dan las ik er overheen, jammer dan
dan was die van mij ook verkloot
zal het proberen, slecht geheugen
dan was die van mij ook verkloot
zal het proberen, slecht geheugen
[ Voor 21% gewijzigd door Manke op 10-01-2013 19:58 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Manke op 10-01-2013 19:58 ]
Ik hoop alleen dat ze niet de 'fout' maken die met 4.3.3 destijds gemaakt is, door op een paar dagen voor releaseaankondiging alsnog de JB uit te brengen.me_mrtn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:56:
[...]
Ze verwachten dat een deel van het proces onklaar wordt gemaakt met 6.1, wat overigens niet onoverkomelijk zou zijn. Maar waarom ze wachten is dat ze anders niets meer achter de hand willen hebben. Dat is een vereiste voor het uitkomen van een jailbreak. En zolang er mensen zijn die een jailbreak willen, zal er altijd een jailbreak uit blijven komen.
Dat had er mee te maken dat GeoHot met de eer wilde gaan strijken. Hij had toen toegang tot de jailbreak namelijk.FreshMaker schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:08:
[...]
Ik hoop alleen dat ze niet de 'fout' maken die met 4.3.3 destijds gemaakt is, door op een paar dagen voor releaseaankondiging alsnog de JB uit te brengen.
hierdoor heeft IOS5 - JB destijds ernstige vertraging opgelopen.
Nee, dat had ermee te maken dat GeoHot een andere exploit had gevonden die in de hardware van de iPhone 4 zat. Daardoor kon de exploit waar het Devteam mee bezig was bewaard blijven voor een volgende versie. Dat was eigenlijk heel slim van GeoHot. Maar doordat het met de timing heel slecht uitkwam (Devteam had al JB aangekondigd) leek het alsof ie ze te vlug af wilde zijn. Was trouwens versie 4.2me_mrtn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:15:
[...]
Dat had er mee te maken dat GeoHot met de eer wilde gaan strijken. Hij had toen toegang tot de jailbreak namelijk.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
[ Voor 96% gewijzigd door Flipm0de op 14-01-2013 22:03 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Manke op 14-01-2013 22:11 ]
Die bestaat niet voor OSX zie ik, de variant daarvan (pwnageTool) werkt alleen met de 4 en niet de 4s zie ik. Voor de 4s heb ik destijds absinthe gebruikt. Hier zit maar 1 knop opManke schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:10:
sn0wbreeze
hoef je niet eens naar dfu, restore mode is ook goed als je bij de zelfde versie blijft kwam ik achter
en daarna in itunes shift-restore doen en de firmware gemaakt door sn0wbreeze selecteren.
Je hebt de SHSH-blobs toch? Wat let je om een nieuwe custom te maken?Flipm0de schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:00:
Ik wil mn iphone met 5.1.1 verkopen. Hoe kan ik m het beste leegmaken? Als ik wil herstellen via itunes moet ik de nieuwste software installeren nl. en ben ik de JB kwijt. Kan van mn vorige iphone herinneren dat als ik t via het menu doe ' terug naar fabrieksinstellingen' dat ie dan in een soort loop komt en blijft herstellen. Iemand een tip?
Ik had een paar dagen geleden een 3gs 5.1.1 JB gerestored zonder shsh, in restore mode, geen dfu of pwnd dfu, stond ook raar te kijken dat het werkte.Flipm0de schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:30:
[...]
Die bestaat niet voor OSX zie ik, de variant daarvan (pwnageTool) werkt alleen met de 4 en niet de 4s zie ik. Voor de 4s heb ik destijds absinthe gebruikt. Hier zit maar 1 knop op
[ Voor 11% gewijzigd door Manke op 14-01-2013 23:42 ]
Pfff...ik hoop dat ze eens opschieten met die JB. Zit nu al maanden met m'n iPhone 5 zonder al m'n favoriete cydia tweaks
[ Voor 8% gewijzigd door Spam op 22-01-2013 15:13 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Die "exploit" jat je AppleID en wachtwoord zodra je die invoert geloof ik.Spam schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Pfff...ik hoop dat ze eens opschieten met die JB. Zit nu al maanden met m'n iPhone 5 zonder al m'n favoriete cydia tweaksIs wel behelpen hoor, zo alleen met die statische apple stock sw
![]()
Nu begreep ik dat misschien de beta 5 van 6.1 ook nog verder op zich laat wachten vanwege een een of andere chinese exploit. En dus duurt het nog langer voordat de heren de JB uitgeven....
[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 22-01-2013 15:55 ]
getver...fijn van die chinezen...me_mrtn schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:36:
[...]
Die "exploit" jat je AppleID en wachtwoord zodra je die invoert geloof ik.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Fijn dat je van die troep verspreid. Er zijn nog zat mensen die in de scene zitten, maar zuinig zijn op de exploits. Ze willen gewoon niet te veel prijsgeven. Daarbij heeft Comex (zonder 0) ook aangegeven dat hij zou stoppen, heeft GeoHot niets meer te betekenen en is i0n1c er mee gestopt. Maar die laatste is nu dan ook niets meer dan een zuurpruim. Verder zijn MuscleNerd, Pod2G en nog een hele stapel anderen die gewoon door blijven bikkelen en in de afgelopen dagen weer nieuwe exploits naar voren getoverd. Feit is dat er nu vijf exploits nodig zijn om een untethered jailbreak mogelijk te maken en dat is veel. Over je verhaal met de iPad 2 zit overigens fout.Xeanor schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:52:
De JB community is bijna dood. Die oprichter van de Cydia store heeft er meer dan een miljoen aan verdiend maar nooit ook maar een cent gestoken in continuiteit van de JB community. Degene die alle nieuwe devices meestal kraakte (c0mex) werkt nu voor Apple en er lijkt niemand anders te zijn die uberhaupt z'n best ervoor doet. Die jailbreaks lieten voorheen maanden op zich wachten omdat c0mex steeds niet het nieuwe device had. Zo ging dat in ieder geval met de iPad 2 volgens mij. Pas na een stuk of 4-5 maanden kreeg c0mex een iPad 2 van iemand en een week later was er een untethered JB beschikbaar. Nu is er bijna niets meer. Tethered JBs zijn gewoon onbruikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door PhilipsFan op 22-01-2013 21:53 ]
Ik koop een iPhone omdat ik iOS ontzettend fijn vind werken, maar ik mis soms hele kleine zaken zoals SBSettings. Apple heeft de afgelopen jaren ontzettend veel verwerkt in iOS, zaken die zijn ontstaan aan de hand van het jailbreaken. Nu heb ik sinds oktober een iPhone 5 in m'n bezit en ik mis die zaken af en toe echt wel hoor. Android is geen optie; geen enkel toestel heeft de bouwkwaliteit van een iPhone en het OS is gewoon gebrekkig om maar niet te spreken over onstabiel.Mizgala28 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:12:
Nou laat ik eerlijk zijn, je koopt een iPhone in mijn ogen toch echt met het gedachte dat het geen Android is, en als je dat wel verwacht door middel van een jailbreak dan is het je eigen persoonlijke keuze.
ITunes gewoon de update laten uitvoeren of handmatig zelf doen met de gedownloade ipsw-file?me_mrtn schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:58:
Bij een upgrade; doe het zoals gebruikelijk via iTunes en niet OTA.
Voor de zekerheid handmatig.noteboeki schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:44:
[...]
ITunes gewoon de update laten uitvoeren of handmatig zelf doen met de gedownloade ipsw-file?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Beetje inlezen. Een OTA update vervangt maar een deel van de bestanden. Hierdoor is het mogelijk dat er later problemen optreden bij jailbreaken of downgraden.fynrd1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 00:19:
Wat is mis met OTA?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Infinifolders zou niet in de App Store uit mogen komen, aangezien het iets fundamenteels aan iOS zelf zou veranderen. Overigens, pin je niet vast op die zondag hé.EricNL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:47:
Oh wat zou dat fijn zijn. Vanavond even via iTunes updaten naar 6.1 dan, en hopelijk zondag eindelijk een untethered jailbreak.
Ik kan echt niet wachten om eindelijk weer Infini-folders te kunnen gebruiken. Dat daar nog geen officiele app voor uit is zeg (of is die er wel, maar heb ik het gemist...?)
Nee dat weet ik natuurlijk. Ik bedoel ook alleen maar te zeggen dat ik het onvoorstelbaar vind dat er nog geen "legitieme" App uit is zodat je gewoon kunt scrollen in folders. Ik heb redelijk veel app's op mijn iPhone, en hoe triest is het als je gewoon 5-6 mapjes aan moet maken voor, bijvoorbeeld, je Games.me_mrtn schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:51:
[...]
Infinifolders zou niet in de App Store uit mogen komen, aangezien het iets fundamenteels aan iOS zelf zou veranderen. Overigens, pin je niet vast op die zondag hé.
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 29-01-2013 10:05 ]
Dit ken ik.EricNL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:04:
[...]
en hoe triest is het als je gewoon 5-6 mapjes aan moet maken voor, bijvoorbeeld, je Games.
tikfouten? tjah..m..
Misschien onbegrijpelijk, maar besef ook dat er vaak een hele plausibele verklaring is waarom bepaalde functionaliteit ontbreekt of juist wel is toegevoegd. Bijvoorbeeld het niet kunnen scrollen in een map. Vanuit technisch oogpunt totaal belachelijk. Bijzonder eenvoudig om te implementeren en toch kan het niet.EricNL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:04:
[...]
Nee dat weet ik natuurlijk. Ik bedoel ook alleen maar te zeggen dat ik het onvoorstelbaar vind dat er nog geen "legitieme" App uit is zodat je gewoon kunt scrollen in folders. Ik heb redelijk veel app's op mijn iPhone, en hoe triest is het als je gewoon 5-6 mapjes aan moet maken voor, bijvoorbeeld, je Games.
Ik wil het altijd netjes georganiseerd houden, en ik hou er zelf niet zo van om naar de verschillende schermen te swipen om me apps te zoeken. Ik heb het liefst gewoon 1 mapje voor Games, en 1 mapje voor "Gadgets" (Lees: alle overige troep)
Ik pin me ook absoluut niet vast, we wachten immers al lang, maar het zou wel erg fijn zijn, toch?
tikfouten? tjah..m..
Betalen mensen daar tegenwoordig voor? echt triest hoe lui sommige mensen zijn...fatihbatur schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:30:
sunday=funday
Mooiiiiiii![]()
heb al 9 afspraken gemaakt om idevices te jailbreaken. totaal 17 devices.
Ben ik helemaal met je eens. Ik geef Apple ook het grootste recht om het te maken hoe zij willen. Ik ben immers de consument, en ik geef mijn geld er aan uit. Ik verwoord mijn "frustratie" dan misschien ook verkeerd. Laat ik het anders zeggen: ik zie hier een gigantische kans voor Apple.Tjoekie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:10:
[...]
Misschien onbegrijpelijk, maar besef ook dat er vaak een hele plausibele verklaring is waarom bepaalde functionaliteit ontbreekt of juist wel is toegevoegd. Bijvoorbeeld het niet kunnen scrollen in een map. Vanuit technisch oogpunt totaal belachelijk. Bijzonder eenvoudig om te implementeren en toch kan het niet.
De reden waarom dit niet kan zit hem dan ook in het GUI ontwerp en niet in de techniek. Een map mag maximaal 12 apps bevatten. Op die manier kun je, na het openen van de map, in 1 oogopslag zien welke apps er in staan. Dit kan niet als je meer apps toe laat want dan zou je moeten scrollen omdat de onderste rij dan buiten beeld zou vallen. Kijk eens naar het menu in Android en je snapt meteen wat Apple heeft proberen te voorkomen. Ze willen geen ellenlange lijsten waarin je verticaal moet scrollen om te vinden wat je zoekt.
Helaas voor jouw is IOS gebouwd met de gedachte om apps te tonen en niet om ze weg te werken (alle "troep" in een map)
[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 31-01-2013 14:16 ]
Inderdaad nogal zielig..Mizgala28 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:15:
[...]
Betalen mensen daar tegenwoordig voor? echt triest hoe lui sommige mensen zijn...
Tuurlijk ,want als er iets mis gaat, dan kunnen ze iemand aanwijzen die schuldig is.. Niet dat dat reëel is, maar naar mijn ervaring komen ze altijd terug met een hoop shit...
FreeReef.nl
En dit is nu best een reeel risico, want er duiken af en toe (officiele) Apps op die aan jailbreakdetectie doen. Totnutoe met Ziggo TV en Skype meegemaakt. Volledig kansloos natuurlijk, want iemand met een jailbreak heeft _volledige_ controle over z'n device en kan dus ook die apps voor de gek houden, maar als je niet technisch bent onderlegd... Als ik een device voor iemand anders jailbreak, dan geef ik iig de instructie om van Cydia af te blijven, want daar kun je je device lelijk mee in de knoop helpen als je niet weet wat je aan het doen bent. Cydia dwingt bijvoorbeeld niet bij alle pakketten af dat het pakket compatible is met de IOS-versie die je op dat moment draait.World Citizen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:04:
[...]
Tuurlijk ,want als er iets mis gaat, dan kunnen ze iemand aanwijzen die schuldig is.. Niet dat dat reëel is, maar naar mijn ervaring komen ze altijd terug met een hoop shit...
"ja, jij hebt toch mijn PC geïnstalleerd 3 kwart jaar geleden... want hij doet het niet meer... dat is jouw schuld"
maar alle tweaks kan je toch alleen vai Cydia binnen halen? waarom zou je iemand zijn telefoon jailbreaken om dan vervolgens geen tweaks te gaan gebruiken?PhilipsFan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:16:
[...]
En dit is nu best een reeel risico, want er duiken af en toe (officiele) Apps op die aan jailbreakdetectie doen. Totnutoe met Ziggo TV en Skype meegemaakt. Volledig kansloos natuurlijk, want iemand met een jailbreak heeft _volledige_ controle over z'n device en kan dus ook die apps voor de gek houden, maar als je niet technisch bent onderlegd... Als ik een device voor iemand anders jailbreak, dan geef ik iig de instructie om van Cydia af te blijven, want daar kun je je device lelijk mee in de knoop helpen als je niet weet wat je aan het doen bent. Cydia dwingt bijvoorbeeld niet bij alle pakketten af dat het pakket compatible is met de IOS-versie die je op dat moment draait.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
misschien dat jij het op deze manier doetMizgala28 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:15:
[...]
Betalen mensen daar tegenwoordig voor? echt triest hoe lui sommige mensen zijn...
[ Voor 31% gewijzigd door forzabesiktas op 31-01-2013 17:55 ]
tikfouten? tjah..m..
Er zijn er ook die cake en share willen gebruiken, omdat die "gratis" zijnspartacusNLD schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:35:
maar alle tweaks kan je toch alleen vai Cydia binnen halen? waarom zou je iemand zijn telefoon jailbreaken om dan vervolgens geen tweaks te gaan gebruiken?
Voor de gratis apps natuurlijk. De meeste niet-tweakers zitten ook niet echt te wacht op uh, tweaksspartacusNLD schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:35:
klopt het dat je voordat je een iphone 5 kan jailbreaken je eerst via iTunes moet syncen dan een reseverkopie moet maken en vervolgens de reseverekopie terug moet zetten en dan dus de jailbreak doen via http://evasi0n.com/ ?? (als hij uit is)
dat is zo.. sorry![]()
[...]
maar alle tweaks kan je toch alleen vai Cydia binnen halen? waarom zou je iemand zijn telefoon jailbreaken om dan vervolgens geen tweaks te gaan gebruiken?
Het was niet op die manier bedoelt, ik dacht dat je letterlijk "klanten" bedoelde en niet familie, vrienden enz.fatihbatur schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:52:
[...]
misschien dat jij het op deze manier doet
met afspraken bedoel ik dat ik familieleden en buren met idevices vertel dat ze het op een bepaald tijdstip achter kunnen laten zodat ik ze allemaal tegelijkertijd jailbreak![]()
tuurlijk kunnen bepaalde mensen het zelf.
ik zeg gewoon netjes wat ze mogen doen en wat niet (cydia niet aanraken bv) tweaks en themes die ze willen installeer ik voor ze, scheelt veel werk en weten ze zeker dat ze niets verkeerd doen.
bv. als jij een auto heb en 0 verstand van de motor die erin zit ga je toch ook niet een distributieriem zomaar vervangen als je het aan de experts achter kan laten voor niets en noppes en geen vraagtekens achteraf.
toch jammer dat mensen gelijk vooroordelen trekken
Dan bied ik mijn excuses aan, verkeerd begrepen van beide kanten.Mizgala28 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:16:
[...]
Het was niet op die manier bedoelt, ik dacht dat je letterlijk "klanten" bedoelde en niet familie, vrienden enz.
En het vergelijken van een auto met een iPhone is niet echt goed, jaibreaken is simpel te doen tenzij je specifieke wensen hebt op gratis apps na, een auto repareren is een andere koek, dat doet een pc niet voor je en youtube zal dan erg waardeloos blijken als je begrijpt wat ik bedoel.
tikfouten? tjah..m..
Ach Stefan Esser is enorm verzuurd tegenwoordig en hangt de moraalridder uit. Het nieuwe Evad3rs-team doet daar gelukkig geen hol op uit. An zich heeft ie wel een punt dat de publieke jailbreaks ook worden gebruikt door bedrijven en overheden, maar zonder publieke jailbreaks zal dat niet anders zijn. Nu loopt ie zich op te winden dat er advertenties en een donatieknop op de site aanwezig is, lekker boeiend. Voor zover ik weet heeft het hele team een baan en zijn ze hier niet van afhankelijk. En als jij een donatie wil doen, is dat toch jouw goed recht?fatihbatur schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:19:
[...]
Ik zie tevens wel dat i0nic enorm tekeer gaat op twitter tegen evad3rs, hoop niet dat de jailbreak hierdoor delayed wordt
Dat is al opgelost, gebruik vanuit Cydia -> tsProtector (gratis versie).En dit is nu best een reeel risico, want er duiken af en toe (officiele) Apps op die aan jailbreakdetectie doen. Totnutoe met Ziggo TV en Skype meegemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Tijgert op 01-02-2013 13:11 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Hoi!
Weet ik, maar heeft me wel weer hoofdbrekens gekost. Skype is dan tenminste eerlijk en meldt meteen bij het opstarten dat het alleen werkt op ongemodificeerde devices. Die eikels van Ziggo volstaan me de melding dat live tv 'nu even' niet werkt, zoals zo vaak. Pas na verloop van tijd ging het me opvallen. Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat apps zelf jailbreakdetectie doen, volgens mij is het ook niet legaal, de app kijkt dus op plekken waar hij niet zou mogen kijken. Het is wat mij betreft mijn eigen zaak of ik jailbreak of niet. Ziggo meldde wel op de website dat de app alleen 'ondersteund wordt' op apparaten zonder jailbreak, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet werkt. Bovendien was toen nog niet bekend waar het door kwam en uiteraard wist de helpdesk ook van niks.Tijgert schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:09:
[...]
Dat is al opgelost, gebruik vanuit Cydia -> tsProtector (gratis versie).
Daarmee hou je alle calls tegen naar het filesysteem. Werkt als een charm en ik kan op elke gejailbreaked device Ziggo kijken.
Hij ergert zich eraan dat het jailbreakteam zich erop laat voorstaan dat het allemaal publiek en vrij beschikbaar is, maar ondertussen wel donaties accepteert en bergen ads op z'n website heeft. Ik zit er niet zo mee. Apple zou het zich meer moeten aantrekken, blijkbaar is er een enorme markt voor, ook nu nog. Geef users een jailbreak-switch, desnoods tegen betaling. Het imago van altijd perfect werkend is nu wel voldoende gevestigd...me_mrtn schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Ach Stefan Esser is enorm verzuurd tegenwoordig en hangt de moraalridder uit. Het nieuwe Evad3rs-team doet daar gelukkig geen hol op uit. An zich heeft ie wel een punt dat de publieke jailbreaks ook worden gebruikt door bedrijven en overheden, maar zonder publieke jailbreaks zal dat niet anders zijn. Nu loopt ie zich op te winden dat er advertenties en een donatieknop op de site aanwezig is, lekker boeiend. Voor zover ik weet heeft het hele team een baan en zijn ze hier niet van afhankelijk. En als jij een donatie wil doen, is dat toch jouw goed recht?
Apple interesseert het niet zo dat jij graag SBSettings of een andere tweak wilt draaien. Wat Apple wel interesseert is die app store vol betaalde apps die ineens allemaal gratis beschikbaar komen na een jailbreak. Maak je maar geen illusies. Ja, er zijn genoeg mensen die bepaalde tweaks willen uitvoeren en daarvoor een jailbreak nodig hebben. Maar verreweg de meeste mensen willen het gewoon vanwege de "gratis" apps.PhilipsFan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:42:
Apple zou het zich meer moeten aantrekken, blijkbaar is er een enorme markt voor, ook nu nog. Geef users een jailbreak-switch, desnoods tegen betaling. Het imago van altijd perfect werkend is nu wel voldoende gevestigd...
Je hebt geen jb nodig om apps buiten de AppStore te kunnen installeren hoor.Tjoekie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:05:
[...]
Apple interesseert het niet zo dat jij graag SBSettings of een andere tweak wilt draaien. Wat Apple wel interesseert is die app store vol betaalde apps die ineens allemaal gratis beschikbaar komen na een jailbreak. Maak je maar geen illusies. Ja, er zijn genoeg mensen die bepaalde tweaks willen uitvoeren en daarvoor een jailbreak nodig hebben. Maar verreweg de meeste mensen willen het gewoon vanwege de "gratis" apps.
Hoi!
[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 01-02-2013 16:30 ]
Er zijn genoeg andere repo's die exact dezelfde functie vervullen...Xeanor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:06:
De *snip* repository is er toch mee gestopt? Dus het is ook al niet meer zo vreselijk simpel om illegaal" apps te installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 01-02-2013 16:31 ]
Verwijderd
Ik vind *snip* wel een goed alternatief, je hoeft niet eerst naar een externe downloadpartij te gaan en ziet er grafisch ook nog wat mooier uit.Xeanor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:06:
De *snip* repository is er toch mee gestopt? Dus het is ook al niet meer zo vreselijk simpel om "illegaal" apps te installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 01-02-2013 16:31 ]
Via sync?EWK schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:03:
[...]
Je hebt geen jb nodig om apps buiten de AppStore te kunnen installeren hoor.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Geen JB voor Apple TV 3. Wat een waardeloos apparaat zo..
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
gewoon bijwerken of herstellen.... zonder shift of alt knoppen in te drukken.SkyStreaker schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:08:
Ik wist niet dat dat kon? Hoe doe je dat?
[ Voor 9% gewijzigd door forzabesiktas op 02-02-2013 19:51 ]
tikfouten? tjah..m..
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
tikfouten? tjah..m..
Ik mag dus ook niet discussieren over een artikel op jullie frontpage? Dat heeft alles met een jailbreak te maken. Tevens vroeg er helemaal niemand naar warez, noch linkte ik er naar.Daedalus schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:33:
[mbr]Zoals duidelijk in de topicwaarschuwing staat: vragen over warez zijn hier niet toegestaan. Hoe je aan je illegale meuk komt mag je fijn zelf uitzoeken, daar is hier op GoT geen plek voor. Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright[/]
[ Voor 18% gewijzigd door Xeanor op 02-02-2013 22:34 ]
Dit is niet het topic om te discussiëren over het beleid, daarvoor kun je terecht in 3i Feedback. Dat gezegd hebbende: het linken naar of het discussiëren over (repos met) warez is iets wat we expliciet op het forum verbieden. De frontpage staat los van dit beleid, en je kunt prima daar, onder het artikel, discussiëren als je dat wilt. Voor een verdere discussie over het beleid kun je terecht in het feedback-topic, of LAXeanor schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:28:
[...]
Ik mag dus ook niet discussieren over een artikel op jullie frontpage? Dat heeft alles met een jailbreak te maken. Tevens vroeg er helemaal niemand naar warez, noch linkte ik er naar.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Vind het wel grappig hoe die vent zich helemaal kan opwinden over het jailbreaken en kraken tegenwoordig. Dat niemand nog z'n "Xbox-verleden" gebruikt is wel grappig eigenlijk.PhilipsFan schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:12:
Allemachtig, wat is die i0n1c irritant zeg. Ik heb 'm geunfollowed, wordt er gek van. Zeurkous.
lukt je 100%. wellicht staat er zelfs nog een oudere firmware op.PhilipsFan schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:17:
Ja, ik moet nog maar zien of het vandaag lukt, heb een nieuwe iPad mini en iPhone 5 gekocht speciaal voor deze jailbreak, die liggen dus nog te wachten in de verpakking...
tikfouten? tjah..m..
Hoi!
Jaja, we hebben nog even. Maar ik kan niet zien welke firmware erop staat, want ze zitten nog in de folie. Mocht die hele jailbreak niet uitkomen en het blijkt allemaal een scam te zijn, dan breng ik ze terug en blijf ik lekker bij mijn 4S op 5.1.1 met jailbreak.fatihbatur schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:37:
[...]
lukt je 100%. wellicht staat er zelfs nog een oudere firmware op.
als de de super bowl aanhouden komt het over iets meer dan 13 uur uit
Is geen scam, de oude vertrouwde mensen (MuscleNerd, Pod2G) werken er aan. Apple zal sowieso snel een update uitbrengen voor iOS aangezien er enkele fundamentele fouten nog inzitten, onafhankelijk van de jailbreak. Maar het patchen van deze exploits zal niet zo een twee drie gebeuren aangezien er vijf patches dienen te worden gemaakt.PhilipsFan schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:22:
[...]
Jaja, we hebben nog even. Maar ik kan niet zien welke firmware erop staat, want ze zitten nog in de folie. Mocht die hele jailbreak niet uitkomen en het blijkt allemaal een scam te zijn, dan breng ik ze terug en blijf ik lekker bij mijn 4S op 5.1.1 met jailbreak.
Worst case scenario is nu dat Apple zelf al een van de exploits heeft gevonden, deze express heeft achtergehouden en dinsdag 6.1.1 uitbrengt. Dag jailbreak...
Jawel, maar er hoeft maar 1 van deze bugs te worden gepatcht om de jailbreak onbruikbaar te maken. Daarnaast weet ik niet wat de status is van de replay-attacks mbv blobs op apparaten boven de iPad 2, dus het is maar de vraag of iOS 6.1 na het uitkomen van 6.2 nog weer te installeren valt.me_mrtn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:31:
[...]
Is geen scam, de oude vertrouwde mensen (MuscleNerd, Pod2G) werken er aan. Apple zal sowieso snel een update uitbrengen voor iOS aangezien er enkele fundamentele fouten nog inzitten, onafhankelijk van de jailbreak. Maar het patchen van deze exploits zal niet zo een twee drie gebeuren aangezien er vijf patches dienen te worden gemaakt.
Bootrom is voorbij, al niet meer toegankelijk en daarnaast zo goed als bugvrij. Bootrom is immers niet zo groot. Verwachting is dat de enige fout nog in mogelijke Lightning-schrijfsels zit, omdat Lightning nieuw is. Dat de A4-devices jailbroken 4 life zijn, heeft niets te maken met nieuwe exploits; die zouden immers niet werken onder A5+. Overigens patcht Apple één exploit (wat ze nooit doen) dan ligt er nog wel wat achter de hand bij het nieuwe dev team. Saurik komt z'n beloftes ook niet waar, ben je Cydia for Mac niet vergeten dat nog voor de officiële MAS zou uitkomen?PhilipsFan schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:42:
[...]
Jawel, maar er hoeft maar 1 van deze bugs te worden gepatcht om de jailbreak onbruikbaar te maken. Daarnaast weet ik niet wat de status is van de replay-attacks mbv blobs op apparaten boven de iPad 2, dus het is maar de vraag of iOS 6.1 na het uitkomen van 6.2 nog weer te installeren valt.
Al met al wordt het toch wel wat moeilijker en onzekerder of jailbreaken wel lukt. Ik begrijp bijvoorbeeld ook niet waarom Jay Freeman (de gast achter Cydia) niet flink investeert in het vinden van bugs, hij verdient tenslotte flink aan jailbreaken.
Als straks de iPhone 4 niet meer wordt ondersteund (misschien wel vanaf iOS7) dan wordt het nog lastiger, omdat deze nog steeds veel gebruikt wordt voor het vinden van bugs. Deze kan immers dankzij limera1n altijd gejailbreakt worden. Dus het wordt wel es weer tijd voor een flinke misser in de bootrom van een modern apparaat (iPhone 5 of iPad 4)...
[ Voor 98% gewijzigd door Bla op 22-09-2014 20:39 ]
mooi mooi, gisteren heel de dag tot 2 uur snachts gewachtBla schreef op maandag 04 februari 2013 @ 06:17:
https://twitter.com/pod2g/status/298248375990640641
Als het goed is komt ie dus vandaag uit om 12:00 EST (18:00 voor ons).
tikfouten? tjah..m..
website lag gisteren heel de dag door enkele minuten plat.Chrisjuh_15 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:58:
Ik denk dat ik dan een uurtje of 2 a 3 wacht. Heel de wereld zit op deze jailbreak te wachten, denk dat de site binnen de kortste keren plat ligt!
Niettemin, petje af en kudos voor deze gasten!![]()
tikfouten? tjah..m..
Het scheelt dat ze in ieder geval Anti DDoS maatregelen hebben genomen. Of het ook stand houd is nog maar de vraag, maar ik ben bang dat ze ook gewoon niet genoeg capaciteit hebben om aan de grote, verwachte, hoeveelheid aanvragen kunnen voldoen.Chrisjuh_15 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:58:
Ik denk dat ik dan een uurtje of 2 a 3 wacht. Heel de wereld zit op deze jailbreak te wachten, denk dat de site binnen de kortste keren plat ligt!
Niettemin, petje af en kudos voor deze gasten!![]()
Idd, ik wil eerst reacties van anderen horen mbt de iPhone 5. Mijn iPad 3 zal ik wel direct JB denk ik. Eerst even 6.1 installeren, had een slag om de arm gehoudenEricNL schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:27:
[...]
Als het daadwerkelijk om 18:00 gereleased wordt, dan zou ik gewoon lekker vanavond op je gemakje om 20:00 of 21:00 proberen. Heb je ook geen gezeur met het wel of niet kunnen binnenhalen, en dan heb je ook nog tijd om even de eerste reactie's af te wachten.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
cloudfare is een cheap ass anti ddos beveiligingRoyz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Idd, ik wil eerst reacties van anderen horen mbt de iPhone 5. Mijn iPad 3 zal ik wel direct JB denk ik. Eerst even 6.1 installeren, had een slag om de arm gehouden
tikfouten? tjah..m..
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-02-2013 12:57 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je hoeft niet persé via de site binnen te halen. Zodra de jailbreak uit is, zal deze ongetwijfeld in enkele minuten op usenet en torrents staan.EricNL schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:27:
[...]
Het scheelt dat ze in ieder geval Anti DDoS maatregelen hebben genomen. Of het ook stand houd is nog maar de vraag, maar ik ben bang dat ze ook gewoon niet genoeg capaciteit hebben om aan de grote, verwachte, hoeveelheid aanvragen kunnen voldoen.
Als het daadwerkelijk om 18:00 gereleased wordt, dan zou ik gewoon lekker vanavond op je gemakje om 20:00 of 21:00 proberen. Heb je ook geen gezeur met het wel of niet kunnen binnenhalen, en dan heb je ook nog tijd om even de eerste reactie's af te wachten.
Redsn0w wordt toch via google aangeboden? Ik denk dat ze deze nieuwe jailbreak via google zullen hosten of anders diensten zoals mega. Ze zouden wel dom zijn als het zelf zouden hosten.EricNL schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:27:
[...]
Het scheelt dat ze in ieder geval Anti DDoS maatregelen hebben genomen. Of het ook stand houd is nog maar de vraag, maar ik ben bang dat ze ook gewoon niet genoeg capaciteit hebben om aan de grote, verwachte, hoeveelheid aanvragen kunnen voldoen.
officele mirrors van modmyi bv is wel veilig, maar mensen zullen ook misbruik maken van de release en gewoon een virus zippen.me_mrtn schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:34:
Binnen de kortste keren zijn er mirrors.
[ Voor 0% gewijzigd door forzabesiktas op 04-02-2013 13:56 . Reden: typfout :X ]
tikfouten? tjah..m..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq