Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smarron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:20:
[...]
Het restoren van de apps die ik via Mybackup Pro wil terugzetten stopt er elke keer mee. Ik ben ze nu per 3 aan het restoren en dat lijkt redelijk te gaan. Misschien heeft dat juist te maken met de processor en het niet zo goed om kunnen gaan met multitasken ofzo.
Dus je bedoeld dat die twee opties er BEWUST zo in zijn gezet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat bij een boolean parameter beide opties tegelijk mogelijk zijn?

Dit zijn overigens de parameters voor de Nexus S. Misschien kan je ze eens proberen, om bv Multi LiveWallpaper nog iets te vinden:

code:
1
2
ro.build.description=soju-user 4.0.3 IML74K 239410 release-keys
ro.build.fingerprint=google/soju/crespo:4.0.3/IML74K/239410:user/release-keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R2 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:21:
Waar kan ik de standaard bootanimation vinden, gewoon de tekst android die van links naar rechts verlicht wordt.
Ik zie liever iets op het scherm gebeuren dan helemaal niets, maar vind de bootanimation uit v0.2 te druk.
Als ik deze rename of verwijder, krijg ik alleen nog maar in portrait statisch android te zien ipv in landscape bewegend.
Die standaard tekst staat er nog steeds in, ergens in de res-framework.apk. Het bestand heb ik er fysiek niet uitgehaald.

Je moet ff in de build.prop de volgende parameter verwijderen:

code:
1
debug.sf.nobootanimation=1

6e regel van onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog niet zo heel uitgebreid kunnen testen maar ik ben bij het installeren van mijn standaard apps en het eerste gebruik in ieder geval geen enkel probleem tegen gekomen :) Zo even de dpi instellingen aanpassen naar wens en even uitgebreid testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:27:
[...]

Wifi lijkt goed te werken. Moest hem wel even weer op nooit uitzetten in de wifi instellingen.

GTA loopt prima ;) Smummvm ook meteen even geinstalleerd, Broken Sword 2 speelt heerlijk op de tab :) Verder geen rare dingen tegen gekomen eigenlijk. Dingen zoals batterijduur enzo kan ik op zon korte termijn natuurlijk niets over zeggen. Heb wel dat hackers keyboard erin gezet, fijn ding. Advanced TaskKiller is ook wel fijn als die er standaard in zou zetten.
Ik zou echt die Advanced Taskkiller erafgooien. De build.prop wijzigingen die ik heb doorgevoerd zijn voor het overgrote deel van XDA afgekomen. Daar werd expliciet bijgezet dat je _geen_ taskkillers moet installeren. Hier hebben we het gister nog over gehad in dit topic dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
Het lip-sync probleem is een gerelateerd probleem aan de originele, officiele Gingerbread image van ons. We kunnen video players installeren totdat we een ons wegen, maar dit gaat voorlopig niet opgelost kunnen worden (ook niet in custom ROMs).

Wanneer we nou eens een kernel source krijgen van de fabrikant (Allwin Tech o.i.d.), dan pas zouden we het MISSCHIEN kunnen oplossen. Tegen de tijd dat, dat gebeurt, zitten we waarschijnlijk al op ICS :) .
En je verwacht dat het probleem dus met ics is opgelost?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:52
EWK schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:38:
En je verwacht dat het probleem dus met ics is opgelost?
Geen idee waarom men dat blijft denken. Op m'n SGS2 draait alles op GB ook gewoon perfect.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Die standaard tekst staat er nog steeds in, ergens in de res-framework.apk. Het bestand heb ik er fysiek niet uitgehaald.

Je moet ff in de build.prop de volgende parameter verwijderen:

code:
1
debug.sf.nobootanimation=1

6e regel van onder.
Hmm., heb ik gedaan, krijg alleen nog maar dat statische tekstje android ipv de animated versie.
Dan maar weer de v0.2 animatie activeren, tis niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:28:
Dus je bedoeld dat die twee opties er BEWUST zo in zijn gezet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat bij een boolean parameter beide opties tegelijk mogelijk zijn?

Dit zijn overigens de parameters voor de Nexus S. Misschien kan je ze eens proberen, om bv Multi LiveWallpaper nog iets te vinden:

code:
1
2
ro.build.description=soju-user 4.0.3 IML74K 239410 release-keys
ro.build.fingerprint=google/soju/crespo:4.0.3/IML74K/239410:user/release-keys
Geen flauw idee waar het aan ligt. Ook al ik ze 1 voor 1 probeer, stopt hij er soms mee. Wel balen, want ik had er zo'n 20 spelletjes opstaan. Via de Market downloaden gaat nu veel sneller. Doe ik dat wel. De backup zelf was gewoon goed gelukt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Geen idee waarom men dat blijft denken. Op m'n SGS2 draait alles op GB ook gewoon perfect.
Maar is het nu dus een software of een hardware issue?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
EWK schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:41:
Maar is het nu dus een software of een hardware issue?
Zal best wel een software issue zijn aangezien 1080p mkv's afspelen gewoon prima gaat, tenzij de hardware uitgerekend daarvoor ingebouwde acceleratie heeft. Maar het ligt mijns inziens gewoon niet "dus" aan Gingerbread zelf aangezien het op dat O.S. met andere apparaten prima gaat. Time will tell :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gusev

Kunnen jouw custom Rom's ook draaien op de Tomtec ultimate10?

Thx in ieder geval voor alle inspanningen, en alle andere uiteraard ook.
Vind het altijd geweldig om te zien hoe iedereen in dit soort dingen duikt en gelijk alles
probeert aan te passen cq te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Hoe 'bruikbaar' is de Pro3 7" eigenlijk zonder te gaan optimaliseren via custom firmware? Gewoon out-of-the-box zeg maar, met nieuwste officiele firmware er op.
Mijn stiefdochtertje zit te smachten naar een tablet, en voor dit bedrag is het precies leuk om op Hyves te zitten en Youtube :P Maar dan kan ik er niet mee gaan lopen stoeien natuurlijk met custom firmware waar evt wat bugs in zitten. Dat kan alleen met die voor mijzelf die dan vast volgt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Blamm schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:54:
Hoe 'bruikbaar' is de Pro3 7" eigenlijk zonder te gaan optimaliseren via custom firmware? Gewoon out-of-the-box zeg maar, met nieuwste officiele firmware er op.
Mijn stiefdochtertje zit te smachten naar een tablet, en voor dit bedrag is het precies leuk om op Hyves te zitten en Youtube :P Maar dan kan ik er niet mee gaan lopen stoeien natuurlijk met custom firmware waar evt wat bugs in zitten. Dat kan alleen met die voor mijzelf die dan vast volgt O-)
Dat doet hij helemaal prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@EWK: Niet _zomaar_ opgelost met ICS. De basis ROM moet dat gewoon goed in zich hebben. Ik kan dat (vooralsnog) niet aanpassen. Ook niet echt zin om in de daadwerkelijke code te gaan duiken.

Software gerelateerd dus.

@Brad Pitt: Ik denk idd dat er sommige mensen Gingerbread in het algemeen de schuld geven. Maar ik heb duidelijk gezegd dat het aan de Gingerbread image van "Qware" ligt.

@R2: Dat wilde je toch juist? Anders heb ik je verkeerd begrepen en moet je ff de bootanimation.zip in de map media van v0.2 naar de media map van v0.3.1 zetten. En dan is het opgelost. Uiteraard kan je een eigen bootanimation.zip ergens vandaan toveren. Maar iig met die optie verwijderd uit build.prop en een bootanimation.zip in de media folder moet de animatie weer werken.

@Smarron: heel weird. Ik heb nog nooit wat met die app gedaan, dus kan je helaas niet helpen. Maar die opties die in de build.prop stonden hadden echt compleet geen functie als ze er allebei staan. Het moet echt OR zijn en niet AND.

@gandyman: uhhhh Tomtec ultimate10? ABSOLUUT niet doen! Dat is een compleet andere tablet, met andere hardware!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blamm schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:54:
Zeker helemaal niks mis mee, zo out-of-the-box. Doet gewoon wat hij moet doen. Wel aan te bevelen om CPU Tuner te installeren om twee profielen aan te maken, eentje voor "display on" waarbij wifi aan staat en eentje "display off" waarbij wifi uit staat. Dit scheelt in accuduur en de wifi is beter bruikbaar na het aanzetten van het display.
Custom Rom is dus echt niet noodzakelijk, maar we zitten hier op tweakers he, dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:15

Damian

Insane Obtrusion

Heb trouwens voor mijzelf besloten dat een dpi van 140 het lekkerst werkt.

Gekke is dat via de verschillende apps is het niet aangepast krijg, dan maar handmatig ;)

in de /system/build.prop file het volgende regeltje toevoegen, helemaal onderaan de file:

ro.sf.lcd-density=140

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Damian schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:01:
Gekke is dat via de verschillende apps is het niet aangepast krijg, dan maar handmatig ;)
Vaag, LCD Density i.c.m. Kill All doet het hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Brad: stock ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gusev: Ik ben 1 probleem tegen gekomen: Nadat ik Quadrant heb gedraaid (zeer nette score van 2171 de eerste keer :D) springt het scherm op landscape en wil niet meer roteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yup.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:12:
@Gusev: Ik ben 1 probleem tegen gekomen: Nadat ik Quadrant heb gedraaid (zeer nette score van 2171 de eerste keer :D) springt het scherm op landscape en wil niet meer roteren.
Dit heb ik met de stock Rom ook wel eens en moet me dan inhouden het ding niet tegen de muur te zwiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:14:
Dit heb ik met de stock Rom ook wel eens en moet me dan inhouden het ding niet tegen de muur te zwiepen.
Bij de stock rom had ik het nog niet meegemaakt maar ik moet toegeven dat ik hem daar ook alleen na het aanzetten een paar keer heb gedraaid en daarna niet meer. Reboot lost het gelukkig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Bij de stock rom had ik het nog niet meegemaakt maar ik moet toegeven dat ik hem daar ook alleen na het aanzetten een paar keer heb gedraaid en daarna niet meer. Reboot lost het gelukkig op :)
Zou wel eens te maken kunnen hebben met de optie waar we het steeds over hebben:

code:
1
ro.kernel.android.checkjni=0

Verwijder die regel of verander m naar '1' in de build.prop. Geen idee of het helpt, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gelukkig gaat dat ook zo snel... Als ik dat heb doe ik hem uit en ga op de S2 verder. Morgen weer een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

@Gusev
Denk dat je me verkeerd hebt begrepen, met de stock rom krijg je zo'm animated android tekst op je scherm tijdens starten. Als ik nu bootanimation.zip uit de media folder haal, krijg ik alleen zo'n statische tekstje android ipv animated. Verder geen ramp, wilde alleen de animated versie terug, thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R2 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:29:
@Gusev
Denk dat je me verkeerd hebt begrepen, met de stock rom krijg je zo'm animated android tekst op je scherm tijdens starten. Als ik nu bootanimation.zip uit de media folder haal, krijg ik alleen zo'n statische tekstje android ipv animated. Verder geen ramp, wilde alleen de animated versie terug, thats all.
Hmm dan had ik je toch WEL goed begrepen. Je hebt dus ook de build.prop aangepast right?

edit: zou gewoon moeten werken als je de build.prop hebt aangepast zoals ik had aangegeven. De "animatie" shine zit gewoon in de v.0.3.1 rom:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33kt6jc.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Gusev op 06-01-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:18:
Verwijder die regel of verander m naar '1' in de build.prop. Geen idee of het helpt, maar je kan het proberen.
Ik heb de regel er even uit gehaald maar geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Ik heb de regel er even uit gehaald maar geen verschil.
Ik denk dat dit dan ook al in de v0.2 zat. Ach...geen idee waar 't aan ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

@Gusev
Daar zit denk ik het probleem, in jouw rom zijn ze niet gelijk als die in de originele rom, heb jij je custom rom gebaseerd op de eerst stock rom versie, of op de 2e update die op de qware site staat.
Ik had mijn pro 3 geupdate naar de laatste stock versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:02
Originele etui voor de Pro3 bij Intertoys in Mierlo, slechts 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R2 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:36:
@Gusev
Daar zit denk ik het probleem, in jouw rom zijn ze niet gelijk als die in de originele rom, heb jij je custom rom gebaseerd op de eerst stock rom versie, of op de 2e update die op de qware site staat.
Ik had mijn pro 3 geupdate naar de laatste stock versie.
Die ROMs van Qware zijn identiek (besproken in het vorige topic). Zeg dan ff wat jij daar hebt staan in die framework-res.apk. Ff open archief via 7zip doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ook een custom rom voor de 10" pro 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

De grote is anders, en als ik de plaatjes bekijk staan ze in de stock rom vertikaal en in jouw rom horizontaal, daarom krijg ik het vermoedelijk anders te zien op mijn pro 3, maar steek er geen energie in, zo spannend is het nou ook weer niet.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/5phed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24
Wat een mooie tablet,
Duw me KPN 3G dongle via de mini usb cable erin en heb gelijk 3G

Zit nog te twijfelen om gelijk ff andere rom erop te gooien :P

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/mmel1z.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door SmoothTweaker op 06-01-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:08
Ten eerste, bedankt voor de nieuwe Custom ROM!

Kleine op en aanmerkingen;

- Het viel me al op bij de standaard ROM dat wanneer de functie 'Scherm automatisch draaien' staat uitgevinkt bij instellingen, dat hij in het lockscreen toch mee draait, is dit te fixen?

- Bij het naar beneden halen van de notificatiebalk is nu het 'Geen verbinding' o.i.d weg gehaald, maar daar is een zwarte balk voor in de plaats gekomen, is het misschien mogelijk deze met iets op te vullen? ^^ (Bijv. wifi aan/uit etc. zoals je ook bij bijvoorbeeld recente samsung toestellen ziet!)

- Is het mogelijk (veilig) om de 2 apps 'Zoeken' eraf te gooien?

- De superuser app, voor zover mijn vorige toestel die ook had, vroegen alle apps met root acces eerst toegang via de super user app voordat ze van root gebruik maakten, waarvoor is deze nu precies in gebruik? Apps zoals Titanium Backup krijgen vanzelf de acces al!

Hij loopt voor de rest helemaal heerlijk, bedankt!

Verder met het niet sync lopen van verschillende video's;
Ik ervaar het alleen met avi, divx en xvid bestanden! MKV's lopen bij mij helemaal perfect!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
SmoothTweaker schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:27:
Wat een mooie tablet,
Duw me KPN 3G dongle via de mini usb cable erin en heb gelijk 3G

Zit nog te twijfelen om gelijk ff andere rom erop te gooien :P

[afbeelding]
Er staat een 3g info file met deze inhoud wellicht werken deze types gelijk zoals je beschrijft

Use : Just inert the below doogles:
HuaWei wcdma:
E220
E230
E180
E1550
E1630
E1750
E1782
E1820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Klopt als een bus heb E180 ;)
wel erg mooi dat dit zomaar werkt, hij start iig sneller op dan dat ik dongle in me laptop doe.
zometeen maar eens buigen over de CFW, zolang dongle daar ook maar onder werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Even een vraagje aan de experts :)
Ik heb een standaard out of the box Pro3.

Als mijn accu bijna leeg is krijg ik de mogelijkheid om te zien waar mijn accu zijn energie aan gegeven heeft (is dit ook ergens op te roepen? Bij instellingen of zo???).
Mij viel 2 dingen op:
1. Als hij standby staat (dus niet helemaal uit) verbruikt hij nog een behoorlijke slok energie.
2. Als ik 1. wil voorkomen door hem elke keer volledig uit te zetten, zie ik in accuverbruik dat het overgrote deel van de stroom verbruikt wordt door de "radio" van de Pro3.

Ik neem even aan (maar weet het niet zeker) dat er op de achtergrond een proces loopt dat die radio actief houdt. Dat zijn (volgens mij) ook die streepjes die nog steeds boven in de active balk staat, net als bij een telefoon (ik weet dat Android versie voor telefoon is).

Mijn vraag is welke service dit is (als het inderdaad een service is) en waar ik die kan killen. Misschien andere app nodig? Of in standaard proces lijst?

......
Ik zag ondertussen ook dat Gusev druk is met een andere ROM, erg cool en ziet er veelbelovend uit, maar ben nog niet zo'n held dat ik het zomaar aan durf om die er op te zetten. Wil echt niet met een dood tablet komen te zitten en verder doet hij het zo zonder aanpassingen prima.

Thanks folks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

Eboman

Ondertitel

iemand enig idee wat dit is :
http://ployer.cn/world/Download.asp?SortID=8

MOMO9C SKYPE for Mark
Type:Customized
Size:140 MB
Release Date:2012-1-6

Custom rom met skype ?

verdorie je moet inloggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Eboman op 06-01-2012 19:39 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olgeros schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:17:
Even een vraagje aan de experts :)
Ik heb een standaard out of the box Pro3.

Als mijn accu bijna leeg is krijg ik de mogelijkheid om te zien waar mijn accu zijn energie aan gegeven heeft (is dit ook ergens op te roepen? Bij instellingen of zo???).
Ga naar je startscherm , druk op een lege plaats en kies voor Sneltoetsen -> Instellingen -> Accugebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:46:
[...]

Ga naar je startscherm , druk op een lege plaats en kies voor Sneltoetsen -> Instellingen -> Accugebruik
YES!
Kleine moeite, erg groot plezier, dankjewel!!!

Het is dus "Mobiel stand-by" die zoveel verbruikt :( Zelfs nog meer dan Wi-fi.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen met de vraag welke service dat is en of ik die kan uitzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olgeros schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:01:
[...]
YES!
Kleine moeite, erg groot plezier, dankjewel!!!

Het is dus "Mobiel stand-by" die zoveel verbruikt :( Zelfs nog meer dan Wi-fi.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen met de vraag welke service dat is en of ik die kan uitzetten....
Ik ben bang dat als je de custom rom niet kan installeren, het uitzetten van die telefoon gerelateerde rommel nog moeilijker voor je wordt. De rommel zit namelijk niet meer in de custom rom :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:22:
[...]

Ik ben bang dat als je de custom rom niet kan installeren, het uitzetten van die telefoon gerelateerde rommel nog moeilijker voor je wordt. De rommel zit namelijk niet meer in de custom rom :) .
Ai, daar was ik al bang voor :'(
Ik wacht nog heel even af hier wat ervaringen van anderen zijn vwb het installeren, het is namelijk nogal een operatie geloof ik....

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De huawei e160g werkt in elk geval niet :') hij liep haske vast (stock rom, 7 inch pro 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hier heeft een chinees 4.0 draaien op de MOMO15 (qware 10 inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg veel plezier van de laatste custom rom en de snelheid van het tablet is nu weer op een goed niveau. _/-\o_

Ik heb nu ook de Nightly van Firefox erop gezet en die werkt echt super nu en nu add-on adblock voor Android en dan ben ik helemaal blij.

De pagina voor de Nightly van Firefox is hier te vinden: https://wiki.mozilla.org/Mobile/Platforms/Android

Directe download: http://ftp.mozilla.org/pu...0a1.multi.android-arm.apk

Het gaat niet via de Market dus je moet [Instellingen - Apps - Onbekende bronnen] aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nu vanmiddag CWM install gedaan maar helaas kan ik niets in het menu doen.
Ik heb wel ontdekt hoe ik erin terecht moet komen ...

Het externe toetsenbord werkt dan helaas ook niet.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wwwillem schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:29:
Hier heeft een chinees 4.0 draaien op de MOMO15 (qware 10 inch).
En nu de 7 inch nog en een download link :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:59:
[...]

En nu de 7 inch nog en een download link :-)
Het is gwn een soort van marketing praatje. Hoe geweldig de momo15 wel niet is en dat ie ics kan draaien. Ben benieuwd of er ooit een downlink komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eboman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:30:
iemand enig idee wat dit is :
http://ployer.cn/world/Download.asp?SortID=8

MOMO9C SKYPE for Mark
Type:Customized
Size:140 MB
Release Date:2012-1-6

Custom rom met skype ?

verdorie je moet inloggen.
Nee, hoor je hoeft niet in te loggen (het is wel een specifieke rom voor ene Mark). Druk niet op de link maar op de afbeelding van het tablet in het item dan kun je hem downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

Eboman

Ondertitel

heb de nieuwe rom erop zitten maar nu komen mijn apps niet automagisch terug iemand een idee ?

Heb de back-up en herstellen al aan staan en stond ook eerder aan op de stock rom ?

edit : Ahh nevermind type is gewijzigd hij ziet dus een nieuw apparaat

[ Voor 16% gewijzigd door Eboman op 06-01-2012 21:23 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 23:29
@gusev,
net •Gusev v0.3.1 TEST versie erop gezet en ziet er goed uit.
volg al vanaf het begin je toppic's.
nu toch maar even reageren -> top bezig alleen ben er nog wel nieuw mee.

boot plaatje met android mis ik wel, ik heb niet echt de indruk dat de 7" sneller opstart.

hoe kom ik nou in mijn externe sd card met ES file Explorer ? wel top dat ik nu makkelijk op mijn netwerk kan komen :) ik heb nu file manager eropgezet via de market.

iboobs full werkt hier zonder stotteren.

verder de :

Adata microSDHC 32GB Class 4 + Adapter
32GB, SD Micro HC, 4x
SKU: AUSDH32GCL4-RA1, EAN: 4713435791431, T.net ID: 279450, Prijs: € 30,95

werkt uitstekend op de qware 7"

top apparaat

qware pro 3 7" ROM : Gusev v0.3.1 TEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgeneral schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:32:
hoe kom ik nou in mijn externe sd card met ES file Explorer ? wel top dat ik nu makkelijk op mijn netwerk kan komen :) ik heb nu file manager eropgezet via de market.
ES File Explorer -> Menu -> Instellingen -> Home Directory

Home Directory instellen op: "/" (zonder dubbel-quotes)
Nu zit je in de root van het apparaat.
Het beste/makkelijks is om nu favorieten te maken, want anders klik je je helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste keer start ie sowieso niet sneller op, geef het wat tijd :) . Ik heb een stopwatch ernaast gehouden ;) . Het maakt een seconde of 5 uit.

Daarnaast heb ik ook lopen rommelen met ES File Explorer, wat een irritante app. Ik ga toch voor de File Manager uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik gebruik al tijden Astro als file manager. Werkt dikke prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:22:
[...]

Betekend dit voor mij dat mijn Huwei dongle niet werkt op de custom rom? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmoothTweaker schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:58:
[...]

Betekend dit voor mij dat mijn Huwei dongle niet werkt op de custom rom? O-)
Wel hoor, zou gewoon moeten werken :) . Had het meer over de telefoon functionaliteit als in de telefoon applicatie etc. Probeer het eens zou ik zeggen ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:48:
Ik gebruik al tijden Astro als file manager. Werkt dikke prima :)
Die werkt ook super goed, allen op netwerk gebied springt ES File Explorer er voor mij net ietsje er boven uit, deze kan een netwerkscan doen, wat me bij Astro niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de MOMO9C SKYPE for Mark.img al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
ben em aan het downloaden ( op de afbeelding klikenop die site )
gaat met duizelingwekkende 4.5 kB/sec

bedankt voor de reply's mbt file explorers :>

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgeneral op 06-01-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:02:
[...]

Die werkt ook super goed, allen op netwerk gebied springt ES File Explorer er voor mij net ietsje er boven uit, deze kan een netwerkscan doen, wat me bij Astro niet lukte.
Kan File Manager dus ook en is in mijn ogen veel makkelijker in gebruik en overzichtelijker. Heb altijd ES gebruikt, maar ben nu echt om.

Ook zojuist even een 720p mkv + subs getest en deze speelt inderdaad sync af. Echt perfect! Dan moet ik uiteraard wel de HW decoder aanzetten. Met SW doet de file het gewoon niet. Als ik dan een mp4 pak die ik zelf heb omgezet (voor de Transformer), werkt hij enkel met de SW decoder en is hij ook gelijk out of sync. Met de HW decoder hoor ik alleen gekraak en heb ik vrijwel geen beeld.

Ik moet ook zeggen dat ik minder last heb van foutieve aanrakingen. Dus als ik ergens druk, dat er compleet ergens anders wat geactiveerd werd. Het is er heel af en toe nog wel, maar echt veel minder. Gusev, heb jij hier pogingen voor gedaan om dit te optimaliseren? Want zo ja, werkt het volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:18:
[...]
Kan File Manager dus ook en is in mijn ogen veel makkelijker in gebruik en overzichtelijker. Heb altijd ES gebruikt, maar ben nu echt om.
Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat dan voor elkaar krijg, ik zie het niet in File Manager (ik heb nog de stock rom, dus ik weet niet of je die vanuit deze rom bedoelt of een andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Wel hoor, zou gewoon moeten werken :) . Had het meer over de telefoon functionaliteit als in de telefoon applicatie etc. Probeer het eens zou ik zeggen ;) ...
Super, ga hem straks ff proberen, laat het wel even weten of het werkt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:22:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat dan voor elkaar krijg, ik zie het niet in File Manager (ik heb nog de stock rom, dus ik weet niet of je die vanuit deze rom bedoelt of een andere).
Heb je wel deze: Android Market: File Manager - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yaG1zb2Z0LmZtIl0.

Zo ja, zie je bovenin al je icoontjes. Daar staan er nog een aantal als je naar rechts gaat (dus naar links toe sleept). Helemaal rechts heb je Network en kun je scannen. Het toevoegen van favorieten is gewoon lang op een mapje klikken en dan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smarron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:18:
[...]

Ook zojuist even een 720p mkv + subs getest en deze speelt inderdaad sync af. Echt perfect! Dan moet ik uiteraard wel de HW decoder aanzetten. Met SW doet de file het gewoon niet. Als ik dan een mp4 pak die ik zelf heb omgezet (voor de Transformer), werkt hij enkel met de SW decoder en is hij ook gelijk out of sync. Met de HW decoder hoor ik alleen gekraak en heb ik vrijwel geen beeld.

Ik moet ook zeggen dat ik minder last heb van foutieve aanrakingen. Dus als ik ergens druk, dat er compleet ergens anders wat geactiveerd werd. Het is er heel af en toe nog wel, maar echt veel minder. Gusev, heb jij hier pogingen voor gedaan om dit te optimaliseren? Want zo ja, werkt het volgens mij wel.
Had wel de volgende 2 parameters toegevoegd in de build.prop. Wellicht heeft het echt geholpen :)

code:
1
2
3
# Increase overall touch responsiveness
debug.performance.tuning=1
video.accelerate.hw=1

edit:
/flauw: Windows 8 ARM draait geweldig op de Pro 3...just kiddingggg :+

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/v7xmxh.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 06-01-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:28:
[...]
Heb je wel deze: Android Market: File Manager - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yaG1zb2Z0LmZtIl0.
Thanx. Dit is dus een heel andere dan de stock File Manager. Werkt inderdaad prettig ( iig net zo goed), ziet er mooier uit. Jammer van de advertentie onderaan. Maar ik ga hem even een tijdje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Thanx. Dit is dus een heel andere dan de stock File Manager. Werkt inderdaad prettig ( iig net zo goed), ziet er mooier uit. Jammer van de advertentie onderaan. Maar ik ga hem even een tijdje proberen.
Overal een oplossing voor.:)

Maar die was geloof ik al mee geinstalleerd. Werkt ook perfect hoor!
Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:29:
[...]

Had wel de volgende 2 parameters toegevoegd in de build.prop. Wellicht heeft het echt geholpen :)

code:
1
2
3
# Increase overall touch responsiveness
debug.performance.tuning=1
video.accelerate.hw=1

edit:
/flauw: Windows 8 ARM draait geweldig op de Pro 3...just kiddingggg :+

[afbeelding]
Wie weet heeft het geholpen, ben buiten dat echt blij met deze rom! _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Smarron op 06-01-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg iedere keer een error als ik de momo9c firmware probeer te flashen,iemand enig idee wat ik fout doe?
moet ik misschien andere software voor het flashen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmsimm
  • Laatst online: 23-09 11:25
Ik heb 0.3.1 nu ook draaien. Top. Veel beter dan 0.2. Snel in gebruik en opstarten gaat ook lekker snel.

Is het mogelijk om Maps/places/latitude eruit te slopen trouwens? Dat bepaal ik liever zelf ook namelijk, maar kniesoor die daar op let. Werkt als n speer. ES file explorer is ook fijn zo, maar das persoonlijk.

Verder heb ik niets meer op te merken. Puntjes op de i zetten en v1.0 van maken maar! Tnx again ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maps/places/latitude zijn eruit te halen door met ES file explorer naar root te gaan en dan in /system/app de betreffende apk te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmsimm
Oh ja, 1 ding nog ... In de originele ROM zat een full version van Documents To Go volgens mij. Kun je die met de hand zelf er toch weer op krijgen, of de key er uit halen of zo? Vond ik namelijk een zeer welkome verrassing toen ik m voor t eerst aan zette. Zonde om kwijt te zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmsimm
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:00:
Maps/places/latitude zijn eruit te halen door met ES file explorer naar root te gaan en dan in /system/app de betreffende apk te verwijderen
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Ook ik heb 0.3.1 erop staan, en hij werkt uitstekend!
Nog geen bugjes kunnen ontdekken.
Zeker een verbetering t.o.v. stock en een stuk nettere topbar!

Thx Gusev! Wacht met smart op verdere verbeteringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een optie om in de custom rom de lcd-density standaard op 140 te zetten?

verder alleen maar compliments voor Gusev, ben erg tevreden over 3.1! bedankt dat je de tijd en moeite neemt om van ons tabletje een topper te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat het apparaat alleen maar met mee geleverder lader op te laden is, die met dat gekke puntje dat in dat kleine gaatje moet. Kom ik er vandaag achter (heb al veel in dit topic gelezen, maar dit misschien gemist) dat hij ook gewoon via de micro-usb poort geladen worden. Heb ik ineens een heel huis vol met laders voor dit apparaat _/-\o_

@Smarron: thanx voor de tips. Ik ben om voor File Manager by Rythm Software. En direct AdFree geïnstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmsimm
Hmm, hij zegt dat ik het niet kan verwijderen. Doe ik iets verkeerd? (ik ben een noob op dit gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:51:
ik krijg iedere keer een error als ik de momo9c firmware probeer te flashen,iemand enig idee wat ik fout doe?
moet ik misschien andere software voor het flashen gebruiken?
kun je dan ff die firmware ergens uploaden (http://www.mijnbestand.nl/) en beschikbaarstellen?
thnx hoef ik geen 5 uur te w88 :(

thnx colaglas ik zie het nu ook.. zat al te zoeken naar een auto lader.. pak ik die nu wel wel van die tomtom weg :P

@gusev
snel een vraagje ainol novo7 is niet compatible met onze q-ware pro3 ?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-POTNC6ANOIJS.zip dit is dus een android 3.2 versie kun je hier wat mee gusev?

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgeneral op 06-01-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:03

MikeWazowski

Look into my eye

Ik ben als one-day user (de regen kon mij gisteren niet tegenhouden om de 10" Pro3 te gaan halen nadat ik dit topic had ontdekt en doorgenomen!) met de standaard ROM het volgende probleem tegengekomen:

Wanneer ik een MKV afspeel vanaf de SD-Card gaat alles vloeiend omdat de speler het via HW decodeert. Wanneer ik een MKV via ES File Explorer vanaf een netwerkschijf via Wifi afspeel gaat het schokkerig en out-of-sync omdat de speler het via SW decodeert - HW werkt hierbij dan niet, de optie geeft een foutmelding.

Is dit op te lossen of is het (helaas) een feature :p ?

[ Voor 6% gewijzigd door MikeWazowski op 06-01-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmsimm schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:19:
[...]

Hmm, hij zegt dat ik het niet kan verwijderen. Doe ik iets verkeerd? (ik ben een noob op dit gebied).
dat klopt eerst in de instellingen van ES file explorer mount bestands systeem als schrijfbaar aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wel voorzichtig met verwijderen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
@gusev... is het wellicht mogelijk om in de definitive rom de 'accounts en synchronisatie' entry aan te maken in het settingsmenu?
dat zou zoveel makkelijker zijn, via gmail kom je er ook wel maar dan kun je alleen google accounts toevoegen. En geen twitter/facebook and so on....

De rom werkt overigens erg fijn, zoveel beter als no 2 O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k601/redlaw2305/screen_20120106_2328.png

ik wilde de quadrant score van de rom van Gusev even delen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Laatst online: 19:36

Killjoy

Klingon lawn products

Ik overweeg een 7" pro3 aan te schaffen. Toepassing zal (verkoopargument t.b.v. miss Killjoy) primair e-reader en bediening van de Synology Audio Station zijn (via webbrowser). Mijn NAS hangt namelijk via een externe USB geluidskaart aan mijn stereo. Nu is de resolutie van de 7" vrij laag; 480x800 had ik begrepen. Dus ben ik benieuwd of er mensen zijn die weten of het een beetje werkbaar is om Audio Station via deze tablet te bedienen.

Alvast bedankt enzo ;)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
jah top moet je doen.

ik weet het niet maar dat moet je zelf uitvinden, wat ik goed vind vind jij mss wel heel erg onwerkbaar.
ik bedoel gooi er 99,99 euro ertegenaan en je weet het.. je kan immers toch je tablet terug brengen als hij je niet bevalt....

suc6... maar och wat is ie leuk om mee te klooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tablet terugbrengen kan helaas niet bij intertoys, dit staat ook op de bon vermeld ruilen tegen een andere pro 3 kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:21:
Tablet terugbrengen kan helaas niet bij intertoys, dit staat ook op de bon vermeld ruilen tegen een andere pro 3 kan wel.
ow crap helemaal niet opgelet... sorry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link naar originele momo9c firmware :D
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PODDAGFIKLWZ.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
thnx man / vrouw had anders nog 4 uur moeten wachten
:P

typo.. man/vrouw

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgeneral op 07-01-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Laatst online: 19:36

Killjoy

Klingon lawn products

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:21:
Goed om te weten. Tnx!

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen enkele moeite joh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmsimm
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:41:
maar wel voorzichtig met verwijderen zijn :D
Gelukt, tnx. Voorzichtig maps en de 2 search boxes er uit gegooid, gebruik ik toch niet. Kan ik ook veilig de stock browser er uit gooien? En als er in de laatste versie van deze GingerROM nog de sync app komt zodat je dar je fb/twitter/gmail/etc syncs in kunt zetten kan ook gmail dr af. Android ja, maar de rest van google bijna allemaal exit dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmsimm schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:44:
[...]

Gelukt, tnx. Voorzichtig maps en de 2 search boxes er uit gegooid, gebruik ik toch niet. Kan ik ook veilig de stock browser er uit gooien? En als er in de laatste versie van deze GingerROM nog de sync app komt zodat je dar je fb/twitter/gmail/etc syncs in kunt zetten kan ook gmail dr af. Android ja, maar de rest van google bijna allemaal exit dan ;)
als je al een andere browser geinstalleerd hebt kun je gerust de stock browser verwijderen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgeneral schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:32:
[...]

thnx man / vrouw had anders nog 4 uur moeten wachten
:P

typo.. man/vrouw
mocht het lukken met flashen graag even melden wat en hoe je het hebt gedaan?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:45
Heb nu de test versie 3.1 lopen, maar kan het wezen dat de home knop niet meer werkt?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheusk schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:58:
Heb nu de test versie 3.1 lopen, maar kan het wezen dat de home knop niet meer werkt?
Hier werkt deze gewoon hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Had het zweet net even op mijn voorhoofd staan, mijn toestel bleef maar terugkeren naar CWM 8)7
Maar gelukkig bootte hij opeens door. zo even proberen of 3G dongle nog werkt maar het werkt verder allemaal zeer gelikt

Thnx daarvoor O+

edit:
Helaas krijg me dongle niet werkend, ook als ik bij draadloos en netwerkinstellingen wil kijken onder mobiele netwerken dan crasht er iets in me android :( .. kan alleen niet zien wat het is ziet eruit als een standaard bug
de error: proces com.android.settings is onverwachts gestopt

@Gusev
Heb al 2 keer je rom geprobeerd en iedere keer blijft dat menu klappen bij mij. iig me 3G dongle werkt niet meer ;) voordat ik terug naar stock ga zal ik wel even wachten of je misschien een oplossing hiervoor zou hebben. zo niet jammer :+

[ Voor 57% gewijzigd door SmoothTweaker op 07-01-2012 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgeneral
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:56:
[...]

mocht het lukken met flashen graag even melden wat en hoe je het hebt gedaan?
alvast bedankt!
hij staat erop hoor geflashed zoals het moet -> met livesuit die bij de orginele q-ware pro3 firmware zit
en zoals beschreven in het begin van dit toppic.maar dan deze momo .img file
en je kunt em gewoon in het nederlands zetten.
alleen zit er weer heel veel telefoon rommel op.
je kunt beter de test versie van gusev erop zetten.. maar dat is mijn mening. ga er ff mee stoeien.

edit: video bellen met skype werkt niet met MOMO9C Firmware :(

maar videobellen werkt wel met MOMO9C SKYPE for Mark http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JE4N3U8AZEMA.rar

;)

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgeneral op 07-01-2012 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Zowel de fysieke als touchscreen homeknop werkt hier niet. Vreemd dat het bij jou wel werkt dan. De rest van de knoppen werken wel naar behoren.

[ Voor 9% gewijzigd door Morpheusk op 07-01-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Probeer hem opnieuw te flashen. Volgens mij ben jij de enige tot nu toe met dit probleem. Bij mij werkt hij ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Het is natuurlijk ook al laat., maar na een reboot is het opgelost. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort maar eens proberen een custom kernel voor deze tablet te bouwen :P
Pagina: 1 ... 8 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.