Njaah de hoop op een super gameplay bij Dennis heb ik ondertussen wel opgegeven hoorEKR88 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:45:
5: indeed, ik vind het toch altijd spannend om het filmpje van dennis aan te klikken. je weet het natuurlijk maar nooit, misschien is het wel een keer super-gameplay.
Gewoon om te kijken hoeveel meter die per seconde aflegt
Zijn eigen record van minimale lengte afgelegd van 0.5 meter in 1.30 minuut heeft die nog niet gebroken haha
Jawel, laatst was hij aan het rushen en kwam die op de Killcam!Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:52:
[...]
Njaah de hoop op een super gameplay bij Dennis heb ik ondertussen wel opgegeven hoor, maar ik blijf ze telkens wel kijken ..
Gewoon om te kijken hoeveel meter die per seconde aflegt![]()
Zijn eigen record van 0.5 meter in 1.30 minuut heeft die nog niet gebroken haha
dat was een episch moment voor dennisStevenzeN schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Jawel, laatst was hij aan het rushen en kwam die op de Killcam!
Niet gaan overdrijven nu. Straks gaat dennis nog geld verdienen met subscribers op zn youtubekanaal..
Leugens.
Wat ze in MW3 skorpions noemen zijn helemaal geen skorpions. Zijn ze veels te goed voor
En brokimbo.....you aint xcal baby!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
2. In Black ops wel waar 90% SoH gebruikt met hun Assault GeweertjesVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:41:
[...]
Njaah ik heb hier een paar dingen op te zeggen.
2:Akimbo's vereisen geen skill.
3:Je maakt een paar hele stomme fouten.
4:What the fuck doe je op 4 minuut 4.46
3. Ik speel altijd roekeloos
4. Ik zag dat een paar momenten ervoor een teammate daar neergezeeft was met 2 rode stippen dus ik prefirede de hoek om. Maar eentje was al weg en de ander ging net de trap op. Dus ik peerde em maar want heb niet zo'n range met skorpions.
Dude ga eens aan het werk joh! hahaha. Zit ook continue met Jan op ons eigen forum te spammen..EKR88 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:01:
[...]
Niet gaan overdrijven nu. Straks gaat dennis nog geld verdienen met subscribers op zn youtubekanaal..
Ontopic: siterep pro vs dead silence pro... wat kiezen jullie?
Verwijderd
Voor Jan. How to succesfully camp like a little girl in FFA while still racking up the kills for an easy win. (Stiekem tactisch verantwoorde speelstijl in FFA.) En voordat mensen beginnen met 'ik had allang een nade gegooid' zeg ik vast 'sure' en 'come at me, bro'

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
En dat het gewoon long range shotguns zijn waar je geen moeite voor hoeft te doen.
Makkelijkste wapen uit heel het spel die pokkesnipers
Je vergeet akimbo fmg.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:24:
Njaah dat komt omdat bijna iedereen hier de Snipers veel te overpowered vinden.
En dat het gewoon long range shotguns zijn waar je geen moeite voor hoeft te doen.
Hoor het vaak genoeg, dat het makkelijk is. Echter zie ik nooit iets van clips van jullie kant, bewijs dat het ook echt simpel is.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:24:
Njaah dat komt omdat bijna iedereen hier de Snipers veel te overpowered vinden.
nee is goed hoor;) ik zal komend weekend eventjes een leuk sniperfilmpje maken;)
Ben benieuwdVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:36:
Oe , ik hoor een uitdaging haha^^.
nee is goed hoor;) ik zal komend weekend eventjes een leuk sniperfilmpje maken;)
De mechanics zijn redelijk simpel, zeker op console waar er nog aim assist is. Supersnelle zoom in zonder penalty (als in scope delay waar je niet meteen kan schieten als je inzoomt of random sway zoals in BO). Dus waar je aimt = raak = meestal kill als je hoog genoeg mikt. Daardoor is QSing ook mogelijk, wat (terecht) een reden is waarom mensen klagen. Het maakt namelijk de sniperrifles effectief op alle afstanden, terwijl het eigenlijk alleen een lange afstand specialiteitswapen hoort te zijn qua balance.ThE_OwNeR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:35:
[...]
Hoor het vaak genoeg, dat het makkelijk is. Echter zie ik nooit iets van clips van jullie kant, bewijs dat het ook echt simpel is.
Echt nuttig voor je team zijn en/of goede scores halen is weer iets anders. Het blijft een beetje een hit or die verhaal omdat als je mist je niet snel genoeg naar iets anders kan switchen of nog een keer kan schieten voordat je doorzeeft wordt.
Shotgun (en de BO akimbo skorpion om even een recent voorbeeld er bij te halen) eigenlijk zelfde verhaal. Mechanics zijn super simpel: beetje goed mikken alles is dood in een schot op korte afstand met hipfire (althans, zo horen shotties te zijn). Echter moet je om een goede score te halen wel constant jezelf in zo'n positie zien te krijgen, wat lastiger is dan het lijkt. Mensen gaan terecht klagen wanneer de one hit kill range van de shotgun te groot wordt (in combinatie met de firerate), maar naar mijn mening hebben de shotguns in MW3 (minus de pre extended mags patch striker misschien) niet een te grote one hit kill range. De shotgun in bijvoorbeeld Homefront wel om een vergelijking met een shotgun te maken die wel overpowered is. Zelfde geldt voor akimbo machine pistols in MW3.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 06-02-2012 18:48 ]
In de theorie lijkt het misschien simpel, heb er zelf nog steeds moeite mee, zeker op lange afstanden om te QSen. Bovendien houd ik wel van een beetje uitdaging, aangezien het zeker wel wat moeilijkheid heeft tegenover Regguns.Gundogan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:46:
[...]
De mechanics zijn redelijk simpel, zeker op console waar er nog aim assist is. Supersnelle zoom in zonder penalty (als in scope delay waar je niet meteen kan schieten als je inzoomt of random sway zoals in BO). Dus waar je aimt = raak = meestal kill als je hoog genoeg mikt. Daardoor is QSing ook mogelijk, wat (terecht) een reden is waarom mensen klagen. Het maakt namelijk de sniperrifles effectief op alle afstanden, terwijl het eigenlijk alleen een lange afstand specialiteitswapen hoort te zijn qua balance.
Echt nuttig voor je team zijn en/of goede scores halen is weer iets anders. Het blijft een beetje een hit or die verhaal omdat als je mist je niet snel genoeg naar iets anders kan switchen of nog een keer kan schieten voordat je doorzeeft wordt.
En wat verstaan we onder spelen met een sniper? Gaan we dan als een wilde rond rennen, of liggen we op 1 plek om een groot gebied te overzienVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:36:
Oe , ik hoor een uitdaging haha^^.
Aangezien we het over quickscopen hebben, lijkt me rondrennen meer toepasselijk. Hardscopen is idd niet moeilijkDrakeNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:56:
[...]
En wat verstaan we onder spelen met een sniper? Gaan we dan als een wilde rond rennen, of liggen we op 1 plek om een groot gebied te overzien
Meest domme toevoeging ooit aan een fps imho
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Om Campen en Hardscoop Snipen niet te verwarren vroeg ik het even.ThE_OwNeR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:57:
[...]
Aangezien we het over quickscopen hebben, lijkt me rondrennen meer toepasselijk. Hardscopen is idd niet moeilijk
Daarom speel ik ook meestal HCBokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:58:
Developers houden ook niet van sniper rifles, anders hadden ze wel geen kill cam uitgevonden.
[ Voor 35% gewijzigd door DrakeNL op 06-02-2012 19:00 ]
Whut?! Waarom? Ik vind het juist geweldig!Bokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:58:
Developers houden ook niet van sniper rifles, anders hadden ze wel geen kill cam uitgevonden.
FixedBokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:58:
Developers houden ook niet van campen, anders hadden ze wel geen kill cam uitgevonden.
Als je de maps complex genoeg maakt met veel hoekjes/bosjes om in te zitten, is zo'n kill cam wel nodig. Tenzij je het spelletje echt wilt gaan vertragen tot grasgroei niveau (kan wel een spannende sniperonly game maken, maar dat is CoD niet).
Simpel map design = minder camp mogelijkheden = geen radar/uav nodig, geen killcam nodig. Maakt in veel gevallen ook sniper rifles nuttig omdat je dan langere lines of sight kan krijgen = geen QSing nodig.
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 06-02-2012 19:05 ]
We hadden het niet specifiek over quickscopen , maar dat maakt niet uitThE_OwNeR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:57:
[...]
Aangezien we het over quickscopen hebben, lijkt me rondrennen meer toepasselijk. Hardscopen is idd niet moeilijk
Ik ga wel een rondje rondrennen op Dome met men sniper
Campen != SnipenGundogan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:01:
[...]
Fixed
Als je de maps complex genoeg maakt met veel hoekjes/bosjes om in te zitten, is zo'n kill cam wel nodig. Tenzij je het spelletje echt wilt gaan vertragen tot grasgroei niveau (kan wel een spannende sniperonly game maken, maar dat is CoD niet).
Simpel map design = minder camp mogelijkheden = geen radar/uav nodig, geen killcam nodig.
Maar ik snap dat dat concept de gemiddelde FPS speler die zichzelf gods gift to MLG vind te boven gaat.
En zowieso altijd roept dat alles waardoor hij/zij doodgaat op is of lame

Maar net zoals sneaky claymores op smerige plekken liggen hoort campen nou eenmaal bij een FPS of het nou je speelstijl is of niet.
Als je niet wil dat er gecamped wordt maak je lekker een open voetbalveld als map waar niemand zich kan verstoppen
Doelde meer op dat de killcam niet is uitgevonden om snipers te pesten, maar om campen en cheaten tegen te gaan.Bokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:06:
[...]
Campen != Snipen
Maar ik snap dat dat concept de gemiddelde FPS speler die zichzelf gods gift to MLG vind te boven gaat.
En zowieso altijd roept dat alles waardoor hij/zij doodgaat op is of lame
Maar net zoals sneaky claymores op smerige plekken liggen hoort campen nou eenmaal bij een FPS of het nou je speelstijl is of niet.
Als je niet wil dat er gecamped wordt maak je lekker een open voetbalveld als map waar niemand zich kan verstoppen
@hieronder: zag dat mijn ninja edit niet in je quote stond
Maar door simpeler mapddesign heb je dus geen killcam meer nodig en maakt het in veel gevallen ook sniperrifles nuttiger door lange lines of sights en minder paden die je moet checken (minder rommel en bochtjes in de maps). EN agressief spelen is ook beter omdat je niet eerst 6 hoekjes moet gaan checken in elk gebied en je de sjaak bent als ie niet in het eerste gecheckte hoekje zit
Win, win situatie voor elke speelstijl
Ben het met je eens dat ontwikkelaars zich nu vaak onnodig in allerlei bochten moeten wringen om de consument te pleasen EN om vernieuwend te blijven (dat laatste is wel lastig though). O en balans is ook wel handig dus.
QFT. Dat is zeker de aanleiding waardoor mainstream shooters nu zo zijn als ze zijn. Niks tijd investeren om beter te worden, hier heb je je trukendoos om je een handje te helpen. Maar gelukkig dan niet zo erg dat het helemaal muntje opgooien wordt. Of misschien is dat juist erg omdat je het dan toch stiekem blijft kopen?Bokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:12:
En mensen worde gepamperd

[ Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 06-02-2012 20:37 ]
Enige waarde die die dingen nog hebben is dan inderdaad het quickscopen.
En dat bedoel ik dus dat mensen altijd wat te zeiken hebben en daarmee alleen maar zorgen dat 95% van de fps'en eenhapsworst wordt. En mensen worde gepamperd
Vroeger moest je gewoon een map veel spelen om te zorgen dat je de layout wist en de standaard campspots.
/ouwelul
Desondanks vermaak ik mij prima met mw3 hoor
Verwijderd
21.10% / AK-47 / PCPrev schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:06:
Wat is jullie accuracy?
Verwijderd
Wacht wat? In CoD1 kon je al QSen en hipfiren. Was ook gewoon effectief. Snipers zijn in MW3 totaal niet onbruikbaar, naast QSen als een rushende gek, zijn er genoeg spots waar je kan zitten, paar kills maken en doorlopen. Net zoals je dat in alle voorgaande CoDs deed. En net als nu, als je ging rushen met een sniper moest elke kogel raak zijn anders lag je neer.Bokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:12:[/b]
En daarmee hebben ze dus sniperrifles compleet waardeloos gemaakt in de reeks.
Enige waarde die die dingen nog hebben is dan inderdaad het quickscopen.Wat de mensen dus ook lame vinden want met een sniper rifle moet je juist "campen" maar door al het gehuil wat daarvan kwam hebben ze dus zelf veroorzaakt dat mensen effectief met een sr kunnen rondrennen net als de rest met hun ar's en akimbo smg's
Wacht wat. Dat moet nog steeds. Als je nu MW3 instapt zul je net zoals vroeger weer alle maps moeten leren kennen. Nog steeds is elke map een soort schaakbord waar elke powerspot (bijv een headglitch muurtje) een counter heeft indezelfde sightline. Nog steeds zijn er nare hoekjes waar nare lieden zich op kunnen houden.En dat bedoel ik dus dat mensen altijd wat te zeiken hebben en daarmee alleen maar zorgen dat 95% van de fps'en eenhapsworst wordt. En mensen worde gepamperd
Vroeger moest je gewoon een map veel spelen om te zorgen dat je de layout wist en de standaard campspots.
/ouwelul
Heb je ook een echt voorbeeld waaruit blijkt dat je mening gefundeerd is of is het stuk boven /ouwelul eigenlijk /slap gelul?Desondanks vermaak ik mij prima met mw3 hoorIk vind het alleen jammer dat veel aspecten gewoon onbruikbaar zijn door al het gezeur altijd en de mechanics die daardoor bedacht moeten worden door de developers.

Elke zogenaamde snipespot in MW2 en MW3 kan je ook gebruiken met een 3shot burst AR of bijv een MK14
In een spel als MW2 en MW3 heeft de sniper totaal geen toegevoegde waarde omdat de meeste maps gewoon te klein zijn en ze de multiplayer voorral richten op snelle actie.
Als je niet ziet dat de games de laatste jaren over het algemeen alleen maar makkelijker en toegankelijker zijn geworden vraag ik mij serieus af of je de gaming industrie wel een beetje volgt of nog serieus andere genres speelt dan alleen FPS'en van de laatste 3 jaar
Games over het algemeen zijn inderdaad makkelijker geworden de laatste 10 jaar.Bokkie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:00:
Heb je ook dat artikel gelezen waar Gundogan naar linkte? kennelijk niet, doe dat eens, dan zie je waar ik op reageerde.
Elke zogenaamde snipespot in MW2 en MW3 kan je ook gebruiken met een 3shot burst AR of bijv een MK14
In een spel als MW2 en MW3 heeft de sniper totaal geen toegevoegde waarde omdat de meeste maps gewoon te klein zijn en ze de multiplayer voorral richten op snelle actie.
Als je niet ziet dat de games de laatste jaren over het algemeen alleen maar makkelijker en toegankelijker zijn geworden vraag ik mij serieus af of je de gaming industrie wel een beetje volgt of nog serieus andere genres speelt dan alleen FPS'en van de laatste 3 jaar
Toen ik begon met gamen met tomb raider 1 , toen moest je nog goed nadenken soms over wat je moest doen.
En je ging ook gewoon regelmatig dood , waardoor je soms een pleuriseind overnieuw moest doen.
Als je nu kijkt naar games zoals uncharted , daar loop je blindelings doorheen
Maar over het shootergenre vind ik dat niet kloppen.
Als je kijkt naar Half life , Quake , unreal tournament , cod 1.
Het is even makkelijk/moeilijk als dat het toen was.
Het lijkt nu alleen veel en veel makkelijker omdat je al zoveel shooters heb gespeeld waardoor je alles gewend ben en de reacties heb ontwikkeld
Als je kijkt naar de nieuwe generatie die nu beginnen met FPS...Die hebben het net zo moeilijk NU als wij het in Quake ofzo hadden toen we begonnen
Je ziet niets voor niets elke team deathmatch potje mensen onderaan eindigen met 1 kill en 30 deaths
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Probeer Deus Ex: Human Revolution eens, is van vorig jaar uitgekomen en weer een goed spel waar je zelf nog moet denken, en je tenminste niet maar 6 uurtjes over doet om uit te spelen.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:13:
[...]
Games over het algemeen zijn inderdaad makkelijker geworden de laatste 10 jaar.
Toen ik begon met gamen met tomb raider 1 , toen moest je nog goed nadenken soms over wat je moest doen.
En je ging ook gewoon regelmatig dood , waardoor je soms een pleuriseind overnieuw moest doen.
Als je nu kijkt naar games zoals uncharted , daar loop je blindelings doorheen
Maar over het shootergenre vind ik dat niet kloppen.
Als je kijkt naar Half life , Quake , unreal tournament , cod 1.
Het is even makkelijk/moeilijk als dat het toen was.
Het lijkt nu alleen veel en veel makkelijker omdat je al zoveel shooters heb gespeeld waardoor je alles gewend ben en de reacties heb ontwikkeld
Als je kijkt naar de nieuwe generatie die nu beginnen met FPS...Die hebben het net zo moeilijk NU als wij het in Quake ofzo hadden toen we begonnen![]()
Je ziet niets voor niets elke team deathmatch potje mensen onderaan eindigen met 1 kill en 30 deaths
Die heb ik op platinum in 1 run gehaaldmark-k schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:42:
[...]
Probeer Deus Ex: Human Revolution eens, is van vorig jaar uitgekomen en weer een goed spel waar je zelf nog moet denken, en je tenminste niet maar 6 uurtjes over doet om uit te spelen.
Lekker stealth rondrennen op hoogste niveau... vond het op 1 na beste spel van vorig jaar.
Maar er is maar 1 moeilijk spel uitgekomen de laatste paar jaar.
DARK souls...(ook op platinum) , maar dan heeft vele uren gekost.
On-topic.
Merken jullie trouwens iets van die update op de ps3?
Met die akimbo's ,en de shotties
Het is nu overal te spelen, bij Community Gamemodes (ipv Dropzone)larsg schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:23:
Nja infected is een gametype dat nu op dedicated servers in (pc) draait.
Wij draaien daar een paar servers van.
Is wel populair
Verwijderd
@Bokkie; dan is je reactie nog raarder. Killcams hebben niets te maken met wat je aanhaalt. Als het zo run en gun is en ARs toch beter zijn op elke CoD range wat maken killcams dan nog uit? Je zinsnede 'In een spel als MW2 en MW3 heeft de sniper totaal geen toegevoegde waarde omdat de meeste maps gewoon te klein zijn en ze de multiplayer voorral richten op snelle actie.' onderbouwt je mening op een fatsoenlijke manier itt je eerdere post. Echter; In alle eerdere CoDs waren de maps klein en snel. Wat is nu anders? Het spawnsysteem is anders, dat maakt dat je niet goed kan hardscopen op 1 plekje want je wordt steeds in je rug gepakt als je niet mobiel en oplettend bent. Alle schaakplekjes zijn er echter nog en er zijn zat sightlines waar een sniper kan domineren. Een sniper moet op zat plekjes met gemak kunnen winnen van een Type95/MK14.
Het is overigens niet alsof elke map in eerdere CoDs dan MW2 sniper geschikt was. Net als nu moest je ook je momenten kiezen als je en wou snipen en een goede gun voor de map wou.
Je haalt de vraag aan 'waarom zie je niet in dat games de laatste jaren makkelijker zijn geworden'. Daar heb ik niets over gezegd. Mijn mening daarover laat ik in het midden omdat het en een saai onderwerp is en niets toevoegt in gelul over MW3.
Ander onderwerp: Vanavond was ik een:
-portable radar noob
-hardscoping noob
-dropshottende noob
-camping noob
-Tryhard
Allemaal verschillende messages van verschillende mensen na verschillende gewonnen potjes. Vanaf nu rush ik alleen nog maar met een handgun zonder upgrades. Ik zal stokstijf stil blijven staan als ik beschoten word en absoluut niet op mijn mini-map afgaan of opletten via de oren. Ik baal van het feit dat ik zo lang gecheat heb.
Verwijderd
Hadden jullie toch gelijk , ik ben een soort sentry gun.
Helaas kreeg ik hiervoor niet een leuk aantal bonus XP.
Ik heb bijna 10000 kills nu en een overall kdr van 2.27.
Team deathmatch doet wonderen voor me.
In MW1 en WaW speelde ik alleen maar HC SnD.
In MW2 en BO speelde ik alleen maar (HC) free-for-all.
En nu in MW3 speel ik het meeste TDM.
Elk CoD spel is dus niet hetzelfde.
Portable radar noob? /careVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 02:06:
-portable radar noob
-hardscoping noob
-dropshottende noob
-camping noob
-Tryhard
Allemaal verschillende messages van verschillende mensen na verschillende gewonnen potjes. Vanaf nu rush ik alleen nog maar met een handgun zonder upgrades. Ik zal stokstijf stil blijven staan als ik beschoten word en absoluut niet op mijn mini-map afgaan of opletten via de oren. Ik baal van het feit dat ik zo lang gecheat heb.(Natuurlijk zal ik ook niet meer mijn best doen. Dat is zo een smerige tactiek! Waar de term 'tryhard' als belediging vandaan komt snap ik echt de ballen van.)
Hardscoping noob? /care, vind de gemiddelde quickscoper irritanter!
Dropshootende noob? dan own je ze gewoon te hard en gaan ze onzin redenen verzinnen om je noob te kunnen noemen
Camping noob? Waarschijnlijk schoot je 2 man in 5 sec neer vanuit hetzelfde kamertje, wat betiteld word als camping noob .. en de man die 5 minuten achter dezelfde minigun zit boeit niemand!
Tryhard? dat moetje ook gewoon niet doen! Als je je best doet, en daardoor iedereen naarhaalt, is het minder leuk voor de andere spelers!
Op de pc ben je dan kennelijk gewoon een wallhackerVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 02:06:
-portable radar noob
Best een goed dingetje btw, tenzij ze allemaal assassin gebruiken, maar grappig genoeg zie je dat niet zo vaak op de pc (objective gamemodes). Zichtbaar voor het hele team, grotere range dan in BO wat in combinatie met de kleinere maps erg fijn is. Gewoon in een hoekje gooien zodat je 1 of 2 belangrijke chokepoints kan coveren
Wel jammer dat de jammer (o lolz) niet zo goed meer is. Maar dan had je ook gelijk de hele MW3 map gejammed met de jammer uit BO
mk14 is semi auto... hoe de *&%^ is dat noobish... en wat ik helemaal niet snap is sprayen met een semi auto gun(tenzij je een uber sepatische wijsvinger hebt, of een *$%@ bent die zijn fire knop op z'n scrollwheel heeft)...
soort van "sniper spray n pray noob"

[ Voor 10% gewijzigd door qrious op 07-02-2012 10:14 ]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
wallhacker en aimbotter is de meestvoorkomende .. 1x per 3-4 potjes ofzojorg5 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:05:
wallhacker, aimbotter, mp7noob, mk14 noob, spray n pray noob, camper, marksman noob (ja zelf perks...) waar ik al niet voor ben uitgemaakt op de pc .... achja t boeit me ook niet, sommige mensen hebben skills gaan dood en moeten een excuus hebben. vaak is het gewoon een gun, of stijl die zij zelf niet kunnen hanteren of niet weten wat ze ertegen moeten doen.
mk14 is semi auto... hoe de *&%^ is dat noobish... en wat ik helemaal niet snap is sprayen met een semi auto gun(tenzij je een uber sepatische wijsvinger hebt, of een *$%@ bent die zijn fire knop op z'n scrollwheel heeft)...
Las vanochtend een zinnetje, en daarin zat de hele waarheid waarom mensen je uitschelden voor *whatever*noob.
"Call of Duty doesn't make you violent, lagg does!"
En .. ja ik herken het bij mezelf
En ik heb een "?sepatische"?, Spastische vinger, waarmee je gewoon keisnel kan sprayen met een mk14
Dat van die fire button op scroll wheel werkt niet, dat heb ik al eens geprobeerd.jorg5 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:05:
wallhacker, aimbotter, mp7noob, mk14 noob, spray n pray noob, camper, marksman noob (ja zelf perks...) waar ik al niet voor ben uitgemaakt op de pc .... achja t boeit me ook niet, sommige mensen hebben skills gaan dood en moeten een excuus hebben. vaak is het gewoon een gun, of stijl die zij zelf niet kunnen hanteren of niet weten wat ze ertegen moeten doen.
niet meer dan inmiddels... gelukkig.... heeee IW heeft naar ons geluisterd... soort van... af en toe... een beetje...mark-k schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:00:
[...]
Dat van die fire button op scroll wheel werkt niet, dat heb ik al eens geprobeerd.
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik scroll kan ik niet goed meer aimen ..
Dus klikspasme werkt beter dan scroll fire
Verwijderd
Zelfs als ze Assassin hebben werkt de portable radar. Je ziet geen puntje maar hij geeft wel piepjes zolang ze in het bereik ervan staan. Daar heb je in objective gametypes minder aan maar in FFA waar het stikt van de Assassins en je steeds 1 op 1 staat is het prima.Gundogan schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:13:
[...]
Op de pc ben je dan kennelijk gewoon een wallhacker
Best een goed dingetje btw, tenzij ze allemaal assassin gebruiken, maar grappig genoeg zie je dat niet zo vaak op de pc (objective gamemodes). Zichtbaar voor het hele team, grotere range dan in BO wat in combinatie met de kleinere maps erg fijn is. Gewoon in een hoekje gooien zodat je 1 of 2 belangrijke chokepoints kan coveren
Die berichtjes doen mij ook niets. Je ontvangt ze namelijk alleen als je dik hebt gewonnen. Dat gescheld is gewoon complimentjes geven CoD style. Als je zelf iets stuurt in de trant van gg of nice win of damn you're good krijg je ook hele verbaasde reacties. Meestal vragen ze je of je sarcastisch bezig bent. CoD/XBL 'flipping the meaning of words since 2003'.
@zenith over lag dat je boos maakt niet het spel. Muv van MW2 klopt dat zeker. Oneerlijk doodgaan is de reden dat ik wel eens gefrustreerd raak. Dat je al dood bent voordat je een hoek om gaat of al achter cover staat en dan neer valt levert rage op. Totdat ik me bedenk dat boos worden niet gaat helpen en dat ik of weg moet gaan als de lag echt te erg is of mijn try-hard broekje aan moet doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 11:31 ]
dacht t wel... iig als je em in je hand hebt.StevenzeN schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
Vraagje, als je als secondary een launcher op je rug meedraagt, ren je dan ook langzamer dan wanneer dat een deagle is?
Op je rug niet geloof ikjorg5 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
[...]
dacht t wel... iig als je em in je hand hebt.
Test het uit zou ik zeggen ^^
Verwijderd
Als je hem op je rug draagt volgens mij niet.StevenzeN schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
Vraagje, als je als secondary een launcher op je rug meedraagt, ren je dan ook langzamer dan wanneer dat een deagle is?
In de oudere CoD's was het niet zo geloof ik, hoewel je bij CoD 1 en 2 wel tragen ging lopen als je 2 primaries bij je had ipv 1 primary en 1 pistool.StevenzeN schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:42:
Ja maar ben op het werk en vroeg me het gewoon even af
Mis de Marathon/Lightweight combinatie van MW2 .. dat was nog is ultra hard lopen!
lol
Kent iemand ze? ze zaten wel met kk te schelden (PC) dus waren vast van die 12 jarige nederlandertjes
ja ben ze ook wel eens tegen gekomen.... kleuterjes die niet kunnen spelen met kk schelden is sowieso te triest voor woorden.....Zen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:49:
Gister een rondje DEMO tegen een clan gespeeld met de naam CoX| .. Ultra noobies waren dat zeg, hadden 2-0 gewonnen.
Kent iemand ze? ze zaten wel met kk te schelden (PC) dus waren vast van die 12 jarige nederlandertjes
EDIT: Laten we dat even goed zetten:StevenzeN schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
http://denkirson.proboard...&action=print&thread=3453 alles over run/walk speeds
@hieronder: ah ja het is sprint tijd ja. Extreme conditioning enzo
En wat dacht je van speed op LMG's?! Zomg ongeveer net zo snel als de AR guys! (nee het is eigenlijk crap net zoals de lmgs in z'n algemeen)
[ Voor 71% gewijzigd door Gundogan op 07-02-2012 12:40 ]
Verwijderd
Je max run speed in MW3 wordt bepaald door de zwaarste gun die je bij je hebt. Dus pistool in de hand, LMG op je rug en je rent 87,5%. Dus sneller kunnen sprinten met je pistool zoals in BO is er niet meer. Launchers zijn allemaal 100% speed meen ik.Zen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:43:
[...]
In de oudere CoD's was het niet zo geloof ik, hoewel je bij CoD 1 en 2 wel tragen ging lopen als je 2 primaries bij je had ipv 1 primary en 1 pistool.
Mis de Marathon/Lightweight combinatie van MW2 .. dat was nog is ultra hard lopen!
Sprint distance is er niet Gundo. Er is een max tijd dat je kunt sprinten. Vanzelfsprekend kom je minder ver als je een tragere sprint hebt.
Speed is overigens echt tof op Snipers. Je kan plotseling meesprinten met de SMG boys.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 11:55 ]
KoelKast is heel beledigend!!!!
Ow okeejorg5 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:52:
[...]
ja ben ze ook wel eens tegen gekomen.... kleuterjes die niet kunnen spelen met kk schelden is sowieso te triest voor woorden.....
Leaven ze en elke keer als ze in je lobby komen zijn ze gelijk weer weg.
Zou ze eigenlijk moeten uitdagen tot een clanwar, 6 vs ..(heb nog 2 actieve clanmatties) 3, en dan inmaken
Ligt eraan hoe zwaar en koud die koelkast is.
Sowieso zeggen die lui dan .. KK koelkast, en dat is dubbel op
Maar dat kk overal, sommige zouden het moeten krijgen om er vervolgens achter te komen dat schelden daarmee kinderachtig is
Verwijderd
HerkenbaarVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:07:
Ik speelde vroeger (CoD2 tijd) wel eens op een server waar ze autokick hadden aanstaan voor gevloek en getier. Nul waarschwing gewoon kick en ban als je 2 keer schold. Stond wel een server rules natuurlijk. Goed idee, slechte uitvoering. Het leuke was dat KK een tijd lang in de verboden woordenlijst stond. Dus als je twee maal iemand complimenteerde met ' lekkere kill was je weg van de server.
Krijg je een lekkere dode chat van ^^
Kan je beter een admin erbij ofzo, die gewoon kunnen kicken
Als je een beetje een leveloze clan hebt zitten er altijd wel mensen in die je kunnen waarschuwen voor vloeken e.d.
ik vond t juist wel chill, zo levenloos werd de chat ook niet, alleen in t engels(wat ik goed vind) en zondr scheldwoorden.Zen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:09:
[...]
Herkenbaarwerd daar niet goed van, dus na 2 kicks zei ik gewoon niets meer in dat soort servers
Krijg je een lekkere dode chat van ^^
Kan je beter een admin erbij ofzo, die gewoon kunnen kicken![]()
Als je een beetje een leveloze clan hebt zitten er altijd wel mensen in die je kunnen waarschuwen voor vloeken e.d.
waarom moet er gescholden worden...als je het niet eens bent met een ander kan je dat toch ook op een normale manier zeggen... daarvoor hoeft de chat niet dood te gaan...
Althans, je kunt het wel uitzetten maar je blijft het gewoon horen, behoorlijk irritant.
Ik heb normaal altijd alles uit want word helemaal gek van die kiddo's met noob zus noob zo.. aaarg
* PSN=Chef_NL** *

Sowieso.carpcatcher schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:48:
klopt zo-wie-zo is het voice geluid echt slecht nu, lijkt wel een telefoon gesprek, daar waar het vroeger als zeer goed doorkwam op de headset
Das mooi kut. Ik heb gelukkig die 7.1 headset, daar kun je gewoon alle voice chats op uitzetten. Alleen wel gaar als ik in een party zit.Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:35:
Sinds de laatste update van MW3 op de PS3 is het niet meer mogelijk om al het voicegeluid uit te zetten
Althans, je kunt het wel uitzetten maar je blijft het gewoon horen, behoorlijk irritant.
Ik heb normaal altijd alles uit want word helemaal gek van die kiddo's met noob zus noob zo.. aaarg
Mijn broertje heeft namelijk zo'n cheapass (18 euro) bluetooth oortje en dat kraakte altijd als een malle. En sinds dit weekend kan ik hem best wel duidelijk horen..
Grammar nazi
Maar voicechat ingame moet sowieso weg .. het gebruikt alleen maar bandbreedte van de host, installeer gewoon skype/TS/ventrilo whatever en gameon!
Behalve op le consoles natuurlijk
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
En natuurlijk het potje aan het einde waaruit bleek dat ik niet zo goed ben als ik altijd denk.

Hoogtepunt was echter niet de scores maar de 6 man spray op Dome. Ze stonden allemaal achterin bij de Jeep een beetje te snipen en te headglitchen. Ik dacht let's go en headglitchde aan de andere kant van de jeep. Best fijn om in 1 magazijn je pred bij elkaar te schieten. Ze spawnden toen weer allemaal samen naast elkaar buiten bij de Dome. Boem 4 man met de Pred en toen was het Reaper. trolololol.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:54 ]
Lekker danVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:52:
Wowsers net voor het eerst lekker bezig geweest in Kill Confirmed. Speelde altijd afwachtend nu ging ik rushen als een malloot. Nou ja, met enig beleid.MP7 Ex mags+RF, SoH, Assassin, Steady Aim. Pred-Chopper-Reaper. 57-3 op Dome, 48-7 op Lockdown en verder wat 4 KDs met lagere killcounts.
En natuurlijk het potje aan het einde waaruit bleek dat ik niet zo goed ben als ik altijd denk.18-18 op Carbon tegen een stel dropshottende slimmerikjes. Ik won wel mijn gunfights 1 op 1 maar ze kwamen steeds met een paar man en hadden constant dingen in de lucht doordat mijn teamgenoten redelijk vaak en snel op de grond lagen.
Hoogtepunt was echter niet de scores maar de 6 man spray op Dome. Ze stonden allemaal achterin bij de Jeep een beetje te snipen en te headglitchen. Ik dacht let's go en headglitchde aan de andere kant van de jeep. Best fijn om in 1 magazijn je pred bij elkaar te schieten. Ze spawnden toen weer allemaal samen naast elkaar buiten bij de Dome. Boem 4 man met de Pred en toen was het Reaper. trolololol.
Die 18-18 is carbon, die map is ook ronduit ruk
Leuk altijd met DEMO als mensen gelijk vanaf het 2e rondje een predator doen, want die doen geen damage dan
Heb je zoiets van .. eeen Quad killl!! =D, alleemaal hitmarkers, 0 kills =D
KC moet ik altijd aan wennen, de kills maken is het probleem niet, maar ik vergeet ze altijd te confirmen -.-
Verwijderd
Als ik iemand kill in een open veld, dan laat ik die tags gewoon liggen voor de mensen die het niet erg vinden om vaak dood te gaanZen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:59:
[...]
...
KC moet ik altijd aan wennen, de kills maken is het probleem niet, maar ik vergeet ze altijd te confirmen -.-
ik ookEKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:03:
[...]
Als ik iemand kill in een open veld, dan laat ik die tags gewoon liggen voor de mensen die het niet erg vinden om vaak dood te gaan.

Oh okee, k doe als secondary altijd Magnum Akimbo, in combinatie met steady aim gruwelijk overpoweredVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:03:
Secondary? Die heb je niet nodig! Geloof dat ik een single Deagle had gewoon omdat hij snel switcht zodat je snel een nieuwe gun kan oppakken. Als ik een PP of P90 oid zie dan raap ik die vast op voor als ik de MP7 leeg gesproeid heb.
teminste .. FMG9 akimbo is beter, maar dat is weer noobstyle
Ow dat maakt me niet uit, t is meer dat ik geen zin heb om erheen te lopen hahah ;pEKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:03:
[...]
Als ik iemand kill in een open veld, dan laat ik die tags gewoon liggen voor de mensen die het niet erg vinden om vaak dood te gaan.
Of als ik met een snipert speel, dan is het sowieso 50 km lopen
Verwijderd
Als je ex mags hebt kom je nauwelijks in een situatie waarbij je secondary nodig hebt. Je kan zo een mannetje of 4 in een wilde sproei pakken. Ik gebruik wel een normale secondary als ik geen ex mags heb voor die keren dat je primary leeg is en er nog een mannetje op een death wacht.Zen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:06:
[...]
Oh okee, k doe als secondary altijd Magnum Akimbo, in combinatie met steady aim gruwelijk overpowered
teminste .. FMG9 akimbo is beter, maar dat is weer noobstyle
Over FMs akimbo. Mensen noemen het noob maar als het werkt is het goed toch? Ik vind eigenlijk mensen juist noob als ze steeds dichtbij akimbo jochies gaan lopen. Je speelstijl en wapens laten bepalen door schreeuwerds (die zelf nooby zijn) is niet iets wat ik snel zou doen.
Het Dennis tijdperk kwam eindelijk een beetje tot een einde.
Maar uit het niets , komt er weer eentje bij..
Ik vraag het maar alvast
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb dus erg weinig last van de Akimbo mannetjes, en als ik er last van heb is het vaak mijn eigen schuld. Dan loop ik te dichtbij en had ik dus beter na moeten denken. Ik merk dus weinig van het vele commentaar dat je overal ziet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Als je ex mags hebt kom je nauwelijks in een situatie waarbij je secondary nodig hebt. Je kan zo een mannetje of 4 in een wilde sproei pakken. Ik gebruik wel een normale secondary als ik geen ex mags heb voor die keren dat je primary leeg is en er nog een mannetje op een death wacht.
Over FMs akimbo. Mensen noemen het noob maar als het werkt is het goed toch? Ik vind eigenlijk mensen juist noob als ze steeds dichtbij akimbo jochies gaan lopen. Je speelstijl en wapens laten bepalen door schreeuwerds (die zelf nooby zijn) is niet iets wat ik snel zou doen.
Hetzelfde geld voor Quickscoping, iedereen haat ze, maar ik zie ze dus echt heel weinig, en als ik ze al tegenkom pas je je aan... Wat een enorm probleem is het dan. Not. (Sommigen zijn erg goed hoor en slopen me compleet, maar daar heb ik dan eerder bewondering voor dan haat. Ik doe het ze niet na..)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ow okee, maar k heb nog geen ex mags unlockt voor de MP7Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Als je ex mags hebt kom je nauwelijks in een situatie waarbij je secondary nodig hebt. Je kan zo een mannetje of 4 in een wilde sproei pakken. Ik gebruik wel een normale secondary als ik geen ex mags heb voor die keren dat je primary leeg is en er nog een mannetje op een death wacht.
Ik heb men TK voor als men mag leeg is, uiterst effectief, en behoorlijk makkelijk raak te gooien in MW3!
Ik zie FMG9 akimbo als, iedereen rijd een circuit met een VW golfje, en jij komt met een zonda R aankakken
Gewoon FMG9 is .. k weet niet, het geeft me altijd een beetje irritatie, deels om dat iedereen er mee loopt, en die dingen knetters sterk zijn ..
En omdat die IQ loze figuren van IW niet doorgehad hebben in het beta testen van MW3 dat die dingen VEEEEL te sterk zijn ..
(Net als Gay18 akimbo, Model 1887 akimbo en ga maar door)
Ik gebruik die FMG9 akimbo ook zeker zelf wel
Ik vind dat in een schietspel iedereen, met ongeveer elk wapen, gelijke kansen heeft.
en FMG9 akimbo is niet te beaten van close range, ook niet met een shotgun .. terwijl die juist voor close range gemaakt zijn zou je denken?
Had gister ook een frontale headshot met een model 1887, van ongeveer 3 meter afstand ..
Ik kreeg een hitmarker, en meneer sproeit mij vrolijk neer met FMG9 akimbo
Net of mensen met een submachinegun meer health krijgen ofzo -.-
Niet mijn ervaring, Rapid Fire en een beetje slim zijn en je verliest het zeker niet altijd. Overigens vergt met een USAS om een hoekje rennen ook geen skill, zo kunnen we wel even doorgaan ;-)StevenzeN schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:19:
Ach komop, sproeiend met akimbo's fmg's de hoek om rennen vereist geen enkele vorm van skill. Ik heb er 0,0% bewondering voor want in een close-combat map leg je het met een smg altijd af door die insane hoge fire-rate. Vandaar, Usas > all.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
idd daar sloop je ze wel meee, maar alsnog schietend met akimbo's een hoekje omlopen in de hoopdat er iemand loopt is 0% skill 100%noobEKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:20:
of gewoon smg + rapid fire. daar sloop ik ook veel akimbonoobjes mee.
en dat filmje vind ik ook niet heel bijzonder srry
| Apart's Current Loadout for Search & Destroy 07-02-2012 at IGN.com |

Waarom geen attachments en volledige killstreaks?
Ik probeer mijn loadout/classes zo veel mogelijk op die van ESL te laten lijken, maar omdat deze classes voor public gameplay zijn, heb ik specialist genomen om mij toch een kleine beloning te geven mocht ik toch de 8 kills 0 deaths halen in Search & Destroy.
|Call of Duty: Modern Warfare 3 Search & Destroy 5on5 Release Cup |
Zijn die lui zo held, of speel je vaak clanwars?
en om het feit dat ik Attachments en Perks/Killstreaks helemaal niks vindt, een spel wordt er alleen maar unbalanced door. Ik vindt dat het meer op skill van de speler moet leunen.Zen!th schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:06:
of speel je vaak clanwars?
[ Voor 40% gewijzigd door Apart op 07-02-2012 15:08 ]