Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
en je kan niet meer dingen sticky maken... agenda en notificaties zijn losgekoppeld. wennen hoor dit
Vroeger:

vs Nu:

[ Voor 18% gewijzigd door Royz op 06-02-2013 14:25 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zou mijn 3GS dit fatsoenlijk draaien denk je? (en zou het überhaupt zin hebben om mijn 3GS te jailbreaken, gezien de ouderdom)Royz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:23:
Ik vind het allemaal zo groot nu in Lockinfo
en je kan niet meer dingen sticky maken... agenda en notificaties zijn losgekoppeld. wennen hoor dit
Vroeger:
[afbeelding]
vs Nu:
[afbeelding]
- Eerst ervoor zorgen dat je enkele widgets op je homescreens hebt.
- Open een applicatie (bv messages).
- Lock je phone.
- Unlock je phone (opent in de daarvoor geopende applicatie, hier messages).
- Druk op de home knop om naar je homescreens te gaan.
- Geen widgets meer.
Om het probleem dan weer op te lossen:
- Phone opnieuw locken (maar deze keer vanaf je homescreens).
- Unlocken.
- Widgets zijn terug.
Zijn er nog mensen die deze bug tegenkomen?
[ Voor 0% gewijzigd door beele op 06-02-2013 15:48 . Reden: spelling fix ]
In gewone lockinfo had je van die plugins...
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Buddha_ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:20:
Hoe kan ik in godsnaam Twitter in Lockinfo 5 inschakelen.....nergens een optie.
In gewone lockinfo had je van die plugins...
www.vdzande.com
Googlen op: disable volume buttons cydiaRosmalen schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:33:
Niet echt een wares vraag volgens mij, maar ik ben op zoek naar een programmaatje oid om de fysieke volumeknoppen aan de zijkant van mijn ipad lam te leggen. Door een val van de ipad doen de knoppen raar en heb ik continu dat icoon "volume wijzigen" in beeld. Iemand enig idee?
Hoi!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gewoon updaten naar 6.1. Wat betreft jailbreak geen nadelen op 6.1 en je hebt gewoon de laatste IOS. Doe de update wel via iTunes, en niet op je iPhone zelf.zwembroek schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:08:
Even een vraagje, ik wil mijn iphone voor het eerst gaan jailbreaken. Op dit moment heb ik nog iOS 6.0 draaien. Is er een voordeel / nadeel om eerst naar iOS 6.1 te updaten?
1. Update naar 6.1 via iTunes
2. Even TinyUmbrella halen, iPhone aansluiten en "SHSH Blobs" opslaan (deze heb je nodig voor het geval je ooit een keer terug moet naar een oudere iOS)
3. Evasi0n (Google) downloaden, stappen volgen: Geniet van de jailbreak.
[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 06-02-2013 17:18 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik zeg ook niet dat dat niet kan, maar de Evasi0n jailbreak werkt ook gewoon op 6.1. Dus waarom niet eerst naar 6.1 updaten als het nog kan? Ik weet de change-log van 6.1 niet uit me hoofd, maar ze zullen vast enkele bugs hebben gefixed.MaxPoweR schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:19:
Ik heb gewoon een jailbreak gedaan op 6.0
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL

ronic1 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 07:01:
[mbr]*snip* geen warez[/]
maar hoe heb je die spotweb notificaties gedaan?
Royz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:23:
Vroeger:
[afbeelding]
vs Nu:
[afbeelding]
In spotweb zit een optie om notificaties te sturen naar o.a. notifo. als je de notifo app op je iphone installeert pusht hij ze gewoonronnym schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:05:
ff off-topic,
maar hoe heb je die spotweb notificaties gedaan?
[...]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Even de update van Evasi0n in cydia uitvoeren en hij doet het weer
Ipsw file downloaden en herstellen.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:48:
Heb IOS 6.1 geïnstalleerd via OTA. Nu wil ik een nieuwe versie IOS 6.1 installeren via ITunes en daarna jailbreaken. Wat kan ik doen?
Verwijderd

Daar heb je die jailbreak niet voor nodig toch?Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:12:
Ik wil tomtom erop installeren maar er staat steeds is mislukt heb vandaag me iPhone 4s gejail breakt moet ik nog iets installeren ofzo erbij dat het wel lukt? Want ik snap het ff niet
- Ga naar de Appstore
- Zoek op Tomtom
- Kies de gewenste versie en druk op 'kopen'
Verwijderd
ik heb die ipa gedownload van tomtom dus dat wil ik op me tomtom zetten via itunes maar staat misluktPhilipsFan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:23:
[...]
Daar heb je die jailbreak niet voor nodig toch?Now, that wasn't so hard
- Ga naar de Appstore
- Zoek op Tomtom
- Kies de gewenste versie en druk op 'kopen'
Komt omdat je hem niet gekocht hebt.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:24:
[...]
ik heb die ipa gedownload van tomtom dus dat wil ik op me tomtom zetten via itunes maar staat mislukt
Dus niet legaal, dus gaan we je eens even prettig niet helpen.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:24:
[...]
ik heb die ipa gedownload van tomtom dus dat wil ik op me tomtom zetten via itunes maar staat mislukt
Dank u!EricNL schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:17:
[...]
Gewoon updaten naar 6.1. Wat betreft jailbreak geen nadelen op 6.1 en je hebt gewoon de laatste IOS. Doe de update wel via iTunes, en niet op je iPhone zelf.
1. Update naar 6.1 via iTunes
2. Even TinyUmbrella halen, iPhone aansluiten en "SHSH Blobs" opslaan (deze heb je nodig voor het geval je ooit een keer terug moet naar een oudere iOS)
3. Evasi0n (Google) downloaden, stappen volgen: Geniet van de jailbreak.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kun je niet gewoon via Wi-Fi verbinden naar de hotspot van je iPhone?PhilipsFan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:45:
Weet iemand een tweak om de iPad automatisch te laten schakelen tussen Wifi en bluetooth? Als volgt: als ik thuis ben moet de iPad gewoon m'n eigen Wifi gebruiken. Als ik de deur uitga (met iPad en iPhone) dan moet de iPad automatisch verbinding maken met de personal hotspot van de iPhone via bluetooth. En uiteraard, als ik weer thuis ben moet ie weer verbinden met de Wifi en de personal hotspot vrijgeven zodat de iPhone ook weer op de Wifi kan. Kent iemand zoiets?
Dat kan wel, maar heeft twee nadelen: de verbinding wordt dan nog steeds niet verbroken als ik weer thuis ben, en (en deze verprutst het compleet) de batterij is heel snel leeg bij gebruik van de Wifi-hotspot, dus dat lost het probleem niet op...Serenity schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:19:
[...]
Kun je niet gewoon via Wi-Fi verbinden naar de hotspot van je iPhone?
bump, als nog mensen dit hebben kan ik een berichtje sturen naar de dev...beele schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:48:
Kan er iemand met dashboardX het volgende eens proberen:
- Eerst ervoor zorgen dat je enkele widgets op je homescreens hebt.
- Open een applicatie (bv messages).
- Lock je phone.
- Unlock je phone (opent in de daarvoor geopende applicatie, hier messages).
- Druk op de home knop om naar je homescreens te gaan.
- Geen widgets meer.
Om het probleem dan weer op te lossen:
- Phone opnieuw locken (maar deze keer vanaf je homescreens).
- Unlocken.
- Widgets zijn terug.
Zijn er nog mensen die deze bug tegenkomen?
Version 1.1
~~~~~~~~~~~
- prevent Weather app from appearing on iPads.
- mitigated the long reboot issue.
- fix issue with not working after connecting multiple iOS devices
- fix blinking of the jailbreak instructions on OS X.
- codesigned Mac app.
[ Voor 66% gewijzigd door ibrator op 07-02-2013 10:52 ]
signature
Kan ook updaten via Cydia als je Evasi0n al hebt.ibrator schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:50:
evasi0n V1.1 is zojuist gereleased: https://twitter.com/evad3rs
Version 1.1
~~~~~~~~~~~
- prevent Weather app from appearing on iPads.
- mitigated the long reboot issue.
- fix issue with not working after connecting multiple iOS devices
- fix blinking of the jailbreak instructions on OS X.
- codesigned Mac app.
Mijn probleem met de Weather app is in iedergeval opgelost
Heb ook de updates via Cydia binnengehaald, juist toen was mijn iPhone extreem lang aan het rebooten, dacht even van: dit gaat niet goednoteboeki schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:11:
[...]
Kan ook updaten via Cydia als je Evasi0n al hebt.
Mijn probleem met de Weather app is in iedergeval opgelost
[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 07-02-2013 12:09 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
(althans.. voordat de backup terug werd gezet... dat doet hij nu, kijken of hij het blijft doen)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Bij mij in eerste instantie werkte de weather app ook nog steeds niet na de update via Cydia.Tijgert schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:38:
De update installeren werkte niet om mijn Weer app te reviven, maar opnieuw JB'en met v1.1 wel.
(althans.. voordat de backup terug werd gezet... dat doet hij nu, kijken of hij het blijft doen)
Blijkbaar ligt/lag dit aan appsync, deze even verwijderen telefoon uit/aan te zetten en dan
moet de Weather app. het weer doen.
Te laat... heb net gerestoredBij mij in eerste instantie werkte de weather app ook nog steeds niet na de update via Cydia.
Blijkbaar ligt/lag dit aan appsync deze even verwijderen telefoon even uit/aan te zetten en dan
moet de Weather app. het weer doen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Telefoon soft reset gedaan, home+powerbutton?V3g3ta schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:21:
Ook na Appsync verwijderen werkt de weer app nog steeds niet.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
zover ik hier (en op andere fora) gelezen heb is de jailbreak goed ontvangen, ikzelf ben er heel erg blij meeDamian schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:00:
Hoe is de ervaring met Evasion? Ik heb met de oude voor 5.1 niet heel erg goed namenlijk. Redelijk veel vastlopers en dergelijk...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja, ook gedaan, geen succes.noteboeki schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:34:
[...]
Telefoon soft reset gedaan, home+powerbutton?
Apart.
Enige wat ik zou kunnen bedenken nog is de update eraf gooien zorgen dat appsync eraf is en dan de update nog een keer draaien.
Ander zal er niks anders op zitten dan opnieuw jailbreaken met Evasi0n 1.1
Je hebt verder geen gecrackte meuk erop staan?
Ik heb nog 2 bestanden verwijdert na het deleten van appsync.noteboeki schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:54:
[...]
Apart.
Enige wat ik zou kunnen bedenken nog is de update eraf gooien zorgen dat appsync eraf is en dan de update nog een keer draaien.
Ander zal er niks anders op zitten dan opnieuw jailbreaken met Evasi0n 1.1
Je hebt verder geen gecrackte meuk erop staan?
Zoek maar even op Google
tikfouten? tjah..m..
Het boss.iOS theme zal nog wel niet iPhone 5 compatible zijn zo te zien...
http://www.themeitapp.com...?package=com.tit.boss.ios
Nog tips v.w.b. mooie WinterBoard themes voor de iPhone 5?
👉🏻 Blog 👈🏻
theme genaamd jaku: http://www.szilveszter.ca/kraades schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:28:
Misschien off-topic maar omdat hier veel jailbreakers voorbij komen...
Het boss.iOS theme zal nog wel niet iPhone 5 compatible zijn zo te zien...
http://www.themeitapp.com...?package=com.tit.boss.ios
Nog tips v.w.b. mooie WinterBoard themes voor de iPhone 5?

Bdw, krijg bij het opstarten van cydia ook "gegevens verversen" en dan een GPG error: *********************./ Release: The following signatures were invalid: NODATA 2...
Excuus, wist niet dat de repo niet legaal was...
[ Voor 7% gewijzigd door gabn88 op 07-02-2013 20:15 ]
het probleem met whatsapp had ik ook als ik een bericht opende vanuit het notification center, weet ook niet hoe dit komt. (tot nu toe 3 keer gehad)gabn88 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:06:
Na de jailbreak en wat meuk (ipsum, lorem, NCSettings, NoNewsIsGoodNews, SwipteShiftCaret, xCon, biteSMS, 3G Unrestrictor) geinstalleerd te hebben gaat mijn iphone elke keer nadat ik een whatsapp bericht krijg in de safe mode... Dacht eerst dat het kwam door de direct reply voor whatsapp app, maar die heb ik verwijderd en nog steeds crashed de iphone steeds. Iemand een idee? (de whatsapp is gewoon gekocht)
Bdw, krijg bij het opstarten van cydia ook "gegevens verversen" en dan een GPG error: http://repocydia.com ./ Release: The following signatures were invalid: NODATA 2...
over die repo (wat je hier niet mag posten, dus dat zal zo wel weg worden gehaald) die is iid offline.. al 2 dagen nu!
Verwijderd

Hoe krijg jij die knopjes voor de "services" in Lockinfo?Royz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:23:
Vroeger:
[afbeelding]
vs Nu:
[afbeelding]
Vind trouwens de nieuwe Lockinfo ook niet zo fijn meer.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Idd een aanrader!Joepv schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:03:
Gisteren Auxo gekocht in Cydia. Is echt zo mooi gemaakt:
👉🏻 Blog 👈🏻
www.vdzande.com
Uhm begrijp je niet helemaal, je heb toch std al 5 rijen onder elkaar?Rosmalen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:11:
Iemand enig idee welk gratis appje wel werkt om vijf rijen iconen onder elkaar te krijgen?! Heb er een aantal geprobeerd maar krijg wel vijf kollomen, maar geen rijen. Thnx alvast!
Nee normaal 4 plus je dock.noteboeki schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:22:
[...]
Uhm begrijp je niet helemaal, je heb toch std al 5 rijen onder elkaar?
www.vdzande.com
Gewoon even afwachten. Komt vanzelf weer functionaliteit bij.Joepv schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:03:
[...]
Hoe krijg jij die knopjes voor de "services" in Lockinfo?
Excuus
www.vdzande.com
No prob, ben al zo gewend aan mn 5 dat ik ff moest omschakelen.Rosmalen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:40:
[...]
ExcuusDe extra iconen waren eigenlijk de enige reden tot jailbreaken
Ik gebruikte op mn i4 wel Iconoclasm, volgens mij kan je hiermee met extra rijen/kolommen werken.
Heb alleen geen idee meer of dit nu een gratis app of niet is.
[ Voor 129% gewijzigd door Damian op 08-02-2013 08:12 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Na de update naar ios6.1 en de envasion JB heb ik problemen met de telefoonverbinding.
Geregeld valt deze tijdens het bellen weg. Bekend probleem en/of een tip wat ik kan doen?
Ik zal in ieder geval dit weekend eens een restore doen.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Dat is NC Settings als ik je vraag goed begrijpJoepv schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:03:
Gisteren Auxo gekocht in Cydia. Is echt zo mooi gemaakt:
[video]
[...]
Hoe krijg jij die knopjes voor de "services" in Lockinfo?
Ik weet dat er in het begin van ios versie 4 er een bug was in de mobilewatchdog icm bepaalde modellen (destijds had mijn 3GS er last van. De mabilewatchdog file vervangen uit een eerdere (llatste v3 gellof ik) was toen een prima oplossing. Mischien is dit iets wat hier weer gebeurt. Dus de file van 5.1.1 plukken?johoo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:05:
Iphone 4S 5.1.1 jailbreak met absinthe, probleemloos.
Na de update naar ios6.1 en de envasion JB heb ik problemen met de telefoonverbinding.
Geregeld valt deze tijdens het bellen weg. Bekend probleem en/of een tip wat ik kan doen?
Ik zal in ieder geval dit weekend eens een restore doen.
Ik heb er echter nog geen last van gehad (3GS & 4).
-------
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Volgens mij is het enorm rustig op jailgebied van de atvLoneWolf schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:32:
Is het aan te raden om een apple tv3 op versie 5.02 te laten of kan je deze rustig upgraden naar 5.2 ? Dit ivm evt jailbreak in de toekomst
Hoi!
Ik zou er niet op wachten.LoneWolf schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:32:
Is het aan te raden om een apple tv3 op versie 5.02 te laten of kan je deze rustig upgraden naar 5.2 ? Dit ivm evt jailbreak in de toekomst
Met tiny umbrella je SSHblob eruitplukken, en de update doorvoeren.
Scheelt heel veel ergernissen mbt netwerkverbinding die ineens wegvalt.
Mocht er uiteindelijk een JB komen, dan kan je altijd nog downgraden dmv de opgeslagen backup
Hiermee update Cydia zijn werk in een 'dos omgeving.'
Hierna waren de meeste meldingen bij mij verdwenen
tikfouten? tjah..m..
Wel eerst even de APT 0.6 transitional package installerenfatihbatur schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:50:
Mensen die veel meldingen krijgen in Cydia kunnen via putty of terminal apt-get update invoeren.
Hiermee update Cydia zijn werk in een 'dos omgeving.'
Hierna waren de meeste meldingen bij mij verdwenen
Prachtig? Daar zijn de meningen over verdeeld, haha. Koop dan een Androidding, want je koopt een iPad omdat je juist het crappy unsnappy Android niet wilt.Boomlaars schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:18:
Heb Honeypad Pro op m'n ipad gezet, prachtige theme. De iKeyWi HD app is ook aan te raden, customizable toetsenbord met een extra rij.
[afbeelding]
Auxo heb ik er weer vanaf gegooid want het was me te buggy. Af en toe lege plaatsen ertussen etc. Ik gebruik eigenlijk alleen maar NCSettings, Bigify, Activator en Winterboard. Icoontjes op 80%, Glaskart Theme en wat gestures en het is perfect.
Meer mensen met dit probleem? Ik heb voor nu het gevoel dat het idee meer dan goed is, maar de uitwerking iets minder...

Ik kom van een Nokia N9 waar altijd bepaalde info (datum, tijd, gemiste berichten , oproepen, etc) op het scherm te zien is, ook al is deze gelocked.
Is dit op de Iphone ook mogelijk? Nu moet ik altijd de button bovenop of onderaan indrukken om te zien of er nieuwe berichten etc zijn.
Geen last van. En ik heb het toch al een dag 17 uur geinstalleerd.Jermaine schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:16:
Auxo, ja die übervette task-switcher met nog meer handigheidjes aan boord, laat mijn toestel nog wel eens respringen wanneer ik twee keer op de homebutton ram. Daarnaast zit ik wel eens tegen lege ruimtes tussen de screenshots te kijken en gisteren werden ineens alle screenshots vervangen door een "Don't be a pirate"-meme achtig iets.
Meer mensen met dit probleem? Ik heb voor nu het gevoel dat het idee meer dan goed is, maar de uitwerking iets minder...
👉🏻 Blog 👈🏻
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Je N9 had een AMOLED-scherm en had in die weergave van notificaties een scherm waarbij het grootste deel zwart was, toch? Dat zorgde er voor dat het praktisch niets verbruikte. Een iPhone heeft een veel beter scherm, maar geen AMOLED. Moet de backlight aan, dan verbruikt de iPhone gewoon meer dan een N9 met dat speciale scherm. Of er een tweak voor is, geen idee, maar wenselijk is het gewoon niet. En wat is nu de moeite om even één keer op een knop te tikken?tijs67 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:34:
Ik heb een Iphone 4s (IOS 6.1) met de recente jailbreak.
Ik kom van een Nokia N9 waar altijd bepaalde info (datum, tijd, gemiste berichten , oproepen, etc) op het scherm te zien is, ook al is deze gelocked.
Is dit op de Iphone ook mogelijk? Nu moet ik altijd de button bovenop of onderaan indrukken om te zien of er nieuwe berichten etc zijn.
Bedoel je toevallig Folder Icons? Ik zit er toevallig zelf ook op te wachten, ik heb hem nog niet werkend gekregen in iOS6.1 (Telefoon respringt bij het aantikken van een folder).ma9ma schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:53:
Ik zoek een tweak die ervoor zorgt dat in een folder-icon de icoontjes van de apps in die folder niet getoond wordt. Dus, de icoontjes worden wel ín de folder getoond, maar niet in de icoon van de folder. Had dit bij een vorige JB wel maar kan het nu niet meer vinden. Springtomize2 kan het in ieder geval (nog?) niet.
Ik wist niet dat de N9 veel minder verbruikt met zijn scherm. En het is ook niet veel moeite, maar ik vind het wel makkelijk dat je in 1 oogopslag bepaalde data kunt zien.me_mrtn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:24:
[...]
Je N9 had een AMOLED-scherm en had in die weergave van notificaties een scherm waarbij het grootste deel zwart was, toch? Dat zorgde er voor dat het praktisch niets verbruikte. Een iPhone heeft een veel beter scherm, maar geen AMOLED. Moet de backlight aan, dan verbruikt de iPhone gewoon meer dan een N9 met dat speciale scherm. Of er een tweak voor is, geen idee, maar wenselijk is het gewoon niet. En wat is nu de moeite om even één keer op een knop te tikken?
En het leek (lijkt) mij dat een kleine set aan data tonen niet veel extra stroom zou kosten.
Maar ik hoor graag als het via een tweak toch kan.
Nee, iets als Empty Folder Icons. Die het ook trouwens niet deed in iOS5, maar ik heb in iOS5 wel die functie gehad, weet alleen niet meer met welke tweak.Jermaine schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:30:
[...]
Bedoel je toevallig Folder Icons? Ik zit er toevallig zelf ook op te wachten, ik heb hem nog niet werkend gekregen in iOS6.1 (Telefoon respringt bij het aantikken van een folder).
Google weet dat soort zaken heel goed.Kjid schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:30:
Weet iemand hoe je sommige iconen kan verbergen (newsstand)? Het liefst door middel van een plist aanpassen ipv een cydia tweak
Bij mij wordt de iPhone 5 niet herkend???
Wat een nutteloze toepassing!?

[ Voor 42% gewijzigd door technorabilia op 08-02-2013 19:13 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Alle Apps staan achter elkaar. Mappen die gemaakt zijn waar Apps in staan zijn niet zichtbaar in iTunes. Op de telefoon wel.
En weet iemand een oplossing om dit te fixen?
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Voor jou misschien, maar dat kan mij echt niet boeien.kraades schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:11:
Maakt iemand gebruik van Theme It?
[...]
Wat een nutteloze toepassing!?
Ik vind een strak vlak / icoon mooier dan een icoon met kleine pruticoontjes. Dus voor mij zeker niet nutteloos.
In Cydia: NoNewsIsGoodNews en je Kiosk is wegKjid schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:30:
Weet iemand hoe je sommige iconen kan verbergen (newsstand)? Het liefst door middel van een plist aanpassen ipv een cydia tweak
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Heb Auxo nu sinds woensdag draaien en geen problemen. Heb het do not pirate icoon ook een keer gezien toen ik de app er nog "niet betaald" op had staat. Nu ik de app heb gekocht is het nog 1x voorgekomen en toen niet meer. Mijn vriendin draait de app vanaf het begin netjes legaal en heeft dit nog nooit gehad.kraades schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:41:
[...]
Geen last van. En ik heb het toch al een dag 17 uur geinstalleerd.
Ik heb vandaag alleen met bellen non-stop een slechte verbinding gehad, ik vraag me af of dit aan de jailbreak kan liggen. Ik bel nauwelijks dus kan niet echt vergelijken. Ik heb een maand na de release de iPhone 5 gekocht en heb pas 4x gebeld met het apparaat ofzo en daar zijn dan vandaag 2 telefoontjes bij gekomen. Maar het viel me op.
Yes that'll the case until we can push an update for new devices and iOS definitions.kraades schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:11:
Maakt iemand gebruik van Theme It?
All you need to do it turn Force Install to ON in the app's options and you're good to go.
boss.ios already works fine on iOS6.1, and an update is on its way.
Theme it app Team
info@themeitapp.com
[ Voor 72% gewijzigd door technorabilia op 08-02-2013 21:24 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Thanks!Joepv schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:53:
[...]
In Cydia: NoNewsIsGoodNews en je Kiosk is weg
Oke superleuk.
Waarschijnlijk wel. Heb je al geprobeerd om evasi0n als administrator op te startten?Kenny1001 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:43:
als ik mn iphone 4 aan mn windows 7 hang en Evasoin 1.2 start, kan ik niet op jailbreak klikken. Ben ik de enige?
Inderdaad, want GoT is geen helpdesk. Dat zijn echt kinderlijk eenvoudige zaken die je zelf prima kunt opzoeken.Kjid schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:00:
Oke superleuk.
Hoezo? Ieder zijn/haar keuze toch? Het ligt in de lijn van mijn postje, waarmee ma9ma ook eventueel "lege icons" kan faken. Ik erger me persoonlijk ook enorm aan die retedrukke icons van mapjes op een non-JB-iDevice...
Ben alweer heel wat leuke en handige apps tegen gekomen, iCaughtU, Auxo, Zephyr.
Nu is het alleen nog wachten op een thema van m'n favoriete themecreator
Ik wil nl. de bovenste rij icons verbergen:
http://img35.imageshack.us/img35/923/imageqyp.jpg
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik gebruikte nog wel eens iconoclasm.kraades schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:06:
Ik heb dezelfde vraag voor Gridlock. Ook niet compatible met iOS 6.1.
Ik wil nl. de bovenste rij icons verbergen:
http://img35.imageshack.us/img35/923/imageqyp.jpg
Wellicht kan het ook met iblank.
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods