Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 12:07
MX Video Player is inderdaad ideaal, ik zoek alleen nog een player die vanaf me NAS kan streamen en dat doet er tot nu toe nog geen.

• GaMbiNo
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16:23
quote:
Mektheb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:11:
MX Video Player is inderdaad ideaal, ik zoek alleen nog een player die vanaf me NAS kan streamen en dat doet er tot nu toe nog geen.
Ik weet niet of je een Synology hebt maar als je die hebt kun je dmv DS File naar het filmbestand navigeren en vanaf daar het bestand openen in een willekeurige video-app.

• Mektheb
Ah juist ik heb dus een Synology maar ik dacht DS File dus alleen om bestanden te swappen was en niet om te openen !

• bfrqrv
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-03 18:19
Er is al gesproken over de stock rom van de 7 inch pro3, maar is er ook een link naar de stock rom 10 inch pro 3?

• theyoungstar
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20-06-2013
Na enige twijfel toch ook maar een 7" besteld gisteren.
Zeker na het zien dat er hier een actief topic is over deze tablet.

Word mijn eerste tablet dus ben benieuwd, zie het vooral als speelgoed en de aanbieding (met hoes) was prima.

Ik ben benieuwd

• colaglas
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Vandaag de tablets van de kids gepimpt. Jongetje en een meisje.
Laptop stickers gehaald bij de Action, 80 cent/stuk.

Meteen duidelijk welke van wie is.

Tab: Nexus 7 16 Gb ( Algemeen - Accessoires - Levertijden )

• sas_andrea
  • Laatst online: 27-11-2012
quote:
colaglas schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:03:
Laptop stickers gehaald bij de Action, 80 cent/stuk.

Meteen duidelijk welke van wie is.

[afbeelding]
heel gaaf! is dit voor de 7" of 10"?

• Mektheb
Mega goed idee !!!!!

Ga ik dus gelijk halen morgen haha

• krullenbol
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 14:45
quote:
colaglas schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:03:
Laptop stickers gehaald bij de Action, 80 cent/stuk
Gaaf! Maar hoe krijg je die afgeronde hoeken en gat voor de luidspreker zo netjes?

• Mastermind
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:39
Volgens mij met zo'n ding:

• MaNDaRK
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:50

MaNDaRK

Android Fan

Sorry Def!ance & Gusev, ik heb een aantal dingen van jullie te mooie startpost gekopieerd.

Hierbij een tutorial over het installeren van clockworkmod en een custom rom :)

Een custom rom installeren

Door een nieuwe ROM te installeren verlies je al je data op je tablet!

Voordat je begint met het installeren van een custom rom heb je clockworkmod nodig. Dit is een programma waarmee je van je huidige rom een backup kan maken en waarmee je natuurlijk een nieuwe rom kan terug plaatsen.

Benodigdheden:
Computer, tablet, Windows, Internet verbinding, custom rom en een micro sd kaart.

Clockworkmod
Om de installatie makkelijker te maken, heb ik bestand geupload waar alle bestanden inzitten die je nodig hebt. Het bestand is hier te vinden: http://xs4all.nl/~mandark8/got/recovery.rar
  1. Pak het bestand uit naar een map op de C schijf: c:\clockworkmod
  2. Sluit je tablet aan op de computer en wacht netjes tot alle drivers zijn geďnstalleerd
  3. Start een command prompt op (cmd.exe)
  4. Navigeer naar de clockworkmod map op de C schijf door het volgende commando in te tikken:
    cd c:\clockworkmod
  5. Open cmd.exe en controleer of je je tablet kunt zien door het volgende commando in te geven.
    code:
    1

adb devices

Je krijgt nu een lijst te zien met aangesloten devices. Is deze lijst leeg, dan is je tablet niet goed aangesloten, of zijn de drivers nog niet geďnstalleerd.
  6. Voer het volgende commando uit om clockworkmod naar je tablet te kopiëren
    code:
    1

adb push recovery.cpio /data/

7. Start daarna de adb shell door het volgende in te voeren.
    code:
    1

adb shell

8. Voer dan het volgende uit in de shell
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

mkdir /data/recovery
    mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
    cd /data/recovery 
    busybox cpio -idmu < /data/recovery.cpio
    cd /data
    umount /data/recovery
    rmdir /data/recovery

9. Voer het volgende in in de shell
    code:
    1

exit

10. Je tablet is nu voorbereid om te kunnen rebooten naar clockworkmod.
Nadat dit gedaan is, kan je een backup maken van je huidige rom en een nieuwe rom installeren. Voordat we gaan rebooten naar Clockworkmod, heb je een custom rom nodig.

Download een custom rom naar keuze uit de startpost en plaats de zip op je sd kaart, deze zip hoef je niet eerst uit te pakken! Plaats nu de sd kaart in je tablet.

Het rebooten naar Clockworkmod
Om van je huidige rom een backup te maken en om een nieuwe rom terug teplaatsen maken we gebruik van het programma clockworkmod, dit programma kan je opstarten met de volgende code:
code:
1
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nande count=1 conv=sync; sync; reboot"

Of je dubbelklikt op het recovery.bat bestand in de clockworkmod map.

Je tablet zal nu opnieuw opstarten en clockworkmod / CWM opstarten.

We gaan als eerste een backup maken van je huidige rom, de navigatie binnen CWM gaat via de volume knoppen. De powerknop is bevestigen / enter.

Een backup maken
  1. Afb - Navigeer naar: backup and restore
  2. Afb - Kies in het Nandroid menu voor backup, hierna zal het backup proces worden gestart.
    Dit kan even duren
  3. Afb - Als de backup klaar is kom je weer terug in het hoofdmenu met de boodschap: Backup complete!
Opschonen / wipen
  1. Afb - Navigeer naar: wipe data/factory reset
  2. Navigeer naar: Yes -- delete all user data
  3. Afb - Als de wipe klaar is kom je weer terug in het hoofdmenu met de boodschap: Data wipe complete.
Nieuwe ROM installeren
  1. Afb - Navigeer naar: install zip from sdcard
  2. Afb - Navigeer naar: choose zip from sdcard
  3. Afb - Selecteer de gedownloade rom
  4. Navigeer naar: Yes -- Install <naam van de rom>
  5. Afb - Nu begint de installatie van de rom, dit kan even duren.
  6. Nadat de installatie klaar is kom je weer in het Apply update from .zip file on SD card menu, druk nu op de terug knop (hardware knop, boven de home knop
  7. Nu kom je weer terug in het hoofdmenu van CWM. Trek nu de eventuele kabel uit de tablet.
  8. Afb - Navigeer naar: Reboot system now.
Soms kom je nog wel eens terug in CWM, als dit gebeurd selecteer je de optie, Reboot system now.

Gefeliciteerd je hebt nu een nieuwe custom rom geďnstalleerd! d:)b

MaNDaRK wijzigde deze reactie 30-12-2011 14:53 (8%)

Online Backup Vergelijken? - Binair klokkijken

• Mektheb
Awesome Kudo's +2 :D

• MaNDaRK

MaNDaRK

Android Fan

Ik heb voor de visueel ingestelde onder ons ook nog wat crappy foto's gemaakt. Deze zal ik even aanpassen en er bij gooien :)

• mcpswijnenburg
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-02 16:46
Tablet vanmiddag gehaald, erg leuk, voorheen een xoom gewend en deze doet qua feel niet heel veel onder voor de xoom. Ik ben nog verbaast over de bouwkwaliteit, erg stevig. Hopelijk snel binnenkort ICS erop.

mcpswijnenburg wijzigde deze reactie 30-12-2011 14:53 (5%)

• colaglas
  • Niet online
quote:
sas_andrea schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:
[...]

heel gaaf! is dit voor de 7" of 10"?
Dit zijn twee 7" tablets Qware Pro 3 7inch.
De laptop stickers bij de Action zijn voor 17 inch, ik heb hier dus een heel klein deel van gebruikt.
quote:
krullenbol schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:11:
[...]
Gaaf! Maar hoe krijg je die afgeronde hoeken en gat voor de luidspreker zo netjes?
Ik heb met een papiersnijder een vierkant van 116mm bij 192mm gesneden. Vervolgens met de hand de hoekjes rond gemaakt, heb geduld en knip niet te veel in één keer af, regelmatig even passen.
Daarna het luisprekergaatje uitgesneden met een stanleymesje, gewoon een rechthoekje uitgesneden, rond lukt toch niet.
En de kids zijn er zeer te spreken over, ze vinden allebei de ander niet mooi, dus dat is perfect :)

Denk dat ik ditzelfde nog even ga doen met mat transparant folie aan de voorkant, het spiegelt nu als een gek. (en meteen iets van bescherming tegen krassen :) )

• colaglas
  • Niet online
Hebben jullie dat ook dat de wanneer de tablet een tijdje uitgestaan heeft (Qware Pro 3 7 inch) dat de wifi niet meer op komt? In de energiebeheerknoppen zie ik de wifi wel aan staan. Als ik hem dan even uitklik en weer aan klik, dan doet hij het gewoon weer.
Het zal wel iets te maken hebben dat hij uit gaat wanneer het scherm uit gaat (dit wil ik ook), maar kan de setting hiervoor nergen vinden/verifiëren.
Ben al op zoek geweest naar een app die direct de wifi uit zet wanneer het display uit gaat, maar die ik had voor op de Asus Transformer kan ik voor de Pro3 niet downloaden (ging om Auto Airplane Mode by Don).

• MaNDaRK

MaNDaRK

Android Fan

quote:
Gusev schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:40:
[...]
Maar...heb je de cache verwijderd VOORdat je de ROM hebt geflasht of daarna :p. Ervoor is van essensieel belang, anders laad ie allerlei troep in van je oude ROM..
Ik heb nu opnieuw de derde versie geflashed en netjes een wipe gedaan, maar toch deed de wireless het niet. Nu net weer terug gegaan naar de tweede versie en deze heeft geen problemen met het ophalen van een ip adres.

Hebben meerdere mensen dit?

• Smarron
  • Laatst online: 19:54
quote:
MaNDaRK schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb nu opnieuw de derde versie geflashed en netjes een wipe gedaan, maar toch deed de wireless het niet. Nu net weer terug gegaan naar de tweede versie en deze heeft geen problemen met het ophalen van een ip adres.

Hebben meerdere mensen dit?
Ik laat het zometeen weten. Ben nu een backup aan het maken en zal hierna qware_pro3_custom_rom_v021 installeren.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Alcatel Idol 3 5.5=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

quote:
MaNDaRK schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:39:
Ik heb voor de visueel ingestelde onder ons ook nog wat crappy foto's gemaakt. Deze zal ik even aanpassen en er bij gooien :)
Haha ge-wel-dig! Ik was er ook al mee begonnen, maar zou nooit zoiets hebben gebrouwen :P . Toppertje!

p.s. Ook bij mij werkt het ophalen van het ip-adres niet goed in de custom rom v0.2.1.

Ik ga me nu maar eens focussen op ICS. De v0.2 custom rom is "goed genoeg" :)

edit: Voor de mensen die problemen hebben met het uit CWM komen na installatie van een custom rom, kies voor de optie "wipe partition data" en pas DAARNA voor reboot system. Dat zou moeten werken om meteen goed door te booten.

Gusev wijzigde deze reactie 30-12-2011 15:10 (18%)

Nintendo ID: GusevNL

• MaNDaRK

MaNDaRK

Android Fan

Bedankt voor het melden Gusev :)

Ik ben benieuwd wanneer we ICS mogen verwelkomen op onze tablet :) Succes!

• kaffer19_73
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 30-07-2013
Sinds ik de update van de Qware site heb geflashed komt het volume niet meer helemaal vol. Althans volgens het gele balkje dat in beeld komt bij gebruik van de fysieke volumeknoppen.

Gevalletje 'Heb ik dat' of bekend?

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 05:32

Damian

Insane Obtrusion

quote:
colaglas schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:01:
Hebben jullie dat ook dat de wanneer de tablet een tijdje uitgestaan heeft (Qware Pro 3 7 inch) dat de wifi niet meer op komt? In de energiebeheerknoppen zie ik de wifi wel aan staan. Als ik hem dan even uitklik en weer aan klik, dan doet hij het gewoon weer.
Het zal wel iets te maken hebben dat hij uit gaat wanneer het scherm uit gaat (dit wil ik ook), maar kan de setting hiervoor nergen vinden/verifiëren.
Ben al op zoek geweest naar een app die direct de wifi uit zet wanneer het display uit gaat, maar die ik had voor op de Asus Transformer kan ik voor de Pro3 niet downloaden (ging om Auto Airplane Mode by Don).
In de WiFi instellingen even naar geavanceerd, daar kan je het slaapbeleid aanpassen....
quote:
kaffer19_73 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:15:
Sinds ik de update van de Qware site heb geflashed komt het volume niet meer helemaal vol. Althans volgens het gele balkje dat in beeld komt bij gebruik van de fysieke volumeknoppen.

Bij instellingen bij volume en geluid even het limiet van 75% weghalen ;)

Damian wijzigde deze reactie 30-12-2011 15:17 (18%)

quote:
kaffer19_73 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:15:

Lol had precies hetzelfde ;) . Jij bent waarschijnlijk een nieuwe Android gebruiker :P . Iig in de instellingen > geluid > Volume limiet uitvinken

• Smarron
quote:
Heb zojuist een backup gemaakt, daarna alles gewiped, daarna rom qware_pro3_custom_rom_v021 geinstalleerd, maar bij het rebooten keert hij continu terug naar CWM. Kabel is er al uit. Ook al power off geprobeerd, maar hij wilt gewoon niet booten. Ik heb het 2x geprobeerd. Ik ga nu een andere versie proberen te flashen.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

quote:
Smarron schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:21:
[...]

Heb zojuist een backup gemaakt, daarna alles gewiped, daarna rom qware_pro3_custom_rom_v021 geinstalleerd, maar bij het rebooten keert hij continu terug naar CWM. Kabel is er al uit. Ook al power off geprobeerd, maar hij wilt gewoon niet booten. Ik heb het 2x geprobeerd. Ik ga nu een andere versie proberen te flashen.
had ik eerste keer ook, wat je even moet doen is een volledige wipe, dus cache en alles wipen. Daarna opnieuw flashen, en toen ging het wel goed....

• kaffer19_73
  • Laatst online: 30-07-2013
quote:
Gusev schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:17:
[...]

Lol had precies hetzelfde ;) . Jij bent waarschijnlijk een nieuwe Android gebruiker :P . Iig in de instellingen > geluid > Volume limiet uitvinken
Thnx Gusev, tis weer eens simpeler dan ik vermoed had..
Nieuwe Android gebruiker idd. Ben pas ingestroomd met Android 1.5 op m'n eerste Hero'tje ;-)

• Smarron
quote:
Damian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:22:
[...]

had ik eerste keer ook, wat je even moet doen is een volledige wipe, dus cache en alles wipen. Daarna opnieuw flashen, en toen ging het wel goed....
Vreemd, had ik ook al gedaan. Ik heb met mijn HD2 al verscheidene roms geflashed via CWM en dit nooit eerder meegemaakt. Ik ga het nogmaals proberen.

Zojuist alles weer verwijderd en nu boot hij wel (na een 1e reboot wederom naar CWM).

Smarron wijzigde deze reactie 30-12-2011 15:41 (9%)

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:38
quote:
Damian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:16:
In de WiFi instellingen even naar geavanceerd, daar kan je het slaapbeleid aanpassen....
Helaas is dat irrelevant want Wifi gaat sowieso uit na verloop van tijd, hoe je dat daar ook hebt ingesteld...

Nickname does not reflect reality

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

quote:
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:36:
[...]

Helaas is dat irrelevant want Wifi gaat sowieso uit na verloop van tijd, hoe je dat daar ook hebt ingesteld...
Met de rom van Gusav blijft hij bij mij gewoon prima werken, ook na een x aantal uren niet gebruiken...

• Brad Pitt
quote:
Damian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:41:
Met de rom van Gusav blijft hij bij mij gewoon prima werken, ook na een x aantal uren niet gebruiken...
Ja ja, met de originele Rom ook, maar niet als X bijv. 30 uur is.

quote:
[...]

Ik zal de verwijzing naar v0.2.1 weghalen, want die werkt nog niet zo goed. Probeer v0.2 die in de startpost staat eens.

• Smarron
quote:
Gusev schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:44:
[...]

Ik zal de verwijzing naar v0.2.1 weghalen, want die werkt nog niet zo goed. Probeer v0.2 die in de startpost staat eens.
lol, had hem er zojuist opstaan, maar kan idd geen verbinding maken met mijn netwerk. 0.2 ga ik nu proberen.

Smarron wijzigde deze reactie 30-12-2011 15:49 (3%)

• MaNDaRK

MaNDaRK

Android Fan

quote:
[...]

Heb ik net ook gehad. Wat je kan doen is 30 seconden op de uitknop drukken, dan even een minuut wachten en hierna nog een keer aanzetten :)

• v40jlt4
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-07-2014
Net met moeite een pro3 in eindhoven gescoord.

Leuk ding. Alleen werkt ook bij mij de camera niet in combinatie met skype. Wel gewoon zonder skype.
Maar na opstarten skype doet de camera het helemaal niet meer en moet ik het hele ding resetten.

Heeft iemand skype al aan de praat?

Edit: ik zal mijn vraag maar even aanpassen:

Heeft iemand skype MET camera (dus videobellen) aan de praat?

v40jlt4 wijzigde deze reactie 30-12-2011 16:05 (17%)

• Mektheb
quote:
v40jlt4 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:54:
Net met moeite een pro3 in eindhoven gescoord.

Leuk ding. Alleen werkt ook bij mij de camera niet in combinatie met skype. Wel gewoon zonder skype.
Maar na opstarten skype doet de camera het helemaal niet meer en moet ik het hele ding resetten.

Heeft iemand skype al aan de praat?
Ja ik gebruik de camera niet met skype :o :+

• Smarron
quote:
MaNDaRK schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:54:

Heb ik net ook gehad. Wat je kan doen is 30 seconden op de uitknop drukken, dan even een minuut wachten en hierna nog een keer aanzetten :)
Works like a charm, bedankt!

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
quote:
Mouse_NL schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:02:
[...]

idd die heb ik erop zitten en speelt alles
quote:
chanatas schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:04:
[...]

Dank je, heb hem net geinstalleerd en uitgetest en de ondertiteling komt er meteen bij te staan:D Gooi die andere video players er meteen vanaf:P
FYI: MX Video Player speelt ook niet alles.

Bladerende door mijn video-archief ben ik er achter gekomen dat MX Video Player veel speelt, maar voor het volledige pallet heb je toch echt 3 players nodig: Ook de default, en ook MoboPlayer.

Sommige dingen worden gewoon niet gerendered in Mobo en MX en doen het wel in de default player. Sommige dingen hebben in MX alleen een pixel in het midden en werken gewoon in Mobo. MX is wel de relaxedste player. Althans, was:
quote:
Redsandro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:17:
[...]

Trouwens, MX Video Player was relaxed. Nu tijdens het drag-to-fast-forward gaat ie telkens automatisch op pauze zodat de advertentie vaker getoond wordt zodat de auteur meer verdient. Dit is erg irritant
quote:
bfrqrv schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:36:
[...]

kunnen we hier nog iets in lappen? Of rest ons alleen wachten op andere roms? Ik heb overigens extern alles al geprobeerd en zojuist intern afgespeeld met hetzelfde resultaat. zo lullig die 250 ms...
Ik zoek nog steeds een frickin' editor om de configbestanden van mijn tab te kunnen bekijken en editten. Met ConnectBot kan ik wel rond-cd'en maar heeft niet eens nano oid. ES File Explorer enzo hebben een root-browse-mode maar die werkt bij mij niet. Andere in dit topic voorgestelde apps kosten geld en daar doe ik niet aan.

Ik was zelf aan het proberen mijn DLNA server te laten transcoden met een 250ms delay, maar dat is nog niet gelukt en inmiddels ben ik door mijn vrije tijd heen. Geen ideale oplossing, als het al lukt, maar het was eigenlijk een poging tot persoonlijk lapmiddel bij gebrek aan andere ideeën.

Schrijf je reacties gewoon in Markdown.

• colaglas
  • Niet online
quote:
Damian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:16:
[...]
Ik ben op de hoogte van deze instelling. Ik wil juist ook dat de wifi uitgaat, liefst direct. Dit doet hij ook uiteindelijk, maar bij het weer aanzetten gaat hij niet altijd automatisch weer goed aan.

• colaglas
  • Niet online
quote:
colaglas schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:01:
Via http://www.appbrain.com/a...spot.donkun3.autoairplane heb ik nu toch eindelijk "Auto Airplane Mode by Don" op de Pro3 gekregen. Kijken of het probleem verholpen is.

• bfrqrv
quote:
Redsandro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:02:
[...]

[...]

Ik was zelf aan het proberen mijn DLNA server te laten transcoden met een 250ms delay, maar dat is nog niet gelukt en inmiddels ben ik door mijn vrije tijd heen. Geen ideale oplossing, als het al lukt, maar het was eigenlijk een poging tot persoonlijk lapmiddel bij gebrek aan andere ideeën.
Op zich wel leuk bedacht. ;) Maar dan zou ik nog niet tevreden zijn. Het is ook geen "must" dat die filmpjes lip-sync zijn, alleen als tweaker wil je dat gewoon.

• augustus
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 27-04-2015

augustus

Take 6

The Stand©®TM

2x13x13cm bureaustandaard (landschap-modus). Klemt zich vast op de tablet. Verrassend stabiel.

Luxe 2x13x14cm slaapkamerstandaard (scherm staat meer rechtop tegen inversie, voor als je liggend kijkt).

Dit zet je zo bovenop je dekbed. :)

Pas wel op je vingers met 'n hobbymes en ribkarton.

• Mektheb
Hij is leuk ! :D

ik heb deze voor 3euro.

Mektheb wijzigde deze reactie 30-12-2011 17:13 (82%)

• Mr.Joker
  • Laatst online: 19:32
ook maar 1 aangeschaft.

Schiedam waren ze uitverkocht.

Maassluis waren er nog voldoende.

Weet iemand of je de MIUI Rom of CM Rom erop kan zetten?

Heb nu MIUI op m'n desire z lopen, dat loopt perfect :)

• internetsmurf
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-03 21:02
quote:
internetsmurf schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:41:
Ik heb vanmiddag de 7 inch Pro3 besteld via de site van Intertoys. Ben benieuwd welke versie ik krijg de Pro2 of de Pro3.
Vandaag de Pro3 in ontvangst mogen nemen en ik ben er zeer content mee >:). Ben er al lekker mee aan het spelen en ik moet zeggen dat het een heel fijn apparaat is zeker voor het geld. Ik kreeg ook meteen die gratis hoes erbij. Ben al met al tot nu toe zeer tevreden met de afhandeling door Intertoys.

• tedkroon
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 24-11-2015
Hoe kan ik een bluetooth usb stick connecten? Heb je daar een driver nodig, wie kan me helpen?

• jjurjen
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07-11-2015
quote:
MaNDaRK schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:29:
GPS Ondersteuning zou wel mooi zijn :) Lekker op groot scherm navigeren.

Er zat ook GSM ondersteuning in, in de originele rom. Dus misschien zit standaard ook GPS ondersteuning in :?
Voor mij zou dat "dream comes true" zijn, en, ingebouwde screenshot maker.

• The Jack126
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik krijg een "can't mount backup path" in de CWM based recovery.

Wat doe ik fout? heb de handleiding van MaNDaRK al diverse keren opnieuw gelezen en opnieuw geprobeerd maar geen succes.

op de pc (win 7 64bit) doe ik via CMD alle stappen zoals in het stappenplan beschreven (en bij stap 8 heb ik het zowel regel voor regel als gehele stuk in 1 keer geprobeerd) en vervolgens gereboot.

Ik kom dan netjes in de cwm terecht maar krijg dus die melding van, can't mount backup path.

Iemand die mij verder kan helpen met wat ik fout gedaan kan hebben?

• rik
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-03 22:50
Op mijn zoektocht kwam ik http://www.loveandroid.nl/android-tablets/zt-280.html tegen, die draait Android 4.01 en is eigenlijk maar 100 euro duurder maar heeft wel een 10" scherm. Lijkt me dan toch de betere keuze?

• 4cronym
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-05-2015
quote:
The Jack126 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:09:
Ik krijg een "can't mount backup path" in de CWM based recovery.

Wat doe ik fout? heb de handleiding van MaNDaRK al diverse keren opnieuw gelezen en opnieuw geprobeerd maar geen succes.

op de pc (win 7 64bit) doe ik via CMD alle stappen zoals in het stappenplan beschreven (en bij stap 8 heb ik het zowel regel voor regel als gehele stuk in 1 keer geprobeerd) en vervolgens gereboot.

Ik kom dan netjes in de cwm terecht maar krijg dus die melding van, can't mount backup path.

Iemand die mij verder kan helpen met wat ik fout gedaan kan hebben?
Backup to internal sdcard heb je nodig. De eerste optie die jij gebruikt werkt alleen als je een externe sd kaart hebt aangesloten. De tutorial moet hier waarschijnlijk voor gewijzigd worden.

4cronym wijzigde deze reactie 31-12-2011 00:39 (3%)

• Benjamin-
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 07-03 15:01

Benjamin-

CrazyGunner#2385

quote:
rik schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:19:
Op mijn zoektocht kwam ik http://www.loveandroid.nl/android-tablets/zt-280.html tegen, die draait Android 4.01 en is eigenlijk maar 100 euro duurder maar heeft wel een 10" scherm. Lijkt me dan toch de betere keuze?
Sowieso kost die 227 maar je moet het zo zien, ga je duurder, dan krijg je meer over het algemeen. Waar is dan het einde?
De vraag is gewoon, wat wil je? Hoe groot moet het zijn, hoe snel, wat voor resolutie, wat moet die doen enz enz.
Wat ook niet geheel onbelangrijk is, is hoe je de toekomst voor je ziet. Ik wilde wel een tablet, maar ik had geen zin om er al veel geld voor neer te leggen. Ik zit nog te wachten voor nieuwere hardware en ook ben ik zeer geinteresseerd in hoe Windows 8 het gaat doen. Ik heb nog geen idee of het interessant zal zijn, maar gezien er veel beweging is op de tablet markt, wil ik pas mijn aankoop doen wanneer het wat rustiger is. Deze tablet is dan leuk voor nu en misschien blijft die in de toekomst wel of ik verkoop hem met een klein beetje verlies.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Mr.Joker
  • Laatst online: 19:32
Heeft iemand ook problemen met de Launcherpro Gmail widget?

Hij wilt mijn mails niet laden, dus zie een blanco widget...

Als ik de widget aantik en in m'n inbox kom zie ik wel de mails.

Btw, de pro3 heeft echt een brakke wi-fi verbinding....

• MC Mano
  • Laatst online: 07-03-2012
Voor de mensen die de standaard contactpersonen (Contacts.apk) mist heb ik een oplossing gevonden die werkt.

Hoe te installeren: [op een pc] 1) download the apk file https://rapidshare.com/fi...view-contacts-nophone.apk 2) rename de fview-contacts-nophone.apk naar Contacts.apk letop hoofdletter C 3) zet de Contacts.apk op een sdcard of zend naar de tablet via de pc

[op de tablet] 1) activeer "onbekenden bronnen" in het applicatie menu 3) ga met verkenner naar de de directory waar je de apk hebt geplaats, en selecteer deze, nu wordt gevraagt of je hem wilt installeeren

7" Qware Tablet PC Pro 3 | iPod Touch 4G

• freakshock88
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:08
quote:
Mr.Joker schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 03:14:
Heeft iemand ook problemen met de Launcherpro Gmail widget?

Hij wilt mijn mails niet laden, dus zie een blanco widget...

Als ik de widget aantik en in m'n inbox kom zie ik wel de mails.

Btw, de pro3 heeft echt een brakke wi-fi verbinding....
Bij mij werkte de gmail widget meteen, maar duurde het een hele tijd voor de calendar widget, ook uit mijn google account, mijn agenda weergaf. Wellicht is het dus gewoon een kwestie van wachten, raar maar waar.. wel reboot gedaan? Mijn wifi verbinding is vrij stabiel en snel met gewoon de stock ROM ..

• arjan31
  • Laatst online: 18:47
Kan iemand mij alsjeblieft helpen.
Ik heb de 7 inch pro 3. Ik heb hier adobe flash player op geinstalleerd maar wat ik ook doe als ik op internet ga zie ik geen afbeelding. Ook de afbeeldingen in dit topic zijn voor mij onzichtbaar.
Kan iemand mij vertellen of ik hier iets aan kan doen?

• MC Mano
quote:
arjan31 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:24:
Kan iemand mij alsjeblieft helpen.
Ik heb de 7 inch pro 3. Ik heb hier adobe flash player op geinstalleerd maar wat ik ook doe als ik op internet ga zie ik geen afbeelding. Ook de afbeeldingen in dit topic zijn voor mij onzichtbaar.
Kan iemand mij vertellen of ik hier iets aan kan doen?
Terwijl je dit leest op menu knop drukken. Dan meer. Dan instellingen. Daar vind je ergens de optie voor afbeeldingen.

• MC Mano
Workaround voor uitvallend WiFi en spontane reboots.

1) Ga naar WiFi instellingen en zet het slaapbeleid op nooit.
2) Geef je tablet een vast ip adres (fixed)
3) Download CPU Tuner in de market en stel deze zo in dat je WiFi uit gaat bij screen off en aangaat bij normal of doe het handmatig met de energiebeheer widget.

Nu gaat de WiFi toch automatisch uit en aan (mits goed ingesteld) maar heb je geen WiFi uitval en spontane reboots meer.

• ComfortablyNumb
  • Laatst online: 06-01-2012
quote:
freakshock88 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 09:18:
[]

Bij mij werkte de gmail widget meteen, maar duurde het een hele tijd voor de calendar widget, ook uit mijn google account, mijn agenda weergaf. Wellicht is het dus gewoon een kwestie van wachten, raar maar waar.. wel reboot gedaan? Mijn wifi verbinding is vrij stabiel en snel met gewoon de stock ROM ..
Bedankt voor de tip, werkt perfect.

Sorry, bij de verkeerde gereageerd!

ComfortablyNumb wijzigde deze reactie 31-12-2011 11:37 (3%)

• arjan31
  • Laatst online: 18:47
quote:
MC Mano schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:46:
[...]

Terwijl je dit leest op menu knop drukken. Dan meer. Dan instellingen. Daar vind je ergens de optie voor afbeeldingen.
Super bedankt

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
Def!ance schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:41:
Ik heb een werkende ics rom :) , nu de kleine haperingen nog zien te fixen en dan komt de eerste ICS voor de qware :)
Ik verwacht deze wel pas na het nieuwjaar. ( sociaal leven enzo ).
hulde _/-\o_

ben inmiddels die telefoonROM wel zat.. niet qua werking opzich, maar omdat het totaal niet gericht is op tablets.

• ComfortablyNumb
  • Laatst online: 06-01-2012
quote:
MC Mano schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 04:39:
Voor de mensen die de standaard contactpersonen (Contacts.apk) mist heb ik een oplossing gevonden die werkt.

Hoe te installeren: [op een pc] 1) download the apk file https://rapidshare.com/fi...view-contacts-nophone.apk 2) rename de fview-contacts-nophone.apk naar Contacts.apk letop hoofdletter C 3) zet de Contacts.apk op een sdcard of zend naar de tablet via de pc

[op de tablet] 1) activeer "onbekenden bronnen" in het applicatie menu 3) ga met verkenner naar de de directory waar je de apk hebt geplaats, en selecteer deze, nu wordt gevraagt of je hem wilt installeeren

• The Jack126
quote:
4cronym schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:38:
[...]

Backup to internal sdcard heb je nodig. De eerste optie die jij gebruikt werkt alleen als je een externe sd kaart hebt aangesloten. De tutorial moet hier waarschijnlijk voor gewijzigd worden.
Ik heb een micro sd kaart erin zitten dus dan zou hij het toch moeten doen?

En als ik naar de internal sdcard de backup maak, hoe krijg ik deze dan "veilig" dus van de tablet af voor het geval er iets mis gaat of ik terug wil naar de backup?

• bfrqrv
Grrrrr, ook Rabo bankieren wil niet op deze vreemd aangepaste originele rom van Qware. De stock zeg maar. Het installeert wel, maar wil de registratie niet vasthouden en ook het rekeningnummer niet onthouden. Getest op 2 tablets Qware 10 inch. Wel jammer dat er toch heel wat applicaties net niet doen wat ze behoren te doen.
Ik ben een van de weinigen denk, die veel minder enthousiast is.

• Shanquish
  • Niet online
quote:
ComfortablyNumb schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:38:
[...]

indeed, alhoewel je 'm niet hoeft te renamen :)

• v40jlt4
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-07-2014
quote:
Ik heb een werkende ics rom :) , nu de kleine haperingen nog zien te fixen en dan komt de eerste ICS voor de qware :)
Dat zou echt te gek zijn, kan niet wachten. Morgen klaar ? J/K :-)

• sas_andrea
zo, hoes heb ik ook op kunnen halen. op zich een net ding, maar zou er nooit dat geld voor betaald hebben.

• bandidoloco
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17:26
quote:
first things first 8)

• bandidoloco
quote:
sas_andrea schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:14:
zo, hoes heb ik ook op kunnen halen. op zich een net ding, maar zou er nooit dat geld voor betaald hebben.
Je bedoelt die volle 9,99 euro?

• sas_andrea
quote:
bandidoloco schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:15:
[...]

Je bedoelt die volle 9,99 euro?
het krantje zegt 39.99... maar is dus een tientje. nou oke dan. :-)

de hoes werkt wel makkelijk als standaard. jeej! met 2 handen typen. ;-)

sas_andrea wijzigde deze reactie 31-12-2011 16:07 (14%)

• Benjamin-
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 07-03 15:01

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hij zal best wel 40 hebben gekost. Totdat ze zagen dat de BB playbook flopte als een gek en ze opeens van de voorraad afmoesten.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Shanquish
  • Niet online
Geinspireerd door iemand anders hierzo die m voor zn kinderen heeft beplakt...

Zo blijft de achterkant netjes krasvrij :)

• lordloeder
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-03 21:18
Zijn die stickers los ergens in de winkel verkrijgbaar of via een webshop??

• Brad Pitt
quote:
lordloeder schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:30:
Zijn die stickers los ergens in de winkel verkrijgbaar of via een webshop??
Je kan ook laptop stickers op maat knippen.

• The Jack126
Behalve dat ik bij een backup de melding krijg can't mount backup path, zoals ik eerder in dit topic heb laten weten kan ik ook de zip van de sdcart niet installeren.

Als ik dat wil doen geeft hij de melding E:can't mount /sdcard/

wat o wat doe ik verkeerd? ik heb een microsd card van 8GB geformateerd als fat32 en daar de download opgezet en deze in de tablet gedaan....

• bandidoloco
quote:
sas_andrea schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:17:
[...]

het krantje zegt 39.99... maar is dus een tientje. nou oke dan. :-)

de hoes werkt wel makkelijk als standaard. jeej! met 2 handen typen. ;-)
Flinkerd!
Hebben meer mensen toevallig GTA III v1.2. op hun tablet staan? Bij mij loopt ie niet zo lekker, terwijl ik op YouTube mensen met een Mali-400 een vloeiende GTA zie spelen...

Heb Chainfire 3D geinstalleerd, zonder plugin though, want GTA III ondersteund standaard de Mali-400 GPU...

• Brad Pitt
quote:
Gusev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:37:
Hebben meer mensen toevallig GTA III v1.2. op hun tablet staan? Bij mij loopt ie niet zo lekker, terwijl ik op YouTube mensen met een Mali-400 een vloeiende GTA zie spelen...
Install, gespeeld, quit, deďnstall. Schokkerig als de neten. Op de Mali400 van de SGS2 loopt ie helemaal perfect.

quote:
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:40:
[...]

Install, gespeeld, quit, deďnstall. Schokkerig als de neten. Op de Mali400 van de SGS2 loopt ie helemaal perfect.
Apart he, same story hier dus. Ach begin me toch sowieso te irriteren aan de 7" formaat, maar das een ander verhaal :) .

Iemand geďnteresseerd in een Pro 3 :P

• Brad Pitt
quote:
Gusev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:44:
Apart he, same story hier dus. Ach begin me toch sowieso te irriteren aan de 7" formaat, maar das een ander verhaal :) .
Vind zelf de kwaliteit van het scherm de grootste boosdoener. Formaat vind ik nog wel grappig, fletsheid niet.
quote:
Iemand geďnteresseerd in een Pro 3 :P
En nog een voor de mensen die dichterbij mij wonen 8)

• bfrqrv
quote:
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:47:
[...]

Vind zelf de kwaliteit van het scherm de grootste boosdoener. Formaat vind ik nog wel grappig, fletsheid niet.

[...]

En nog een voor de mensen die dichterbij mij wonen 8)
Ik heb 2 maal een 10 inch, ik denk dat ik ze doorspeel aan de kinderen. Was eigenlijk bedoeld voor mij en mijn vrouw. Zij vind het een leuk ding, maar waarom krijg ik dat gevoel maar niet. Toch 200 euro per stuk, en des te meer ik test, des te meer kom ik er achter dat het speelgoed is!
Ik had het moeten weten..

• Mektheb
Dat is het zeker speelgoed, het is nog steeds geen galaxy tab.
Ach de enige reden dat ik m nog hou is dat ik verwacht dat er rond de beta van Windows 8 een nieuwe "richting" ontstaat v.w.b. custom ROMs en Recovery partities, namelijk die voor het draaien van Windows 8 :D

Moet W8 natuurlijk wel de hardware ondersteunen, maargoed de Allwinner A10 is als het goed is gebaseerd op ARM technologie.

Ben benieuwd...

edit: tijdens het schrijven van bovenstaande post, kwam ik dit linkje tegen: http://www.cnx-software.c...evelopment-board-and-sdk/

Zeer informatief!!

Gusev wijzigde deze reactie 31-12-2011 19:15 (22%)

• bfrqrv
quote:
Gusev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:41:
Ach de enige reden dat ik m nog hou is dat ik verwacht dat er rond de beta van Windows 8 een nieuwe "richting" ontstaat v.w.b. custom ROMs en Recovery partities, namelijk die voor een draaien van Windows 8 :D

Moet W8 natuurlijk wel de hardware ondersteunen, maargoed de Allwinner A10 is als het goed is gebaseerd op ARM technologie.

Ben benieuwd...

edit: tijdens het schrijven van bovenstaande post, kwam ik dit linkje tegen: http://www.cnx-software.c...evelopment-board-and-sdk/

Zeer informatief!!
Gusev, denk jij dat een andere rom nog wat soelaas kan brengen t.a.v. bijvoorbeeld het besproken lip-sync probleem en meerdere appz die niet goed draaien?
quote:
bfrqrv schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:01:
[...]

Gusev, denk jij dat een andere rom nog wat soelaas kan brengen t.a.v. bijvoorbeeld het besproken lip-sync probleem en meerdere appz die niet goed draaien?
Ik had gister al eens gekeken naar de lip-sync problemen, maar het schijnt dat zo wat alle players op alle 2.3.x (gingerbread) versies een divx/xvid film niet juist afspelen. Google levert letterlijk te veel resultaten op om te bekijken.

V.w.b. apps die niet goed draaien. Over welke apps heb je het dan?

edit: F*ck hey, het linkje wat ik hierboven heb gepost, bevat een verwijzing naar gelekte Allwinner SDK documenten en tools. Iemand die Chinees kan lezen en begrijpt wat daar allemaal gebeurd in die docs :P ...

Gusev wijzigde deze reactie 31-12-2011 19:41 (18%)

• sas_andrea
in een ander topic al gevraagd door een ander, maar waar vind ik de account synchronisatie? niet bij instellingen zoals bij mn ace. kom t wel tegen bij apps, maar kan niets aanklikken?

• internetsmurf
Ik krijg de markplaats app niet geďnstalleerd op mijn Pro3. Hij zegt dat hij niet geschikt is voor mijn tablet. Vreemd want hij zou op alle apparaten moeten werken.
Voor de mensen die niet alle apps in de market kunnen vinden zouden dit eens kunnen proberen:

http://www.slatedroid.com...-full-market-possibility/

Ik ben nu aan t proberen of t werkt.

edit: volgens mij is een geautomatiseerde script al eens door MasterMind gepost hier, die van lordsbm

Gusev wijzigde deze reactie 31-12-2011 19:51 (19%)

• R2
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16-03 09:48

R2

quote:
sas_andrea schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:39:
in een ander topic al gevraagd door een ander, maar waar vind ik de account synchronisatie? niet bij instellingen zoals bij mn ace. kom t wel tegen bij apps, maar kan niets aanklikken?
Gmail, accounts, menu en dan accountinstellingen, hebme ook de T lopen zoeken.

• Tommel
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Inmiddels ook de 7inch pro 3 in bezit. Gezien de prijs en specs ben ik er blij mee.
heb echter een paar vraagjes:
- hoe kan ik een soort drive mapping maken naar een samba share op mijn synology 106j nas. De oplossing zoals eerder aabgeven dmv ds file en webdav op de nas werkt niet aangezien de 106j geen webdav ondersteund.
- hoe kan ik de tablet op de achtergrond mijn mail laten checken zonderdat hij volledig aanstaat? Zou graag mail notificaties krijgen als de tablet in de hoek ligt.

• _Mystikal_
  • Laatst online: 19:06

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

(jarig!)
Zo, ik heb er ook een kunnen bemachtigen. Voor de geinteresseerden: bij de intertoys op het spui in Den Haag hadden ze nog een hele stapel staan :)

Moet zeggen dat ik t een best cool ding vind. De mijne kwam gelukkig zonder dode pixels en met een stevige behuizing uit de doos :)

Ik wacht nu wel met smart op een icsrom, dat lijkt me helemaal relaxed!

• sas_andrea
quote:
R2 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:51:
[...]

Gmail, accounts, menu en dan accountinstellingen, hebme ook de T lopen zoeken.
thx! wel raar dat t heel ergens anders staat. mn ace draait ook op 2.3.

• 225481
  • Laatst online: 04-01-2013

• internetsmurf
Mijn Pro3 gaat wel erg lang mee op één acculading. Hij staat nu al bijna 6 uur zonder netspanning te draaien en nog steeds staat hij op 27%. Toch wel verrassend van zo'n goedkope tablet.

• GoVegan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 05:29
quote:
internetsmurf schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 21:38:
Mijn Pro3 gaat wel erg lang mee op één acculading. Hij staat nu al bijna 6 uur zonder netspanning te draaien en nog steeds staat hij op 27%. Toch wel verrassend van zo'n goedkope tablet.
Hoe lang gaat hij mee als je hem "uitzet" (niet helemaal echt uit, maar dat hij zwart scherm heeft)
op mijn superpad 2/3 is dit namelijk niet lang, uurtje of 12 gok ik zo.
hij heeft namelijk geen echt standby stand. :(

• internetsmurf
quote:
GoVegan schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 21:48:
[...]

Hoe lang gaat hij mee als je hem "uitzet" (niet helemaal echt uit, maar dat hij zwart scherm heeft)
op mijn superpad 2/3 is dit namelijk niet lang, uurtje of 12 gok ik zo.
hij heeft namelijk geen echt standby stand. :(
Dit heb ik nog niet getest maar dat zou best eens kunnen kloppen. Ik vind dat best lang zeker gezien de prijs van dit tablet. Ik heb een duurder tablet van Archos gehad en deze tablet ging zelfs in de "standbystand" niet zo lang mee.

• 225481
  • Laatst online: 04-01-2013
Met CPU tuner kun je kijken hoeveel mA/h gebruikt wordt en ook in het log kun je zien hoeveel hij gebruikt als het beeldscherm uit is.

Aan bij mij ongeveer 530 mA/h en zonder beeld en 800MHz zo'n 290 mA/h. Ik heb wel de helderheid op zijn laagst staan en het is nog te fel naar mijn smaak maar lager gaat niet ook niet met andere apps.

• DanielB75
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 02-01-2013
quote:
internetsmurf schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 21:38:
Ik heb op mijn Pro3 SetCPU geinstalleerd (288Mhz minimum) en hij is ongeveer 24 uur geleden van de lader gegaan. Heb vandaag ongeveer een uurtje gesurft, meedere live wallpapers lopen testen en nog een half uur een spelletje gespeeld (Giana Sisters :D) en er zit nu nog 57% in de accu!

• pfcte
  • Laatst online: 29-09-2015
quote:
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:40:
Op de Mali400 van de SGS2 loopt ie helemaal perfect.
Ik vergeet het link naar een discussie (denk was een russisch forum op 4PDA), maar gezien dat Mali400 van SGS2 "hebt meer cores" dan onze Pro3 (en anderen gelijk tabletten met Mali 400 MP). Bedoelt dat een speciale optimizatie voor elke app is wel nodig en kan niet de zelfde snelheid hebben.
Ik ben zelf niet zo interessiert in echt spelletjes, maar kan probieren terug vinden and vertalen.

qware 7" Pro 3: Firmware: custom ROM 0.3.1 door Gusev

• pfcte
quote:
DanielB75 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 02:45:
Ik heb op mijn Pro3 SetCPU geinstalleerd .... en er zit nu nog 57% in de accu!
Ik heb gevonden dat met AnTuTu Battery Saver Pro3 geruik erg wenig in slaap mode - kan 24 uur makelijk doen.

• pfcte
quote:
Gusev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:41:
tijdens het schrijven van bovenstaande post, kwam ik dit linkje tegen: http://www.cnx-software.c...evelopment-board-and-sdk/
Zeer informatief!!
You are the MAN! _/-\o_
Bedankt voor een echt NJ kadotje!
Ik vind dit link Hack A10 devices het beste!

• pfcte
quote:
Tommel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:58:
- hoe kan ik een soort drive mapping maken naar een samba share op mijn synology 106j nas.
Ik heb DS 110j en geruik AndFTP voor grote bestanden.
Volgens maanden langs discussie op 4PDA heb we geen stabiel manier gevonden voor Android (2.2.x, SGS1).
Veel apps en kernel modules maar nieks stabiel.
quote:
- hoe kan ik de tablet op de achtergrond mijn mail laten checken zonderdat hij volledig aanstaat?
Sorry, achtergrond processen met WiFi => blijf op de lader (altijd opladen). Goed nieuws is dat het wel togestaan voor Li-Ion, aldus batterij deskundigen .

Let op: Wat niet is toegestaan - het apparaat mag niet lang onopgeladen blijven. Mijn collega hebt batterij in jaar oud tablet nu dood...

pfcte wijzigde deze reactie 01-01-2012 12:28 (15%)

Pagina: 1 ... 4 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*