Ik ook brak qua KD, top lol qua ongein. Brakke tegenstander met KC op Seatown. Zaten alleen maar te snipen vanuit dat huisje met balkon tegenover A. Met twee striker dudes op de uitkijk in de deurtjes. Na wat deaths dat ik ze rushte met een UMP ben ik ook gaan snipen. Is best fijn als jouw headglitch en mogelijkheden tot jumpshots beter zijn dan de hardscopende tegenstanders.
(Ben overigens een beroerde sniper want kan twee dingen niet: rustig afwachten en quickscopen)
Een van de redenen dat ik deze mode mijd echt verschrikkelijk om te spelen echt alleen campers maar met een Advance UAV kan het best leuk zijnVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:08:
Net wat frustrerende potjes Free for All gespeeld, wat ongelooflijk veel campers zeg.
Dome is echt een hel in Free For all, gooide ff een Advance uav de lucht in er bewogen welgeteld 2 pijltjes.
Geweldig ook zoiets meegemaakt wat een figuren zitten er toch ook tussen ook al ben ik zelf ook wel zo iemand kan nog steeds niet overweg met een predator missilepdebie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:29:
haha bij die laatste actie van je had ik laatst ook wat leuks mee. Ik zag de vijand met z'n laptopje zitten. Dus ik ging er naast staan. Wat doet die sukkel...... wilt mij opblazen. Dumbass
Nou dat wil ik niet zeggen vooral in seatown met DOM geregeld granaten door de lucht heen vliegen vooral bij A & B dit wel eens mijn hachje hebben gered.
btw wat haat ik snipers doe je een potje baakara en de rest van je team is snipper met DOM tja dan weet je het wel ben je de enige die een capture doet nou dan weet ik het ook wel hoor enige moment dat ik dan rage-quit omdat je op dat moment toch al hebt verloren en daar ga ik mijn moeite niet in steken.
Weet trouwens niet of meer Xbox 360 spelers hier last van hebben maar het is afgelopen week wel weer een lag feest en dan ben ik zelf niet eens host wat verschrikkelijk daardoor mis je gewoon en holt mijn K/D ratio weer lekker achteruit
Verwijderd
Bij mij ook lagbende de ;aatste dagen.bobsquad schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:47:
[...]
Weet trouwens niet of meer Xbox 360 spelers hier last van hebben maar het is afgelopen week wel weer een lag feest en dan ben ik zelf niet eens host wat verschrikkelijk daardoor mis je gewoon en holt mijn K/D ratio weer lekker achteruit
Hm, zou ik ook doen.pdebie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:29:
haha bij die laatste actie van je had ik laatst ook wat leuks mee. Ik zag de vijand met z'n laptopje zitten. Dus ik ging er naast staan. Wat doet die sukkel...... wilt mij opblazen. Dumbass
PS3 hetzelfde. Meer potjes met lag, dan zonder helaas...
zou ik dus ook doen... als hij jou niet killed, kill jij hem, als hij die pred opzich gooit ben jij iig óók dood....pdebie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:29:
en lagbende is ook op pc de laatste dagen
edit
huh (bijna) een hele dag geen posts hier...
zelfs infermo die zich rustig houd...
krijgen de Maya's dan toch gelijk
[ Voor 12% gewijzigd door qrious op 09-03-2012 14:03 ]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Gisteren met huisgenoot level 42 gehaald met survivial op mission. Laatste keer zijn we ook tot ongeveer dat punt gekomen, maar dan komen er 4 helicopters..Zelf hebben we beiden een heavy machine gun, maar door de overvloed aan hondjes die dan ook nog langs komen gerend ben je dan echt de ***. 4 jugs zijn veel makkelijker.
Iemand tips? Op youtube staat wel veel maar dat is 90% op de easy maps. En nee, op mission heeft het niet echt zin om ergens binnen te gaan zitten
.
Iemand tips? Op youtube staat wel veel maar dat is 90% op de easy maps. En nee, op mission heeft het niet echt zin om ergens binnen te gaan zitten
Ook niet op dat huisje bij A? Speel nooit survival maar dat lijkt me dan wel een makkelijke spot?Dersan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:42:
Gisteren met huisgenoot level 42 gehaald met survivial op mission. Laatste keer zijn we ook tot ongeveer dat punt gekomen, maar dan komen er 4 helicopters..Zelf hebben we beiden een heavy machine gun, maar door de overvloed aan hondjes die dan ook nog langs komen gerend ben je dan echt de ***. 4 jugs zijn veel makkelijker.
Iemand tips? Op youtube staat wel veel maar dat is 90% op de easy maps. En nee, op mission heeft het niet echt zin om ergens binnen te gaan zitten.
op zich een makkelijk spot om te defenden zolang het mensen en honden zijn (miss 1 jug ook nog)StevenzeN schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:50:
[...]
Ook niet op dat huisje bij A? Speel nooit survival maar dat lijkt me dan wel een makkelijke spot?
maar daarna lopen ze gewoon die trap op en kan je vervolgens nergens naar terug vallen.
ik zou bij C gaan zitten, en clay-mores in de paden leggen
verder eerste zorgen dat je een jug-team hebt rondlopen
en de ander een predator
predator op 1 hele gooien,
en die hoek beschermen
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Nou ik ben ook eindelijk Elite ;-)
Van de 3 maps vind ik Overwatch en Piazza het leuks.
Die andere is een te groot snipe festijn
oeh eindelijk een sniper mapwimpie007 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:11:
Nou ik ben ook eindelijk Elite ;-)
Dat huisje hebben ze sowieso dichtgemaakt in survival. Claymores, riot shield squad, sentry's en dergelijke hebben we dan ook al allemaal, toch oneindig veel geld. Alleen claymores en sentry's werken niet zo goed tegen hondjes. Ook gaan ze lang niet altijd op de riot shield squads af. Achja, nog maar een keer proberen, wel jammer dat het zo lang duurt tot je eindelijjk in die hoge levels bent. Level 42 is ongeveer een uur spelen.jorg5 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:53:
[...]
op zich een makkelijk spot om te defenden zolang het mensen en honden zijn (miss 1 jug ook nog)
maar daarna lopen ze gewoon die trap op en kan je vervolgens nergens naar terug vallen.
ik zou bij C gaan zitten, en clay-mores in de paden leggen
verder eerste zorgen dat je een jug-team hebt rondlopen
en de ander een predator
predator op 1 hele gooien,
en die hoek beschermen
We zitten trouwens bij dat platform ding, achterin de map. Weet niet precies welk punt dat is aangezien ik bijna nooit domination speel. 2 grenade launcher sentry's naast het platform is ook ideaal, zo gaan ze bijna nooit kapot.
Kan je alleen met Elite filmpjes overplaatsen naar youtube??? :-)
edit: gevonden
edit: gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door RRenken op 09-03-2012 20:00 ]
Navigeer naar de toekomst, codeer het heden
Leuk zeg, 3 uur lang Kill confirmed spelen voor een Contest, uiteindelijk 525 confirms weten te halen. Heeft de nummer 1 er 936 -_-'
Kan niet anders dat hij met een vol team heeft gespeeld en hij alles op mocht pakken...
Kan niet anders dat hij met een vol team heeft gespeeld en hij alles op mocht pakken...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Yups, zo gaat dat met de Elite contests. De winnaar heeft standaard geboost. Of het nou FFA all is dat iemand met 7 vrinden doet of KC waar alles om die gast gaat, het is nooit zo simpel als 3 uur top spelen in je eentje om te winnen...ThE_OwNeR schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:58:
Leuk zeg, 3 uur lang Kill confirmed spelen voor een Contest, uiteindelijk 525 confirms weten te halen. Heeft de nummer 1 er 936 -_-'
Maar ja, wie wil er nou een MW3 thermoskan?
Het was eigelijk voor een competitie van Power Unlimited, kon 1000 euro winnen om te shoppen bij GamemaniaVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 01:03:
[...]
Yups, zo gaat dat met de Elite contests. De winnaar heeft standaard geboost. Of het nou FFA all is dat iemand met 7 vrinden doet of KC waar alles om die gast gaat, het is nooit zo simpel als 3 uur top spelen in je eentje om te winnen...
Maar ja, wie wil er nou een MW3 thermoskan?
Die clan challenges had gewoon een systeem moeten zijn dat je voor clanbattles tegen andere clans kan inschrijven.
DIt zijn gewoon solo challenges maar dan met een team.
DIt zijn gewoon solo challenges maar dan met een team.
Kan iemand me misschien even uitleggen hoe ik mijn router van open naar moderate zet? Zodat ik in ieder geval niet meer host kan zijn, want ik ben 8 van de 10 potjes host en dat is gewoon één groot nadeel. Ik heb een Cisco EPC3925 router.
je kan een portforward instellen naar een niet bestaand IP in je netwerk, maar dan komt ie op strict te staan ipv moderateStevenzeN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:46:
Kan iemand me misschien even uitleggen hoe ik mijn router van open naar moderate zet? Zodat ik in ieder geval niet meer host kan zijn, want ik ben 8 van de 10 potjes host en dat is gewoon één groot nadeel. Ik heb een Cisco EPC3925 router.
bij linksys en cisco routers voldoet vaak upnp uitzetten al.
Thanks mannen!
Zojuist de lelijkste MOAB OOIT gehaald, geen ADS, geen objective
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VhHZWvVVeD0]
Ter verdediging van mij, het was me eerste potje van de dag, had net gesmoked, zat er nog helemaaaaal niet in, maar toch, een MOAB is een MOAB
Zit nu op 5 in totaal, 1 op Bakaara en 4 op Seatown. Dat terwijl ik Seatown in het begin verschrikkelijk vond
Zojuist de lelijkste MOAB OOIT gehaald, geen ADS, geen objective
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VhHZWvVVeD0]
Ter verdediging van mij, het was me eerste potje van de dag, had net gesmoked, zat er nog helemaaaaal niet in, maar toch, een MOAB is een MOAB
Zit nu op 5 in totaal, 1 op Bakaara en 4 op Seatown. Dat terwijl ik Seatown in het begin verschrikkelijk vond
Wat ren je belachelijk snel met die submachinegun. Is dat op de PC zo ofzo??
Verwijderd
Ik heb er de laatste week iets meer last van op de 360 ja, al is het niet constant. Vooral als je host bent word je in deze game genaaid. Lag compensation my ass, lag introduction zal je bedoelen...bobsquad schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:47:
Dat is nog mijn voornaamste klacht over MW3, FMG akimbo en Type 95s zijn irritant maar daar is wel mee om te gaan, maar deze lag comp software maakt je geheel kansloos als host.
Ik snap nou niet waarom ze dat geïntroduceerd hebben, wat was er nou mis met het onlinesysteem van MW2 op de 360 dan?
Dat is pas kut. Ik had 20-0. Ik dacht yes eindelijk een moab. Maar ne hoor wordt ik van achter neergeknald. Score 24-3
Bijna lvl 80 prestige 10, waarbij ik heb besloten om te stoppen met MW3. Maar eerst nog een MOAB 
Enjoy!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IbBYvtVqfMc]
Enjoy!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IbBYvtVqfMc]
Verwijderd
Ben net maar naar de 11e prestige gegaan en heb de RPG meegenomen als gear. Heerlijk noob tubers terug pakken met dat ding!inf3rno89 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:12:
Bijna lvl 80 prestige 10, waarbij ik heb besloten om te stoppen met MW3. Maar eerst nog een MOAB
Enjoy!
[video]
Bedoel je niet
Volkomen terecht dat je als camper eens zelf in je rug geschoten wordt.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Lijkt me ook niet dat je kan verwachten dat je nog leeft als je terugkomt van de wc.
I served in a company of heroes.
Hoppa, echt wel! Mijn derde moab, wederom tijdens een potje DOM met een combo van silenced P90 & mp9. En wederom ook vlaggen gecapped/defendbram1984 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:29:
True, maar een 18 streak haal je niet zomaar in Dom. Dan moet je haast wel alle vlaggen voorbij rennen.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Vuvuzela schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:21:
Lijkt me ook niet dat je kan verwachten dat je nog leeft als je terugkomt van de wc.
Verwijderd
Dead Man's hand. Net in een potje KC maakte een teamgenoot een quad kill met deze deathstreak. Ik geloofde mijn ogen niet toen het gebeurde. Maar even teruggekeken in theatre en het gebeurde echt. Damn.
Uberhaupt een bizar uurtje spelen. In dezelfde KC lobby met dezelfde teams (ik en broertje tegen een volle party) deze scores: 43-5 22-24 44-8 31-29 39-10 11-19 (snipen op Dome werkt niet voor mij
) 54-6 (snipen op Interchange werkt wel
). Zo raar dat het ene potje te lekker voor woorden gaat, met killstreaks tot en met, en het volgende weer te slecht voor woorden is. Deed niet eens iets anders elk potje, deed ook steeds wel aardig mijn best. >.>
Uberhaupt een bizar uurtje spelen. In dezelfde KC lobby met dezelfde teams (ik en broertje tegen een volle party) deze scores: 43-5 22-24 44-8 31-29 39-10 11-19 (snipen op Dome werkt niet voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 01:17 ]
Netje shoor, ook aangezien jullie alle 3 de vlaggen vaak hadden.Frentik schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:29:
[...]
Hoppa, echt wel! Mijn derde moab, wederom tijdens een potje DOM met een combo van silenced P90 & mp9. En wederom ook vlaggen gecapped/defend
[video]
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:36:
De eerste keer dat ik dood ben gegaan door een concussion grenade :
[video]
Held! In het Black Ops topic poste je ook al zeer interessante vids zeker, als ik me goed herinner?
Ik heb nooit Black Ops gespeeld, maar het teken dat ik je ken ... moet al genoeg zeggen ... You are getting famous
karma is sowieso een bitch
he's getting famous... tsja tis maar hoe je 'famous' wil zijn...Asgaro schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:04:
[...]
![]()
[...]
Held! In het Black Ops topic poste je ook al zeer interessante vids zeker, als ik me goed herinner?
Ik heb nooit Black Ops gespeeld, maar het teken dat ik je ken ... moet al genoeg zeggen ... You are getting famous
Netjes weer hoorFrentik schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:29:
[...]
Hoppa, echt wel! Mijn derde moab, wederom tijdens een potje DOM met een combo van silenced P90 & mp9. En wederom ook vlaggen gecapped/defend
[video]
Verwijderd
Voor de liefhebbers van Competative gaming is natuurlijk ook MW3 actief op het gebied daarvan. Mijn nickname ingame is viruzz. Ik speel voor misschien onder sommige van ons een bekende naam: Striatus Gaming.
ESL Pagina: http://www.esl.eu/eu/team...355854/#/eu/team/6355854/
Onze huidige awards:
#1st Clanbase 3on3 Search & Destroy Ladder EU
#1st Clanbase 5on5 Search & Destroy Ladder EU
#1st ESL 3on3 Search & Destroy Ladder EU
#1st ESL 5on5 Search & Destroy Ladder EU
#1st ESL 3on3 Nightcup #1 Search & Destroy EU
#1st ESL 3on3 Nightcup #2 Search & Destroy EU
#1st ESL 5on5 Opening Cup Search & Destroy EU
#2nd ESL 5on5 Release Cup Search & Destroy EU
#2nd ESL 3on3 Search & Destroy Hardcore Ladder EU
#2nd MW3 Allstars Cup Top 8 Europe
Mijn public MOAB ter gelegenheid van de Allstars Final als commentary op de Striatus Gaming youtube channel:
YouTube: MW3 | Striatus.Viruzz - 40-1 MOAB Team Defender - MW3 AllStars FINALS
Enkele VOD's van de Livestreams van mijn team:
YouTube: MW3 Allstars Cup vital v Durus Novem [groups] (group stage)
YouTube: MW3 Allstars Cup: Striatus (exDN) v iNET [groups] (group stage)
YouTube: MW3 Allstars Cup: Striatus v Aerosol \[semi-final] (semi-final)
YouTube: ESL | Striatus Gaming vs. TBA (ex-iNET) - MW3 AllStars FINALS (final, tevens een aanrader om te kijken als je ervan houdt, ondanks dat we deze verloren hebben.)
Onze huidige awards:
Mijn public MOAB ter gelegenheid van de Allstars Final als commentary op de Striatus Gaming youtube channel:
YouTube: ESL | Striatus Gaming vs. TBA (ex-iNET) - MW3 AllStars FINALS (final, tevens een aanrader om te kijken als je ervan houdt, ondanks dat we deze verloren hebben.)
Verwijderd
Nog even voor de startpost, mijn 360 tag is Gixxer17, als er mensen zijn die een potje online willen, laat maar weten.
Mooi hoorVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:28:
Voor de liefhebbers van Competative gaming is natuurlijk ook MW3 actief op het gebied daarvan. Mijn nickname ingame is viruzz. Ik speel voor misschien onder sommige van ons een bekende naam: Striatus Gaming.
Onze huidige awards:
Verwijderd
Ja gaat opzich lekker, heb in de vorige versies van CoD ook vrij in top meegedraaid. Echter gaat het dit keer wel erg goed. Clanbase is overigens dooie boel wat betreft MW3. Ladders zijn wat dat betreft dood en cups worden er ook niet georganiseerd. Vandaar dat de meeste awards ook van ESL afkomstig zijn, daar is het echt wel actief.
Nations Cup zit eraan te komen, ESL is echter nog bezig met wat admins regelen gezien er van de huidige admins een groot aantal inactief zijn waardoor dat de protest tijden etc. hoog worden en weinig tijd is om een cup goed te organiseren. Persoonlijk hoop ik wel dat die Nations Cup er anytime soon komt aangezien dat de competative branche van MW3 behoorlijk gaat boosten imo. En natuurlijk zou Team NL dan winnen dat lijkt me obvious hahaha.
Nations Cup zit eraan te komen, ESL is echter nog bezig met wat admins regelen gezien er van de huidige admins een groot aantal inactief zijn waardoor dat de protest tijden etc. hoog worden en weinig tijd is om een cup goed te organiseren. Persoonlijk hoop ik wel dat die Nations Cup er anytime soon komt aangezien dat de competative branche van MW3 behoorlijk gaat boosten imo. En natuurlijk zou Team NL dan winnen dat lijkt me obvious hahaha.
Ja Clanbase heeft z'n goede tijd wel gehad denk ik. Succes in ieder geval. Kzal eens even abonneren op Striatus youtube kanaal. Altijd leuk om te zienVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:17:
Ja gaat opzich lekker, heb in de vorige versies van CoD ook vrij in top meegedraaid. Echter gaat het dit keer wel erg goed. Clanbase is overigens dooie boel wat betreft MW3. Ladders zijn wat dat betreft dood en cups worden er ook niet georganiseerd. Vandaar dat de meeste awards ook van ESL afkomstig zijn, daar is het echt wel actief.
Verwijderd
Striatus is wat dat betreft zeer actief met vid-uploads. Groot team aan editors en spelers. Veelal sniper video's btw. Echter vanwege deze Allstars Cup wordt Striatus nu waarschijnlijk ook een grote naam in het streamen van live macthes van o.a. het team waar ik dus in speel. j4k6 wordt waarschijnlijk een vaste commentator voor Striatus. Dus er zitten mooie vooruitgangen in.fuz1on schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:19:
[...]
Ja Clanbase heeft z'n goede tijd wel gehad denk ik. Succes in ieder geval. Kzal eens even abonneren op Striatus youtube kanaal. Altijd leuk om te zien
Overigens zul je van het ESL team waar ik dus in speel voor Striatus weinig video's zien, enkel en alleen af en toe een paar pub gameplays met een commentary erachter om een livestream te promoten. Reden o.a. is omdat wij als team vrij weinig tot geen public spelen. Aangezien je gewent bent aan de regeltjes van ESL ga je de perks, stun grenades etc. behoorlijk hard haten om het zo maar te zeggen dus wij proberen het normaal te vermijden.
Dus je zult op het Striatus kanaal voornamelijk naar mijn mening goed bewerkte compilations zien van de editors.
Hear hear, daar heb ik ook constant last van. Heb de snelste Ziggo met een hele lage ping van 5 ms.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:48:
[...]
Ik heb er de laatste week iets meer last van op de 360 ja, al is het niet constant. Vooral als je host bent word je in deze game genaaid. Lag compensation my ass, lag introduction zal je bedoelen...
Dat is nog mijn voornaamste klacht over MW3, FMG akimbo en Type 95s zijn irritant maar daar is wel mee om te gaan, maar deze lag comp software maakt je geheel kansloos als host.
Ik snap nou niet waarom ze dat geïntroduceerd hebben, wat was er nou mis met het onlinesysteem van MW2 op de 360 dan?
Bijna altijd de host en altijd lag. Mijn nat heb ik open staan, was eerst nat 2 maar heeft ook niks geholpen.
Heel irritant. Heb je net iemand in het vizier 'verspringt' hij ineens. Of als je face to face met iemand staat gaat op het moment dat jij wilt schieten hij laggen en ja dan ben ik weer het haasje!
Mw2 had ik geen problemen. Echt waardeloos.
To boldly go where no man has gone before...
Waar ik vroeger als ik iemand tegenkwam aan het rennen was, nog wel even snel om een hoekje kon rennen. Ga ik nu elke keer dood en als ik dan de killcam bekijk, ben ik om het hoekje maar wordt ik alsnog geraakt
Spelen jullie op PC?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:17:
Vroeg me af hoeveel tijd jullie hier nu in steken? Is dat wel te combineren met studie/werk?
Verwijderd
Dit is PC based ja.ThE_OwNeR schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:47:
[...]
Spelen jullie op PC?
Vroeg me af hoeveel tijd jullie hier nu in steken? Is dat wel te combineren met studie/werk?
Dat valt reuze mee. Het is gewoon heel simpel bij dit soort games, je hebt het in je of je hebt het niet. Als je eenmaal op een bepaald niveau bent is het naar mijn mening heel simpel om op dat niveau te blijven. Ik kan 4 weken op vakantie gaan, terug komen en na 2 dagen weer op niveau zijn.
Ik zit zelf momenteel zelfs op stage. Dus overdag steek ik er 0 uren in. Ma t/m do heb ik de tijd van 18.30u tot een uurtje of 23u of 00u. Vrijdags speel ik nooit, zaterdags ook nooit, social life gaat dan absoluut voor en zondagavond is dan ook nog een eventuele mogelijkheid.
Grootste voordeel is dat ik al jaren met die gasten speel, dus je bent aan elkaar gewend.
Naturlijk toen de game uitkwam zat er wel een behoorlijke boost in onze game uurtjes, je wilt namelijk de grote teams voor zijn door snel gewend te raken aan de game en dingen uitgewerkt hebben op maps.
Maar het is voor mij prima te combineren met studie, sport, werk.
Sports doordeweeks gewoon, overdag gewoon studie, werk ook nog in het weekend. Dus daar heb ik geen enkele moeite mee.
ok dit is geen
als je 45 sec op 1 plek zit... zijn of je WASD toesten kapot of je linker stick doet t niet...
edit: karma slaat toe op t eind... hij wordt gekilled als hij z'n pred. gebruikt
edit 2: most smileys in een post op dit topic EVA!!!
[ Voor 17% gewijzigd door qrious op 12-03-2012 10:57 ]
Mijn.. godVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:28:
Onze huidige awards:
Als er een game is wat niet gemaakt is voor Esports is het MW2/3 wel.
worden deze games zonder killstreaks gespeeld? anders is er ook weinig tactisch aan.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ofcourse.. er bestaat gewoon een promod voorVerderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:01:
[...]
Mijn.. god
Als er een game is wat niet gemaakt is voor Esports is het MW2/3 wel.
worden deze games zonder killstreaks gespeeld? anders is er ook weinig tactisch aan.
MW2 was inderdaad niet gemaakt voor esports, vooral door het gebrek aan de mogelijkheid voor dedi's. Maar aangezien MW3 gewoon dedi's ondersteund en er in de community genoeg modders zijn die een promod hebben gemaakt is deze game gewoon competative zeer goed te spelen. Promod wordt zoveel mogelijk gebaseerd op die van CoD4, 1 flash, meer wallbang damage, lagere damage van vallen etc. etc. kan je zo wel een hele lijst geven met dingen die ze op promod veranderd hebben tegenover de game normaal.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 11:07 ]
Wat doe jij waardoor je wapen constant "glitched"?
halve weapon swap oid?
halve weapon swap oid?
[ Voor 27% gewijzigd door Verderf op 12-03-2012 11:10 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
ik zo niet weten waarom dit 'onverdiend' zou zijn, oke het zijn heupsproei kills, maar dat kan ook bijna niet anders met die gunfuz1on schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:10:
Ik heb er even op moeten wachten maar gister dan toch echt m'n 5de MOAB en deze keer met theater mode aan!
Zie resultaat hieronder.
[video]
al had je 24 kills met akimbo fm9 gemaakt was het nog niet onverdiend.
Verwijderd
Ik denk dat jij die weaponswitch bedoeld? Op het moment dat ik m'n ACR dus vast heb dat ie switched en de ACR weer tevoorschijn pakt? Op de PC gewoon 2x je primary pakken, dus 2x 1 indrukken.Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:09:
Wat doe jij waardoor je wapen constant "glitched"?
halve weapon swap oid?
Tenminste vanuitgaande dat je dat bedoeld.
Anders moet je me even vertellen wat je wel bedoeld, haha.
1 van je filmpjes met een pistol, maar lijkt idd op een weapon switch zodat je " als" je gelukt hebt en net switched je net een fractie eerder bent.
Verwijderd
Ja ik gok dat je dat in ieder filmpje wel tegenkomt. Als het niet van mij is waarschijnlijk wel van onze scope. Die doet dat ook vaker.
Ik ga vandaag is wat ESL VERSUS matches spelen. Eens kijken hoe het gaat.. Moet alleen niet vergeten mijn fov changer uit te zetten! Eigenlijk moeilijk te geloven dat competitive gaming die fov changer niet toestaat.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
Komt omdat het een losstaande .exe is. Op promod is er gewoon een !fov command die je kunt gebruiken om je fov te veranderen wat dus betekent dat het wel toegestaan is. Gewoon even regelen dat de server waar versus op gespeeld wordt promod draait en there you go.ToasterxD schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:32:
Ik ga vandaag is wat ESL VERSUS matches spelen. Eens kijken hoe het gaat.. Moet alleen niet vergeten mijn fov changer uit te zetten! Eigenlijk moeilijk te geloven dat competitive gaming die fov changer niet toestaat.
Thnx voor je antwoord, sowieso vind ik op de PC gamen(FPS dan voornamelijk) lastig. Kan niet omgaan met het toetsenbord.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Dit is PC based ja.
Dat valt reuze mee. Het is gewoon heel simpel bij dit soort games, je hebt het in je of je hebt het niet. Als je eenmaal op een bepaald niveau bent is het naar mijn mening heel simpel om op dat niveau te blijven. Ik kan 4 weken op vakantie gaan, terug komen en na 2 dagen weer op niveau zijn.
Ik zit zelf momenteel zelfs op stage. Dus overdag steek ik er 0 uren in. Ma t/m do heb ik de tijd van 18.30u tot een uurtje of 23u of 00u. Vrijdags speel ik nooit, zaterdags ook nooit, social life gaat dan absoluut voor en zondagavond is dan ook nog een eventuele mogelijkheid.
Grootste voordeel is dat ik al jaren met die gasten speel, dus je bent aan elkaar gewend.
Naturlijk toen de game uitkwam zat er wel een behoorlijke boost in onze game uurtjes, je wilt namelijk de grote teams voor zijn door snel gewend te raken aan de game en dingen uitgewerkt hebben op maps.
Maar het is voor mij prima te combineren met studie, sport, werk.
Sports doordeweeks gewoon, overdag gewoon studie, werk ook nog in het weekend. Dus daar heb ik geen enkele moeite mee.
Speel zelf op de Xbox en heb paar keer meegedaan aan kleine toernooitjes. Maar het lukte altijd net niet. Maar merk wel dat ik na 4 weken vakantie wel weer even moet inspelen
Verwijderd
Daar heb ik dus last van bij de xbox. Dat komt waarschijnlijk dat ik al jaren game op de computer en ik kan er gewoon niet tegen dat ik voor mijn gevoel niet zo precies kan richten als op de computer. Ik ben namelijk een geweldige fan van ACR en dan vooral long range, dat is mijn sterkste kant. Ik nak er zo scopes mee neer als het moet. Maar dat gaat me op een xbox niet lukken, voor mijn gevoel kan ik gewoon veel sneller en preciezer reageren dmv een muis.
Vreemde is dat ik meestal na een periode niet gegamed te hebben sterker terug kom, haha. Weet niet wat dat is. Iemand van jullie die dit ook ervaart? Misschien omdat ik dan weer wat nuchterder de game binnen stap. No idea actually.
Vreemde is dat ik meestal na een periode niet gegamed te hebben sterker terug kom, haha. Weet niet wat dat is. Iemand van jullie die dit ook ervaart? Misschien omdat ik dan weer wat nuchterder de game binnen stap. No idea actually.
reden dat je dan beter speelt kan zijn, dat je geconcentreeder speelt, omdat je denk: 'kut 4 weken niet gespeeld' en dus beter je best doet.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:11:
Daar heb ik dus last van bij de xbox. Dat komt waarschijnlijk dat ik al jaren game op de computer en ik kan er gewoon niet tegen dat ik voor mijn gevoel niet zo precies kan richten als op de computer. Ik ben namelijk een geweldige fan van ACR en dan vooral long range, dat is mijn sterkste kant. Ik nak er zo scopes mee neer als het moet. Maar dat gaat me op een xbox niet lukken, voor mijn gevoel kan ik gewoon veel sneller en preciezer reageren dmv een muis.
ik kan ook niet op console shooters spelen, om de zelfde reden als jij noemt.
sport-games enzo speel ik dan wel weer liever op de ps3
Verwijderd
Als dat zo is vanaf nu maar iedere match denken dat ik 4 weken op vakantie ben geweest! Hahaha!
En sport games zijn dan inderdaad naar mijn idee een drama op de PC. Couldn't agree more.
En sport games zijn dan inderdaad naar mijn idee een drama op de PC. Couldn't agree more.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 13:17 ]
Ik speel wel COD4 op de PC, heb nu pas een laptop die het ook aan kan, maar speel dat puur omdat ik Promod vet vind. Kwam op de PS3 eens in een Promod lobby en vond dat echt super tofVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:11:
Verwijderd
Promod op MW3 is naar mijn mening ook gruwelijk vet. En het speelt veel fijner als de normale game.ThE_OwNeR schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Ik speel wel COD4 op de PC, heb nu pas een laptop die het ook aan kan, maar speel dat puur omdat ik Promod vet vind. Kwam op de PS3 eens in een Promod lobby en vond dat echt super tof
Wat er op Promod afspeelt:
- Clients can set clientdvars
- Safe and autoload the dvars when joining the server again
- No ammo warning
- No red crosshair
- FilmTweak Presets
- No ViewBob
- Teamnames changed
- Bullet penetration increased
- Sprint time increased
- Falldamage decreased
- JumpHeight increased
Je kunt verschillende commands in de console gebruiken:
!ragdoll //Enable/disable ragdoll
!cg_brass //Enable/disable shell ejection
!snaps
!r_distortion //Enable/disable distortion from weapons, explosions etc
!cl_packetdup //Packet duplicates
!pingtext //cg_scoreboardPingText
!maxfps //com_maxfps
!r_fog //Enable/disable fog
!fov //Change FoV
!wayPointSize //Size of WayPoints like [A] [B] [BOMB] etc.
!compassObjectiveSize //Size of WayPoints on compass
!removeConfig //Delete your saved config
!load //Manually load saved dvars
!help //Display all available commands
-------------------------------------------
!dynEnt_Active //Enable/disable dynamic environment (shoot computer etc.)
!fx_drawClouds //Enable/disable weather (snow, rain, etc.)
!corpseCount //Number of AI corpses
!fastSkin //cache skin
!r_detail //draw weapon skin, car skin etc.
!dlightlimit //r_dlightlimit
!ftweakEnable //Enable/disable FilmTweak
!ftweakDesaturation
!ftweakLightTint
!ftweakDarkTint
!ftweakContrast
!ftweakBrightness
!promod //see changelog v1.2 to see what it does
!resetpromod //resets the commands set by !promod
!clientsideeffects //Enable/disable loading of _fx files (ambient sound, map smoke etc.) needs fast_restart after setting (!)
!r_normalmap //Change between Flat/default (Flat has less details)
!ftweakPreset alias !filmtweak alias !ftweak alias !ft //Choose between 6 filmtweak presets (see pictures)
!scoreboardItemHeight //change item height in scoreboard
!md5 //show md5 checksum of the Plugin
!sens //Change sensitivity of mouse
meer informatie over promod op MW3:
http://www.itsmods.com/fo...elease-ProMod-Plugin.html
Momenteel is er ook al een Beta 1.10
Toevallig ook een lijstje met IP adressen van ProMod servers?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dat fov vond ik altijd super tof, geeft toch een heel ander perspectief aan de game 
En het aanpassen van die icoontjes van de bombs is zwaar relaxt. Erger ik me altijd dood aan xD
En het aanpassen van die icoontjes van de bombs is zwaar relaxt. Erger ik me altijd dood aan xD
Verwijderd
Volgensmij zijn dit er 2:
176.31.115.200:27016
31.132.1.143:27025
Kan er zo vanuit m'n stage even niet meer ophalen.
Weet wel dat als je in-game in Options je Server Browser aan hebt gezet.
En dan even tussen die servers doorneust er verschillende zijn die ESL Promod oid in de naam hebben staan.
Bomb signs standaard grootte is ook een irritatie tot en met. Beste manier om niet gespot te worden is gewoon achter de bom blijven schuilen aangezien er dan een gigantisch logo voor je hoofd zit. Gelukkig is dat op promod inderdaad gefixt.
176.31.115.200:27016
31.132.1.143:27025
Kan er zo vanuit m'n stage even niet meer ophalen.
Weet wel dat als je in-game in Options je Server Browser aan hebt gezet.
En dan even tussen die servers doorneust er verschillende zijn die ESL Promod oid in de naam hebben staan.
Bomb signs standaard grootte is ook een irritatie tot en met. Beste manier om niet gespot te worden is gewoon achter de bom blijven schuilen aangezien er dan een gigantisch logo voor je hoofd zit. Gelukkig is dat op promod inderdaad gefixt.
Denk dat je ook voorzichtiger bent en dus beter om je heen kijkt omdat het even geleden is dat je hebt gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:11:
Ik speel zelf (vroeger hoog, nu voor de lol) op de PC, maar de support voor MW3 is echt ontzettend slecht. Spel een poos geleden voor de Xbox gekocht en ik kan ook totaal niet wennen aan die controller. Gelukkig is zijn er meer mensen die dat niet lukt en heeft iemand de Xim3 uitgevonden. Vorige week besteld en komt donderdag binnen. Dan nog maar eens proberen met muis en toetsenbord op de Xbox!
Verwijderd
Support is momenteel inderdaad erg slecht. In het begin was er veel support op ESL aanwezig, veel actieve admins en het liep als een trein. Echter zijn er de laatste tijd veel admins afgehaakt of tijdig op inactive gegaan. Momenteel loopt het dus van geen kant, zijn al een paar clans die gestopt zijn vanwege dit probleem. Ze zoeken dus op het moment actieve admins. Heb persoonlijk zelf ook een apply gedaan omdat ik het erg zonde zou vinden als deze game dood zou gaan. Maar wie ben ik? Hoop dat er snel genoeg weer actieve admins aangenomen worden / rondbazuinen dan kunnen we namelijk een stap hoger zoals ik al eerder verteld heb gaat er in de community op dit moment ronde om een Nations Cup te organiseren.
Ik probeer nu al sinds 12:00 een VERSUS match te vinden =D. Mensen posten als server een steamcommunity pagina, of de server is offline, of er komen maar 3 mensen naar de server! Ligt het aan de tijd, of heb ik gewoon pech.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Ik denk pech, op woensdag ochtend ben ik vrij en dan heb ik er iig geen last van.ToasterxD schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:03:
Ik probeer nu al sinds 12:00 een VERSUS match te vinden =D. Mensen posten als server een steamcommunity pagina, of de server is offline, of er komen maar 3 mensen naar de server! Ligt het aan de tijd, of heb ik gewoon pech.
Verwijderd
Combinatie van gok ik. Je hebt en pech dat de servers offline zijn of er komen maar 3 mensen etc. normaal als je een match hebt dan gaat het over het algemeen wel goed.
Als mensen een steam community pagina plaatsen si het de bedoeling dat je de chat van die steam group joined en dan via die chat de chat eigenaar joined om het zo maar te noemen.
Overigens weet ik niet hoe actief versus overdag is. 's avonds in ieder geval enorm.
Persoonlijk speel ik dan weer te weinig versus om daar over te oordelen.
Als mensen een steam community pagina plaatsen si het de bedoeling dat je de chat van die steam group joined en dan via die chat de chat eigenaar joined om het zo maar te noemen.
Overigens weet ik niet hoe actief versus overdag is. 's avonds in ieder geval enorm.
Iemand die zin heeft om de Spec Ops missies bij langs te gaan op de PC voor Veteran difficulty?
Ja ikNoFearz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:17:
Iemand die zin heeft om de Spec Ops missies bij langs te gaan op de PC voor Veteran difficulty?
Toevallig zoek ik ook nog iemand voor op de PC.
Steamid= ScavyNL
[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 12-03-2012 18:48 ]
Verwijderd
Tof! Ik ben benieuwd naar die nieuwe map.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:01:
Morgen ga ik wat filmpjes posten van de nieuwe multiplayer map Black Box.
Verwijderd
Woohoo. Er kwamen net nieuwe achievements voor MW3 beschikbaar.
Go easy cheevo's
Boo dat MW3 uit mijn lijstje 100% is gedropt omdat ik deze achievements nog niet eens gehaald kan hebben. 
Edit oh en net P10 geworden. 7 dagen, 6 uur. Niet snel niet langzaam denk ik? (te veel gespeeld weet ik wel
)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Complete the Special Ops mission "Negotiator" on any difficulty. 15 Rescue all the hostages in the Special Ops mission "Negotiator." 35 Complete the Special Ops mission "Negotiator" on Veteran difficulty. 25 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on any difficulty. 15 Run over and kill 13 enemies with the snowmobile in the "Black Ice" Special Ops mission. 35 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on Veteran difficulty. 35 |
Go easy cheevo's
Edit oh en net P10 geworden. 7 dagen, 6 uur. Niet snel niet langzaam denk ik? (te veel gespeeld weet ik wel
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 21:56 ]
P10 in 7 dagen 6 uur vind ik behoorlijk snelVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:37:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Complete the Special Ops mission "Negotiator" on any difficulty. 15 Rescue all the hostages in the Special Ops mission "Negotiator." 35 Complete the Special Ops mission "Negotiator" on Veteran difficulty. 25 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on any difficulty. 15 Run over and kill 13 enemies with the snowmobile in the "Black Ice" Special Ops mission. 35 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on Veteran difficulty. 35
Go easy cheevo'sBoo dat MW3 uit mijn lijstje 100% is gedropt omdat ik deze achievements nog niet eens gehaald kan hebben.
Edit oh en net P10 geworden. 7 dagen, 6 uur. Niet snel niet langzaam denk ik? (te veel gespeeld weet ik wel)
das best snel, gemiddeld wordt er 20-24 uur voor een prestige gerekent(zonder double xp). en idd klein beetje te veel gespeeld maarVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:37:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Complete the Special Ops mission "Negotiator" on any difficulty. 15 Rescue all the hostages in the Special Ops mission "Negotiator." 35 Complete the Special Ops mission "Negotiator" on Veteran difficulty. 25 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on any difficulty. 15 Run over and kill 13 enemies with the snowmobile in the "Black Ice" Special Ops mission. 35 Complete the "Black Ice" Special Ops mission on Veteran difficulty. 35
Go easy cheevo'sBoo dat MW3 uit mijn lijstje 100% is gedropt omdat ik deze achievements nog niet eens gehaald kan hebben.
Edit oh en net P10 geworden. 7 dagen, 6 uur. Niet snel niet langzaam denk ik? (te veel gespeeld weet ik wel)
Heb je nog steeds dat genuub in versus, dat iedereen voor zich rondjes rent?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:07:
Combinatie van gok ik. Je hebt en pech dat de servers offline zijn of er komen maar 3 mensen etc. normaal als je een match hebt dan gaat het over het algemeen wel goed.
In BO en het begin van mw3 had je dat namelijk wel iig
Verwijderd
Om eerlijk te zijn wist ik daar niks meer vanaf tot gisteravond. Ik speelde in het begin juist veel versus om de game te leren kennen etc. maar nu speel ik het totaal niet meer, tot gisteravond. Weer eens geprobeerd en nu herinner ik me weer wat ik zo gruwelijk hard haatte aan versus en dat is inderdaad dat genoob van sommige mensen. Kereltjes van 9 die op je lopen te ragen dat je dingen doet die volgens hem nergens op slaan terwijl je zelf 20/5 staat en verschillende keren de bomb geplant heb en hij 0/11 staat. En het is natuurlijk allemaal jouw schuld dus peert ie 'm daar maar weer vandoor.Rendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:53:
[...]
Heb je nog steeds dat genuub in versus, dat iedereen voor zich rondjes rent?
In BO en het begin van mw3 had je dat namelijk wel iig
Was voor mij dus weer de laatste keer dat ik versus gespeeld heb. Hou het wel gewoon op ladder matches, speelt ook 10x fijner aangezien je dan met mensen speelt die er verstand van hebben en waarmee je ingespeeld hebt. 100x beter voor m'n bloeddruk, haha.
Niks veranderd met de community dus...
Was o.a de reden dat ik stopte half jaar geleden...
Was o.a de reden dat ik stopte half jaar geleden...
Verwijderd
Ik speel nog steeds lekker door op de 360 hoor. Meestal haal ik gemiddeld wel een 2 K/D per game en heb ik wel eens dat iemand op het andere team dan op me zit te ragen. Wel een goed momentje om ff "trollolol" en "umadbreh?" te doen. Kunnen die mensen wel pissig zijn, ik heb er niet minder lol door.
Toen ik begon aan COD, 4 jaar geleden vond ik dat ook nog wel leuk..
Maar als jij naar iemand kijkt (S&D) en je blijft Facepalmen van ellende dan wil je best wel snel weg...
Maar als jij naar iemand kijkt (S&D) en je blijft Facepalmen van ellende dan wil je best wel snel weg...
Verwijderd
Couldn't agree more.Rendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:09:
De meer dat ik me erger van ellende des te sneller dat ik er weer genoeg van heb. Dat er iemand bij de enemy team zit die een beetje kan schieten vind ik persoonlijk alleen maar fijn, dat geeft het alleen maar een grotere uitdaging. Kan ik niet wakker van liggen.
Maar dat er van die gasten in je team zitten die er geen reet van kunnen en dan op jou gaan liggen ragen omdat jij in hun ogen er niks van bakt. Daar wordt ik debiel van ja. Kan ik me dood aan ergeren. En soms snap ik ook gewoon werkelijk neit hoe mensen zo verschrikkelijk slecht kunnen zijn. Ik kom soms mensen tegen waaravn ik weet dat ik zelfs in het begin toen ik net begon nog niet zo dramatisch was.
Verwijderd
Ja dat maak ik vaak genoeg mee, blijft er als enige zo'n quickscope noob hangen die de game probeert te eindigen met een trickshot, en die faalt natuurlijk in 99% van de gevallen.Rendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:09:
Ach ja, als je maar lol hebt, het is en blijft een spelletje natuurlijk.
klopt en helemaal in S&D en random lobbies wil je nog wel eensRendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:09:
dat gastjes gelijk met flashbangs en granaten gooien... HOI HIER BEN IK EN MIJN TEAM
dat soort meuk...
Verwijderd
Ik speel ook zonder silencer hoor, zelfs op competative niveau. Helemaal niks mis mee. Persoonlijk ook een gruwelijke hekel aan een silencer. Functioneert van geen kant, reduceert alleen je long range. Persoonlijk zou ik als je dan over S&D lobbies hebt gewoon met extended mags spelen. Altijd handig aangezien je al zo weinig hebt. Zelf speel ik geheel zonder wat voor attachment dan ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me aan wat regeltjes moet houden als ik competative matches moet spelen.jorg5 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:23:
[...]
klopt en helemaal in S&D en random lobbies wil je nog wel eensdaarom speel ik eigenlijk nooit S&D, zo vaak gehad dat er gastjes zonder silencer lopen
dat gastjes gelijk met flashbangs en granaten gooien... HOI HIER BEN IK EN MIJN TEAM
dat soort meuk...
Daarom speelde ik altijd zo kaal (lees volgens ESL regels) mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:28:
[...]
Ik speel ook zonder silencer hoor, zelfs op competative niveau. Helemaal niks mis mee. Persoonlijk ook een gruwelijke hekel aan een silencer. Functioneert van geen kant, reduceert alleen je long range. Persoonlijk zou ik als je dan over S&D lobbies hebt gewoon met extended mags spelen. Altijd handig aangezien je al zo weinig hebt. Zelf speel ik geheel zonder wat voor attachment dan ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me aan wat regeltjes moet houden als ik competative matches moet spelen.
Flash/Smoke + Frag en dan standaard wapen zonder iets.
Word je in mijn ogen het beste van...
En zo win je dan in 3v3tje's als FTC
Verwijderd
Zo kaal mogelijk indeed.Rendiertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:32:
[...]
Daarom speelde ik altijd zo kaal (lees volgens ESL regels) mogelijk.
Flash/Smoke + Frag en dan standaard wapen zonder iets.
Word je in mijn ogen het beste van...
En zo win je dan in 3v3tje's als FTC
Af en toe wel irritant btw.. als er dan van die debielen met stun grenades rondlopen.. dear god. Enigste grenade waar ik een schijthekel aan heb. Je kan direct helemaal niks meer.
Ok,
Ik maak wel hele rare dingen mee de laatste tijd, zowel bugs en maffe spelers.
#1 - Onoverwinnelijk zijn!
Ik speel altijd samen met een vriend. Deze vriend behaalde een predator missile en zette deze meteen in. Meteen na impact krijg je dan het scherm terug incl de computer monitor. Er stond toen echter een tegenstander tegenover hem, dus hij drukt voor het monitortje verdween op de Knife knop. Gevolg: De monitor ging nooit meer weg, de tegenstander was dood, en hij was onoverwinnelijk. Er hebben vijanden hele magazijnen op hem geleegd, hij ging gewoon niet dood. Hij liep dan gewoon naar ze toe, en Knifede hen met de monitor.
Hij eindigde op 24-0, alleen maar knife kills. (XBOX360)
#2 - Mensen spelen domination niet
Gisteren vier potjes achter elkaar. We starten domination, wij pakken meteen A en B, of C en B afhankelijk van de spawn. Enemy team ligt alleen te snipen, en pakt geen punten. Wij pakken A. Hele wedstrijd geen punt verloren, 200-0 winst. Dit gebeurde dus 4x achter elkaar, met 4x een nieuwe lobby..
Confused!
Ik maak wel hele rare dingen mee de laatste tijd, zowel bugs en maffe spelers.
#1 - Onoverwinnelijk zijn!
Ik speel altijd samen met een vriend. Deze vriend behaalde een predator missile en zette deze meteen in. Meteen na impact krijg je dan het scherm terug incl de computer monitor. Er stond toen echter een tegenstander tegenover hem, dus hij drukt voor het monitortje verdween op de Knife knop. Gevolg: De monitor ging nooit meer weg, de tegenstander was dood, en hij was onoverwinnelijk. Er hebben vijanden hele magazijnen op hem geleegd, hij ging gewoon niet dood. Hij liep dan gewoon naar ze toe, en Knifede hen met de monitor.
Hij eindigde op 24-0, alleen maar knife kills. (XBOX360)
#2 - Mensen spelen domination niet
Gisteren vier potjes achter elkaar. We starten domination, wij pakken meteen A en B, of C en B afhankelijk van de spawn. Enemy team ligt alleen te snipen, en pakt geen punten. Wij pakken A. Hele wedstrijd geen punt verloren, 200-0 winst. Dit gebeurde dus 4x achter elkaar, met 4x een nieuwe lobby..
Confused!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Tja heel veel zie je gewoon TDM spelen in DOM of DEMO. Erg vervelend.
Wat ik wel eens doe ik rond rennen en dan langs de vlag te lopen om zo te wachten tot de enemy daarna toe komt. Eventueel drop ik dan mijn C4 en dan BOOM ;-)
Wat ik wel eens doe ik rond rennen en dan langs de vlag te lopen om zo te wachten tot de enemy daarna toe komt. Eventueel drop ik dan mijn C4 en dan BOOM ;-)
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
wat ik me afvraag, valt hij gebruik van de FOV changer op PC onder hacken, of is dit een tool die toegestaan is
@Fuz1on netjes hoor
en ik zal t voor je opnemen als mensen gaan janken om die paar akimbo fm9 kills, iedereen bitcht erop , maar(bijna) iedereen gebruikt ze zelf ook wel eens (stiekem)
@Fuz1on netjes hoor
en ik zal t voor je opnemen als mensen gaan janken om die paar akimbo fm9 kills, iedereen bitcht erop , maar(bijna) iedereen gebruikt ze zelf ook wel eens (stiekem)
[ Voor 45% gewijzigd door qrious op 13-03-2012 12:03 ]
die is toegestaan. Ik en anderen gebruiken hem ook.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Verwijderd
De tool is uit zichzelf gewoon toegestaan.jorg5 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:00:
wat ik me afvraag, valt hij gebruik van de FOV changer op PC onder hacken, of is dit een tool die toegestaan is
Echter voor competative gaming als ESL en Clanbase wordt ie gezien als "hacking" omdat dit een stand-alone .exe bestand is die gebruikt wordt on dingen te wijzigen die zo niet in de game zitten. Op de promod versies is er echter wel gewoon een !fov command ingewerkt dus dan zou het wel legaal zijn voor competative gaming aangezien je er geen lostaande .exe voor hoeft te gebruiken.
Zo in public gaming dus gewoon toegestaan.
Competative niet.
thnx, ik twijfelde omdat het idd een losstaande .exe is. maar in public is het dus wel toegestaanVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:05:
[...]
De tool is uit zichzelf gewoon toegestaan.
Echter voor competative gaming als ESL en Clanbase wordt ie gezien als "hacking" omdat dit een stand-alone .exe bestand is die gebruikt wordt on dingen te wijzigen die zo niet in de game zitten. Op de promod versies is er echter wel gewoon een !fov command ingewerkt dus dan zou het wel legaal zijn voor competative gaming aangezien je er geen lostaande .exe voor hoeft te gebruiken.
Zo in public gaming dus gewoon toegestaan.
Competative niet.
toch maar is proberen dan
vanaaf ff testen
ik speel MW3 op de PS3, maar merk dat tegenstanders mij soms sneller zien dan ik hen. Zijn er manieren om zonder cheats oid je MW te tweaken zodat je een tegenstander makkelijker kan herkennen? Wat gebruiken de andere tweakers?