Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Zie dat veel mensen van jullie in een clan zitten, kan ik eens mee spelen? Speel eigenlijk alleen FFA meer team verband moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

vanavond was weer fijn mijn kd ration upgraden. Wat zijn die gasten van tweakers goed zeg haha alle potjes gewonnen en een goede kill death ratio. Morgen avond weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Sjonge jonge... net een controller van een vriend kunnen lenen en ik moest mij echt inhouden om hem niet weer kapot te gooien. Ik weet het, agressie problemen maar hoe geweldig dit spel ook is, spelers kunnen het soms echt verpesten. Ik word er zooo moe van als ik op weg ben naar een goede killstreak en dan zit daar zo'n assassin fag met z'n type 95 te wachten... en dan word ik ff snel neergeknald... net een 15 killstreak, en dan door zo'n -knip- mn killstreak verpest. Komt echt veel te veel voor, al die vieze campers die helemaal geen objectives spelen maar gewoon het spel voor mij zitten te verneuken.

Qua K/D gaat het prima, zit ruim boven de 2.0 maar ik word steeds beter, en als het gewoon eerlijke teams zijn zonder campers dan eindig ik gewoon steeds bovenaan met 30-10 gemiddeld.
Maar hoe slecht zijn die matchmakings zeg... zit net met een gast in het team die 4-24 gaat... hoe de fack eindig je op 4-24??? hoe slecht ben je dan. En oke, prestige zegt soms niks, maar dan speel ik domination en kom ik in een team terecht met nul prestiges behalve ikzelf dan, tegen allemaal 6-8 prestige gasten (en ik speel Mercenary dus geen party allowed)

En dan verliezen we met 200-80 en eindig ik 22-7 en de rest van mijn team allemaal negatief. En het potje erna gewoon geen verbeteringen in het team??? Hoe kan dit, zo moeilijk moet dit niet zijn toch?

Probleem is ook dat ik geen vrienden heb die MW3 spelen dus ook niemand heb om mee te spelen. Ben lid van vele Youtube kanalen over MW3 en andere shooters en dan zie je wat je kan doen met een goed team, gasten die weten hoe ze moeten spelen. Ik vind het nu gewoon niet leuk worden. Want leuk dat ik steeds eerste word, maar eerste in een -knip-team met n00bs is geen KUT aan.

Verder vind ik het een geweldig spel....:)

Het schelden is niet nodig.

[ Voor 1% gewijzigd door Sn0wblind op 12-01-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:11
ach gossie.. Stel je niet zo aan man. Ga je toch wat anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

k1978 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:32:
ach gossie.. Stel je niet zo aan man. Ga je toch wat anders spelen.
Waar is dit forum voor bedoelt als je niet mag neerzetten hoe je het spel ervaart?
-knip-

Ik vind de matchmaking soms gewoon te slecht voor woorden, en het lijkt mij niet onmogelijk om dit aan te kunnen passen als er bv een pot is gespeeld en dat de teams hierna compleet anders ingedeeld worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Sn0wblind op 12-01-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ThePupD schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:34:
[...]

Waar is dit forum voor bedoelt als je niet mag neerzetten hoe je het spel ervaart?
houd je bek gewoon lekker, als je geen zin hebt om iets zinnigs te zeggen moet je niks zeggen.

Ik vind de matchmaking soms gewoon te slecht voor woorden, en het lijkt mij niet onmogelijk om dit aan te kunnen passen als er bv een pot is gespeeld en dat de teams hierna compleet anders ingedeeld worden.
Aan dat soort dingen besteden de ontwikkelaars denk ik bijna geen aandacht. Al vaak gezien in CoD's met matchmaking dat in een lobby met alleen maar randoms alle spelers met een hoge score van het vorige potje weer vrolijk bij elkaar worden gezet of alle mensen in een prestige tegen mensen die nog maar lvl <20-30 zijn. Denk ook dat ze eerder kijken naar connecties naar elkaar dan naar skill level en dat systeem werkt al niet al te best op dit moment.

Tel daar de beperkte mogelijkheden om solo iets te kunnen uitrichten in objective gamemodes bij op en dan besef je wel dat je MW3 vooral in een party moet spelen :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het mag wel weer wat vriendelijker in dit topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Sn0wblind op 13-01-2012 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Tel daar de beperkte mogelijkheden om solo iets te kunnen uitrichten in objective gamemodes bij op en dan besef je wel dat je MW3 vooral in een party moet spelen :)
Precies hierom speel ik alleen FFA. Nou ja, af en toe doe ik een potje Kill Confirmed met vrienden en haal ik wat lol uit multi-sprays maar solo waag ik me niet eens meer aan TDM. In BO kon ik in mijn eentje wel normaal spelen maar in MW3 gewoon niet. Gisteren nog een potje 30-3 in TDM. Verliezen we de pot. Lachwekkend gewoon. :) En ik ging weer terug naar FFA.

Vanavond bestond mijn frustratie uit dit: 1 keer een MOAB gehaald alleen was kill 24 vd streak de final kill in de pot waardoor ik hem niet kreeg. Verder 3x in de 20 blijven hangen. Zo irritant, maar ja wel lol met een vriend die in dezelfde lobby zat (totdat hij het laatste potje van de avond won met zn akimbo noobschieters. :P (zat natuurlijk niet te boosten, gewoon vol op elkaar jagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Gundogan schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Ja dit is natuurlijk wel eem goed punt, maar ik vind FFA gewoon niet super leuk om te spelen. Speel liever met objectives. Maar idd dat is lastig zonder een team. Het is nu gewoon zo onvoorspelbaar waar ik nu weer in beland. Maar goed... het is niet anders I guess. Wel balen soms...
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:58:
[...]

Vanavond bestond mijn frustratie uit dit: 1 keer een MOAB gehaald alleen was kill 24 vd streak de final kill in de pot waardoor ik hem niet kreeg. Verder 3x in de 20 blijven hangen. Zo irritant, maar ja wel lol met een vriend die in dezelfde lobby zat (totdat hij het laatste potje van de avond won met zn akimbo noobschieters. :P (zat natuurlijk niet te boosten, gewoon vol op elkaar jagen)
haha dat is inderdaad wel zuur!

[ Voor 32% gewijzigd door ThePupD op 12-01-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Balen dat ik maar 2 potjes heb mee kunnen doen vanavond. Wel een van mijn beste potjes op Interchange met die 22-0 flawless. :)

Verder alles gewonnen gasten, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:
Balen dat ik maar 2 potjes heb mee kunnen doen vanavond. Wel een van mijn beste potjes op Interchange met die 22-0 flawless. :)

Toen ik erin kwam was het een volle party maar had EKR88 jou toch een invite laten sturen? Maar was zekernice en 22-0 is zeker netjes.

De nieuwe maps even goed bekeken, Vooral die in Italie ziet er toch wel heel erg leuk uit, lijkt me leuker dan de huidige maps. Mis daar toch wel een beetje de Favella, Skidrown en Highrise bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja niks gezien. Voordat jij kwam stuurde ik EKR een bericht met "vol?", maar hij negeerde me gewoon compleet.

Ik realiseer me trouwens nu pas dat ik 2 kills was verwijderd van een MOAB. Al had ik me daar tijdens het spelen mee bezig gehouden, was ik waarschijnlijk al veel eerder dood gegaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePupD schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:27:
Sjonge jonge... net een controller van een vriend kunnen lenen en ik moest mij echt inhouden om hem niet weer kapot te gooien. Ik weet het, agressie problemen maar hoe geweldig dit spel ook is, spelers kunnen het soms echt verpesten. Ik word er zooo moe van als ik op weg ben naar een goede killstreak en dan zit daar zo'n assassin fag met z'n type 95 te wachten... en dan word ik ff snel neergeknald... net een 15 killstreak, en dan door zo'n [mbr]-knip-[/] mn killstreak verpest. Komt echt veel te veel voor, al die vieze campers die helemaal geen objectives spelen maar gewoon het spel voor mij zitten te verneuken.

Qua K/D gaat het prima, zit ruim boven de 2.0 maar ik word steeds beter, en als het gewoon eerlijke teams zijn zonder campers dan eindig ik gewoon steeds bovenaan met 30-10 gemiddeld.
Maar hoe slecht zijn die matchmakings zeg... zit net met een gast in het team die 4-24 gaat... hoe de fack eindig je op 4-24??? hoe slecht ben je dan. En oke, prestige zegt soms niks, maar dan speel ik domination en kom ik in een team terecht met nul prestiges behalve ikzelf dan, tegen allemaal 6-8 prestige gasten (en ik speel Mercenary dus geen party allowed)

En dan verliezen we met 200-80 en eindig ik 22-7 en de rest van mijn team allemaal negatief. En het potje erna gewoon geen verbeteringen in het team??? Hoe kan dit, zo moeilijk moet dit niet zijn toch?

Probleem is ook dat ik geen vrienden heb die MW3 spelen dus ook niemand heb om mee te spelen. Ben lid van vele Youtube kanalen over MW3 en andere shooters en dan zie je wat je kan doen met een goed team, gasten die weten hoe ze moeten spelen. Ik vind het nu gewoon niet leuk worden. Want leuk dat ik steeds eerste word, maar eerste in een [mbr]-knip-[/]team met n00bs is geen KUT aan.

Verder vind ik het een geweldig spel....:)

[mbr]Het schelden is niet nodig.[/]
Heel herkenbaar die grafcampers, je zult er een stel van in je team hebben zitten terwijl je domination of een andere team based game speelt. Gebeurd me gewoon te vaak dat ik dan door een of andere campende noob in de rug wordt neegemaaid terwijl ik bijna aan m'n killstreaks zit ... Op de een of andere manier zie ik sinds de laatste patch ook pas zeer laat de player tags, zelfs met marksman aan, en dat is vrij irritant met liggende campers tussen wat plantjes.

Ik ben zelf nogal een rusher, geef niet super veel om m'n K/D ratio maar heb wel heel erg vaak dominator / most confirms / most denies in potjes die ik speel en schiet bijna alle airsupport in mn eentje uit de lucht lijkt het wel, dus een aanwinst voor het team ben ik in die zin zeker wel. (eindig dan ook meestal 1e of 2e qua score)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik meer rush komen er heerlijke momenten zoals deze :

En daarom was de extended clip van mijn AK47 zo handig.

En hier een assault drone :

Ik vind het zo heerlijk om er missiles mee af te vuren.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
@Bram. Sorrie als ik geen invite gestuurd heb! In het begin zaten we inderdaad de hele tijd vol (zaten mensen bij in, hier van Tweakers, die niet bij de eagles zitten geloof ik). Zal er volgende x beter op letten! Ik heb er trouwens een hekel aan om partyleader te zijn, ik loop namelijk tussen de potjes door nog wel is weg bij de Ps3. Vaak kan ik ook andere mensen geen leader maken, dat is wel jammer...

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha dacht ik al. Maakt niet uit, vol = vol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Ik heb ook vaak dat ik 'gewone' berichten niet te zien krijg als ik speel volgensmij, de gameinvites zie ik wel altijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:52:
Haha dacht ik al. Maakt niet uit, vol = vol. ;)
Ik zal je vandaag wel inviten hoor;) ik ga vamdaag proberen me streak voort te zetten, wel ff wachten op party van teminste 3:p

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:

helaas niet alles gewonnen gisteren, mijn win streak is gesneuveld bij 53 ;( .
of mijn verbinding is slecht de laatste dagen of type 95 is aangepast want echt krijg soms niks dood geschoten :? of het ligt aan me zelf laatste weken wat teveel gespeeld :+

There is no School like the Old school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
MrRonniezZ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:31:
[...]

of mijn verbinding is slecht de laatste dagen of type 95 is aangepast want echt krijg soms niks dood geschoten :? of het ligt aan me zelf laatste weken wat teveel gespeeld :+
Ahh, das wel balen, ik wil daarom ook in party spelen vandaag, ff kijken of ik hem toch nog weg kan zetten op een leuk getal, iig nog hoogste winstreak van de clanmembers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Das trouwens vaag. Elite zegt dat die pot 21-0 was, terwijl ik durf te zweren dat het er 22 waren. En mijn Nemesis is EKR met 0 kills. EKR, we zaten toch gewoon in hetzelfde team? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
MrRonniezZ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:31:
[...]

Ik geloof dat de Type 95 een nerf gehad heeft een tijdje terug. Ik schoot er voorheen makkelijk mensen mee overhoop in 1 vs 1, maar daarna voelde het een stuk minder aan voor mij.

De P90 is nu mijn favo gun. Zal er wel op neerkomen dat ik hem meeneem na mijn prestige en vervolgens een ander wapen gebruik om veel mee te spelen :P

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
type 95 heeft mij nooit echt gelegen scar L is mijn favo gun om mensen mee te slachten :)

word een beetje gek van alle mensen die lopen te janken om campers, tubers, assasin etc.

na een paar uur gespeelt te hebben ken je ALLE plekjes waar campers graag zitten. Check your corners!!! of lekker flanken of pleur een granaat in hun hoekje...

[ Voor 58% gewijzigd door qrious op 13-01-2012 09:34 ]

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Type 95 vind ik veruit het beste wapen van de hele game. Hoge damage, goed vanuit de heup, nauwkeurig, en redelijk sproeibaar. Ik heb er al een aantal keer een multikill mee gehaald terwijl alle tegenstanders mij zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
bram1984 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:18:
Das trouwens vaag. Elite zegt dat die pot 21-0 was, terwijl ik durf te zweren dat het er 22 waren. En mijn Nemesis is EKR met 0 kills. EKR, we zaten toch gewoon in hetzelfde team? :+
Dat klopt! Ik heb ook heel vaak in elite na een potje 21-1 staan, terwijl ik niet dood ben gegaan! Heb wel vaker potjes dat de kills/deaths in elite iets afwijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Only schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:38:
[...]

Ahh, das wel balen, ik wil daarom ook in party spelen vandaag, ff kijken of ik hem toch nog weg kan zetten op een leuk getal, iig nog hoogste winstreak van de clanmembers :o
Ik ben vandaag ziek thuisgebleven. Me ps3 staat echter alweer aan.. dus shout out when you wanna play! :9
Nieuwe maps zien er idd lekker uit! Ben benieuwd..

Gisteren trouwens wel lekkere potjes gedraaid. Maar moet toch toegeven dat ik 2 a 3 potten met me SPAS heb rondgelopen en het is toch wel echt kicken als je een streak neerzet... _/-\o_ Misschien niet best voor me KD, maar fuck it.. it gives great gameplay! 8) (weet niet waarom ik ineens engels moet lullen)'

Ohja, voor de battyboy's die nog toegevoegd willen worden aan de clan, stuur me vandaag een PM en ik voeg je toe.

Heb een viertal mensen een invite gestuurd. Check eerst Elite of je geen invite hebt.
Wss hebben we dan eindelijk gouden tag. *O*

Afbeeldingslocatie: https://elite.callofduty.com/connect/clan/manage/120482#invites

[ Voor 10% gewijzigd door delaitinho op 13-01-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Er is al in een aantal modbreaks gevraagd de offtopicheid en slowchat te beperken. Hier dan dus ook op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
delaitinho schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Ik ben vandaag ziek thuisgebleven. Me ps3 staat echter alweer aan.. dus shout out when you wanna play! :9
Nieuwe maps zien er idd lekker uit! Ben benieuwd..

Gisteren trouwens wel lekkere potjes gedraaid. Maar moet toch toegeven dat ik 2 a 3 potten met me SPAS heb rondgelopen en het is toch wel echt kicken als je een streak neerzet... _/-\o_ Misschien niet best voor me KD, maar fuck it.. it gives great gameplay! 8) (weet niet waarom ik ineens engels moet lullen)'

Ohja, voor de battyboy's die nog toegevoegd willen worden aan de clan, stuur me vandaag een PM en ik voeg je toe.

Heb een viertal mensen een invite gestuurd. Check eerst Elite of je geen invite hebt.
Wss hebben we dan eindelijk gouden tag. *O*

[afbeelding]
Klinkt goed! Bij welk level krijg je double XP eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb nu ineens double XP, geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
@bram: die melding krijg ik dagelijks in elite :)

The current rewards for leveling up your clan are:

Level 1
- Clan Challenges (Coming Soon)
- Clan Operations (Coming Soon)
- Roster
- Feed
- Leaderboard
- Clan Background Pack 1

Level 3
- Clan Background Pack 2

Level 5
- Clan MW3 Title 1
- Clan Emblem Generator
- Clan Motto on MW3 Title

Level 7
- Emblem Generator Pack 2

Level 10
- 2 Hours of Double XP
- Clan Background Pack 3
- Gold Clan Tag

Level 12
- Emblem Generator Pack 3

Level 15
- Clan MW3 Title 2
- Emblem Generator Pack 4

Level 18
- Clan Background Pack 4

Level 20
- 4 hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 5

Level 23
- Clan Background Pack 5

Level 25
- Clan Background Pack 6

Level 30
- Clan MW3 Title 3
- 6 Hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 7

Level 33
- Clan Background Pack 7

Level 35
- Clan Background Pack 8

Level 40
- Clan MW3 Title 4
- 8 Hours of Double XP
- Emblem Generator Pack 9

Level 45
- Clan Background Pack 9

Level 48
- Clan Background Pack 10

Level 50
- MW3 Prestige Token
- Clan MW3 Title 5
- 24 Hours of Double XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
24 uur double xp... rond die tijd heb je het waarschijnlijk toch niet meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Zlat schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:56:
24 uur double xp... rond die tijd heb je het waarschijnlijk toch niet meer nodig :P
We kunnen dan ook 'reset all stats' doen en opnieuw beginnen. kijken wie weer het eerst dan prestige 10 is..

Er komen ook nog double xp weekeinden, daar heb je dan ook weinig aan anders :P

[ Voor 12% gewijzigd door EKR88 op 13-01-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:57:
[...]

We kunnen dan ook 'reset all stats' doen en opnieuw beginnen. kijken wie weer het eerst dan prestige 10 is..

Er komen ook nog double xp weekeinden, daar heb je dan ook weinig aan anders :P
Haha, daar doe ik dan maar even niet aan mee. Eerst maar eens levelen zodat ik de 2e prestige in kan. Zoveel speel ik (helaas) niet. 51 uur gespeeld op dit moment, level 73 prestige 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Ik denk dat ik op dit moment het meest gespeeld heb, bijna 140 uur dacht ik.. Ben nu prestige 5 lvl 30? (elite doet het niet op dit moment). Ben ff blijven hangen op lvl 80 in het begin, anders was ik nog wel een paar lvls hoger denk ik.. Ik speel best veel, maar zal nog wel een keer minder worden, heb skyrim ook nog liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Dus als ik het goed zie..

Level 10
- 2 Hours of Double XP
- Clan Background Pack 3
- Gold Clan Tag
Krijgen we dit?

Goude clantag is wel nice! maar blijft de clan tag dan nog hetzelfde?

Nog 2 founders nodig dan aangezien we nog 513 xp moeten..

Heb maar een paar goude clantags gezien tot nu toe, vind het wel wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij is het camp probleem in Domination snel opgelost, als men gewoon de K/D weglaat uit het overzicht. Het is totaal irrelevant. Dat kunnen ze vervangen door:

Flag Captures
Flag Defends

Klaar. Er staan nu campers bovenaan die niks met Domination hebben gedaan. Kan mij het schelen wat de K/D in zo'n potje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
PWM schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:26:
Volgens mij is het camp probleem in Domination snel opgelost, als men gewoon de K/D weglaat uit het overzicht. Het is totaal irrelevant. Dat kunnen ze vervangen door:

Flag Captures
Flag Defends

Klaar. Er staan nu campers bovenaan die niks met Domination hebben gedaan. Kan mij het schelen wat de K/D in zo'n potje is.
Ze zoude ook degene met de meeste caps/defend MVP kunnen maken en een kleine extra bonus xp kunnen geven ofzo, zo stimuleren ze het cappe en defende van vlagge wel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:25:
Dus als ik het goed zie..

Level 10
- 2 Hours of Double XP
- Clan Background Pack 3
- Gold Clan Tag
Krijgen we dit?

Goude clantag is wel nice! maar blijft de clan tag dan nog hetzelfde?

Nog 2 founders nodig dan aangezien we nog 513 xp moeten..

Heb maar een paar goude clantags gezien tot nu toe, vind het wel wat hebben :)
Ik denk dat je dan moet kiezen voor 'use elite clan tag' in mw3. Dat betekend dat @Delait de clan tag in elite moet invullen (omdat hij clanleader is), dan zal iedereen dezelfde clan tag hebben. Ik denk dat dit de enige manier is om een 'gold clan tag' in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

@hierboven, dat is correct en tevens juist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:29:
[...]

Ik denk dat je dan moet kiezen voor 'use elite clan tag' in mw3. Dat betekend dat @Delait de clan tag in elite moet invullen (omdat hij clanleader is), dan zal iedereen dezelfde clan tag hebben. Ik denk dat dit de enige manier is om een 'gold clan tag' in te stellen..
Dat snap ik, maar ik bedoel of we dit houden als tag \:/ haha ;)

Wat houd die background pack eigenlijk in dan?

Bedoele ze hier mee bij de title die je kan maken of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Background pak zijn achtergrondjes voor je clanpagina in elite.

Clan mw3 title x = achtergrondje van je in-game title dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:35:
[...]

Dat snap ik, maar ik bedoel of we dit houden als tag \:/ haha ;)

Wat houd die background pack eigenlijk in dan?

Bedoele ze hier mee bij de title die je kan maken of?
Het is \;/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:36:
Background pak zijn achtergrondjes voor je clanpagina in elite.

Clan mw3 title x = achtergrondje van je in-game title dacht ik...
Nu zie ik het ja! :)

Die backgrounds heb je dus eigenlijk niks aan..

@ Bram ik was al aan het twijfelen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
het idee achter \;/ is dat het een adelaar moet voorstellen toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
maar in het spel zie je toch alleen [/]

There is no School like the Old school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
Vind het meer lijken op een );(
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
MrRonniezZ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:
[...]

maar in het spel zie je toch alleen [/]
vaak wel ja. ligt eraan geloof ik wat je speelt. misschien moeten we het maar een keer veranderen naar iets dat wel zichtbaar blijft :P

suggestie: (.)(.)

[ Voor 3% gewijzigd door EKR88 op 13-01-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:
[...]

vaak wel ja. ligt eraan geloof ik wat je speelt. misschien moeten we het maar een keer veranderen naar iets dat wel zichtbaar blijft :P

suggestie: (.)(.)
Je kan maar maximaal 4 tekens als ik het goed heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Het is ook supergrappig als ze op elkaar aansluiten, iedereen neemt dan iets anders. Bijvoorbeeld:

[WE]
[MAKE]
[YOU]
[RAGE]
[QUIT]
[!!!!]

(edit: 5 tekens kan niet )

of: [][][]

[ Voor 17% gewijzigd door EKR88 op 13-01-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de elite van pc? weet iemand dat al?
en mesnen die special edition gekocht hebben voor pc dat is toch eigenlijk een oplichting dan:P
en heb je tournamenten voor pc gamers zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:21:
en mesnen die special edition gekocht hebben voor pc dat is toch eigenlijk een oplichting dan:P
Anders Google je even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Elite voor de pc kan nog lang duren of komt helemaal niet..

Toernooien hoe bedoel je dit lan party's of echt grote events dit is gewoon google werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
ik heb als tag [****] 4 tekens + bracktes kan dus! geloof wel dat dit het max is

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
of:

[YOU]
[LOSE]
[THIS]
[GAME]
[FOR]
[SURE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 18:28

j4y

online: CB/ESL
offline: vast wel op de Reality / Party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:34:
of:

[YOU]
[LOSE]
[THIS]
[GAME]
[FOR]
[SURE]
Dan moeten we wel zo eindigen.. niet dat het zo word
[THIS]
[SURE]
[YOU]
[GAME]
[LOSE]
[FOR]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:34:
of:

[YOU]
[LOSE]
[THIS]
[GAME]
[FOR]
[SURE]
Lijkt me wel leuk zoiets.

[STOP]
[RAGE]
[QUIT]

Met maar weinig tags heb je dan altijd wel een prima combinatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Zlat schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Lijkt me wel leuk zoiets.

[STOP]
[RAGE]
[QUIT]

Met maar weinig tags heb je dan altijd wel een prima combinatie 8)
Ja, dan blijft het wel beter leesbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Ja, dan blijft het wel beter leesbaar ;)
uhuh
[RAGE]
[QUIT]
[STOP]
vind ik niet egt heel leesbaar 8)7
op zich wel leuk idee die tags... maar is t idee van een clan tag niet dat je aan 1 en de zelfde tag te herkennen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
jorg5 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:14:
[...]

uhuh
[RAGE]
[QUIT]
[STOP]
vind ik niet egt heel leesbaar 8)7
op zich wel leuk idee die tags... maar is t idee van een clan tag niet dat je aan 1 en de zelfde tag te herkennen bent?
Vind ik persoonlijk ook een leuke combi. Laat ze eerst maar ragen en dan quitten/stoppen 8)

Het herkenbare is leuk, maar ik neem aan dat zo'n combinatie van woorden ook wel duidelijk is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Ik denk dat weinig mensen denken: "goh, wat toevallig zeg, dat uitgerekend die mensen bij elkaar in de lobby zitten!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:28:
Ik denk dat weinig mensen denken: "goh, wat toevallig zeg, dat uitgerekend die mensen bij elkaar in de lobby zitten!"
Als die mensen dat wel denken is het helemaal grappig!

(ik zie het al voor me: willekeurige speler komt in de lobby, checkt de spelers, teams worden gemaakt.... wow! haha! dat is toevallig! En het vervolgens al zijn gamende vrienden gaat vertellen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Thierry en ik moesten vol aan de bak omdat we continue met domme teamgenoten opgescheept kwamen, streak ook naar de gallemiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:36:
Thierry en ik moesten vol aan de bak omdat we continue met domme teamgenoten opgescheept kwamen, streak ook naar de gallemiezen...
Leuk is dat he , ik speelde vannacht een potje team deahtmatch met men broer...
Ik eindigde op 27-2 en toch verloren we , dus men ps3 ging toen ook meteen uit haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:39:
[...]

Ik eindigde op 27-2 en toch verloren we , dus men ps3 ging toen ook meteen uit haha >:)
Wat is dat nou jan! Stiekem spelen als wij er niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Wat is dat nou jan! Stiekem spelen als wij er niet zijn?
8) , Njaah ik was niet op men eigen account aan het spelen ;) dus kon sowieso niet met jullie spelen.
En het was ook om 05:30 , dus ik denk dat er sowieso niet veel mensen on-line waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:39:
[...]

[THEY]
[MADE]
[YOU]
[RAGE]
[QUIT]
hahha nah just kidding heb ook regelmatig van dat soort teams. dat ik in een ronde 10 punten overneem en nog steeds verlies :S omdat m'n domme teammaatjes niks doen of lekker TDM aan't spelen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jorg5 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:51:
[...]

[THEY]
[MADE]
[YOU]
[RAGE]
[QUIT]
hahha nah just kidding heb ook regelmatig van dat soort teams. dat ik in een ronde 10 punten overneem en nog steeds verlies :S omdat m'n domme teammaatjes niks doen of lekker TDM aan't spelen zijn
MY
OWN
TEAM
MADE
ME
RAGE
QUIT
!!!!
(Ground war) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Ik ben al 3 gasten tegen gekomen die Ctrl, Alt, Del als naam hebben, dus 3 verschillende namen en je weet dan alsnog dat ze elkaar kennen dus het kan best.

Is alleen niet grappig als derde persoon er niet is.

[ Voor 15% gewijzigd door Sm0k3r op 13-01-2012 14:56 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
We moeten nog 13 xp, maar ik denk niet dat er nu nog mensen bij de eagles komen die founder zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik weet niet of het op de consoles ook kan maar op de PC kan je tijdens een match je steam naam veranderen echter wordt je ingame naam pas aangepast op het moment dat je na de match in de lobby komt. Dus je kan dan met random namen beginnen en vlak voor het einde van de match past iedereen zijn naam aan zodat je in de lobby ineens dezelfde tag hebt.

Nog een handige ANTI Pavelow/Osprey tactiek voor als je alleen speelt of geen stinger class hebt of geen zin hebt om te switchen omdat je een MOAB wilt halen ofzo :) :
[list]
• maak 1 class met hardline als perk 2 en een predator als killstreak. (bv uav-pred-osprey)
• haal zo snel mogelijk je predator en gebruik eventueel killstreaks die je ook gehaald hebt, bv uav.
• switch naar je favoriete class (bv met specialist) en je predator verhuist naar je eerste killstreak slot en blijft beschikbaar tot je hem nodig hebt

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
@Frentik
goeie tip, kwam er pas ook per toeval achter en als je domination speelt is het punt pakken en dan 3 kills... niet heel moeilijk dus. en je hebt altijd wat tegen pavelows/choppers/osprey etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Is het trouwens nog mogelijk om in de GoT clan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:12:
We moeten nog 13 xp, maar ik denk niet dat er nu nog mensen bij de eagles komen die founder zijn..
pff 13 xp.. wat een kut getal zeg XD kunnen ze dat ons niet gewoon doneren ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:25:
Is het trouwens nog mogelijk om in de GoT clan te komen?
Zit jij er nog niet bij dan? We hebben al best vaak met jou gespeeld toch? PM delaitinho ff!
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:25:
[...]

pff 13 xp.. wat een kut getal zeg XD kunnen ze dat ons niet gewoon doneren ofzo :D
Dit valt zeker weten onder trollen :9

[ Voor 34% gewijzigd door EKR88 op 13-01-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Zit jij er nog niet bij dan? We hebben al best vaak met jou gespeeld toch?

[...]

Klopt, maar ik zit er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Zit jij er nog niet bij dan? We hebben al best vaak met jou gespeeld toch? PM delaitinho ff!

[...]

ehm nee dit is gewoon serieus, heb een spel gespeeld waar je punten kon kopen voor speciale items als je dan 5 punte te kort kam en je maakte en topic aan op het forum kreeg je vaak die punte gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
ik bedoel trollen door de makers van elite natuurlijk heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Is er ook een GOT clan voor de pc-gamers (ik dus) ?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

joskuiper schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:59:
Is er ook een GOT clan voor de pc-gamers (ik dus) ?
Tigers

Maar dat is een vrije losse clan. Is op steamcommunity te vinden: http://steamcommunity.com/groups/tigercolours

Maar als we spelen, doen we dat ook fanatiek en is er maar 1 acceptabele uitkomst: winnen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ben veel bezig met de specialist perks en heb nu steeds

Sleigt of hand
Assassin pro
Blind eye

Wat hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt er aan wat ik in mijn standard begin class heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie K/D als ik vragen mag. Mijn K/D is 1,94 maar ik speel op de PC.
Mijn Steam is trouwens = PHYRUSYAWW

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:45:
1.07 op de ps3 (dus net aan de goede kant 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:45:
Welk gametype speel je voornamelijk en wat is je win/loss ratio? Met het wegvallen van Gundo hebben we nu af en toe een plekje over in ons objective groepje (DOM/HQ).

Voor wat het waard is: K/D = 1.49 na ~1300 matches waarvan 75% gewonnen in 176 uur speeltijd, inmiddels P8L32 B)

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 13-01-2012 17:01 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn KD is 1.66 overall. 2.44 in FFA. Terwijl ik me voorgenomen had om mijn 1.78 uit BO om te zetten naar 2 in MW3. Ik ben nooby :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verlies je bij prestige ook al je stats? K/D? Nee he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

Versteegrob schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:
Verlies je bij prestige ook al je stats? K/D? Nee he
nope, die stats blijven. Net als emblems

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Versteegrob schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:18:
Ben veel bezig met de specialist perks en heb nu steeds

Sleigt of hand
Assassin pro
Blind eye

Wat hebben jullie?
Zolang je niet stil in een hoekje of in je eigen spawn op de grond ligt te campen maakt mij de perks van de tegenstander niet zoveel uit. Mijn perks zijn meestal SoH pro (of Scavenger), Hardline en Sitrep Pro (of Dead Silence Pro), maar heb zwaar last van corner campers. Heb vaak dat ik er 2 vermoord in een ruimte om daarna in m'n rug geschoten te worden door hun team maat die op de grond ligt om de deuropening in de gaten te houden. FUUUUU
Ik speel zelf ook vaak met Specialist en anders Support, maar dat is meer omdat ik een EMP slet ben. <3

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rush altijd maar werd zo naar van de heli's en de uavs dus vandaar deze perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
EKR88 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:12:
Ik ben founder en wil wel bij de eagles komen. PSN: Seal-eviL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe speel je FFA zonder silencer met winst en rage bij de tegenstander tot gevolg. Hardline. Gun. Support streaks UAV en CUAV. Verder niets. Ik heb zelden zo veel boze berichten gekregen. Een teken dat het werkt. :)

Andere winstgevende set-up. Hardline. UAV, IMS, Attack Chopper. Binnen luttele tellen heb je een UAV en dan is de rest een koud kunstje. Effectiever maar uiteindelijk minder voldoenend want je laat je lethal killstreaks de pot winnen. En dat is saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Yeroen76 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:15:
[...]

Ik ben founder en wil wel bij de eagles komen. PSN: Seal-eviL
Stuur ff pm naar delaitinho anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:26:

Flag Captures
Flag Defends

Inderdaad, is ook gewoon belangrijker om beetje team player te zijn daarnaast score je er ook nog eens beter mee dan met puur deathmatch spelen in een teambased game. Enige nadeel is dat de campers hun killstreaks keer op keer halen door iedereen in de rug neer te knallen en dan de choppers enzovoort inzetten voor hun killetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Die korte private match was wel even leuk vanavond, ubercampmodus aan, moeten we vaker doen, vermaak me vaak beter dan dan in normale matches..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik speel nu al een aantal weken met een XP hack en Prestige hack, en word maar niet gebanned. Kan je maar zien hoe "lachwekkend" de cheat protection is in MW3.

Ditzelfde doe ik al een jaar bij MW2. Het is wel duidelijk dat CoD zo gaar is als het maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:36:
Ik speel nu al een aantal weken met een XP hack en Prestige hack, en word maar niet gebanned. Kan je maar zien hoe "lachwekkend" de cheat protection is in MW3.

Ditzelfde doe ik al een jaar bij MW2. Het is wel duidelijk dat CoD zo gaar is als het maar kan.
Nou? Toffe jongen? En wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken voor jezelf? XP & Prestige hacks vind ik ook veel minder erg dan wall & aimbot hacks. Ik zou er niet eens mee willen spelen ook al kan het, zou voor mij de lol uit het spel halen, maar ieder zijn ding?

Edit: Als je nou even je spelers-id hier neerzet zijn er vast wel aardige medetweakers die je willen reporten zodat je wel een ban krijgt, neem immers aan dat je pc player bent?

[ Voor 12% gewijzigd door Only op 14-01-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Ik geef alleen maar even aan hoe gaar de protection is. Dus de andere hacks hebben ook vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:41:
Ik geef alleen maar even aan hoe gaar de protection is. Dus de andere hacks hebben ook vrij spel.
Andere hacks hebben denk minder vrij spel, wall & aimbot hacks worden immers opgemerkt door andere spelers (is meestal nogal duidelijk), die je waarschijnlijk dan wel zullen reporten.
Xp en prestige hack zouden mij persoonlijk niet kunnen boeien als ik tegen je moest spelen, bedoel ik vind je dan wel triest, maar ik heb er persoonlijk dan geen last van tijdens het spelen.

Edit: Dacht dat Xp en P hack alleen voor jezelf bedoelde, als ik in zo'n lobby zou terecht komen zou ik iedereen daar reporten voor de zekerheid...
Met zulk soort dingen ben ik blij dat ik PS3 gamer ben, kan natuurlijk ook voorkomen (MW2 op het eind), maar toch vrijwel niet gelukkig.

[ Voor 19% gewijzigd door Only op 14-01-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Only schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:44:
[...]

Andere hacks hebben denk minder vrij spel, wall & aimbot hacks worden immers opgemerkt door andere spelers (is meestal nogal duidelijk), die je waarschijnlijk dan wel zullen reporten.
Xp en prestige hack zouden mij persoonlijk niet kunnen boeien als ik tegen je moest spelen, bedoel ik vind je dan wel triest, maar ik heb er persoonlijk dan geen last van tijdens het spelen.
Natuurlijk heb je er last van, jou xp gaat ook omhoog.
Pagina: 1 ... 10 ... 76 Laatste