• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 10:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

afca123 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:28:
Net 2 nice potjes. 33-9 en 21-8. Meteen 2 clan invites haha
Dan faal je in mijn ogen best wel als clan. Gelijk iemand inviten die je niet kent :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

ThE_OwNeR schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:58:
[...]

Dan faal je in mijn ogen best wel als clan. Gelijk iemand inviten die je niet kent :P
Ja, en daarbij komt nog dat ik al in een clan zit:P 8)7

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

obsidian schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:42:
[...]

Lol, ze beweren gewoon het cheaten in de hand te hebben... Oh? :P Waaruit blijkt dat dan? Uit het feit dat je geen GW server kan joinen zonder minimaal 1 cheater te zien?
Tegenwoordig is het ook al lastig om een potje domi zonder hackers (lees: scriptkiddie cheaters) te vinden, gisteren 3 potjes gedaan, alle drie met een aimbotter. Vandaag een potje of 6 gedaan, waarvan de helft met een cheater...

Ik run zelf nu ModernAdmin, vrij handig tooltje. Geen idee hoe het werkt want het zou niet werken met het bannen van een IP adres via je firewall, en je kan zien wie er host is, maar als ik zelf host ben en ik klik op kick dan is die persoon in 5 seconden weg.

Je schijnt zelfs als speler mensen te kunnen kicken als de host ook het programma draait, maar dat ben ik nog niet tegengekomen.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Hebben jullie ook op Outpost bij A dat jullie CONSTANT iemand denken te horen door die wapperende doeken? Hoe vaak ik daar wel niet rondjes loop te rennen omdat ik toch écht wel iemand hoor lopen? :')

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Net heeeerlijk de avond kunnen afsluiten met een aantal lekkere rush potjes Domination.

Laatste 4 games:
29-4
36-2
44-6
33-3

Moet wel zeggen dat ik die laatste game een Osprey Gunner had verdiend en daamee echt aan het beesten was. Potje was ook snel voorbij (200-90) anders had ik nog wat kills kunnen maken.
En alles gewonnen met de mensjes van BAM!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 12:50

mvds

Totally awesome!

Hacker :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

mark-k schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Tegenwoordig is het ook al lastig om een potje domi zonder hackers (lees: scriptkiddie cheaters) te vinden, gisteren 3 potjes gedaan, alle drie met een aimbotter. Vandaag een potje of 6 gedaan, waarvan de helft met een cheater...

Ik run zelf nu ModernAdmin, vrij handig tooltje. Geen idee hoe het werkt want het zou niet werken met het bannen van een IP adres via je firewall, en je kan zien wie er host is, maar als ik zelf host ben en ik klik op kick dan is die persoon in 5 seconden weg.

Je schijnt zelfs als speler mensen te kunnen kicken als de host ook het programma draait, maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
Ik gebruik sinds gisteren ook ModernAdmin, en ik vind het een fijne tool. Gewoon ingame mensen kicken.

Wat wel een heel groot nadeel ervan is, is dat werkelijk IEDEREEN het kan draaien. Dat wil zeggen dat je gegarandeerd heel veel misbruik gaat krijgen door mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dus maar mensen gaan kicken omdat ze ingemaakt worden.

Vooral ook het feit dat jij, als jij niet host bent maar wel MA hebt draaien, op mijn server mensen kan kicken, aangezien ik ook MA heb draaien, vind ik erg vervelend.

En hoe het werkt, lijkt me vrij eenvoudig. Het werkt namelijk alleen maar als jij host bent, dat wil zeggen dat mensen met jou connecten. Wat de tool doet is de verbinding met het persoon die je wilt kicken sluiten. Je kick ze ook niet echt, je veroorzaakt een time-out aan hun kant. Want ze verliezen de verbinding met de server.

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Paar dagen geleden deze final kill op infected.. lekker hoor 8)

Verwijderd

Daarom hou ik van final stand :

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

nog een filmpje dan ,

Moab met Infected moest een keer lukken.

[ Voor 50% gewijzigd door MrRonniezZ op 23-03-2012 10:01 ]

There is no School like the Old school

Verwijderd

Omdat je beloond wordt voor slecht spelen met een ability dat tot frustratie leidt bij anderen?

Gisteren nog iemand die ik op 5 meter afstand neerschoot die me knifde terwijl hij onsterfelijk naar beneden viel. Heerlijke deathstreak! :P

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

En Robert Bowling tegen honderden mensen roepen; FUCK YOU LAST STAND! En wat zit er in de game... Final Stand en Final Stand met een C4 -_-'

Echt een perk die er direct uit moet, het is nergens voor nodig. Waarom iemand belonen als hij faalt?

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
balen man die lagg t zou je maar gebeuren ... 2 meter kunnen bewegen in 30 sec tijd..
oww wacht campers... tuurlijk stom van me :F

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmmm beetje jammer dit :/

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
jorg5 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:23:
[...]

balen man die lagg t zou je maar gebeuren ... 2 meter kunnen bewegen in 30 sec tijd..
oww wacht campers... tuurlijk stom van me :F
leek eerder 2mm :D

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Nu bezig met Prestige 13.
Speel alleen nog maar Hardcore S&D maar ben sinds MW3 ook wat wezen testen met sniper en throwing knife:

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:15:
[...]

En Robert Bowling tegen honderden mensen roepen; FUCK YOU LAST STAND! En wat zit er in de game... Final Stand en Final Stand met een C4 -_-'

Echt een perk die er direct uit moet, het is nergens voor nodig. Waarom iemand belonen als hij faalt?
Waarschijnlijk Robert Bowlings manier van TROLLOLOL...
Deathstreaks moeten ze zeker uit de game halen, het helpt een slechte speler misschien wel aan een extra kill per game maar zijn skills worden er niet beter van.
Skills in CoD moet je opbouwen door te oefenen, niet met die zogenaamde hulpmiddelen zoals deathstreaks en FMG akimbo. Uiteindelijk maken de beste spelers ook gebruik van dit soort "hulpmiddelen" om makkelijk kills te halen, die rennen ook allemaal met OP weapons zoals FMG Akimbo's rond.
Mijn broer is met MW2 begonnen en moest toen ook echt alles opbouwen, nu met MW3 gaat het al een stuk beter, daar heeft hij geen Deathstreaks voor nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 11:36 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik geloof ook niet dat het hun doel is om spelers beter te maken ;)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Waarschijnlijk Robert Bowlings manier van TROLLOLOL...
Deathstreaks moeten ze zeker uit de game halen, het helpt een slechte speler misschien wel aan een extra kill per game maar zijn skills worden er niet beter van.
Toen ik begon met CoD online (dat was nog CoD 2 op de pc) werd ik in het begin ook genadeloos afgemaakt. Door de jaren heen heb ik dan de nodige skills en knowhow opgebouwd zodat ik online op de 360 lekker kan pwnen. De "quick fixes" die IW en Sledgehammer in de game gooien helpen uiteindelijk niet veel om spelers beter te maken.
Die deathstreaks zijn echt te debiel voor woorden ja, ik stond laatst op 18 kills richting de MOAB (die ik nog nooit gehaald heb buiten de infected servers ;( ), schiet een ventje dood op een meter of 6 afstand, opeens een enorme explosie, ik dood door die debiele last mans hand die echt veel te sterk is...

Ik gebruik zelf ook final stand, maar kom er zelden in. Die keren dat ik het prettig vind is vooral omdat ik dan uiteindelijk niet dood hoef te zijn, je kunt weer door als je ff fatsoenlijk oplet. Maar de main reason is wel omdat je bij 100 kills in FS een vette emblem krijgt :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:23:
Die deathstreaks zijn echt te debiel voor woorden ja, ik stond laatst op 18 kills richting de MOAB (die ik nog nooit gehaald heb buiten de infected servers ;( ), schiet een ventje dood op een meter of 6 afstand, opeens een enorme explosie, ik dood door die debiele last mans hand die echt veel te sterk is...
Ja, ik heb dat wel eens meegemaakt met een kill verwijderd van een AC130, schiet ik iemand neer, BAM dood door C4...
Op dat soort momenten verguis ik het spel echt.

Verwijderd

Weet iemand of/en wanneer er een dubbel xp weekend is voor de ps3, en is het dit weekend toevallig?
of pas in april?

Thanx Dela

Robert Bowling ‏ @fourzerotwo

Close Open Details @BWAZAM To celebrate the first DLC Content Collection, but I didn't want to limit it to just Xbox so we're double 2x XP across all platforms

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 13:15 ]

• delaitinho
Ja ruwi dat zoek ik wel ff uit;)
Als je morgen nog wilt komen moet je ff laten weten!

Verwijderd

oke weet jij of tom ook gaat? dan zou ik wel mee kunnen rijden.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:20
Eindelijk double XP weekend :) werd tijd ook.

• StevenzeN
Hm vraagje, ik heb zojuist een flawless TDM moab gehaald, alleen nu heb ik deze opgenomen met Fraps, het probleem is echter dat hij er 2 files van heeft gemaakt, 1 van 4GB en 1 kleinere. Als ik deze bijvoorbeeld in Windows Movie Maker open om te compressen, dan splitst ie de hele film op in allemaal stukjes van 10/15 seconden. Hoe de fock los ik dit op?

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04-2025
stevenzen, wat ik doe is, ik laad beide delen in fraps, en dan laat ik er 1 bestand van maken.
Ik weet zo niet welke knop het is, maar hij zit er wel! in de balk boven de film.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• StevenzeN
Thanks Lone! Heb gelukkig al een andere manier gevonden, video komt zo online :)

• StevenzeN
Hier mijn eerste TDM Moab op Lockdown(Beste map van MW3, no doubt). Met een heerlijk nummer eronder.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WQra3aHNox8]

Zouden jullie als jullie een YT account hebben willen liken/disliken & subscriben please? :)

Thanks! :)

[ Voor 6% gewijzigd door StevenzeN op 23-03-2012 16:31 ]

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Fuck yeah disliken! Hij zei het zelf al jongens >:)

• qrious
nice steve! en ik denk dat mijn vraag @2.13 beatwoord is ... ;)

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 16:10
@ Stevenzen dat liedje hoor je tegenwoordig echt vaak he met gameplay's of vids met slomo's erin haha

• StevenzeN
Sjoerdiee schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:25:
@ Stevenzen dat liedje hoor je tegenwoordig echt vaak he met gameplay's of vids met slomo's erin haha
Ja klopt joh, gruwelijk nummer! :D

Verwijderd

delaitinho schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:32:
Paar dagen geleden deze final kill op infected.. lekker hoor 8)

[video]
Was een bazen actie, nice man!

Verwijderd

Kijken of je in het echt ook weer opstaat nadat je een .50 cal kogel door je borst hebt gehad ... fucking lame pussy's met hun final stand, deadmans hand, martyrdom crap ... Enige fatsoenlijk is die juiced of die de enemy op de UAV paint.

• witeken
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:30:
Kijken of je in het echt ook weer opstaat nadat je een .50 cal kogel door je borst hebt gehad ... fucking lame pussy's met hun final stand, deadmans hand, martyrdom crap ... Enige fatsoenlijk is die juiced of die de enemy op de UAV paint.
/agree

beter dit: YouTube: COD MW3 - What Death Streaks Should Do ^^

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:30:
[...]

juiced is ook kut aangezien je normaal al sprint alsof je een marathonloper bent. In MW2 was marathon met lightweight echt te debiel voor woorden, onbeperkt 80km/h rennen... Juiced is ook gewoon echt veel te snel, als je dan sprint kun je bijna niet meer volgen. Ze moeten gewoon alle deathstreaks eruit halen, punt.

• ThePupD

ThePupD

Elke keer als je een filmpje post denk ik van "misschien een keer een normaal filmpje", maar het lijkt wel of je expres debiele filmpjes post. Ik snap het gewoon niet?
Je bent aan het campen, doet geen kut, je wordt neergeschoten door een gast die je allang had kunnen zien... dan word je ook nog eens "beloond" door niet dood te gaan, dan ga je als een debiel op de grond je magazijn leegschieten, dan loopt er een gast voorbij en die schiet je dan neer omdat je uit een achterlijke death streak komt. Dit filmpje laat mij alles zien wat er mis is aan COD.

Maar goed, ieder zijn ding he:)

• witeken

witeken

nieuwsgierig

ThePupD schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:43:
[...]

Elke keer als je een filmpje post denk ik van "misschien een keer een normaal filmpje", maar het lijkt wel of je expres debiele filmpjes post. Ik snap het gewoon niet?
Je bent aan het campen, doet geen kut, je wordt neergeschoten door een gast die je allang had kunnen zien... dan word je ook nog eens "beloond" door niet dood te gaan, dan ga je als een debiel op de grond je magazijn leegschieten, dan loopt er een gast voorbij en die schiet je dan neer omdat je uit een achterlijke death streak komt. Dit filmpje laat mij alles zien wat er mis is aan COD.

Maar goed, ieder zijn ding he:)
Inderdaad. De noobs (no offence) vinden het allemaal fijn dat ze daardoor opeens op de grond spawnen en nog een paar seconden langer kunnen leven daardoor en dan oneerlijk de kill halen. Nee, hier is niks pro aan. Die mens in dat filmpje zou eigenlijk gekilled moeten zijn. Als je zo zit te campen vraag je er gewoon om.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:05:
[...]

juiced is ook kut aangezien je normaal al sprint alsof je een marathonloper bent. In MW2 was marathon met lightweight echt te debiel voor woorden, onbeperkt 80km/h rennen... Juiced is ook gewoon echt veel te snel, als je dan sprint kun je bijna niet meer volgen. Ze moeten gewoon alle deathstreaks eruit halen, punt.
Feit, maar blijft nog wel een van de eerlijkere deathstreaks, zeker wanneer je objective games speelt.

• westlym
  • Laatst online: 23-01 18:58
iemand die online mw3 wil spelen (pc versie)?

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:31:
[...]

Feit, maar blijft nog wel een van de eerlijkere deathstreaks, zeker wanneer je objective games speelt.
Er zijn geen eerlijke deathstreaks in MW3. Juiced (en lightweight) zijn vernaggeld met p2p connections (oh hey, dacht je dat die speler daar stond? HAHA hij stond nu 5 meter verder in plaats van 2 omdat ie juiced had). In BO had ik geen probleem met lightweight omdat je alsnog prima de speler kon tracken.....op de pc met dedicated servers.

Hoe slecht MW2 ook was, je had tenminste copycat. De deathstreak waarmee je niet een asshole kon zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• ThePupD

ThePupD

Zucht... ik probeer (lukt bijna nooit) om niet te klagen...maar goed kan het niet laten.

Allereerst, leuke double XP weekend, maar is het ook Internationale Campersdag? Jezus, niet normaal hoeveel gehandicapten er verstopt zitten in de struikjes met Assassin, n00bs.

En ten tweede, net even een paar potjes Mercenary gespeeld (3 welteverstaan) En ik weet echt niet hoe het elke keer komt dat ik bij een debiel team kom (of in ieder geval een paar spelers die volgens mij echt met een blinddoek op spelen.

Eerste potje zit ik bij een gast die 2-31 gaat... WTF?! Verloren met 200-190 door hem alleen. Tweede potje zit ik weer bij die gehandicapte bever, gaat hij 0-24. Verloren met 200-90 omdat niemand uit mijn team ook maar 1 vlag wilde pakken en er nog 2 gasten 6-31 en 10-30 gingen. Ik zelf beide games most flags captures en KD van boven de 3. Nog een laatste potje Verloren waarbij ik op een 20 gun streak zat en toen 6 keer achter elkaar dood ging, 3 keer door Assasin n00bs in bosjes, 2 keer door een PRED en 1 keer door dead man's hand. Zucht.....

Qua tegenstanders echt een slechte dag dus... hopelijk gaat het zo iets beter qua teamprestatie, maar met een volle party is het 99% van de keer een overwinning.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:20
ThePupD schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:42:
Zucht... ik probeer (lukt bijna nooit) om niet te klagen...maar goed kan het niet laten.

Allereerst, leuke double XP weekend, maar is het ook Internationale Campersdag? Jezus, niet normaal hoeveel gehandicapten er verstopt zitten in de struikjes met Assassin, n00bs.

En ten tweede, net even een paar potjes Mercenary gespeeld (3 welteverstaan) En ik weet echt niet hoe het elke keer komt dat ik bij een debiel team kom (of in ieder geval een paar spelers die volgens mij echt met een blinddoek op spelen.

Eerste potje zit ik bij een gast die 2-31 gaat... WTF?! Verloren met 200-190 door hem alleen. Tweede potje zit ik weer bij die gehandicapte bever, gaat hij 0-24. Verloren met 200-90 omdat niemand uit mijn team ook maar 1 vlag wilde pakken en er nog 2 gasten 6-31 en 10-30 gingen. Ik zelf beide games most flags captures en KD van boven de 3. Nog een laatste potje Verloren waarbij ik op een 20 gun streak zat en toen 6 keer achter elkaar dood ging, 3 keer door Assasin n00bs in bosjes, 2 keer door een PRED en 1 keer door dead man's hand. Zucht.....

Qua tegenstanders echt een slechte dag dus... hopelijk gaat het zo iets beter qua teamprestatie, maar met een volle party is het 99% van de keer een overwinning.
What else is new ......... :)

• ThePupD

ThePupD

RoaDHouse schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:46:
[...]

What else is new ......... :)
hahaha ja oke, je hebt gelijk:)

Verwijderd

Hoor je nu al vloeken op de assasin / blind eye faggot campers in de struiken :+

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-01 17:31
Net een heldenpotje met de TweakerTs op de PC ;) haalde op het einde ook nog een multi kill (4man) met een predator dus kwam ook mooi uit.

http://steamcommunity.com...nshot/594714175167592752/?

offtopic:
De gene die mij uit kan leggen hoe ik zo een screenshotje mooi in het topic krijg, krijgt een :>

[ Voor 12% gewijzigd door JKratos op 24-03-2012 22:08 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• ThePupD

ThePupD

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:04:
Hoor je nu al vloeken op de assasin / blind eye faggot campers in de struiken :+
Haha... Ik en vloeken ;)?

Net nog paar potjes kunnen spelen waaronder de laatste net, clan tegen clan. Groundwar, dus was best chaos. Gewonnen met 200-189 dus spannende pot. Wel lekker kunnen rushen en achterlijk veel kills gemaakt. Nu genoeg geweest. Heb voor vandaag wel m'n portie MW gehad:)

Verwijderd

Hmm, ik heb juist lekker gespeeld gisteren. Voor het eerst in lange tijd weer met party gespeeld en dat merkte ik goed. Wat is het simpel winnen als je met drie prima tot goede spelers bent. :) (gelijk alle respect voor mijn partygenoten hun KD=3 verloren. Zo kan iedereen dat regelen.:) )(zij spelen altijd in party, ik bijna altijd alleen of met 1 iemand. In FFA is het simpel zat maar in teampotjes is dat wel ff anders)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 11:57 ]

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Volgende week heb ik ook Mw3 voor de pc. Ik kijk er al naar uit :D.

Tweakblog van de maand

• StevenzeN
Ook al weer een dag niet gespeeld, gisteravond uit eten geweest met de schoonfamilie...... sigh.

Na ajax-psv ben ik weer van de partij :)

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01 16:18
M'n eerste MOAB in Hardcore FFA op village
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kCqtaE4Apy4]

Spawn rapen in village is eigenlijk te makkelijk; zie hier de demo

[ Voor 25% gewijzigd door Eiland op 25-03-2012 14:30 ]

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb nu even andere render settings geprobeerd, 100mb voor 1 minuut. Maar de kwaliteit is nog niet echt je van het :S

YouTube: Test

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:59
Langras schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:29:
M'n eerste MOAB in Hardcore FFA op village
[video]

Spawn rapen in village is eigenlijk te makkelijk; zie hier de demo
Ik heb het de eerste 3 minuten volgehouden met kijken, daarna viel ik in slaap....
Komt op mij over als campen.....

Wel feli met je MOAB. Zeker omdat het Hardcore is.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tja FFA zit vol met campers. Het is ook de enige manier om die mode te winnen.

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01 16:18
Roodey schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:10:
[...]

Ik heb het de eerste 3 minuten volgehouden met kijken, daarna viel ik in slaap....
Komt op mij over als campen.....

Wel feli met je MOAB. Zeker omdat het Hardcore is.
Laatste 3 minuten waren beter....

En ja je kan het campen noemen, je kan ook als een dolle door de map gaan rennen maar dan win je natuurlijk nooit. Ik verdedig gewoon strategische punten tussen spawn plekken in zodat je niet verast kan worden door het (kromme) spawn systeem van mw3.

Ik vind campers mensen die niet bewegen en alleen maar in een hoekje zitten te wachten.

Verwijderd

Ik noem het liever tactical waiting.

maar ja ik noem ze ook probuizen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 21:48 ]

• Gundogan

Gundogan

Langras schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:45:
[...]

En ja je kan het campen noemen, je kan ook als een dolle door de map gaan rennen maar dan win je natuurlijk nooit. Ik verdedig gewoon strategische punten tussen spawn plekken in zodat je niet verast kan worden door het (kromme) spawn systeem van mw3.

Ik vind campers mensen die niet bewegen en alleen maar in een hoekje zitten te wachten.
Het is meer de trage gameplay van de CoD serie en voornamelijk de MW serie. Het vasthouden van een kleiner gebied in de map en wachten totdat ze in dat gebied lopen is veel meer belonend (en zeker in FFA omdat je geen powerups hoeft te pakken ala Quake) dan de hele map 'gebruiken'.

In een heel klein gebied zitten (een hoekje bijvoorbeeld) werkt dan weer niet natuurlijk :p

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 25-03-2012 21:53 ]

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-01 14:10
Gundogan schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:52:
[...]

Het is meer de trage gameplay van de CoD serie en voornamelijk de MW serie. Het vasthouden van een kleiner gebied in de map en wachten totdat ze in dat gebied lopen is veel meer belonend (en zeker in FFA omdat je geen powerups hoeft te pakken ala Quake) dan de hele map 'gebruiken'.

In een heel klein gebied zitten (een hoekje bijvoorbeeld) werkt dan weer niet natuurlijk :p
Het mooie eraan is als je zoiets doet,dat je direct de termen wallhacker en aimbotter om de oren heen krijgt.

• qrious
double xp weer voorbij :( sommige rondjes was t echt prijs schieten :P maar had wel t idee dat er ook meer hackers zaten. :|
gelukkig hebben we gr33n vaak als host :)

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:59
Langras schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Iedereen natuurlijk zijn ding, maar ik ben de 'dolle' in jouw voorbeeld. Daarom speel ik ook geen hardcore, dan leg ik het continue af ;)
In softcore sta ik m'n mannetje wel.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jorg5 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:14:
double xp weer voorbij :( sommige rondjes was t echt prijs schieten :P maar had wel t idee dat er ook meer hackers zaten. :|
:Y)

Ik sloot gisteren laat aan maar nog wel ff kunnen knallen. Volgens mij loopt het DXP weekend nog iets langer door in verband met de problemen op de Xbox wat ik zo van Twitter begreep.
Maar goed bij MW2 had je die maandag na het weekend 9 vd 10 keer ook nog gewoon double XP.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• mvds

mvds

Totally awesome!

jorg5 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:14:
Tot grote ergernis van vele (cheatende) mensen ben ik, als ik speel, 9 van de 10 keer host. Heerlijk die reacties...

WTF??? How did you kick him???

LOL :P Ik ga ze alleen maar niet vertellen over ModernAdmin, want ik ben bang dat er dan teveel abuse gaat komen van die jankers die er niet tegen kunnen dat ze ingemaakt worden en dan maar mensen gaan kicken zodat ze steeds op de 1ste plaats komen.

• qrious
obsidian schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:19:
[...]

Tot grote ergernis van vele (cheatende) mensen ben ik, als ik speel, 9 van de 10 keer host. Heerlijk die reacties...

LOL :P Ik ga ze alleen maar niet vertellen over ModernAdmin, want ik ben bang dat er dan teveel abuse gaat komen van die jankers die er niet tegen kunnen dat ze ingemaakt worden en dan maar mensen gaan kicken zodat ze steeds op de 1ste plaats komen.
dat gebeurd nu helaas al, ben zelf een paar gekicked door een gozer die vond dat ik geen mp7 mocht gebruiken |:( hij kickte iedereen die dat wel deed :(
daarom wil ik gewoon dedi's ranked. severrules zetten klaar, admin die het controleerd, en de admin kan kicken/bannen. dan ben je van het hele gezeik met cheaters af,
je speelt op den duur in dezelfde servers waarvan je weet dat er wordt opgetreden tegen hackers etc.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
obsidian schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:19:
[...]

Ik vind host zijn maar kut. Vaak lag waardoor je de tegenstander te laat ziet.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
Double XP weer voorbij zag ik net iemand zeggen. meestal is dat toch tot 19:00 onze tijd?

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
He allemaal, ik speel alweer enige tijd MW3, maar heb toch wat problemen met de snelheid wat ik daadwerkelijk op mijn TV zie.

Ik had voorheen de volgende configuratie opgesteld:
Internet middels een router aangesloten op mijn Xbox (NAT = Open), dus dat gaat goed.
Xbox middels een HDMI kabel aangesloten op mijn versterker en via versterker aangesloten op mijn TV.
Dan had ik wel beeld maar ik kreeg een erge vertraging waardoor ik bijna altijd maar neergeknalt werd.

Dus toen me xbox direct aangesloten op mijn TV (Samsung LE46C650), heeft volgens specs een inputlag van 2ms.
En vervolgens middels een SPDIF mijn TV op m'n versterker aangesloten voor dolby 5.1.
Maar toch heb ik nog het idee dat ik wat vertraging ervaar.

Dit zie ik door de verschillende punten;
1). Als ik door het veld loop (rennend of normaal) en wil dan ineens schieten op een tegenstander dan zit er wel een halve seconden tussen van het moment dat ik me knop indruk en dat ie daadwerkelijk schiet waardoor ik dan neergeschoten wordt.

2). Als ik op iemand schiet en tegenstander schiet ook op mij en ik wordt neergeknalt en bekijk dan de herhaling zie ik in de herhaling dat ik bijv. maar 1 of 2 kogels afvuur en dan neergeschoten wordt of dat ik helemaal niet schiet... terwijl ik ook volgas aan het knallen was.

3). Is beetje hetzelf als de 2e hierboven... Als ik een tegenstander tegen kom en schiet op diegene dan sta ik volgas te knallen, tegenstander blijft leven en schiet 1x en dan ben ik dood.
Dan denk ik... dat kan echt niet! En ik hoor hier wel meerder over die dit ervaren met MW3 en dit niet zo was met MW2.

Iemand enig idee of ik dit kan verhelpen en hoe? Is de vertraging met het indrukken van de schietknop en daadwerkelijk schieten 'normaal'? en is de vertraging die in de herhaling te zien is 'normaal'? en wanneer ik op een tegenstander schiet en die mij heel simpel met 1 kogel neerknalt 'normaal'?

Ik moet zeggen dat het wel een hele verbetering was toen ik mijn xbox direct op mijn TV aansloot ten opzichten van mijn Xbox op de versterker en de versterker met HDMI naar TV. Maar lijkt mij dat het beter kan.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Klinkt meer als een slechte verbinding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:55:
Hmm, ik heb juist lekker gespeeld gisteren. Voor het eerst in lange tijd weer met party gespeeld en dat merkte ik goed. Wat is het simpel winnen als je met drie prima tot goede spelers bent. :) (gelijk alle respect voor mijn partygenoten hun KD=3 verloren. Zo kan iedereen dat regelen.:) )(zij spelen altijd in party, ik bijna altijd alleen of met 1 iemand. In FFA is het simpel zat maar in teampotjes is dat wel ff anders)
Vaak is het al voldoende om een persoon in je team te hebben die met je samenwerkt ja.
Ik speel vaak met mijn broer online en als je dan Domination speelt kun je erg goed met z'n tweëen die vlaggen pakken.
Ik vind het daarom wel redelijk jammer dat mensen op de Xbox bijna nooit wat zeggen, die microfoon bijt niet terug hoor. ;)

• qrious
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Ik vind het daarom wel redelijk jammer dat mensen op de Xbox bijna nooit wat zeggen, die microfoon bijt niet terug hoor. ;)
bijt jij je microfoon dan :P ;) nom nom ;)

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
ThE_OwNeR schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:20:
Klinkt meer als een slechte verbinding.
Nouja ik heb een kabelverbinding met 25mbit down en 3mbit up.
Lijk me toch wel voldoende?

En als ik op het moment van gamen op de PC ook een test uitvoer op het internet (bijv. speedtest.net) dan geeft ie gewoon een super strakke (snel en stabiel) verbinding aan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

bram1984 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:09:
[...]

Ik vind host zijn maar kut. Vaak lag waardoor je de tegenstander te laat ziet.
Dat hoor ik vaak, maar ik heb er geen last van eerlijk gezegd :) Ik denk dat mijn verbinding erg goed is wat dat betreft, en dat ik daarom ook bijna altijd host ben :)
jorg5 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:43:
dat gebeurd nu helaas al, ben zelf een paar gekicked door een gozer die vond dat ik geen mp7 mocht gebruiken |:( hij kickte iedereen die dat wel deed :(
daarom wil ik gewoon dedi's ranked. severrules zetten klaar, admin die het controleerd, en de admin kan kicken/bannen. dan ben je van het hele gezeik met cheaters af,
je speelt op den duur in dezelfde servers waarvan je weet dat er wordt opgetreden tegen hackers etc.
Heel jammer is dat ja :( Maar helaas is er niks tegen te doen.

Aan de andere kant, die VAC zuigt zo hard, en ze doen zo weinig tegen hackers (reporten heeft imho echt 0,0 zin) dat ik denk toch de voorkeur zou geven aan dit soort praktijken, dan op elke GW server last te moeten hebben van hackers.

[ Voor 54% gewijzigd door mvds op 26-03-2012 12:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Vaak is het al voldoende om een persoon in je team te hebben die met je samenwerkt ja.
Ik speel vaak met mijn broer online en als je dan Domination speelt kun je erg goed met z'n tweëen die vlaggen pakken.
Op de 1 of andere manier kom ik alleen volle parties tegen in domination. Dan is 2 man net te weinig. 3 of 4 vind ik top. Net genoeg om niet totaal gedomineerd te worden net te weinig om met te veel gemak te winnen. Een party van zes is easymode.

Tsja, ik zeg tegen mensen die ik niet ken weinig in cod. Iets te veel rare vogels en 14 jariigen. Mijn headset heeft een handig knopje waarmee je niet alleen je eigen mic mute maar ook gelijk alle voice coms uitschakelt. :) Doe ik niet altijd hoor, soms kom je bij normale gasten in een team. In BO was de competetive playlist echt top, daar heb ik veel lol met random dudes gehad die allemaal wilden winnen. In een normaal potje hoor je vaker rapmuziek en geschreeuw over onzin dan tactische opmerkingen. :P

• delaitinho
Moab nummero 9 of 10.. hou het niet meer zo goed bij..;)
Beetje jammer dat ik doodging bij 39-1.. daarna de laatste nog wel ff gekilled gelukkig! :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8CIstRUOuYI&list=UUCMYuQzblOlx5NerwnCDRDg&index=1&feature=plcp]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

obsidian schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:42:
[...]

Dat hoor ik vaak, maar ik heb er geen last van eerlijk gezegd :) Ik denk dat mijn verbinding erg goed is wat dat betreft, en dat ik daarom ook bijna altijd host ben :)

[...]

Heel jammer is dat ja :( Maar helaas is er niks tegen te doen.

Aan de andere kant, die VAC zuigt zo hard, en ze doen zo weinig tegen hackers (reporten heeft imho echt 0,0 zin) dat ik denk toch de voorkeur zou geven aan dit soort praktijken, dan op elke GW server last te moeten hebben van hackers.
Vind MA handig alleen al om te zien wie de host is.
Dit weekend een cheatende clan tegen gekomen, deden ook geen moeite om het te ontkennen, dus maar een paar spelers gereport, filmpje als bewijs opgeslagen en helaas ook eerste keer dat ik een MOAB meemaakte in TDM.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• joskuiper
  • Laatst online: 23-01 11:17

joskuiper

PapaCooper

delaitinho schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:19:
Moab nummero 9 of 10.. hou het niet meer zo goed bij..;)
Beetje jammer dat ik doodging bij 39-1.. daarna de laatste nog wel ff gekilled gelukkig! :9

[video]
Weet je wat ze "bij ons op de PC" dan zeggen?
Akimbo fag!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Topicstarter
Maar tot wanneer gaat die double xp nou door , want ik hoor dat het is verlengd...alleen tot wanneer?

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 16:13

Flipmo

OMG !!

joskuiper schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Weet je wat ze "bij ons op de PC" dan zeggen?
Akimbo fag!
"Bij jullie op de pc" hebben ze toch ook gewoon de infected playlist?!?
Knife VS FMG9'S..

word lastig om dan NIET met de akimbo's te schieten :P

• delaitinho
Flipmo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Knife VS FMG9'S..

Inderdaad.. :?

• StevenzeN
Infected MOAB's horen ook gewoon niet te tellen trouwens :P

• delaitinho
StevenzeN schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:19:
Infected MOAB's horen ook gewoon niet te tellen trouwens :P
Daar zit wel wat in. In domination wel meer voldoening met een MOAB. Maar daar speel ik laatste tijd bijna alleen met AUAV/SB/EMP. Puur om ze het leven zuur te maken. Laatste tijd standaard 2 EMP per potje en soms 3.

• qrious
hebben wij ranked infected op de pc? dat dat die mode in een dlc zat??

• joskuiper
  • Laatst online: 23-01 11:17

joskuiper

PapaCooper

Flipmo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Knife VS FMG9'S..

Die hebben wij niet, dus graag onderbouwd commentaar, of geen commentaar.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• StevenzeN
jorg5 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:32:
hebben wij ranked infected op de pc? dat dat die mode in een dlc zat??
Nee, alleen via die dedicated unranked infected.

• qrious
ahh dus delaithino praat BS ;) srry delai ;) was ff in de war en unranked moabs tellen al helemaal niet :P

• EKR88
  • Laatst online: 29-12-2025
jorg5 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:46:
ahh dus delaithino praat BS ;) srry delai ;) was ff in de war en unranked moabs tellen al helemaal niet :P
Hoe moeten wij als PS3 spelers nu weten welke playlists er bij "jullie pc-gamers" allemaal ontbreken? Ik heb wel iets beters te doen dan daarvan een lijstje bij te houden 8)7.

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:14:
[...]

Op de 1 of andere manier kom ik alleen volle parties tegen in domination. Dan is 2 man net te weinig. 3 of 4 vind ik top. Net genoeg om niet totaal gedomineerd te worden net te weinig om met te veel gemak te winnen. Een party van zes is easymode.
Ondanks dat we wel elkaars vrienden zijn :+ moeten we dan ook maar eens samen eens spelen. koop ik weer een headset, dan kun jij me helpen met winnen O-) :9

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

YouTube: Call of Duty Elite 2.0 | CANCEL YOUR ELITE RENEWALS NOW!

ik hoop echt dat blops 2 zonder die cod "elite" opplichting is...

[ Voor 22% gewijzigd door 10K op 26-03-2012 19:00 ]

"Above And Beyond The Call"

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:00
Elite is bagger, what else is new.
Die hele video slaat nergens op, de boodschap is dat ze vinden dat activision eerst moet zeggen wat er in de dlc komt voordat elite er komt in November, en dat je daarom nu alvast je auto-renewal uit moet zetten.
Dat je daar een video van 9 minuten voor nodig hebt is apart.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ThE_OwNeR schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:58:
[...]

Sowieso al faal als je dat als clan al meteen als goed genoeg ziet ;) :o

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Robert Bowling op twitter:
Today, I resign from my position as Creative Strategist of Call of Duty, as a lead of Infinity Ward, and as an employee of Activision.

• Gtoniser
Activision heeft het ook bevestigd (bron).
Benieuwd wat hier de reden voor is

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iemand gaat me reporten :) Echt tranen in mijn ogen...
Ik wil iedereen bedanken die dit mogelijk gemaakt heeft.

Oh hierboven het bewijs van het 'hacken'. (zoals beloofd)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Gundogan

Gundogan

Gtoniser schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:32:
Activision heeft het ook bevestigd (bron).
Benieuwd wat hier de reden voor is
Ik zou er ook mee kappen na de shitstorm die ie kreeg na MW2 en 3. En dat terwijl ie eigenlijk alleen de messenger is (met 'misleidende' info dat dan weer wel). :p

De opvolger hebben we al:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YGXmPCXO9xY&feature=g-u-u&context=G22946d0FUAAAAAAAAAA]

:D

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 27-03-2012 00:42 ]

• Gtoniser
Gundogan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Ik zou er ook mee kappen na de shitstorm die ie kreeg na MW2 en 3. En dat terwijl ie eigenlijk alleen de messenger is (met 'misleidende' info dat dan weer wel). :p
volgens mij boeit hem dat niet zoveel. vast weer een of ander iets wat er verzonnen is waar wij als spelers niet blij mee gaan zijn.

Verwijderd

DrakeNL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:02:
[...]

Ondanks dat we wel elkaars vrienden zijn :+ moeten we dan ook maar eens samen eens spelen. koop ik weer een headset, dan kun jij me helpen met winnen O-) :9
Goed idee! Ik ga enorm party invites sturen de volgende keer dat ik je online zie (en de vrouw niet in de woonkamer rondhangt de voice te kijken :P).

Edit: zo net na het werken even 3 potten FFA gedaan. Eerste pot een lelijke 30-13. Dat kwam omdat ik toen ik er in kwam een score zag van 750 van de nr 1. Dat werd rushen (en ook gelijk de weekly challenge van de nr 1 10x in 1 pot neerknallen gehaald). Lekker ingehaald met een portable radar in het hok bij Hardhat met mijn UMP zonder ook maar 1 attachment. :P Daarna de Village spawn opwacht truk met de Scar + stability (30-4) en de Dome ik pak je in het gebouw met portable radar + MP7 en haal een MOAB truk. Een betere opbouwende lijn en moment om er mee te kappen krijg je niet. :P

Edit2: oh en lol. Mijn Xbox begint vreselijk te piepen, 3 nieuwe berichten. Het bericht met de minste scheldwoorden: 'tryhard sweaty turtle beach scrub try to play without dropshot noob camper'. In XBL taal leest dit: 'gg dude'.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 02:05 ]

Verwijderd

Oplichting? Korting op DLC bedoel je.

Als je het niet tof vindt koop je het niet lijkt me. Voor deze aankoopbeslissing in het leven heb ik geen Youtube filmpje met ondoordachte dom commentaar nodig.

• qrious
robert bowling is weg bij IW ben nu wel benieuwd wie ervoor inde plaats gaat komen, (hopelijk iemand die ook eens aan de pc denk)

• EKR88
  • Laatst online: 29-12-2025
jorg5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:12:
robert bowling is weg bij IW ben nu wel benieuwd wie ervoor inde plaats gaat komen, (hopelijk iemand die ook eens aan de pc denk)
ik denk dat robert bowling daar erg weinig over te zeggen heeft gehad. dat wordt wel beslist door de mensen die over het budget gaan :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• qrious
denk dus wel dat bowling daar wat over te zeggen heeft gehad, iig invloed heeft gehad. als stategist advisier je een bepaalde richting op te gaan, en waar in te investeren, deels op feedback van de comunity, welke 'richting' er op gegaan wordt wordt niet alleen door t management bepaad. misschien dat Bowling niet direct een 'stem' kon uitbrengen, maar denk dat hij wel invloed had en adviseerde

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Zat gisteren in een rare TDM map (Dome), als iemand een flashbang gooide spanwde iedereen weer op een bepaalde plek of je ging dood en spawnde daarna op een plek met de vijand in je rug. Potje was ook in een minuut afgelopen, ik joinde deze gewoon via de lobby (dus geen invite naar een rare server) en leaven had ik misschien wel gekund, maar had meer iets van wtf.
Moet hem nog wel als recording staan, maar geen idee of je die van de pc kan uppen naar YT zonder PVR.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 49 ... 76 Laatste