[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Jup, die voegt ondersteuning voor de iPad 2,4 door, oftewel de revisie van de A5-chip voor de iPad 2. Zal het een en ander vanavond bijwerken in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Jup, die voegt ondersteuning voor de iPad 2,4 door, oftewel de revisie van de A5-chip voor de iPad 2. Zal het een en ander vanavond bijwerken in de startpost.
haha, komt dat mooi uit.
Heb net vanmiddag een nieuwe ipad2 binnen gekregen voor mijn zus dat een 2,4 versie bleek te zijn.
Had haar net een bericht gestuurd dat ze mogelijk enkele dagen moest wachten tot ik die kon jailbreaken.
Die enkele dagen bleken dus minder dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59
Even een vraagje; ik lees continue dat je je devices moet updaten naar 5.1.1 via iTunes maar ik heb dat gedaan via de automatische update in de device zelf (via Wifi). Moet ik dat nou nog een keer doen via iTunes of kan ik volstaan met het maken van een backup en dan de volgende stappen te doorlopen?

Alle vier mijn devices hebben dus nu 5.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ferret schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:47:
Even een vraagje; ik lees continue dat je je devices moet updaten naar 5.1.1 via iTunes maar ik heb dat gedaan via de automatische update in de device zelf (via Wifi). Moet ik dat nou nog een keer doen via iTunes of kan ik volstaan met het maken van een backup en dan de volgende stappen te doorlopen?

Alle vier mijn devices hebben dus nu 5.1.1.
Merk je snel genoeg hé

Waarschijnlijk zal je toch via iTunes moeten updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:26
Via device werkt ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik heb ook via iPad zelf gedaan en daarna gejailbreaked. Ging prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Volgens mij moet dat inderdaad niet echt uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Helemaal feilloos werkt de FOTA niet, zo is het bij mij zelf ook niet helemaal lekker gegaan. De update ging opzich prima, maar de jailbreak werkte daarna niet. Om het helemaal uit te sluiten kun je het beste de firmware binnenhalen via iTunes of via een site als deze of deze.

[ Voor 10% gewijzigd door me_mrtn op 31-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ik heb het over OTA gedaan, nergens problemen mee met de JB.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
havana schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:24:
Ik heb het over OTA gedaan, nergens problemen mee met de JB.
Slechts een heel klein percentage kan er last van hebben, zoals ook aangegeven door Pod2G. Maar de oorzaak van dit probleem is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Vandaag heeft er zich weer een problemen voor gedaan, hopelijk kunnen jullie mij weer van dienst zijn?

Wanneer ik een source in Cydia probeer toe te voegen krijg ik en verificatie fout: ''geen verbinding met de server mogelijk''.

Ik heb al wat rond gekeken op internet maar daar kon ik niet veel nuttigs uit halen. Overigens heb ik geen emulator geïnstalleerd (wat het probleem eventueel kan veroorzaken).

iPad 3 (Wifi), IOS 5.1.1, Cydia 1.1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ me_mrtn -> erg handige site trouwens!
Die ga ik onthouden (misschien ook handig voor in de startpost?).
Had ik eerder moeten weten!

@ PixellBox -> neem aan dat je de repo wel goed invult?
Heb dat soms ook wel eens, maar dan heb k bijv. een typevaut gemaakt...

[ Voor 35% gewijzigd door Tha BasZ op 31-05-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Tha Basz, ik heb het probleem met elke repo die ik probeer toe te voegen. Zelf wanneer ik een repo verwijder en daarna weer toe voeg, krijg ik de foutmelding.

EDIT: Gefixed door opnieuw te jailbreaken

[ Voor 12% gewijzigd door PixellBox op 31-05-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tha BasZ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:05:
@ me_mrtn -> erg handige site trouwens!
Die ga ik onthouden (misschien ook handig voor in de startpost?).
Had ik eerder moeten weten!
Ja, dat is ook een goed idee. Ben sowieso van plan om de startpost geheel nieuw in te richten. Zaken als firmwares ouder dan iOS4 er sowieso uit en verwijzen naar oudere startposts, onderscheid tussen 3GS, A4- en A5(x)-devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
ik heb sinds gisteren mijn IPAD 2 (5.1.1 ios) voorzien van jailbreak. Ik heb een Iphone 4S en die wil ik niet jailbreaken.

Is het mogelijk om de apps die ik op mijn IPAD 2 hebt staan, op ene of andere manier ook op Iphone 4s te installeren? en voordat ik had mijn IPAD 2 voorzien van jailbreak, had ik al paar apps gekocht, zijn anders die apps wel te krijgen op mijn iphone 4s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:17

fynrd1

Fooled by Randomness

kardox schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:34:
ik heb sinds gisteren mijn IPAD 2 (5.1.1 ios) voorzien van jailbreak. Ik heb een Iphone 4S en die wil ik niet jailbreaken.

Is het mogelijk om de apps die ik op mijn IPAD 2 hebt staan, op ene of andere manier ook op Iphone 4s te installeren? en voordat ik had mijn IPAD 2 voorzien van jailbreak, had ik al paar apps gekocht, zijn anders die apps wel te krijgen op mijn iphone 4s?
Je wilt illegale apps van je ipad op een niet gejailbreakte iphone zetten?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Het is niet de bedoeling om hulp te vragen bij warez.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Ja, kan heel makkelijk. Ga op je iPhone naar App store en schaf de apps aan.

Om maar even wat serieuzer te zijn. Bij het plaatsen van een post in dit topic staat er een duidelijke waarschuwing over het beleid omtrent warez en het bespreken daarvan.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als je zo wilt reageren, staat er boven het tekstveld een rood tekstvak met knalblauwe tekst erin. Lees die eens een paar maal. En zoals k5052 al zei.
En voordat ik mijn ipad2 had voorzien van jailbreak had ik een aantal handige apps gekocht. Zijn anders die apps wel op mijn iphone te verkrijgen?
Als je dezelfde AppleID gebruikt op beide apparaten kun je de gekochte apps gewoon uit de App Store halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Dat kan wel wat vriendelijker... daarbij gaat het nog steeds over warez.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nou dan ben je wel erg kortzichtig als je zegt dat jailbreaken gelijk staat aan illegale apps downloaden. Jailbreaken is legaal. Je zei daarnaast dat je 'een paar apps' al gekocht had, dat is dus de minderheid van alle apps.

Waarschuwing is duidelijk genoeg, of niet? Daaraan moet je je houden, anders ga je maar ergens anders klagen. Er is al genoeg gezeur geweest in het verleden op dit forum.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:36
De andere apps kunnen toch gratis zijn?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:56:
De andere apps kunnen toch gratis zijn?
Klopt, maar in zijn tweede post geeft ie aan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
*knip*

:/

[ Voor 100% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hou alsjeblieft op. Je hebt een paar dingen fout; zo zit je al fout met je vraag met betrekking tot je AppleID en je apps. Dat is overigens een vrij makkelijk op te zoeken iets. Daarnaast zijn je zinnen ontzettend moeilijk te ontcijferen (een hoofdletter hier en daar zal niemand erg vinden) en kun je ook anders op anderen reageren wat mij betreft. Over warez en andere zaken, dat wordt gewoon niet besproken. Ook kleine toespelingen worden gewoon niet getolereerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
Heren, speeltijd is over, laten we stoppen voordat we weer een TOPICWAARSCHUWING krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
kardox schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:34:

Als het geen iPad-apps zijn wel
anders zul je ze idd opnieuw moeten aanschaffen, voor de iphona
Als het "hybrid"apps zijn ( voor beide apparaten, zoals Facebook dat doet ) dan is het geen probleem.
Maar vaak zijn er gewoon domweg 2 apps te kopen, een kleine, en een grote 'versie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe kan ik van random witte iconen afkomen? is daar een bugfix voor? Ik kan er in iedergeval niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Respring

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wardoor ontstaan die witte icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
fynrd1 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:05:
Hoe kan ik van random witte iconen afkomen? is daar een bugfix voor? Ik kan er in iedergeval niks over vinden
Als ik daar weer eens last van heb, dan start ik iWipeCache op (te vinden op Cydia) en doe daarna een reboot.
Meestal is het probleem dan opgelost. Voor die enkele keer dat het niet verdwenen is, herhaal ik dit.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik zet ze in een folder erbij
en vaak zijn ze een tijdje later ( dagen? ) verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Die witte iconen zijn soms van apps als FieldTest, oftewel kleine shortcuts voor diagnostiek van Apple zelf. Via bepaalde nummercodes in de dialer kun je ze ook oproepen. Een respring lost het wel op. Ze verschijnen meestal nadat je iets uit Cydia hebt gedownload, althans meest voorkomende. Mocht je witte iconen krijgen van gewone apps, dan is er iets niet helemaal goed gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

in sbsettings libhide uitvinken schijnt vaak te helpen.
als je dan nog icoontjes wilt verbergen springtomize2 ervoor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 12:32

iMars

Full time prutser

me_mrtn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:03:
Die witte iconen zijn soms van apps als FieldTest, oftewel kleine shortcuts voor diagnostiek van Apple zelf. Via bepaalde nummercodes in de dialer kun je ze ook oproepen. Een respring lost het wel op. Ze verschijnen meestal nadat je iets uit Cydia hebt gedownload, althans meest voorkomende. Mocht je witte iconen krijgen van gewone apps, dan is er iets niet helemaal goed gegaan. :P
Ik krijg het soms ook bij gewone apps, totaal random, maar een respring verhelpt dat bij mij iedere keer tot nu toe ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik krijg het ook regelmatig en ik vind dat eigenlijk best vervelend. Een respring verhelpt het probleem inderdaad even, maar als ik bijvoorbeeld af en toe via Installous een app installeer doet het probleem zich helaas weer voor. Ik kan er mee leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of ze straks iOS 6 ook kunnen kraken. Bij Nintendo hebben ze de copy protection nu volledig in control, de 3DS has copy protection that is "too sophisticated to explain". En inderdaad, nog steeds niet gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al gekraakt toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
In ieder geval heeft i0n1c aangegeven dat hij nog exploits heeft voor iOS, maar gezien zijn huidige mening over het jailbreaken ziet het er niet naar uit dat dat ook zal volgen in een publiekelijke jailbreak. Pod2G had geloof ik ook nog wat achter de hand, dus kansloos is het niet. Dat is in ieder geval voor de bestaande iOS-devices met uitzondering van de ATV3.

Over de beveiliging van iOS6; als de lijn van OS X kan worden doorgetrokken, zal iOS6 een uitgebreidere implementatie krijgen van ASLR. Bij 10.7 werden alle apps al meegenomen, voor 10.8 is ook de kernel en kexts meegenomen. Dit zal bij iOS6 ook het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, de 3ds is unhackable, kan Apple wat van leren:
http://gbatemp.net/topic/...oms-3ds-still-not-hacked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Interessante tweet van @MuscleNerd voor eigenaren van een 3G/3GS die BB 06.15 geinstalleerd hebben:

"Made great progress yesterday on downgrade from BB 06.15 (for 3G/3GS owners who got officially unlocked). All the pieces are there :)"

https://twitter.com/MuscleNerd/status/211773580579581952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als er een jailbreak komt, dan kan dat best een paar maandjes duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:26:
En als er een jailbreak komt, dan kan dat best een paar maandjes duren!
3GS is al pwned 4 life, de A4-devices hebben een bootrom exploit. Die verrekte A5-chips ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ben wel benieuwd of iOS 6.0 (de beta (10A5316k) dan die gisteren is uitgekomen) ook nu jailbreak-able is... :)

Het is nog een beetje vroeg dag denk ik...

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 12-06-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Tha BasZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:00:
Ben wel benieuwd of iOS 6.0 (de beta (10A5316k) dan die gisteren is uitgekomen) ook nu jailbreak-able is... :)

meten is weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, de racoon exploit is niet meer te gebruiken las ik op Twitter. Maar er is nog een andere exploit te gebruiken, maar dat kan nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Tha BasZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:00:

musclenerd heeft hem al gejailbreaked, alleen moet er veel gefixed worden.
En voor beta FW's worden sowieso nooit nieuwe exploits gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
randje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:12:
[...]

musclenerd heeft hem al gejailbreaked, alleen moet er veel gefixed worden.
En voor beta FW's worden sowieso nooit nieuwe exploits gebruikt
De iPod Touch 4G ja, die altijd kwetsbaar is voor de limerain exploit. Meer dan dat is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:23:
[...]

De iPod Touch 4G ja, die altijd kwetsbaar is voor de limerain exploit. Meer dan dat is het ook niet.
Idd. En ik zie dat ze nu KASLR hebben ingevoerd zoals verwacht. Tja, van de ene kant begrijpelijk van Apple, van de andere kant niet echt fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ruubster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Idd. En ik zie dat ze nu KASLR hebben ingevoerd zoals verwacht. Tja, van de ene kant begrijpelijk van Apple, van de andere kant niet echt fijn :P
Oh, ASLR is nog nooit het probleem geweest en verwachting is dat het niet anders gaat worden, nu ook de kernel is "ingepakt". Overigens wel grappig dat naast racoon Apple ook een andere exploit heeft gedicht in iOS6 die er al twee jaar in zat. Deze exploit is ontdekt door Comex, maar nooit ingezet omdat er een Dev Account benodigd is voor de exploit. En i0n1c zou inmiddels een derde exploit hebben in korte tijd. Of deze ook inzetbaar is voor iOS6 is onbekend aangezien hij geen Dev is en beta's draait. Ook jammer is dat hij ze niet meer vrijgeeft natuurlijk.

En om even te vloeken in de kerk, mis m'n jailbreak alleen voor SBSettings onder iOS6 momenteel.

[ Voor 5% gewijzigd door me_mrtn op 13-06-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

me_mrtn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:27:
[...]
En om even te vloeken in de kerk, mis m'n jailbreak alleen voor SBSettings onder iOS6 momenteel.
Mis je dan ook bijvoorbeeld geen Zephyr, IconRenamer, themes met bijv. Winterboard, FolderEnhancer, etc. ?

Ik geef toe dat Apple goed heeft gekeken naar de populaire jailbreaktweaks en deze deels in iOS 6.0 heeft ingezet.
Zoals Pull to Refresh, Fullscreen Safari, Do Not Disturb-button, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tha BasZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Mis je dan ook bijvoorbeeld geen Zephyr, IconRenamer, themes met bijv. Winterboard, FolderEnhancer, etc. ?

Ik geef toe dat Apple goed heeft gekeken naar de populaire jailbreaktweaks en deze deels in iOS 6.0 heeft ingezet.
Zoals Pull to Refresh, Fullscreen Safari, Do Not Disturb-button, etc.
InfiniFolder, maar dat is niet echt een dealbreaker. Mis SBSettings om 3G/WiFi snel uit te zetten (momenteel geen 3G toggle onder Instellingen?). Voor de rest heb ik nooit tweaks gebruikt die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
merken de mensen hier met een jailbreak dat ze minder lang doen op hun accu dan voor de jailbreak?

of ik heb wat gemist of het is bedrog maar ik krijg de indruk dat ik toch meer batterij verbruik. terwijl alle apps netjes zijn afgesloten.

ik laad hem zowiezo elke avond op maar dan had ik altijd nog wel 30 a 40% over nu zit ik vaak onder de 20.

gaat bij mij om een gewone iphone 4

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Wat ik wel grappig vindt zijn de commentaren op de devs, dat nu IOS6 (nog) niet ge-JB'ed is.
Terwijl er massaal gehuild is, dat het zolang duurde bij 5.1

kortzichtige en "egoistische" zielen die nu weer komen huilen dat hun apparaat straks niet kan worden ge-upgrade'd

De devs hadden 'gewoon' op IOS6 moeten wachten, die 2 weken ( en een beetje ) had je dan ook nog wel kunnen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
FreshMaker schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:33:
Wat ik wel grappig vindt zijn de commentaren op de devs, dat nu IOS6 (nog) niet ge-JB'ed is.
Terwijl er massaal gehuild is, dat het zolang duurde bij 5.1

kortzichtige en "egoistische" zielen die nu weer komen huilen dat hun apparaat straks niet kan worden ge-upgrade'd

De devs hadden 'gewoon' op IOS6 moeten wachten, die 2 weken ( en een beetje ) had je dan ook nog wel kunnen wachten
Nee. Of je sluit een groep buiten zoals de iPad 3 of Apple sluit al enkele exploits. Kijk bijvoorbeeld naar de exploit van Comex uit 2010. Daarnaast worden er nooit exploits gebruikt voor beta's en komt iOS6 pas in het najaar officieel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

robertobadjo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:24:
merken de mensen hier met een jailbreak dat ze minder lang doen op hun accu dan voor de jailbreak?

of ik heb wat gemist of het is bedrog maar ik krijg de indruk dat ik toch meer batterij verbruik. terwijl alle apps netjes zijn afgesloten.

ik laad hem zowiezo elke avond op maar dan had ik altijd nog wel 30 a 40% over nu zit ik vaak onder de 20.

Bij mij met sbsettings geen verschil.. Ik doe 8 tot 10 uur met een batterij.. Ben wel heel consequent met het aan en uizetten van wifi als ik op 3 g zit en vice versa. Welke tweaks gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Nee. Of je sluit een groep buiten zoals de iPad 3 of Apple sluit al enkele exploits. Kijk bijvoorbeeld naar de exploit van Comex uit 2010. Daarnaast worden er nooit exploits gebruikt voor beta's en komt iOS6 pas in het najaar officieel uit.
Je sluit niemand uit, met uitstel
Na uitrol van de IOS6 kan de JB ook ingezet worden ( op basis van eerder kwetsbaarheden )
En de apparaten die niet naar IOS6 kunnen / willen kunnen alsnog de JB gebruiken

je treft juist meer mogelijkheden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
FreshMaker schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Je sluit niemand uit, met uitstel
Na uitrol van de IOS6 kan de JB ook ingezet worden ( op basis van eerder kwetsbaarheden )
En de apparaten die niet naar IOS6 kunnen / willen kunnen alsnog de JB gebruiken

je treft juist meer mogelijkheden !
Juist niet, een exploit die cross-iOS-versies gaat is er nog nooit geweest en zal er ook echt niet komen. Dat is namelijk een hele lastige. Daarnaast is het beter om gewoon niet buiten te sluiten en op basis daarvan verder te kijken. Apple dicht ook gaten zonder dat ze zijn ingezet, vergeet dat niet. Waarom tot aan oktober (?) te wachten met een exploit die véél mensen gaat helpen (kijk naar de cijfers), terwijl Apple de gaten kan dichten en je zit op minimaal nog één exploit. Niets mis mee. Anders kun je namelijk ook wel met de introductie van iOS6/iPhone wachten tot de gebruikers van de iPad weer mee doen en dan weer de beta's van iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:15
robertobadjo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:24:

Haalde ik voor de upgrade van 5.01 met jailbreak naar 5.1 met jailbreak net met moeite een dag, haal ik nu met gemak twee dagen......en dan zit ik nog op 40%.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
fynrd1 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Bij mij met sbsettings geen verschil.. Ik doe 8 tot 10 uur met een batterij.. Ben wel heel consequent met het aan en uizetten van wifi als ik op 3 g zit en vice versa. Welke tweaks gebruik jij?
ik gebruik dus ook alleen maar sbsettings.

of ik ben ongemerkt toch meer me mobieltje aan het gebruiken of ik heb idd iets verkeerds.

geef wel toe dat als je een tijdje zit te whatsappen de batterij ook erg snel omlaag gaat ;)
bing69 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:01:
[...]

Haalde ik voor de upgrade van 5.01 met jailbreak naar 5.1 met jailbreak net met moeite een dag, haal ik nu met gemak twee dagen......en dan zit ik nog op 40%.
dat vind ik knap.

zou eerder denken dat je voor de jailbreak iets verkeerds had zitten ;)

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

robertobadjo schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:08:
[...]

ik gebruik dus ook alleen maar sbsettings.

of ik ben ongemerkt toch meer me mobieltje aan het gebruiken of ik heb idd iets verkeerds.

geef wel toe dat als je een tijdje zit te whatsappen de batterij ook erg snel omlaag gaat ;)

[...]

dat vind ik knap.

zou eerder denken dat je voor de jailbreak iets verkeerds had zitten ;)
Whatsapp een de bekende voip apps zijn momenteel ook de enigste bezigheden op mijn iphone. Daar is die 8uur ook wel op gebaseerd, maar zoals ik al zei ik ben heel consequent met het uitschakelen van onodige energieslurpers. Misschien dat het helpt.. Voor de rest heeft een ipad de rest van de functies overgenomen, misschien dat ik daardoor ook een paar dagen kan doen met een batterij. Maar ik kom met de iphone ook van 4.2.1 af, ik denk dat dit ook wel aardig scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Vergeet niet mensen dat de iPhone 4 natuurlijk ook al enige tijd meeloopt en dat de batterij natuurlijk ook achteruit gaat. ;)

Overigens is er een developers jailbreak (tethered) voor de iOS6 beta. Het is bedoelt voor developers van jailbreak-tweaks, niet voor de eindgebruiker. Dat betekent dus dat er geen Cydia opkomt te staan en enkel te benaderen is via SSH of afc2. Ook is het niet zo dat er hier exploits mee worden gebruikt, want het gaat alleen om toestellen die pwned 4 life zijn; iPhone 3GS, iPhone 4 en iPod Touch 4G. Voor meer informatie, klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Goed nieuws voor 3GS-bezitters. Later vandaag komt er een downgrade voor de 06.15 beschikbaar zodat de GPS weer beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier toevallig een issue met een WiFi connectie die steeds dropt op een 4s?

Heb het op alle WiFi routers waarvan ik gebruik kan maken (thuis/werk/school etc) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:55:
Iemand hier toevallig een issue met een WiFi connectie die steeds dropt op een 4s?

Heb het op alle WiFi routers waarvan ik gebruik kan maken (thuis/werk/school etc) :(
99% kans dat het niet aan een jailbreak ligt, kijk eens in het iOS5-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik daar even gluren ;). Ben er trouwens wel achter wat het redelijk is in mijn geval, of puur toeval, maar op werk/school werk ik nog oldschool met een kabel en 'deel' mijn LAN over WiFi via of de standaard functie van Windows 7 of met applicaties zoals Connectify-Me. In laatste 2 gevallen gaat het verkeerd (terwijl het met mijn Samsung tel wel goed gaat) :X. Of het is puur toeval maar net weer 2 andere WiFi (routers) gepakt en nu gaat het wel goed. Maar check het topic wel even 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
me_mrtn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:45:
Goed nieuws voor 3GS-bezitters. Later vandaag komt er een downgrade voor de 06.15 beschikbaar zodat de GPS weer beschikbaar wordt.
Heb vanavond de iPad baseband van mijn 3GS gedowngrade. GPS werkt weer, joepie!
In de comments op http://blog.iphone-dev.org/post/25350690843/0615-fun zijn ook problemen te lezen, maar bij mij ging het in 1x goed. Moest wel Mobile Substrate en/of ultrasn0w opnieuw installeren ivm Geen service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:01:
Ga ik daar even gluren ;). Ben er trouwens wel achter wat het redelijk is in mijn geval, of puur toeval, maar op werk/school werk ik nog oldschool met een kabel en 'deel' mijn LAN over WiFi via of de standaard functie van Windows 7 of met applicaties zoals Connectify-Me. In laatste 2 gevallen gaat het verkeerd (terwijl het met mijn Samsung tel wel goed gaat) :X. Of het is puur toeval maar net weer 2 andere WiFi (routers) gepakt en nu gaat het wel goed. Maar check het topic wel even 8).
Dat probleem heb ik ook, ik kan helemaal geen verbinding maken met Win7-hotspot of Connectify-Me. Terwijl draadloos via een router wel gewoon goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:27:
Gisteren mijn iPad 2 (64GB) met Absinthe een jailbreak gegeven. Hoorde al veel geluiden over Siri op de iPad/iPod en oude iphone dus ik denk ik ga dat ook proberen, tutorialtje gevonden en moest 'Spite' installeren (dat was de nieuwe Spire). Vervolgens moest ik mijn iPad resetten en startte hij niet meer op, ik kreeg alleen nog het apple logotje. Gelukkig in DFU gekregen en toen gerestored en toen opnieuw een jailbreak erop gezet.

Iemand ervaring met Spite? Ik denk dat het door 5.1.1 komt.
Nou ik heb vandaag deze tutorial eens geprobeerd op mn iphone 4. Werkte eerst goed maar toen niet meer. Iemand ervaring :

http://www.applespot.nl/1...s-iphone-4-of-ipod-touch/

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Als ik m'n iPad 2 (5.1.1.) wil restoren vanuit een iCloud backup dan werkt Cydia niet meer, die sluit meteen af. Voor de restore heb ik uiteraard de iPad gejailbreakt.
Stel ik wil helemaal overnieuw beginnen, wat is dan de juiste volgorde zodat Cydia wel werkt? Of is er nog een andere manier om Cydia werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
-DG- schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:12:
Als ik m'n iPad 2 (5.1.1.) wil restoren vanuit een iCloud backup dan werkt Cydia niet meer, die sluit meteen af. Voor de restore heb ik uiteraard de iPad gejailbreakt.
Stel ik wil helemaal overnieuw beginnen, wat is dan de juiste volgorde zodat Cydia wel werkt? Of is er nog een andere manier om Cydia werkend te krijgen?
Een restore pakt natuurlijk de jailbreak niet mee. Met 5.1.1 moet je simpelweg de jailbreak weer even laten lopen. Als je echter helemaal bij start wilt beginnen, dus zonder gegevens over te nemen (?), dan moet je gewoon herstellen vanuit iTunes met een stock iOS-firmware, jailbreaken en je kunt opnieuw beginnen met je iOS-avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik heb sinds kort het volgende

apps starten niet op, druk op de icon, en inplaats van opstarten knippert het scherm
( alsof hij overgaat naar de app ) en komt dan weer op de desktop uit

een respring, of reboor lost het dan weer op
Meer mensen die hier ervaing mee hebben gehad ... al hier en daar wat apps uit cydia, en appstore verwijderd, maar helaas .. het blijft aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
FreshMaker schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:50:

apps starten niet op, druk op de icon, en inplaats van opstarten knippert het scherm

Meer mensen die hier ervaing mee hebben gehad ... al hier en daar wat apps uit cydia, en appstore verwijderd, maar helaas .. het blijft aanhouden
Installeer MobileSubstrate eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online

Heb het jaar terug gehad, probleem was toen dat mn iPhone niet meer gemachtigd was voor de apps. Dus je zou m kunnen proberen te machtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mobilesubstrate opnieuw installeren deed niet wat ik wilde
apps startten gewoon niet meer, pas na reboot ging het normaal

herstel aangezet, iPad leeg -> jailbreak opnieuw gedaan
nu functioneert het weer.
Zal wel een "tweak" geweest zijn ergens.

imo is het begonnen na het installeren van een grote host file, maar het weer weghalen loste niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb mijn nieuwe iPad "3" met IOS 5.1.1 jailbreak(t) met Redsnow...

Nu wil ik appsync installeren via cydia maar moet ik een source toevoegen. Op de iphone gaat dat via Manage, sources, edit...

Op de Ipad zou het via Sources, edit moeten gaan, maar ik heb geen "edit" functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
als ik in Cydia naar "bronnen" ga, zie ik rechtsboven "wijzigen" staan.
Als je hier op drukt, dan komt er linksboven "voeg toe" te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33
ThinkPadd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:41:
Jailbreaken ging hier perfect.

iOS 5.1.1 op een iPad 2 16GB WiFi met Absinthe 2.0.1 op Windows 7 x64 Professional

Overigens zonder backup gedaan. Gewoon iPad gepakt, aangesloten, Absinthe gedraaid en klaar! Niks reservekopie of gegevens wissen e.d.

Heerlijk om weer een gejailbreakte iPad te hebben :Y
Wil mijn Iphone 4s ook jailbreaken met Absinthe. Ik lees overal backup maken, resetten, jailbreaken, restoren. Dit om het jailbreak proces te versnellen.
Wat als ik een backup maak via itunes en zonder te resetten ga jailbreaken? Betekent dit dat het wel gaat werken, alleen wat langer gaat duren? of gaat er niks meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Eskiya schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Wil mijn Iphone 4s ook jailbreaken met Absinthe. Ik lees overal backup maken, resetten, jailbreaken, restoren. Dit om het jailbreak proces te versnellen.
Wat als ik een backup maak via itunes en zonder te resetten ga jailbreaken? Betekent dit dat het wel gaat werken, alleen wat langer gaat duren? of gaat er niks meer werken?
Kan wel en grote kans dat het ook wel goed gaat, maar er kunnen problemen optreden ja. Heeft te maken met het feit dat Absinthe 2.0 via de Restore-functie zijn code er op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:25
Eskiya schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Dat heb ik een paar keer geprobeerd (op een iPhone 4S en een iPad2), hij blijft dan steeds hangen bij het jailbreaken. Misschien duurt het gewoon lang, maar na een uur wachten vond ik het welletjes. Het ding werkt dan nog, maar geen jailbreak. Als je opnieuw jailbreakt zegt Absinthe dat ie een mislukte jailbreak heeft gevonden en probeert 'm dan te herstellen, maar dat duur weer zo lang.

Beter gewoon ff backuppen en restoren, zo heel veel werk is dat ook weer niet. Het duurt alleen even om alles er weer op te zetten, vooral als je veel muziek o.i.d. had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 06:02:
Hallo, ik heb mijn nieuwe iPad "3" met IOS 5.1.1 jailbreak(t) met Redsnow...

Nu wil ik appsync installeren via cydia maar moet ik een source toevoegen. Op de iphone gaat dat via Manage, sources, edit...

Op de Ipad zou het via Sources, edit moeten gaan, maar ik heb geen "edit" functie?
Even voor anderen met dit probleem: Op de ipad moet je gewoon 2 keer op "sources" tikken en dan krijg je wel het juiste scherm met de edit knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online

een respring, of reboot lost het dan weer op
nieuws: Fout in App Store dwingt gebruikers iOS-apps opnieuw te installeren

zou zomaar kunnen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* we gaan hier niet helpen met warez.

[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 21-07-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:21:

Heeft iemand een oplossing hiervoor want bijna alle apps die ik gebruikte had ik via *snip* bemachtigd en ik zit nu dus zonder al mijn leuke spelletjes en apps!
Oplossing: de apps en spelletjes die je zo leuk vindt gewoon kopen, blijkbaar zijn ze dat waard.

[ Voor 2% gewijzigd door Daedalus op 21-07-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Het zal wel gevraagd zijn maar heb het nog niet kunnen vinden en het staat ook niet aan het begin van de topic.. so dont shot the messenger ;)

Ik heb een iphone4 dat met redsnow is jb'd maaar ik moet het ook unlocken, maar heb een 4.12.01 baseband. Na wat te hebben gezocht op internet kom ik overal tegen dat het op dit moment niet mogelijk is om het te unlocken. Ik wil even voor de zekerheid weten of het daadwerkelijk zo is (misschien is er toch nog een mogelijkheid om softwarematig te doen).. Zo niet, is er al bekend wanneer de unlock hiervoor beschikbaar komt ?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
RomaniusDranius schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:44:
Het zal wel gevraagd zijn maar heb het nog niet kunnen vinden en het staat ook niet aan het begin van de topic.. so dont shot the messenger ;)

Ik heb een iphone4 dat met redsnow is jb'd maaar ik moet het ook unlocken, maar heb een 4.12.01 baseband. Na wat te hebben gezocht op internet kom ik overal tegen dat het op dit moment niet mogelijk is om het te unlocken. Ik wil even voor de zekerheid weten of het daadwerkelijk zo is (misschien is er toch nog een mogelijkheid om softwarematig te doen).. Zo niet, is er al bekend wanneer de unlock hiervoor beschikbaar komt ?

Thanks!
Dat kan je hier zien: http://unloc.kr/
Ik heb verder geen idee hoe het zit met unlocken, ik ken alleen die website...

[ Voor 5% gewijzigd door Ruubster op 23-07-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RomaniusDranius schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:44:

Thanks!
Basebands voor de 4 zullen waarschijnlijk niet meer gekraakt worden. Dit heeft te maken met het feit dat het gros van de gelockte 4's op AT&T zijn vrijgegeven, weer te unlocken zijn via de provider (moet je maar even op Google'n mocht je een AT&T-telefoon hebben). Het andere met het feit dat het unlocken voor de 4 ook stukken lastiger is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow i have never seen such a big write up all at once. Thank you very much you help me with my iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 22:12
kent iemand een tweak om de optie "versturen via whatsapp" toe te voegen in bij voorbeeld de photo roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Goingwrong schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:15:
kent iemand een tweak om de optie "versturen via whatsapp" toe te voegen in bij voorbeeld de photo roll?
Is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al langer geïnteresseerd in een iPad en kan er nu een krijgen voor 380 euro als ik wat airmiles erbij inruil.
Ik zou deze wel graag willen jailbreaken voor SBSettings en emulators.

Mijn vraag aan jullie is dus: Als ik vandaag een nieuwe iPad (3) koop, valt de iOS versie die erop staat dan te jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 07:36:
Ben al langer geïnteresseerd in een iPad en kan er nu een krijgen voor 380 euro als ik wat airmiles erbij inruil.
Ik zou deze wel graag willen jailbreaken voor SBSettings en emulators.

Mijn vraag aan jullie is dus: Als ik vandaag een nieuwe iPad (3) koop, valt de iOS versie die erop staat dan te jailbreaken?
heb je jezelf al afgevraagt wat de meest recente iOS versie is en of deze te JB'en is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, heb deze morgen zitten rond te kijken. De meest recente versie is 6.0 , maar dat is beta. 5.1.1 als normale release. Die is te jailbreaken.
Nou... m'n eigen vraag hiermee beantwoord , hoop ik :)

Bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:19:
Hmmmm, heb deze morgen zitten rond te kijken. De meest recente versie is 6.0 , maar dat is beta. 5.1.1 als normale release. Die is te jailbreaken.
Nou... m'n eigen vraag hiermee beantwoord , hoop ik :)

Bedankt iedereen!
Kijk je komt er wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:10
Sta op het punt om mijn iPad 2 te jailbreaken.
Heb Absinthe gedownload en zie nu in de read me dit staat

"NOT SUPPORTED DEVICES:

- iPad2 WiFi R2 (new model) "

Ik heb mijn iPad 2 gisteren gekocht, hoe weet ik nu of ik die R2 heb dan? Wil namelijk niet m'n ding gelijk bricken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
de laatste versie van absinthe ondersteund die versie wel al voor zover ik weet.

zie bij absinthe 2.0.4:

iPad 1, iPad 2, iPad 3 (iPad2,4 is now supported as of Absinthe 2.0.4)

[ Voor 41% gewijzigd door M a r c o op 06-08-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 4S is sinds 3 weken jailbroken en moet zeggen dat de batterij toch wel aanzienlijk sneller leeg gaat! Ik ben gisteren gaan slapen om 23u, heb alle apps uitgezet zodat er niets op de achtergrond draait, geen mobiele data/bluetooth/wifi met 98% batterij. 's ochtends om 7 opgestaan met 90% batterij :|
Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods