>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
nou schiet eens op danFrentik schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:57:
[...]
PC? Game afspelen in theater en opnemen met bv bandicam, daarna eventueel compressen met "Easy H.264" en uppen naar YT.
Dit heb ik gisteren ook gedaan met mijn zesde MOAB gehaald met silenced MK14 en silenced Type95 (idd overkill als perk 2). Alleen de upload stap moet ik nog uitvoeren
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Ik denk dat ie gewoon de community manager was met een fancy title. Iemand die het gepeupel publiek wat info geeft om ze tevreden te houden en 'luistert' naar de feedback van hen en dat weer doorgeeft naar de ontwikkelaar/uitgever.jorg5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:50:
denk dus wel dat bowling daar wat over te zeggen heeft gehad, iig invloed heeft gehad. als stategist advisier je een bepaalde richting op te gaan, en waar in te investeren, deels op feedback van de comunity, welke 'richting' er op gegaan wordt wordt niet alleen door t management bepaad. misschien dat Bowling niet direct een 'stem' kon uitbrengen, maar denk dat hij wel invloed had en adviseerde
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
zoals bekend was hij eerst ook community manager, maar is hij later creative strategist geworden met een belangrijke rol in de ontwikkeling van MW3Gundogan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat ie gewoon de community manager was met een fancy title. Iemand die het gepeupel publiek wat info geeft om ze tevreden te houden en 'luistert' naar de feedback van hen en dat weer doorgeeft naar de ontwikkelaar/uitgever.
dunno
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Shit, ik ging het posten maar je bent me voorGundogan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Ik zou er ook mee kappen na de shitstorm die ie kreeg na MW2 en 3. En dat terwijl ie eigenlijk alleen de messenger is (met 'misleidende' info dat dan weer wel).
De opvolger hebben we al:
[video]
Die kerel is echt zalig altijd! Ik speel geen CoD games meer maar ben sinds vorig jaar subscriber en bekijk al zijn vids
Om niet voor een verrassing te staan, zo moet je de auto renewal uitzetten:
Canceling from the PlayStation 3 console:
1. Go to "Sony Entertainment Network".
2. Select "Account Management".
3. Select "Transaction Management".
4. Select "Services List".
5. After selecting the subscription you want to cancel, select "Cancel Automatic Renewal".
Canceling PlayStation subscription from a PC:
1. Click on the following link: https://store.playstation.com/login.gvm
2. Sign in to Sony Entertainment Network.
3. Go to "View Services".
4. After selecting the subscription you want to cancel, cancel the automatic subscription renewal.
Xbox Marketplace:
Xbox 360 Subscriptions will not auto renew. Click here to see more information concerning the ELITE experience for the Xbox 360.
To boldly go where no man has gone before...
Dit geld toch niet als je de Hardened edition hebt gekocht?. Heb mijn creditcard niet in PSN staan.fjs schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:32:
Voor de mensen die COD Elite hebben. Weten jullie dat het een automatische verlengen is? Wist ik dus niet![]()
Om niet voor een verrassing te staan, zo moet je de auto renewal uitzetten:
Canceling from the PlayStation 3 console:
1. Go to "Sony Entertainment Network".
2. Select "Account Management".
3. Select "Transaction Management".
4. Select "Services List".
5. After selecting the subscription you want to cancel, select "Cancel Automatic Renewal".
Canceling PlayStation subscription from a PC:
1. Click on the following link: https://store.playstation.com/login.gvm
2. Sign in to Sony Entertainment Network.
3. Go to "View Services".
4. After selecting the subscription you want to cancel, cancel the automatic subscription renewal.
Xbox Marketplace:
Xbox 360 Subscriptions will not auto renew. Click here to see more information concerning the ELITE experience for the Xbox 360.
Ik had hem gekocht met creditcard, maar daarna mijn cc gegevens gelijk weer verwijderd. Maar zag toch staan in de lijst dat het een automatische renewal was. Gelijk uitgezet dus!baronruud schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:34:
[...]
Dit geld toch niet als je de Hardened edition hebt gekocht?. Heb mijn creditcard niet in PSN staan.
ze hebben geen bankrekeningnummer van mij, dus geen idee hoe ze het dan willen gaan afschrijvenfjs schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Ik had hem gekocht met creditcard, maar daarna mijn cc gegevens gelijk weer verwijderd. Maar zag toch staan in de lijst dat het een automatische renewal was. Gelijk uitgezet dus!
Verwijderd
Fuck yeah, Elpresador is de bom-diggy!Gundogan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Ik zou er ook mee kappen na de shitstorm die ie kreeg na MW2 en 3. En dat terwijl ie eigenlijk alleen de messenger is (met 'misleidende' info dat dan weer wel).
De opvolger hebben we al:
[video]
Toch wel weer een dikke faal van IW/Sledgehammer dat de game weer gehacked is, ik ben op de 360 nog geen cheaters tegen gekomen maargoed.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 16:30 ]
Als er paar andere tweakers nog graag in een groep willen spelen voeg me maar toe op XBL (Yippiekajee) meldt aub wel even dat je een Tweaker bent anders kan ik op decline drukken aangezien ik geen idee hebt wie je dan bent
XBL; Yippiekajee
YouTube: iw5mp 2012-03-27 18-59-45-963.avi
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik zie net op bovenstaande video op de U buis dat er theater mode is in PC versie. Omg?? Mijn pc kan het amper al aan dus als er daar nog video recording bijkomt
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Verwijderd
@asgaro: mindblown. Ik zit al 10 minuten in een constante loop. Wanneer gaat dat typevakje me vertellen hoe t moet?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 01:28 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Googlecetopion dusVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:
Wel eens van google gehoord?
@ exactor it Haha
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2012 12:25 ]
OMVGOMGOMG wist je dat niet? guess not.... je kent ook www.google.com blijkbaar nietwiteken schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:52:
OMGOMGOMG
Ik zie net op bovenstaande video op de U buis dat er theater mode is in PC versie. Omg?? Mijn pc kan het amper al aan dus als er daar nog video recording bijkomt. Reactie please!!! Kan je vault uitzetten? Hoeveel verlaagt het de prestaties????
weet iemand hoelang het dubbel xp 'weekend' nog gaat duren, ik had gister nog steeds dubbel xp, en voor de bijdehandjes hier
[ Voor 60% gewijzigd door qrious op 28-03-2012 13:51 ]
Verwijderd
Op de XBox werd je gistern rond 20u uit de lobby geknikkerd voor een playlist update. Daarna geen dubbel XP meer.jorg5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:49:
[...]
weet iemand hoelang het dubbel xp 'weekend' nog gaat duren, ik had gister nog steeds dubbel xp, en voor de bijdehandjes hiernee ik heb geen token bruikt
Was op de PC ook zo, begin van de avond was het nog DXP maar daarna niet meer.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:57:
Op de XBox werd je gistern rond 20u uit de lobby geknikkerd voor een playlist update. Daarna geen dubbel XP meer.
Melding staat er nog, maar is sinds gisteravond niet meer actief (kreeg een playlist update en toen was de pret helaas over).jorg5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:49:
[...]
OMVGOMGOMG wist je dat niet? guess not.... je kent ook www.google.com blijkbaar niet![]()
weet iemand hoelang het dubbel xp 'weekend' nog gaat duren, ik had gister nog steeds dubbel xp, en voor de bijdehandjes hiernee ik heb geen token bruikt
Gisteren trouwens een grote banronde geweest, iig 1 clanlid gebanned (die had een 15 playsetup hack gebruikt), dus vanavond maar eens kijken of de hoeveelheid hackers minder geworden is.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
oowww was dat die playlist update, ik kreeg die ook maar wist niet wat het was, dit verklaart een hoop.MeNTaL_TO schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:09:
[...]
Melding staat er nog, maar is sinds gisteravond niet meer actief (kreeg een playlist update en toen was de pret helaas over).
Gisteren trouwens een grote banronde geweest, iig 1 clanlid gebanned (die had een 15 playsetup hack gebruikt), dus vanavond maar eens kijken of de hoeveelheid hackers minder geworden is.
Ja hij is weg bij IW en hij schijnt nu bij EA aan BF4 te gaan werken.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:52:
Heuh bowling is opgetyft misschien dat mw3 nu een fatsoenlijke game wordt...
[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 28-03-2012 14:58 ]
Ja, denk dat morgen de nieuwe gameplay en graphics -update uitkomt voor mw3. Ben benieuwd...Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:52:
heuh bowling is opgetyft misschien dat mw3 nu een fatsoenlijke game word...
Was dat?MeNTaL_TO schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:09:
[...]
Melding staat er nog, maar is sinds gisteravond niet meer actief (kreeg een playlist update en toen was de pret helaas over).
-I know ik kom paar keer goed weg maar me tritton helpt goed;)
-feedback op kwaliteit van filmpje?
-MT2S goed of beter MP4??
[ Voor 20% gewijzigd door witeken op 28-03-2012 15:16 . Reden: paar emoticons toegevoegd.... ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dan heb je keuze uit 15 setups (wapen en perks enz) instellingen ipv de 10 die je kan hebben na je prestiges.
Sry hoor maar wat een kansloze hack, net of 10 setups niet genoeg zou zijn....En trouwens ook kansloos om daarvoor te bannen, statsreset zou ook al genoeg zijn. Ik gok dat ie nog meer hacks heeft gebruiktMeNTaL_TO schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:22:
[...]
Dan heb je keuze uit 15 setups (wapen en perks enz) instellingen ipv de 10 die je kan hebben na je prestiges.
[ Voor 17% gewijzigd door Frentik op 28-03-2012 15:40 ]
Verwijderd
en ik denk dat jij morgen een fatsoenlijke gamer bent... ben benieuwd...baronruud schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:07:
[...]
Ja, denk dat morgen de nieuwe gameplay en graphics -update uitkomt voor mw3. Ben benieuwd...
WTF mensen janken om akimbo en deze homo hier gebruikt ze als primary nogmaals wtf?????? te triest gewoon, ga lekker vergooien met je mw3 cddelaitinho schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:13:
Hier de gehele gameplay van mijn korte filmpje van gisteren:
-I know ik kom paar keer goed weg maar me tritton helpt goed;)
-feedback op kwaliteit van filmpje?
-MT2S goed of beter MP4??
[video]
mensen als jij verpesten de game bigtime...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:46 ]
Denk het niet, ken hem daarvoor wel goed genoeg, Hack is hack en dus ban, we hadden hem daarvoor ook gewaarschuwd, kan je het bestandje wel sturen als je wilt om te testen of je daarvoor gebanned word. ACh 14 euro nogiets en je kan weer opnieuw beginnen met je prestiges halen.Frentik schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:34:
[...]
Sry hoor maar wat een kansloze hack, net of 10 setups niet genoeg zou zijn....En trouwens ook kansloos om daarvoor te bannen, statsreset zou ook al genoeg zijn. Ik gok dat ie nog meer hacks heeft gebruikt
Of je let even op, het is infected.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:42:
WTF mensen janken om akimbo en deze homo hier gebruikt ze als primary nogmaals wtf?????? te triest gewoon, ga lekker vergooien met je mw3 cd
[ Voor 21% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-03-2012 15:48 ]
euhm..... INFECTED?!Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:42:
[...]
en ik denk dat jij morgen een fatsoenlijke gamer bent... ben benieuwd...
[...]
WTF mensen janken om akimbo en deze homo hier gebruikt ze als primary nogmaals wtf?????? te triest gewoon, ga lekker vergooien met je mw3 cd
Don't feed the troll?
Hoeft idd niet, maar als je even mee wilt moet je wel, of wil jij daar lekker met je sniperwapen of mk14 rond gaan lopen?
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 28-03-2012 18:25 ]
Verwijderd
liever 0-100 kdr dan akimbo gebruiken dus ja, sniper, of mk14, dat getuigd van skill, snap jij natuurlijk niet... geeft niet hoorMeNTaL_TO schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:55:
[...]
Don't feed the troll?
Hoeft idd niet, maar als je even mee wilt moet je wel, of wil jij daar lekker met je sniperwapen of mk14 rond gaan lopen?
In infected krijg je gewoon een wapen in je handen en daar moet je het mee doen.
Je hebt geen keuze. In dit geval was dit dus een FMG9 akimbo. Dat het op de pc niet bestaat wil niet zeggen dat je er alles vanaf weet.
Verwijderd
@ beterweter...Gtoniser schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:00:
@Infermo
In infected krijg je gewoon een wapen in je handen en daar moet je het mee doen.
Je hebt geen keuze. In dit geval was dit dus een FMG9 akimbo. Dat het op de pc niet bestaat wil niet zeggen dat je er alles vanaf weet.
dat ik het op de pc niet speel, wil niet zeggen dat ik geen nieuws kan lezen en YT filmpjes kan kijken
Ben gewoon benieuwd naar je. Jij lijkt mij het grote voorbeeld van een echte gamer!Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:00:
[...]
waarom zou ik die geven hier, zodat je lekker een report naar steam kan sture... ben niet achterlijk
Ik wil graag games van je zien om het ook te kunnen zoals jij.
Heb je misschien een YT kanaal. Abo ik daar op!
Ben een echte noob. Dus als je iets hebt, graag
I see what you're doing there!baronruud schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Ben gewoon benieuwd naar je. Jij lijkt mij het grote voorbeeld van een echte gamer!
Ik wil graag games van je zien om het ook te kunnen zoals jij.
Heb je misschien een YT kanaal. Abo ik daar op!
Ben een echte noob. Dus als je iets hebt, graag
Join de GoT MW3 steam groep dan eens, ik wil die 1337-skills van jou wel eens zien. En voor reporten in steam hoef je niet bang te zijn, dat heeft namelijk 0,0 zin dus dat is geen excuus. Ik gok dat je zelf zo'n laffe akimbo speler bent maar zoals al eerder gezegd, join de steam groep ....Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:56:liever 0-100 kdr dan akimbo gebruiken dus ja, sniper, of mk14, dat getuigd van skill, snap jij natuurlijk niet... geeft niet hoor
Tweakblog van de maand
Wou net nog is spelen
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik had gisteren eens gereageerd over vault maar ik kon gewoon via instellingen theater uitzetten *oef*. Helaas moet ik wel instellingen laag zetten: AA uit, shadows uit, en details allemaal laagste. Op full res is te doen maar ik voel dat het toch minder vlot gaat, zeker als er veel explosies aan te pas komen. Ik vind het wel raar en stom dat je alle instellingen apart moet instellen, multiplayer en survival (en campaign?).
Hehe hier ga ik nog vele uren plezier van hebben.
Tweakblog van de maand
Zo uploaden eindelijk klaar, helaas is het geluid weggevallen bij comprimeren maar dat mag de pret niet drukkenFrentik schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:57:
Dit heb ik gisteren ook gedaan met mijn vijfde MOAB gehaald met silenced MK14 en silenced Type95 (idd overkill als perk 2). Alleen de upload stap moet ik nog uitvoeren
apparte combiFrentik schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:10:
[...]
Zo uploaden eindelijk klaar, helaas is het geluid weggevallen bij comprimeren maar dat mag de pret niet drukken![]()
[video]
Ben op zoek naar objective play en teamwork.
Dat is iets wat mijn oude clanleden helaas ontbrak (killwhores zonder objective play).
PSN: Leech1984
Daar zijn we er gisteren ook veel van tegen gekomen ...<zucht> bij Domination.leech1984 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:35:
--
Dat is iets wat mijn oude clanleden helaas ontbrak (killwhores zonder objective play).
Van die Akimbo-vrouwen-van-lichte-zeden die alleen maar rondrennen en kills maken zonder dan maar iets van de objectives aan te trekken.
Toppunt was gisteren een potje DOM waarin we uitgescholden werden voor campers terwijl we alle drie de vlaggen hadden. We wonnen uiteindelijk met 200-32 ...
Ja drie vlaggen in je bezit hebben en wij zouden campers zijn .....
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 29-03-2012 13:08 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Ben trouwens nog opzoek naar een leuke Xbox clan dus als iemand nog wat weet?
Voor de ge-interesseerden:
Dutch Eagles - YouTube Channel!
pfff moet ik helemaal naar joetjoep gaanEKR88 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Het posten van filmpjes op ons youtube kanaal is begonnen.
Voor de ge-interesseerden:
Dutch Eagles - YouTube Channel!
BTW die phising site www.steamcommunily.tk waarover geklaagd werd lijkt offline te zijn gehaald.
[ Voor 10% gewijzigd door qrious op 29-03-2012 14:58 ]
MOAB ronniezz
EKR88 goes nuts!:
Dit was dat potje dat Hyper en ik zo achterlijk veel assists hadden ja. Ik 16 en hij 20.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 29-03-2012 15:15 ]
ik verschuil mij achter de term ''tactical waiting''bram1984 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:15:
Kijk die EKR is gaan joh, als een malle. Vuile camper met die RPG.![]()
Dit was dat potje dat Hyper en ik zo achterlijk veel assists hadden ja. Ik 16 en hij 20.
En omdat ikzelf altijd funservers heb gedraaid voor andere games heb ik nu ook voor MW3 3 Modded servers gemaakt (met de smaken FFA, DZ, INF) :-)
serverinfo en stats vind je hier
Serversided-Mods:
imgame filmpje van de Spawn-Fun mod- Nukems addon (maakt custom serversided scripts mogelijk)
- LowGrav, High Jump, No Fall Damage
- Infinite ammo, no reload
- Spawn-FUN (Elke spawn een RollDice voor een aparte speelervaring) Zelf gecode
- Team-Balancer (omdat de balans soms ver te zoeken is) Zelf gecode
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Tweakblog van de maand
20mbit abbonoment maar kom niet over de 1,2mbps heen met steam
Check dan ook ff met www.speedtest.net je snelheid, ik gok dat je ADSL hebt en dan ga je die 20mbit nooit halen (ze zetten er vanaf de centrale een limiet van 20mbit op, ookal is de maximale doorvoersnelheid van ADSL2+ niet heel veel hoger), pas als je in de centrale gaat ditten met een kabeltje zul je daaraan komen. Ik haal met mijn 20mbit ook maar 16 volgens de interface van het modem en 14.5 volgens speedtest...R0y. schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:30:
Zojuist online een RU versie gekocht, downloaden gaat traaaggg![]()
20mbit abbonoment maar kom niet over de 1,2mbps heen met steam
volgende week weer vaker van de partij
maar dan wel met nieuwe snellere pc
[ Voor 11% gewijzigd door qrious op 30-03-2012 07:56 ]
mark-k schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:39:
[...]
Check dan ook ff met www.speedtest.net je snelheid, ik gok dat je ADSL hebt en dan ga je die 20mbit nooit halen (ze zetten er vanaf de centrale een limiet van 20mbit op, ookal is de maximale doorvoersnelheid van ADSL2+ niet heel veel hoger), pas als je in de centrale gaat ditten met een kabeltje zul je daaraan komen. Ik haal met mijn 20mbit ook maar 16 volgens de interface van het modem en 14.5 volgens speedtest...
[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 30-03-2012 09:46 ]
Verwijderd
PS3 is een groot camper fest atm, zeker in domination. Speel je tegen een team, heb je twee of soms drie punten in bezit en komt de tegenstander gewoon zijn spawn niet uit (ligt letterlijk te wachten op de grond in een hoekje) Daarnaast wordt er weer volop gespeeld met modded controllers die je rapidfire geven (MK14's die sneller schieten dan een ACR / SCAR-L of zelfs een SMG) en gasten die dropshot mods gebruiken waardoor je echt iedere een op een gaat verliezen. Het gebruik van die lame ass deathstreaks als final stand, martyrdom, mini moab (dead mans hand) is ook enorm toegenomen de laatste tijd. Sinds de laatste patch kan ik ook niets meer fatsoenlijk raken, heb soms 5 - 7 hitmarkers op iemand met een ACR en dan is ie nog niet dood ...witeken schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:11:
Waar blijven mijn skills? 0.77 kdr. Instellingen staan al zo goed als laagste en nog altijd lagg. Alleen maar snipers en shotgunners op de pc versie. Ps3 ftw?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
http://www.psx-sense.nl/8...ndere-one-in-the-chamber/
@ hierboven;
- Dropshot kan nu toch ook gewoon heel makkelijk?
- die rapid fire is dat snel bedoel je? ik kan sneller de trigger achter elkaar rammen dan die rapid fire.
( Werd dat eerder ook niet tegen gehouden, rapid fire?)
[ Voor 50% gewijzigd door DeBaroN op 30-03-2012 11:40 ]
Overdrijven is ook een vak he, "alleen maar sniper en shotgunners" Je kan MW3 het beste met een party spelen dus word even lid van de Steam groep dan kan je daarna makkelijker met mensen een party opzetten.witeken schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:11:
Waar blijven mijn skills? 0.77 kdr. Instellingen staan al zo goed als laagste en nog altijd lagg. Alleen maar snipers en shotgunners op de pc versie. Ps3 ftw?
http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
Verwijderd
Dropshot kan gewoon ook, is echter veel gemakkelijker wanneer je een modded controller hebt. Dropshot moet moet je namelijk eerst op liggen drukken en dan snel (bijna tegelijk) op fire. Een knop met controller en je dropshot al met zo'n modded controller.baronruud schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:34:
Nieuwe playlist:
http://www.psx-sense.nl/8...ndere-one-in-the-chamber/
@ hierboven;
- Dropshot kan nu toch ook gewoon heel makkelijk?
- die rapid fire is dat snel bedoel je? ik kan sneller de trigger achter elkaar rammen dan die rapid fire.
( Werd dat eerder ook niet tegen gehouden, rapid fire?)
Voor wat betreft rapidfire, ja sommige kunnen dat vrij snel maar echt niet zo snel als een modded controller hoor. En nee, er is niets van anticheat in call of duty op dit moment. (Naja, PC heeft VAC maar dat zuigt al jaren net zoals crap ass punkbuster. En geloof me, ik weet wat dat betreft echt wel waar ik over praat
Ik heb volgens mij button layout op "tactical" staan en dan gaat het goed en snel dacht ik zo.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:51:
[...]
Dropshot kan gewoon ook, is echter veel gemakkelijker wanneer je een modded controller hebt. Dropshot moet moet je namelijk eerst op liggen drukken en dan snel (bijna tegelijk) op fire. Een knop met controller en je dropshot al met zo'n modded controller.
Voor wat betreft rapidfire, ja sommige kunnen dat vrij snel maar echt niet zo snel als een modded controller hoor. En nee, er is niets van anticheat in call of duty op dit moment. (Naja, PC heeft VAC maar dat zuigt al jaren net zoals crap ass punkbuster. En geloof me, ik weet wat dat betreft echt wel waar ik over praat)
Wil wel een nieuwe clan beginnen. Moet nog ff een naam bedenken (misschien samen bedenken). Waarschijnlijk dat er meer mee willen doen.leech1984 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:35:
Heeft er iemand nog een plekje in zijn of haar PS3 clan?
Ben op zoek naar objective play en teamwork.
PM mij maar.
En dan wel binnenkort een clan war tegen de Dutch Eagles doen natuurlijkfjs schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:44:
[...]
Wil wel een nieuwe clan beginnen. Moet nog ff een naam bedenken (misschien samen bedenken). Waarschijnlijk dat er meer mee willen doen.
PM mij maar.
Nog beter:fjs schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:44:
[...]
Wil wel een nieuwe clan beginnen. Moet nog ff een naam bedenken (misschien samen bedenken). Waarschijnlijk dat er meer mee willen doen.
PM mij maar.
Alle clanleden zijn weg i.v.m. conflictje over onder andere samenspelen.
Heb nu een level 3 clan: NLVeterans
En je PM staat uit volgens mij...
PSN: Leech1984
We speelden samen MW2 nadat we de aimbotters in mw3 zat waren. Kan jij mij nog herinneren? We kennen elkaar van Steam.
Ik voelde gelijk een warme klik. Je ogen drongen diep tot me door.. pfff hahahhahan0elite schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:11:
Even een oproep tussendoor: Met welke Tweaker heb ik nou een maand of 2 geleden zo leuk Alteriwnet MW2 gespeelt?
We speelden samen MW2 nadat we de aimbotters in mw3 zat waren. Kan jij mij nog herinneren? We kennen elkaar van Steam.
Nieuwe modi vanaf vandaag!!:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RTmXJWSDBAs&nomobile=1]
En wat een aanstellerij om ps3 zeg. Op ps3 zijn er nauwelijks aimbotters/modded controllers etc. Snap echt niet dat mensen er zo'n last van hebben. Tis niet alsof het nu ineens binnen een dag een drama geworden is ofzo. Overdrijven is echt een kunst...
Heb je al een berichtje gestuurd.leech1984 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Nog beter:
Alle clanleden zijn weg i.v.m. conflictje over onder andere samenspelen.
Heb nu een level 3 clan: NLVeterans
En je PM staat uit volgens mij...
Had nog een laatste MOAB gehaald (3de) voordat ik overging op Pokemon Black (FTW!). Hier volgt een achtergrond verhaal om het campen een beetje te dekken
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mdM2KUjiFH4]
Ben wel van plan om af en toe nog te spelen, maar ik kom er niet echt aan.
Als je echt een hekel hebt aan deze moab kan je de andere twee checken, die zijn veel agressiever
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Net met EKR gespeeld, maar dat valt best wel tegen hoor. Ik kwam tot een 9 kill streak zojuist, maar EKR was al flink aan het vloeken over de revenge spawns waardoor men je vaak in de rug knivedbaronruud schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:32:
Dutch Eagles: vanavond nieuwe gametype's proberen? All or nothing lijkt mij wel lachen
@delaitinho; Als je, no offence, zoals jij bijna alleen nog maar infected speelt heb je er weinig last van inderdaad. 's avonds laat is het naar mijn idee ook wel minder qua campers, maar echt ik ben laatste week echt hele teams tegen gekomen (samen met andere eagles die overdag actief zijn) die gewoon alleen liggen te campen. Natuurlijk win je de game dan, maar voor mij is er dan weinig fun aan moet ik zeggen hoor.
Volgens mij was ik datn0elite schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:11:
Even een oproep tussendoor: Met welke Tweaker heb ik nou een maand of 2 geleden zo leuk Alteriwnet MW2 gespeelt?
Maar was wel leuk idd weer ff (alter)MW2 spelen ^^
Steamnaam: Falcon
Ik mis alleen wat grotere maps, die wel in bijv. MW2 zaten. Maar mischien dat ik deze nog niet ben tegen gekomen...
Ik ben nu een paar dagen aan het spelen, maar ik blijf gewoon een enorme noob
Vooral als het 1 vs 1 is (tegenstander ziet mij, ik hem) verlies ik gewoon bijna altijd omdat ik niet snel genoeg ben. Ook heb ik vaak het gevoel dat tegenstanders mij 1 shotten terwijl ik een half magazijn nodig heb.
Ligt er misschien ook aan dat ik vooral PC gaming gewend ben, en ik het speel op de 360 maar toch.
Ik speel met de SCAR en ben nu level 33
Is een vrij snelle MOAB op hardhat, ben bezig met uploaden en zal hem straks plaatsen
Verwijderd
Tips: leer hoe xbox spelers lopen (is anders dan pc spelers) en kijk elke killcam. Daar zie je waarom hij won. Denk aan eerder gezien maar ook bijvoorbeeld hoe en hoe snel hij aimt. Van killcams leer je veel...
Beetje veel campwerk, en tegenstanders van niveau "0,0".
Zo krijg ik bij elke game wel een moab