Wat bedoel je daar precies mee?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:58:
[...]
Dammit wat een hoge DPI!
*lemmymet gaat build.prop aanpassen
Verwijderd
Hoe hoger de DPI hoe groter de knoppen en tekst enzo
Bij de PoV rom staat deze lager dan de qware editie
Nu heb ik namelijk het gevoel dat ik op een 7" tablet zit te werken xD
Ja dat heb ik dus ook, het is heel groot.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:03:
[...]
Hoe hoger de DPI hoe groter de knoppen en tekst enzo
Bij de PoV rom staat deze lager dan de qware editie
Nu heb ik namelijk het gevoel dat ik op een 7" tablet zit te werken xD
Kun je dat dan misschien uploaden of kan dat niet?
Als dat af is of kan ik dat zelf ook ergens doen?
[ Voor 6% gewijzigd door dannyvdb1997 op 05-04-2012 19:06 ]
Verwijderd
Is gewoon handmatig te doen, je kan ook LCD Density Modder downaloaden en aanpassen naar 120dannyvdb1997 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:03:
[...]
Ja dat heb ik dus ook, het is heel groot.
Kun je dat dan misschien uploaden of kan dat niet?
Oke ga die LCD Density Modder ff proberenVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:06:
[...]
Is gewoon handmatig te doen, je kan ook LCD Density Modder downaloaden en aanpassen naar 120
EDIT
120 is wel heel erg klein
[ Voor 6% gewijzigd door dannyvdb1997 op 05-04-2012 19:10 ]
Verwijderd
Als je dat vindt zet je hem terug naar 160dannyvdb1997 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:08:
[...]
Oke ga die LCD Density Modder ff proberen
EDIT
120 is wel heel erg klein
(Doe geen waardes hiertussen anders crashen sommige apps)
Ja ik had 140 gedaan en nu crasht mijn launcher de hele tijd!Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:16:
[...]
Als je dat vindt zet je hem terug naar 160
(Doe geen waardes hiertussen anders crashen sommige apps)
Dat wordt opnieuw flashen (dat kan toch gewoon)
Verwijderd
Ja, dat kandannyvdb1997 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:17:
[...]
Ja ik had 140 gedaan en nu crasht mijn launcher de hele tijd!
Dat wordt opnieuw flashen (dat kan toch gewoon)
Verwijderd
Mooi, nu nog iemand die mij kan vertellen waarom flash het niet doet op de laatste custom rom van peter en ook ik ben uit de brand geholpen. 
Uiteraard heb ik flash player gedownload.
Sterker nog, ik heb adobe flash player gedownload, adobe air, en een andere flash player.
Op de stock, opera én dolphin browser heb ik géén flash.
P.S.
nogmaals, voor de pipo's die 1 app willen die meerdere dingen kan ( lcd density, hardware knoppen wijzigen, build.prop wijzigen ) kijk dan eens naar de Allwinner mod app

Uiteraard heb ik flash player gedownload.
Sterker nog, ik heb adobe flash player gedownload, adobe air, en een andere flash player.
Op de stock, opera én dolphin browser heb ik géén flash.
P.S.
nogmaals, voor de pipo's die 1 app willen die meerdere dingen kan ( lcd density, hardware knoppen wijzigen, build.prop wijzigen ) kijk dan eens naar de Allwinner mod app
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 19:36 ]
Is het ook mogelijk vanwege de kijkhoeken om het scherm zeg maar 180 graden te draaien?
Ik vind de kijkhoek van boven en van rechts beter dan van beneden en links. Nu maakt dit niks uit voor apps die 360 graden ondersteunen, maar sommige apps forceren landscape of portrait 0 en 90 graden. Voor mij zou 180 en 270 beter uitkomen...
Volgens mij is dit probleem makkelijker te omschrijven...
Ik vind de kijkhoek van boven en van rechts beter dan van beneden en links. Nu maakt dit niks uit voor apps die 360 graden ondersteunen, maar sommige apps forceren landscape of portrait 0 en 90 graden. Voor mij zou 180 en 270 beter uitkomen...
Volgens mij is dit probleem makkelijker te omschrijven...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Verwijderd
accelerometer.flip_xy=1 or 0 ; Deze moet je hebben voor een voledige draai op zijn kop
en apps zien dit dan ook als normaal
accelerometer.flip_xy=1 of 0
accelerometer.invert_x=1 of 0
accelerometer.invert_y=1 of 0
accelerometer.invert_z=1 of 0
de rest spreektvoor zich
dit in je build.prop plakken met adb pull en push
en dan kan je de tablet roteren
je moet er effe mee spelen voor het gewenste effect
grtx
accelerometer.flip_xy=1 of 0
accelerometer.invert_x=1 of 0
accelerometer.invert_y=1 of 0
accelerometer.invert_z=1 of 0
de rest spreektvoor zich
dit in je build.prop plakken met adb pull en push
en dan kan je de tablet roteren
je moet er effe mee spelen voor het gewenste effect
grtx
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 21:04 ]
Zo alles is weer geinstallerd op tablet!
Vind wel dat de batterij verbeterd is! Ik begon met apps ed installeren op 80% en toen ik klaar was zat ik nog op 74%
Vind wel dat de batterij verbeterd is! Ik begon met apps ed installeren op 80% en toen ik klaar was zat ik nog op 74%
Verwijderd
De browser op deze rom werkt ook sneller dan die op de PoV!
*lemmymet gaat weer leuke games spelen
*lemmymet gaat weer leuke games spelen
hmmz ik krijg de update niet geimstalleerd op de 10 inch.
Ik houd de home button ingedrukt,duw de usb kabel erin en druk daarna een paar keer op de aan/uit knop aan de zijkant,maar de tablet springt meteen weer op lock en er verschijnt niks in livesuite.
Ik houd de home button ingedrukt,duw de usb kabel erin en druk daarna een paar keer op de aan/uit knop aan de zijkant,maar de tablet springt meteen weer op lock en er verschijnt niks in livesuite.
Verwijderd
Begin maar eens met de tablet uitzetten voordat je hem installeertFTD8 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:50:
hmmz ik krijg de update niet geimstalleerd op de 10 inch.
Heb je dat gegoogled of geprobeerd? Want bij mij werkt het niet (zowel via adb shell setprop als rechtstreeks in build.prop)Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:33:
accelerometer.flip_xy=1 or 0 ; Deze moet je hebben voor een voledige draai op zijn kop
De volgende combo's geprobeerd:
- accelerometer.flip_xy=1
- accelerometer.flip_xy=1 en accelerometer.invert_x=1
- accelerometer.flip_xy=0
- accelerometer.flip_xy=0 en accelerometer.invert_x=0
Ideeen?
Hallo iedereen,
Gisteren update gedaan naar ics voor 10inch. Het vreemde is dat nu bij mij rtl gemist het niet doet.
Heeft iemand deze wel werkend? Want dan moet ik gaan zoeken in instellingen,
Alvast bedankt!
Gisteren update gedaan naar ics voor 10inch. Het vreemde is dat nu bij mij rtl gemist het niet doet.
Heeft iemand deze wel werkend? Want dan moet ik gaan zoeken in instellingen,
Alvast bedankt!
Verwijderd
@petervanakelyen
Gefeliciteerd dat de tablet ook daadwerkelijk is aangekomen bij je ! ik heb een tijd stil gestaan en ben benieuwd naar het nieuwe meesterwerk van je !
Joshua19
Gefeliciteerd dat de tablet ook daadwerkelijk is aangekomen bij je ! ik heb een tijd stil gestaan en ben benieuwd naar het nieuwe meesterwerk van je !
Joshua19
Weet iemand of het ook mogelijk is om de pro 3 met een windows 8 en of mac lion is te updaten.
Onder windows 8 krijg ik een foutmelding bij het installeren van de driver.
ps. wordt het allicht tijd om een deeltje 2 van dit draadje te maken?
Onder windows 8 krijg ik een foutmelding bij het installeren van de driver.
ps. wordt het allicht tijd om een deeltje 2 van dit draadje te maken?
Verwijderd
q2no, lees/zoek het topic eens door, over foutmeldingen betreffende de livesuit.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 12:48 ]
Nieuwe Gingerbread ROM in aankomst, met USB bluetooth en BT GPS support!
[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-04-2012 15:57 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Peter, what's the deal met flash support op jouw laatste custom rom? Hij zat er niet standaard in, en doet het na installatie ook niet.
Verwijderd
Hmm, vind de pro3 10" nog steeds langzamer werken dan mijn SG gio...
Ik ga kijken of ik de kernel kan aanpassen
, misschien dat ik em dan sneller krijg
Ik ga kijken of ik de kernel kan aanpassen
Waarom een gingerbread rom? meer support voor apps etc?Petervanakelyen schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:57:
Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"
@Bolletjebas:
Standaard zit Flash er niet in omdat ik meer plaats wil vrijhebben op /system voor tweaks (heb heel het preinstall systeem weggeflikkert). Ik zal na het releasen van deze ROM eens kijken wat ik aan Flash kan doen.
@BossJamie NL:
Bluetooth support is vooralsnog enkel werkend te krijgen onder gingerbread, en ik heb al een aantal requests gekregen voor een ROM met BT GPS support.
Standaard zit Flash er niet in omdat ik meer plaats wil vrijhebben op /system voor tweaks (heb heel het preinstall systeem weggeflikkert). Ik zal na het releasen van deze ROM eens kijken wat ik aan Flash kan doen.
@BossJamie NL:
Bluetooth support is vooralsnog enkel werkend te krijgen onder gingerbread, en ik heb al een aantal requests gekregen voor een ROM met BT GPS support.
Verwijderd
@ peter
liever terug naar ginger dat dat gedeelte werkt
en wacht daarna wel weer op een update
maar werkt dat bt met de solei dongle ?
liever terug naar ginger dat dat gedeelte werkt
en wacht daarna wel weer op een update
maar werkt dat bt met de solei dongle ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 16:35 ]
Verwijderd
Ooeh, da's cool.Petervanakelyen schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:57:
Wellicht dat ik dan weer naar GB terugga, ook weer lekker snel browsen, geen toolbarruzie, hmmmm.
Ik heb inmiddels de Pro 3 met voorgeinstalleerde 4.0.3 nu ook een aantal weken en moet zeggen dat sinds ik m aardig vol heb gezet met apps (zowel lokaal en op SD) dat ie toch wel traag opstart. Ik run na verse opstart ook Cachemate en advanced task killer en zelfs Apps2SD en ruimt wat geheugen/cache op maar bied veelal niet de oplossing dat ie echt sneller wordt. Ach ja mag misschien niet teveel eisen hebben voor een dergelijke budget.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:48:
Al eerder gezegd:
cachemate en advanced task killer installeren.
Widgets op homescreen zetten en af en toe aan tikken.
Als dat niet genoeg is, build.prop tweaks toepassen
Zat wel recent te overwegen om misschien toch een Playbook (lekker snel en goede browser/email features) voor 190 euro aan te schaffen en deze retour te brengen maar of dat nog kan? En Playbook mist weer alle leuke apps ook al is er de mogelijkheid om Android apps te gebruiken maar dat schijnt niet altijd te werken.
Hier werkt toch Opera het beste. Dolphin minder prettig ivm de kleine knoppen.PaPi36 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:48:
[...]
Helemaal mee eens en zit dan ook regelmatig hier te kijken of er al een mooie nieuwe rom is gemaakt die dit zal verbeteren. Opera, Dolphin etc....het blijft nu waardeloos browsen op de Qware tab.
Verwijderd
@ Petervanakelyen
Hallo Peter, ik heb jouw custom rom gedownload, geinstalleerd, maar ondanks dat ik dit hele forum heb doorgespit heb ik geen idee hoe ik de scripts moet draaien (en dan vooral hidemybar). Zou je mij alsjeblieft willen vertellen hoe dat moet? Ik ben dan voor het leven jouw trouwe dienaar
Tks!
Hallo Peter, ik heb jouw custom rom gedownload, geinstalleerd, maar ondanks dat ik dit hele forum heb doorgespit heb ik geen idee hoe ik de scripts moet draaien (en dan vooral hidemybar). Zou je mij alsjeblieft willen vertellen hoe dat moet? Ik ben dan voor het leven jouw trouwe dienaar
Tks!
Installeer "Terminal Emulator" uit de Market (Google Play) en tik daar het volgende in:
Nadat je 'su' hebt ingevoerd, moet je nog wel even bevestigen dat je superuser toegang wil verlenen.
code:
1
2
| su hidemybar |
Nadat je 'su' hebt ingevoerd, moet je nog wel even bevestigen dat je superuser toegang wil verlenen.
[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-04-2012 18:18 ]
Verwijderd
@ timmy
en als je de x y op 1 zet ?
accelerometer.invert_x=1
accelerometer.invert_y=1
accelerometer.invert_z=1 # mischien deze niet
kan zijn dat ics dit niet meer slikt, op de yarvik werkte dit wel namelijk
mischien dat peter nog een idee heeft.
dit was het enige dat me zo tebinnen schoot.
greets
en als je de x y op 1 zet ?
accelerometer.invert_x=1
accelerometer.invert_y=1
accelerometer.invert_z=1 # mischien deze niet
kan zijn dat ics dit niet meer slikt, op de yarvik werkte dit wel namelijk
mischien dat peter nog een idee heeft.
dit was het enige dat me zo tebinnen schoot.
greets
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 20:00 ]
Allright, touchscreen en WiFi werkt, maar de accelerometer staat altijd 90° verkeerd. Erg lastig, elke keer dat je het scherm juist wil draaien draait de accelerometer het scherm weer verkeerd 
@thedark: Ik ben ook aan het prutsen met de accelerometer (maar dan niet voor hetzelfde issue). De commands werken in ieder geval niet.
@thedark: Ik ben ook aan het prutsen met de accelerometer (maar dan niet voor hetzelfde issue). De commands werken in ieder geval niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-04-2012 20:05 ]
Verwijderd
@peter
ik herinner me ook dat ergens in de framework ook het een en ander is in te stellen
ik zoek dit nog effe op het staat ergens op dit forums alleen dan voor een yarvik tablet
ik had hier ook problemen mee met rom 5.2 die stond namelijk wel zoals die andere jonge em wil
totaal op zijn kop is toen veranderd door iemand in de framework.
mischien heb je hier iets aan.
ik herinner me ook dat ergens in de framework ook het een en ander is in te stellen
ik zoek dit nog effe op het staat ergens op dit forums alleen dan voor een yarvik tablet
ik had hier ook problemen mee met rom 5.2 die stond namelijk wel zoals die andere jonge em wil
totaal op zijn kop is toen veranderd door iemand in de framework.
mischien heb je hier iets aan.
FeiyuMod voor Qware Pro3 7"
Gebaseerd op FeiyuMod voor de Novo7 Advanced.
Screenshots

Installatie
Inmiddels zullen de meesten wel al door hebben hoe je dit soort ROM's installeert, maar voor de duidelijkheid overlopen we nog eens:
- Download en installeer de LiveSuite.
- Selecteer de ROM image (*.img).
- Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
- Druk 6x kort achter elkaar op de Power knop.
- Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
- Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.
Hardware
- Touchscreen
- WiFi
- Camera
- Accelerometer
- Bluetooth
- GPS
Features
- Custom User Interface
- Galaxy SII fingerprint
- ClockworkMod 5.5.0.4
- USB joystick support
- VPN tun/tap support
Scripts
- reboot-recovery: reboot netjes naar ClockworkMod.
Credits
Credits voor deze ROM gaan naar:
- jjurjen
- JD_1971
- Joshua1975
- Smarron
- mwieggers
- krullenbol
- sattertje
- Shiver23
Download
[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 16-04-2012 11:56 ]
Verwijderd
@peter
die bluetooth. wat is ondersteunend ?
voor ik mijn hele tablet omgooi
die bluetooth. wat is ondersteunend ?
voor ik mijn hele tablet omgooi
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 22:37 ]
Ik heb het enkel kunnen testen met een no-name USB bluetooth stickje. Maar normaal zou elke bluetooth dongle moeten werken (tenzij je exotische drivers nodig hebt).
Verwijderd
Lijkt me monsterlijk leuk, GPS. Heb zelf geen BT dingetje en ook geen smartphone etc.
Wat voor apparaatje stickie (toch geen speciaal abonnement ?) moet ik aanschaffen om de bells te laten rinkelen ?
Edit: sorry domme vraag, te slordig gelezen, alweer. Zoals eerder gedacht BT en GPS afzonderlijke features.
Wat voor apparaatje stickie (toch geen speciaal abonnement ?) moet ik aanschaffen om de bells te laten rinkelen ?
Edit: sorry domme vraag, te slordig gelezen, alweer. Zoals eerder gedacht BT en GPS afzonderlijke features.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 00:28 ]
Verwijderd
Topwerk zeg....bluetooth ook al aan de praat! Als die accelerometer ook aan de praat is, misschien ook maar eens proberen te flashen. Eerst nog een beetje inlezen! Maar jeetje......zag dat scherm er in het echt ook maar zo netjes uit als op die screenshots. Enige nadeel van dit apparaat tot nu toe (heb hem pas sinds gisteren). Maar dat krijg je natuurlijk als je je SGS2 ernaast legt.
Meer mensen dat downloaden met de stock browser altijd "mislukt"? Met opera lukt het bijvoorbeeld wel prima.
Hehe....vaag trouwens....batterij gaat van 17% naar 27% een half uurtje later. Nieuwe techniek van opladen zonder stroom? Ook in grafiekje bij verbruik mooie stijging te zien
Meer mensen dat downloaden met de stock browser altijd "mislukt"? Met opera lukt het bijvoorbeeld wel prima.
Hehe....vaag trouwens....batterij gaat van 17% naar 27% een half uurtje later. Nieuwe techniek van opladen zonder stroom? Ook in grafiekje bij verbruik mooie stijging te zien

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 00:46 ]
Ik heb een 7 inch. Het tablet kan niet meer opgeladen worden met de adapter. Ik twijfel of ik de goede adapter heb (ik heb er zoveel). Welk merk staat er op jullie adapter?
Ik heb een Hoyoa 5,5 v.
Als ik de adapter doormeet krijg ik 12 v gelijkspanning. Beetje vreemd.
Ik heb een Hoyoa 5,5 v.
Als ik de adapter doormeet krijg ik 12 v gelijkspanning. Beetje vreemd.
Verwijderd
ok hier komt ie dan
ac/dc adaptermodel jd-05020
output 5.0v 2000mA
plus is midden de min is buiten
made in china
opladen kan ook via de usb poort
doe ik ook meestal
ac/dc adaptermodel jd-05020
output 5.0v 2000mA
plus is midden de min is buiten
made in china
opladen kan ook via de usb poort
doe ik ook meestal
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 12:34 ]
Dank je wel, dan heb ik de verkeerde. Dan ga ik maar even zoeken.
Verwijderd
Net de FeiyuMod voor Qware Pro3 7 rom erop gezet hij bevalt mij niet dus zet ik weer de andere rom van peter van een paar dagen geleden terug.
Mind telling why? Op deze manier hebben we er ook niet veel aan
Verwijderd
Hij werkt niet zo heel fijn voor mij dan. Ik vind het jammer dat er een heel nieuw venster opent wanneer ik iets type verder was internet wel lekker snelPetervanakelyen schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:03:
Mind telling why? Op deze manier hebben we er ook niet veel aan
Verwijderd
Matthew, heb/had jij met die rom ( van een paar dagen terug ) wél Flash aan de praat gekregen?
Verwijderd
Raar, heb ik ook gedaan maar flash werkt niet ( stock browser, opera mobile/mini én Dolphin )
Verwijderd
@peter
is het bij toeval ook mogelijk de qware rom te gebruiken (niet ics) in plaats van deze rom?
ik vond deze rom ook niet zo bijzonder, echter de bluetooth werkte wel fenomenaal moet ik zeggen.
mijn gps muis werkte als een speer kon ook mijn telefoon kopelen, en zelfs mijn gps van de telefoon overnemen. maar vondt het uiterlijk en geen acelerometer een min punt vanwege mijn games die hier meer werken.
toch hoop ik soon op de sources van ics want dan worden de roms pas omtimaal gepatched.
p.s. ik snap niet dat ze dit niet standaard in een rom maken, want dan soldeer ik die dongel in mijn tab.
zit nog een extra usb poort in namelijk.
keep it up.
is het bij toeval ook mogelijk de qware rom te gebruiken (niet ics) in plaats van deze rom?
ik vond deze rom ook niet zo bijzonder, echter de bluetooth werkte wel fenomenaal moet ik zeggen.
mijn gps muis werkte als een speer kon ook mijn telefoon kopelen, en zelfs mijn gps van de telefoon overnemen. maar vondt het uiterlijk en geen acelerometer een min punt vanwege mijn games die hier meer werken.
toch hoop ik soon op de sources van ics want dan worden de roms pas omtimaal gepatched.
p.s. ik snap niet dat ze dit niet standaard in een rom maken, want dan soldeer ik die dongel in mijn tab.
zit nog een extra usb poort in namelijk.
keep it up.
Bluetooth heeft een aangepaste kernel nodig om te werken. Van Ployer of Qware moeten we echter geen sources verwachten (ondanks dat ze verplicht zijn die vrij te geven) dus is de enige mogelijkheid is het toepassen van (vaak niet echt nette) hacks op de ROMs voor de Novo7 Advanced.
Verwijderd
okey das wel duidelijk
kunnen we dan wel gaan combineren?
de kernel van novo7 en de rest van qware, of gaat dat ook niet werken ?
kunnen we dan wel gaan combineren?
de kernel van novo7 en de rest van qware, of gaat dat ook niet werken ?
Natuurlijk kan je combineren (en het zal werken), maar ik kan je verzekeren dat je dan meer moet gaan fixxen dan de accelerometer
Verwijderd
Help! ik ben mij statusbar kwijt door in terminal editor us hidestatusbar te type maar ik wil hem weer terug hoe moet dat?
Verwijderd
Haha peter, daar heb je de eerste! 
Matthew, open je instellingen, dan weergave, dan klik je op " fullscreen mode" daar vink je " smart screen mode " aan..
Matthew, open je instellingen, dan weergave, dan klik je op " fullscreen mode" daar vink je " smart screen mode " aan..
Verwijderd
Haha dat ik daar niet eerder aan had gedachtVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:11:
Haha peter, daar heb je de eerste!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 18:30 ]
vandaag mijn qware pro3 7 inch terug gebracht en maar even wat meer uitgegeven.
Een yarvik 465eu met een 9.7 IPS scherm............ wat een scherm en wat loopt dat lekker soepel. Ook de alu body is een verademing vergeleken bij de plastic body van de Qware
Dus mocht je in de markt zijn voor een 10 inch, overweeg ook deze. Hij is slechts 25 euro duurder dan de 10 inch qware maar bied veel meer bang for buck...
Hopenlijk krijg de yarvik tablet ook zo'n levendig topic als dit topic. Bedankt, het was erg nuttig !
Een yarvik 465eu met een 9.7 IPS scherm............ wat een scherm en wat loopt dat lekker soepel. Ook de alu body is een verademing vergeleken bij de plastic body van de Qware
Dus mocht je in de markt zijn voor een 10 inch, overweeg ook deze. Hij is slechts 25 euro duurder dan de 10 inch qware maar bied veel meer bang for buck...
Hopenlijk krijg de yarvik tablet ook zo'n levendig topic als dit topic. Bedankt, het was erg nuttig !
Is het mogelijk om een externe GPS aan te sluiten op de Qware pro 3 7"? Bijvoorbeeld iets als http://www.navishop.nl/gn...s-met-rdstmc-p-12083.html via USB?
No guts, no glory!
Nee. Bluetooth GPS is op dit moment het enige dat werkt.
Verwijderd
ja dit kan ik bevestigen, omdat ik een BT gps muis heb.
werkt uitstekend met de rom die je hebt gemaakt.
dit is een SIRF III gps receiver
werkt uitstekend met de rom die je hebt gemaakt.
dit is een SIRF III gps receiver
Accelerometer issue in FeiyuMod fixed, overigens 
Nieuwe build staat erop in een half uurtje.
[ Voor 39% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-04-2012 23:17 ]
Props!!! en ben erg benieuwd. Gaat dus al behoorlijk richting de ideale ROM als ik alle berichten zo lees en het denkbeeldig combineer. denk dat ik deze dan ga proberen voor het snellere surfen met de browser zodra hij online staat......Petervanakelyen schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:54:
Accelerometer issue in FeiyuMod fixed, overigens
Staat online
Enkel de mirror duurt nog even.
[ Voor 45% gewijzigd door Petervanakelyen op 08-04-2012 00:25 ]
@peter,
Is het ook mogelijk om een vergelijkbare rom voor de 10Inch te maken?
Ik weet absoluut niet of dit veel moeite is maar ik denk dat het een hoop mensen gelukkig maakt.Hahaha
Is het ook mogelijk om een vergelijkbare rom voor de 10Inch te maken?
Ik weet absoluut niet of dit veel moeite is maar ik denk dat het een hoop mensen gelukkig maakt.Hahaha
Zoals ik al meerdere keren heb vermeld in dit topic kan ik (bij gebrek aan 10") geen ROMs maken voor de 10".
Hallo luitjes,
Ik volg het topic al een tijdje niet meer maar heb mogelijk nog wel wat interessante nieuwe informatie voor jullie.
Ik heb gehoord dat er deze maand een update komt vanuit QWare voor de bestaande Pro 3 tablets (Ik verwacht voor de &" sinds de 10" ICS update pas net uit is, met waarschijnlijk bugfixes e.d.).
Daarnaast komt er een nieuwe generatie 10" tablets bij QWare aan. Verdere informatie horen jullie wanneer het bekend is!
Ik volg het topic al een tijdje niet meer maar heb mogelijk nog wel wat interessante nieuwe informatie voor jullie.
Ik heb gehoord dat er deze maand een update komt vanuit QWare voor de bestaande Pro 3 tablets (Ik verwacht voor de &" sinds de 10" ICS update pas net uit is, met waarschijnlijk bugfixes e.d.).
Daarnaast komt er een nieuwe generatie 10" tablets bij QWare aan. Verdere informatie horen jullie wanneer het bekend is!
[ Voor 9% gewijzigd door Morfieus0 op 08-04-2012 11:48 ]
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
@Peter
Bovenstaande link verwijst naar een vorige posting van jou de vraag is of deze "oude" link is vervangen door deze nieuwe rom.
Bovenstaande link verwijst naar een vorige posting van jou de vraag is of deze "oude" link is vervangen door deze nieuwe rom.
@Morfieus0:
Heb ik iets gemist of is die nieuwe generatie er al (de zgn. Pro4), net als de updates voor 7" en 10"?
@emsi:
Link is vervangen
Heb ik iets gemist of is die nieuwe generatie er al (de zgn. Pro4), net als de updates voor 7" en 10"?
@emsi:
Link is vervangen
Nee een nieuw 10" model, dus niet alleen de software maar qua hardware!Petervanakelyen schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:04:
@Morfieus0:
De 4.0 update maakt de tablets nog niet de 'Pro 4', op de doos staat ook nog steeds Pro 3!
Edit; heb trouwens een goed betrouwbare bron (:
[ Voor 5% gewijzigd door Morfieus0 op 08-04-2012 12:25 ]
"Hodor"- Hodor
Peter,
Ik heb de FeiyuMod Rom (laatste versie) geinstalleerd. Bluetooth werkt. Ik kan mijn gsm en GPS ontvanger zien.
Echter met Sygic 11 wordt daar de ontvanger toch niet herkend.
Dat is wel jammer, want verder werkt alles prima. Ik heb de indruk dat alles in deze Rom wat sneller en soepeler loopt dan de ICS roms.
Ik heb de FeiyuMod Rom (laatste versie) geinstalleerd. Bluetooth werkt. Ik kan mijn gsm en GPS ontvanger zien.
Verwijderd
Me zus heeft gisteren ook een qware 7 inch tablet gekocht. een zeer grote fout van de intertoys zelf want hij is al in gebruik er staan foto's en al apps op en beschermplastic al van het beeldscherm af, en tot grote verbazing staat er zelfs een rom van MOMO op, wat een grote fout van de intertoys zeg nu is het wachten op dinsdag dan kan ze hem weer omruilen en een klacht indienen,
Wat een enorme fout van de intertoys schandalig.
Laat hem gewoon omruilen? Het zou niet mogen gebeuren, maar ik heb zo'n dingen in de MediaMarkt e.a. ook weten gebeuren.
Heb je je GPS ontvanger ook gepaired met de tablet? Wat doet Google Maps?josvl_52 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:22:
Peter,
Ik heb de FeiyuMod Rom (laatste versie) geinstalleerd. Bluetooth werkt. Ik kan mijn gsm en GPS ontvanger zien.Echter met Sygic 11 wordt daar de ontvanger toch niet herkend.
Dat is wel jammer, want verder werkt alles prima. Ik heb de indruk dat alles in deze Rom wat sneller en soepeler loopt dan de ICS roms.
Verwijderd
[quote]Petervanakelyen schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:39:
Laat hem gewoon omruilen? Het zou niet mogen gebeuren, maar ik heb zo'n dingen in de MediaMarkt e.a. ook weten gebeuren.
....
Het lijkt mij wel op zijn plaats als de intertoys gewoon een (kleine) vergoeding geeft.
Maar of ze dat doen?
....
Het lijkt mij wel op zijn plaats als de intertoys gewoon een (kleine) vergoeding geeft.
Maar of ze dat doen?
Verwijderd
ze kijkennergens naar bij intertoys
als nu es wanneer er eentje binnekomt voor reparatie eerst es naar de tablet info kijken kan je dit soort problemen voorkomen.
erg makelijk lijkt me, maar dat doen ze dus niet.
als nu es wanneer er eentje binnekomt voor reparatie eerst es naar de tablet info kijken kan je dit soort problemen voorkomen.
Pairing geeft bij BT instellingen 'gekoppeld maar niet verbonden'. Misschien is de BT dongle (Blue Soleil 5 jaar) al te oud. Ik haal morgen eerst maar eens een nieuwe, die dingen kosten toch ook niks. Ik las eerder al dat iemand met een Blue Soleil wel verbinding had, dus misschien lukt het bij mij dan ook wel.
Verwijderd
Die bron van jou ( ik neem aan dat die, net als de vorige keer, een Intertoys persoon is ) had het de vorige keer ook mis betreffende levertijden van de Pro 3 met ICSMorfieus0 schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:22:
[...]
Edit; heb trouwens een goed betrouwbare bron (:
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:53:
ze kijkennergens naar bij intertoys
Kunnen jullie mij de weg naar het " taalnazi subforum " vertellen, doe ik daar mijn beklag wel.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:36:
Me zus heeft gisteren ook een qware 7 inch tablet gekocht. een zeer grote fout van de intertoys zelf want hij is al in gebruik er staan foto's en al apps op en beschermplastic al van het beeldscherm af, en tot grote verbazing staat er zelfs een rom van MOMO op, wat een grote fout van de intertoys zeg nu is het wachten op dinsdag dan kan ze hem weer omruilen en een klacht indienen,
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 16:12 ]
Ehh, jij had het toen mis! Het was toen ook niet exact duidelijk wanneer die Pro 3 met ICS kwam. Verder is het nu ook niet duidelijk wanneer dit gaat komen, maar het zal wel komen en daarover breng ik jullie op de hoogte!Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:32:
[...]
Die bron van jou ( ik neem aan dat die, net als de vorige keer, een Intertoys persoon is ) had het de vorige keer ook mis betreffende levertijden van de Pro 3 met ICS
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
@ josvl
ik heb een blue soleil mini dongle en is ook al een paar jaar oud
de verbinding die ik heb gehad is met het gps sirf III
echter mijn telefoon zegd het zelfde "gekoppeld maar niet verbonden"
dus dit ligt niet aan je dongle
ik heb een blue soleil mini dongle en is ook al een paar jaar oud
de verbinding die ik heb gehad is met het gps sirf III
echter mijn telefoon zegd het zelfde "gekoppeld maar niet verbonden"
dus dit ligt niet aan je dongle
TheDark
Ik heb het werkend gekregen. Bij ExtGps moet je stop/start GPS drukken.
Daar komt dan een melding van in je status bar.
Werkt perfect verder!!!!
Ik heb het werkend gekregen. Bij ExtGps moet je stop/start GPS drukken.
Daar komt dan een melding van in je status bar.
Werkt perfect verder!!!!
Verwijderd
Yo! weet iemand hoe ik het beste mij beeldscherm van de tablet kan schoonmaken? ik heb al een brillenpoetsdoekje geprobeert maar het geeft weinig tot geen effect.
Vergeefs werk om die vegen weg te krijgen. Op mijn smartphone heb ik dat ook al lang opgegeven
Verwijderd
Wat Peter zegt.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:33:
Yo! weet iemand hoe ik het beste mij beeldscherm van de tablet kan schoonmaken? ik heb al een brillenpoetsdoekje geprobeert maar het geeft weinig tot geen effect.
Als je je tablet mooi schoon wilt hebben ( daarna niet meer aanzitten, want dan is hij wéér vies
Beetje glassex op een zacht, niet pluizend doekje en daarmee schoonmaken.
Ik zelf heb zo'n fles ruitenreiniger van Autotaalglas staan, werkt ook goed!
Verwijderd
je hebt beeldscherm doekjes voor je led tv die maken dat wel schoon
maar binnen 1 minuut zit het er weer op
ik haal alleen de stof er af de rest is boeien
maar binnen 1 minuut zit het er weer op
ik haal alleen de stof er af de rest is boeien
Verwijderd
Welke Rom van Peter is het meest geschikt? het gaat mij vooral om te surfen, filmpje kijken, muziek luisteren en spelletjes zoals Angry Birds. Of komt er binnen kort nog een nieuwe Rom van jou hand Peter waar ik beter even op kan wachten.
Hulde nog aan je werk, Peter voor wat je doet voor ons en vooral voor mij als leek op het tablet gebied.
Hulde nog aan je werk, Peter voor wat je doet voor ons en vooral voor mij als leek op het tablet gebied.
Welke ROM het meest geschikt is kan je enkel zelf bepalen
Ik denk dat ICS ondertussen goed te doen is voor dagelijks gebruik dus het voor mailen/surfen eender is.
Verwijderd
Hallo Peter,
Dank voor je nieuwe update, nu aan het downloaden.
Heeft het nog zin om dingen zoals auto memory killer, setdns te draaien? Heb gisteren zelf ff met setcpu zitten spelen, dat kreeg ik niet werkend (voortdurend vastlopers)
Dank voor je nieuwe update, nu aan het downloaden.
Heeft het nog zin om dingen zoals auto memory killer, setdns te draaien? Heb gisteren zelf ff met setcpu zitten spelen, dat kreeg ik niet werkend (voortdurend vastlopers)
Android heeft sinds 2.3 prima memory management dus ik raad je niet aan om met memory killers e.d. aan de slag te gaan. SetCPU werkt, maar mag je niet hoger zetten dan 1152MHz of je krijgt crashes.
Hallo tweakers,
Ik heb recent een Qware PRO3 aangeschaft (7 inch) en heb net een dag geleden de laatste ICS custom ROM van Peter erop gezet. Nu zoek ik in het apparaat een manier om mijn Google contact te onderhouden maar kan niets vinden waar ik dat mee kan doen. Moet ik hiervoor nog een één of andere app downloaden?
Overigens bedankt Peter. Het tablet werkt een stuk sneller dan met de standaard ICS ROM van Qware.
Ik heb recent een Qware PRO3 aangeschaft (7 inch) en heb net een dag geleden de laatste ICS custom ROM van Peter erop gezet. Nu zoek ik in het apparaat een manier om mijn Google contact te onderhouden maar kan niets vinden waar ik dat mee kan doen. Moet ik hiervoor nog een één of andere app downloaden?
Overigens bedankt Peter. Het tablet werkt een stuk sneller dan met de standaard ICS ROM van Qware.
Verwijderd
je kan daar voor een apk downloaden bij google market
deze heet volgens mij contact.apk dan kan je alle contacten in editeren
grtx
deze heet volgens mij contact.apk dan kan je alle contacten in editeren
grtx
Ik heb mijn hele contactenlijst via Gmail aangepast. Dus emailadres, thuisadres, telefoonnummers etc. Worden perfect gesynchroniseerd en ideaal wanneer je via Google Maps gaat navigeren naar contacten.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Peter,
Met jouw 2.4 android werkt het geluid niet (heel zacht, en het lijkt wel of het versneld wordt afgespeeld)
Met jouw 2.4 android werkt het geluid niet (heel zacht, en het lijkt wel of het versneld wordt afgespeeld)
2.4 android? Bedoel je 2.3.4 of 4.0.3?
Mogelijk antwoord, zoek op 'any cut' in dit topic.
quicksnack schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:10:
Hallo tweakers,
Wat heeft Any Cut te maken met contactenSanderBos schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:54:
Mogelijk antwoord, zoek op 'any cut' in dit topic.
Nickname does not reflect reality
Met Any Cut kan je de 'Personen' app openen, die je in de AppDrawer niet kan zien. Zo begrijp ik het toch als ik zijn eerdere post lees.
Ah okPetervanakelyen schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:59:
Met Any Cut kan je de 'Personen' app openen, die je in de AppDrawer niet kan zien. Zo begrijp ik het toch als ik zijn eerdere post lees.
Nickname does not reflect reality
Dit topic is gesloten.