• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-01 13:54
UTADDICT schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:52:
Ok,

Ik maak wel hele rare dingen mee de laatste tijd, zowel bugs en maffe spelers.

#1 - Onoverwinnelijk zijn!
Ik speel altijd samen met een vriend. Deze vriend behaalde een predator missile en zette deze meteen in. Meteen na impact krijg je dan het scherm terug incl de computer monitor. Er stond toen echter een tegenstander tegenover hem, dus hij drukt voor het monitortje verdween op de Knife knop. Gevolg: De monitor ging nooit meer weg, de tegenstander was dood, en hij was onoverwinnelijk. Er hebben vijanden hele magazijnen op hem geleegd, hij ging gewoon niet dood. Hij liep dan gewoon naar ze toe, en Knifede hen met de monitor.

Hij eindigde op 24-0, alleen maar knife kills. (XBOX360)

#2 - Mensen spelen domination niet

Gisteren vier potjes achter elkaar. We starten domination, wij pakken meteen A en B, of C en B afhankelijk van de spawn. Enemy team ligt alleen te snipen, en pakt geen punten. Wij pakken A. Hele wedstrijd geen punt verloren, 200-0 winst. Dit gebeurde dus 4x achter elkaar, met 4x een nieuwe lobby..

Confused!
Eigenlijk kijk ik van beide dingen niet eens op..

Voor #2 is normaal als je voor Nuke/MOAB wil gaan...

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Carnagy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:09:
ik speel MW3 op de PS3, maar merk dat tegenstanders mij soms sneller zien dan ik hen. Zijn er manieren om zonder cheats oid je MW te tweaken zodat je een tegenstander makkelijker kan herkennen? Wat gebruiken de andere tweakers?
Ik heb "Color Blind Assist" aangezet waardoor de kleuren boven de poppetjes veranderen. (oranje=enemy, lichtblauw=team).
Rendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:11:
Voor #2 is normaal als je voor Nuke/MOAB wil gaan...
Onzin, ik ga niet mijn eigen filmpjes nog eens spammen maar zoek ff op mijn naam en je vindt 2 moab filmpjes gehaald tijdens DOM en ook nog genoeg vlaggen gecapped/defend.

[ Voor 40% gewijzigd door Frentik op 13-03-2012 12:57 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Carnagy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:09:
ik speel MW3 op de PS3, maar merk dat tegenstanders mij soms sneller zien dan ik hen. Zijn er manieren om zonder cheats oid je MW te tweaken zodat je een tegenstander makkelijker kan herkennen? Wat gebruiken de andere tweakers?
Bidden dat je verbinding goed is, dat is in ieder geval wat ik altijd doe :9

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Verwijderd

Hier wat beelden van de nieuwe map Black Box :

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:00:

[video]

[video]
Thanks voor het posten Dennis.

Nu weet ik welke hoekjes er zijn :P

Jammer dat je niet wat meer van de map laat zien maar iets is beter dan niets. Zit nu op het werk vanavond weer gamen ;-)

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:13:
[...]

Thanks voor het posten Dennis.

Nu weet ik welke hoekjes er zijn :P

Jammer dat je niet wat meer van de map laat zien maar iets is beter dan niets. Zit nu op het werk vanavond weer gamen ;-)
Twee keer 1 minuut is meer dan genoeg.
Ik moest ook nog eens heel lang wachten tot ik op de map kon spelen.

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

ctc

Bedankt voor de beelden, vroeg me af of ik de DLC zou gaan aanschaffen, maar ziet er toch wel naar uit dat het de moeite is!

I reject your reality and substitute my own!!!

• Rubm93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
hey ik heb een vraagje:
ik ga een PC samenstellem met deze videocard:
pricewatch: Asrock P67 Extreme4 Gen3
Moet ik nog een extra geluidscard voor beter horen van voetstappen in mw3?

En welk Headset raden jullie aan? tot 90euro max.

Ruben

Verwijderd

Das een moederboard..
Headset aanrader: Logitech G35
Heb hem van alle headsets die ikg ehad heb Siberia V2, en nog wat ander emeuk het langst en bevalt me prima. Hoor alles makkelijk aankomen ingame, hoor soms zelfs mensen rond crouchen. Ligt een beetje aan de beweging die ze maken.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 13:27 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rubm93 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:25:
hey ik heb een vraagje:
ik ga een PC samenstellem met deze videocard:
pricewatch: Asrock P67 Extreme4 Gen3
Moet ik nog een extra videocard voor beter horen van voetstappen in mw3?
Nee voor het horen van voetstappen zou ik geen extra videocard aanschaffen.

• Rubm93
oeps ik bedoelde te zeggen: is de onboard geluidscard goed genoeg?
en ik neem zelf de HD7970 weet nog niet van wie.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubm93 op 13-03-2012 13:30 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik neem aan dat je het over een geluidskaart hebt?
Onboard is tegenwoordig al voldoende. Bij het gebruik van een headset installeert hij (Logitech G35) zelf een usb geluidskaart erbij. Zodoende gebruik ik mijn Creative F4tality ook vrijwel niet meer.

Overigens ben ik erg tevreden over de G35. Hoor meer zaken dan dat ik hoorde met de combi Logitech 530 Speakers icm Creative F4tality.

[ Voor 24% gewijzigd door Frostbite op 13-03-2012 13:33 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Onboard videocard ghrapic-wise lijkt me onverstandig. Gaat niet geheel soepel lopen. Speel momenteel zelf met een GT430 gezien m'n 580 Twin Frozr II die het begeven heeft en die heeft op veel momenten al moeite als er smokes gegooid worden. Dus laat staan wat de Onboard vid card je gaat geven. 580 runt het prima zonder problemen trouwens.

En ik heb niks extra's wat betreft losse soundcard of wt dan ook aangeschaft en ik hoor met mn G35 alles.

• Rubm93
ja bedoelde geluidskaart ben niet egt waker ofzo :P
Maar scorpion die logitech krijg je een USB geluidskaart bij?

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022

Kun je beter deze bekijken, dat van Dennis is weer helemaal niets :/

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:00:

[video]

[video]
Thanks!
Zal wel weer een jaar duren voordat die op de ps3 verkrijgbaar is :P

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 16:10
Ziet er goed uit die nieuwe map! Maar de Xbox loopt nu dus al 2 mappen voor toch? Echt hatelijk hoor die deal -.-

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rubm93 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:
Ja en nee. In die G35 zit zeg maar een usb geluidskaart die hij bij het aansluiten installeert.
Rubm93 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:09:
die het geluid van je G35 verbeterd dus?
Weet niet of het geluid daadwerkelijk verbeterd wordt, maar het klinkt wel allemaal een stuk beter vond ik. Ik merk echt wel een verschil tussen gamen met headset en gamen met speakers. In het laatste geval hoor je alles pas goed als je het geluid een groot stuk opschroeft. Leuk als je alleen bent, minder leuk als de pc in de slaapkamer staat en je echtgenote wil slapen ;) Met de headset kan ik alles goed horen in de game en heeft de buitenwereld geen last van al dat geschiet :D

[ Voor 49% gewijzigd door Frostbite op 13-03-2012 14:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Rubm93
die het geluid van je G35 verbeterd dus?

Verwijderd

Black Box lijkt best wel een grote map te zijn als ik het zo zie, laat maar komen die DLC!

• beany
  • Laatst online: 09:26

beany

Meeheheheheh

Rubm93 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:
Mijn ervaring is dat MW3 zo snel/chaotisch is, dat voetstappen niet te horen zijn vanwege het geschiet/ontploffende granaten/ontploffende RPG's/ontploffende tube's/bommenwerpers/heli's/moab's/turrentguns/mijnen.

En als het dan een keer echt stil is dan is er wel een 1 of andere eikel die het nodig vindt om ineens in zijn microfoon te gaan blèren.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Ik heb ook de G35 van Logitech, is al wel aan het afrafelen maar goed. Ik heb daar ook een klein probleem mee eigenlijk, misschien ligt dit wel niet aan de headset maar goed.

Als ik mijn pc 's avonds uit zet en de volgende dag weer aan, dan moet ik eerst mijn headset er opnieuw in doen voordat deze herkend wordt in de usb poort. Bij mijn vorige PC had ik hier nooit issues mee dus het lijkt me dat dit aan het moederbord ligt. Geen idee wat ik er aan kan doen, soms wordt de headset namelijk wel herkend.

Heel erg irritant in ieder geval!
beany schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Mijn ervaring is dat MW3 zo snel/chaotisch is, dat voetstappen niet te horen zijn vanwege het geschiet/ontploffende granaten/ontploffende RPG's/ontploffende tube's/bommenwerpers/heli's/moab's/turrentguns/mijnen.

En als het dan een keer echt stil is dan is er wel een 1 of andere eikel die het nodig vindt om ineens in zijn microfoon te gaan blèren.
Ik speel best veel op geluid (voetstappen dus) en het is zelfs met deze game play nog goed te achterhalen waar iemand loopt etc. Ik heb overigens standaard iedereen op mute staan dus geen kiddo's voor mij ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 14:33 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:26:
Das een moederboard..
Headset aanrader: Logitech G35
Heb hem van alle headsets die ikg ehad heb Siberia V2, en nog wat ander emeuk het langst en bevalt me prima. Hoor alles makkelijk aankomen ingame, hoor soms zelfs mensen rond crouchen. Ligt een beetje aan de beweging die ze maken.
Ik vind de G35 dus echt een BRAK ding. Kwaliteit is zeer ondermaats van het geluid. Zit niet comfortabel en doet goedkoop aan. Just my 2 cents.

Ik zou eens kijken naar een (2ehands) Megalodon. Ik moet zeggen dat me die gewoon perfect bevalt, veel van mijn vrienden hebben hem inmiddels ook (ik was een van de eerdere destijds en heb hem via via nog uit Amerika laten komen).

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:40:
[...]

Ik vind de G35 dus echt een BRAK ding. Kwaliteit is zeer ondermaats van het geluid. Zit niet comfortabel en doet goedkoop aan. Just my 2 cents.

Ik zou eens kijken naar een (2ehands) Megalodon. Ik moet zeggen dat me die gewoon perfect bevalt, veel van mijn vrienden hebben hem inmiddels ook (ik was een van de eerdere destijds en heb hem via via nog uit Amerika laten komen).
Ik vind hem dan weer erg fijn. Hoor niks meer om me heen als ik hem op heb, en kwaliteit is naar mijn mening prima en het belangrijkste doet ie: ik hoor iedereen van alle kanten altijd aankomen. Dus als 't aan mij ligt is ie wat betreft zijn prijs een blijver.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:42:
[...]

Ik vind hem dan weer erg fijn. Hoor niks meer om me heen als ik hem op heb, en kwaliteit is naar mijn mening prima en het belangrijkste doet ie: ik hoor iedereen van alle kanten altijd aankomen. Dus als 't aan mij ligt is ie wat betreft zijn prijs een blijver.
Back 2 MW3!

Ander wordt Rin boos!

:P

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:40:
[...]

Geen idee wat voor een G35 jij hebt gehad maar dat de geluidskwaliteit zeer ondermaats is vind ik echt zwaar overdreven. Logitech en ondermaatse geluidskwaliteit in één context vind ik persoonlijk al erg vreemd. Maar meningen verschillen dus ;)

Wat betreft de comfort, ben ik het volledig met je eens!

Aanraders:

pricewatch: Logitech G35 gaming headset
pricewatch: AKG GHS 1 Portable Gaming Headset

• wimpie007
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:15:
[...]

Twee keer 1 minuut is meer dan genoeg.
Ik moest ook nog eens heel lang wachten tot ik op de map kon spelen.
Twee keer 1 minuut is zeker genoeg als je maar rond was blijven lopen ;-)

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
ik dacht dat dennis zou stoppen met mw3??

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• wimpie007
jorg5 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:31:
ik dacht dat dennis zou stoppen met mw3??
Promises promises :*)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Frentik schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:53:
[...]
Ik heb "Color Blind Assist" aangezet waardoor de kleuren boven de poppetjes veranderen. (oranje=enemy, lichtblauw=team).
Hee ik ga dat ook maar eens doen. Soms heb je het idee van dat het een teammate is en voor je het beseft ben je dood.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• qrious
fuz1on schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:53:
[video]

Kun je beter deze bekijken, dat van Dennis is weer helemaal niets :/
HUH??!!?!?!?!?! deze map is veel groter dan die van dennis, weet je zeker dat het dezelfde map is :P

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• wimpie007
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:48:
[...]

Hee ik ga dat ook maar eens doen. Soms heb je het idee van dat het een teammate is en voor je het beseft ben je dood.
Hoezo dan, rood en groen is toch veel duidelijker?

• EKR88
  • Laatst online: 29-12-2025
wimpie007 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Hoezo dan, rood en groen is toch veel duidelijker?
Voor mij niet. Ik ben kleurenblind.. Ik zie minder snel het verschil tussen rood en groen, dus ik heb eigenlijk vanaf het begin al color blind assist aan staan..

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Verwijderd

Ik ben niet kleurenblind en toch is de assist voor mij duidelijker. Helaas is het grootste gewin van de assist gepatcht. Je zag enemy skillloosbombers eerst wel op de minimap. als je colourblind assist aan had.

• fuz1on
jorg5 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:57:
[...]

HUH??!!?!?!?!?! deze map is veel groter dan die van dennis, weet je zeker dat het dezelfde map is :P
Juistem, omdat hij de hele tijd op dezelfde plek blijft zitten zie je de rest niet :p

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Vanavond voor het eerst sinds enkele dagen weer even geknalt, klein clipje;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W34mmrf5Hk4]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had vanavond mijn displaysettings van Extra verandert naar Native...

Er ging letterlijk een wereld voor me open.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:34
Ghehe, dat kon ik je ook wel vertellen dat ie op native moet staan voor de beste beeldkwaliteit.

• qrious
gister voor t eerst met FoV changer gespeeld (FoV 80) en moet zeggen t speelt wel lekker, is color blind assist een standaard optie in MW3 (pc)? ook die maar eens testen,

• Rendiertje
  • Laatst online: 18-01 13:54
Frentik schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:53:

[...]
Onzin, ik ga niet mijn eigen filmpjes nog eens spammen maar zoek ff op mijn naam en je vindt 2 moab filmpjes gehaald tijdens DOM en ook nog genoeg vlaggen gecapped/defend.
Ik heb het over algemeen.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vergelijk dat eens met hoe vaak er mensen in een hoekje zitten met claymore's etc.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:50:

You dont say?! :D

Alles onder native is zo blurry dat het gewoon onspeelbaar is :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Haha, ik heb het ooit wel eens aangezet dat native maar ik had geen idee dat dit beter was :P Ik zal het vanavond maar weer eens instellen dan :')

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:50:

Helaas trekt mijn 4870 dat weer net niet lekker.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 12:50

mvds

Totally awesome!

MeNTaL_TO schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:17:
[...]

Helaas trekt mijn 4870 dat weer net niet lekker.
Hey TO ;) Vreemd aangezien dat juist zonder al die grafische meuk is. Native zou juist lichter moeten zijn voor je grafische kaart.

• qrious
obsidian schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Hey TO ;) Vreemd aangezien dat juist zonder al die grafische meuk is. Native zou juist lichter moeten zijn voor je grafische kaart.
dat dacht ik dus ook ;) vanaaf maar is t verschil testen met fraps... denk niet dat ik met mijn pc heel veel verschil ga merken, als ik nu fraps(gratis versie) gebruik met mijn ATI 6950 geeft 99 fps aan (hoger kan niet iig in de gratis versie) ik vermoed dus dat het werkelijk aantal nog wel hoger ligt. zelfs al zou m'n fps met 40 droppen (wat erg onwaarschijnlijk is) speel ik nog soepel :P

edit: weet iemand een uitgebreider en beter progje dan Fraps?

[ Voor 9% gewijzigd door qrious op 14-03-2012 13:13 ]

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ok,

Ik speel altijd samen met een vriend. Deze vriend behaalde een predator missile en zette deze meteen in. Meteen na impact krijg je dan het scherm terug incl de computer monitor. Er stond toen echter een tegenstander tegenover hem, dus hij drukt voor het monitortje verdween op de Knife knop. Gevolg: De monitor ging nooit meer weg, de tegenstander was dood, en hij was onoverwinnelijk. Er hebben vijanden hele magazijnen op hem geleegd, hij ging gewoon niet dood. Hij liep dan gewoon naar ze toe, en Knifede hen met de monitor.
Kun je hier misschien een clip van uploaden? Klinkt heel erg grappig :D

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

obsidian schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Hey Hops Obs!
Ah ik ging er eigenlijk vanuit dat hoger zwaarder in zou houden, normal draaide snel, maar lelijk, extra draaide nog net goed soepel, dus ging er vanuit dat native net te hoog zou zijn, dan knal ik hem vanavond maar eens op native. Wist niet dat jij mw3 speelde trouwens.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• mvds

mvds

Totally awesome!

MeNTaL_TO schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Hey Hops Obs!
Ah ik ging er eigenlijk vanuit dat hoger zwaarder in zou houden, normal draaide snel, maar lelijk, extra draaide nog net goed soepel, dus ging er vanuit dat native net te hoog zou zijn, dan knal ik hem vanavond maar eens op native. Wist niet dat jij mw3 speelde trouwens.
Doe de groetjes maar aan M ;) En jazeker speel ik MW3. Nog niet zo lang overigens hoor, eigenlijk als afwisseling van BF3 een keertje geprobeerd en vervolgens blijven hangen. :) BF3 heb ik zo onderhand wel gezien.
jorg5 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:12:
edit: weet iemand een uitgebreider en beter progje dan Fraps?
MSI Afterburner :) Is een afgeleide van Rivatuner, werkt op ATI en nVidia kaarten en laat de belasting zien van je GraKa en ook FPS.

• qrious
obsidian schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:07:
[...]

Doe de groetjes maar aan M ;) En jazeker speel ik MW3. Nog niet zo lang overigens hoor, eigenlijk als afwisseling van BF3 een keertje geprobeerd en vervolgens blijven hangen. :) BF3 heb ik zo onderhand wel gezien.

[...]

MSI Afterburner :) Is een afgeleide van Rivatuner, werkt op ATI en nVidia kaarten en laat de belasting zien van je GraKa en ook FPS.
Thnx daar hebben we wat aan :)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Ok,

Hij eindigde op 24-0, alleen maar knife kills. (XBOX360)
Van wapen wisselen haalde de laptop niet weg? of heeft hij dit niet geprobeerd? Ik heb zelf wel eens met een predator gehad dat ik m deed maar ik naar de laptop bleef kijken. Als ik dan op wapen wisselen duw kon ik m weer opnieuw doen en werd alles weer normaal (1e keer dat ik m deed uiteraard geen predator die in de lucht hing, ik heb dus niet 2 keer een predator kunnen doen).

Verwijderd

Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Gooide net een semtex tegen iemand aan en hij blijft gewoon staan of er niets aan de hand is. (Waarschijnlijk had hij een ballistic vest aan ofzo :p )

Gelukkig lukte het de 2e keer wel :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 22:00

Vuvuzela

My spire is forming

MeNTaL_TO schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:59:
[...]
Hey Hops Obs!
Grappig om dit te lezen. Ik had precies hetzelfde :D Op extra had ik soms m'n twijfels over de soepelheid en op native had ik alleen al in het menu al iets van WOW *O*

I served in a company of heroes.

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 09:00

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb nu ook een HD PVR :) Kan ik eindelijk wat langere filmpjes opnemen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 16:23

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gisteravond eindelijk weer eens tijd gevonden voor een goed potje gamen. Van lvl 78 naar lvl 14 gegaan in een paar uur. Het nadeel is toch wel dat het zo verslavend is dat ik nu weer zin heb om te gamen, maar dat ik eigenlijk gewoon geen tijd heb :)

• fuz1on
ThE_OwNeR schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:09:
Heb nu ook een HD PVR :) Kan ik eindelijk wat langere filmpjes opnemen.
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

fuz1on schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:53:
[...]

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Heb em gekocht van een vriend me, hij wilde er vanaf. €133 betaalt :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Het valt me wel op dat de ping tijden van een potje weer oplopen, in het begin vrijwel altijd een 50 ms server, dat werd na een tijdje continu een 75 ms server en gisteren vrijwel continu een 100 ms server, waardoor je continu bij cheatende polen en duitsers terrecht komt (waarom die er zo negatief uitspringen geen idee). Hebben andere mensen dit ook?

BTW Obs, M zegt groetjes terug, haal haar eens over ook mw3 te gaan spelen :)

Verwijderd

Ik stop direct met matchmaking als het meer dan 75 wordt. Opnieuw zoeken en dat steeds herhalen totdat ik in een goed potje kom. Console ervaring denk ik. :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:34:
Het valt me wel op dat de ping tijden van een potje weer oplopen, in het begin vrijwel altijd een 50 ms server, dat werd na een tijdje continu een 75 ms server en gisteren vrijwel continu een 100 ms server, waardoor je continu bij cheatende polen en duitsers terrecht komt (waarom die er zo negatief uitspringen geen idee). Hebben andere mensen dit ook?

BTW Obs, M zegt groetjes terug, haal haar eens over ook mw3 te gaan spelen :)
Hmm ik heb eigenlijk weinig problemen met ping :) Overigens, met Native zit ik steeds tegen de bovengrens aan van 90 fps. Hoger wil ie echt niet, en met Extra zat ik op iets van 40-50 fps, dus native is niet alleen mooier, maar ook "lichter" :)

Gisteren wel weer twee overduidelijke cheaters, paar keer in de kill cam zitten kijken en je zag serieus zijn wapen van links naar rechts vliegen en "locken" op tegenstanders. Jammer dat reporten 0,0 zin heeft, zou fijn zijn als je iets had zoals PBBans ofzo, waarbij gebanned worden inhoud dat je een nieuwe key kan kopen.

Hmm, lijkt me wel leuk ja, paar MW3 spelers erbij :) Kunnen we ook gebruik maken van mijn Mumble server om te ouwehoeren :)

• qrious
gister met wat tweakerts gespeeld ging best lekker. en het was weer zo weer OreH met een MOAB (geloof op bootleg) congratz!
komt er nog een filmpie vandaag?
zelf color-blind-assist gebruikt, is opzich best fijn. ik ben niet kleurenblind maar toch :D

[ Voor 22% gewijzigd door qrious op 15-03-2012 10:57 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Trots op mijn Final Triple Kill :) gisteren.

Speelde een tijdje met de PP90M maar merk dat ik de MP7 toch fijner vind.
Al moet ik zeggen dat ik eerder kills maak met de PP90M voor mijn gevoel schiet die sneller. Alleen het ding is niet echt stabiel te houden.

[ Voor 71% gewijzigd door Frostbite op 15-03-2012 11:10 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:56:
gister met wat tweakerts gespeeld ging best lekker. en het was weer zo weer OreH met een MOAB (geloof op bootleg) congratz! komt er nog een filmpie vandaag?
Map was idd bootleg maar ik ga deze niet opnemen denk ik: beetje lafjes rondhangen bij B (wel eerst cappen natuurlijk) met een silenced mp7 en heeeele slechte tegenstanders :P

• qrious
Sc0rPi0N schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:09:
Trots op mijn Final Triple Kill :) gisteren.

Speelde een tijdje met de PP90M maar merk dat ik de MP7 toch fijner vind.
Al moet ik zeggen dat ik eerder kills maak met de PP90M voor mijn gevoel schiet die sneller. Alleen het ding is niet echt stabiel te houden.
klopt ADS is die PP90M niet stil te houden, daarom is er een hele mooie oplossing ..;) HEUPSPROEJUHHH >:) met steady-aim. en dan is die gun heerlijk :)
gister all-pro challenge gehaald daarmee (2headshot 1 bullet) heupsproei FTW :X
Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:14:
[...]
Map was idd bootleg maar ik ga deze niet opnemen denk ik: beetje lafjes rondhangen bij B (wel eerst cappen natuurlijk) met een silenced mp7 en heeeele slechte tegenstanders :P
ow dus hun opmerking camper OreH was tercht :P ... wat een stelletje jankerds waren dat :P de hele avond veel gejank trouwens :|

[ Voor 26% gewijzigd door qrious op 15-03-2012 11:17 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:16:
ow dus hun opmerking camper OreH was tercht :P ... wat een stelletje jankerds waren dat :P de hele avond veel gejank trouwens :|
Nee die was niet terecht, ik rende op en neer tussen B/A en B/C afhankelijk van welke vlag wij bij B hadden. campen = stilzitten in een hoekje en niet voor objectives gaan.

• qrious
Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Nee die was niet terecht, ik rende op en neer tussen B/A en B/C afhankelijk van welke vlag wij bij B hadden. campen = stilzitten in een hoekje en niet voor objectives gaan.
ik weet wat campen is ;) en weet ook dat jij niet campt (geen van de PC tweakers trouwens). en ik wil da filmpie toch wel zien. :P kom op posten... laat je 'darkside' zien :P >:)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:43:
ik weet wat campen is ;) en weet ook dat jij niet campt (geen van de PC tweakers trouwens). en ik wil da filmpie toch wel zien. :P kom op posten... laat je 'darkside' zien :P >:)
Zal er nog eens over nadenken... :P Gisteren trouwens ook geprobeerd om met een LMG voor de MOAB te gaan maar dat valt niet mee. Ik geloof dat het in een match of 5 slechts 2x gelukt is om specialist te halen, laat staan meer dan 10 kills.....

• qrious
Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Zal er nog eens over nadenken... :P Gisteren trouwens ook geprobeerd om met een LMG voor de MOAB te gaan maar dat valt niet mee. Ik geloof dat het in een match of 5 slechts 2x gelukt is om specialist te halen, laat staan meer dan 10 kills.....
hahah ok :)
LMG is idd lastig, speel zelf af en toe met de mk46 en extended mags (ja extended mags op een LMG 8)7 het kan)
lastig is dat je zo traagbent. je moet veel 'voorzichtiger' spelen, run n Gun gaat em niet worden.
moet daar zelf ook aan wennen.
maar meestal speel ik met support als ik een LMG gebruik. AUAV, bomber en het almachtige EMP >:)

• Ricardok82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
Ook al opgevallen dat alle premium leden opeens ook founders zijn automatisch!

Log uit en log in op elite (pc) en als je premium bent ben je nu founder.

Als je premium members in je clan hebt kun je ze laten leaven en weer toevoegen want ze dragen ook 500 clan xp mee!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Het meeste succes heb ik met speed en een silencer. Door speed beweeg je alsof je een AR in handen hebt. Je hebt door silencer geen muzzleflash. Vanwege de kleine maps en de al goede range van LMGs is een silencer niet zo vaak een beperking. Succes! (Zelf een paar keer tot 18 gekomen met een LMG maar de MOAB nog niet gered :( )

• qrious
Ricardok82 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:41:
Ook al opgevallen dat alle premium leden opeens ook founders zijn automatisch!

Log uit en log in op elite (pc) en als je premium bent ben je nu founder.

Als je premium members in je clan hebt kun je ze laten leaven en weer toevoegen want ze dragen ook 500 clan xp mee!
sinds wanneer heeft pc elite?

• fuz1on
jorg5 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:13:
[...]

sinds wanneer heeft pc elite?
Dat heeft de pc niet, denk dat hij bedoeld dat je via de pc op de elite website inlogt.

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:14:
[...]
Dat is wel zo maar als je ziet hoe de meeste gasten op YT een MOAB halen is dat ook meestal met slechte tegenstanders en een vol team aan hun zijde en kamperen als een malle.
Als gasten zoals WingsofRedemption ook al beamen dat de meeste goede games die je hebt ligt aan brakke tegenstanders, dan weet je wel dat een MOAB vaak meer met geluk, slechte tegenstanders of een goed team te maken heeft dan met daadwerkelijke skills.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is meestal zo he, met alle MP spellen :) Als je pech hebt en steeds op de verkeerde plaats spawned ben je gewoon de sjaak. Of je nou goed bent of niet. (Oke, of je tegenstander moet wel heeel erg slecht zijn)

• Ricardok82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
fuz1on schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Dat heeft de pc niet, denk dat hij bedoeld dat je via de pc op de elite website inlogt.
Klopt ik bedoel idd inloggen via de pc :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Klopt zo stap ik uit potjes als ik dan 2-13 ofzo sta. En dat komt met name door het feit dat er veel vliegspul in de lucht hangt en de tegenstanders je aan de andere kant staan op de wachten...

Als ik me eraan ga ergeren dan is het quit.

Je hebt ook wel eens potjes dat je gemakkelijk je gun kunt herladen en ADS kunt gaan om iemand te killen. En leuker is dan nog dat ze allemaal bij elkaar blijven.

Wat ik nog altijd het mooiste vind is als je hoor "Enemy Hind/ Overwatch / enz. incoming) je dan naar je Stinger switched, vervolgens mikt en nog voordat de de heli het veld heeft bereikt al uit de lucht geknald is. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 15-03-2012 13:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Pannekoek_NL
@ Sc0rpion, vaak kom je dan ook zelf nog net de vijand tegen die met zijn stinger in de lucht aan het zoeken vervolgens, Knifey knifey haha :D I like

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sc0rPi0N schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:36:
Wat ik nog altijd het mooiste vind is als je hoor "Enemy Hind/ Overwatch / enz. incoming) je dan naar je Stinger switched, vervolgens mikt en nog voordat de de heli het veld heeft bereikt al uit de lucht geknald is. :D
Das bij mij altijd standaard procedure: zelfs reapers en AC-130's zijn bij mij altijd zo uit de lucht, mits ik samen met wat eagles speel.

• Hann1BaL

Hann1BaL

bram1984 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Das bij mij altijd standaard procedure: zelfs reapers en AC-130's zijn bij mij altijd zo uit de lucht, mits ik samen met wat eagles speel.
Gelukkig, ze bestaan nog. Ik erger me weer dood nu ik prestige ben gegaan en er niemand in mijn team is die een stinger uit de hoge hoed toveren om de lucht wat te klaren. 8)7

• MrRonniezZ
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

of gewoon een EMP inzetten , levert ook nog extra XP op als er een chopper in de lucht is.

There is no School like the Old school

• qrious
Hann1BaL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Gelukkig, ze bestaan nog. Ik erger me weer dood nu ik prestige ben gegaan en er niemand in mijn team is die een stinger uit de hoge hoed toveren om de lucht wat te klaren. 8)7
je kan natuurlijk ook zelf een stinger in je broekzak doen :P waarom moet een ander dat altijd doen O-)
ik heb zelf atijd blindeye maar eerlijk gezegd nooit stingers :P wel EMP dus haal wel wat neer ;)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:32:
[...]

je kan natuurlijk ook zelf een stinger in je broekzak doen :P waarom moet een ander dat altijd doen O-)
ik heb zelf atijd blindeye maar eerlijk gezegd nooit stingers :P wel EMP dus haal wel wat neer ;)
Volgens mij heeft ie normaal ook stinger maar nu niet omdat ie weer prestige is ingegaan en dus tot lvl 40 moet wachten :) Of de stinger unlocken met je prestige token, dan heb je hem alweer vanaf lvl 4 ;)

Verwijderd

Volgende keer wat vriendelijker.

[ Voor 86% gewijzigd door Sn0wblind op 16-03-2012 00:05 ]

• beany
  • Laatst online: 09:26

beany

Meeheheheheh

Hann1BaL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Er is ook nog de SMAW, dus je kan zelf ook wel wat uit de lucht knallen.

Ik had ook altijd een Stinger bij me, maar toen heb ik ooit per ongeluk een prestige token ingezet om de RPG te unlocken en daar kan ik nu niet vanaf blijven :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Hann1BaL

Hann1BaL

Frentik schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:40:
[...]
Volgens mij heeft ie normaal ook stinger maar nu niet omdat ie weer prestige is ingegaan en dus tot lvl 40 moet wachten :) Of de stinger unlocken met je prestige token, dan heb je hem alweer vanaf lvl 4 ;)
Wat hij zegt :) Ik heb geen token, dus moet wachten tot lvl 40. Ik heb altijd een anti air class ready voor het nodige opruimwerk.

Verwijderd

beany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:12:
[...]

Er is ook nog de SMAW, dus je kan zelf ook wel wat uit de lucht knallen.
UAVs ja. Heli`s hebben twee raketten nodig van dat ding. Wat ik erg raar vind. Vooral omdat je maar 1 raket per leven krijgt en de Stinger 1 shot is tegen heli`s en je wel twee raketten krijgt. >.>

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wat is die Just_Jan stil de laatste tijd, zit nog steeds te wachten op zijn sniper clips :S

• Pannekoek_NL
ThE_OwNeR schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
Wat is die Just_Jan stil de laatste tijd, zit nog steeds te wachten op zijn sniper clips :S
Daar heeft hij zo zijn persoonlijke redens voor, ik ga ze niet uitleggen maar geef hem groot gelijk ;)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Sjoerdiee schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Daar heeft hij zo zijn persoonlijke redens voor, ik ga ze niet uitleggen maar geef hem groot gelijk ;)
Aah ok, begrijpelijk :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/426142_371014142929532_206013049429643_1091417_1055328078_n.jpg

Ik wil hem voor PC !!! Bij black ops had je nu al twee DLC's te pakken volgens mij...

Dacht trouwens dat ze nog meer dlc's gingen uitbrengen maar dat valt vies tegen...

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Pannekoek_NL
Sc0rPi0N schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:30:

Ik wil hem voor PC !!! Bij black ops had je nu al twee DLC's te pakken volgens mij...

Dacht trouwens dat ze nog meer dlc's gingen uitbrengen maar dat valt vies tegen...
Er komen waarschijnlijk nog wel meer DLC's maar dit is denk ik de eerste ''mappack bundel'' die ''niet'' premium Elite leden kunnen kopen..

• witeken
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Na de examens ga ik ook MW3 hebben. Nu moet ik hier en daar een paar uurtjes op de ps3 mee pikken als m'n broer weg is.
Voor mij geluk dat er geen zware graphic updates zijn in Mw3. Mw2 (lees: alteriwnet*) kan ik maar juist confortabel aan op de laagste settings + lagere resolutie.

Ik kijk vooral uit naar survival mode. Op de ps3 ben ik in wave 34 geraakt in Resistance. Heb toen express suicide gepleegd omdat het al 1:15:00 bezig was.
In multiplayer gebruik ik bijna alleen support streaks. Ik merk toch dat ik als f2p FPS games gamer toch beter ben met toetsenbrod + muis. En dat heli'tje vind ik gewoon leuk om te gebruiken :D

*Alteriwnet omdat ik wou proberen of ik zonder lagg mw2 kan spelen. Eerste keer niet gelukt maar half jaar later blijkt wel te werken als ik resolutie verlaag. En die lage settings en resolutie vind ik toch niet echt waard om te kopen. Vind Mw3 echter zo fijn dat die halfscreen me niet meer tegenhoudt. (en Mw2 was toen ook al een tijdje uit)

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:00:
mmm laaste 3 post waren ook niet egt dat je zeg 'on-topic' (sukkels :x )
en ik wil best een keertje noobs slachten hoor. maar niet gaan janken als je door m'n fm9 akimbo's, deadmenshand, blind-nade gekilled wordt. en we hoeven niet op t free-weekend te wachten, zoals eerder gezegd heb ik de game
en thnx fren... het was leuk
:') !

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ben wel blij dat de met de komst van de nieuwe pack de nieuwe maps eindelijk ook in de normale maproulatie gaan komen.

• qrious
leuk al die nieuwe maps en ops missies...
mooi kut dat er nog steeds niets op de pc uitkomt :S

Verwijderd

jorg5 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:36:
leuk al die nieuwe maps en ops missies...
mooi kut dat er nog steeds niets op de pc uitkomt :S
tsja.. ondersteuning voor de pc is gewoon kut, like i said before.Je posts mogen best wat vriendelijker

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2012 12:54 ]

• qrious
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:58:
[...]

tsja.. ondersteuning voor de pc is gewoon kut, Je posts mogen best wat vriendelijker
tot voor de ' , ' ging het goed d:)b en heb je gelijk, en is de onderteuning voor de pc bedroevend.
de rest van je post is minder, maar t begin is er ga zo door ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2012 12:57 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:58:
tsja.. ondersteuning voor de pc is gewoon kut,Je posts mogen best wat vriendelijker
Nee hoor, ondersteuning voor de PC is vergelijkbaar met andere games, consoles gaan (meestal) voor. Mar ach, er komt af en toe een update/patch en dankzij MS moeten we gewoon langer wachten op mappacks...so be it. En trouwens net of de PC support voor BF3 zo super is....

[ Voor 7% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2012 12:57 ]

Verwijderd

Tsja, zelfde geld natuurlijk voor de PS3 (al hebben wij al wel iets meer dan de PC gamers) Ze hebben gewoon een erg vervelende overeenkomst met microsoft afgesloten waardoor de rest kan gaan wachten.

• qrious
ligt t aan mij of duurt het deze x wel erg lang voor de 1ste mappack komt?

Verwijderd

jorg5 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:32:
ligt t aan mij of duurt het deze x wel erg lang voor de 1ste mappack komt?
Ligt niet aan jou, ligt aan hoe Elite Premium werkt. Ze brengen syeeds 1 map uit voor subscribers. Pas als er 4 zijn wordt het een mappack. We hebben net de 4e map voor de Xbox binnen. Dus zal er binnenkort een pack voor Xbox komen en 1 maand daarna voor PS3 en PC.

Ik snap wel dat ze het zo invoeren want subscribers leveren een berg geld op. En dat doen ze direct bij release wanneer het geld het meeste waard is ipv pas 3 kwartalen later bijvoorbeeld. Anderzijds is deze manier van de subscription leveren voor mij juist een reden om het in de toekomst niet meer te doen. Je kan de nieuwe maps alleen in een Elite playlist spelen. En dat is saai want die lijsten zijn onderbevolkt. Daarnaast vind ik de maps niet echt goed (mening dus he). Tot nu toe heeft Elite Premium nul toegevoege waarde voor mij.

Nou ja, nul, spec ops zijn wel cool. Vind het tof dat ze dat erbij doen. Vrij vette missies zijn het.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 11:39 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 76 Laatste