Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
De_Boorr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Huh? Stalker is toch gelijk unlocked?
[...]

Heb de AK47 unlocked en de P90 (op aanraden van Jan) maar de ACR en PP90M1 vind ik eigenlijk veel relaxter spelen nu :(
Ik heb meegenomen:

Had in alle COD's prestige dus had ik 4 tokens:

Dead Silence
P90
Extreme Conditioning
Striker

Rest (doordat ik prestige 4 ben) voor double XP en weapon XP gebruikt

P90 is door grote magazine erg lekker i.c.m. extreme conditioning doordat je dan sleight of hand niet zo erg mist

[ Voor 10% gewijzigd door wimpie007 op 10-01-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:
[...]

Zonde van de Type 95, met een beetje goede avond schieten heb je die zo weer terug en tot die tijd heb je genoeg wapens om mee te overleven.

Ik heb bij deze prestige (2) de ACR meegenomen. Om vervolgens met de G36C te lopen schieten ... :+

Gisteren toch weer geswitched naar ACR maar samen met Type 95 toch wel mijn favoriet.
Das knap, in één avond 32 levels stijgen. Ik doe het je niet na. Ik vind de G36 en de ACR op zich weinig toevoegen ten opzichte van de SCAR of de M4A1. Ik speel praktisch alleen maar met de T95.
EKR88 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:02:
Ehhm, stalker is unlocked by default hoor. Als je lvl 4 bent je die namelijk al gebruiken.
Ah, mooi. :)

Kan ik wat anders uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
bram1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Das knap, in één avond 32 levels stijgen. Ik doe het je niet na. Ik vind de G36 en de ACR op zich weinig toevoegen ten opzichte van de SCAR of de M4A1. Ik speel praktisch alleen maar met de T95.

[...]

Ah, mooi. :)

Kan ik wat anders uitzoeken.
Serieus? ik vind ze echt stukken anders aanvoelen, De m4 heeft een vervelende bounce recoil die de ACR niet heeft, De ACR is stabieler dan de scar en schiet sneller alleen wel minder damage.

G36 pak ik alleen van anderen maar schiet opzich wel lekker weg.
Only schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Hahaha, daar moet je ook niet naar luisteren he }:O
Ik heb geen wapens meegenomen, speel tegenwoordig maar gewoon met wat ik krijg, op dit moment speel ik wel weer veel met ACR en type 95, terwijl ik hiervoor weer hele tijd met Scar heb gespeeld, en misschien dat ik vanaf morgen weer opeens een opleving krijg met een ander wapen.
Enige wat stabiel is, is dat ik altijd dezelfde sniper gebruik, L118A.
Ik heb voor mezelf een beetje de lol eruit gehaald met MW3 door mijn standaard klasse al te unlocken met tokens

MP7, ACR, AK, Claymore, Assasins per staan bij mij standaard unlocked.

[ Voor 36% gewijzigd door Sn0wblind op 10-01-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40
@Rin: om de lol er weer in te krijgen hebben ze speciaal voor jou de optie 'reset all stats' toegevoegd aan het spel. Je blijft wel in de leaderboards staan ;)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

Sn0wblind schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Serieus? ik vind ze echt stukken anders aanvoelen, D m$ heeft een vervelende bounce recoil die de ACR niet heeft, De ACR is stabieler dan de scar en schiet sneller alleen wel minder damage.

Inderdaad, ik las dat de ACR alleen visual recoil heeft. Dus kick heb je niet per se nodig, kan je mooi stability of attachments pakken.

Ik lees/zie trouwens op veel MOAB filmpjes, andere rape filmpjes en reviews dat de G36 toch echt wel een meerwaarde heeft tov de scar en m4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sn0wblind schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Serieus? ik vind ze echt stukken anders aanvoelen, D m$ heeft een vervelende bounce recoil die de ACR niet heeft, De ACR is stabieler dan de scar en schiet sneller alleen wel minder damage.

Ja, serieus.

Ze voelen inderdaad wel anders aan, maar ik vind ze alleen niks toevoegen. ;)

Ik vind de M4 anders prima, wat betreft recoil betreft. ACR vind ik inderdaad te weinig damage doen.

Type 95 all the way. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

De_Boorr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Inderdaad, ik las dat de ACR alleen visual recoil heeft. Dus kick heb je niet per se nodig, kan je mooi stability of attachments pakken.

Ik lees/zie trouwens op veel MOAB filmpjes, andere rape filmpjes en reviews dat de G36 toch echt wel een meerwaarde heeft tov de scar en m4.
De ACR heeft recoil, alleen niet zoveel en zeer voorspelbaar verticaal en ook nauwelijks model recoil. Als je een volle extended mags clip schiet, gaat ie in principe maar iets van een tiende van je scherm omhoog ofzo om daarna natuurlijk in CoD stijl weer helemaal terug te schieten naar de originele positie.

De ACR heeft ook nog eens de hoogste minimum damage van alle volauto AR's (30 vs bijvoorbeeld de 20 van de SCAR-L). Maximum damage is 40, wat dus voldoende is (2 headshots of 3 bodyshots, beter dan de 35 damage van de SCAR-L. Sommige wapens doen meer dan 40 damage, maar onder 50 dus dat maakt niet zoveel uit). Hij schiet alleen iets minder snel dan een SCAR of M4 (705 vs 750rpm). De G36 schiet iets sneller (769rpm), maar heeft wat meer recoil en niet zo'n goede ironsights naar mijn mening. Alle AR's zijn goed imo, alleen is de ACR net even beter door z'n allround stats en zero recoil in praktijk.

ACR + extended mags + focus + SoH + quickdraw + steady aim = Zzzzzzz allround class.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 10-01-2012 15:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week ook maar eens MW3 gehaald voor de PS3 omdat ik een beetje gek wordt van BF3:
- te korte potjes (weinig tickets)
- te lange spawn tijden; 20 sec is echt te lang op potjes die amper een kwartier duren!
- te lange tijden tussen de potjes door; eerst 30sec naar je punten kijken --> dan 30sec load time --> dan nog eens 30sec kansloos met zijn allen wachten tot de match begint 8)7
- achterlijke map rotations

Het is niet zo dat ik helemaal geen plezier heb aan BF3 hoor, het kost me alleen te veel tijd als ik zin heb om gewoon een beetje door te knallen.. Voor de rest een prima spel!

Ben gisteravond dus maar met de single player van MW3 begonnen, op zich wel vet maar het wordt wel heeeel erg eentonig na 500+ enemies neerknallen in 3 straten tijd.

Ik denk dus dat ik vanavond maar meteen ga beginnen met de Multi Playert :). Of is het nog de moeite om de SP af te maken? (zit nu in die zandstorm in Afrika)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

bram1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:56:
[...]

Ja, serieus.

Ze voelen inderdaad wel anders aan, maar ik vind ze alleen niks toevoegen. ;)

Ik vind de M4 anders prima, wat betreft recoil betreft. ACR vind ik inderdaad te weinig damage doen.

Type 95 all the way. :)
Type95 met silence en rapidfire?

:X in je sig-link staat niets over onregelmatige werkwoorden trouwens 8)7
Gundogan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:24:
[...]
De G36 schiet iets sneller (769rpm), maar heeft wat meer recoil en niet zo'n goede ironsights naar mijn mening. Alle AR's zijn goed imo, alleen is de ACR net even beter door z'n allround stats en zero recoil in praktijk.
De G36 schijnt dan wel weer redelijke hipfire te hebben en met iets gewenning minimaliseer je volgens mij de recoil en met een red dot heb je dus net wat meer rpm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik speel eigenlijk nooit met silencer. Klinkt misschien stom, maar ik speel lekkerder als mijn wapen flink veel herrie maakt. :P

Daarnaast heb ik het idee (zit waarschijnlijk tussen mijn oren) dat wapens met silencer minder damage doen.

De iron sight van de T95 vind ik kut, dus ik speel met rapid fire en red dot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
[b]
Ik denk dus dat ik vanavond maar meteen ga beginnen met de Multi Playert :). Of is het nog de moeite om de SP af te maken? (zit nu in die zandstorm in Afrika)
Zandstorm? Afrika? Ik heb 15 min campaign gedaan, toen begon het teveel te kriebelen om multiplayer te spelen. Ik ga pas weer aan de campaign als psn er een x uit ligt en ik niets te doen heb O-)
bram1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:58:
Ik speel eigenlijk nooit met silencer. Klinkt misschien stom, maar ik speel lekkerder als mijn wapen flink veel herrie maakt. :P

Daarnaast heb ik het idee (zit waarschijnlijk tussen mijn oren) dat wapens met silencer minder damage doen.

Ik heb altijd het idee dat het net lijkt of wapens met silencer een hogere fire rate krijgen :+

[ Voor 41% gewijzigd door EKR88 op 10-01-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKR88 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:59:

Zandstorm? Afrika? Ik heb 15 min campaign gedaan, toen begon het teveel te kriebelen om multiplayer te spelen. Ik ga pas weer aan de campaign als psn er een x uit ligt en ik niets te doen heb O-)
Ik speel graag altijd eerst de SP uit, meestal is het toch behoorlijk de moeite waard. Achteraf begin ik daar toch nooit meer aan.
De MP kriebels begonnen bij mij eigenlijk al toen ik youtube checkte voordat ik het spel kocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat is toch ook gewoon zo? In ieder geval leveren ze range in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Range wel ja, maar volgens mij niet minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Dat klopt, bij long range gaat op een gegeven moment je damage achteruit, de helft ofzo en met een silencer is dat dus al op kortere afstand, op mid-range heb je al damage verlies, wat je niet hebt zonder silencer bij een AR.
EKR88 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:59:
Ik heb altijd het idee dat het net lijkt of wapens met silencer een hogere fire rate krijgen :+
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weg met die silencer dus. Wat ik overigens ook wel regelmatig doe: ik zie een vijand op de radar ergens om het hoekje, dan schiet ik even een paar keer om 'm te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
bram1984 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:40:
Weg met die silencer dus. Wat ik overigens ook wel regelmatig doe: ik zie een vijand op de radar ergens om het hoekje, dan schiet ik even een paar keer om 'm te lokken.
Werkt idd wel aardig.

Ook leuk om driekwart van je magazijn leeg te schieten op iemand die om een hoekje staat, dan een halve tel wachten om te doen alsof je leeggeschoten bent en dan doorschieten. Werkt niet altijd even goed, maar wel leuk als het lukt :+

Ik wil wat meer snipen trouwens. QS-en doe ik (nog) niet. Wat vinden jullie fijne snipers?

[edit] Ik gebruik nu de AS50 met extanded mags.

[ Voor 3% gewijzigd door Zlat op 10-01-2012 16:59 ]

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik snipe niet. Ik speel in de regel helemaal niet met dingen waar ik zelf een schijthekel aan heb als ze tegen mij gebruikt worden (akimbo, snipers, striker etc.). :+

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 10-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Zlat schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Werkt idd wel aardig.

Ook leuk om driekwart van je magazijn leeg te schieten op iemand die om een hoekje staat, dan een halve tel wachten om te doen alsof je leeggeschoten bent en dan doorschieten. Werkt niet altijd even goed, maar wel leuk als het lukt :+

Ik wil wat meer snipen trouwens. QS-en doe ik (nog) niet. Wat vinden jullie fijne snipers?

[edit] Ik gebruik nu de AS50 met extanded mags.
MSR schijnt de shit te zijn... Maar AS50 vind ik zelf ook wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

De_Boorr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:09:
[...]

MSR schijnt de shit te zijn... Maar AS50 vind ik zelf ook wel fijn
Ik vind de L118A toch prettiger dan de MSR. Volgens mij snellere ADS, en ik vind hem (itt de stats) ook iets nauwkeuriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
L118a staat bij mij bovenaan, gevolgd door de MSR en dan de Barret. De rest vind ik niks. (ja het geluid van de AS50 vind ik echt de bom!)

Heb een keer een avondje met de Dragunov geprobeerd te spelen, maar die is snel terug z'n wapenrek in gegaan :+

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 10-01-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

pdebie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:34:
L118a staat bij mij bovenaan, gevolgd door de MSR en dan de Barret. De rest vind ik niks. (ja het geluid van de AS50 vind ik echt de bom!)

Heb een keer een avondje met de Dragunov geprobeerd te spelen, maar die is snel terug z'n wapenrek in gegaan :+
Als je op de Dragunov een bajonet kon zetten was ie misschien nog bruikbaar geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

De_Boorr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:23:
[...]

Als je op de Dragunov een bajonet kon zetten was ie misschien nog bruikbaar geweest 8)7
Als je de Dragunov naar mensen kon gooien deed ie nog geen damage ;)

Volgens mij met afstand het slechtste wapen in de CoD reeks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op Gamer staat een interview met Bowling over de DLC maps. 24 Januari kunnen 360 gebruikers (Elite Premium) de eerste 2 maps downloaden. Ik las ergens dat Premium PS3 gebruikers vermoedelijk begin februari aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Ik heb de iphone app van elite geinstalleerd, aangemeld via elite.callofduty.com.
Dit gaat allemaal nog goed. Vervolgens moet ik een platform kiezen, de PC staat hier niet tussen.
Ik wist dat elite niet direct beschikbaar was voor de PC ten tijde van de launch.
Maar elite werkt toch al voor de PC inmiddels?

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 10-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er mag toch ook wel eens wat gedaan worden aan de skilllozen, die Domination games gebruiken als TD om zo toch nog wat kills te kunnen halen. Er moet toch iets op te verzinnen zijn? Gaan ze in een hoekje liggen, terwijl je "Dominated" bent. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daarom speel ik Domination alleen in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PWM schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:36:
Er mag toch ook wel eens wat gedaan worden aan de skilllozen, die Domination games gebruiken als TD om zo toch nog wat kills te kunnen halen. Er moet toch iets op te verzinnen zijn? Gaan ze in een hoekje liggen, terwijl je "Dominated" bent. Bah
Ze kunnen wel wat vernieuwen bij domination om het interessanter te maken en objective play te bevorderen:

1. spawnwaves: dus geen instant respawn meer, maar dat je elke 15 seconden ofzo kan spawnen. En dan natuurlijk betere spawns of een dedicated spawn area waar de tegenstander niet kan komen en voldoende ruimte heeft om niet makkelijk gespawntrapped te worden.
2. round reset bij full cap + bonus punten. Dus zeg maar 50 punten erbij als je fullcapped en iedereen begint weer bij het begin.
3. geen kills en deaths meer op scoreboard en nauwelijks punten voor kills en dergelijke en relatief veel punten voor defense en cappen.
4. meer dan 3 vlaggen: 1 bij je beginspawn, 2 in het midden (1 voor close combat, 1 voor range combat) in plaats van 1 middenvlag.
5. geen killstreaks (yeah right.. :+)
6. minder hoekjes en minder sightlines op de vlaggen.
7. iets sneller solocappen.

En meer van dat soort dingen.

@hieronder: of gewoon in de HUD alle vlaggen plaatsen en aangeven wanneer ze gecapped worden en van wie ze zijn. Moet je ingame wel de locaties anders aangeven, bijvoorbeeld op de grond iets plaatsen of een echte vlag neerzetten. Dat is al natuurlijk zo, derp :)

[ Voor 19% gewijzigd door Gundogan op 10-01-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Een vlagicoon die transparant word als je erop richt zou ook prettig zijn. Soms loopt er net een ventje achter het icoontje 'C' waardoor ik hem niet goed zie en hij mij overhoop knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

Ik vind bijna alle wapens opeens beter spelen met silencer, vraag me niet waarom, maar het gevoel veranderd dan gewoon ofzo. Ik speel sowieso stealthy, ik reageer van mezelf al vrij snel dus met perks als sneller aimen doe ik toch niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
Ik heb altijd het idee dat een wapen met silencer minder terugslag heeft. Waarschijnlijk ook de reden waarom ik er graag mee speel.
De ak-47 vind ik zonder silencer niks, maar met silencer is het een heerlijk wapen.

@eagles
Waren weer leuke potjes, ben mooi me winstreak aan het verlengen, nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Haha, ja was een productieve avond, niks verloren vandaag! 1 potje hardhat dom op het randje maar verder allemaal overklast...
De streak staat nu op 54 bij mij, maar nu heeft me duim echt ff paar dagen rust nodig, topje is naar de klote door me L3 knop, tintelt gewoon:p
Ik heb die ppm echt helemaal gevonden, dom rush class met ook nog goede scores.
Extreme aan, assassin en stalker, heb vandaag eigenlijk hierdoor al me statistieken positief omhoog bijgewerkt!
Ben blij dat ik tussendoor niet groundwar mee heb gedaan iig..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:59:
Haha, ja was een productieve avond, niks verloren vandaag! 1 potje hardhat dom op het randje maar verder allemaal overklast...
De streak staat nu op 54 bij mij, maar nu heeft me duim echt ff paar dagen rust nodig, topje is naar de klote door me L3 knop, tintelt gewoon:p
Ik heb die ppm echt helemaal gevonden, dom rush class met ook nog goede scores.
Extreme aan, assassin en stalker, heb vandaag eigenlijk hierdoor al me statistieken positief omhoog bijgewerkt!
Ben blij dat ik tussendoor niet groundwar mee heb gedaan iig..
Dat potje hardhat was meesterlijk mooi, en zo hoort het, competitie en er moeite voor moeten doen.

Waarom niet de MP7 trouwens in plaats van de PPM? Heeft toch wel dezelfde eigenschappen maar een betere range lijkt wel.

Jammer dat er maar 2 maps bij de komende pack uitkomen. Het hele content model word maar minder en minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Sn0wblind schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 01:17:
[...]

Dat potje hardhat was meesterlijk mooi, en zo hoort het, competitie en er moeite voor moeten doen.

Waarom niet de MP7 trouwens in plaats van de PPM? Heeft toch wel dezelfde eigenschappen maar een betere range lijkt wel.

Jammer dat er maar 2 maps bij de komende pack uitkomen. Het hele content model word maar minder en minder.
Dat was echt een mooie match! Die gasten waren irritant met al die stuns/nades/flashes de hele tijd, maar dat heeft ze niet geholpen >:) .

Ik dacht dat die ene map Park ging heten :P ? Denk dat 'Piazza' zich afspeelt in Italie (rome misschien), daarbij denk ik aan veel kleine straatjes/steegjes..

edit: gisteravond niet meer gelukt om te prestigen, zal vandaag dan wel weer gaan gebeuren 8)

[ Voor 17% gewijzigd door EKR88 op 11-01-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Nieuws berichtje op nu.nl

Elite-leden krijgen twee nieuwe Modern Warfare 3-maps
Laatste update: 11 januari 2012 07:46 info
HOOFDDORP - Call of Duty: Elite-leden kunnen vanaf 24 januari gratis de maps Coast en Park voor Call of Duty: Modern Warfare 3 downloaden. Dat kondigt Activision aan.
Foto: Gamer.nl

Park speelt zich af in Central Park in New York en is volgens de creative strategist van Infinity Ward, Robert Bowling, "een open map met veel vergezichten."

Dat meldt hij in een interview met Gamer.nl. "Coast is daarentegen wat compacter en speelt zich af in een stadje in Italië. Het level bevat veel gangetjes die qua structuur wel degelijk van elkaar verschillen, maar wel allemaal vrij nauw zijn."

Negen maanden lang krijgen betalende Elite-gebruikers twintig verschillende downloadbare pakketten. Het eerste downloadbare pakket met de maps Coast en Park geeft het startsein. Infinity Ward is van plan om de volgende drie maanden vijf DLC-pakketten vrij te geven via Elite.

Maart

De twintig pakketten worden later in een aantal DLC-pakketten samengevoegd en betaald aangeboden aan mensen die geen lidmaatschap voor de Elite-service hebben. De eerste verzameling DLC zal voor mensen zonder Elite in maart verschijnen op Xbox Live.

Bron http://www.nu.nl/games/27...odern-warfare-3-maps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Heh? Wat is het nu, 'liberation en piazza' of 'park en coast' ?

Dit staat op elite:

The Call of Duty®: MW3 content season kicks off this month first on Xbox LIVE delivering a variety of brand new content every month over the next 9 months for Call of Duty ELITE premium members. Published by Activision, the developers from Infinity Ward, Sledgehammer Games, Raven Software and Beachhead Studio introduce the first two Call of Duty ELITE drops, multiplayer maps Liberation and Piazza, available to our premium members first on Xbox LIVE on January 24th. For non-premium members, the content is coming to you as well, stay tuned for dates. And this is only the beginning... Follow #MW3 updates on Twitter via @fourzerotwo, and join us at http://www.facebook.com/MW3 and http://www.callofduty.com/mw3.

[ Voor 84% gewijzigd door EKR88 op 11-01-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Haha @ EKR88 geen idee.. gewoon maar afwachten tot de maps komen en dan zien we het wel he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
[...]

Daar is een hele simpele verklaring voor, ik heb de mp7 nog niet vrij gespeeld;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Daar is een hele simpele verklaring voor, ik heb de mp7 nog niet vrij gespeeld;)
Ik heb m standaard ge-unlocked. Echt een super wapen. Alleen ik pak vaak wel liever een assault rifle als ik een slechtere connectie heb.. Dat stuk meer damage helpt mij dan beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 16:02
Toch maar eens de MP7 proberen....heb nu die PP met rapid fire als rush class :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
[...]

Ik heb trouwens wel gewoon het gevoel dat als wij in onze sterkste opstelling draaien dat we gewoon voor geen enkel ander team onderdoen en dus gewoon in de top van het klassement moeten kunnen meedoen, het is wel jammer dat we tussendoor zo weinig tegen hele clans uitkomen, of dat als je tegen een clan speelt ze meestal na 1 potje alweer quiten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Als wij als de eagletjes dan een keer een potje verliezen van een clan (het is een enkele keer gebeurd), dan blijven we echt wel om ze de match daarop in de pan te hakken >:)

Ik snap dat ge-quit niet altijd. Het is toch niet leuk om een hele avond alles te winnen zonder dat je enige tegenstand hebt?

[ Voor 27% gewijzigd door EKR88 op 11-01-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:20

j4y

Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:31:
[...]
Ik heb trouwens wel gewoon het gevoel dat als wij in onze sterkste opstelling draaien dat we gewoon voor geen enkel ander team onderdoen en dus gewoon in de top van het klassement moeten kunnen meedoen, h
hoe kan je dat nu zeggen zonder mee te doen aan een competitie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
j4y schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:42:
[...]

hoe kan je dat nu zeggen zonder mee te doen aan een competitie? :D
Een keer competitie tegen jou lijkt me wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Wij verliezen wel degelijk van andere clans geloof me haha :P In public games spelen we wel lekker maar in clan wars zijn de tegenstanders ook veel meer gefocused he en je hebt geen killstreaks etc.. dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:50:
[...]
het helpt dat ik niet zo heel erg goed ben :P

maar toen ik laatst vroeg of er nog mensen / teams naar Reflex GT 7 gingen, reageerde niemand dus...

en teams als LowLandLions zijn daar ook en die zijn volgens mij wel aardig goed, ken de namen iig van cod4 (geen kleine organisatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:40:
Heh? Wat is het nu, 'liberation en piazza' of 'park en coast' ?

Dit staat op elite:

The Call of Duty®: MW3 content season kicks off this month first on Xbox LIVE delivering a variety of brand new content every month over the next 9 months for Call of Duty ELITE premium members. Published by Activision, the developers from Infinity Ward, Sledgehammer Games, Raven Software and Beachhead Studio introduce the first two Call of Duty ELITE drops, multiplayer maps Liberation and Piazza, available to our premium members first on Xbox LIVE on January 24th. For non-premium members, the content is coming to you as well, stay tuned for dates. And this is only the beginning... Follow #MW3 updates on Twitter via @fourzerotwo, and join us at http://www.facebook.com/MW3 and http://www.callofduty.com/mw3.
Liberation en Piazza. Zie interview met Bowling op gamer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Wij verliezen wel degelijk van andere clans geloof me haha :P In public games spelen we wel lekker maar in clan wars zijn de tegenstanders ook veel meer gefocused he en je hebt geen killstreaks etc.. dus
Tuurlijk zullen we ook verliezen tegen andere clans, maar nu in de public wars spelen we zelden met de sterkste formatie, en wij spelen nu ook niet echt bijster gefocused he, teminste ik weet van mezelf dat ik nog wel beter kan concentreren als ik wil. Ben alleen benieuwd als er straks competitie komt met welk team we dan gaan spelen, we zijn immers met een beetje teveel personen.

J4d, ik weet niet eens wat reflex GT 7 is }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Only op 11-01-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:06:
[...]

Tuurlijk zullen we ook verliezen tegen andere clans, maar nu in de public wars spelen we zelden met de sterkste formatie, en wij spelen nu ook niet echt bijster gefocused he, teminste ik weet van mezelf dat ik nog wel beter kan concentreren als ik wil. Ben alleen benieuwd als er straks competitie komt met welk team we dan gaan spelen, we zijn immers met een beetje teveel personen.

Kan altijd wisselen van spelers he roster zal groot genoeg zijn en tijdens de war mag je ook gewoon wisselen als iemand niet lekker speelt ofzo..

Ik heb zelf al 2 jaar ofzo in een clan gezeten op de PS3 en weet ongeveer wel hoe de competitie eruit kan zien.. sommige teams slachte we af maar het gebeurt ook andersom :P

Maar goed. Clan systeem is nog niet eens online. Waarom doen we het niet gewoon via CG of GB? is zoiezo al veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:06:
[...]
meer info:
http://www.reflexgt.com/viewforum.php?f=1082

Ik kwam dit toevallig tegen, maar misschien zijn er ook wel zulke toernooitjes voor PS3'ers

[ Voor 4% gewijzigd door j4y op 11-01-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00

Leuke behind the scenes met info over de nieuwe maps.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 15-09 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

j4y schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:23:
[...]

meer info:
http://www.reflexgt.com/viewforum.php?f=1082

Ik kwam dit toevallig tegen, maar misschien zijn er ook wel zulke toernooitjes voor PS3'ers
Heb eerlijk gezegd nog nooit z'n soort toernooi op de PS3 gezien, spijtig maar het is niet anders. Misschien maar eens wat man uit mijn clan wakker schudden. Ziet er wel tof uit :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:31:
[...]

Ik heb trouwens wel gewoon het gevoel dat als wij in onze sterkste opstelling draaien dat we gewoon voor geen enkel ander team onderdoen en dus gewoon in de top van het klassement moeten kunnen meedoen, het is wel jammer dat we tussendoor zo weinig tegen hele clans uitkomen, of dat als je tegen een clan speelt ze meestal na 1 potje alweer quiten allemaal.
Dat sowieso, ik denk dat als onze beste spelers bij elkaar zitten en we spelen geconcentreerd wat we vaak nu niet doen omdat het TE makelijk gaat dat we best een sterke console clan zijn. Hoevaak zijn andere clans er bij ons wel niet uitgegaan uit frustratie.

Klinkt ergens een beetje arrogant natuurlijk. Maar er zit een hoop COD veteranen in de clan nou eenmaal.

Tevens is MW3 gewoon opeens super team minded, je wint vrijwel nooit als je met een slecht team opgescheept zit. Dit was in MW2 en BO echt wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
We kunnen de volgende keer als we met 8 of meer man zijn ook wel een keer weer een private match doen. Weer lekker sniper only ofzo. Of een keer iedereen alleen met riot shield, lijkt me ook lachen :*)

@rin: dit is mijn 2e cod :X

[ Voor 7% gewijzigd door EKR88 op 11-01-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:44:
We kunnen de volgende keer als we met 8 of meer man zijn ook wel een keer weer een private match doen. Weer lekker sniper only ofzo. Of een keer iedereen alleen met riot shield, lijkt me ook lachen :*)

@rin: dit is mijn 2e cod :X
Jup, lijkt me een goed plan. Waarom geen ground war trouwens jongens? Vond het wel lachen en we hadden precies 9 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
De consoles trekken groundwar net niet qua verbinding, het is nu al vaak een lagfest en met groundwar is dat nog veel erger, raak daar zelf nogal gefrustreerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben terug van weggeweest :

Heerlijk weer , ben een tijdje erg ziek geweest vanwege een verkoudheid.

Deze clip was trouwens 57 seconden in theater mode.
Maar na het uploaden richting youtube was ie nog maar 32 seconden.

TIJD VOOR EEN GOEIE MW3 UPDATE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

[...]
PPM is sneller, doet meer damage en reload sneller. De recoil is minder bij een MP7, maar die van de PPM is al heel erg low dat je het verschil niet merkt. Tsjah en de range is maar net hoe je speelt, op Dome, Bootleg, Arkaden heb ik er niet zoveel last van ;) Misschien voor mappen als Village, Bakaara niet zo geschikt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Jup, lijkt me een goed plan. Waarom geen ground war trouwens jongens? Vond het wel lachen en we hadden precies 9 man...
Tijd dat jij naar Australie vertrekt, je bent alleen maar op het forum :9

MP7 > pp90 zowiezo.. Heb ik met prestige token unlocked.
EDIT: tis ook een gevoel he kerel.. als jij lekker met de pp90 knalt moet je dat lekker blijven doen. Weapon chart zegt niet altijd alles.

Vanavond wss weer geen tijd om te gamen, maar morgenavond ben ik er weer bij.
Groundwar is af en toe leuk als je veel XP wilt verzamelen maar ben het met EKR eens dat we ook maar eens wat private matches moeten doen. En voor mij, Vinnert en Pbis mogen er wel wat S&D matches tussendoor. Voor de rest maakt het me niet zo veel uit, doe me ding... wat ik al jaren met COD doe. Merk nu dat ik werk dat spellen als PES en FM er niet meer bij in...haha 8)

[ Voor 7% gewijzigd door delaitinho op 11-01-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:57:
[...]

BRRRRRR Groundwar, ik weiger echt om dat nog te spelen hoor, zolang MW3 het niet trekt qua verbinding speel ik dat niet meer, ik krijg echt altijd, elk potje groundwar wel lag.

Maar keertje private match als we met 8 zijn ofzo lijkt me wel leuk??
Bedoel nu win je steeds easy, waarom dan niet een beetje serieuze training tegen elkaar?
We vinden immers allemaal stiekem wel dat we goed zijn, dus laat maar eens zien tegen elkaar! En dan niet snipe only, maar gewoon een echt potje!
Ben overigens wel benieuwd wie jullie denken dat de beste spelers zijn van ons team, en daar wil ik dan wel tegen spelen 4vs4 ofzoz! Nu zien we alleen scores, maar je ziet niet hoe die spelers spelen, en als je dan ertegen speelt kun je het zelf zien en ervan leren, kunnen we allemaal alleen maar beter worden toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:05:
Ik ben terug van weggeweest :

[video]

Heerlijk weer , ben een tijdje erg ziek geweest vanwege een verkoudheid.

Deze clip was trouwens 57 seconden in theater mode.
Maar na het uploaden richting youtube was ie nog maar 32 seconden.

TIJD VOOR EEN GOEIE MW3 UPDATE!!!
Om eerlijk te zijn, en dit is niet kwetsend bedoelt, vind ik dat soort filmpjes erg saai. Je zet 2 predators in en een Heli. Ok? En dan? Vervolgens zie je 1 ventje en blijf je zitten wachten tot die weer langskomt...

Als je nou een headshot had met een predator(ITS POSSIBLE) dan had er nog wel een glimlach vanaf gekunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja dat zijn de hoogtepunten uit de potjes van dennis (naast hoge killstreaks uit pakketjes krijgen), kun je nagaan hoe saai een volledige match moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Om eerlijk te zijn, en dit is niet kwetsend bedoelt, vind ik dat soort filmpjes erg saai. Je zet 2 predators in en een Heli. Ok? En dan? Vervolgens zie je 1 ventje en blijf je zitten wachten tot die weer langskomt...

Als je nou een headshot had met een predator(ITS POSSIBLE) dan had er nog wel een glimlach vanaf gekunt. :)
bram1984 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:16:
Tja dat zijn de hoogtepunten uit de potjes van dennis (naast hoge killstreaks uit pakketjes krijgen), kun je nagaan hoe saai een volledige match moet zijn.
Jongens jongens, wat een gehaat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

bram1984 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:16:
Als je het zo bekijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:17:
[...]

[...]

Jongens jongens, wat een gehaat :7
Zie het als feedback :)

Crap; edit knop vergeten...

[ Voor 7% gewijzigd door MonkeySleeve op 11-01-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:14:
[...]

BRRRRRR Groundwar, ik weiger echt om dat nog te spelen hoor, zolang MW3 het niet trekt qua verbinding speel ik dat niet meer, ik krijg echt altijd, elk potje groundwar wel lag.

Maar keertje private match als we met 8 zijn ofzo lijkt me wel leuk??
Bedoel nu win je steeds easy, waarom dan niet een beetje serieuze training tegen elkaar?
We vinden immers allemaal stiekem wel dat we goed zijn, dus laat maar eens zien tegen elkaar! En dan niet snipe only, maar gewoon een echt potje!
Ben overigens wel benieuwd wie jullie denken dat de beste spelers zijn van ons team, en daar wil ik dan wel tegen spelen 4vs4 ofzoz! Nu zien we alleen scores, maar je ziet niet hoe die spelers spelen, en als je dan ertegen speelt kun je het zelf zien en ervan leren, kunnen we allemaal alleen maar beter worden toch? :*)
Ja dan wordt het weer lastig vergelijken als iedereen andere gulu's pakt. Een shottie tegen een AR kan dan weer vervelend worden. Maarrr een pot domination/search/demolition lijkt me lachen..En we weten allemaal wel wie de COD-beesten zijn en wie denken dat ze het zijn :9

Was trouwens een youtube filmpje aan het kijken waarin iemand (volgens mij huppitgaming) het erover had dat tegenwoordig gamen soort van sport is geworden. Vroeger deed je je mario/sonic etc en was het wel prima, nu is het echt competitief geworden en dat merk je dan ook weer aan zo'n opmerking van "wie denken jullie dat de betere spelers zijn"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:18:
[...]
Ja dan wordt het weer lastig vergelijken als iedereen andere gulu's pakt. Een shottie tegen een AR kan dan weer vervelend worden. Maarrr een pot domination/search/demolition lijkt me lachen..En we weten allemaal wel wie de COD-beesten zijn en wie denken dat ze het zijn :9
:w *O*

Ik denk zowieso dat we beter private kunnen doen want tegen die noobs schiet niet op... raak je aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

[...]

Was trouwens een youtube filmpje aan het kijken waarin iemand (volgens mij huppitgaming) het erover had dat tegenwoordig gamen soort van sport is geworden. Vroeger deed je je mario/sonic etc en was het wel prima, nu is het echt competitief geworden en dat merk je dan ook weer aan zo'n opmerking van "wie denken jullie dat de betere spelers zijn"...
was het vroeger ook al, kijk maar naar counterstrike, fifa, (ESWC & WCG)

maar call of duty wordt ook wel competitief gespeeld, bijv. de Crossfire LAN's in Enschede, AEF in antwerpen, the eXperience in Denemarken.

het gamen in het algemeen is nu veel meer geaccepteerd geworden. vroeger had je alleen de 'nerds' die gamen, nu is het wat meer mainstream.

[ Voor 9% gewijzigd door j4y op 11-01-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
[...]

Haha, in dat geval wil ik wel search tegen jou doen hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar 10 minuten terug van weggeweest en het gehaat is alweer begonnen.

IK HEB JULLIE GEMIST!!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:29:
Ik ben maar 10 minuten terug van weggeweest en het gehaat is alweer begonnen.

IK HEB JULLIE GEMIST!!!

_/-\o_
+1

Je filmpjes zuigen echt zwaar hard en ik zou je helemaal slopen in een match, maarrrrr
je weet dat je niet een van de betere spelers bent en je hebt er lol in. Dus ik zeg: keep it coming! 8)

@tom: ja met sniper only had je niet zo'n praatjes.. 8)
Maar als jij het belangrijk vind dan spelen we wel een keer tegen elkaar.. vind ik ook wel leuk!
Nogmaals, ik weet wie er de betere spelers zijn (reflexen, strategie)... *O*

[ Voor 21% gewijzigd door delaitinho op 11-01-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

delaitinho schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:31:
[...]

+1

Je filmpjes zuigen echt zwaar hard en ik zou je helemaal slopen in een match, maarrrrr
je weet dat je niet een van de betere spelers bent en je hebt er lol in. Dus ik zeg: keep it coming! 8)
True that. Ga anders eens met een Riot shield spelen Dennis! Dat is alleen maar meer irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:32:
[...]

True that. Ga anders eens met een Riot shield spelen Dennis! Dat is alleen maar meer irritant :D
Nogmaals... je hoeft er niet naar te kijken ;-)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

fuz1on schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Je weet dat we wrs allemaal filmpjes geil zijn :9 en ik dacht nog nee niet kijken, maar dan doe je het toch en dan denk je achteraf, had beter even mn bureau kunnen afstoffen in die tijd... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

+1

Maar als jij het belangrijk vind dan spelen we wel een keer tegen elkaar.. vind ik ook wel leuk!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik betrap me er ook op hoor dat ik ze elke keer weer kijk, verwacht toch eigenlijk stiekem dat ze beter worden. Helaas zit dat er nog niet in ;-)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

[...]
Colin toch? B)

"Dont hate, celebrate!" *;

[ Voor 5% gewijzigd door De_Boorr op 11-01-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

fuz1on schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:37:
[...]

I know, maar ergens hoop ik toch weer dat hij iets leuks meemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:46:
[...]

I know, maar ergens hoop ik toch weer dat hij iets leuks meemaakt :)
Misschien moeten we hem dan maar weer eens in een party inviten :7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
[...]

+1

Haha, bring it on Thierry ;)
Die snipe only was niet echt snipe only Btw, toen liepen er AR mensen tussendoor +)
En ik heb altijd praatjes, ik vind mezelf ook goed, dat zal ik ook niet ontkennen, en ik ga ook geen moeite doen om het te ontkennen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:54:
[...]

Die snipe only was niet echt snipe only Btw, toen liepen er AR mensen tussendoor +)
En ik heb altijd praatjes, ik vind mezelf ook goed, dat zal ik ook niet ontkennen, en ik ga ook geen moeite doen om het te ontkennen }:O
Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

Only schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:54:
[...]
Jan natuurlijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
En speldje dacht ik :P
De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Misschien moeten we hem dan maar weer eens in een party inviten :7 >:)
Goed plan! Dennis kan dan mooie filmpjes maken van onze acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Dennis=xbox dacht ik zo.

Speldje is zwaar sniperfan dus dacht het niet.
Pas op Jeroen want Jan ziet alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
delaitinho schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:03:
Dennis=xbox dacht ik zo.

Het was zoenvisje, schiet me nu te binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:03:
Dennis=xbox dacht ik zo.

Ow ik dacht dat Dennis = TheDenMan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:13:
[...]

hahaha nee, er zijn 2 dennissen. Dennis585 en TheDenMan idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Only
Ja laten we dat een keer doen maar dan in het weekend overdag ofzo als ik uitgeslapen ben haha.
Want doordeweeks kan ik alleen s'avonds en dan zijn mijn reflexen soms ver te zoeken na een dag werken en nog 2 uur sporten erna pfff

Maar daarvoor hebben ze koffie en redbull uitgevonden haha
En als je serieus speelt wil ook nog weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:43

The DenMan

PSN ID: Thedenman

De_Boorr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Nee dit is TheDenman.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook fan van bier zie ik. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Daar zijn de meningen over verdeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

meer pils zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Pils is ook bier:

"Pils (ook pilsener of pilsner genoemd) is een soort bier dat voor het eerst door de Duitser Josef Groll in de stad Pilsen (Tsjechisch: Plzeň) in het voormalige Oostenrijk-Hongarije en het huidige Tsjechië werd gebrouwen. De naam is afgeleid van de naam van de stad. Pils bevat ongeveer 5% alcohol. Het is een ondergistend bier met een goudgele kleur. Pils komt het beste tot zijn recht bij een temperatuur van 4 graden Celsius."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ging gister wel lekker met kill confirmed met als uitschieter dit potje:

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/9541/gisteren.th.png

55 kills in een potje waar 65 kills te halen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

EKR88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:24:
[...]

Pils is ook bier:

"Pils (ook pilsener of pilsner genoemd) is een soort bier dat voor het eerst door de Duitser Josef Groll in de stad Pilsen (Tsjechisch: Plzeň) in het voormalige Oostenrijk-Hongarije en het huidige Tsjechië werd gebrouwen. De naam is afgeleid van de naam van de stad. Pils bevat ongeveer 5% alcohol. Het is een ondergistend bier met een goudgele kleur. Pils komt het beste tot zijn recht bij een temperatuur van 4 graden Celsius."
Off topic: Echte kenner dus :9

Maar een private match lijkt mij ook wel een keer wat.

Ik weet ook wel dat ik niet de beste schutter ben. Toch durf ik wel te stellen dat me reflexen wel ok zijn, alleen tactisch klopt het regelmatig niet bij mij. Heb daar vooral last van met volle party's.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

wizzlewaxx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:26:
Ging gister wel lekker met kill confirmed met als uitschieter dit potje:

[afbeelding]

55 kills in een potje waar 65 kills te halen zijn :9
Niet helemaal waar. Als iedereen de tags laat liggen zijn er wel 300+ kills te halen. ;)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
The DenMan schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Niet helemaal waar. Als iedereen de tags laat liggen zijn er wel 300+ kills te halen. ;)
Haha ja dat is waar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:P ... Heb al weken niet meer gespeeld :P en nog heb ik het gedaan haha :(

Private match vind ik een heel strak plan , als we daar even een datum voor prikken..dan zorg ik ook dat ik on-line ben ;)

Denk wel dat ik nog steeds bij de beste 8 hoor 8)

Mis het on-line gebeuren nu niet meer zo erg , nu ik andere games aan het spelen ben(zo goed colin :P ?)

Het werd inderdaad ook gewoon te vaak te makkelijk.
Het laatste potje waarop ik speelde was op Hardhat .
Ik had toen 39 kills met men juggernaut recon , en toen had ik er gewoon geen zin meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15
Net het filmpje hierboven bekeken over de DLC, ik denk niet dat ik mijn Xbox punten ga stukslaan op 2 nieuwe multiplayer maps tenzij het 600 punten is ofzo maar het zal wel het dubbele zijn.

no animals were harmed during the production of this message

Pagina: 1 ... 8 ... 76 Laatste