....Dennis wat is er gebeurd met je rondren gameplay?

?
Ben het trouwens zeker wel met Hyper eens , campers daar word je af en toe gewoon gruwelijk gek van.
Vooral als je tegen ze speelt in Domination , en je heb A en B en ze blijven op eigen spawn campen en doen geen enkele moeite om terug in de game te komen.
Dan kan je zeggen , je wint de game...klopt helemaal gelijk.....maar ik wil ook wel wat kills maken en actie hebben in een game..en niet dat ik om elke hoekje moet gaan kijken of er iemand zit , elk bosje moet controleren....als ik dat wil doen ga ik wel bf3 spelen

..
En dan nog iets...ik snap niet dat mensen die MP-7 een lekker wapen vinden....wat een boutwapen is dat zeg
Doe mij maar gewoon de P90... of de M60

.. die heb ik vorige week nog op Goud gehaald
@Delai.. reactie op die Moab op arkaden paar pagina's terug... ik heb jou echt daar 10 tot 15 keer gekillfeed

.
Ik had die avond ook nog een heerlijke pot herinner ik me , in men eentje tegen 17 infected voor zo'n 30 seconden

. en het overleven:P
Dat vind ik fijner als een moab haha^^ , hoewel het tegenwoordig wel een stuk moeilijker is in infected....
Maar weet je wat ik wel een zou willen zien.
een moab in S&D
Die nieuwe modi nog niet gespeeld , hoop wel dat er een variant op Stick and stones komt
@tjeerdQ paar posts hierboven.
Waarom je daar niet trots op zou mogen zijn

, kom op zeg.. serieus?
Je heb in het hele potje mischien een decimeter bewogen

, dit is als een watje spelen...bang om je benen te gebruiken in dit spel..
Oplossing tegen campers...een Vampier modus

....je moet in beweging zijn anders gaat er langzaam leven van je balkje af

.. wat een perfecte modus zou dat zijn..
@Noax...Ik zou dan Black ops spelen als ik jou was , die maps zijn over het algemeen iets groter dan de MW serie...
Sorry voor de lange post..maar ik moest een stuk of 15 ongelezen pagina's doorlezen

dus had wat reacties
[
Voor 93% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2012 00:33
]