EKR88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:54:
geen map toch? black box is een spec ops missie volgensmij

NegotiatorFirst up, the new content. In the screenshot above, we get a sneak peek at Black Box, the brand new multiplayer map that will arrive in this content drop. In addition to Black Box, players can also expect two brand new Spec Ops missions; Negotiator and Black Ice. That makes for a total of three brand new items in this next drop. All three of these items will be available for premium Elite users on Xbox Live starting on March 13th.

Black Ice
[ Voor 11% gewijzigd door StevenzeN op 01-03-2012 14:57 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Is daar van bekend wanneer dat komt eigenlijk? Niet geruchten, maar iets officieels?Frentik schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:18:
Pff, kan niet wachten op mappack voor de PC, ben wel weer toe aan wat nieuwe mappen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
March 20th is 1st full #MW3 Collection including all six previous drops for ALL Xbox live members (non-premium).
Nog niets over pc/ps3 dus...
Hopelijk een maandje later dan, rond half april, heel veel later hoeft het van mij ook niet meer. In april is het spel bijna een half jaar oud en als in nov BO2 alweer uitkomt is het bijna zonde om veel later dan april mappack 1 (laat staan mappack 2) uit te brengen....EKR88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:36:
Tweet van robert bowling zegt alleen iets over de xbox spelers:
March 20th is 1st full #MW3 Collection including all six previous drops for ALL Xbox live members (non-premium).
Nog niets over pc/ps3 dus...
edit: zou me niks vebazen als BO2 eerst voor de xdoos gereleased wordt, een maand later voor PS3 en nog een maand later voor de PC, dan hoeven ze met DLC ook niet zo moeilijk te doen
[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 01-03-2012 15:46 ]
Misschien als er meerderen bij een clan willen kunnen we een nieuwe beginnen?
To boldly go where no man has gone before...
Alleen RPG lijkt me nogal gaar aangezien je met scavenger niet eens nieuwe RPG's krijgt.beany schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:47:
[...]
Alle Tigers een RPG only DOM mappie spelen?
Ik heb het vermoeden dat er wel iets van commentaar op zal komen. Of rage-quits, zoals gisteravond: halverwege het potje 5 van de 6 spelers waren binnen een paar tellen weg...
PS3? Stuur ff een DM naar delaitinho.fjs schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:48:
Weet iemand een clan waar ik bij kan. Heb Dutch Eagles al wel eens benaderd maar daar is niks van terecht gekomen.
Misschien als er meerderen bij een clan willen kunnen we een nieuwe beginnen?
Bij de eerste try-out moet je wel een K/D van minimaal 10 halen, anders word je niet toegelaten.
hahaha lol. Stuur idd maar een DM dan zal ik je een invite sturen voor Elite.bram1984 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:51:
[...]
PS3? Stuur ff een DM naar delaitinho.
Bij de eerste try-out moet je wel een K/D van minimaal 10 halen, anders word je niet toegelaten.
Je denkt te veel aan het concept K/Dmark-k schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:49:
[...]
Alleen RPG lijkt me nogal gaar aangezien je met scavenger niet eens nieuwe RPG's krijgt.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Meer denken aan het concept fun! Je speelt toch mw3 voor de lol lijkt me?
Het zorgt bij mij meer voor frustratie geloof ik xD Net weer een geweldig potje gedaan, was goed op dreef, ging uiteindelijk na mijn ammo leeg was en ik een ander wapen opgepakt had en daar nog eens 5 ventjes mee gemold had dood, alleen om er dan na het potje achter te komen dat mijn streak van 20 naar 21 gegaan was en ik dus maar 4 kills van een MOAB afgezeten hadEKR88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Het is dat ik teveel lag krijg van theatre recording, anders zou ik m weer aanzetten.
Als je SoH gebruikt, gaat het in laden van de kogel ook sneller? Speel nu met marathon en dan kan je lekker rushen maar na iedere schot moet je 2/3 seconde wachten.
Ik had dat gevoel wel bij MW2, bij MW3 maar heel eventjes met de spas gespeeld, toen erachter gekomen dat je 6 miljoen hitmarkers ermee kreeg voor iemand doodging en m weer ingewisseld voor de striker.Versteegrob schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:30:
Vraagje over de spas
Als je SoH gebruikt, gaat het in laden van de kogel ook sneller? Speel nu met marathon en dan kan je lekker rushen maar na iedere schot moet je 2/3 seconde wachten.
Niks meer is fun dan RPG'sEKR88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Jup!Versteegrob schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:30:
Vraagje over de spas
Spas is gewoon voor echte binkies.. Striker kan iedereen mee spelen!
Een hoge K/D bevordert de lol dan ook.EKR88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Model1887 en AA12delaitinho schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:54:
[...]
Jup!
Spas is gewoon voor echte binkies.. Striker kan iedereen mee spelen!
En SoH maakt de pump actie niet korter. Grip ook niet (was wel zo in BO met de stakeout, maar daar had je ook maar 1 attachment dus waarom zou je het niet gebruiken). In ieder geval niet voor de spas.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Dit is een mooi voorbeeld van hoe makkelijk het wapen nou eigenlijk is, het gaat eigenlijk helemaal nergens over met 0 recoil en Steady Aim. Ik zal trouwens ook nooit meer een MP7 filmpje uploaden hierna, misschien dat ik het wapen nog wel eens zal gebruiken maar ik heb me ook netjes ingehouden tegen anderen sinds ik de MP7 een keer geprobeerd heb!
Alleen omdat het mijn tweede MOAB ooit is wilde ik de moeite nemen om het toch te uploaden.
DM is verstuurddelaitinho schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:00:
[...]
hahaha lol. Stuur idd maar een DM dan zal ik je een invite sturen voor Elite.
To boldly go where no man has gone before...
haha dat heb ik ook al 10 keer gehad ofzo ook met single carepackage, en team mates die er dood door gaan.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:45:
[video]Toen ik dit zag had ik echt ff de slappe lag, heb er ff een video van gemaakt
Of hij stuitert naar jezelf toe en je gaat dan dood ook al paar keer gehad
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EIehpDPwuYs]
Geen HBS!
Hier een aardige Ronde >:)>:)>:)
Win
(ik kom van cod waw maar dat begint echt uit te sterven dus ben ik maar overgestapt)
[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 02-03-2012 03:39 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
NiceStevenzeN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:13:
Net een potje domination op Interchange gespeeld, teammaat van me haalde een moab terwijl ik goed op weg was(streak stopte bij 18.) Anyway, hoogtepuntje van die game;
[video]
Geen HBS!
Beany,daarom heb ik privacy staan op text + voice friends only.beany schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Hou eens op!!
Echt, ik speel met MP7, en krijg ingame dit te horen:
[...]
Ok, dan maar de P90
[...]
etc
Heb er geen behoefte aan om gehuil te horen als ik aan het spelen ben.
Laatst dus eventjes vergeten om dat weer aan te zetten na een potje met vrienden van vrienden gespeeld te hebben. Meteen weer van die mensen die je voice messages sturen omdat je ze 3x killed omdat ze je proberen komen te halen in de tunnel op outpost
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Voeg daar C4 aan toe, en je krijgt buikpijn van het lachen
moeilijk he je stem veranderen?ThePupD schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:20:
Was wel lachen bij Infected net:) hèhè
Lachte me eigen rot om hoe jij zelf bijna stikte in je lach
was lachen idd!! hoe doe je dat ? je stem veranderen?Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:53:
[...]
moeilijk he je stem veranderen?hahahah
There is no School like the Old school
zie ons forumMrRonniezZ schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:55:
[...]
was lachen idd!! hoe doe je dat ? je stem veranderen?
Nice, maar wat een prutsers zeg. De titel van het filmpje is spot-on.StevenzeN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:13:
Net een potje domination op Interchange gespeeld, teammaat van me haalde een moab terwijl ik goed op weg was(streak stopte bij 18.) Anyway, hoogtepuntje van die game;
[video]
Geen HBS!
Haha echt hè! Ik kwam niet meer bijSjoerdiee schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:53:
[...]
HEEY del-eh-tino.. heb je me al een invite gestuurd? HEY, HEY..Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:53:
[...]
HEE EKKER! kun je meneer del-eh-tino vragen of ik in de clan mag?delaitinho schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:13:
[...]
HEEY del-eh-tino.. heb je me al een invite gestuurd? HEY, HEY..
heeft ie al een een invite gestuurd?
En natuurlijk de voice-morph gebruiken van de ps3
[ Voor 8% gewijzigd door EKR88 op 02-03-2012 12:29 ]
Netjes Zosk!Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
Allereerst wil ik vermelden dat ik echt een hekel heb aan de MP7 en mensen die het wapen gebruiken. In dit geval ben ik een hypocriet en verwijt ik het niemand als je me flamed!![]()
Dit is een mooi voorbeeld van hoe makkelijk het wapen nou eigenlijk is, het gaat eigenlijk helemaal nergens over met 0 recoil en Steady Aim. Ik zal trouwens ook nooit meer een MP7 filmpje uploaden hierna, misschien dat ik het wapen nog wel eens zal gebruiken maar ik heb me ook netjes ingehouden tegen anderen sinds ik de MP7 een keer geprobeerd heb!
Alleen omdat het mijn tweede MOAB ooit is wilde ik de moeite nemen om het toch te uploaden.
[video]
Al ben ik het niet met je eens dat het zo erg is om de MP7 te gebruiken. Er zijn meerdere wapens die 'dubieus' zijn
hoort een beetje bij cod vind ik. ik zou het ook saai vinden als de wapen allemaal dezelfde recoil en effectieve damage zouden hebben..beany schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:08:
[...]
Netjes Zosk!
Al ben ik het niet met je eens dat het zo erg is om de MP7 te gebruiken. Er zijn meerdere wapens die 'dubieus' zijn
Verwijderd
Ik kies guns uit op basis van de lol die ik erbij heb en niet op basis van of iets als noobs, overpowered of wat dan ook staat aangeschreven door de grote MW3 goden.
Ex met try-hard broekje aan:
MW2: Famas+ACR+UMP
BO: silenced Galil maar vooral FAMAS
MW3: ACR + MP7
Gemeenschappelijke deler is dat dit de guns zijn waar iedereen op loopt te zeiken en gelijk ook de beste guns zijn. Enige fatsoenlijke respons op de hatemail van famasnoob is l2p.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 13:56 ]
mw2; ACR/UMP/Intervention
BO; Silenced Galil (100 uur gespeeld ofzo)
Mw3; tja, tot op heden L118A & USAS
In mw3 zijn er echt veel te veel dingen die als newb bestempeld worden, alle akimbo machine pistols(terecht), de shotguns, de pp90dinges, de MP7, de RPG/SMAW, de portable radar en noem maar op, kan me er ook niet druk om maken
Wat betreft secondary's moet IW wel eventjes naar Treyarch kijken imo
Blast Shield?mark-k schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:37:
De RPG is ook best noob als je daarmee rondloopt(welke idioot loopt nou weer met een RPG de hoek om als hij denkt dat er een vijand staat), maar hij is absoluut niet meer overpowered. Mw2 was hij met die explosive perk vrij sterk, maar nu heb ik soms nog hitmarkers op iemand zijn hoofd.
Volgens mij zelfs zonder...
Uiteraard niet exact op zijn hoofd, dat is wel kill lijkt me en zo goed kan ik ook weer niet mikken met dat ding, maar binnen 5cm van zijn hoofd ontploft en hij ging niet dood. Verder ook wel eens naast een vijand gestaan, zijn kant op geschoten in de grond, ik was dood en hij niet
Als het platform PC is, is het antwoord nee.obsidian schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:44:
Effe een vraagje, ik wil het spel ook, maar is het spel door te verkopen? Ik zie wat mensen die het spel aanbieden maar is de key die erbij hoort dan nog wel te gebruiken?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Money Wasted for the 3rd time?JKratos schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:05:
Vandaag twee potjes gespeeld. Beide potjes liep MW3 vast.. Wat is dit nou weer voor gelul? Nog nooit eerder gehad.
Ik.mark-k schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:37:
De RPG is ook best noob als je daarmee rondloopt(welke idioot loopt nou weer met een RPG de hoek om als hij denkt dat er een vijand staat)
Maar goed, ik ben dan ook 1 van de weinige spelers die het geen ruk kan schelen hoe de k/d staat. Ik wil fun, en bij die fun hoort een RPG.
Hmm, duidelijkFrentik schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:57:
[...]
Als het platform PC is, is het antwoord nee.
[
BruceLee schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 03:32:
ik heb de game net gekocht speel het nu een paar dagen, heb een mooie russische versie voor steam lekker cheap 15 euro voor een key
Ik doe het ook wel eens hoor, maar het getuigd nou niet bepaald van snuggerheid als je het normaal zou doen (lees: in het echt). Jezelf opblazen zodat je de ander meeneemt is nu niet echt de opzet vn het spel, dus vandaar dat het noob isbeany schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Ik.
Maar goed, ik ben dan ook 1 van de weinige spelers die het geen ruk kan schelen hoe de k/d staat. Ik wil fun, en bij die fun hoort een RPG.
Japan is er ver mee gekomen!mark-k schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:49:
[...]
Ik doe het ook wel eens hoor, maar het getuigd nou niet bepaald van snuggerheid als je het normaal zou doen (lees: in het echt). Jezelf opblazen zodat je de ander meeneemt is nu niet echt de opzet vn het spel, dus vandaar dat het noob is
En het spel is ook heel realistisch en nodigt je ook uit om realistisch te spelenmark-k schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:49:
[...]
Ik doe het ook wel eens hoor, maar het getuigd nou niet bepaald van snuggerheid als je het normaal zou doen (lees: in het echt). Jezelf opblazen zodat je de ander meeneemt is nu niet echt de opzet vn het spel, dus vandaar dat het noob is
Ik zou normaal(lees: in het echt) ook niet open en bloot bij een vlag gaan liggen wetende dat ik binnen enkele tellen een aantal granaten op me koppie krijg.mark-k schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:49:
[...]
Tevens zou ik ook niet zonder meer een hoek om rennen, wetende dat ik zomaar een vijand tegen kom.
Maar, en dit is je post-killer, in het echt is er ook geen respawn...
Haha, klopt, dat stukje 'in het echt' had ik beter weggelaten, but you know what I meant.beany schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:04:
[...]
Ik zou normaal(lees: in het echt) ook niet open en bloot bij een vlag gaan liggen wetende dat ik binnen enkele tellen een aantal granaten op me koppie krijg.
Tevens zou ik ook niet zonder meer een hoek om rennen, wetende dat ik zomaar een vijand tegen kom.
Maar, en dit is je post-killer, in het echt is er ook geen respawn...
In elk geval net weer gerage-quit (is dat een woord?), aangezien ik 4 keer achter elkaar bij een hacker in een potje kwam... Kut IW, ik koop echt niks meer van IW of activision als ze dit niet snel fixen. Volgens mij heb ik de 40 hackers deze week toch wel gehad, waarvan 39 aimbotters en 1 wallhacker. Echt ik snap niet dat mensen die alleen maar headshots maken nog gewoon door kunnen blijven spelen. Maar van de andere kant, er staan mensen bij de accuracylist met een nauwkeurigheid van 1000000%, en bij de survival staan mensen die tot wave 100miljoen gekomen zijn in 5 minuten, en die mensen worden ook niet eens gebanned....
Zitten als het goed is ook in de cloudMADG0BLIN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:28:
Slaat Steam ook savegames op van de single player? Of moet je daar zelf back-ups van maken? In dat geval kan ik namelijk weer overnieuw beginnen.
Zitten niet in de cloud volgens mij maar in deMADG0BLIN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:15:
[...]
Vreemd. Bij herinstallatie moet ik namelijk opnieuw beginnen.. Enig idee hoe die terug te halen?
"..\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 3\players2\save"
folder, dus als je daar geen backup van hebt kan je idd opnieuw beginnen
Was weer een leuke pot :-) en eindelijk een keer 8 vs 8!
BAM
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5g__BI7TtMc]
Wel grappig, merk aan mezelf altijd dat hoe groter mijn streak wordt, hoe zenuwachtiger ik begin te spelen hehe
Verwijderd
En meestal ga ik dan op een knullige manier dood haha
Semtex kill
Verwijderd
Ik wil ook weer eens een MOAB halen. Deze prestige nog niet gedaan. Tijd om ouderwets met een SMG rond te gaan lopen.
Ik wil niet lullig doen maar, wat is het nut van dit filmpje?
Je gooit toch wel vaker een semtex op iemand..?
Zal hem straks weer uploaden
Edit;
Dus vandaag mijn eerste MOAB gehaald;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5g__BI7TtMc]
En het volgende potje op Seatown ook maar direct mijn tweede!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ndhucG4zjaA]
[ Voor 41% gewijzigd door StevenzeN op 03-03-2012 18:13 ]
Heb maar eens een juggernaut filmpje gemaakt want de support-jug is, zeker als de enemy geen semtex/RPG;s gebruikt, een fantastisch wapen in DOM: lekker een vlag capturen terwijl de enemy in de buurt is
[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 03-03-2012 18:58 ]
Nice 1! Ben benieuwd of er nu weer commentaar komt omdat je niet ADS killedStevenzeN schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:26:
Hahahaha! Nadat ik mijn eerste MOAB vanmiddag haalde op Seatown, heb ik direct ook maar even de tweede gehaald, wederom op Seatown.
Edit;
[video]
[video]
Met een pp90m1 hoor je zo te spelen. GG!
en
ps. Dit is op de pc
[ Voor 21% gewijzigd door fuz1on op 03-03-2012 22:32 ]
Nice! Ik hoop alleen dat je je normaal gesproken wel met de objectives bezighoudt.StevenzeN schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:26:
Hahahaha! Nadat ik mijn eerste MOAB vanmiddag haalde op Seatown, heb ik direct ook maar even de tweede gehaald, wederom op Seatown.
Edit;
[video]
[video]
Verwijderd
Vooral omdat hij gewoon weer op dezelfde plek ging campen.
Beide potjes gewonnenbram1984 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 07:44:
[...]
Nice! Ik hoop alleen dat je je normaal gesproken wel met de objectives bezighoudt.
Verwijderd
Welcome back. Wat moet jij frustrerend zijn om tegen te spelen. Mensen die per se de campende gast willen pakken zijn ideaal kanonvoer voor je. Merk je ook dat je vaker 2 of 3 man steeds opnieuw afschiet? Van die jongens die revenge willen komen halen.
Het leek er qua bewegingen op dat je met je Vita speelde met 1 hand en met de andere hand je PS3 controller vast hield. trolololol
Verwijderd
Welcome back!Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:46:
Even een break genomen van mijn PSVITA :
[video]
I'm back motherf***ers!!!
![]()
![]()
Nice video dennis
Verwijderd
Ik was nog een beetje slaperig.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Welcome back. Wat moet jij frustrerend zijn om tegen te spelen. Mensen die per se de campende gast willen pakken zijn ideaal kanonvoer voor je. Merk je ook dat je vaker 2 of 3 man steeds opnieuw afschiet? Van die jongens die revenge willen komen halen.
Het leek er qua bewegingen op dat je met je Vita speelde met 1 hand en met de andere hand je PS3 controller vast hield. trolololol
Thank you.
Kan iemand me een leuk wapen aanraden? ik heb de ACR, AK47, MK14, PP90m1 en type95 met gold camo en door het klaar zijn met levelen van die wapens vind ik het meteen minder leuk om ze te gebruiken..
I served in a company of heroes.
Dat gevoel ken ik ja. Heb zelf alle SMG's + Striker gold. Ben nu bezig met SCAR-L (fijn wapen). Je zou die kunnen proberen of de mp7/UMP45. Ook fijne wapens.Vuvuzela schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:55:
Ik zou me dood vervelen als ik op die manier zou spelen eerlijk gezegd.
Kan iemand me een leuk wapen aanraden? ik heb de ACR, AK47, MK14, PP90m1 en type95 met gold camo en door het klaar zijn met levelen van die wapens vind ik het meteen minder leuk om ze te gebruiken..
NoFearz schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:22:
Zijn er personen die hier de spec ops missies willen uitspelen op veteran met mij? Om de missies met find match te doen moet je echt geluk hebben. Eerst de goede map en dan ook nog de difficulty.
Stom van meafca123 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:31:
Ik zou wel willen. maar ik speel ps3. Weet niet welk platforum jij speelt?
Is die Radar Jammer niet ontzettend onhandig? Dan weten ze juist dat er iemand in de buurt zit.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:46:
Even een break genomen van mijn PSVITA :
[video]
I'm back motherf***ers!!!
![]()
![]()
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Het is niet zo erg als de scrambler perk in MW2, maar als je op de jammer gaat zitten weten ze wel waar je zit ja, zeker met die zeer kleine range ervan. Daarom zie je ze bijna nooit (givf BO jammer!)ThE_OwNeR schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:49:
[...]
Is die Radar Jammer niet ontzettend onhandig? Dan weten ze juist dat er iemand in de buurt zit.
Beste strategie van de jammer en vooral de portable radar is ze op een chokepoint te gooien en verder gewoon spelen. Vooral in domination kan het handig zijn omdat jij en je hele team met een radar kan zien dat ze er aan komen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ik heb er gisteren op 'camping samstag' zeker zes op eenzelfde manier te grazen genomen terwijl ze in de bosjes verstopt lagen in de buurt van domination points met hun graf assasin pro perk.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 08:51:
Hahaha ik moest ff hard op lachen toen ik deze camper te pakken had.
Vooral omdat hij gewoon weer op dezelfde plek ging campen.
[video]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
close call, niceJKratos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:43:
Vanmiddag voor het eten nog even een zeer spannend potje Dome gespeeld maar helaas verloren..
[afbeelding]
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Zat ook in de party. Ik begrijp bij zulke potjes nooit wat er nou helemaal verkeerd gaat. Of zijn de tegenstanders gewoon te goed? Still not knowing..JKratos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:43:
Vanmiddag voor het eten nog even een zeer spannend potje Dome gespeeld maar helaas verloren..
[afbeelding]
Ja goede vraag. Ik speelde als een natte krant maar ja, al speel ik als een held, dan heeft mijn team daar ook niet zo veel aan aangezien ik niet zo goed ben. Misschien toch een gebrek aan structuur en duidelijkheid voor welke punten je gaat? A+B of B+C, etc..