Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Zozo Dennis! Goed bezig, waarom probeer je niet te knallen met die g36c ofzo? Lekkerste AR imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ToasterxD schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Kan niet anders zeggen dat er verbetering in zit dennis ^^

Wie speelt er trouwens met fov changer? Ik kan echt niet meer zonder!
Ik gebruik de FoV changer. Zonder vind ik het nogal stroperiger aanvoelen. Je merkt wel dat van 65 naar 90 alles in het midden behoorlijk verder weg lijkt. Maar goed, gebruik nauwelijks longrange wapens, dus zo erg vind ik dat niet en kan het betere gevoel van beweging en snelheid wel waarderen. Ik speel zelf op 80, omdat dat de max waarde is volgens mij van de andere CoDs zonder mods en dergelijke (is in ieder geval de max van de ingame slider in Black Ops). 90 gaat nog wel, maar 80 voelt vertrouwd aan :)

@hieronder: de model is wel aardig. De KSG is de beste pumpaction shottie, maar de model is zeker bruikbaar, vooral nadat je damage hebt geunlocked. De spas is vele malen slechter. Gisteren nog een pointblack hitmarker met de spas op iemand gehad die al dieprood gewond was ><

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 03-02-2012 14:19 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Ik wordt zo fucking agressief van de shotguns ! Waarom is de 1887 zo extreem slecht? Net een tijdje gespeeld tot level 14 maar krijg zoveel hitmarkers terwijl ik soms vanaf 1 meter schiet? WTF? Wat is het idee een shotgun? Volgens mij werkt knifen nog beter

Zo frusterend, hoe is de extram damage op de 1887? Werkt het wapen dan wel een beetje?

Ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt

YouTube: MW3 Online - GOLD MODEL 1887!

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 03-02-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:34:
Net een heerlijk potje TDM op Fallen :

[video]

Een heerlijk aantal kills na mijn rushstyle.

De echte kampert kan niet zonder CoD!!!

:/ :| :X
nice man..gaat al een stuk beter zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
[youtube]YouTube: MW3 Online - GOLD MODEL 1887!]

Deze man denkt er ook zo over. Snap goed dat shotguns weinig range hebben maar vanaf 1 meter moet je toch geen hitmarkers hebben en dit gebeurd zovaak. Ook is de 1887 zo langzaam met herladen, pffff

De USAS is nog wel te spelen en de striker ook wel maar wel zonde dat ze het zo hard verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gundogan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:04:
[...]

Ik gebruik de FoV changer. Zonder vind ik het nogal stroperiger aanvoelen. Je merkt wel dat van 65 naar 90 alles in het midden behoorlijk verder weg lijkt. Maar goed, gebruik nauwelijks longrange wapens, dus zo erg vind ik dat niet en kan het betere gevoel van beweging en snelheid wel waarderen. Ik speel zelf op 80, omdat dat de max waarde is volgens mij van de andere CoDs zonder mods en dergelijke (is in ieder geval de max van de ingame slider in Black Ops). 90 gaat nog wel, maar 80 voelt vertrouwd aan :)

@hieronder: de model is wel aardig. De KSG is de beste pumpaction shottie, maar de model is zeker bruikbaar, vooral nadat je damage hebt geunlocked. De spas is vele malen slechter. Gisteren nog een pointblack hitmarker met de spas op iemand gehad die al dieprood gewond was ><

[video]
Thnx voor het mooie filmpje, er is dus gelukkig hoop voor de 1887 maar die kerel is ook wel ziekelijk goed zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

In het begin een tijdje gespeeld met de 1887, maar dat ding is zwaar onderpowered. Je krijgt gewoon teveel hitmarkers (ook van dichtbij en gericht op het hoofd) en aangezien hij niet full automatic is verlies je te veel in 1-op-1 gevechten. Erg jammer, want ik kan me herinneren dat de 1887 in MW2 juist goed was. Zeker wanneer je akimbo had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:26:
In het begin een tijdje gespeeld met de 1887, maar dat ding is zwaar onderpowered. Je krijgt gewoon teveel hitmarkers (ook van dichtbij en gericht op het hoofd) en aangezien hij niet full automatic is verlies je te veel in 1-op-1 gevechten. Erg jammer, want ik kan me herinneren dat de 1887 in MW2 juist goed was. Zeker wanneer je akimbo had!
In MW2 was die akimbo echt overpowered. Is daarna gelukkig ook aangepast.

Mijns insziens moet de model er helemaal niet inzitten, modern warfare en dan een geweer uit de 19e eeuw erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
Famous schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:49:
[...]

Hij had / heeft geen HS, hij stuurde mij elke keer een klein berichtje haha.
Heb inderdaad geen HS, maar als je zo met 3/4 man speelt is het wel een must. Door mijn Kinect kan ik jullie overigs wel horen. maar speelt voor geen meter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HS heeft op een shotgun geen damage multiplier. Mik dus altijd op het lichaam. ADS verhoogt niet de accuracy. Mik dus normaal gesproken gewoon uit de heup.

Point blank hitmarkers met een Spas kan maar door 1 ding komen: niet genoeg pellets raak. Dus of goed gemikt + slechte verbinding of gewoon slecht gemikt. :P Bij mij werken shotties alleen bij een goede verbinding. Als alles goed is met de verbinding kan ik met de Spas heerlijk spelen. Bij de minste of geringste lag is het 1 grote hitmarker festijn.

Die Boo (van maximum damage met de Model) is een hele gave filmpjes uploader. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:55:
Point blank hitmarkers met een Spas kan maar door 1 ding komen: niet genoeg pellets raak. Dus of goed gemikt + slechte verbinding of gewoon slecht gemikt. :P Bij mij werken shotties alleen bij een goede verbinding. Als alles goed is met de verbinding kan ik met de Spas heerlijk spelen. Bij de minste of geringste lag is het 1 grote hitmarker festijn.
Zit gewoon te weinig speling meer bij de spas, maar dat krijg je als je de damage van 40-20 (MW2) naar 25-5 verlaagd. Dus als inderdaad verbinding niet optimaal is of je raakt iemand niet vol = hitmarker. Met de model of KSG heb je dat veel minder naar mijn gevoel, omdat die nog een beetje ruimte hebben (maar nog steeds niet zo'n overkill als bij de MW2 spas).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wie gebruiken er hier trouwens wel eens Marksman? Volgens mij is die perk zwaar ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:28:
[...]

Zit gewoon te weinig speling meer bij de spas, maar dat krijg je als je de damage van 40-20 (MW2) naar 25-5 verlaagd. Dus als inderdaad verbinding niet optimaal is of je raakt iemand niet vol = hitmarker. Met de model of KSG heb je dat veel minder naar mijn gevoel, omdat die nog een beetje ruimte hebben (maar nog steeds niet zo'n overkill als bij de MW2 spas).
Ik heb dat idee ook hoor. De KSG en Model zijn vergevender als je een keer niet vol raak schiet. Heb trouwens gemerkt dat de Spas ook een minder goede dragshot heeft als de USAS en KSG. Zat net wat potjes terug te kijken; bij dragshot USAS en KSG elke keer centre mass. Bij de Spas blijft de crosshair juist elke keer in de zij van de tegenstander hangen.

De AA12 is trouwens echt bizar slecht. Je krijgt 16 shells en hebt er 3 per kill nodig (ik althans in de 2 potten dat ik ermee speelde). Volkomen onbetrouwbaar en schiet traag. Een SMG maakt mensen op close range gewoon sneller af. >.>

Wel weer een MOAB net (nr 11 inmiddels). Seatown FFA! Tegenstanders waren redelijk slecht. Volgens mij 3 1 op 1 eerlijke gunfights (nou ja eerlijk, ze deden niet echt iets terug :P). Voor de rest alleen maar sprintende mannetjes in de rug geschoten. Liep elke keer rondom het huisje met het balkonnetje. Niet de snipe balkon bij A maar dat hokje waar alle actie in FFA altijd is. Ze bleven maar boven proberen te komen en ik bleef ze neer sproeien. :P

Heb er nu MOABs gehaald op Dome, Resistance, Lockdown (x4 :P), Seatown, Interchange en Bootleg in FFA. In Domination komen daar Misson en Village bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kijk, das nou nog eens toffe gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:34:
Net een heerlijk potje TDM op Fallen :

[video]

Een heerlijk aantal kills na mijn rushstyle.

De echte kampert kan niet zonder CoD!!!

:/ :| :X
Het mag best gezegd worden, dit is stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 14:02

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

bram1984 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:50:
Wie gebruiken er hier trouwens wel eens Marksman? Volgens mij is die perk zwaar ondergewaardeerd.
Ik heb het op twee classes met de G36C. Maar als de helft van het tegenteam BitchAssassin Pro gebruikt heb je er weinig aan.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gebruik die echt vaak, te handig. Krijg hier door zoveel extra kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
bram1984 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:42:
Kijk, das nou nog eens toffe gameplay!
Hehe, dankje. Ik zal kijken of ik nog wat meer kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAB Seatown FFA :P

Nu met zonder 3 x Martydom en 2x Dead man's hand. Fliet fliet zei het geluksvogeltje.

Af en toe springt er een frame tussenuit. Snap er niets van. Van het weekend maar eens googlen.

Oh en Jan; waar blijft die Survival guide? Bak er niks van en wil camp spots hebben. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:15:
MOAB Seatown FFA :P

[video]

Nu met zonder 3 x Martydom en 2x Dead man's hand. Fliet fliet zei het geluksvogeltje.

Af en toe springt er een frame tussenuit. Snap er niets van. Van het weekend maar eens googlen.

Oh en Jan; waar blijft die Survival guide? Bak er niks van en wil camp spots hebben. :)
Ik ga binnenkort met de clan zo´n hauppage hd recorden kopen(binnen paar dagen)
Dan ga ik meteen een Survival map opnemen.
Ik had er een hele zooi uitgewerkt op papier , maar dat ligt al een tijdje bij het vrouwtje thuis. :( ..
Maar als je nog 2 weekjes maximaal geduld kan hebben haha ;) , dan heb ik een guide met video gameplay voor je haha :P

En feli met je Moab haha ;) .
Mij is het nog niet gelukt ;( , heb wel paar dagen geleden met EKR 2 potjes free for all gedaan(was voor de eerste keer echt serieus bezig om te winnen)
Eerste potje won ik overtuigend met 30-8
Tweede potje won EKR en ik werd tweede met 29-10

Vond het niet slecht voor de eerste 2 potjes haha (En geen moment ergens stil gezeten , gewoon constant die map rondgerend haha).
Daarom denk ik dat ik geen moab ofzo kan halen , ik ben te onrustig aan het spelen.. En team deathmatch duurt er telkens net iets te kort voor :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is daar , ik ben een OG :

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Lucky reaper kill..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7REMxKjgjrQ]
Haha was echt koning, iemand die dit na doet?

Werd helemaal gek op de mic maar jammer dat dat niet opgenomen word.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 02:55:
[...]

Ik ga binnenkort met de clan zo´n hauppage hd recorden kopen(binnen paar dagen)
Dan ga ik meteen een Survival map opnemen.
Ik had er een hele zooi uitgewerkt op papier , maar dat ligt al een tijdje bij het vrouwtje thuis. :( ..
Maar als je nog 2 weekjes maximaal geduld kan hebben haha ;) , dan heb ik een guide met video gameplay voor je haha :P
Ah lachen. Mooi dat jullie dat samen gaan kopen. Ik vind het te duur voor mezelf. Houd het voor nu bij de Roxio. Brakke kwaliteit maar dat past wel bij mijn skills. Enigszins aanwezig maar zeker veel brakke momenten! :P Kijk uit naar ownage filmpjes van de Dutch Eagles. :P
Vond het niet slecht voor de eerste 2 potjes haha (En geen moment ergens stil gezeten , gewoon constant die map rondgerend haha).
Daarom denk ik dat ik geen moab ofzo kan halen , ik ben te onrustig aan het spelen.. En team deathmatch duurt er telkens net iets te kort voor :(
In FFA moet je ook niet stil zitten. Als een malloot rondrennen is beter dan op 1 plekje zitten. Gecontroleerd rondhuppelen over de spawns is echter de manier om de winst te garanderen. Mijn sloop de tryhard set-up is AR/SMG + silencer (afhankelijk van de map. Sommige maps hebben meer long range engagements) + SoH + Assassin + Dead Silence + Portable Radar + UAV/IMS/Attack Chopper. Streaks niet hoger want haal je niet tegen goede mensen en daarnaast haalt een chopper in FFA evenveel kills als een Pavelow vooral omdat je eigenlijk 2 choppers per pavelow moet rekenen met daarbij het feit dat je langzamer kills maakt als je tot 12 moet gaan dan tot 7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:59
haha die is wel heel vet sjoerdiee :+

als ik dat filmpje van die Model1887 zo zie, krijg ik ook weer zin om met shotty's te gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je was zo goed bezig om dat campen af te leren Dennis , Wat doe je???

@axactor it

Ik kan dat echt niet dat paniekknifen :o , 9 van de 10 keer als ik zo'n paniekknife doe is het meer geluk dan wijsheid haha :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Je was zo goed bezig om dat campen af te leren Dennis , Wat doe je???

@axactor it

Ik kan dat echt niet dat paniekknifen :o , 9 van de 10 keer als ik zo'n paniekknife doe is het meer geluk dan wijsheid haha :P
Ik probeer nu campen en rushen te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
USAS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Ik paniekmes nooit. Het is of met voorbedachte raadde of ik lig neer. Mijn reflexen zijn niet snel genoeg om goed te knifen. :P In dat filmpje stond hij wel erg lang voor me niks te doen (was wel lucky hoor :P).

Net trouwens iets echt bizars meegemaakt in FFA. Ik stond op 20-0 dus bijna bij een MOAB. Plotseling hoor ik: Enemy MOAB incoming. Zat een gast aan de andere kant van de map iedereen neer te maaien. Zijn elkaar dus echt nul keer tegen gekomen. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Als sniper kan je niet zonder marksman. Gebruik het in combinatie met de colour blind assist waardoor enemy players hun naam oranje boven 't hoofd hebben in plaats van rood. Zie je alles stukken beter in die rode smoke in dropzone.

Suf editje dat iemand voor me heeft gemaakt van 12 seconden :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MeZ3neoJV_o]

Laatste clip is dus een triple, maar dat zie je bijna niet.

Vandaag een goeie back 2 back quadfeed geschoten, allevier quickscopes. Ook al op Dome, ben helemaal trots op mezelf :p

[ Voor 8% gewijzigd door Singular1ty op 04-02-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik druk op play, zie hier een flits daar een flits en ik weet nog niet wat ik gezien heb...vreselijk soort editing als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kijk hier maar eens wat voor een ontiegelijke slechte mensen CoD spelen.
Ik vind dat ze een team moeten maken afgestemd op overal K/D ofzo..

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/8659/naamloosjab.jpg

Zwaar verloren op punten en kan me hier echt soms aan ergeren.
en dan de gene die laatste staat, 8-40 ?!

Oke, ik ben 3 a 4 x gekillt door stealth bomber maar 40 deaths ?!

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 04-02-2012 18:25 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Weer een paar potjes met wat Tweakers mogen knallen, heb me kapot zitten ergeren aan de akimbo's en campers met thermal, maar goed, alles gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Famous schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:20:
Kijk hier maar eens wat voor een ontiegelijke slechte mensen CoD spelen.
Ik vind dat ze een team moeten maken afgestemd op overal K/D ofzo..

[afbeelding]

Zwaar verloren op punten en kan me hier echt soms aan ergeren.
en dan de gene die laatste staat, 8-40 ?!

Oke, ik ben 3 a 4 x gekillt door stealth bomber maar 40 deaths ?!
Daar word je inderdaad doodziek van.
In domination kan ik er nog wel mee leven als ik zulke slechte teamgenoten heb , dan dienen ze als een goede afleiding...
Maar in team deathmatch kost het gewoon constant je Win... en dat is zo zuur.
Daarom vind ik het fijn om met een party van minimaal 2 te spelen , dan kan je zo meestal wel ownen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Als je kijkt naar kills en deaths van tegenstanders die waren niet super ofzo, nu had ik er natuurlijk ook veel afgeslacht en was er geen enkele assault strike,

Maar dit is al de zoveelste keer dat ik als enige, of samen met 1 iemand positief sta en de rest zo.
Ja leuk dat ik een leuke k/d heb maar wil gewoon die domination winnen!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Begin me nu toch wel kapot te ergeren aan dit spel ..
Alle dingen gedaan om mijn nat iig op moderate te krijgen.

Wat ik gedaan heb:
- Poorten geforward
- Firewall uit
- Firewall rules aangemaakt voor MW3 allow alle connecties
- UPnP kan niet aan, want dan faalt men telefoon om de zoveel tijd.
- Heb een static ip

Zijn er nog andere dingen? cuz dit word echt frustrerend!@$
MW2 nate openen/moderaten was geen probleem met dezelfde router. maar dit spel wil G********* gewoon niet ..

Graag dingen die ik kan doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 07-10 03:15
OG (original gangster OG loc san andreas) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Heerlijk wat potjes gedaan met wederom wat Tweakers, voor de verandering CTF gedaan en daar heb ik mijn "5 kills met 1 predator"-emblem gekregen, was ook nog de killcam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

StevenzeN schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:00:
Heerlijk wat potjes gedaan met wederom wat Tweakers, voor de verandering CTF gedaan en daar heb ik mijn "5 kills met 1 predator"-emblem gekregen, was ook nog de killcam :P
Op MW2 had ik dat een keertje, doe predator, zit het hele team net bij elkaar dus ik dacht yes die 5 kills met 1 predator is binnen. Ding slaat in, krijg maar 2 kills omdat dien de limiet van TDM gehaald was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zen!th schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:09:
Begin me nu toch wel kapot te ergeren aan dit spel ..
Alle dingen gedaan om mijn nat iig op moderate te krijgen.

Wat ik gedaan heb:
- Poorten geforward
- Firewall uit
- Firewall rules aangemaakt voor MW3 allow alle connecties
- UPnP kan niet aan, want dan faalt men telefoon om de zoveel tijd.
- Heb een static ip

Zijn er nog andere dingen? cuz dit word echt frustrerend!@$
MW2 nate openen/moderaten was geen probleem met dezelfde router. maar dit spel wil G********* gewoon niet ..

Graag dingen die ik kan doen ..
Ik krijg m ook niet open, echt vreemd. Laatst was hij me ook gewoon op strict gesprongen, terwijl ik niks had verander. Hij is ook al een keer van open naar moderate gegaan en sinds dien krij ik m niet meer open, zelfs al doe ik exact hetzelfde als toen hij wel open ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:57:
[...]

Op MW2 had ik dat een keertje, doe predator, zit het hele team net bij elkaar dus ik dacht yes die 5 kills met 1 predator is binnen. Ding slaat in, krijg maar 2 kills omdat dien de limiet van TDM gehaald was :(
Dat zijn inderdaad wel zure momenten.

Zo zag ik een paar dagen geleden een groepje van 6!!! mensen lopen en die wou ik met men Predator opblazen.
Maar ik had een teamgenoot die hetzelfde idee had :P Dus hadden we allebei op 1 of andere manier een triple kill haha :*)
De Predators vond ik in mw2 een stuk beter & leuker , ik weet niet waarom.
Maybe omdat je ze toen niet zo heel vaak tegen kwam ,

Ik miste de Predator wel in Black ops , hoewel de napalm ook wel zijn leuke momenten had haha...

Maar in MW2 had je ook nog zo'n leuke callsign als je 5 enemies met een rockterlauncer ofzo killde.
BIG BADA BOOM 8)
Die mis ik echt in mw3 :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste glitcher in de vandaag uitgekomen modus Infected op Hardhat :

Was wel even grappig , eigenlijk het grappigste wat ik in MW3 tot nu toe ben tegen gekomen.
Of was het een modder/hacker?Dit was allemaal op de Xbox 360.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teleport KNIFINGGGGG:P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02

inXs

known as inXs

Mmm als ik de meeste filmpjes bekijk dan zijn het vooral pc versies? Zo aan de muisbewegingen en snelheden te zien! Ik speel zelf toch al vrij vaak op de ps3 lekker online en vaak ook met een vriend split screen online...

En tja, mijn scores varieren enorm eigenlijk, er zit nog niet veel stabiels op! Dat mikken met dat pookje blijft wennen, ik heb namelijk toch bijna 8 jaar CS gespeeld ;)

Nu heb ik laatst even mijn muis via usb aangesloten op de ps3, in het hoofdmenu van de playstation werkt deze, maar in mw3 doet deze muis helaas niets en dat terwijl er speciale mw3 muizen te koop zijn, weet iemand waar dat aan ligt? Ik zou het wel eens op de ps3 willen spelen namelijk met muis!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:44:
Mmm als ik de meeste filmpjes bekijk dan zijn het vooral pc versies? Zo aan de muisbewegingen en snelheden te zien! Ik speel zelf toch al vrij vaak op de ps3 lekker online en vaak ook met een vriend split screen online...

En tja, mijn scores varieren enorm eigenlijk, er zit nog niet veel stabiels op! Dat mikken met dat pookje blijft wennen, ik heb namelijk toch bijna 8 jaar CS gespeeld ;)

Nu heb ik laatst even mijn muis via usb aangesloten op de ps3, in het hoofdmenu van de playstation werkt deze, maar in mw3 doet deze muis helaas niets en dat terwijl er speciale mw3 muizen te koop zijn, weet iemand waar dat aan ligt? Ik zou het wel eens op de ps3 willen spelen namelijk met muis!
Bedoel je zulk soort dingen?

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011810435/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:44:
Mmm als ik de meeste filmpjes bekijk dan zijn het vooral pc versies?
De meeste zijn op consoles zonder muis. In ieder geval is alles wat ik spam op de Xbox en dan zonder muis met controller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles wat ik post is ook op de console(ps3) met een joystick.

Volgens mij alles wat Dennis post is ook op xbox met een joystick.

Dus volgens mij is er bijna niemand hier die op de pc post haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:22:
Alles wat ik post is ook op de console(ps3) met een joystick.

Volgens mij alles wat Dennis post is ook op xbox met een joystick.

Dus volgens mij is er bijna niemand hier die op de pc post haha
Moet je vaker het topic lezen? Maar vooruit dan:

Geluid is OoS maar ja dat neem ik voor lief :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Deze zijn ook met de ps3 (of xbox?)?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste throwing knife kill :

Dat wapen had ik nog nooit gebruikt , ook niet in Black Ops.
Werkt best geinig , richten en gooien maar.

Had ik het maar eerder gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja, maar voor de uren die ik speel vond ik het wat zonde van het geld, dus vroeg mij af of een normale muis op de 1 of andere manier kan werken. Zo standaard in ieder geval niet, maar misschien is het ergens een ps3 of MW3 instelling.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frentik schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:39:
[...]
Moet je vaker het topic lezen? Maar vooruit dan:
[video]
Geluid is OoS maar ja dat neem ik voor lief :P
Ik zei BIJNA iedereen he haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Meer mensen hier waar de MW3 uit hun Steam is verdwenen? Met name de MW3 worldwide versie die ze bij de onlinekeystore hebben gekocht?

Mij is opeens weg. Steam support is niet actief nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:41:
[...]

Deze zijn ook met de ps3 (of xbox?)?
Die zijn PC.

Hier een clipje. Begint met het afstraffen van iets wat ik vreselijk irritant vind als teamgenoten het doen. Schiet hem gewoon neer... Dan Final Stand ftw. Dan een fantastische jump-RPG death. En dan de in je butthole final kill om te laten zien wat ik van de tegenstanders vond. :P

En weer eens een MOAB op Lockdown. Alleen nu had ik geen zin om 10 seconden te wachten tot de ontploffing. Is zo vernederend voor de tegenstander. :P (wel leip overigens dat bij de laatste kill ik maar 2 kogels nodig had, volgens mij had de MOAB een assist. Brakke bom man :P) (terwijl bij het filmpje hieronder ik op 2 meter afstand 5 hitmarkers krijg. Vreemd).

(Straks nog 1 filmpje dan is de spam weer voorbij :P)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:29:
De eerste glitcher in de vandaag uitgekomen modus Infected op Hardhat :

[video]

Was wel even grappig , eigenlijk het grappigste wat ik in MW3 tot nu toe ben tegen gekomen.
Of was het een modder/hacker?Dit was allemaal op de Xbox 360.

_/-\o_
Das geen glitch. Gewoon kwestie van goed springen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de comeback. 1400-1250 achter. Had het pas door toen ik spawnde (net voor de sniper kill). Zat eerst te kloten met pistol only tegen een of andere Schotse vent. :P Vond de final killcam wel gaaf. Death from above. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Infected is wel lachen, speelde dat een tijdje geleden in een private match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dj-sannieboy schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:39:
Infected is wel lachen, speelde dat een tijdje geleden in een private match.
Wel leuk is dat inderdaad ,
Was volgens mij toen ook meteen mijn beste private tegen jullie haha.

Was als enige over tegen jullie (8 man tegen 1)en was toch nog in staat om er 6 te killen van jullie haha :P

Maar ik vind het toch de leukste spelmodi in private match , vooral in de grotere maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 15:39
Nja infected is een gametype dat nu op dedicated servers in (pc) draait.

Wij draaien daar een paar servers van.
Is wel populair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

larsg schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:23:
Nja infected is een gametype dat nu op dedicated servers in (pc) draait.

Wij draaien daar een paar servers van.
Is wel populair ;)
Is wel leuk ja, alleen word ik gek van die rejoiners. Mensen worden infected, gaan weg en joinen weer. De score wordt daardoor niet aangepast maar ze zijn wel weer survivors, waardoor je game soms door dat soort prutsers verpest wordt. Ben je zelf goed bezig, nog met 5 man in leven, is de game over omdat er 4 man gerejoined hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 21:57

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Had vandaag een toffe ronde in SnD Team Tactical :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de werkende mensen op deze saaie maandag :

Mijn Youtubekanaal is de nummer 10 meest bekeken van vandaag.

BEDANKT TWEAKERS!!!

;) :) :>

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/23313043/Youtube.png

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 15:39
mark-k schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:16:
[...]

Is wel leuk ja, alleen word ik gek van die rejoiners. Mensen worden infected, gaan weg en joinen weer. De score wordt daardoor niet aangepast maar ze zijn wel weer survivors, waardoor je game soms door dat soort prutsers verpest wordt. Ben je zelf goed bezig, nog met 5 man in leven, is de game over omdat er 4 man gerejoined hadden...
Tja dat is idd vervelend, mja
Op onze servers werken we atm aan een oplossing voor dit, we zijn aan het testen hoe we de mod kunnen aanpassen zodat rejoiners als zombie spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:02:
[...]

Dat zijn inderdaad wel zure momenten.

Zo zag ik een paar dagen geleden een groepje van 6!!! mensen lopen en die wou ik met men Predator opblazen.
Maar ik had een teamgenoot die hetzelfde idee had :P Dus hadden we allebei op 1 of andere manier een triple kill haha :*)
Sorry Jan dat was ik. Ik had ook zoiets van Yes multi kill. Nou niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:13:
[...]

Ik probeer nu campen en rushen te combineren.
Haha, ik zie weinig terug van die combi.
Ik zie alleen iemand liggen op de grond en zijn Heli het werk laten doen.
Snap niet dat mensen die laten vliegen. Dan heb je dus echt Noob tegenstanders

1 stinger en weg heli ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dennis met leeftijd 36 ... Ben ik de enige die dit niet had verwacht :o

Gisterenavond te gaar om nog te gamen dus mijn bed in gedoken.
Vanavond weer knallen. Ben maar gelijk weer geprestiged zodra het kon (blijf je lekker bezig) en zit nu op 4 dacht ik (paars embleempje).

Dit keer de MK14 meegenomen omdat dat een beest is van een wapen.

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 06-02-2012 09:38 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
vind de mk14 zelf ook wel ok maar mijn volgende unlock (ook P4 dan) wordt denk ik de ak :D
ga nu wel hard met de mp7 vooral in HC neemt dat ding OVER _/-\o_
zit nu op de 1400 kills :D nog maar 1100 te gaan voor de volgende title O-)

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik een potje heerlijk de dief uitgehangen :

3 care packages van een teamgenoot die een osprey gunner had.
Hij had geen tijd meer om de CP's op te pakken , dat deed ik wel voor hem. :P

Bedankt onbekende voor de airstrike , strafe run en de predator missile. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Laatst online: 15-10 05:15
Wat is jullie accuracy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
33.54%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
Netjes, met welke gun spend je de meeste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 01:05
17.86% ^^
Maar ik prefire en wallbang best veel.

33.54% vind ik wel erg hoog! Snipe je alleen maar?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Af en toe snipe ik, maar dat is niets voor mij in CoD, vroeger in CS 1.6 was ik een supergoede AWP'er, maar in de CoD reeksen raak ik niks.

Ik speel voornamelijk met de USAS, en op long-ranged maps pak ik de G36c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USAS is een accuracy beest! Ik heb er 66% mee op 2000 kills. MIjn overall accuracy is echter 20%. :P (is verder geen boeiende stat omdat het niets zegt over hoe goed iemand is alleen over welke wapens hij gebruikt en welke speeltstijl gehanteerd wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Wat zijn trouwens jullie favoriete maps en de minst favoriete?

Ik speel het liefst Underground, hardhat en Mission.

Kut maps vind ik Bakaara, Downturn, Arkaden, Outpost en Interchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Console? Wat is je PSN ID/gamertag?

Mijne is 17%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
vind alle maps wel leuk, behalve interchange en Downturn

nr 1 is denk ik mission

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Favo: Seatown, Underground, Hardhat
Hekel aan: Recistance, verder gaat de rest wel.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 08-10 18:29
love: dome, hardhat, village, interchange, mission, carbon
hate: downturn, seatown

rest = oké

edit: dom foutje :)

[ Voor 16% gewijzigd door EKR88 op 06-02-2012 15:02 ]

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
bram1984 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Console? Wat is je PSN ID/gamertag?

Mijne is 17%.
PC ;)

Seatown vind ik ook wel een toffe map, met USAS bij dat balkon-huisje ga je als een malle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
ik vind seatown geen leuke map, maar ik pak er wel altijd de striker + damage. lekker irritant voor mn tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er maar aan welke gametype voor mij. Bootleg is bijvoorbeeld gaaf in FFA maar vind ik zaad in TDM. Arkaden precies andersom. Beide vanwege meer camp modus. Mission vind ik in FFA weer zaad omdat je overal van drie kanten gepakt kan worden en omdat de spawns beneden in het open zijn. In Domination is het ook een ramp. Altijd spawntrap bij A gaat vervelen.

Hardhat vind ik in alle gametypes wel cool. Net als Seatown. In Seatown is het cool dat alle guns kunnen domineren als je maar slim speelt. Downturn is verschrikkelijk. Zoveel gecamp, zo veel obstakels.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat heeft iedereen toch met die kleine clusterfuck maps (nuketown (BO), hardhat, mission en vooral fucking dome)? Ik begrijp dat mensen van snelle gameplay houden, maar op die maps moet je gewoon 5 doses speed nemen om het bij te houden als je wilt rushen, omdat ze anders achter je spawnen.
Mijn favoriete maps: Seatown, Lockdown ( sitrep pro >:) ) en Village. De rest is kut (clusterfuck of camper fest).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Carbon is mijn favoriete map....(samen met Outpost)

accuracy is 18% ofzo , dus niet zo goed haha

Ik heb een gruwelijke hekel AAN , Lockdown en downturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
je kan ook wel rustig aan doen op dome hoor. gewoon netjes een gebied controleren door stukjes heen-en-weer te lopen...

@jan ik vote altijd voor lockdown :p

[ Voor 14% gewijzigd door EKR88 op 06-02-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
StevenzeN schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:01:
[...]

PC ;)

Seatown vind ik ook wel een toffe map, met USAS bij dat balkon-huisje ga je als een malle!
Ik vroeg het omdat ik je niet geloof. ;)
Blisterin_Bull schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:42:
Wat heeft iedereen toch met die kleine clusterfuck maps (nuketown (BO), hardhat, mission en vooral fucking dome)? Ik begrijp dat mensen van snelle gameplay houden, maar op die maps moet je gewoon 5 doses speed nemen om het bij te houden als je wilt rushen, omdat ze anders achter je spawnen.
Mijn favoriete maps: Seatown, Lockdown ( sitrep pro >:) ) en Village. De rest is kut (clusterfuck of camper fest).
Het woord camperfest gebruiken en dan Seatown als favoriete map opgeven. :+

Als er ergens gecamped wordt, is het die map wel, bij uitstek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
Accuracy: 28,73%
Gun: M14 most of the time.
Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Sc0rPi0N schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:38:
Dennis met leeftijd 36 ... Ben ik de enige die dit niet had verwacht :o
Is een fictieve leeftijd denk ik. Denk dat ie van 1985 is.

Mannen van 36 hebben vaak (ok jan dan nu even niet) geen tijd om overdag te werken gamen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wimpie007 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Mannen van 36 hebben vaak (ok jan dan nu even niet) geen tijd om overdag te werken ;-)
Wow in 1 nacht ben ik opeens 14 jaar ouder geworden , ben ik opeens 36 haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
bram1984 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Ik vroeg het omdat ik je niet geloof. ;)

[...]

Ik maak wel een screenshot als ik straks thuis ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Wow in 1 nacht ben ik opeens 14 jaar ouder geworden , ben ik opeens 36 haha :P
nou nou, zo oud komt onze jan toch ook weer niet over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
wimpie007 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Mannen van 36 hebben vaak (ok jan dan nu even niet) geen tijd om overdag te werken ;-)
Zelfs dat lijkt me fictief. Ik denk eerder dat hij uit 98 komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

EKR88 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:58:
love: dome, hardhat, village, interchange, mission, carbon
hate: interchange, seatown

rest = oké
Apart, je haat en houdt van interchange...

Ik vind zelf alleen downturn echt een kutmap, de rest is wel ok. Chillste vind ik seatown, outpost, dome, hardhat.

EDIT: Carbon vind ik ook echt een kutmap.

[ Voor 5% gewijzigd door mark-k op 06-02-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
ehm, goed opgemerkt!

ik bedoel bij de 2e interchange natuurlijk downturn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

bram1984 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Niet op dat open stuk komen bij dat balkonhuis, maar in de smalle steegjes blijven :)

Gotta love the skorpions met steady aim :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-kKCpBlE-Oo&hd=1]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blisterin_Bull schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:33:
[...]

Niet op dat open stuk komen bij dat balkonhuis, maar in de smalle steegjes blijven :)

[video]
Je lijkt j4y wel, filmpjes van een andere game in het MW3 topic posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

MW3 heeft ook skorpions :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:33:
[...]

[video]
Njaah ik heb hier een paar dingen op te zeggen.
1:Dit is het MW3 topic en niet het Black ops Topic.
2:Akimbo's vereisen geen skill.
3:Je maakt een paar hele stomme fouten.
4:What the fuck doe je op 4 minuut 4.46 :P
5:Overall not impressed :P , ik kijk zelfs liever naar Dennis zijn filmpjes 8)
Pagina: 1 ... 27 ... 76 Laatste