Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Gister ook achter het filmpjes maken gekomen, na een potje S&D te hebben gespeeld tegen 'team riot' Best goed gelukt nog :+ Alleen nu nog even kijken hoe ik het beste kan capturen, omdat hij te groot is om rechtstreeks te uploaden :(

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Er is iets teveel slowchat aanwezig in dit topic, hou het meer over de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:10

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Had paar dagen terug een Ace in SnD, altijd leuk om het hele team in je eentje te killen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gisteravond voor de afwisseling eens CTF ipv DOM gespeeld, met dank aan gotter Zosk ;) En als je dan voor de match in een lobby komt tegen een clan is de eerste gedachte altijd: oh oh dit wordt moeilijk. Maar gelukkig valt het vaak, ook deze keer, reuze mee ;)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/595832927328979318/7F92A41CAA64E997DCD3562676DB426CAC51E808/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Frentik schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:03:
Gisteravond voor de afwisseling eens CTF ipv DOM gespeeld, met dank aan gotter Zosk ;) En als je dan voor de match in een lobby komt tegen een clan is de eerste gedachte altijd: oh oh dit wordt moeilijk. Maar gelukkig valt het vaak, ook deze keer, reuze mee ;)

[afbeelding]
Gaan we dit vanavond ook doen? Ben er vanaaf weer bij namelijk, en mij maakt niks uit wat we doen :)

Is de rest er ook bij trouwens? :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10
@frentik en @lonestander

Wat is jullie ervaring qua spelen op de pc als je tegen een team speelt met mensen die een verbinding van 3 streepjes hebben? Bij ons op de ps3 verliezen wij vaak dan de 1-op-1 gevechten omdat deze personen worden bevoordeeld (lag compensation) door het spel. Is dat bij jullie ook het geval of...?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:11:
@frentik en @lonestander

Wat is jullie ervaring qua spelen op de pc als je tegen een team speelt met mensen die een verbinding van 3 streepjes hebben? Bij ons op de ps3 verliezen wij vaak dan de 1-op-1 gevechten omdat deze personen worden bevoordeeld (lag compensation) door het spel. Is dat bij jullie ook het geval of...?
Bij mij iig heel random. Ene keer heb ik er duidelijk voordeel aan andere keer nadeel.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ja op de PS3 is dat tergend. Heb maar al te vaak dat ik op iemand al een half magazijn incl hitmarkers heb leeggeschoten maar na 8 hitmarkers dat ik opeens dood neerval en in de killcam mijzelf niet eens zie schieten. Dit gebeurt al bij tegenstanders met inderdaad de beruchte 3 streepjes. Gelukkig reageer ik snel in game waardoor ik het vaak alsnog win maar toch. Het is frustrerend en zonde, het is nog erger dan de vorige COD games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Inderdaad. Soms heb ik dan het gevoel of ik van papier ben gemaakt en met rubberen kogels op mijn tegenstanders aan het schieten ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:11:
@frentik en @lonestander

Over het algemeen heb ik hier geen last van, maar heb één keer een hele erge avond gehad.
Ik voelde me de hele avond net alsof mijn character van papier was gemaakt....

De hoek om en één schot en was dood :S
keek ik op de kill-cam scheen het zo te zijn dat elke keer een half magazijn in mij gepompt was, terwijl ik het niet zag.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ohja dat one shot one kill hebben wij overigens ook vaak, dat je maar 1 kogel hit "voelt" en dan meteen dood neervalt terwijl je op de killcam meerdere schoten ziet.

Zoveel issues met de netcodein deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 16:14
Net even in wat andere topics rond geneust maar kom niet aan een keuze..

Zoals iedereen van de Dutch eagles onderand wel weet is mijn headset kapot.

Heb deze ongeveer gelijk bij mijn PS3 met me verjaardag gekregen headsetje was euro of 30 van Jabra USB headset werkte prima waar die voor bedoelt was ( alleen praten geen geluid etc ) maar de het rubber rond de kabel begon los te gaan en heeft het nu begeven

Ben nu dus opzoek naar een nieuwe USB! headset ik hoef geen geluid erdoor echt alleen maar om mee te kunnen praten ik heb het geluid toch altijd via de TV en heb regelmatig muziek op mijn laptop aan staan etc vandaar..

Iemand die toevallig een USB headset weet die aan te raden is en niet al te duur.. euro of 50 niet veel meer vind ik te veel voor wat ik er mee wil doen..

@ RIN i know dit moet in een ander topic maar daar kon ik niks bruikbaars vinden omdat het daar 9/10 x om draadloze headsets gaat

Edit: Waarom ik USB wil heb geen zin om telkens die headset op te laden etc gewoon bats gaan met die hap geen gezeik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-01-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Met een volledige headset kun je wel beter soundwhoren hoor. ;)

Die van mij gaat een uur of 8 mee. 's Nachts hangt 'ie aan de lader, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

TurtleBeach x11, USB headset, heerlijk voor bij COD. Lekker soundhoeren en het is tevens de goedkoopste die er te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 16:14
ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:57:
[...]

Bedenk me net dat die headset eigelijk voor de Xbox gedesigned is... -O-
Ik zie het net ook beetje jammer haha :P

Even algemeen als je een goeie headset hebt om te soundwhoren ook.. kan je dan ook bv de headset alleen als Mic gebruiken en het geluid via de tv late gaan zodat je nog gewoon muziek of iets kan luisteren ernaast?

Of is dit dan niet meer goed te horen vanwege die dinge op je oor haha :P

[ Voor 94% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-01-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

[b][message=37482545,noline]

Edit : @ The owner, 55 euro voor die headset lijkt me wel een goede prijs, is het geluid van de game zelf en het ''Chat'' gedeelte apart in te stellen?
Ja het is apart in te stellen maar bedenk me net dat die headset eigelijk voor de Xbox gedesigned is... -O-

Zon surround headset is zeker wel aan te raden. Heb vaak zat mensen die achter me ineens waren neer kunnen schieten doordat ze zichzelf verraadde...

[ Voor 25% gewijzigd door MonkeySleeve op 11-01-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Sjoerdiee schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:52:
[...]

Ik zie het net ook beetje jammer haha :P

Even algemeen als je een goeie headset hebt om te soundwhoren ook.. kan je dan ook bv de headset alleen als Mic gebruiken en het geluid via de tv late gaan zodat je nog gewoon muziek of iets kan luisteren ernaast?

Of is dit dan niet meer goed te horen vanwege die dinge op je oor haha :P
De headset heeft een kabeltje die je dus in je Xbox controller doet. Dus alleen voor Mic kun je hem niet gebruiken. Maar Turtlebeach heeft sowieso nog andere headsets, die ook voor de PS3 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:03:

[afbeelding]
Volgens mij heb ik gisteren of de dag ervoor eens een potje tegen / met jullie gespeeld want jullie namen komen me heel bekend voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Zijn er vanavond nog mensen online (party)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Had iedereen trouwens al dit filmpje gezien op de frontpage?
Gaat over de aankomende maps, met een paar beelden.
video: Modern Warfare 3 dlc
Zal misschien al wel gepost zijn, maar ik kan hier niet alles openen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Spelen jullie ook Search?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:03:
Inderdaad. Soms heb ik dan het gevoel of ik van papier ben gemaakt en met rubberen kogels op mijn tegenstanders aan het schieten ben 8)7
Papier en rubberen kogels???!!!

Het lijkt soms alsof ik van glas ben en schiet met losse flodders!!!

PC speler btw.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Sm0k3r schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:39:
[...]

Papier en rubberen kogels???!!!

Het lijkt soms alsof ik van glas ben en schiet met losse flodders!!!

PC speler btw.
Vandaag ook gehad ja, ik schiet een heel magazijn op eentje, zowel via ADS als via hipfire een keertje, en gewoon geen enkele kogel raakt (en nee ik ben niet zo scheef, normaal vrij aardige KD)... Daarna gewoon door 1 kogel van ene dood, terwijl als je op de killcam kijkt hij er toch echt wat langer over doet...

Dat IW maar eerst even al die zooi oplost, de akimbo weghaalt, en dan pas 20 mappacks gaat maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hmm om de xbox helaas exact hetzelfde krijg alleen wel het gevoel dat het eerst veel minder was dan de afgelopen 2 weken. Zelfs ik ben uit een aantal potjes gewoon geleasde omdat het gewoon niet meer te spelen is en een heleboel frustratie opwekt.

Trouwens nog een tactisch vraagje hoe doen jullie dat in het begin van de game met Domination gaan jullie dan allemaal op (A) staan of rennen jullie naar de vijand (C) of pakken jullie B. A & C kan natuurlijk anders zijn. Wat ik merk is dat 90% van de xbox spelers allemaal op A gaat staan en dan pas naar een volgende spot en vaak ook nog als kippen zonder kop. Als ik dat zie ga ik alvast naar B en hopen dat ik als hun A hebben gepakt een beetje back-up te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Waarom zijn de mappacks altijd eerder op de Xbox ?
Spelen jullie met de fps Freeks? Ik wel sinds een tijdje en kan het echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bobsqaud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:51:
Hmm om de xbox helaas exact hetzelfde krijg alleen wel het gevoel dat het eerst veel minder was dan de afgelopen 2 weken. Zelfs ik ben uit een aantal potjes gewoon geleasde omdat het gewoon niet meer te spelen is en een heleboel frustratie opwekt.

Trouwens nog een tactisch vraagje hoe doen jullie dat in het begin van de game met Domination gaan jullie dan allemaal op (A) staan of rennen jullie naar de vijand (C) of pakken jullie B. A & C kan natuurlijk anders zijn. Wat ik merk is dat 90% van de xbox spelers allemaal op A gaat staan en dan pas naar een volgende spot en vaak ook nog als kippen zonder kop. Als ik dat zie ga ik alvast naar B en hopen dat ik als hun A hebben gepakt een beetje back-up te krijgen.
Ik pak altijd het dichtsbijzijnde punt, Maar bijvoorbeeld op Interchange als we tussen A en C beginnen pak ik juist C en daarna B omdat A makelijker klem te zetten is.

Ik heb vaak een standaard run die ik maak in de maps waardoor ik standaard in het begin wel op z'n minst een attack chopper kan scoren. Meestal Van A direct door naar C in plaats van B en de tegenstanders onderweg naar B onderscheppen. Werkt 9 van de 10 keer voor mij, liever niet de kortst mogelijke route nemen want daar verwachten ze je standaard. Maar proberen te flanken van de zijkant werkt mooi.
Versteegrob schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:51:
Spelen jullie met de fps Freeks? Ik wel sinds een tijdje en kan het echt aanraden.
Lijkt me gigantisch gaar spelen, vind de sticks nu al vrij hoog zitten. Met dat is het nog veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1tje op de rechter thummbstick maar geen op de liinker. Vood rennen heb ik er niks aan, voor schieten wel. Kan met minder RSI mikken. Enige nadeel is dat je er enorm aan gewend raakt. Zo erg dat ik bij vrienden thuis niet normaal kan mikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
mark-k schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:31:
[...]

Vandaag ook gehad ja, ik schiet een heel magazijn op eentje, zowel via ADS als via hipfire een keertje, en gewoon geen enkele kogel raakt (en nee ik ben niet zo scheef, normaal vrij aardige KD)... Daarna gewoon door 1 kogel van ene dood, terwijl als je op de killcam kijkt hij er toch echt wat langer over doet...

Dat IW maar eerst even al die zooi oplost, de akimbo weghaalt, en dan pas 20 mappacks gaat maken...
Gister was echt een drama inderdaad :/ Op den duur had ik zelfs regelmatig dat ik ergens keek niemand zie en toch ineens dood ben. Kijk ik op de kill cam staan er gewoon 2 man op me te schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game ending kill :

Ik rush toch wat meer nu met bijvoorbeeld een advanced UAV in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:56:
Game ending kill :

[video]

Ziet er al een stuk beter uit zo Dennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Yep, helemaal mee eens. Ik heb niet al je filmpjes gezien, maar in het begin was het ECHT dramatisch. Deze 2 kills is hoe je het spel speelt. Gewoon voorzichtig blijven lopen, korte stukjes rennen en door het vele spelen aanvoelen waar je de tegenstander kan verwachten. Prima!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo Dennis dit begint er op te lijken! En geef toe zo is het toch ook veel leuker spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:07

j4y

Het is hier geen HK

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 12-01-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:31:
Ik heb 1tje op de rechter thummbstick maar geen op de liinker. Vood rennen heb ik er niks aan, voor schieten wel. Kan met minder RSI mikken. Enige nadeel is dat je er enorm aan gewend raakt. Zo erg dat ik bij vrienden thuis niet normaal kan mikken. :)
Je eigen controller mee nemen :) Maar speel zelf ook alleen met rechts en dan sensitiviteit op 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu twee avondjes met de Multiplayer bezig geweest, wat een heerlijk spel!
Heb voorlopig de SP maar op 50% aan de kant gezet omdat het mijns inziens een beetje te eentonig werd. Na de 500e straat gevuld met enemies had ik het toch wel even gehad :)

Ik ben vooral erg tevreden over de snelheid in de MP potjes, is toch een welkome afwisseling na een paar maanden BF3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
Ben zelf een tijdje offline geweest wegens drukte en snowboard vakantie. Dus heb niks kunnen volgen. Maar is er al wat meer bekend over de meps en release dates? Zoja, welke maps komen er?

Kan echt niet wachten om een eventuele grotere map te gaan spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 januari komen er 2 nieuwe maps voor de elite members genaamd Liberation en Piazza.

De Xbox 360 krijgt ze het eerste.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:28:
24 januari komen er 2 nieuwe maps voor de elite members genaamd Liberation en Piazza.

Het zou toch wel gruwelijk zijn als ze de Piazza van Eindhoven zouden namaken.. Of gewoon een keer een map van een Nederlandse stad.. 8) Gisteren weer even de prestige erin gegooid!
Ga maar eens voor mijn 9de class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:28:

Let wel op dat dit alleen voor de xbox + elite geldt, voor de PS3 en non-elite members is het nog niet aangekondigd.

[ Voor 50% gewijzigd door Gtoniser op 12-01-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Gtoniser schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:37:
[...]

Let wel op dat dit alleen voor de xbox + elite geldt, voor de PS3 en non-elite members is het nog niet aangekondigd.
Non-elite is in maart dacht ik gelezen te hebben. Dat zal dan de eerste uitbreiding worden die je los kan kopen (ook eerst xdoos natuurlijk, later ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Hebben jullie de FPS Freeks of de Elite Freeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met een doodskopje erop. Naam weet ik niet meer, veel verschil zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:49:
Ik heb met een doodskopje erop. Naam weet ik niet meer, veel verschil zit er niet in.
Ok thanks, zal deze zijn dan?
Deze kan je er 3 van op elkaar zetten haha:

http://www.ebay.com/itm/F...ories&hash=item336f7dfa90

En waar heb jij ze vandaan? Bestel liever vanuit de EU aangezien het anders zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Game ending kill :

[video]

Ziet er idd netjes uit, probeer zelf ook zo te spelen alleen soms wordt ik gekillt en dan kijk ik naar de killcam en dan denk ik: oja vanuit daar kan het ook nog idd en dan probeer ik daar ook weer op te letten.

Ben nu trouwens bezig met sniperen etc maar daardoor gaat mn k/d wel weer ff omlaag.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

Gisteravond wel heel veel last van de verbinding! kreeg niks dood geschoten :? mijn K/D naar beneden maar wel mijn win streak omhoog in de 40 nu :*)

zal ook eens kijken voor zo'n FPS Freeks.

misschien is dit wat? http://link.marktplaats.nl/519895986

vanavond nog mensen online?

[ Voor 11% gewijzigd door MrRonniezZ op 12-01-2012 11:50 ]

There is no School like the Old school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He verd*mme , theater mode werkt weer voor geen meter.

Ik begin me hier aardig aan te ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:10:
He verd*mme , theater mode werkt weer voor geen meter.

Ik begin me hier aardig aan te ergeren.
Hoe krijg jij eigenlijk filmpjes in hogere kwaliteit? Of gebruik jij een pvr ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door EKR88 op 12-01-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKR88 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Hoe krijg jij eigenlijk filmpjes in hogere kwaliteit? Of gebruik jij een pvr ofzo?
In MW3 zijn de gerenderde clips in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Game ending kill :

[video]

Dennis! Eindelijk, mooi man, blijf zo spelen!!! Is voor jezelf ook leuker, spannender én je wordt er beter van! :-)

Nu is het mijn beurt:Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s449/sanderanders/th_MOAB-01-Seatown.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door sanderander op 12-01-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat is dit toch een irritant spel qua multiplayer.
levels zijn ontiegelijk klein en te vaak helicopters en straaljagers
je word ermee doodgegooid
Ik zit meer te vloeken dan dat ik aan het genieten ben.

verder is ie wel leuk als het zowaar lukt om iemand neer te knallen

Eduard_NL is mijn gamertag op de xbox mocht iemand me willen schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Dennis! Eindelijk, mooi man, blijf zo spelen!!! Is voor jezelf ook leuker, spannender én je wordt er beter van! :-)

Nu is het mijn beurt:[afbeelding]
1 woord : SUPERMAN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
@Dennis585 dat snap ik, maar als ik clips render zijn ze altijd 360p, of is theater geupdate ofzo?

@nnndoh: blind eye is misschien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:51:
[...]

Ok thanks, zal deze zijn dan?
Deze kan je er 3 van op elkaar zetten haha:

http://www.ebay.com/itm/F...ories&hash=item336f7dfa90

En waar heb jij ze vandaan? Bestel liever vanuit de EU aangezien het anders zo lang duurt
Ik had ze via de officiele site binnen een week. Ik heb ze trouwens in winkels gezien in NL. Misschhien bij MM en vrijwel zeker bij de consoleshop in Nijmgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
@EKR88 , toch maar eens kijken dan. een maat van me had het er ook al over

maarre vraagje, hebben meer mensen altijd connectie problemen met dit spel op de xbox?
met battlefield 3 heb ik totaal geen last daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
nnndoh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:11:
@EKR88 , toch maar eens kijken dan. een maat van me had het er ook al over

maarre vraagje, hebben meer mensen altijd connectie problemen met dit spel op de xbox?
met battlefield 3 heb ik totaal geen last daarvan
Laatste 2 weken vind ik dat het erger is geworden. Ik denk dat ik 3 van de 4 potjes geen lekkere verbinding heb. Ik vond het voor deze periode beter... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wilde die FPS freeks misschien kopen, maar kwam toen deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamegear.be/images/razer_onza_xbox360_tournament_1.jpg

Zwaar relaxt dingetje. De sticks zijn in te stellen hoeveel weerstand ze bieden, 2 programmeerbare knoppen, de X A B Y knoppen zijn een soort muiskliks geworden, de D-pad is zoveel beter en de triggers zijn wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ik had ze via de officiele site binnen een week. Ik heb ze trouwens in winkels gezien in NL. Misschhien bij MM en vrijwel zeker bij de consoleshop in Nijmgen...
Heb ze nog nooit in Nederland gezien, heb ze zelf hier gehaald.
http://www.1gameshop.be/i...group_id=10000002&lang=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben wel benieuwd hoe de consolemuis-tegenstanders tegenover bovenstaande hulpmiddelen staan. Dat spul is tenslotte ook niet officiëel door Sony gecertificeerd, maar verhoogt wel je nauwkeurigheid, als ik het commerciële praatje moet geloven.

edit: En dan een filmpje eronder laten zien van allemaal gelukkige no-scopes. :+

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 12-01-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
mijn mening: Je bent pas een goede shooter als je het met een default controller aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
nnndoh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:02:
mijn mening: Je bent pas een goede shooter als je het met een default controller aankan :)
Ik hoef al die onzin ook niet. Ben al een beest, kun je nagaan wat zo'n controller voor mij kan betekenen...
Nee ff zonder geouwhoer, denk niet dat het veel uitmaakt, behalve als je een aimbot hebt ofzo.

Vanavond lekker hele avond knallen!! Wie ist darbei?? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024
Sluit ik me bij aan.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou ja, ik vraag niet wat in jouw mening een goede speler maakt, maar gewoon hoe mensen die tegen een muis zijn tegenover verlengstukjes voor de sticks e.d. staan.

Daarnaast ben ik van mening dat het beheersen van de besturing bij lange na niet het belangrijkste is. Ik denk namelijk dat een slechte bestuurder met een steengoede map- en spawnkennis, het wint van een goede bestuurder zonder deze kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Nou ja, ik vraag niet wat in jouw mening een goede speler maakt, maar gewoon hoe mensen die tegen een muis zijn tegenover verlengstukjes voor de sticks e.d. staan.

Daarnaast ben ik van mening dat het beheersen van de besturing bij lange na niet het belangrijkste is. Ik denk namelijk dat een slechte bestuurder met een steengoede map- en spawnkennis, het wint van een goede bestuurder zonder deze kennis.
Dat lijkt me sterk, tuurlijk kan je tactisch voordeel gebruiken en kills halen. Op het eind 1 vs 1 leg je het altijd af kwa aim lijkt mij.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bear schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:24:
Dat lijkt me sterk, tuurlijk kan je tactisch voordeel gebruiken en kills halen. Op het eind 1 vs 1 leg je het altijd af kwa aim lijkt mij.
+1.

Ik speel zelf heel weinig mw3, maar als ik een keer speel dan win ik altijd 1 v 1. ( Zelfs vs shottie's! en dan door je mic WIN schreeuwen en de enemy laten ragen). :P

Soms krijg ik nog mappen die ik maar 1x eerder ofsow heb gespeeld, en ik ken al helemaal niet de spawnpoints. ( speel wel meestal dropzone/groundwar )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Netjes hoor!

Een maat van me had laatst 2 MOAB's achter elkaar (in 2 verschillende potjes). Speelde Demolition en had tot 4 keer toe gedefused. Ongelovelijk hoe die kerel speelt (RFFN-ZILVER).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:58:
Ik ben wel benieuwd hoe de consolemuis-tegenstanders tegenover bovenstaande hulpmiddelen staan. Dat spul is tenslotte ook niet officiëel door Sony gecertificeerd, maar verhoogt wel je nauwkeurigheid, als ik het commerciële praatje moet geloven.

edit: En dan een filmpje eronder laten zien van allemaal gelukkige no-scopes. :+
En dit dan ;-)

YouTube: Screen Targets: Black Ops Nova-7 Hawk, Sidewinder, Snow Wolf & Cobra

Plak je op je monitor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

hahaha dat is zo laf :D had je ook al in cod2 van die noobjes die met een stift een puntje in het midden van het beeldscherm zetten... daarna ook een keer op een LAN, werd een heel team gediskwalificeerd omdat die admin een hele rij schermen zag met allemaal zo'n puntje in het midden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:54:
[...]

hahaha dat is zo laf :D had je ook al in cod2 van die noobjes die met een stift een puntje in het midden van het beeldscherm zetten... daarna ook een keer op een LAN, werd een heel team gediskwalificeerd omdat die admin een hele rij schermen zag met allemaal zo'n puntje in het midden XD
Er zijn ook programma's die dit kunnen doen, je gaat het toch niet met een stift doen XD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:04:
[...]
Er zijn ook programma's die dit kunnen doen, je gaat het toch niet met een stift doen XD :D
die programma's worden wel gedetect door punkbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Kan je die programma's ook op je xbox draaien... Nou nee, wellicht op een JTAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bear schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Dat klopt gedeeltelijk, alleen iemand met een goede mapkennis komt niet vaak in een 1 vs. 1 situatie. Ik zeg "gedeeltelijk", omdat iemand met een goede mapkennis weet wanneer- en waar hij door z'n sight moet aimen voor het geval hij in een 1 vs. 1 situatie terecht komt. Ook dan kun je met matige skills alsnog vaak winnen. Nogmaals: goede aim is lang niet alles. Leuk als je snel moet reageren en zo, maar die situaties zijn vaak op 1 hand per potje te tellen.

edit: Over die screen targets: in softcore heb je sowieso een crosshair in je beeld, dus ik zie het voordeel daarin niet helemaal.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 12-01-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Nogmaals: goede aim is lang niet alles.
maar wel veel :P

je hebt idd het deel gamesense/mapkennis maar aim is wel belangrijk. Kijk maar naar counterstrike spelers, ik ken een aantal spelers die dus overstapten naar cod, maar die konden gelijk in het eerste potje al vrij goed meekomen. En dan kennen ze de map dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Al die hulpmiddelen op de consoles werken maar tot zekere hoogte. De sensitivity kan niet hoger dan het spel zelf toelaat. Sensitivity 10 is sensitivity 10 met wat je ook gebruikt. Het kan je helpen iets preciezer te aimen maar met muis op de consoles ben ik echt niet opeens van globale KD van 2.5 naar 4 gegaan ofzo. Het is ook heel anders dan met een gewonen PC muis. Het vertaalt alleen de analoge sticks naar een muis beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sn0wblind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:20:
Al die hulpmiddelen op de consoles werken maar tot zekere hoogte. De sensitivity kan niet hoger dan het spel zelf toelaat. Sensitivity 10 is sensitivity 10 met wat je ook gebruikt. Het kan je helpen iets preciezer te aimen maar met muis op de consoles ben ik echt niet opeens van globale KD van 2.5 naar 4 gegaan ofzo. Het is ook heel anders dan met een gewonen PC muis. Het vertaalt alleen de analoge sticks naar een muis beweging.
True, ik gebruik dan ook een muis en vind m'n aim daar niet slecht mee ofzo, maar als ik soms met de Eagles speel, en zie hoeveel kills sommigen van jullie maken, dan kan ik daar meestal niet aan tippen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:06
hmmzz.. ik ben door de fragfx wel van 0,70 naar 1,1 gegaan in een paar weekjes. Still going up, ik zag laatst dat ik de laatste weken gemiddeld bijna 2 draai in tdm. Ik was dan ook een pc speler, dus ik kon totaal niet met de consolebesturing overweg.

Ik heb dus ontzettend veel voordeel aan de muisbesturing. Met de controller speelde ik met sensitivity op 3, nu op 10.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
True, ik zit op 1.72 (TDM op 1.86 geloof ik) en zal de eerste zijn die toegeeft dat ik er beter mee speel (belangrijker voor mij: ik heb veel meer plezier in het spel en dien niet enkel als slachtvee).

Sens. kun je niet echt met elkaar vergelijken. Waar heb jij de sens. op de nunchuck op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hoppa!! Wave 98 gehaald in seatown!! Nu sta ik en een vriend van mij 3de op de ranklijst :) helaas geen filmpje van kunnen opnemen :(
Ergste is nog het was een mannetjes only wave.. ging dood omdat ik geen kogels meer had :(

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2dqk1w9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:36:
Zo hoppa!! Wave 98 gehaald in seatown!! Nu sta ik en een vriend van mij 3de op de ranklijst :) helaas geen filmpje van kunnen opnemen :(
Ergste is nog het was een mannetjes only wave.. ging dood omdat ik geen kogels meer had :(

[afbeelding]
Nice!

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wat is dat toch met de PS3 en kut verbindingen? Heb om de 3 potjes Lost connection to the Host, host migration die niet werkt, constant 3 bars etc.

Op de Xbox helemaal geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Even een vraagje (toch MW3 gerelateerd) Ik heb net tijdens een frustratie potje domination mijn controller van de PS3 totaal kapot gegooid tegen de muur omdat ik de zoveelste camper met Assassin tegenkwam. (jaja agressie problemen)

Hoe dan ook, wil graag een nieuwe controller hebben maar wil geen volle mep betalen voor die overpriced ps3 controllers bij bart smit ofzo. Nu kan ik wel bij Dealextreme of dergelijke bestellen, maar wil de controller asap binnen hebben. Weet iemand een winkel waar ze nog cheap controllers hebben die binnen 2 dagen binnen zijn? mag originele zijn of B merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 08:57
Originele zijn overal bijna even duur, B merk zooi heeft vaak kuren en werkt slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B merk controllers wil je aan tegen de muur aangooien voordat je de ps3 aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Gtoniser schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:11:
Originele zijn overal bijna even duur, B merk zooi heeft vaak kuren en werkt slechter.
Hmm ja... vind ze gewoon erg duur, vandaar. Dingen kosten om te maken 5 euro. Ik hoor juist dat heel veel mensen geen verschil merken tussen de Dealextreme controllers en de echte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:12:
B merk controllers wil je aan tegen de muur aangooien voordat je de ps3 aanzet.
hahahaa oke hier moest ik wel om lachen:) goeie

Voor de volgende keer, bij dubbel posten de vorige gewoon wijzigen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 12-01-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Misschien even in het hardware topic vragen, lijkt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ThePupD schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:13:
[...]

Hmm ja... vind ze gewoon erg duur, vandaar. Dingen kosten om te maken 5 euro. Ik hoor juist dat heel veel mensen geen verschil merken tussen de Dealextreme controllers en de echte...
Die analoge sticks zijn vooral echt niet vergelijkbaar, veel minder nauwkeurig etc, zelfs duurdere third party controllers kunnen er niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

[...]
38 euro is de goedkoopste volgens google, Vind ik wel meevallen voor een controller hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Sn0wblind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:15:
[...]

Die analoge sticks zijn vooral echt niet vergelijkbaar, veel minder nauwkeurig etc, zelfs duurdere third party controllers kunnen er niet aan tippen.
Ok bedankt voor de snelle feedback allemaal. Misschien toch maar (eigen schuld) een originele kopen.
Ik dacht als B controller aan deze http://www.dealextreme.co...r-for-ps3-black-904453716 maar als het echt zo'n verschil is moet ik het toch maar niet doen. (hoewel ik ook genoeg reacties heb gelezen dat veel het verschil niet merken)
j4y schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:19:
[...]

38 euro is de goedkoopste volgens google, Vind ik wel meevallen voor een controller hoor...
Is misschien niet veel geld voor een controller, maar het is alsnog 38 euro "weggegooid" geld... of eerder gezegd "tegendemuurgegooi" geld. Dus dan vind ik 38 euro voor een korte uitbarsting van vele potjes MW3 veel geld.

*edit:
Is dit nou ook een fake of niet?
http://link.marktplaats.nl/512795450

[ Voor 27% gewijzigd door ThePupD op 12-01-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, als je zelf zo'n "idioot" (no offence verder) bent om je controllers stuk te gaan gooien tegen de muur, moet je in mijn optiek niet gaan miepen dat € 38,- weggegooid geld is. Dat heb je toch echt aan jezelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:29:
True, ik zit op 1.72 (TDM op 1.86 geloof ik) en zal de eerste zijn die toegeeft dat ik er beter mee speel (belangrijker voor mij: ik heb veel meer plezier in het spel en dien niet enkel als slachtvee).

Sens. kun je niet echt met elkaar vergelijken. Waar heb jij de sens. op de nunchuck op staan?
Ik speel gewoon met normale controller, en sens maar op 4 geloof ik. Gemiddelde van laatste 30 potjes is 2.80, van TD 2.82 en normale KD is 2.26 nu geloof ik.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:
Tja, als je zelf zo'n "idioot" (no offence verder) bent om je controllers stuk te gaan gooien tegen de muur, moet je in mijn optiek niet gaan miepen dat € 38,- weggegooid geld is. Dat heb je toch echt aan jezelf te danken.
Snap je punt niet helemaal. Ik zeg dat het mijn eigen schuld is, maar dat ik liever wat geld wil besparen om een controller. Dus ik haal uit je post geen informatie waar ik iets aan heb en bepaal daarnaast zelf wel of ik "miep" of niet. (no offense verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:42:
Wilde die FPS freeks misschien kopen, maar kwam toen deze tegen:

[afbeelding]

Zwaar relaxt dingetje. De sticks zijn in te stellen hoeveel weerstand ze bieden, 2 programmeerbare knoppen, de X A B Y knoppen zijn een soort muiskliks geworden, de D-pad is zoveel beter en de triggers zijn wat langer.
Ik heb deze gehad. Na een maand was de linker pook afggesleten waardoor je niet meer kon klikken. Na 1,5 maand was de X knop dusdanig versleten dat het bleef haken. Sowieso gaf de mic een zoem geluid omdat ik een USB headset heb. Misschien maandagochtendmodel, maar die van mij was echt brak...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 18:35 . Reden: fouten van iphone hersteld met PC :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
ThePupD schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:20:
[...]

Ok bedankt voor de snelle feedback allemaal. Misschien toch maar (eigen schuld) een originele kopen.
Ik dacht als B controller aan deze http://www.dealextreme.co...r-for-ps3-black-904453716 maar als het echt zo'n verschil is moet ik het toch maar niet doen. (hoewel ik ook genoeg reacties heb gelezen dat veel het verschil niet merken)

[...]

Is misschien niet veel geld voor een controller, maar het is alsnog 38 euro "weggegooid" geld... of eerder gezegd "tegendemuurgegooi" geld. Dus dan vind ik 38 euro voor een korte uitbarsting van vele potjes MW3 veel geld.

*edit:
Is dit nou ook een fake of niet?
http://link.marktplaats.nl/512795450
Mensen merken het mischien niet in normale games, maar zelf had ik de Gioteck HF2 wat als 1 van de beste alternatieven gezien word, die sticks waren echt niet net zo accuraat als de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Sn0wblind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Mensen merken het mischien niet in normale games, maar zelf had ik de Gioteck HF2 wat als 1 van de beste alternatieven gezien word, die sticks waren echt niet net zo accuraat als de originele.
Ok thanks. Morgen misschien toch ff de stad in om een originele te halen. Want kan nu niet gamen en heb eindelijk tijd. Hoewel ik nu net zie dat hij 59,95 kost in de winkel. Haha no way dat ik dat doe. Dan maar bestellen online.

[ Voor 11% gewijzigd door ThePupD op 12-01-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

vanavond nog mensen online? PSN Blasterus15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

[...]

De DealExtreme controllers zijn de echte.
Tenminste, als je deze of deze bedoelt.

Met muis op PS3 spelen vind ik trouwens een beetje triest, speel dan op de PC met een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, ik heb juist een console genomen mede omdat de mogelijkheid voor een muis aanwezig is. Geen zin in lange installaties en hopen dat de game werkt, cheaters en slechte ondersteuning. Not to mention alle brute exclusives. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:28:
[...]

Ik heb deze gehad. Na een maand was de linker pook afggesleten waardoor je niet meer kon klikken. Na 1,5 maand was de X knop dusdanig versleten dat het bleef haken. Sowieso gaf de mic een zoem geluid omdat ik een USB headset heb. Misschien maandagochtendmodel, maar die van mij was echt brak...
Heb hem nu 2 maanden alweer, en alles werkt gelukkig nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Hebben er misschien mensen zin om Private match Infected te spelen op de PS3?

Heb het laatst met 17 man gedaan en het is echt heerlijke chaos. Zo tof als je als laatste overblijft en gewoon even een moab neerdropt :D

Voeg me toe als je mee wilt doen, als er animo voor is zal ik rond half 9 een private match aanmaken:

PSN: iGot_Owned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom geen uitnodiging jongens? Rin wel en die komt later online. ;(
Pagina: 1 ... 9 ... 76 Laatste