www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Heb je dat plexiglas verhit om die kromming erin te maken, of zit dat gewoon zo geklemd?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Beetje hitte op los gelaten en licht gebogenMeelobee schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:59:
As usual ziet het er weer strak uit![]()
Heb je dat plexiglas verhit om die kromming erin te maken, of zit dat gewoon zo geklemd?
Bedenk je de ontwerpen zelf? Maak je voor de tijd ook tekeningen? Of begin je gewoon en kijk je wel waar je uit komt, en maak je beslissingen tijdens het modden?

Dit word 1 van de laatste Cosmos updates vriendelijke vrienden. Hierna nog één te gaan, de pro photoshoot.
Want hij is zo goed als af. Was een hele leuke build, mede doordat de Cosmos al in m,n bezit was voordat hij in de winkel lag, en dat de kick-off precies op de minuut gelijk liep met de release.
Hiervoor nog een diepe buiging voor Coolermaster, EKWB, ZOTAC en IT-service.be. Hartelijk dank weer voor het vertrouwen en de steun.
De laatste kleine dingen die ik gedaan heb in deze laatste update.
De witte front heb ik beplakt met zwarte film, wat minder schreeuwd als het witte acryl, wel nog met witte lijnen zichtbaar.

Alle deuren opengeklapt en de big, big Cosmos tentoongesteld

Als voeding heb ik een mooie modulaire Coolermaster Hybrid 1050W

Aansluitingen genoeg

Mooi wat ruimte over na plaatsen, wat mooi van pas komt voor de overlengte van de kabels

Cover is ook geplaatst met de HDD's

Omdat het inside nog wat donker was bovenin, heb ik nog een ccfl balkje geplaatst in een custom beugel welke ik op de 360 rad heb vast gebout mbv de bestaande fan gaten. Hijs in deze foto nog wat fel, maar dit heb ik softer gemaakt met een koker van wit papier.

Nog de laatste hand gelegd aan de sleeved kabeltjes, beetje strak trekken ed.

Totaal overzichtje van de PCI-e, 24pins en de sata's

En het interne eindresultaat

En m'n favorite picture

Next update....Final photoshoot
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
PS.
Heb je nog wat kabels over van de CM voeding? (die je niet gebruikt) En zou je die voor een klein prijsje willen verkopen
[ Voor 34% gewijzigd door ion op 12-05-2012 23:12 ]
ik dacht ook al zoiets op te vangen uit de foto._ferry_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:15:
Mooi hoor, op de 3e foto is het net alsof de slangen leeglopen in een plas witte vloeistof
mijn complimenten aan de kok, heb zojuist een nerdgasm gehad van de schoonheid van je mod
ga zo door!

Mischien wel mooier ja, maar kga niet meer alles uit elkaar halenionn schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:05:
Mooi ding zeg! Waarom had je eigenlijk niet waar de sata kabels ingaan alleen vierkante gaten er uit gehaald? Lijkt mij mooier
PS.
Heb je nog wat kabels over van de CM voeding? (die je niet gebruikt) En zou je die voor een klein prijsje willen verkopen?

Zend maar een lijstje wat je nodig hebt, mischien kan ik je van dienst zijn
Ja snap ikkier schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:40:
Thanks mannen![]()
![]()
[...]
Mischien wel mooier ja, maar kga niet meer alles uit elkaar halen![]()
![]()
Zend maar een lijstje wat je nodig hebt, mischien kan ik je van dienst zijn
Ik zal is een lijstje sturen
De casemods worden over het algemeen zonder hardware verkocht ivm recycle van deze in volgende builds
Heb ook nog een vraagje, doe jij ook aan voedings sleeven voor mensen?
Helaas staat het sleeven ff op hold. Heb het heel druk met andere dingen, mischien in de toekomst weer
Het is een mooi systeem geworden hier. Ik vind dat zwarte film op de voorkant een echte vooruitgang maakt het wat subtieler.
KUTGW is misschien voor deze build over maar dan heb je dat vast voor de volgende build. Werd iets met magnums toch?
Nickname KasPlantje.
Anoniem: 263922
Waarom heb je de reservoirs tot de nok gevuld? Begon het te schuimen? Wou dat ik zelf een iets grotere had om het water te zien stromen, maar zo'n 100 res heeft z'n beperkingen
Morgen gaat de Cosmos naar de studio, dus met veel pijn en moeite van mn zoldertje getild
Eenmaal beneden kon ik het niet laten om toch nog ff snel een pic te schieten van mn watchrabbit en de Cosmos

Echt een supertoffe mod geworden! en ik moet zeggen ik vind het juist wel wat hebben die sata-kabels op deze manier. Hoogstends zou je die kunnen verkorten en een SSD op het lege vlak plakken (voor de look ofc). maar dit zou wel weer een hoop tijd kosten!
Top mod!
[ Voor 8% gewijzigd door osseh op 17-05-2012 22:59 ]
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Het was een paar weken wachten....maar hier de final pics. Het wachten iig waard hoop ik
The final pictures of the Cosmos II MbK

Special thanks goes to:
Raymen, Marco en Ruud van Coolermaster

Chris en Carsten van ZOTAC

Gregor van EKWB

En Eddy van IT-Service.be

En uiteraard alle members van dit forum voor de comments en ideeen.
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Alsjeblieft stem voor de Coolermaster Cosmos II MbK by Kier als je deze build mooi vind en maak tevens kans op mooie prijzen http://www.facebook.com/coolermaster/app_419693664758569
Maar ik moet zeggen de watchrabbit die deed het hem toch wel hoor haha!!
Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow
1 dingetje dat ik nog wel even wilde doorgeven; sinds niet al te lang staat er op de site van Mayhems dat je de slangen van Tygon en PrimoChill beter niet kunt gebruiken i.c.m. de pastel vloeistof i.v.m. bruin tot groene aanslag. Ik kon zo snel nergens terug vinden welke slangen je hebt gebruikt, maar ik ben zelf erg fan van Tygon en kan dus m'n complete pas gevulde loop weer leeg trekken..
http://www.mayhems.co.uk/front/pastel.html#.UMcOhuQTmE0 (rechts onderaan)
[ Voor 13% gewijzigd door DominoNL op 11-12-2012 11:45 ]
Thanks TIMOT, ben erg blij met je reactie...hier doen we het voor.TIMOT schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:21:
HELD het enige juiste woord hiervoor. volg al je topics de een nog mooier dan de andere. Maar al zou ik het willen (zou niet weten waarom) dan nog kan geen een slechte build vinden haha. Dit is echt weer een TOP-build zeker goed bezig, de skills zijn er duidelijk wel.
Maar ik moet zeggen de watchrabbit die deed het hem toch wel hoor haha!!
Hi Mr. Domino, Volgens mij heb ik een merkloos slangetje gebruikt voor het zicht gedeelte. Dit ivm de curve die ik nodig had en meest voorkomende merken knikten bij deze ronding. de slangen onder de midplate cover zijn gewoon van Tygon. Ben zelf niet zo'n fan van Mayhem, maar voor deze build had ik het gewoon nodig.DominoNL schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:44:
Wat een mod-meester is die jongen toch!!![]()
1 dingetje dat ik nog wel even wilde doorgeven; sinds niet al te lang staat er op de site van Mayhems dat je de slangen van Tygon en PrimoChill beter niet kunt gebruiken i.c.m. de pastel vloeistof i.v.m. bruin tot groene aanslag. Ik kon zo snel nergens terug vinden welke slangen je hebt gebruikt, maar ik ben zelf erg fan van Tygon en kan dus m'n complete pas gevulde loop weer leeg trekken..
http://www.mayhems.co.uk/front/pastel.html#.UMcOhuQTmE0 (rechts onderaan)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Anoniem: 408459
nog 1 keer dan mijn beste GoT members, vote on Cooler Master Cosmos II MbK
if you like!!!
http://www.bit-tech.net/m...23/mod-of-the-year-2012/8
En niet te vergeten fijne dagen toegewenst