• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
JKratos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:37:
Zeker close call he ;) helaas verloren.. Stond 192/192. Ik dacht ff niet dood gaan nu, dan komt het wel goed ;) helaas niet dus.

Ja goede vraag. Ik speelde als een natte krant maar ja, al speel ik als een held, dan heeft mijn team daar ook niet zo veel aan aangezien ik niet zo goed ben. Misschien toch een gebrek aan structuur en duidelijkheid voor welke punten je gaat? A+B of B+C, etc..
Soms is het team gewoon net even iets beter :D

Can't win 'm all. Hangt van zoveel dingen af.

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:00
Op dome kun je het beste A+C hebben, en dan de tegenstander bij B houden.
Werkt niet in een public match tho want zodra er iemand dan te dicht bij B komt spawnen ze tussen A en C in en heb je ze in je rug.

• Sn0wblind
Klopt, je kan in Dome mischien wel het beste spawn rapen van alle maps. Interchange is daar ook leuk mee, B en C pakken en A kan je dan helemaal klemzetten zonder dat ze er ook maar ooit uitkomen.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:46:
Even een break genomen van mijn PSVITA :

[video]

I'm back motherf***ers!!!

:) ;) >:)
Beter ga je weer lekker met je PSVita aankloten, gadverdamme zeg :F

Verwijderd

JKratos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:43:
Vanmiddag voor het eten nog even een zeer spannend potje Dome gespeeld maar helaas verloren..

[afbeelding]
Zo een hadden wij vanmiddag ook tegen een of andere camper clan, stonden op een gegeven moment 159 - 189 toen wij onze reaper de lucht in gooiden en alle dom points capten / bewaakten. In de final kill cam zag je mijn granaat vanaf B naar A vliegen (Fallen) en daar iemand doden. Pot gewonnen met 200 - 197 :)

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:59:
Klopt, je kan in Dome mischien wel het beste spawn rapen van alle maps. Interchange is daar ook leuk mee, B en C pakken en A kan je dan helemaal klemzetten zonder dat ze er ook maar ooit uitkomen.
Mission is ook een klassieke spawn trap map. Eigenlijk is bijna elke map in MW3 makkelijk te spawn trappen aangezien ze zo verschrikkelijk klein zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:49:
[...]

Zo een hadden wij vanmiddag ook tegen een of andere camper clan, stonden op een gegeven moment 159 - 189 toen wij onze reaper de lucht in gooiden en alle dom points capten / bewaakten. In de final kill cam zag je mijn granaat vanaf B naar A vliegen (Fallen) en daar iemand doden. Pot gewonnen met 200 - 197 :)
Klopt 8) , dat was een geniale comeback 8)
Ze hadden ook alle 3 de vlaggen bij de 185 punten nog :P ..dat zijn de leuke potjes 8)

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:58:
[...]

Mission is ook een klassieke spawn trap map. Eigenlijk is bijna elke map in MW3 makkelijk te spawn trappen aangezien ze zo verschrikkelijk klein zijn.
Vind dat je er bij Mission nog wel makelijk uit komt.

Dome, Interchange, Carbon, lockdown etc zijn heel erg lastig zo niet bij een goed team mogelijk om uit te komen.

• StevenzeN
Sn0wblind schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:50:
[...]

Dome, Interchange, Carbon, lockdown etc zijn heel erg lastig zo niet bij een goed team mogelijk om uit te komen.
Hahaha, komop, als je B+C hebt op Mission win je 100%, nergens wordt er zo hard gespawn-raped als daar.

• Sn0wblind
Totdat ze natuurlijk via dat stukje water ertussen weten te komen. Daarnaast is het zo breed dat iemand die voorzichtig is altijd wel een paar kills weet te maken alsnog.

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:50:
[...]

Zelfde geld voor mission, als je 6vs6 speelt zet je twee man bij B, twee achter bij C en twee die gewoon spawn rapen vanaf de heuvel voor A. Gebruik wat portable radars en je voorkomt dat men ooit eruit komen. Hardhat hetzelfde, blokkeer bij de hoeken van A / B en hou de tunnel in de gaten.

De meeste maps zijn op deze manier wel te spelen, enige waar je echt op moet letten is dat je niet in het spawn gebied van de enemy komt want dan heb je direct een spawn swap te pakken en wordt je in de rug weer neer genakt. (Op publics gebeurd dit bijna altijd)

Mission is btw ook prima te winnen als je een agressieve tactiek hebt en direct naar B gaat, binnenlopen boven een frag / semtex / c4 op B gooien, even omlopen en daar wat kills pakken en B defenden zodat je team mates kunnen cappen. Dan gooi je een of twee portables neer en men komt vanaf C niet gauw naar boven. Wel zorgen dat er wat mensen bij A blijven, anders heb je weer spawn swap.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 23:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt zeker Hyper...

Maarja , ik op sommige maps ben ik op men best als ik keihard ga rambo'en...
Zeker op Dome en Hardhat.. dan ren ik gewoon heel die map over en capture alles wat ik tegenkom.. vandaag op die maps constant rond de 5000 punten gehaald met DOM...

Op elke andere map blijf ik gewoon in de buurt van B hangen...

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Vandaag lekker kunnen spelen:) wel helaas 1 potje verloren op de dag.
Ook 1 pot Domination gewonnen met 200-18 dacht ik, beetje triest voor tegenstander... 1 gast was 1-24

Verwijderd

ThePupD schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:04:
Vandaag lekker kunnen spelen:) wel helaas 1 potje verloren op de dag.
Ook 1 pot Domination gewonnen met 200-18 dacht ik, beetje triest voor tegenstander... 1 gast was 1-24
Ik had ook een aantal potjes met flinke negatieve k/d, maar ook een paar zeer positief. Vieze graf camper op hardhat had me gewoon 6 keer te pakken vuile assasin, silencer en portable radar die hij bij zich droeg en dan vies campen boven A (als je naar de tunnel loopt) Stomme spel spawnde me gewoon direct voor hem keer op keer.

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 23:30:
[...]

Zelfde geld voor mission, als je 6vs6 speelt zet je twee man bij B, twee achter bij C en twee die gewoon spawn rapen vanaf de heuvel voor A. Gebruik wat portable radars en je voorkomt dat men ooit eruit komen. Hardhat hetzelfde, blokkeer bij de hoeken van A / B en hou de tunnel in de gaten.

De meeste maps zijn op deze manier wel te spelen, enige waar je echt op moet letten is dat je niet in het spawn gebied van de enemy komt want dan heb je direct een spawn swap te pakken en wordt je in de rug weer neer genakt. (Op publics gebeurd dit bijna altijd)

Mission is btw ook prima te winnen als je een agressieve tactiek hebt en direct naar B gaat, binnenlopen boven een frag / semtex / c4 op B gooien, even omlopen en daar wat kills pakken en B defenden zodat je team mates kunnen cappen. Dan gooi je een of twee portables neer en men komt vanaf C niet gauw naar boven. Wel zorgen dat er wat mensen bij A blijven, anders heb je weer spawn swap.
Maar portable radars werken volgens mij niet met de assasins pro-ers enzo. Ik weet er uiteindelijk altijd wel uit te breken. en mission heeft 4 uitgangen met een hoop cover. Daarom vind ik dat niet echt een spawntrap map, als het tegenteam slecht is, tja dan lukt het wel. Maar op Bijvoorbeeld itnerchange kan je echt iemand vastzetten met minimale moeite en komen ze er nooit uit hoe goed ze ook zijn tenzij je eigen team natuurlijk echt slecht is.

Verwijderd

Topicstarter
Dat waren heerlijke potjes op hardhat.
Telkens een paar mensen bij die buis van jullie campen , en dan kwam ik er telkens in gerend met men rpg om alle kills te pakken haha..

Vond 1 potje echt leuk op hardhat
scorebord was.
Nr 3 (hyper)....2300 punten.
Nr 2 (PupD)....2720 punten
Nr 1 (IK!)........5540 punten haha

Waren echt lekkere potjes vanmiddag en vanavond...geen enkele game verloren
En men record van meeste care package's in 1 game verbroken (12)

• ThePupD

ThePupD

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:28:
[...]

Ik had ook een aantal potjes met flinke negatieve k/d, maar ook een paar zeer positief. Vieze graf camper op hardhat had me gewoon 6 keer te pakken vuile assasin, silencer en portable radar die hij bij zich droeg en dan vies campen boven A (als je naar de tunnel loopt) Stomme spel spawnde me gewoon direct voor hem keer op keer.
Haha ja echt hè... Was 1 potje waar ze echt allemaaaal Assassin,Blindeye,Silenced weapon en Radar hadden. Ze verloren alsnog dik maar t was wel ontzettend frustrerend!

• ThePupD

ThePupD

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:35:
Telkens een paar mensen bij die buis van jullie campen , en dan kwam ik er telkens in gerend met men rpg om alle kills te pakken haha..

scorebord was.

Mjah we waren de hele dag ongeslagen maar verloren het allerlaatste potje van de dag met 200-190. Verder lekker kunnen spelen en veel kunnen lachen:)

Verwijderd

AK-47 zonder demper is nog altijd het fijnste wapen van allemaal! Twee MOAB's in één filmpje, de tweede is van één van onze mede Tweakers OreH!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 01:09:
AK-47 zonder demper is nog altijd het fijnste wapen van allemaal! Twee MOAB's in één filmpje, de tweede is van één van onze mede Tweakers OreH!

[video]
Netjes gedaan :)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:06:
[...]

Klopt 8) , dat was een geniale comeback 8)
Ze hadden ook alle 3 de vlaggen bij de 185 punten nog :P ..dat zijn de leuke potjes 8)
echt een episch potje was dat. Het ging eigenlijk ook helemaal automatisch dat we 3 vlaggen vasthielden en dat iedereen met 2 man een van de vlaggen ging verdedigen.. Daarna ging de tegenstander (volle party) ook direct weg >:)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 01:09:

[video]
pfffff twee hackers in het 1 team.... :P arme tegenstander ;)
ik vind de AK een beetje jumpy speel liever met SCAR, ACR, MP7 (ja de no-recoil gun :) )

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• qrious
StevenzeN schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:48:
[...]

Beter ga je weer lekker met je PSVita aankloten, gadverdamme zeg :F
+1
vind de gameplay ook niet spectaculair :O om t maar even vriendelijk te houden. dit soort acties verpesten de game en frustreren anderen :X

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• EKR88
daar gaan we weer...

edit: het is net of iedereen na het weekend weer vergeten is dat dennis, kev. enz.. altijd dezelfde filmpjes posten :p

[ Voor 75% gewijzigd door EKR88 op 05-03-2012 09:23 ]

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:35:

scorebord was.

Och och, ik hoor alweer wie er terug is.. 8)

Verwijderd

jorg5 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:20:
[...]

pfffff twee hackers in het 1 team.... :P arme tegenstander ;)
ik vind de AK een beetje jumpy speel liever met SCAR, ACR, MP7 (ja de no-recoil gun :) )
De AK is inderdaad "jumpy" maar zodra je de recoil gewend bent schiet het wapen zo heerlijk ;)

Ik vond die triple kill op het trapje toch wel het hoogtepunt uit het filmpje, vandaar slowmotion!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:20
Wanneer krijgen we een keer dubbel-XP weekend, duurt wel erg lang zo.

• RRenken
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09-2025
RoaDHouse schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:35:
Wanneer krijgen we een keer dubbel-XP weekend, duurt wel erg lang zo.
Is dat überhaupt wel al een keer geweest? :P

Navigeer naar de toekomst, codeer het heden

• qrious
wat ik me afvraag is wat is het verschil tussen 'kick' en 'stability' als je de beschrijving leest komt het beide neer op het verminderen van recoil IMO weet iemand het precieze verschil?

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
Kick is als je schiet. (recoil - terugslag van het wapen)
Stability is als je richt (hierdoor kan je gericht schieten, zonder van links naar richts te bewegen als je richt)

staility is super handig in Hardcore, wat ik veel op me P90 heb.

Verwijderd

jorg5 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:09:
wat ik me afvraag is wat is het verschil tussen 'kick' en 'stability' als je de beschrijving leest komt het beide neer op het verminderen van recoil IMO weet iemand het precieze verschil?

• fuz1on
Iemand die Xim3 trouwens gebruikt voor de xbox?

http://xim3.com/

Vroeg me af of het echt zo goed is als ze zeggen.

Verwijderd

Lastige keuze voor AK denk ik, stiekem sproei ik toch wel eens namelijk. Zeker als het meerdere targets tegelijk dicht bij elkaar zijn en dat zou ik met stability op AK niet willen denk ik. Maar zeker de moeite waard om het eens te proberen!

Verwijderd

Precies. Sproeien is beter met kick, gecontroleerd schieten is beter met stability.Zeker op lange afstand is stability heel goed.

• qrious
ik ga dan toch voor kick, mid range is de zijwaartse beweging niet heel erg, op lange afstand wel, maar daar zijn snipers voor :P

• Sn0wblind
Wat ik wel grappig vind hoe sommige wapens reageren op silencer enzo. Een aantal "voelen" echt beter met of zonder aan. Terwijl sommigen geen verschil geven. De AK is echt beter zonder terwijl de ACR dan dodelijker met lijkt te zijn.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Sn0wblind schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:39:
Wat ik wel grappig vind hoe sommige wapens reageren op silencer enzo. Een aantal "voelen" echt beter met of zonder aan. Terwijl sommigen geen verschil geven. De AK is echt beter zonder terwijl de ACR dan dodelijker met lijkt te zijn.
Ik heb net dat de ACR met echt niks raakt en zonder wel goed is.
Verder is de muzzle flash die verminderd wordt wel prettig bij de meeste smg's. de pp90m1 zie je echt niks meer als je daar geen sight of silencer op hebt (vind ik dan)

• chevaid
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik speel de laatste paar dagen ground war, om MOAB te halen, (1x gehaald 8) ) alleen lijkt het net of hier veel meer hackers in spelen dan in andere spelmodi. Of zijn er tegenwoordig veel meer cheaters?
Speel pc btw maar dat leek me wel duidelijk:p

Verwijderd

AK met demper lijkt echt alsof ik met rubber schiet af en toe! Zonder demper schiet dat ding zo heerlijk.
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:23:
Precies. Sproeien is beter met kick, gecontroleerd schieten is beter met stability.Zeker op lange afstand is stability heel goed.
Op lange afstand denk ik inderdaad dat ik het zal merken, en daarom wil ik het wel eens proberen!
chevaid schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:49:
Ik speel de laatste paar dagen ground war, om MOAB te halen, (1x gehaald 8) ) alleen lijkt het net of hier veel meer hackers in spelen dan in andere spelmodi. Of zijn er tegenwoordig veel meer cheaters?
Speel pc btw maar dat leek me wel duidelijk:p
GW zit er vol van op de PC ja.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 14:50 ]

• qrious
dat merk ik dus ook met de ACR, het lijkt wel alsof er minder recoil is en meer damage, volgens de stats is dat niet zo.
misschien dat het 'tussen de oren' zit, maar als t werkt.... waarom niet ;)

• delaitinho
ACR ben ik duidelijk met je eens. Maar AK speelt toch ook wel lekker met silencer hoor..

• EKR88
AK + silencer vermindert ook de recoil, is mijn ervaring :)

• qrious
EKR88 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:03:
is ook mijn ervaring, maar dan ben ik het ook met Zosk eens, en AK met silencer voelt alsof je rubberen kogels schiet :S en da wil ik nie jonguh!!! :P ze moeten vallen als ik ze raak, en niet achter een steen gaan liggen :(

• delaitinho
jorg5 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:09:
[...]

is ook mijn ervaring, maar dan ben ik het ook met Zosk eens, en AK met silencer voelt alsof je rubberen kogels schiet :S en da wil ik nie jonguh!!! :P ze moeten vallen als ik ze raak, en niet achter een steen gaan liggen :(
Moet je wel raak schieten;) Ik heb ook een gevoel dat ik er meer kogels in moet stoppen dan bij bv een ACR maar vind het prima wapen. Denk zelfs dat ik 'm ga unlocken volgende prestige (10).

• EKR88
delaitinho schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Moet je wel raak schieten;) Ik heb ook een gevoel dat ik er meer kogels in moet stoppen dan bij bv een ACR maar vind het prima wapen. Denk zelfs dat ik 'm ga unlocken volgende prestige (10).
kijk m dan bijna prestige 10 zijn, binkie hoor ;)

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-01 08:05
(jarig!)
delaitinho schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Patser. (duurde nog lang) Ekr is al verder:P

• delaitinho
chimera2 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Patser. (duurde nog lang) Ekr is al verder:P
Ekr verwaarloosd zijn gezin;) Of die hebben niet zo veel aandacht nodig! :9
Ja ik zit wel te twijfelen of ik die extra prestiges nog ga doen, zien er fokking lelijk uit.

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

ik stop bij prestige 10 hoor en ga dan eerst proberen titles en embles vrij te spelen.

There is no School like the Old school

• delaitinho
MrRonniezZ schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:30:
ik stop bij prestige 10 hoor en ga dan eerst proberen titles en embles vrij te spelen.
Ik ben ook zwaar titel-geil. Heb soms zo'n avond dat ik klein lijstje maak met paar titels waar ik me dan op ga focussen. Was bij mw2 ook gestopt bij prestige 9 omdat die er veel gaver uitzag en daarbij kon je p10 gewoon hacken op ps3.

EDIT: @ron: kun je trouwens beter nog verder spelen aangezien je anders die challenges en titels voor niks speelt (xp gaat weg)... Ook weer zonde natuurlijk!

[ Voor 15% gewijzigd door delaitinho op 05-03-2012 15:59 ]

Verwijderd

EKR88 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:03:
Dat zou inderdaad goed kunnen :P Maar ik heb geen problemen met de recoil van de AK.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

fuz1on schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:01:
Iemand die Xim3 trouwens gebruikt voor de xbox?

http://xim3.com/

Vroeg me af of het echt zo goed is als ze zeggen.
Ik zelf gebruik hem niet, maar een maat van mij wel. Hij is niet zo goed als ze zeggen dat hij is, hij is beter dan dat.

Als je dan toch met een muis en tobo op de xbox wil spelen is de xim3 eigenlijk de enige optie.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• qrious
dat xim3 dingetje zou verboden moeten worden voor shooters imo als je met muis en tobo wil spelen, speel dan op de PC, zou hou je de balans in de game, iedereen dezelfde middelen en niet een enkeling met muis en tobo, wat sneller is.
maargoed zo denk ik erover..

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-01 10:19
Goed filmpje van mij waarom je MW3 voor de PC moet kopen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6a19sjCBBG8]

Enjoy! ;)

Verwijderd

Topicstarter
inf3rno89 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:21:
Goed filmpje van mij waarom je MW3 voor de PC moet kopen.

[video]

Enjoy! ;)
Hier is maar 1 reactie op mogelijk.

?W?T?F?

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 13:22
Download latest version of ModernAdmin :D

Heb heel wat cheaters gekickt. Zowel in mijn team als tegenstanders.

Ik snap er ook de lol niet van in. Je prestige levels en achievements zijn fake als wat, top level, alle wapens.
Wat ik niet snap is wat de lol van een aimbot is. Het gevoel van iets bereiken als je weer en prestige hoger kan is voor mijn toch wel voldoening in het spel. :?

[ Voor 55% gewijzigd door Tjeerdtq op 05-03-2012 16:43 ]

• Sn0wblind
Helaas kwam dit ook voor in MW2 op de consoles na verloop van tijd dat hele aimbot gebeuren.

Verwijderd

Hier iets wat je niet vaak ziet :

Een assault drone killen met een ospreygunner.
Iets unieks vond ik zelf.Dat zie je niet vaak.

:) ;) :*)

• inf3rno89
Sn0wblind schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:54:
Helaas kwam dit ook voor in MW2 op de consoles na verloop van tijd dat hele aimbot gebeuren.
Mede door al dit gedoe, en ook de hoge randomness factor van connection heb ik besloten nog 1 prestige (tot 10) te gaan en dan wat minder MW3 te doen. Vind ik vooralsnog leuk en gezellig om met de GoT'ers te spelen in een party. Dat is ook nog de enigste reden dat ik verder speel. Begrijp me niet verkeerd, ik vind MW3 een leuk spel, maar niet als het niet meer fun en eerlijk is. Heb onlangs nog CSS aangeschaft. Kan ik tenminste een dedi joinen met een echte admin/mod/votekick.
Tjeerdtq schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:36:

Als je een normale verbinding heb, krijg je nooit host. Heb nog niet gemerkt dat ik host was. Eff toch kijken hoe en wat met dit tooltje. Bedankt voor de tip iig ;)

[ Voor 22% gewijzigd door inf3rno89 op 05-03-2012 19:38 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik snap er ook de lol niet van in. Je prestige levels en achievements zijn fake als wat, top level, alle wapens.
Wat ik niet snap is wat de lol van een aimbot is. Het gevoel van iets bereiken als je weer en prestige hoger kan is voor mijn toch wel voldoening in het spel. :?
Werkt die modernAdmin wel goed? Ik heb MW3SA gehad, maar die werkte niet. Ik zag wel de interface, maar nooit spelers om te kicken. Ik weet 100% zeker dat ik host was (host wissel gehad waar ik t werd, en daarna ook geleaved om inderdaad te zien dat ik host was), alle andere dingen geinstalleerd die moesten, maar ik kreeg niks te zien behalve de lege lijst.

Edit: net even geprobeerd, 2 mensen gekickt van een game waar ik volgens mij host was, en na een tijdje waren ze er niet meer. in de logs stond dat ze gekickt waren dus ik denk dat hij werkt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 05-03-2012 19:23 ]

Verwijderd

Ik was net ff een potje Free for All aan het doen en daarin zat een Frans gastje die me de hele tijd zat uit te schelden.
Heerlijk om hem zo terug te pakken :P al was die 1e knife nog mis :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:32 ]

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 25-01 10:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:29:
[...]

Hier is maar 1 reactie op mogelijk.

?W?T?F?
Precies de reden waarom ik op de Xbox/PS3 speel.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17

Ja en hij wordt ook misbruikt die tool.
Ik had laatst voor mijn doen een ronde waar ik echt vrolijk van werd. Ik stond 27 om 4. Dat is voor mijn doen echt heel goed. Word ik ineens gekicked door zo'n kiddo die niet tegen z'n verlies kan. Weg monster score :(

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Frentik schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:51:
Grrr steven, het wil mij maar niet lukken om een MOAB te halen :( Gisteravond hadden we redelijke noobs tegen dus ik dacht "dit is mijn kans". Maar helaas, rond de 20 kills ging het meestal mis omdat mijn team besloot dat we best alle drie de vlaggen konden cappen :+

Heb maar eens een juggernaut filmpje gemaakt want de support-jug is, zeker als de enemy geen semtex/RPG;s gebruikt, een fantastisch wapen in DOM: lekker een vlag capturen terwijl de enemy in de buurt is ;)

http://youtu.be/r1VBRU_8erw
Niet te geloven hè, om 18:51 schrijf ik dat commentaar en nog geen 4 uur later haal ik dan toch mijn eerste MOAB :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Sn0wblind
inf3rno89 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Mede door al dit gedoe, en ook de hoge randomness factor van connection heb ik besloten nog 1 prestige (tot 10) te gaan en dan wat minder MW3 te doen. Vind ik vooralsnog leuk en gezellig om met de GoT'ers te spelen in een party. Dat is ook nog de enigste reden dat ik verder speel. Begrijp me niet verkeerd, ik vind MW3 een leuk spel, maar niet als het niet meer fun en eerlijk is. Heb onlangs nog CSS aangeschaft. Kan ik tenminste een dedi joinen met een echte admin/mod/votekick.

[...]

Als je een normale verbinding heb, krijg je nooit host. Heb nog niet gemerkt dat ik host was. Eff toch kijken hoe en wat met dit tooltje. Bedankt voor de tip iig ;)
Tot nu toe lijkt het er op de PS3 er nog eerlijk aan toe te gaan, op de PC, tja ben wel wat twijfelachtige momenten tegengekomen al.

Beetje jammer. Vooral ook omdat deze situatie nogsteeds niet in de evolutie van het gamen de laatste 10 jaar verbeterd is. Kwam dit al in UT99 tegen en het is er nogsteeds.

• StevenzeN
Gratz OreH! Je hebt je tweede toch ook al binnen?

Ik heb zostraks mijn derde moab gehaald op Bakaara, het potje daarna op Bootleg werd ik gekilled bij een 23 of 24 streak :'(

Edit;

En de beelden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=stXFEzR8ouA]

[ Voor 19% gewijzigd door StevenzeN op 06-03-2012 02:46 ]

• fuz1on
jorg5 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:06:
dat xim3 dingetje zou verboden moeten worden voor shooters imo als je met muis en tobo wil spelen, speel dan op de PC, zou hou je de balans in de game, iedereen dezelfde middelen en niet een enkeling met muis en tobo, wat sneller is.
Tjah, Ik heb gister nogmaals geprobeerd om met die controller MW3 te spelen op de xbox en ik bak er absoluut helemaal niks van. Op de PC word je gek van de wallhackers/aimbotters + de support is gewoon te janken. Zou niet eens mogen zo slecht. PC word echt helemaal in de steek gelaten door IW.

Optie voor mij is dus zorgen dat ik met muis en toetsenbord op een cheatvrij systeem + betere support kan spelen.

@Bokkie bedankt voor je reactie. Ik heb me op de wachtlijst gezet.

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Ik werd gister echt niet goed van mw3 op de ps3. Was echt 9 van de 10 potjes de host. En niet een klein beetje lag! Nee ik loop gewoon en in een fractie van een seconde staat er iemand voor me en kilt me. Zonder te zien waar hij vandaan kwam! Kan ik echt kwaad om worden... iemand enig idee hoe je in kan stellen dat je geen host meer ben? Probeerde me i-net verbinding al te 'knijpen' door een zootje downloafs op me pc aan te zetten maar dit hielp helaas niet...

Verwijderd

wizzlewaxx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:23:
Ik werd gister echt niet goed van mw3 op de ps3. Was echt 9 van de 10 potjes de host. En niet een klein beetje lag! Nee ik loop gewoon en in een fractie van een seconde staat er iemand voor me en kilt me. Zonder te zien waar hij vandaan kwam! Kan ik echt kwaad om worden... iemand enig idee hoe je in kan stellen dat je geen host meer ben? Probeerde me i-net verbinding al te 'knijpen' door een zootje downloafs op me pc aan te zetten maar dit hielp helaas niet...
Dat heb ik ook heel vaak, zeer irritant is dat.
Volgens mij moet je dan je NAT naar moderate (NAT 2) zetten, dan wordt je volgens mij geen host meer. (Maar dat weet ik niet zeker)

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:22:
[...]

Niet te geloven hè, om 18:51 schrijf ik dat commentaar en nog geen 4 uur later haal ik dan toch mijn eerste MOAB :)

[video]
Nice! :D

• delaitinho
@frentik: start filmpje, zie interchange, zie B+C gecaptured, easy moab;) Goed hoor..
Wel fijn dat ik weer eens een moab zie zonder ACR.. Ik zeg, nu eentje met sniper:P

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:33:
@frentik: start filmpje, zie interchange, zie B+C gecaptured, easy moab;) Goed hoor..
Wel fijn dat ik weer eens een moab zie zonder ACR.. Ik zeg, nu eentje met sniper:P
Hmm sniper..telt ACR+ACOG ook? :P

• delaitinho
Frentik schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:05:
[...]
Hmm sniper..telt ACR+ACOG ook? :P
Vind ik ook al origineler... Heb zojuist nog ff gekeken. Je speelt met mp7 zag ik.. prima hoor, doch aparte keuze op interchange. Daarbij maak je het jezelf wel onnodig moeilijk door zo rond te rennen en van het ene naar andere punt te lopen...

Als je je ze vast zet bij A is het echt feest namelijk.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Vind ik ook al origineler... Heb zojuist nog ff gekeken. Je speelt met mp7 zag ik.. prima hoor, doch aparte keuze op interchange. Daarbij maak je het jezelf wel onnodig moeilijk door zo rond te rennen en van het ene naar andere punt te lopen...

Als je je ze vast zet bij A is het echt feest namelijk.
Ik moest wel rennen want mijn team ging de hele tijd voor 3 vlaggen, dus ik heb maar een keer meegedaan :P Was de avond ervoor ook al zo, toen speelde ik echt voor MOAB, we hadden bv op lockdown B+C dus ik kon lekker iedereen die vanaf A kwam afknallen totdat het team besloot om ook maar A te cappen waardoor ze ineens in mijn rug spawnde..bam ~20 killstreak afgelopen. En dit gebeurde nog een keer of 3 op andere
mappen.

En die MP7 heb ik opgeraapt om te proberen, ik begon met P90+mp9 (beide silenced).

• inf3rno89
Frentik schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:54:
[...]

Ik moest wel rennen want mijn team ging de hele tijd voor 3 vlaggen, dus ik heb maar een keer meegedaan :P Was de avond ervoor ook al zo, toen speelde ik echt voor MOAB, we hadden bv op lockdown B+C dus ik kon lekker iedereen die vanaf A kwam afknallen totdat het team besloot om ook maar A te cappen waardoor ze ineens in mijn rug spawnde..bam ~20 killstreak afgelopen. En dit gebeurde nog een keer of 3 op andere
mappen.

En die MP7 heb ik opgeraapt om te proberen, ik begon met P90+mp9 (beide silenced).
Ja kijk, als het enemy team helemaal geen ruk doet, begint het te jeuken bij mij om toch voor triple cap te gaan :P Maar nu je het zegt, vind ik dat je gelijk hebt, moet het gewoon bij twee houden. Zal er voortaan ook meer op gaan letten ;)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

sommige snappen dat ook niet zeker als je met een stel vreemden bent.
Hou gewoon twee vlaggen en stel je tactisch op. Grote kans dat de spawn op een punt blijft en je zo heel makkelijk kunt winnen.

Ik moet nog altijd mijn eerste moab halen ... met de m14 lukt dat niet zo.
Misschien overstappen op de PP90M / P90 / MP7 en die weer levelen.

Maar eerst proberen mijn golden m14 te halen want dat is het enigste wapen waarmee ik in deze prestige heb gebruikt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:36:
sommige snappen dat ook niet zeker als je met een stel vreemden bent.
Hou gewoon twee vlaggen en stel je tactisch op. Grote kans dat de spawn op een punt blijft en je zo heel makkelijk kunt winnen.
Mee eens , MAAR ik maak me er op sommige maps ook schuldig aan :P
Op Dome , Hardhat , Arkaden en Carbon ga ik echt niet afwachten tot ze naar mij toekomen :P , dan ga ik continu alle vlaggen cappen en iedereen killen 8)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 12:50

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Dat heb ik ook heel vaak, zeer irritant is dat.
Volgens mij moet je dan je NAT naar moderate (NAT 2) zetten, dan wordt je volgens mij geen host meer. (Maar dat weet ik niet zeker)
Hoe kan je (op de pc) zien dat je host bent?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

wizzlewaxx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:23:
Door die downloads krijg je ook lag he. Je moet gewoon je NAT dichtgooien (moderate is al genoeg) om geen host meer te worden. Dus UPnP uit, of poort 3074 ofzo naar een ander IP adres dan die van je PC forwarden en dan wordt je nooit meer host.

• StevenzeN
En ja hoor, net mijn 4e MOAB, op hoe kan het ook anders, Seatown :')

• qrious
StevenzeN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:46:
En ja hoor, net mijn 4e MOAB, op hoe kan het ook anders, Seatown :')
moet jij niet werken/ naar school ofzo :P wel netjes, filmpje?

• StevenzeN
jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:56:
[...]

moet jij niet werken/ naar school ofzo :P wel netjes, filmpje?
Haha jawel hoor, normaal gesproken post ik ook gewoon van mijn werk, vandaag ben ik overigens vrij :)

• qrious
StevenzeN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Haha jawel hoor, normaal gesproken post ik ook gewoon van mijn werk, vandaag ben ik overigens vrij :)
nou kom op dan :p heb ik ook ff wat afleiding op m'n werk ;)

• StevenzeN
jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:01:
[...]

nou kom op dan :p heb ik ook ff wat afleiding op m'n werk ;)
Is bezig met uploaden! :D

Verwijderd

obsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Weet ik niet, ik speel alleen op de PS3.

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk. Zelf denk ik dan mijn oog/hand coördinatie nog best redelijk is voor mijn 30ste. Al moet ik vaak andere boven me laten eindigen, maar denk wel dat ik al bij de oudere generatie behoor

• qrious
DrakeNL schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:03:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk. Zelf denk ik dan mijn oog/hand coördinatie nog best redelijk is voor mijn 30ste. Al moet ik vaak andere boven me laten eindigen, maar denk wel dat ik al bij de oudere generatie behoor
ik ben 21, ik weet dat er tweakers zijn die m'n pa/opa hadden kunnen zijn ;) _/-\o_ lijkt me trouwens wel cool... CoD spelen met je pa en opa :D

• delaitinho
26 en nog steeds een reactievermogen van heb-ik-jou-daar.. 8)

• StevenzeN
23, maar ik denk niet dat je oog/hand coördinatie met je leeftijd oid te maken hebben. Ik speel al jaren FPS games, denk dat het op een gegeven moment gewoon gewenning is. Zelfs als ik kneiterstoned ben schiet ik raak.

Verwijderd

jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:06:
[...]

ik ben 21, ik weet dat er tweakers zijn die m'n pa/opa hadden kunnen zijn ;) _/-\o_ lijkt me trouwens wel cool... CoD spelen met je pa en opa :D
Ik ben inmiddels 26.
Mijn ma gamed nog weleens, ze heeft onlangs de 1e The Legend of Zelda op de Nes uitsgespeeld :P (Dat lukt mij niet hehe :P)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 14:08 ]

• fuz1on
obsidian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:47:
[...]

MW3SA downloaden en installeren. Wanneer er buiten je party members om mensen in je lijst komen ben je host. (Tevens kun je hackers kicken/bannen). Crashed alleen wel vaak maar beter dan niets.

[ Voor 3% gewijzigd door fuz1on op 06-03-2012 14:09 ]

• delaitinho
StevenzeN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:07:
[...]

23, maar ik denk niet dat je oog/hand coördinatie met je leeftijd oid te maken hebben. Ik speel al jaren FPS games, denk dat het op een gegeven moment gewoon gewenning is. Zelfs als ik kneiterstoned ben schiet ik raak.
Schiet ik juist beter... meer focus :9

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01 17:30
33 en m'n K/D is nipt positief ;)

no animals were harmed during the production of this message

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06-2025
jorg5 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:06:
ik heb de xim3 en jij hebt toch ook dezelfde middelen ??? gewoon kopen. ik speel op console omdat ik beu ben pc te upgraden. en de xim3 helpt mij daarbij lekker alles spelen en zoals ik het wil.

en echt goede conroller spelers own je niet hoor omdat auto aim niet werkt als je met xim3 speelt

[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 06-03-2012 14:12 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• StevenzeN
delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Schiet ik juist beter... meer focus :9
true that!

• StevenzeN
dabelg schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:10:
[...]

ik heb de xim3 en jij hebt toch ook dezelfde middelen ??? gewoon kopen. ik speel op console omdat ik beu ben pc te upgraden. en de xim3 helpt mij daarbij lekker alles spelen en zoals ik het wil.
Ik snap dat je het gebruikt, maar ik vind het ook wel een beetje lame. Toetsenbord & muis = PC Gaming. Oneerlijke concurrentie tegenover andere controllers want je bent sowieso in het voordeel.

• qrious
StevenzeN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Ik snap dat je het gebruikt, maar ik vind het ook wel een beetje lame. Toetsenbord & muis = PC Gaming. Oneerlijke concurrentie tegenover andere controllers want je bent sowieso in het voordeel.
dat zei ik dus ook, formeel is het geen hacken, maar je gebruikt toch andere middelen die in jou voordeel werken
delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:07:
[...]

26 en nog steeds een reactievermogen van heb-ik-jou-daar.. 8)
lol 26 jaar zegt ie 'nog steeds' alsof al heeel oud is... opoe :X :P

[ Voor 45% gewijzigd door qrious op 06-03-2012 14:14 ]

• delaitinho
jorg5 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:12:
[...]

dat zei ik dus ook, formeel is het geen hacken, maar je gebruikt toch andere middelen die in jou voordeel werken

[...]

lol 26 jaar zegt ie 'nog steeds' alsof al heeel oud is... opoe :X :P
Nouja, lichtelijk overdreven dan...;) Maar zie mezelf ook nog wel shooters spelen als ik 40 ben hoor 8)

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Nouja, lichtelijk overdreven dan...;) Maar zie mezelf ook nog wel shooters spelen als ik 40 ben hoor 8)
Call of Duty: Modern Warfare 35 :P

• qrious
delaitinho schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:15:
[...]

ik ook, zie t al voor me
topic: CoD modernwarfare 20 - deel 3 8)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 12:50

mvds

Totally awesome!

37 hier, en ik speel vaak met een groep vrienden waarvan er een aantal ook zo rond die leeftijd zitten, en er zitten er ook bij die dik in de 40 zijn :)
Pagina: 1 ... 43 ... 76 Laatste