Probeerde hem voor je post even aan mijn MBP (andere computer dus) te hangen n te restoren. Hij doet in iedergeval iets nu. (Ik zie een progressbalk, iTunes zei ook dat die up2date was, dat zou betekeken dat iOS6 er wel op staat.

Ik baal wel, want het is niet mijn telefoon. Waarom moet ik ook altijd verstand hebben van dit soort zaken :') NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Soms heb ik trouwens wel eens dat ik hem van lock af haal en dat die dan opeens het apple logo laat zien.. Na een tijdje komt die dan weer op het lock screen, erg vreemd als jullie begrijpen wat ik bedoel. Is hier een reden voor?

Edit, ah heb iets gevonden, dan crasht springboard als het ware.. Raar

[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 11-02-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:21

BombaAriba

Ondertitel

dglavimans schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:38:
Soms heb ik trouwens wel eens dat ik hem van lock af haal en dat die dan opeens het apple logo laat zien.. Na een tijdje komt die dan weer op het lock screen, erg vreemd als jullie begrijpen wat ik bedoel. Is hier een reden voor?

Edit, ah heb iets gevonden, dan crasht springboard als het ware.. Raar
Had ik vanochtend ook voor het eerst last van. Is niet echt iets aan te doen. Wellicht later via een update te verhelpen? Maar zal niet zo'n hoge prioriteit hebben aangezien het niet vaak gebeurt en het enige waar het voor zorgt is wat extra wachttijd.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Nee inderdaad. Eerste keer was wel even schrikken aangezien je denkt dat die zo maar uit valt xD.

De batterij geef ik nu wel even een circle van leeg en vol lopen want die gaat me wel iets te snel weg. Naar orginele 6.1 had ik dit ook eerste twee dagen.. Voor de rest tevreden, vooral Auxo vindt ik zo ontzettend mooie en goeie app, verslaat de standaard van ios imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Als je springboard crasht dan is er toch een tweak die niet helemaal goed doet...
Laatst iets geinstalleerd en dat erna die crashes kwamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Naja ik kwam tot die conclusie nadat ik op google dit "probleem" zocht. Als ik kijk bij me diagnose is de laatste springboard crash report van 2/10. En vandaag had die het nog is dus denk niet dat die twee een verband kennen.

Voor de rest niet veel raars geinstalleerd welke niet in de top rated van cydia stonden. Daar pas ik wel mee op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Goed opletten dat de tweaks die je erop zet al geschikt zijn voor 6.1.
Verder ga ik ervan uit dat je geen gecrackte versies gebruikt, die willen nl ook nog wel eens problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Nee gebruik geen gecrackte. Wil zelf bijna beginnen met game developer opleiding en weet hoe erg die markt on zeep wordt geholpen door de illegale wereld. Als je een goeie app neerzet verdien je daar een "vergoeding" voor, vind ik dan want iedereen is daar vrij in.

Zo SBSettings geeft aan ios6 maar niet 6.1.. Heb hier eigenlijk totaal niet op gelet ios6/6.1 maar alles lijkt het wel te doen verder..

Die SBS trouwens eindelijk kunnen downloaden na 2 dagen, wat was het druk zeg gok ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Met de iOS-update voor de 4S (6.1.1) zijn de exploits niet gefixed door Apple. Team Evad3rs brengt een update uit voor evasi0n, zodat deze z.s.m. ook gebruikt kan worden om te jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
me_mrtn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:58:
Met de iOS-update voor de 4S (6.1.1) zijn de exploits niet gefixed door Apple. Team Evad3rs brengt een update uit voor evasi0n, zodat deze z.s.m. ook gebruikt kan worden om te jailbreaken.
Wist ik wel :)

Evasi0n 1.3 is inmiddels te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

PhilipsFan schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 05:02:
[...]

Wist ik wel :)

Evasi0n 1.3 is inmiddels te downloaden.
Ik neem aan alleen voor iPhone 4S met 6.1.1??

Zie em namelijk ook nog niet in Cydia verschijnen op me i5...

Voor de volledigheid:

What's new in evasi0n 1.3:
February 12th, 2013

· Support for 6.1.1 on the iPhone 4S.

What's new in evasi0n 1.2:
February 9th, 2013

· Disable OTA updates.
· Correct timezone issue in evasi0n binary if client fails to correct it.g multiple iOS devices

What's new in evasi0n 1.1:
February 9th, 2013

· prevent Weather app from appearing on iPads.
· mitigated the long reboot issue.
· fix issue with not working after connecting multiple iOS devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 18:53

mjl

Ugh

Kecin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Hmm, heb het gedownload. Hoop dat het gaat werken, ben er nogal noob in hehe. Probeerde hem voor je post even aan mijn MBP (andere computer dus) te hangen n te restoren. Hij doet in iedergeval iets nu. (Ik zie een progressbalk, iTunes zei ook dat die up2date was, dat zou betekeken dat iOS6 er wel op staat.

Ik baal wel, want het is niet mijn telefoon. Waarom moet ik ook altijd verstand hebben van dit soort zaken :') NOT.
Wat ook kan zijn is dat je ipsw (frimware download) van apple corrupt is. Kwestie van deze uit de download folder van itunes te verwijderen en opnieuw te laten downloaden en dan de telefoon te flashen.

Als dat niet werkt zou je met redsn0w ofzo de telefoon uit DFU/recovery mode kunnen krijgen.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

mjl schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:22:
[...]

Wat ook kan zijn is dat je ipsw (frimware download) van apple corrupt is. Kwestie van deze uit de download folder van itunes te verwijderen en opnieuw te laten downloaden en dan de telefoon te flashen.

Als dat niet werkt zou je met redsn0w ofzo de telefoon uit DFU/recovery mode kunnen krijgen.
Uiteindelijk is het gelukt door mijn MacBook te gebruiken en de telefoon opnieuw te laten flashen. Vervolgens op mijn PC de backup weer teruggezet. In totaliteit een verwarrend verhaal maar het heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

dglavimans schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:54:
Nee gebruik geen gecrackte. Wil zelf bijna beginnen met game developer opleiding en weet hoe erg die markt on zeep wordt geholpen door de illegale wereld. Als je een goeie app neerzet verdien je daar een "vergoeding" voor, vind ik dan want iedereen is daar vrij in.

Zo SBSettings geeft aan ios6 maar niet 6.1.. Heb hier eigenlijk totaal niet op gelet ios6/6.1 maar alles lijkt het wel te doen verder..

Die SBS trouwens eindelijk kunnen downloaden na 2 dagen, wat was het druk zeg gok ik haha
Probeer eens Crash Reporter uit Cydia te installeren. Als je springboard dan weer crasht kun je daarmee een stapje verder komen om de oorzaak te achterhalen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb de telefoon gereset (alle settings weg) in instellingen en nu krijg ik een spinning wieltje bij de boot en deze gaat niet weg. De power knop werkt niet, is er nog hoop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Er is altijd hoop. Probeer eens de home en powerknop in te houden tot dat de telefoon uit gaat. Dit kan wel 20 seconden duren. Dan doe je een full reboot.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Manke schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:31:
Ik heb de telefoon gereset (alle settings weg) in instellingen en nu krijg ik een spinning wieltje bij de boot en deze gaat niet weg. De power knop werkt niet, is er nog hoop???
Was het toestel gejailbreakt? Dan werkt een volledige reset niet. Je zult het toestel aan iTunes moeten hangen en de software er opnieuw op zetten. Als je opnieuw jailbreakt, overweeg dan om het Cydia-pakket 'ResetAllKiller' te installeren, die blokkeert een volledige reset van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Geen powerknop en hij start niet op, spinning wieltje alleen maar. Ja hij was JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Manke schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:04:
Geen powerknop en hij start niet op, spinning wieltje alleen maar. Ja hij was JB
Geen powerknop? Dan wordt het wachten tot de batterij leeg is voor een volledige reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Anthirian schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:55:
[...]

Probeer eens Crash Reporter uit Cydia te installeren. Als je springboard dan weer crasht kun je daarmee een stapje verder komen om de oorzaak te achterhalen.
Hey das een handig klein tooltje. Zou is kijken wat die zegt als het weer gebeurd. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 19:11
Xcon werkt niet om met 6.1 JB weer ziggo live tv te kunnen kijken. Tsprotector p ook niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
t0mmiiiii schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:46:
[...]
Xcon werkt niet om met 6.1 JB weer ziggo live tv te kunnen kijken. Tsprotector p ook niet. Iemand een idee?
Ja, even geduld er word gewerkt aan updates :)
Van de maker van Tsprotector begrepen dat hij behoorlijk wat "Ziggo" reacties heeft gehad en er mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 19:11
noteboeki schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:24:
[...]

Ja, even geduld er word gewerkt aan updates :)
Van de maker van Tsprotector begrepen dat hij behoorlijk wat "Ziggo" reacties heeft gehad en er mee bezig is.
Aha, thanks. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
We kunnen niet helpen met warez.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:47
*knip*

Tips? Voor de iPad weet ik het eigenlijk niet en volgens mij werken niet alle tweaks van de iPhone op een iPad..
F.lux is fijn voor 's avonds, Winterboard voor thema's?

[ Voor 54% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2013 16:43 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
MountainCenter is een leuke tweak. Het verandert de notification center zodat het lijkt op de MacOSX versie. Vanaf de zijkant met 2 vingers swipen en je krijgt je nofication center te zien zoals op OSX. En oja, de widget die je daar ziet voor muziek is Jukebox.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/IMG_0098.PNG

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 13-02-2013 12:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ziet er leuk uit!
ga wel het een en ander proberen thx!

nog iets....hoe kun je bv een mpg4 op een ipad zetten zonder iTunes? kan dit via ifile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ja je kan iFile ervoor gebruiken en webserver aanzetten via iFile. Dan via je pc/mac verbinding maken. Maar makkelijker zijn apsp zoals iExplorer (Mac, weet niet of het op Windows ook bestaat). Dan kan je gwn via USB bestanden uitwisselen, gaat een stuk sneller dan via iFile ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Leuke en handige apps/tweaks tot nu toe die ik tegen gekomen ben.
AppInfo
Auxo
Barrel
Dasboard X
IGotya
NCSettings
Slider Pro
Unlimtones
Zephyr
Zeppelin

[ Voor 7% gewijzigd door noteboeki op 13-02-2013 22:27 ]

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:27
Voor allen waar Ziggo niet werkt na jailbreak op iOS6, er is een update voor TSProtector waardoor het wel weer werkt: http://cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/ > TSProtector P downloaden en installeren en daarna Ziggo TV app aanvinken.

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 08:49
Werkt dit ook met UPC?
misschien een stomme vraag...

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
Thijs2012 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:39:
Werkt dit ook met UPC?
misschien een stomme vraag...
Ik zit met mijn iPad2 op 6.1 met JB en met Xcon werkt UPC tv gewoon!

Verwijderd

Even volgen deze. Zelf veel ervaring met jailbreaken :)

• Mizgala28
  • Laatst online: 14-09 00:04
Ehm ik hoorde van mensen dat Skype na een Jailbreak niet werkt maar ik heb nu sinds gisteren een iOS 6.1 jailbreak en ik kan Skype normaal gebruiken, ligt het nou aan mij of klopt hier iets niet???

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:02

KL643

beeldaandemuur

[b][message=39760336,noline]
Ik zit met mijn iPad2 op 6.1 met JB en met Xcon werkt UPC tv gewoon!
Ook na de laatste update van de Horizon app?

beeldaandemuur

• me_mrtn
Mizgala28 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:40:
Ehm ik hoorde van mensen dat Skype na een Jailbreak niet werkt maar ik heb nu sinds gisteren een iOS 6.1 jailbreak en ik kan Skype normaal gebruiken, ligt het nou aan mij of klopt hier iets niet???
Skype werkt ook bij mij prima, maar geeft al tijden aan dat Skype alleen ondersteuning biedt voor ongewijzigde versies. Wat er mee bedoelt wordt verder ...

• Kuhr89
KL643 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:16:
[...]

Ook na de laatste update van de Horizon app?
Yep, werkt gewoon prima!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:02

KL643

beeldaandemuur

Thanks, dan ga ik hem updaten.

beeldaandemuur

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

me_mrtn schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
[...]

Skype werkt ook bij mij prima, maar geeft al tijden aan dat Skype alleen ondersteuning biedt voor ongewijzigde versies. Wat er mee bedoelt wordt verder ...
Waarschijnlijk bedoelen ze hiermee dat als je problemen ondervindt met de app en ook gejailbreakt hebt, dat ze je dan niet helpen. Zoiets als: "removing this seal voids your warranty."

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
henkjobse schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:47:
Voor allen waar Ziggo niet werkt na jailbreak op iOS6, er is een update voor TSProtector waardoor het wel weer werkt: http://cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/ > TSProtector P downloaden en installeren en daarna Ziggo TV app aanvinken.
Dan doe ik wss iets niet goed, want bij mij nog steeds niets

• noteboeki
mirelia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:17:
[...]

Hier Ziggo draaiend op 6.1 met jailbreak.

Heb je wel TSProtector enabled?, wellicht werkt het als je de Ziggo app eraf gooit
en weer opnieuw installeert.

[ Voor 20% gewijzigd door noteboeki op 14-02-2013 21:16 ]

• henkjobse
mirelia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:17:
[...]

Even ziggo app sluiten en opnieuw starten. En inderdaad eerst enablen in tsprotector

• mirelia
De ziggo app opnieuw geinstalleerd en het werkt thx

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:27
Welke versie tsp protector gebruik je dan. Versie 3-37 werkt ook niet met Ziggo ....

• mirelia
Ik heb 3.0-122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Huh? Op welke repo vinden jullie die nieuwe TSProtector? Ik zit nog op versie 2.3-37 en daarmee werkt Ziggo iig niet op iOS6.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
PhilipsFan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 00:06:
Huh? Op welke repo vinden jullie die nieuwe TSProtector? Ik zit nog op versie 2.3-37 en daarmee werkt Ziggo iig niet op iOS6.1...
cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
OkeOkeOke schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 00:20:
[...]

cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/
Thanks, Ziggo werkt inderdaad weer. Maar wat voor vage repo is dit, ik installeerde TSProtector altijd via een van de standaard repo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 14-09 00:04
Anthirian schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:11:
[...]

Waarschijnlijk bedoelen ze hiermee dat als je problemen ondervindt met de app en ook gejailbreakt hebt, dat ze je dan niet helpen. Zoiets als: "removing this seal voids your warranty."
Dus iets wat niet bepaald noodzakelijk is gelukkig.

Wat ik mij wel afvroeg is het volgende, stel ik heb een gejailbreakte iPhone 3GS, en ik maak back-up van mijn iphone via itunes, en stel dat ik dan op een dag het zat ben en de jaibreak verwijder, dan kan ik toch normaal mijn backup van de gejailbreakte iPhone gebruiken op diezelfde iPhone die dat niet meer is? (ik weet dat cydia apps nie geback-upt worden via iTunes, het gaat mij echt om de legale apps die ik gekocht heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Iemand al opgevallen dat je met een gejailbreakte iphone/ipad niet meer kan connecten met je apple tv? Of is dat een bekend iets?

Nevermind. Is een ios 6.1 dingetje blijkbaar. Wifi even aan en uit zitten en het werkt weer.

[ Voor 28% gewijzigd door pgerrits op 15-02-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Kan het plaatje volgende keer misschien nog iets groter?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Laatst online: 15-09 15:05
kraades schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:44:
[...]

Kan het plaatje volgende keer misschien nog iets groter?
Het is de standaard afmeting van een iPad screenshot. Overdrijf je nu niet een beetje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

Jermaine schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:
[...]

Het is de standaard afmeting van een iPad screenshot. Overdrijf je nu niet een beetje? 8)7
Standaard regels van Tweakers.net:

"Deze afbeelding is 2048 * 1536 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt."

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Eigen repo van de ontwikkelaar.
Daar is ie gratis en bij modymyi betaald. Maar als je 'm liever bij modmyi vandaan haalt prima.
Echter, daar staat de laatste versie nog niet op die voor Ziggo nodig is.
PhilipsFan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:08:
[...]

Thanks, Ziggo werkt inderdaad weer. Maar wat voor vage repo is dit, ik installeerde TSProtector altijd via een van de standaard repo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
download je eerst dit: TSProtector en daarna de ziggo app om tv te kijken?
kan dit ook om bv sport 1 te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Hmmm krijg ziggo niet aan de praat met ts protector 30248
Van repo http://cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/ heb ziggo en iPad herstart en opnieuw geinstalleerd ook staat hij bij instellingen aan, wat doe ik fout? iPad iOS 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
mrcosmo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:56:
Hmmm krijg ziggo niet aan de praat met ts protector 30248
Van repo http://cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/ heb ziggo en iPad herstart en opnieuw geinstalleerd ook staat hij bij instellingen aan, wat doe ik fout? iPad iOS 6.1
Heb je nog in Cydia gecheckt of er weer een update was voor tsProtector?
Er was vanavond een update die niet werkte en vlak er na nog een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Nee heb net nog een keer alles opnieuw geïnstalleerd , snap het niet . Zou sport 1 hiermee ook moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Bij mij niet. Maar heb hier ook geen abbo op.

[ Voor 55% gewijzigd door OkeOkeOke op 15-02-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb eens opnieuw de iPhone gereset via iTunes door de ipsw opnieuw te installeren en heb hierna opnieuw gejailbreakt.

Nu valt mij op dat bv. Auxo maar ook andere apps de instellingen hebben bewaard? Ik was in de veronderstelling dat een reinstall alles zou wissen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Hagen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-07-2013
kraades schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:32:
Ik heb eens opnieuw de iPhone gereset via iTunes door de ipsw opnieuw te installeren en heb hierna opnieuw gejailbreakt.

Nu valt mij op dat bv. Auxo maar ook andere apps de instellingen hebben bewaard? Ik was in de veronderstelling dat een reinstall alles zou wissen?
Ja heb ik ook gehad met o.a ColoredKnob en Springtomize. Wel handig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ja, ik vond het aan de ene kant ook wel handig, maar waar wordt dit opgeslagen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Zo, de jailbreak is er weer af. Wou toch eens kijken of het de moeite waard was maar heb dusdanig weinig van de voordelen gebruik gemaalt dat ik kon concluderen dat het voor mij in ieder geval onnodig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
dglavimans schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:41:
Zo, de jailbreak is er weer af. Wou toch eens kijken of het de moeite waard was maar heb dusdanig weinig van de voordelen gebruik gemaalt dat ik kon concluderen dat het voor mij in ieder geval onnodig is..
Voor mij zonder jailbreak geen iPhone. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je het over "alle" (voor zover ik ze al ken) voordelen hebt, maar slechts over een (beperkt) aantal voordelen waar je weet van hebt.

Accelerate, Activator, Auxo, Browser changer, DietBulletin, Fast Copy, Iconoclasm, Jukebox, NCSettings, ProTube 2, Springtomize 2 en Zephyr maken van de iPhone simpelweg een (veel) betere telefoon. En dan heb ik het nog niet eens over uiterlijke customization...

Ik ben de jailbreaking community in ieder geval erg dankbaar _/-\o_ Alleen op deze manier kan ik op de beste hardware ook de beste software krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Klopt het dat je op de iPhone 3G (niet de 3GS) iOS 4.2.1 de laatste versie is die je er op kan zetten?
Dit in verband met WhatsApp weer werkend krijgen, aangezien deze tegenwoordig alleen werkt op iOS 4.3 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Freak schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:25:
Klopt het dat je op de iPhone 3G (niet de 3GS) iOS 4.2.1 de laatste versie is die je er op kan zetten?
Dit in verband met WhatsApp weer werkend krijgen, aangezien deze tegenwoordig alleen werkt op iOS 4.3 en hoger.
yep. is me tot op heden ook niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
OkeOkeOke schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:13:
[...]

Heb je nog in Cydia gecheckt of er weer een update was voor tsProtector?
Er was vanavond een update die niet werkte en vlak er na nog een.
Sterker nog; de laatste update is nu verwijderd. Fijn, heb ik net mijn iPad voorzien van een jailbreak en dan kan ik mijn Ziggo TV app niet meer gebruiken omdat TS Protector P verwijderd is... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Paar die je noemt heb ik idd niet gebruikt, paar wel. En ik ben zeker blij dat er een platform is welke je de keus geeft om meer te doen met je iphone, zoals een beetje als android. Maar waar ik bij android erg verl heb gemod, had ik deze drang niet bij de iphone 5(eerste ios apparaat) en wat is dan de reden om de jailbreak er wel op te laten? Kan verder geen kwaad om t erop te laten, maar waar ik op me pc linux draai en zoveel mogelijk tweak, heb ik die drang niet bij de iphone, heerlijk simpel apparaatje wat met ios zo goed in elkaar steekt :)

Maja zoals ik zei ben ik wel erg blij dat de jailbreak community die keus wel bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Jermaine schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:56:
[...]

Sterker nog; de laatste update is nu verwijderd. Fijn, heb ik net mijn iPad voorzien van een jailbreak en dan kan ik mijn Ziggo TV app niet meer gebruiken omdat TS Protector P verwijderd is... ;(
Ik quote mezelf even om een "Thank God" momentje, de officiële TS Protector P (De betaalde versie althans) is zojuist geüpdatet en zorgt ervoor dat de Ziggo TV app weer prima werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb de laatste dagen even zitten kijken naar het Ram geheugen van de iPhone. Ik merk wel dat sinds dat ik hem heb gejailbreakt, hij sneller apps weer uit het geheugen gooit. Het is zelfs zo erg dat als ik de telefoon herstart hij ongeveer 690mb free heeft, en in het begin met het afsluiten van de apps hij hier weer naar terugschiet, maar als ik hem een dag heb gebruikt en alle apps afsluit. Dan blijft hij maar op 200Mb Ram free.. Het lijkt mij dat ergens in die dag een bepaalde tweak, app of theme wat geheugen vreet maar het niet meer terug geeft zodra deze is gekilled.

Tweaks,theme's, apps
- Ayecon theme
- Auxo,
- F.lux
- Lock info 5
- Barrel
- Winterboard
- Cyntact
- Xcon

Meer mensen hiermee? Ik ben trouwens niet in de positie om terug te antwoorden, dus ik lees de reacties wat later haha... Maar ben meer benieuwd of iemand weet hoe het komt en/of dat het gewoon normaal is. Want voordat hij gejailbreakt was, schoot het geheugen weer netjes terug naar 600Mb aan het einde van de dag als ik alle apps afsloot. ( sorry voor wat gebrekkig Nederlands, heb nogal met haast getypt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Jermaine schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:
[...]

Size: 4.17 MB (4,374,528 bytes).

Nee dus...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
even 3 vragen:
--wat kun je met xbmc ? moet ik dit op mijn pc installeren en kan ik dan bv op mijn ipad mkv afspelen die op mijn pc staan ?
--hoe kan ik snes roms die op bv c: staan naar de roms directory op mijn ipad kopieren?
--sport 1 kijken iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

mrcosmo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:23:
even 3 vragen:
--wat kun je met xbmc ? moet ik dit op mijn pc installeren en kan ik dan bv op mijn ipad mkv afspelen die op mijn pc staan ?
--hoe kan ik snes roms die op bv c: staan naar de roms directory op mijn ipad kopieren?
--sport 1 kijken iemand enig idee?
-- http://wiki.xbmc.org/
-- www.google.nl
-- http://www.sport1.nl/nieu...-staat-voor-je-klaar.html

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 18-02-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Tja, je stelt wel heel algemene vragen zonder dat je zelf op onderzoek uitgegaan bent. Dan kun je natuurlijk wachten op dergelijke reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Sinds ik mijn iPhone gejailbreaked heb freezed Safari veel vaker dan voorheen(voorheen bijna nooit), kan het zijn dat er wat fout is gegaan met het jailbreaken of hoort dit er gewoon bij? Enige jailbreak tweak die met Safari in verband staat is een advertentieblocker, zou die die freezes kunnen verklaren? Zelf al redelijk wat afgegoogled maar geen onderbouwde posts hierover kunnen vinden. In totaal heb ik vijf jailbreak tweaks geinstalleerd dus aan ram gebrek kan het ook niet liggen naar mijn idee.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
BombaAriba schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:56:
Sinds ik mijn iPhone gejailbreaked heb freezed Safari veel vaker dan voorheen(voorheen bijna nooit), kan het zijn dat er wat fout is gegaan met het jailbreaken of hoort dit er gewoon bij? Enige jailbreak tweak die met Safari in verband staat is een advertentieblocker, zou die die freezes kunnen verklaren? Zelf al redelijk wat afgegoogled maar geen onderbouwde posts hierover kunnen vinden. In totaal heb ik vijf jailbreak tweaks geinstalleerd dus aan ram gebrek kan het ook niet liggen naar mijn idee.
Kom op zeg, het is hier geen helpdesk. Mieter die tweaks er weer af en kijk of het over is. Restore desnoods je iphone en installeer een voor een alles er weer op. Ik heb nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

PhilipsFan schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:12:
[...]

Kom op zeg, het is hier geen helpdesk. Mieter die tweaks er weer af en kijk of het over is. Restore desnoods je iphone en installeer een voor een alles er weer op. Ik heb nergens last van...
Het klopt inderdaad dat dit geen helpdesk is, ik heb zelf dan ook al aardig wat zaken uitgezocht en oa alle tweaks eruit gegooid zoals je suggereerde. Sorry dat ik niet alles vermeld had en dat jij daardoor zo van streek moest worden :>

Maar bedankt voor dat laatste zinnetje, daar ging het mij in feite om. Nu weet ik dat het toch ergens is fout gegaan als jij wel goede performance hebt op een iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
BombaAriba schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:40:
[...]

Het klopt inderdaad dat dit geen helpdesk is, ik heb zelf dan ook al aardig wat zaken uitgezocht en oa alle tweaks eruit gegooid zoals je suggereerde. Sorry dat ik niet alles vermeld had en dat jij daardoor zo van streek moest worden :>

Maar bedankt voor dat laatste zinnetje, daar ging het mij in feite om. Nu weet ik dat het toch ergens is fout gegaan als jij wel goede performance hebt op een iPhone 5.
Op basis daarvan gelijk al je conclusie trekken is ook een no go. Je geeft gewoon summiere informatie. Wat voor websites bezoek je? Welke iPhone gebruik je überhaupt. Afgezien van deze afwezig informatie, als je een adblocker hebt geïnstalleerd, is de kans dat Safari wat vaker vastloopt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Jermaine schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:34:
[...]

Ik quote mezelf even om een "Thank God" momentje, de officiële TS Protector P (De betaalde versie althans) is zojuist geüpdatet en zorgt ervoor dat de Ziggo TV app weer prima werkt! :)
Ik begon al aan mijzelf te twijfelen aangezien ik maar 3 pakketjes in de Typ0s2d10 repo zag. Wordt nog even wachten dus.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

me_mrtn schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:43:
[...]

Op basis daarvan gelijk al je conclusie trekken is ook een no go. Je geeft gewoon summiere informatie. Wat voor websites bezoek je? Welke iPhone gebruik je überhaupt. Afgezien van deze afwezig informatie, als je een adblocker hebt geïnstalleerd, is de kans dat Safari wat vaker vastloopt logisch.
Het probleem is alleen dat het vastlopen ook plaats vind als ik geen enkele tweak geinstalleerd heb. Dat doet mij de conclusie trekken dat er wat mis is gegaan met het jailbreaken zelf alhoewel ik mijn iPhone 5 al eens opnieuw heb gejailbreaked om te kijken of dat helpt. Met een iPod van de vierde generatie, iPad 1, iPad 3 en met een ATV 2 heb ik nooit geen last gehad van het vaker voorkomen van freezes dus daarom denk ik echt dat het er toch telkens wat fout gaat tijdens het jailbreaken zelf op een of andere manier. Tevens heb ik geen gegevens terug gezet toen ik mijn iPhone had gereset.

Ik gebruik in de tussen tijd maar Chrome als standaard browser met Nitrous maar het blijft toch gek dat Safari zo vaak freezed naar mijn idee. Aan het moment waarop de freezes plaats vinden is ook geen knoop vast te binden, soms is het als ik Safari opstart en soms als ik een website open. De websites die ik het vaakst bezoek zijn TheVerge.com, Tweakers.net en TheEconomist.com. Bij allen van deze website vinden deze freezes plaats maar ook vaak genoeg als ik Safari helemaal 'vers' opstart.

Alle jailbreaks heb ik uitgevoerd vanaf Macbook Pro's al denk ik niet dat het probleem daarmee gerelateerd is. Hopelijk is het nu wel genoeg informatie, anders roept u maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
BombaAriba schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:44:
[...]

Het probleem is alleen dat het vastlopen ook plaats vind als ik geen enkele tweak geinstalleerd heb. Dat doet mij de conclusie trekken dat er wat mis is gegaan met het jailbreaken zelf alhoewel ik mijn iPhone 5 al eens opnieuw heb gejailbreaked om te kijken of dat helpt. Met een iPod van de vierde generatie, iPad 1, iPad 3 en met een ATV 2 heb ik nooit geen last gehad van het vaker voorkomen van freezes dus daarom denk ik echt dat het er toch telkens wat fout gaat tijdens het jailbreaken zelf op een of andere manier. Tevens heb ik geen gegevens terug gezet toen ik mijn iPhone had gereset.

Ik gebruik in de tussen tijd maar Chrome als standaard browser met Nitrous maar het blijft toch gek dat Safari zo vaak freezed naar mijn idee. Aan het moment waarop de freezes plaats vinden is ook geen knoop vast te binden, soms is het als ik Safari opstart en soms als ik een website open. De websites die ik het vaakst bezoek zijn TheVerge.com, Tweakers.net en TheEconomist.com. Bij allen van deze website vinden deze freezes plaats maar ook vaak genoeg als ik Safari helemaal 'vers' opstart.

Alle jailbreaks heb ik uitgevoerd vanaf Macbook Pro's al denk ik niet dat het probleem daarmee gerelateerd is. Hopelijk is het nu wel genoeg informatie, anders roept u maar ;)
CrashReporter en het is makkelijk te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
BombaAriba schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:44:
[...]

Het probleem is alleen dat het vastlopen ook plaats vind als ik geen enkele tweak geinstalleerd heb.
Hmmm, dat is wel vreemd idd. Nog maar een keer proberen, complete restore doen in itunes (dus ook de firmware er opnieuw op) en dan opnieuw jailbreaken met de nieuwste versie van Evasi0n. Dat zou op zich goed moeten gaan.

Had je voorheen (zonder jailbreak) geen problemen met je toestel? Anders denk ik aan een defect. Mijn iPhone5, iPhone4, iPhone4S, iPad2 en iPad mini werken allemaal met jailbreak zonder problemen. Batterijduur valt wat tegen idd, maar ik denk niet dat dat aan het jailbreaken ligt, ik zit er gewoon teveel op te spelen :)
Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods