Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compleet nieuw Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• Xtremegamer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Hallo allen,

is al een tijdje geleden dat ik desktop had , vandaar deze vraag om samenstelling van:

"High"-end systeem

parameters:

+Upgradebaar
+Budget : +- 1500 euro
+Beschikbaar in België - mits mogelijk van 1 zelfde winkel.
+hdmi output
+Analoog Tuner-kaart - al dan niet digitaal mogelijk (CI+ module) , al dan niet met andere ingangen.
+geruisloos - dus mede waterkoeling.of minder dan 30dB
+Liefst Nvidia
+SSD voor besturingsysteem (windows + linux)
+HDD van 500Gb
+All in one card reader (ingebouwd aan voorkant)
+USB 3.0 (minstens 2 ingebouwd aan voorkant)
+Audio jacks (speaker/mic aanvoorkant)
+optimalisatie voor virtualisatie (geen prioriteit)
+Wi-Fi
+iets belangerijk dat ik zou vergeten zijn.

Zo, vraagje ? poot even iets neer :)

als er in m'n waslijst iets conflicteert ook even laten weten.

Bedankt !

Groeten

Xtremegamer

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
Het is ook wel belangrijk wát je wilt doen met je PC, gamen vereist nogal een andere videokaart dan enkel een Word documentje.
Neem eens een kijkje in het "Best Buy Guide overzichtstopic"
Staan mooie desktopconfiguraties tussen en er zijn aparte topics voor de betreffende systemen, hier word ook erg goed geadviseerd door de vaste BBG aanhangers.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 00:30
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Astublieft.
Zoals het beleid van GoT al meldt verwachten we dat je inzet toont en niet zomaar iets vraagt. De meeste vragen zijn dan ook vaak zelfstandig uit te zoeken met behulp van één van de FAQ's op GoT of een zoekmachine. Daarnaast is GoT geen helpdesk, wij lossen je problemen niet zomaar op. Bedenk dus zelf eerst een systeem en lees je in voor je wat gaat vragen! Ook al weet je weinig over het samenstellen van systemen, toch zul je het moeten proberen. Hulp krijg je in de vorm van HOWTO's voor desktops en notebooks. Deze HOWTO's laten stap voor stap zien hoe je het beste te werk kunt gaan.
Ontopic: je wensenlijst lijkt bijna identiek op die Medion Aldi/Lidl pc's... Gezien je voorkennis lijkt met dat een veiligere optie dan zelf bouwen. :)

[ Voor 92% gewijzigd door Steephh op 03-01-2012 07:48 ]

_@/'

• Xtremegamer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Steephh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 07:45:
Ontopic: je wensenlijst lijkt bijna identiek op die Medion Aldi/Lidl pc's... Gezien je voorkennis lijkt met dat een veiligere optie dan zelf bouwen. :)
Bedankt voor de reacties :)

klopt mijn hardware-kennis is niet al te best :) - maar je weet het spreekwoord al doende leert men.

alleen samenstellen ben ik dus niet te best in.

Heb liever niet een OEM pc gezien die altijd wel iets manken en vorige ervaringen ermee. meestal ook niet goed upgradebaar.

Vandaar de vraag naar samenstelling.

Groeten

Xtremegamer

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Met jouw budget moet je dit makkelijk halen. Echter zelf onderzoeken wordt wel gewaardeerd hier op tweakers.
Voor het kijken naar onderdelen die bij elkaar passen kun je misschien gebruik maken van de PC builder van alternate. Tot nu toe werkt deze site redelijk goed. Vink hier alle onderdelen aan die je wilt gebruiken en hij geeft zelf aan of het past of niet.

http://www.alternate.nl/h...iew.html?cn=1&tn=BUILDERS

Wij kunnen wel advies geven met wat je hebt aangevinkt. Waarom wil je eigenlijk een High- end systeem. Je gaat geen foto`s/video`s bewerken of gamen(teminste dat gaf je niet aan :P).

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Steephh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 07:45:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Astublieft.

[...]

Voor 1500,- euro zou ik zeker zelf iets samenstellen (veel winkels bieden ook de optie aan om het in elkaar te laten zetten voor een kleine meerprijs)

Daarnaast kun je dit topic beter laten sluiten en een reactie plaatsen in het juiste bestaande topic, dan word je beter geholpen.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica