En wat vinden de vrouwen ervan dan?obsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:18:
[...]
37 hier, en ik speel vaak met een groep vrienden waarvan er een aantal ook zo rond die leeftijd zitten, en er zitten er ook bij die dik in de 40 zijn
Epic
En wat vinden de vrouwen ervan dan?obsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:18:
[...]
37 hier, en ik speel vaak met een groep vrienden waarvan er een aantal ook zo rond die leeftijd zitten, en er zitten er ook bij die dik in de 40 zijn
Epic
wat de vrouwen ervan vinden vraag je?delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:20:
[...]
En wat vinden de vrouwen ervan dan?![]()
[...]
Epic
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Jammer dat je op de PC speelt. Anders had ik misschien kunnen winnen van de oudereobsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:18:
[...]
Niet altijd even leuk, mja zij zit de hele avond achter haar laptop en tja de programma’s die op tv komen zijn ook niet altijd even goed
Draai Modernadmin (dan kun je zien wie er host is)obsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Hoe kan je (op de pc) zien dat je host bent?
[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 06-03-2012 14:36 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
netjesStevenzeN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:24:
[video]
Mijn 4e MOAB dus, was écht een ongelovelijk baggerpotje, mijn team snapte er niks van en ik was al begonnen met het "uitzitten" van het potje, op een gegeven moment ging het wel lekker en begon ik haast te maken voor de MOAB en het hopelijk op tijd "in callen" daarvan
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Verwijderd
Mij lukt het ook steeds niet.jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:34:
[...]
netjeszaten wel een paar n00bs tussen
any nette MOAB (ik ben bijna P5 en heb er nog geen
)
gelukkig, nog een jonkieVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:44:
Ik ben zelf 22 , en vind zelf dat ik aardig mee kan in MW3...
Ik speel het beste als ik of heel boos ben , of als ik 2 weken ofzo niet gespeeld heb:P
Ik heb er ondertussen 4 maar moet nu toch al een paar weken op m'n 5de wachten. Gister 1 potje 21, 1 23 en daarna nog 1 van 19. Schiet niet op zoVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:38:
[...]
Mij lukt het ook steeds niet.
Elke keer als ik goed opweg ben wordt ik zenuwachtig en dan ga ik weer op een knullige manier dood (Meestal door een camper ofzo)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:50:
Nog zuurder is dat als je hem vergeet te activeren:P..
eindigde gisteren 26-0 op Bakaara , alleen ik wou nog 1 enemy neerschieten omdat die dichtbij was....en toen was de tijd voorbij:P....Dag Dag Moab
'goed... dit kunnen we in twee categorieen plaatsenVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:50:
eindigde gisteren 26-0 op Bakaara , alleen ik wou nog 1 enemy neerschieten omdat die dichtbij was....en toen was de tijd voorbij:P....Dag Dag Moab
Verwijderd
Dat is idd zuurVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:50:
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:39 ]

[ Voor 9% gewijzigd door MonkeySleeve op 06-03-2012 16:11 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik heb er bij Infected al een aantal gehad, stuk of 6 ofzo, maar pas 1 keer ook echt kunnen doen. De andere keren was of de tijd op, of er werd een rejoiner gekilled (meeste keren), of ik werd gekilled...jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:04:
[...]
'goed... dit kunnen we in twee categorieen plaatsen
de eerste is: officially F*cked-up
de tweede is: offcially stupid
jij mag kiezen![]()
zodra ik ooooooit een moab haal is mijn 7 of 4 toets KAPOT!!!! zo hard druk ik em in
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Angelo NL / Global Cargo VTC
FoV kan je veranderen met Agent Rev's FoV Changer. Nog niemand voor geband. Volgens mij kan je het ook aanpassen in de .cfg maar dat wilde mij niet lukken. Als je FoV verandert dan valt de animatie idd wat meePykow schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:40:
even paar vraagjes ?
Kan je de FoV aanpassen ? want je zit gewoon te dicht op het wapen gedrukt.
kan je wat doen tegen het achterlijke ren animatie ? je wapen gaat echt alle kanten op maar je beweegt niet eens naar voren.
is er al iets bekend over een nieuwe Engine ? want MW3 is heel erg verouderd.
in 2007 met CoD4 was het nog een leuke game en modern. MW3 is gewoon CoD4 in 2012 (ok maps,perks zijn slechter geworden) maar wanneer komt CoD met een nieuwe engine ?
ja jan waar blijft ie
[ Voor 43% gewijzigd door qrious op 07-03-2012 08:26 ]
Tadaaa
Hahaha, die vinden het triest
Double xp is alleen ingame ja.jorg5 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:12:
gister was wel weer lekker met de tweakersredelijk wat potjes gewonnen en kon eindelijk naar prestige 5
nog geen idee wat ik met mn token ga doen... misschien dubbel xp als ik rond lvl 70 ben en in de GoT party speel. zodat de laatste levels sneller gaan.
bij dubbel xp neem ik aan dat het om 'in game time' gaat en de intermission en maken van classes niet meetellen klopt dat?
ff een vraagje, ik weet dat sommige van jullie prestige tokens kregen vanwege voorgaande prestiges uit MW2, zijn dat dan tokens die je toen NIET gebruikt hebt, of krijg je sowieso voor elke prestige een extra token?
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 07-03-2012 10:45 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
dat verspillen heb ik ook vaak als ik met CP speel, vergeet je em te gooien, kan t niet of omdat je een goede streak hebt., dat die niet 'stacken' slaat nergens opGundogan schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:43:
[...]
Double xp is alleen ingame ja.
En je krijgt nog geen prestige tokens op de pc toch aangezien er geen elite is? (wat er waarschijnlijk met MW3 niet zal komen vrees ik) Maar je krijgt een token per CoD waar je prestige bent gegaan, dus 4 max in totaal voor de consoles (CoD4, WaW, MW2, BO) en waarschijnlijk 2 voor pc (CoD4 pc heeft geen prestige en WaW is lokaal opgeslagen en te manipuleren volgens mij, waardoor je alleen BO en MW2 hebt).
O en gisteren een potje gespeeld met de cunt class:
MP7 + range + rapid fire + SoH/hardline/steady aim (dead silence is misschien nog cuntier) + UAV/carepackage/pred.
Kreeg Reaper, Strafe Run, Reaper, Osprey Gunner en verspilde nog 2 packages omdat ik de volgende al gehaald had.
....MW3
Ik heb COD geprobeerd maar zoals bovenstaand filmpje... daar is toch geen hol aan? Hoe kan dat ooit met een sniper rifle??? Ik heb BLOPS GRIJS gespeeld (pretige 15) maar ik ben zo teleurgesteld in COD3... en filmpjes zoals hierboven bewijzen maar weer dat het gewoon een ordinaire arcade shooter is geworden...delaitinho schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:53:
Vanacht nog even wat potjes gedaan om te levelen. Wilde me ps3 bijna uitzetten toen ik KC bootleg zag aankomen maar dacht, laten we maar ff lekker potje sniperen dan.
Duurde ff voordat ik me plekkie had bemachtigd, maar toen ik er eenmaal zat...nummero 7:
[video]
okedelaitinho schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:53:
Vanacht nog even wat potjes gedaan om te levelen. Wilde me ps3 bijna uitzetten toen ik KC bootleg zag aankomen maar dacht, laten we maar ff lekker potje sniperen dan.
Duurde ff voordat ik me plekkie had bemachtigd, maar toen ik er eenmaal zat...nummero 7:
[video]
[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:45 ]
Thanks, tja... ik wist dat ze om het hoekie kwamen. Normaal quickscope ik dan maar wist dat hier mogelijkheden voor een moabje lagen dus wilde geen risico's nemenjorg5 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:57:
[...]
oke
1 ik dacht dat Jan met sniper footage zou komen
2. wat doe je met de FM9 akimbo...das dan weer jammer
![]()
3 wel een vette run met je sniper
Wel... MOET... spelen.... grrrrdelaitinho schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:00:
[...]
@jedi: je HOEFT het ook niet te spelen..
yep hier nog eentje.... nouja iets om naar uit te kijken
Vanavond is vriendinlief niet thuis. Misschien dat ik er dan aan toe kom om van lvl 76 naar eerste prestige te gaan. Wat een verschil met MW2 waar ik zo op prestige 5 zat en nu nog niet eens 1 keer prestige gehaald.jorg5 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:03:
[...]
yep hier nog eentje.... nouja iets om naar uit te kijken
Verwijderd
mmm eerlijk gezegd niet zo heeel bijzonder... het krijgen van de osprey (mits niet uit een CP en niet campende) is boeinderVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
Hoe vonden jullie deze osprey gunner kill op een assault drone trouwens?
[video]
Iets unieks of ook al zelf gedaan?
Ik speel nu minder mw3 ivm de psvita.
Toch heb ik al bijna 10.000 kills in mw3.
da moet toch wel lukken, ik ben gister van p4 lvl 74 naar p5 lvl 13 gegaanHann1BaL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:05:
[...]
Vanavond is vriendinlief niet thuis. Misschien dat ik er dan aan toe kom om van lvl 76 naar eerste prestige te gaan. Wat een verschil met MW2 waar ik zo op prestige 5 zat en nu nog niet eens 1 keer prestige gehaald.
[ Voor 37% gewijzigd door qrious op 07-03-2012 11:12 ]
Ja, knap hoor maar die had je maandag toch ook al gepost?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
[video]
no animals were harmed during the production of this message
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
kijk dan hebben we iig al een party van 2 man (jij en ik) komen nog wel een paar bij denk ik en congratz met je gouden m14Sc0rPi0N schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:12:
Ik ben er ook weer vanavond. Vrouw heeft een examen dus die verwacht ik pas laat thuis dankzij het OV.
Gisteren toen ik online kwam waren jullie al gevlogen ...![]()
Deed ik een potje met een aantal Non prestigers TDM maar het bleek ook wel waarom.
Ze zaten allemaal als 'Dennisjes' om een hoekje te campen als gekken.
Maar hee mijn M14 is nu eindelijk gold.
Verwijderd
Tof filmpje!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
[video]
ik vond laggops niet zo... de Galil was wel...Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Tof filmpje!
10.000 kills gaat mij denk ik niet lukken, ben ook nog steeds veel bezig met Black Ops. (Vind de Treyarch games een stuk beter dan die van IW)
Ik vind het best wel uniek, Dennis...Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
[video]
hahahahah doe mij dan maar de lotto ipv een osprey kill op een assault drone..EKR88 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:57:
[...]
Ik vind het best wel uniek, Dennis...
De kans is namelijk héél erg klein dat jij uit je care package een osprey gunner krijgt én dat er tegelijkertijd een assault drone over de map rijdt.. De kans dat je de lotto wint is groter
[ Voor 8% gewijzigd door qrious op 07-03-2012 12:00 ]
Verwijderd
Ik heb 55.000+ kills in BO , jij?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Tof filmpje!
10.000 kills gaat mij denk ik niet lukken, ben ook nog steeds veel bezig met Black Ops. (Vind de Treyarch games een stuk beter dan die van IW)
Verwijderd
Let's go, Paveloooow:Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
Toch heb ik al bijna 10.000 kills in mw3. 55.000 in BO
Verwijderd
Je hebt het dubbele aantal kills in BO dan mij.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Let's go, Paveloooow:
MW3: 36,937 (165 uur)
BO: 109,637 (648 uur)
dan zijn je kill per uur in mw3 beterVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Let's go, Paveloooow:
MW3: 36,937 (165 uur)
BO: 109,637 (648 uur)
Verwijderd
Jups. Maar de lol per uur in BO was weer hoger.
True, het is echt in het extreme getrokken, maar kon niet laten van het te postenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:22:
[...]
Jups. Maar de lol per uur in BO was weer hoger.(Heb ook wel lol in MW3 hoor)
Vreemde is wel in BO haalde ik regelmatig +70 kills in domination. In MW3 is mijn hoogste ooit 65 en is het gemiddeld rond de 40. En toch meer kills per uur in MW3. Vreemd. Duren de potjes korter in MW3?
@Asgaro saai bash filmpje behalve het laatste stuk met de Riot Shields waarmee het filmpje bewijst dat MW3 veel vetter is.
[ Voor 193% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:51 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Aangezien het nu alweer bekend is dat Black Ops 2 eraan komt (wat natuurlijk logisch is aangezien het ieder jaar uitgemolken wordt) dan lijkt het me sterk dat er binnen enkele releases een nieuwe engine komt. Maar goed dat zijn speculaties, wie weet.Frentik schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:29:
[...]
Laten we nog eens over de engine beginnen...zucht. Ik ben juist blij dat MW3 niet zo'n super engine heeft waardoor je op klaarlichte dag door iemand verblind wordt met een zaklampje op zijn gun
een zwaardere enigne mag van mij ook wel, ik heb een pc met veel high-end onderdelen, daar wil ik ook we voordeel van hebben, als in sneller, mooier of beide.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Aangezien het nu alweer bekend is dat Black Ops 2 eraan komt (wat natuurlijk logisch is aangezien het ieder jaar uitgemolken wordt) dan lijkt het me sterk dat er binnen enkele releases een nieuwe engine komt. Maar goed dat zijn speculaties, wie weet.
Van mij mag het onderhand wel hoor. En het hoeft echt geen Frostbite 14.3 te worden ofzoMaar er mag wel wat meer tijd en moeite in worden gestoken in plaats van ieder jaar € 90,- (incl DLC's) te vragen voor nagenoeg hetzelfde spelletje.
Geef mij maar Modern Wafare 4 (of bedenk een originele naam voor de verandering) en fix een nieuwe engine. Anders wordt het lekker counter-strike go spelen op een oude engine die niet ieder jaar verder uitgemolken wordt door Valve. Half-Life 3 engine wordt toch ook wel eens tijd, maar daar zijn in ieder geval al wel hints naar!
ik zeg ook niet dat JIJ basht, die andere 12 jarig fucker wel, en juist tegen hem vind ik het leuk om terug te 'pesten'Frentik schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Ik bash niet, als ik wil bashen ga ik wel naar een topic van een andere shooter om daar te klagen over baserapes/cheaters etc etc.
[ Voor 63% gewijzigd door qrious op 07-03-2012 14:19 ]
Er komt wel een nieuwe engine met de nieuwe generatie console + een reboot van de serie of ze kappen er mee als de volgende 2-3 games het minder doen.jorg5 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:13:
[...]
een zwaardere enigne mag van mij ook wel, ik heb een pc met veel high-end onderdelen, daar wil ik ook we voordeel van hebben, als in sneller, mooier of beide.
het voordeel van de oudere engine is wel dat het op bijna alle pc gewoon soepel loopt, maar ik weet niet hoelang ze nog op deze enigne door willen gaan, hopelijk niet te lang
maar als de nieuwe engine pas komt met de nieuwe generatie console (zeg volgend jaar) dan is er toch weer geen (grafisch) verschil tussen pc en console?Gundogan schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Er komt wel een nieuwe engine met de nieuwe generatie console + een reboot van de serie of ze kappen er mee als de volgende 2-3 games het minder doen.
Er is op dit moment geen betere 60fps engine die de investering waard is. Je hebt de tech5 engine, maar die is exclusief voor Zenimax/Bethestha ontwikkelaars.
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:46 ]
Filmpje is heus niet zo erg als je denkt.Frentik schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:29:
@asgaro: ga het filmpje niet eens kijken, weer zon BF3 fanboy die alleen iets komt posten als er iets te bashen valt ze denken dat er iemand te bashen valt. Jullie BF3 fanboys zijn haast nog zieliger dan die 12 jarige ingame...
edit: Net of BF3 trouwens geen arcade shooter is: vanuit een vliegtuig springen, je achtervolgende vliegtuig neerhalen met launcher, en weer landde in je eigen vliegtuig
[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:52 ]
[ Voor 49% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:52 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 00:18 ]
Jij mag zeker dingen niet goed vinden in MW3, ik vind ook niet alle wapens/perks leuk en akimbo fmg9 is er daar inderdaad 1 van. Maar als je het BF3 topic leest zie je dat daar ook geklaagd wordt over bepaalde wapens in dat spel. Het dringt echter maar niet tot je door dat in dat BF topic geen MW3 fanboy gaat lopen posten hoe bagger de MAV lift bug wel niet is.... Andersom vinden BF3 fanboys het blijkbaar wel nodig om hun ongenoegen over MW3 hier te laten blijken. Waarschijnlijk hebben ze tijd over omdat ze al sinds begin februari zitten te wachten op die super mega patch die hun spel nog beter moet maken! (raar eigenlijk dat zo'n goed spel toch nog een patch nodig heeft..)
Mijn voorkeur gaat uit naar Range op de striker en guns met rapidfire vind ik nou weer helemaal niks, geef mij maar extendend mags of silencerVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:16:
Een vraagje: Iedereen roept dat de Striker zo fantastisch is maar dat ervaar ik niet zo. Moet je voor de beestmodus damage hebben? Ik zie hem nu zonder range/damage meer als een gegimpte SMG. Althans ik maak mensen heel wat sneller af met een rapidfire MP7 dan met een onbetrouwbare shotty waar je vol on target moet zitten voordat je begint te spammen.
[ Voor 49% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2012 15:53 ]
Oke een MOAB, maar vind je gameplay echt niet boeiend hoor.fuz1on schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:10:
Ik heb er even op moeten wachten maar gister dan toch echt m'n 5de MOAB en deze keer met theater mode aan!
Zie resultaat hieronder.
[video]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Jammer dat je het niet echt boeiend vond. Ik denk persoonlijk dat de pp90m1 precies goed is voor mijn speelstijl en dat hij ook zo bedoeld is om te gebruiken.joskuiper schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:57:
[...]
Oke een MOAB, maar vind je gameplay echt niet boeiend hoor.
(bijna) Geen enkele keer ADS volgens mij, gewoon constant sprayen met de pp90m1?
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar dit vind ik niet echt "verdiend".
Verwijderd
Mensen schijnen heupsproei skillloos te vinden. Wellicht omdat ze zelf heilig ADSen bij elke ontmoeting met een tegenstander en niet begrijpen waarom ze steeds doodgaan tegen mensen die wel weten dat het er om gaat dat je kogels op mensen krijgt en niet hoe.fuz1on schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:35:
[...]
Jammer dat je het niet echt boeiend vond. Ik denk persoonlijk dat de pp90m1 precies goed is voor mijn speelstijl en dat hij ook zo bedoeld is om te gebruiken.
Ik zou niet weten waarom ik de MOAB niet "verdien". Elke MOAB legitiem behaald is toch gewoon verdiend?! Hoe je ook speelt. Ik hou van rushen andere houden van campen, quickscopen etc...
Beetje een vreemde aanname "Wellicht omdat ze zelf heilig ADSen bij elke ontmoeting met een tegenstander en niet begrijpen...."Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:46:
[...]
Mensen schijnen heupsproei skillloos te vinden. Wellicht omdat ze zelf heilig ADSen bij elke ontmoeting met een tegenstander en niet begrijpen waarom ze steeds doodgaan tegen mensen die wel weten dat het er om gaat dat je kogels op mensen krijgt en niet hoe.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Niet met een pp90m1. Vaak zie je namelijk niet meer waar je tegenstander naar toe loopt dan. Wat mij betreft verschild het per wapen hoe je speelt. De pp90m1 is wat mij betreft een hip-fire wapen en niet 1 om te ADSen.joskuiper schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:54:
[...]
Beetje een vreemde aanname "Wellicht omdat ze zelf heilig ADSen bij elke ontmoeting met een tegenstander en niet begrijpen...."
Uiteraard is spray / no ads dan een logische keuze. Maar hier wordt vaak op redelijk grote afstand 'gesproeid'. Het is toch veel beter om te ads-en, minder kogels benodigd, minder zichtbaar?
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Mwah een MOAB halen tijdens Domination zonder ook maar 1 vlag te cappen en daarna het potje verliezen, vind ik niet echt verdiend, als je snapt wat ik bedoel.fuz1on schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:35:
[...]
Jammer dat je het niet echt boeiend vond. Ik denk persoonlijk dat de pp90m1 precies goed is voor mijn speelstijl en dat hij ook zo bedoeld is om te gebruiken.
Ik zou niet weten waarom ik de MOAB niet "verdien". Elke MOAB legitiem behaald is toch gewoon verdiend?! Hoe je ook speelt. Ik hou van rushen andere houden van campen, quickscopen etc...
ergens begrijp ik je wel, het is tenslotte dom en geen tdm/KC dat klopt, aan de andere kant als ik zou merken dat ik op 15 of 18 kills zou zitten en kans had op een moab zou ik ook niet voor vlaggen gaan... wordt een granaat in het punt gegooid enbram1984 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Mwah een MOAB halen tijdens Domination zonder ook maar 1 vlag te cappen en daarna het potje verliezen, vind ik niet echt verdiend, als je snapt wat ik bedoel.
[ Voor 19% gewijzigd door qrious op 08-03-2012 15:11 ]
Ja ik snap z'n punt ook wel en die manier van spelen bevalt mij ook niet. Je moet wel voor de objectives gaan, maar de MOAB is wel verdiend. Jij killt 24/25 keer iemand zonder dood te gaan. T'is alleen erg irritant voor je medespelers die wel voor objectives gaan.jorg5 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:09:
[...]
ergens begrijp ik je wel, het is tenslotte dom en geen tdm/KC dat klopt, aan de andere kant als ik zou merken dat ik op 15 of 18 kills zou zitten en kans had op een moab zou ik ook niet voor vlaggen gaan... wordt een granaat in het punt gegooid enMOAB, zovaak haal je ook weer geen moab (ik sowieso nooi). dus ik begrijp ook wel dat hij niet voor een cap gaat
blast shield helpt niet tegen predators en ander airgespuis....bram1984 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:10:
Blast shield.
Maar goed, 9 van de 10 MOABs tijdens Dom zijn van gasten die alleen voor de kills gaan, en daat gaat nu eenmaal makkelijker dan tijdens TDM.
Verwijderd
nee hoor, A of C pakken, dan snel door naar B heb je er al twee gepaktbram1984 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:29:
True, maar een 18 streak haal je niet zomaar in Dom. Dan moet je haast wel alle vlaggen voorbij rennen.
[ Voor 20% gewijzigd door inf3rno89 op 08-03-2012 15:50 ]
Nee hoor: B gecapped vanaf start (niet op film) in het filmpje nog 3x C en 2x A gecapped, enemy caps voorkomen én toch een MOAB gehaaldbram1984 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:29:
True, maar een 18 streak haal je niet zomaar in Dom. Dan moet je haast wel alle vlaggen voorbij rennen.
Verwijderd
Huldepsychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
[modbreak]Goed, weer een half uur werk gehad al die kansloze prut ertussen uit te vissen.
In de toekomst verwacht ik van de regulars dan ook dat ze zich beter te representeren in plaats van pagina's lang in discussie gaan met een troll want het levert ons tig keer meer werk op waar we niet op zitten te wachten..
Nu maar weer rustig ontopic.[/]
Nice moab. Welke waarde heb je ingesteld?inf3rno89 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:46:
Heb tot nu toe 3 MOABs gehaald. Allemaal in DOM, en alle potjes ook gewonnen. In het begin cap ik mee, en daarna probeer ik meer de punten te verdedigen/slayer rol in te gaan. Als ik dan ook nog een MOAB haal is dat natuurlijk erg leukSowieso hoef je je bijna nooit zorgen te maken over de caps als je met een party bent.
Hierbij mijn eerste, en tevens snelste van de drie die ik tot nu toe heb gehaald
Veel kijkplezier.
[video]
Warning: contains much spawnkilling (DOM, d0h!)
Ik wil nu voor een PM9+silencer MOAB gaan, recoil is eigenlijk te veel voor longe range, maar daar is ie ook niet geschikt voor
@Scorpion Yep, FoV Changer gebruikt. Kan ook in .cfg heb ik begrepen van Frentik.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Ik gebruik zelf de striker met Range en Extended Mags. het enige dat echt beter is op short / middle range is dan eigenlijk Akimbo FMG9 aangezien die op lange range ook nog dmg doet (de stiker raakt dan niet eens). Verder vind ik m een stuk dodelijker dan een MP7 met rapid fire.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:16:
De kwaliteit van de posts hier neemt veel harder af dan de kwaliteit van de jaarlijkse rehash van CoD. En dat kun je jezelf aanrekenen ipv Activision.
Vanavond mijn eerste dubbele MOAB gehaald. Zat heel blij te doen met ACR met Ex mags en een silencer op GW Kill Confirmed. Na de eerste MOAB expres niet eens in de buurt van een tag geweest. Mooie combinatie van killhoeren, nooby tegenstanders en nooby teamgenoten. (Werkelijk iedereen rende als een gek op zoek naar tegenstanders maar gingen gelijk stil staan en heel lang on target proberen te komen als ze iemand zagen. Was triplefeed tot en met zeg maar.) Ga de capture card niet eens aanzwengelen voor deze meuk.
Ben specialist MOABs wel beu overigens. Waarschijnlijk vooral omdat ik Fearcrads zijn filmpjes veel kijk en daardoor verzadigd ben. Niet omdat ik er zelf nou zo vreselijk veel haal. Ik heb momenteel meer lol in of Predator missiles die op GW bijna altijd meteen een Reaper geven (wat 9 predator missles is) of de top set-up: SMG met UAV en CUAV/Vests. Gewoon rondrennen en niet moeilijk doen over een paar deaths. Heerlijk.
Een vraagje: Iedereen roept dat de Striker zo fantastisch is maar dat ervaar ik niet zo. Moet je voor de beestmodus damage hebben? Ik zie hem nu zonder range/damage meer als een gegimpte SMG. Althans ik maak mensen heel wat sneller af met een rapidfire MP7 dan met een onbetrouwbare shotty waar je vol on target moet zitten voordat je begint te spammen.
FoV 90. Als het niet in je config lukt, kan je Agent Rev's FoV Changer downloaden. Is er al sinds het begin en er is nog niemand voor geband, een "unofficial FoV Changer, but accepted"Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:17:
[...]
Nice moab. Welke waarde heb je ingesteld?
Netjes hoor, bazensetup sowieso!inf3rno89 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:46:
Heb tot nu toe 3 MOABs gehaald. Allemaal in DOM, en alle potjes ook gewonnen. In het begin cap ik mee, en daarna probeer ik meer de punten te verdedigen/slayer rol in te gaan. Als ik dan ook nog een MOAB haal is dat natuurlijk erg leukSowieso hoef je je bijna nooit zorgen te maken over de caps als je met een party bent.
Hierbij mijn eerste, en tevens snelste van de drie die ik tot nu toe heb gehaald
Veel kijkplezier.
[video]
Warning: contains much spawnkilling (DOM, d0h!)
Ik wil nu voor een PM9+silencer MOAB gaan, recoil is eigenlijk te veel voor longe range, maar daar is ie ook niet geschikt voor
@Scorpion Yep, FoV Changer gebruikt. Kan ook in .cfg heb ik begrepen van Frentik.
Verwijderd
Blast Shield helpt nergens tegenjorg5 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:17:
blast shield helpt niet tegen predators en ander airgespuis....
stel je het volgende, absoluut niet onrealistische senario voor (niet sarcatisch
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq