Verwijderd

Campwerk, lul toch niet. Meer rondrennen dan hij deed, tussen twee vlaggen, was hersenloos geweest. Veel meer objective gericht kun je op Hardhat niet spelen. Ik zie graag je snelle MOABs tegen profis.

Elke tegenstander ziet er slecht uit in filmpjes dat iemand een MOAB haalt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 02:45 ]

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:43:
Campwerk, lul toch niet. Meer rondrennen dan hij deed, tussen twee vlaggen, was hersenloos geweest. Veel meer objective gericht kun je op Hardhat niet spelen. Ik zie graag je snelle MOABs tegen profis.

Elke tegenstander ziet er slecht uit in filmpjes dat iemand een MOAB haalt.
Rondrennen ? lul toch niet. Hij staat alleen maar bij die pipe rond te hangen, verder komt hij niet. En de tegenstanders waren nubs eerste klas :X

Maar goed dat ik niet meespeelde, kon hij fluiten naar z'n moab.

Verwijderd

Hij loopt rond bij de pijp en bij de berg naar A toe en knalt af en toe wat lui van B af. Zijn team heeft twee vlaggen. De tegenstander kan niet in de buurt van A en B komen. Hun kortste route, en dus de route die de meesten nemen, is via de tunnel. Wat moet hij precies anders doen volgens jou?

Ik zie Stevenzz 2 keer meer dan 2 seconden stil staan. Eerste op de pijp toen je twee stipjes er door zag komen. De 2e was volledig in het open toen hij wachtte totdat iemand een hoek om kwam bij A. Verder was het constante beweging.

Verder heb ik er alle vertrouwen in dat je een enorme pro bent die voortdurend buzzkills maakt terwijl je enorm hard door het level heen waltzt terwijl je normale strategie volledig loslaat. Echte pro's denken immers niet na over waar ze staan en wat ze doen. .

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 03:12 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01 08:02
Wat dan wel weer leuk is, is iedereen die gelijk zegt: GG cheater... Report dit, report dat...

Iedergeval, goed gedaan! _/-\o_

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:07:
[...]

Beetje veel campwerk, en tegenstanders van niveau "0,0".

Zo krijg ik bij elke game wel een moab :)
Campen valt wel mee, de spawns zitten achter dat gebouw en hij is meerdere uitwegen aan het controleren. Wel tegenstanders van niveau 0.0, die heb ik zelden tegen me moet ik zeggen.

Stevenzen lijkt wel erg weinig hits nodig te hebben om iemand te killen. Ik moet soms een halve clip op iemand schieten voor die dood is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 10:48 ]

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Als iemand me op steam wilt toevoegen, doe maar!!!

Ik zoek iemand voor

-Survival mode (spec ops)
requirements: Je bent al eens wave 25+ geraakt

-Multiplayer

Voeg me maar toe op steam: witeken

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

witeken schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:31:
Als iemand me op steam wilt toevoegen, doe maar!!!

Ik zoek iemand voor

-Survival mode (spec ops)
requirements: Je bent al eens wave 25+ geraakt

-Multiplayer

Voeg me maar toe op steam: witeken
Pff, pas 2 dagen MW3 en nu al eisen stellen? Join de Got-MW3 steam groep maar als je met tweakers wil spelen... :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Frentik schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Pff, pas 2 dagen MW3 en nu al eisen stellen? Join de Got-MW3 steam groep maar als je met tweakers wil spelen... :+
Mijn broer heeft al sinds de release Mw3. Ik speelde bijna elke week wel eens :P. Zelfde met Mw2. Zelfde met Resistance 2 xp.

En ik denk dat m'n eis niet overdreven is, want ik wil met iemand spelen die een aavulling is. Ik heb daarnet nog in Resistance wave 34 uit het vuistje gehaald.

Hoe join ik die GoT-Mw3 steam groep?

edit: gevonden in first post

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 22-01 16:10
@ Delai, die kerol is echt een gitje man wtf.. wat een gay stem haha! Zeg tie ''Als ik die geraakt had kreeg ik een koekje van mezelf'' dafuq? xD

Verwijderd

Goedeavond,

Ik heb deze post ook al in een andere sectie gepost, maar ik dacht jullie me misschien ook verder kunnen helpen!

Ik heb sinds kort een nieuwe modem van UPC (Cisco EPC3212). Sinds ik deze modem heb, heb ik problemen met het hosten en joinen van games op mijn Ps3 ( Mw3 ). Voorheen heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Ik heb met mijn router er tussen een nat type 2. Ik heb een DMZ gemaakt, mijn porten geforward, en UPNP ingeschakeld, maar geen van deze opties had een positief effect. Ik heb daarom geprobeerd om mijn Ps3 rechtstreeks aan mijn modem te koppelen om zo te kijken of ik met een nat type 1 wel kon hosten en joinen, maar wederom geen positief effect. Als laatste optie heb ik de Ps3 van mijn neefje gepakt en deze rechtstreeks aan mijn modem gekoppeld, maar alsnog konden de meeste mensen mij niet joinen en omgekeerd ondanks nat type 1.

Het ligt volgens mij dus aan mijn modem, maar de klantenservice van UPC kon mij hiermee niet verder helpen omdat zij internet leveren en dat was wel in orde. Heeft 1 van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Haha, voor wie denk dat je in Mw3 niets kunt kapotmaken: in de campaign, redelijk in het begin, moet je op een geven moment een soort grote RCXD besturen. Waarmee je de weg moet vrijmaken enz. Daarin kom je, ook redelijk in het begin van die missie, een paar versterkt betonnen muurtjes/paaltjes tegen. Als je met je gewone munitie erop schiet gaat het beton eraf, en blijft er alleen nog het "versterkte deel" (de ijzeren baren) over. Je kan wel niet heel het muurtje doen.

Een goed begin, toch :D?

Tweakblog van de maand

Verwijderd

Ik vind het juist prettig dat niets kapot kan. Kan ik schuilen voor protubers. :P

@ipzor heeft die modem een ingebouwde firewall die moeilijk loopt te doen? Ik vind het wel vreemd dat je nat type verspringt maar dat anderen je niet kunnen joinen bij rechtstreeks op de modem aansluiten. Van daar de vraag.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 01:50 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Twylight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:47:
Iemand die wat "general tips" voor mij heeft? :P

Ik ben nu een paar dagen aan het spelen, maar ik blijf gewoon een enorme noob :P sta vrijwel elke game laatste en ga zó vaak dood :')

Vooral als het 1 vs 1 is (tegenstander ziet mij, ik hem) verlies ik gewoon bijna altijd omdat ik niet snel genoeg ben. Ook heb ik vaak het gevoel dat tegenstanders mij 1 shotten terwijl ik een half magazijn nodig heb.

Ligt er misschien ook aan dat ik vooral PC gaming gewend ben, en ik het speel op de 360 maar toch.

Ik speel met de SCAR en ben nu level 33

;(
FragFX?

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Laatste dagen toch wel erg vermaakt met de nieuwe game-modi.

@hyper: alleen maar infected? Ik weet niet hoor maar speel al jaren COD op ps3 met verschillende gametypes en dan heb je idd af en toe een potje dat er paar campers zitten. Je kunt daar moeilijk over doen of ze gewoon overhoop knallen. Misschien moet je af en toe eens tot 10 tellen en gewoon geduldiger spelen.. Zonder voorspelbaar naar dezelfde camper toe te hollen;) Tuurlijk kan het irritant zijn maar het is lang niet zo erg als dat jij het doet voorkomen.

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-01 12:41

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mijn eerste 3x6 potje won ik terwijl de nummer 2 nog maar 8 kills had ofzo, ging echt super snel door die wapens heen :P

Maar idd leuke game modes.

[ Voor 11% gewijzigd door MonkeySleeve op 01-04-2012 14:14 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Verwijderd

@ exactor it: Ik heb geen idee of er in mijn modem een ingebouwde firewall zit.. Waar kan ik dat zien? Ja ik vind het zelf ook raar.. Heb voor mijn gevoel alles geprobeerd, maar opties zijn altijd welkom!!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 15:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:10:
@ exactor it: Ik heb geen idee of er in mijn modem een ingebouwde firewall zit.. Waar kan ik dat zien? Ja ik vind het zelf ook raar.. Heb voor mijn gevoel alles geprobeerd, maar opties zijn altijd welkom!!
Heb je je PS3 al een statisch IP adres gegeven? Zo niet, wel doen. :) Als ik dit probleem zou hebben zou ik eerst gaan kijken of het lukt om de boel te regelen zonder router er tussen (dus ps3 aan de modem) zodat je zeker weet dat je modem en verbinding het uberhaupt toelaten en dan aan de slag gaan om het ook werkend te krijgen met router er tussen. Als het niet zou werken met statisch IP van PS3 rechtstreeks aan de modem zou ik toch herrie gaan schoppen bij UPC / Ziggo. Ze kunnen lullen wat ze willen maar wie heeft jou die modem gegeven om gebruik te maken van hun diensten? :P

Je kan zien of er een firewall in zit via google of de handleiding. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 16:58 ]

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-01 17:53
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:59:
Goedeavond,

Ik heb deze post ook al in een andere sectie gepost, maar ik dacht jullie me misschien ook verder kunnen helpen!

Ik heb sinds kort een nieuwe modem van UPC (Cisco EPC3212). Sinds ik deze modem heb, heb ik problemen met het hosten en joinen van games op mijn Ps3 ( Mw3 ). Voorheen heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Ik heb met mijn router er tussen een nat type 2. Ik heb een DMZ gemaakt, mijn porten geforward, en UPNP ingeschakeld, maar geen van deze opties had een positief effect. Ik heb daarom geprobeerd om mijn Ps3 rechtstreeks aan mijn modem te koppelen om zo te kijken of ik met een nat type 1 wel kon hosten en joinen, maar wederom geen positief effect. Als laatste optie heb ik de Ps3 van mijn neefje gepakt en deze rechtstreeks aan mijn modem gekoppeld, maar alsnog konden de meeste mensen mij niet joinen en omgekeerd ondanks nat type 1.

Het ligt volgens mij dus aan mijn modem, maar de klantenservice van UPC kon mij hiermee niet verder helpen omdat zij internet leveren en dat was wel in orde. Heeft 1 van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!!
Wat voor router heb je achter de Cisco hangen. Ik heb ook dezelfde Cisco van UPC en nergens problemen mee. NAT gewoon open en kan gewoon hosten.

Verwijderd

Ja, ik heb UPNP, en DMZ+portforwarden geprobeerdn, maar helaas!

Ik heb er op dit moment een linksys WRT54G2 tussen zitten, maar zelfs als ik hem rechtstreeks met mijn modem verbind ( nat type1 ) heb ik problemen..

Kan het ook met mijn pc/macbook te maken hebben?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo vandaag weer een paar lekkere C4 kills gemaakt.
Sommigen schijnen niet te weten wat ze moeten doen want ze gaan er soms bovenop staan... :+

Ff een filmpje van geknutseld.
[YouTube: http://youtu.be/nKtdxalQ61c]

uploaden klaar @ 0:37

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 02-04-2012 00:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Hey ik ben gisteren even met een nieuwe concept gekomen. En het verwerkt tot een video. Laat me even weten of het een leuk idee is, dan zal ik proberen de volgende keer ietwat meer en mooier te bewerken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=REVBJHZSe9s]

• R0y.
  • Laatst online: 24-01 08:02
Sc0rPi0N schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:23:
Zo vandaag weer een paar lekkere C4 kills gemaakt.
Sommigen schijnen niet te weten wat ze moeten doen want ze gaan er soms bovenop staan... :+

Ff een filmpje van geknutseld.
[video]

uploaden klaar @ 0:37
haha leuk filmpje! :*)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:56

Vrijdag

De Zwarte

delaitinho schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:30:
Laatste dagen toch wel erg vermaakt met de nieuwe game-modi.

[video]

@hyper: alleen maar infected? Ik weet niet hoor maar speel al jaren COD op ps3 met verschillende gametypes en dan heb je idd af en toe een potje dat er paar campers zitten. Je kunt daar moeilijk over doen of ze gewoon overhoop knallen. Misschien moet je af en toe eens tot 10 tellen en gewoon geduldiger spelen.. Zonder voorspelbaar naar dezelfde camper toe te hollen;) Tuurlijk kan het irritant zijn maar het is lang niet zo erg als dat jij het doet voorkomen.
Ik vind de nieuwe modes echt leuk! Hilarisch om met AoN en OiC met z'n allen elkaar proberen te knifen :P De nieuwe modes zijn trouwens ook erg geschikt om lekker je perks en wapens te levelen, dat gaat echt erg snel :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:59:
Goedeavond,

Alvast bedankt!!
Met mijn oude modem (een lelijke grijze Zyxel van Telfort) had ik hetzelfde probleem. Mijn NAT bleef maar op moderate staan, waardoor ik eigenlijk nooit in een party kon spelen (Xbox). Nu heb ik een nieuw modem van Telfort gekregen, een mooie witte Zyxel, en daarmee werkt het wel. Ik weet niet of je ook een andere modem kan/mag gebruiken, maar misschien is het een optie?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Ik heb hiervoor nooit problemen gehad met UPC modems. Het is begonnen toen ik een modem/router in één kreeg. Deze heb ik toen weer ingeruild voor een standaard modem, maar ook dicht moet niet baten.. Ik heb nog gevraagd of ik mijn oude modem terug kon krijgen (Merk/type), maar dat was niet mogelijk! Ik heb nu dus geen idee wat ik nog meer kan doen..

Verwijderd

Eindelijk weer een clip van mij.

:)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wat is precies je gedachte achter die Jammer?

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:18:
Wat is precies je gedachte achter die Jammer?
De radar jammen.

Wat jammed die eigenlijk allemaal precies?

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:21:
[...]

De radar jammen.

Wat jammed die eigenlijk allemaal precies?
Die jammer jammed alleen de rader binnen die cirkel die op je kaartje wordt weergeven. Dus als iemand daarbuiten staat heeft het dus geen zin. Daarom vind het dus beetje nutteloos :P

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
ThE_OwNeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:24:
[...]

Die jammer jammed alleen de rader binnen die cirkel die op je kaartje wordt weergeven. Dus als iemand daarbuiten staat heeft het dus geen zin. Daarom vind het dus beetje nutteloos :P
Dit, en als ik zie dat ik gejammed wordt, weet ik direct dat er weer een campende mongool ergens in een hoekje zit. Echt jezus Dennis, pak je mw3 schijfje, flikker hem in de grijze(desnoods groene) container, want dit kan echt niet hoor.

Wat is je beste streak, 4?

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 13:22
Speciaal voor alle anti-campers :D _/-\o_ Mijn 20-1 (helaas 1x killed >:) )

Dit is niet om te trollen of discussie over campen te starten. Dit heb ik alleen gedaan omdat het te makkelijk is om te campen in MW3. En nee, normaal loop ik rond in het gebied rond de bom als ik moet verdedigen.

• StevenzeN
Tjeerdtq schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:38:
Speciaal voor alle anti-campers :D _/-\o_ Mijn 20-1 (helaas 1x killed >:) )

Dit is niet om te trollen of discussie over campen te starten. Dit heb ik alleen gedaan omdat het te makkelijk is om te campen in MW3. En nee, normaal loop ik rond in het gebied rond de bom als ik moet verdedigen.

[video]
MOVE ALONG PEOPLE, NOTHING TO SEE HERE!

Wederom niks om trots op te zijn.

Verwijderd

Mijn beste killstreak is 19 in mw3.
Ik ga nu proberen een nuke te halen.

• StevenzeN
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:45:
Mijn beste killstreak is 19 in mw3.
Ik ga nu proberen een nuke te halen.
Als een potje drie uur zou duren had je een kans met jouw tempo.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Twylight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:47:
Iemand die wat "general tips" voor mij heeft? :P

Ik ben nu een paar dagen aan het spelen, maar ik blijf gewoon een enorme noob :P sta vrijwel elke game laatste en ga zó vaak dood :')

Vooral als het 1 vs 1 is (tegenstander ziet mij, ik hem) verlies ik gewoon bijna altijd omdat ik niet snel genoeg ben. Ook heb ik vaak het gevoel dat tegenstanders mij 1 shotten terwijl ik een half magazijn nodig heb.

Ligt er misschien ook aan dat ik vooral PC gaming gewend ben, en ik het speel op de 360 maar toch.

Ik speel met de SCAR en ben nu level 33

;(
Ik heb fps op de Xbox geleerd door tegen oud collega's Halo 3 op een lan te spelen. In het begin raakte ik nog geen olifant die op mijn tenen stond maar gaandeweg gaat het steeds beter. In MW, BF, GoW etc. sta ik toch geregeld hoog op de scoreboards. Niet dat ik super goed ben, soms gaat het voor geen meter, maar het heeft gewoon wat tijd nodig. Het is vooral een kwestie van wennen. Probeer anders gewoon de Spec Ops survival missies solo te doen. Dan kan je eenvoudiger wennen aan de controls, plus dat je ook nog eens de mappen kan leren kennen.

• Tjeerdtq
StevenzeN schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:41:
[...]

MOVE ALONG PEOPLE, NOTHING TO SEE HERE!

Wederom niks om trots op te zijn.
Waarom mag ik hier niet trots op zijn en iemand die een MAOB haalt domination, en alle vlaggen overslaat wel?

Maar als je goed kijkt zie je soms de zelfde speler meteen na respawn langs het zelfde punt rennen. Persoonlijk kijk ik de killcam zodat ik weet dat ik via een andere kant probeer.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Van de frontpage: nieuws: Tweaker bouwt tool om Modern Warfare 3-cheaters aan te geven Eindelijk een manier om cheaters eenvoudig onder aandacht te brengen van IW, nooit geweten trouwens dat daar een twitteraccount voor was ;)

• StevenzeN
Frentik schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:39:
Van de frontpage: nieuws: Tweaker bouwt tool om Modern Warfare 3-cheaters aan te geven Eindelijk een manier om cheaters eenvoudig onder aandacht te brengen van IW, nooit geweten trouwens dat daar een twitteraccount voor was ;)
Leuk idee, maar IW gaat daar waarschijnlijk toch geen moer mee doen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tjeerdtq schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
[...]

Waarom mag ik hier niet trots op zijn en iemand die een MAOB haalt domination, en alle vlaggen overslaat wel?

Maar als je goed kijkt zie je soms de zelfde speler meteen na respawn langs het zelfde punt rennen. Persoonlijk kijk ik de killcam zodat ik weet dat ik via een andere kant probeer.
Laat die gasten lekker kletsen man, speel gewoon lekker zoals jij wil en trek je niets aan van die huilende mensen die het alleen skill vinden als je als een kip zonder kop door het level rent en alleen met werpmessen een moab haalt :O

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Iemand dit al gelezen? Er komen best goeie veranderingen. Volgens die geruchten gaan er geen deathstreaks zijn en geen nube tubes meer!!!!
Ik ga black ops 2 overslaan maar als die veranderingen worden overgenomren in CoD 10 :)...

edit: en ook een leuke is dat je start bij 50 levels. Elke 2 prestiges komen er 5 bij. Tegen prestige 15 zijn er 90 levels :P.

[ Voor 12% gewijzigd door witeken op 02-04-2012 17:41 ]

Tweakblog van de maand

Verwijderd

Snap niet dat mensen überhaupt fun hebben als ze alleen maar in een hoekje zitten te wachten totdat iemand langs loopt en hem dan in de rug neer te schieten. Ik schiet tegenwoordig maar een RPG of tube op zulke vieze gasten.

Een punt controleren (verdedigen) vind ik wat anders, zeker wanneer je dan tussen meerdere routes heen en weer loopt en daar alles pakt. Ik had zojuist nog een 37-0 flawless game op carbon met wat maten, twee keer reaper en AC-130 maar door blind eye niet veel mensen kunnen raken. Wel een 23 killstreak met mijn gun (naja mijn gun, drie keer een nieuwe ACR opgeraapt aangezien scavenger nog niet beschikbaar is als perk :P) Bijna de MOAB dus, maar helaas (voor de derde keer deze week) een 20+ killstreak die verpest wordt door end game :P

Verwijderd

End game is overpowered! :P

Heb net ff zitten kloten in de nieuwe ffa gamemodes. Wel lachen dat ze de BO grappige games terug hebben gebracht. Enige minpunt vind ik OIC. Altijd wat saai omdat iedereen rustig speelt voor de Survivor bonus. Mijn favoriet is All or nothing (oid) die waar je begint zonder ammo met een pistol met tac ms en je specialist opbouwt. Jullie?

• Gtoniser
  • Laatst online: 22:27
Mijn favo is OIC, lekker specialist proberen te halen :D
All or nothing kom ik vaak niet verder dan 2 of 3 kills omdat het meestal een gevecht met z'n allen op 1 plek wordt en je dus nooit lang overleefd

Verwijderd

In welke CoD heb je de meeste ruimte om je heen? (dus zonder teveel gebouwen).
Volgens mij word ik gek/gedesorienteerd van zoveel beton om me heen.

EDIT:

Bedankt voor de tip, Just_jan!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 10:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:46:
[...]

Als een potje drie uur zou duren had je een kans met jouw tempo.
:D....Dennis wat is er gebeurd met je rondren gameplay? :( ?

Ben het trouwens zeker wel met Hyper eens , campers daar word je af en toe gewoon gruwelijk gek van.
Vooral als je tegen ze speelt in Domination , en je heb A en B en ze blijven op eigen spawn campen en doen geen enkele moeite om terug in de game te komen.
Dan kan je zeggen , je wint de game...klopt helemaal gelijk.....maar ik wil ook wel wat kills maken en actie hebben in een game..en niet dat ik om elke hoekje moet gaan kijken of er iemand zit , elk bosje moet controleren....als ik dat wil doen ga ik wel bf3 spelen :P ..

En dan nog iets...ik snap niet dat mensen die MP-7 een lekker wapen vinden....wat een boutwapen is dat zeg :(
Doe mij maar gewoon de P90... of de M60 O+ .. die heb ik vorige week nog op Goud gehaald 8)

@Delai.. reactie op die Moab op arkaden paar pagina's terug... ik heb jou echt daar 10 tot 15 keer gekillfeed :P .
Ik had die avond ook nog een heerlijke pot herinner ik me , in men eentje tegen 17 infected voor zo'n 30 seconden :D . en het overleven:P
Dat vind ik fijner als een moab haha^^ , hoewel het tegenwoordig wel een stuk moeilijker is in infected....
Maar weet je wat ik wel een zou willen zien.
een moab in S&D :9~

Die nieuwe modi nog niet gespeeld , hoop wel dat er een variant op Stick and stones komt 8)

@tjeerdQ paar posts hierboven.
Waarom je daar niet trots op zou mogen zijn :D , kom op zeg.. serieus?
Je heb in het hele potje mischien een decimeter bewogen :? , dit is als een watje spelen...bang om je benen te gebruiken in dit spel..

Oplossing tegen campers...een Vampier modus :P ....je moet in beweging zijn anders gaat er langzaam leven van je balkje af :D .. wat een perfecte modus zou dat zijn..

@Noax...Ik zou dan Black ops spelen als ik jou was , die maps zijn over het algemeen iets groter dan de MW serie...

Sorry voor de lange post..maar ik moest een stuk of 15 ongelezen pagina's doorlezen :P dus had wat reacties :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 00:33 ]

Verwijderd

Hier een heerlijk minuutje CoD :

• bram1984
Zo jammer dat je niet op de PS3 speelt. Gisteren ook wat gasten op Bakaara anaal genomen die alleen maar in die huisjes zaten te campen.
Tjeerdtq schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
[...]

Ben je hier serieus trots op? Dit is dennis in het kwadraat. Je zit letterlijk 5 en een halve minuut op dezelfde plek.

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 03-04-2012 09:34 ]

• EKR88
  • Laatst online: 29-12-2025
bram1984 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:31:
[...]

Ben je hier serieus trots op? Dit is dennis in het kwadraat. Je zit letterlijk 5 en een halve minuut op dezelfde plek.
(heb het filmpje niet gezien, heb betere dingen te doen). Dat zegt natuurlijk ook wel iets over zijn tegenstanders. Als ik tegen hem zou spelen en ik weet dat hij langer dan een minuut ergens zit te campen, dan is het aan! Ik schiet hem dan echt wel een rpg tegen zn lelijke campersmoel ;)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:05
StevenzeN schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:28:
[...]

Dit, en als ik zie dat ik gejammed wordt, weet ik direct dat er weer een campende mongool ergens in een hoekje zit. Echt jezus Dennis, pak je mw3 schijfje, flikker hem in de grijze(desnoods groene) container, want dit kan echt niet hoor.

Wat is je beste streak, 4?
Jij kan er aardig ook wat van hoor. Weliswaar minder dan Dennis, maar toch. ;)

• Tjeerdtq
Ik heb wel wat los gemaakt met dat filmpje zo te lezen :*)

Zoals ik ook er bij had gezet ik dat niet mijn normale speelstijl. Dit is meer zaterdag ochtend, eerste bak koffie en waardeloze tegenstanders modus. Ik blijf wel rond de bom hangen als ik moet verdedigen. Bijvoorbeeld Arkaden dat open plein en naar achter tot het eerste deel van de trap.

En zoals hier boven ook staat, met een sniper rifle, grenade of RPG (of helemaal achter langs in het level) was ik er al lang geweest. :*

[ Voor 191% gewijzigd door Tjeerdtq op 03-04-2012 10:19 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ari Gold schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:04:
Jij kan er aardig ook wat van hoor. Weliswaar minder dan Dennis, maar toch. ;)
Zucht, jij snapt het verschil dus echt niet tussen een gebied controleren in DOM (=stevenzen) of bang in een hoekje zitten in TDM (=dennis).

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:05
Frentik schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:18:
[...]
Zucht, jij snapt het verschil dus echt niet tussen een gebied controleren in DOM (=stevenzen) of bang in een hoekje zitten in TDM (=dennis).
:')

Kijk, wat Dennis doet is gewoon zwaar campen. Maar ik heb genoeg filmpjes van Steven gezien en dan zegt hij wel dat Dennis campt maar daar is hij zelf ook goed thuis is. Ik weet niet of je de rest van zn MOAB filmpjes hebt gezien? Dat is niet gebied controleren. ;)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ari Gold schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:25:
Kijk, wat Dennis doet is gewoon zwaar campen. Maar ik heb genoeg filmpjes van Steven gezien en dan zegt hij wel dat Dennis campt maar daar is hij zelf ook goed thuis is. Ik weet niet of je de rest van zn MOAB filmpjes hebt gezien? Dat is niet gebied controleren. ;)
De meeste Een aantal MOABS heeft hij gehaald waar ik bij was en we spelen regelmatig samen, dus ik weet echt wel hoe hij speelt... En dat is dus ook vaak de reden dat hij/ik en anderen regelmatig een MOAB halen, omdat je in een party speelt die uit een mix van aanvallend en verdedigend ingestelde spelers bestaat waardoor we 7/10 mappen makkelijk winnen, 2/10 een beetje moeite moeten doen en 1/10 echt aan de bak moeten. En om de tijd nuttig door te brengen in die 7 makkelijke mappen kan je net zo goed proberen een MOAB te halen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Frentik op 03-04-2012 10:44 ]

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-12-2025

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

leuk filmpje waren ze daarboven een theekransje aan het houden, want ze kwamen wel als vliegen op de honing af!
heel leuk om te zien. 8)7

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01 09:00

Knetterhard

Dedicated

Bwagh, wat heb ik een hekel aan campers zeg. Dit spel is echt niet weg gelegd voor mij. Heb onderhand al 3x mijn controllertje weg gegooid =D

• StevenzeN
Frentik schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:33:
[...]
De meeste Een aantal MOABS heeft hij gehaald waar ik bij was en we spelen regelmatig samen, dus ik weet echt wel hoe hij speelt... En dat is dus ook vaak de reden dat hij/ik en anderen regelmatig een MOAB halen, omdat je in een party speelt die uit een mix van aanvallend en verdedigend ingestelde spelers bestaat waardoor we 7/10 mappen makkelijk winnen, 2/10 een beetje moeite moeten doen en 1/10 echt aan de bak moeten. En om de tijd nuttig door te brengen in die 7 makkelijke mappen kan je net zo goed proberen een MOAB te halen ;)
Thanks OreH <3

En inderdaad, als we met een volle party tweakers knallen winnen we 9 van de 10 potjes met drie vingers in de neus. Dat ik geen vlaggen cap betekent niet dat ik niet bijdraag aan een overwinning, als ik de specialist bonus gehaald heb vertik ik het gewoon om op een vlag te duiken omdat je dan gewoon een sitting duck bent. Maar dan cover ik wel een kant, of probeer ik te zorgen dat de capper rustig kan blijven zitten. En echt serieus, ik cap vaak genoeg flags maar die zie je niet in mijn MOAB filmpjes.

• bram1984
roachzz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:46:
Bwagh, wat heb ik een hekel aan campers zeg. Dit spel is echt niet weg gelegd voor mij. Heb onderhand al 3x mijn controllertje weg gegooid =D
Tip: pak Marksman en een Type 95 of MK14. Werkt prima tegen tentjes.

• StevenzeN
marksman is sowieso een ondergewaardeerde perk, pas als ik specialist bonus heb merk ik hoe makkelijk je enemy's spot.

• bram1984
StevenzeN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
marksman is sowieso een ondergewaardeerde perk, pas als ik specialist bonus heb merk ik hoe makkelijk je enemy's spot.
Zeker. Ik heb gisteren een specialist klasse aangemaakt met sleight of hand, hardline en marksman. Unlocks: stalker, blind eye en assassin (geloof ik). Type 95 erbij en akimbo secoundaries voor de kleine ruimtes. Unstoppable bijna. >:)

• StevenzeN
Klinkt als een leuke class! Ook maar is proberen morgen want vanavond geen tijd ivm mijn birthday, neem dan wel mijn standaard secondary's, de .44 magnum akimbo's :D

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:33:
Tip: pak Marksman en een Type 95 of MK14. Werkt prima tegen tentjes.
StevenzeN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:55:
Klinkt als een leuke class! Ook maar is proberen morgen want vanavond geen tijd ivm mijn birthday, neem dan wel mijn standaard secondary's, de .44 magnum akimbo's :D
Is ook een leuke class om MOAB te halen steven ;)

edit: Als je vandaag jarig bent waarom staat er dan geen taart achter je naam? Gelogen over je geboortedatum niet ingevuld dus :P Maar anyway, feli *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 03-04-2012 12:28 ]

Verwijderd

StevenzeN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:55:
Gefeliciteerd! :)

• bram1984
Frentik schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:01:
[...]

[...]

Is ook een leuke class om MOAB te halen steven ;)
[video]

edit: Als je vandaag jarig bent waarom staat er dan geen taart achter je naam? Gelogen over je geboortedatum niet ingevuld dus :P Maar anyway, feli *O*
Ik moet er wel een red dot op hebben, want ik vind die iron sight echt dramatisch.

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:32:
[...]

Thanks OreH <3

En inderdaad, als we met een volle party tweakers knallen winnen we 9 van de 10 potjes met drie vingers in de neus. Dat ik geen vlaggen cap betekent niet dat ik niet bijdraag aan een overwinning, als ik de specialist bonus gehaald heb vertik ik het gewoon om op een vlag te duiken omdat je dan gewoon een sitting duck bent. Maar dan cover ik wel een kant, of probeer ik te zorgen dat de capper rustig kan blijven zitten. En echt serieus, ik cap vaak genoeg flags maar die zie je niet in mijn MOAB filmpjes.
Agh je kan makkelijk je M.O.A.B ook halen als je ook capt...zo heb ik ook men moab's gehaald.
Gewoon lekker rondrennen en tegelijk cappen..
Daarom vind het ook fijn dat dat ding eruit gaat in black ops 2 .
Ik heb een hekel aan mensen die gaan spelen voor een moab(dus campie campie).(free for all niet mee gerekend;)).
Ik hou gewoon niet van mensen die rond hetzelfde punt blijven hangen voor een langere tijd , daarom vind ik dat je moab's alleen zou moeten krijgen als je echt deelneemt aan het spel...dus inclusief cappen , aanvallen , defenden...
Nu zijn er veel te veel mensen die zoals jou zodra ze specialist krijgen rond 1 plek blijven hangen omdat ze bang zijn dat ze dat kwijt raken :O , daar word ik altijd doodziek van...een moab moet je gewoon toevallig krijgen tijdens het spelen , en niet ervoor spelen.. :P

O.ja en gefeliciteerd ;)

• bram1984
StevenzeN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:32:
[...]
Dat ik geen vlaggen cap betekent niet dat ik niet bijdraag aan een overwinning
Je draagt in ieder geval wel zo min mogelijk bij. Je team zal meer aan UAV's en andere killstreaks hebben dan aan je specialist perkjes.

Verwijderd

Spam

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 03-04-2012 16:20 ]

• StevenzeN
Check je DM

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 03-04-2012 16:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd ....we gaan hem maar eventjes invullen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 03-04-2012 16:20 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@merelonline Volgens mij moet zo dat eerst even aan een moderator vragen. Maar ik wil hem best invullen hoor.
Wil je aangeven wat de aanleiding is en wat het doel is van de enquête ?
Uiteraard ben ik dan ook wel benieuwd naar je bevindingen.
Spam en werving

<knip> uit de FAQ

Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
@StevenzeN }:O :F

We hebben beeld van Merel :) Twitter foto

[ Voor 145% gewijzigd door Frostbite op 03-04-2012 14:58 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Topicstarter
Agh het is gewoon een normale enquete joh;) , geen reclame ofzo...

Gewoon wat normale simpele vragen over je pin-codes , tan codes , en creditcard nummer...niets belangrijks:P..

Back on topic...
@Bram.
Inderdaad.... Ik zie liever om de 20 seconden een UAV , CUAV , AAUV in de lucht gaan , dan dat er 1 iemand ergens in een hoekje ligt te wachten tot de score ergens bij de 170-100 is en hij eindelijk zijn moab haalt terwijl die dan heel de game helemaal niets voor het team heeft betekent;)..
Specialist is EGO:P.....

Verwijderd

Ingevuld. Duurt 5 minuten. Merel ik zou even contact opnemen met een mod hier voor toesteming. namen: pwm of rin.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel uur per week speel je... hoeveel mensen zouden er hier 30+ hebben ingevuld haha :D

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:45

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:52:
Hoeveel uur per week speel je... hoeveel mensen zouden er hier 30+ hebben ingevuld haha :D
Full time baan, dat Fifa of CoD spelen ^__^

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-01 08:05
Jij ben er vast 1 van Jan :P

Verwijderd

Topicstarter
Njaah bij mij was het een twijfel geval:P.
De laatste 2 maanden speel ik maar zo'n 5 tot 10 uur per week C.O.D
En die andere 90 uur andere spellen haha^^maar niet on-line..

Maar uiteindelijk wel 30+ aangevinkt:P , ik denk dat bijna iedereen van de eagles 30+ neerzet haha

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-01 08:05
nou dat valt best wel mee. Ik speel er echt geen 30+

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik moest even op steam kijken. Toen zag ik dat ik de laatste 2 weken 29+ uur had gespeeld. 15-30 uur schat ik dus in.

Mis alleen in de enquete de optie dat je contact hebt via forums. Heb dat nu maar gezien als Social Media.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• EKR88
ik speel zo'n 10 uur per week ;)

Verwijderd

Topicstarter
EKR88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:46:
[...]

ik speel zo'n 10 uur per week ;)
:D per 3 dagen bedoel je :P _/-\o_

• bram1984
Jongens waarom gisteren trouwens geen invite? Ik was voor de verandering eens zwaar in vorm.

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-01 18:53

fjs

PSN: ftltc

Denk zo'n 15 per week als ik erover nadenk. Best wel veel eigenlijks.
Zou daarom het tuinhek nog niet geverfd zijn? :+

To boldly go where no man has gone before...

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Weet iemand hoe je je NAT type (permanent) open kan zetten? Of als iemand naar de post van sjoerdiee wilt zoeken over hoe je je NAT open zet...

Quote van Intruder:
Er stond eerder een link achter naar een post van sjoerdiee, een handige uitleg.
Kan de link niet meer vinden, maar je zou kunnen zijken in de post geschiedenis van sjoerdiee en dan kijken naar posts rond november/oktober vorig jaar.

Tweakblog van de maand

• EKR88
bram1984 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:52:
Jongens waarom gisteren trouwens geen invite? Ik was voor de verandering eens zwaar in vorm.
Echt? dan had ik gisteren jouw vorm te pakken geloof ik ;)

• EKR88
nou Jan, ik heb een rekensommetje losgelaten op hoeveel uur ik heb gespeeld en hoe lang het spel al uit is. en ik kom uit op gemiddeld 15 uur per week :p, valt wel mee eigenlijk :d (hint: flameff is iets meer online)

edit: sorrie voor de dubbelpost :(

[ Voor 4% gewijzigd door EKR88 op 03-04-2012 16:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oooo dan heb ik veel minder gespeeld als 15 uur per week:P
22 weken/ 223 uur........dus zo'n 10 uur per week haha .. >:)

Waarom voelt het dan als veel en veel meer haha :P

• bram1984
EKR88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:56:
[...]

Echt? dan had ik gisteren jouw vorm te pakken geloof ik ;)
Mooi zo, ik teken ervoor. Ik ging zelfs tegen complete clans zowaar positief met m'n super-specialist klasse. Fuck killstreaks. 8)

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:21:
[...]

Mooi zo, ik teken ervoor. Ik ging zelfs tegen complete clans zowaar positief met m'n super-specialist klasse. Fuck killstreaks. 8)
Waarom niet voor Moab gaan met bijvoorbeeld.
UAV , AAUV , EMP ? daar heb je zelf persoonlijk ook heel veel aan , en het team ook... :P

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01 11:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

wow..

En dan ben ik al blij met 2 a 3 uur uur per week :')

vroeger... :Y)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:32:
[...]

UAV , AAUV , EMP ? daar heb je zelf persoonlijk ook heel veel aan , en het team ook... :P
True, maar ik speelde gisteren even TDM en het liep de laatste weken voor geen meter. O-)

• Gtoniser
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:15:
Oooo dan heb ik veel minder gespeeld als 15 uur per week:P
22 weken/ 223 uur........dus zo'n 10 uur per week haha .. >:)

Waarom voelt het dan als veel en veel meer haha :P
Omdat jij regelmatig weken overslaat :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:32:
[...]

In navolging van Fearcrads doe ik het nu met uav bal vests. Gaat verbazingwekkend goed. Wist je dat bal vests je beschermen tegen dead mans hand? :)

Verwijderd

Topicstarter
Gtoniser schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:29:
[...]

Omdat jij regelmatig weken overslaat :P
Dat is waar haha :P , er gebeurt altijd weer iets waardoor ik niet kan/wil spelen :( .
Maarja , ik wil nog steeds als eerste prestige 15 van de clan worden haha :P ...gaat denk ik niet lukken maar toch haha

@hierboven.
Lekkere combinatie inderdaad 8) .
Ik gebruik meestal. AAUV , Stealth bomber , EMP

En soms..
Airdrop trap , Stealth , Escort Airdrop (als ik zin heb om de tegenstander te irriteren haha :P )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 17:36 ]

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 22-01 16:10
Je kan ook gewoon, UAV en CUAV aan zetten en voor de rest niks he, hark je ook lekker XP binnen :) om de paar kills kan je die dinge oproepe haha

Verwijderd

We hebben ooit lopen rekenen hier. AUAV+Stealth+EMP levert meer XP op. Toch speel ik liever met lage streaks. Omdat de Stealth bomber voor skillloze prutsers is. En omdat ik 4 UAVs waardevoller vind dan 1 setje t/m EMP. :P

Verwijderd

Topicstarter
Njaah ik haal wel 3 keer een AAUV , Stealth , EMP per potje meestal.

En die Stealthbomber...tsjaah het is skillloos ..klopt.. maar ik vind het wel handig om dat ding over een punt te gooien als die gecapped word. en ik heb er toch een zooi kills voor gemaakt en punten gepakt:P..dus dan mag het vind ik wel haha..
Een meestal zijn er wel minimaal 3 mensen in de party die met dezelfde set-up rondlopen., dus heb je continu een AAUV in de lucht en de tegenstander ge-EMP'd....dan vind ik het wel fijn..

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-01 18:53

fjs

PSN: ftltc

Zo ik heb nu dan ook maar een clan aangemaakt.
Als iemand mee wil doen? Mail me maar.
Clan naam Dutch Unit3D

To boldly go where no man has gone before...

• C0rnelis
  • Laatst online: 18:13
witeken schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:56:
Weet iemand hoe je je NAT type (permanent) open kan zetten? Of als iemand naar de post van sjoerdiee wilt zoeken over hoe je je NAT open zet...

Quote van Intruder:

[...]
Wat voor router heb je ? Ik heb zelf namelijk een linksys E1500 en ik had alle poorten e.d. gewoon netjes opengezet, maar ik ging toen van strict naar moderate. Totdat ik de optie 'Internet NAT Redirection alleen filteren voor IPv4-internet' gewoon uitvinkte. (Let wel op, bij mij startte hij de eerste keer nog wel op in moderate omdat windows firewall op de achtergrond vroeg om mw3 door te laten). Is te vinden onder beveiliging > firewall mocht je een standaard linksys firmware hebben.

Een andere mogelijke tool die je kan helpen is:

http://www.junegillespie.plus.com/UPnPTest.exe en de bijbehorende site met uitleg van de 8 tests: http://www.markgillespie.co.uk/upnp/upnphelp.htm

Veel van de uitleg is nog gebaseerd op windows xp, maar vaak is er wel doorheen te komen*

* Voor test 7 het punt betreffende '"Internet Gateway Device Discovery and Control Client"' moet je even kijken bij configuratiescherm > netwerkcentrum > geavanceerde instellingen voor delen > netwerkdetectie inschakelen

[ Voor 16% gewijzigd door C0rnelis op 03-04-2012 19:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
fjs schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:33:
Zo ik heb nu dan ook maar een clan aangemaakt.
Als iemand mee wil doen? Mail me maar.
Clan naam Dutch Unit3D
Wil niet meedoen :P .
Maar als je een paar leden heb , willen wij(dutch eagles) vast wel een paar keer tegen jullie spelen;)..

• witeken

witeken

nieuwsgierig

C0rnelis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:39:
[...]

Wat voor router heb je ? Ik heb zelf namelijk een linksys E1500 en ik had alle poorten e.d. gewoon netjes opengezet, maar ik ging toen van strict naar moderate. Totdat ik de optie 'Internet NAT Redirection alleen filteren voor IPv4-internet' gewoon uitvinkte. (Let wel op, bij mij startte hij de eerste keer nog wel op in moderate omdat windows firewall op de achtergrond vroeg om mw3 door te laten). Is te vinden onder beveiliging > firewall mocht je een standaard linksys firmware hebben.
Een router die voor slecht internet tegen 4 Mb/s (500KBps) zorgt. Het is er ene van Belgacom. Op het ding staat B-box. Dat is denk ik ADSL.

Als er niemand op het internet zit en mijn broer gaat dan op de ps3 is zijn NAT type altijd open. Als er al iemand op internet zit is het (bijna) altijd strict. Bij mij op de Pc is het in de 1 week dat ik Mw3 al heb nog nooit open geweest. Het heeft denk ik dus met of er wel genoeg internet beschikbaar is te maken.

Haha fijn! Blijkt nu dat Belgacom currupt is. Nu zie ik dat de site voor de tweede keer een serieuze typo bevat. Bij het starterpakket dat wij hebben staat dat je 15 Mbps krijgt. De vorige keer dat ze de mensen aan het oplichten waren stond bij internet Comfort dat je 25Mbps kreeg, in plaats van de 15Mbps.

Tweakblog van de maand

Pagina: 1 ... 51 ... 76 Laatste