Moeten we wel weten welke spelmodi dat was he:P , ik denk dominationafca123 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:08:
net een nice potje gehad van 49-12. Niet vaak van dit soort scores gehaald. Mijn killstreak predator airstrike heli.
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
ja zeker, Ik heb zelf ook veel vlaggen verovert. Ik heb steeds 2 vlaggen in de gaten gehouden. En dan loopt je score best hoog op was bij fallen. Dat je B en A verdedigd.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:10:
[...]
Moeten we wel weten welke spelmodi dat was he:P , ik denk domination
Verwijderd
FMG9 akimbo en skill gaat niet samen in één context, belachelijke wapens zijn het. Nóg erger dan G18 in MW2 was. Magnum met tactical knife ftw
En dan knife runnen?
magnum met FMJ ftw ^^
magnum met FMJ ftw ^^
Nee ik speel met de cm901
Verwijderd
Nee ik vind knife echt waardeloos in MW3, ik doe het zo min mogelijk! Maar de magnum aimt veel fijner met tactical knife vind ik
knifen gaat helemaal niet lekker in mw3 helemaal in HC, ook wel mooi dat je niet zo als in mw2 met comando een belachelijk bereik had met je mesje...Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:30:
Nee ik vind knife echt waardeloos in MW3, ik doe het zo min mogelijk! Maar de magnum aimt veel fijner met tactical knife vind ik
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Nou ik maak vaak genoeg mee dat er opeens iemand 5 meter naar voren teleporteerd met zijn mesje:P
Maar het irritantste vind ik nog steeds , dat als je iemand knifed (maar op 1 of andere manier mis gaat)dat die die hele animatie afmaakt en je daardoor 9 van de 10 keer doodgaat haha:P
Maar het irritantste vind ik nog steeds , dat als je iemand knifed (maar op 1 of andere manier mis gaat)dat die die hele animatie afmaakt en je daardoor 9 van de 10 keer doodgaat haha:P
HAHAHAAHA ik speel ook met akimbo maar hier was ik nooit zelf opgekomen, alvast schieten voordat ik de hoek omloop, de persoon die dit heeft bedacht valt dan niet onder een n00b maar speelt voorzichtig HAHAHAHAHA n00bs zijn mensen die niks kunnen bedenken en daardoor veelal slechter spelen als iemand die wel iets bedenkt.jorg5 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:23:
[...]
idd daar sloop je ze wel meee, maar alsnog schietend met akimbo's een hoekje omlopen in de hoopdat er iemand loopt is 0% skill 100%noob
en dat filmje vind ik ook niet heel bijzonder srry
Noob wordt opeens voor alles gebruikt en is hierdoor zijn nut kwijt, noob roep je juist als je iemand zonder moeite heb kunnen verslaan niet wanneer jij door die persoon dood gaat, dan kan je beter LUCKY BITCH of SPAMMER gebruiken, noob is de persoon die op de grond ligt.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Ja want mensen die geen noob zijn gaan nooit dood?Sm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:47:
[...]
HAHAHAAHA ik speel ook met akimbo maar hier was ik nooit zelf opgekomen, alvast schieten voordat ik de hoek omloop, de persoon die dit heeft bedacht valt dan niet onder een n00b maar speelt voorzichtig HAHAHAHAHA n00bs zijn mensen die niks kunnen bedenken en daardoor veelal slechter spelen als iemand die wel iets bedenkt.
Noob wordt opeens voor alles gebruikt en is hierdoor zijn nut kwijt, noob roep je juist als je iemand zonder moeite heb kunnen verslaan niet wanneer jij door die persoon dood gaat, dan kan je beter LUCKY BITCH of SPAMMER gebruiken, noob is de persoon die op de grond ligt.

+1Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:49:
[...]
Ja want mensen die geen noob zijn gaan nooit dood?
Als jij met een Akimbo FMG speelt , en jij iemand neerschiet vanaf 1 meter die met een assault rifle loopt ..Dan heb ik meer respect voor die assault rifle.Sm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:47:
[...]
HAHAHAAHA ik speel ook met akimbo maar hier was ik nooit zelf opgekomen, alvast schieten voordat ik de hoek omloop, de persoon die dit heeft bedacht valt dan niet onder een n00b maar speelt voorzichtig HAHAHAHAHA n00bs zijn mensen die niks kunnen bedenken en daardoor veelal slechter spelen als iemand die wel iets bedenkt.
Omdat hij een uitdaging zoekt , en niet the easy way out zoekt;).
Hell! elk potje op fallen en Carbon speel ik tegenwoordig met Pistol&Throwing knife only.
Als jij mij dan tegenkomt en jij loopt met die akimbo's in je klauwen en ik met alleen een pistooltje.
Ben je dan trots als je me neerschiet
Nee ik heb in het begin ook met die akimbo's rondgelopen , en je hoeft gewoon NIETS voor een kill te doen.
Hoop dat in de next call of duty al die Akimbo's (behalve pistooltjes) gewoon eruit gaan , en daarmee ook al die tienduizenden noobies die geen kills meer kunnen maken nu...
Vind dat je als Secondary maar 2 soorten wapens zou moeten kunnen kiezen.
1:Launchers.
2:Pistols..
Geen machine guns , als ze als primary's worden gebruikt , zijn het gewoon primary's
Maar aan de andere kant kan ik Activsion ook wel begrijpen hoor , ze willen ook nieuwelingen in het spel hebben , dus moeten ze een wapen set-up in de game houden die elke noobie kan gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:58 ]
maak shotguns gewoon lekker secundairies (misschien dan de range wel wat minder maken)..
Want?EKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:59:
maak shotguns gewoon lekker secundairies (misschien dan de range wel wat minder maken)..
omdat ik persoonlijk shotguns meer een secundairy wapen vind, dan een primairy, let op! dat is mijn mening natuurlijk. ik zou een shotgun gebruiken om een huisje te bestormen ofzo, of in een gang. niet om buiten mee rond te rennen... op een middel/lange afstand leg je het toch af tegen een smg/ar/sniper/lmg
. Nog een voordeel kan zijn dat er ook minder akimbozooi rondloopt
.
Njaah maar dan heb je personen die perfect longrange kunnen gaan maar ook tegelijk perfect shortrange..
Dus de perfecte camper , we weten allemaal hoe grote klerezooi het was in mw2 met die shotguns.
Dus doe maar niet haha
Dus de perfecte camper , we weten allemaal hoe grote klerezooi het was in mw2 met die shotguns.
Dus doe maar niet haha
Nee, gewoon bij pistols en lock on launchers houden. Elk ander wapen heeft het potentieel om geabused te worden. En balans er in brengen kunnen ze ook niet. Dat hebben mw2 wn 3 wel bewezen.EKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:59:
En shotguns, smgs, assault rifles, lmgs en sniperrfles primairies. Heb je op elke range wat.
In het echt zijn shotguns eigenlijk secondaries, maar gameplay eerst naar mij mening. De shotgun is naar mijn mening de mirror van de sniper: hit or die, maar dan korte afstand in plaats van lange afstand. Smgs is weer de mirror van de lmgs: vol auto, ene goed op range, andere goed op korte afstand. Assault rifles zijn de jack of all trades, master of none.EKR88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:10:
omdat ik persoonlijk shotguns meer een secundairy wapen vind, dan een primairy, let op! dat is mijn mening natuurlijk. ik zou een shotgun gebruiken om een huisje te bestormen ofzo, of in een gang. niet om buiten mee rond te rennen... op een middel/lange afstand leg je het toch af tegen een smg/ar/sniper/lmg. Nog een voordeel kan zijn dat er ook minder akimbozooi rondloopt
.
[ Voor 46% gewijzigd door Gundogan op 07-02-2012 16:19 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb het hier over het woord noob maar ik zie weer dat de rest er anders over denkt, noob als in nieuweling dus kan amper iemand neer krijgen maar hier wordt noob als scheldwoord of belediging gebruikt, ach tijden veranderen en vocabulair wordt steeds kleiner kennelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Als jij met een Akimbo FMG speelt , en jij iemand neerschiet vanaf 1 meter die met een assault rifle loopt ..Dan heb ik meer respect voor die assault rifle.
Omdat hij een uitdaging zoekt , en niet the easy way out zoekt;).
Hell! elk potje op fallen en Carbon speel ik tegenwoordig met Pistol&Throwing knife only.
Als jij mij dan tegenkomt en jij loopt met die akimbo's in je klauwen en ik met alleen een pistooltje.
Ben je dan trots als je me neerschiet? ... Jij mag me lekker paar keer neerschieten hoor;) , maar ik heb zo'n gevoel dat zodra jij een paar throwing knifes op je neusje krijgt dat je gaat rage-quitten;)
Nee ik heb in het begin ook met die akimbo's rondgelopen , en je hoeft gewoon NIETS voor een kill te doen.
Hoop dat in de next call of duty al die Akimbo's (behalve pistooltjes) gewoon eruit gaan , en daarmee ook al die tienduizenden noobies die geen kills meer kunnen maken nu...
Vind dat je als Secondary maar 2 soorten wapens zou moeten kunnen kiezen.
1:Launchers.
2:Pistols..
Geen machine guns , als ze als primary's worden gebruikt , zijn het gewoon primary's
Maar aan de andere kant kan ik Activsion ook wel begrijpen hoor , ze willen ook nieuwelingen in het spel hebben , dus moeten ze een wapen set-up in de game houden die elke noobie kan gebruiken
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar ik gebruik zoals ik al aangaf in mijn post hele andere leuzen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:49:
[...]
Ja want mensen die geen noob zijn gaan nooit dood?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
SHit man net een sniper team meegemaakt. Ik was als enigste assult. En maar campen inplaats van de vlagen veroveren. Ga dan tdm spelen ofso
Ja maar daar moeten ze hun best doen om kills te pakkenafca123 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:36:
SHit man net een sniper team meegemaakt. Ik was als enigste assult. En maar campen inplaats van de vlagen veroveren. Ga dan tdm spelen ofso
en daar houden ze niet van...
Ik neem aan dat je niet serieus bent hoop ik heheheheVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:36:
Dan heb jij het mis;).
Nieuwelingen worden genoemd. Newbsgeen noobs....
Newbies, newbs, nabs, n00bs, noobs etc etc
I. What is this?Sm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:37:
[...]
Ik neem aan dat je niet serieus bent hoop ik hehehehe
Newbies, newbs, nabs, n00bs, noobs etc etc
This guide is designed to give you a better understanding of what a noob is, how to recognize them, some details about them, and how to avoid or get rid of them. It mostly applies to online forums, which are the main targets of migrating noobs.
II. Defining 'Noob'
Contrary to the belief of many, a noob/n00b and a newbie/newb are not the same thing. Newbs are those who are new to some task* and are very beginner at it, possibly a little overconfident about it, but they are willing to learn and fix their errors to move out of that stage. n00bs, on the other hand, know little and have no will to learn any more. They expect people to do the work for them and then expect to get praised about it, and make up a unique species of their own. It is the latter we will study in this guide so that the reader is prepared to encounter them in the wild if needed.
A "noob" is a person who is new or inexperienced in a subject, usually an online game. Noobs are usually annoying and excessively stupid
Lang leve de encyclopedie haha
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 16:41 ]
Dit is geschreven door wie en wanneer maar laat ook maar zitten, tijden zijn veranderd.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:40:
[...]
I. What is this?
This guide is designed to give you a better understanding of what a noob is, how to recognize them, some details about them, and how to avoid or get rid of them. It mostly applies to online forums, which are the main targets of migrating noobs.
II. Defining 'Noob'
Contrary to the belief of many, a noob/n00b and a newbie/newb are not the same thing. Newbs are those who are new to some task* and are very beginner at it, possibly a little overconfident about it, but they are willing to learn and fix their errors to move out of that stage. n00bs, on the other hand, know little and have no will to learn any more. They expect people to do the work for them and then expect to get praised about it, and make up a unique species of their own. It is the latter we will study in this guide so that the reader is prepared to encounter them in the wild if needed.![]()
A "noob" is a person who is new or inexperienced in a subject, usually an online game. Noobs are usually annoying and excessively stupid. Do not confuse noobs with newbs, who are inexperienced players that tend to be more mature and strive to become better.
Lang leve de encyclopedie haha
edit: bron is urban dictionary, nou in ieder geval een valide bron

Ik zelf zal het niet 1,2,3 naar iemand roepen en ik ben ook 1 van de weinige die denk ik nog n1 typt als iemand mij mooi heeft neer gemaaid, oftewel ik werd "geowned" of is ownen ook al veranderd want dan gebruik ik dat nu ook al verkeerd want ik krijg nooit tot heel zelden een "tnx" terug na een compliment
[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 07-02-2012 16:46 ]
Net een potje infected gedaan op seatown. Heeft er 1tje een moab(last man standing) word hij 1 seconde later gekild. Potje afgelopen.
Ik roep ook bijna nooit Noob , ik roep wel andere dingenSm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:44:
[...]
Dit is geschreven door wie en wanneer maar laat ook maar zitten, tijden zijn veranderd.
edit: bron is urban dictionary, nou in ieder geval een valide bronheb je toevallig de andere omschrijvingen gezien, lekker constant he?
Ik zelf zal het niet 1,2,3 naar iemand roepen en ik ben ook 1 van de weinige die denk ik nog n1 typt als iemand mij mooi heeft neer gemaaid, oftewel ik werd "geowned" of is ownen ook al veranderd want dan gebruik ik dat nu ook al verkeerd want ik krijg nooit tot heel zelden een "tnx" terug na een compliment
En 99 van de 100 keer roepen mensen dat gewoon uit frustratie en , en het onkunde om iemand te vermoorden.
Maar soms kom je gewoon paar van die mensen tegen die dan bijvoorbeeld in domination.
Op hun eigen spawn blijven campen , bij hun eigen vlag...
Tsjaah daar heb je maar 1 woord voor:P
Apart schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:48:
Het niveau is weer hoog zo te zien.
Waarom dat nou weerApart schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:48:
Het niveau is weer hoog zo te zien.
Hebben gewoon een leuke discussie , en dan moet jij met zo'n opmerking komen
Dat heet uitdagen
@Ch1mera..
Mooi toch haha.
Dan kan je de frustratie gewoon bijna voelen van diegene met die moab haha
Ja, maar die houdt je in een topic die gericht is op een spel, namelijk MW3. Jullie discussie gaat in mijn ogen, meer over games in het algemeen. Je zou zelfs noob of newb tegen iemand kunnen gaan roepen in een spelletje Monopoly met je familie.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
[...]
Waarom dat nou weer.
Hebben gewoon een leuke discussie , en dan moet jij met zo'n opmerking komen![]()
Dat heet uitdagen...
@Ch1mera..
Mooi toch haha.
Iemand intresse om vanavond met mij MW3 te spelen, heb er vandaag niet zoveel zin in om met mijn clan te spelen (tenzij er een war is/wordt geplanned.)
Als het goed is heet dit "trollen" ofzo en is gelukt want er werd op gereageerdVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
[...]
Waarom dat nou weer.
Hebben gewoon een leuke discussie , en dan moet jij met zo'n opmerking komen![]()
Dat heet uitdagen...
@Ch1mera..
Mooi toch haha.
En we hebben het hier wel over MW3 want dit sloeg op de mensen die dingen doen waardoor ze makkelijk een kill krijgen ipv moeite doen itt iemand die niemand killed ook al loopt hij rond met 10 geweren, bommen en granaten.
Ik zal me ook eens gaan mengen in deze discussie.Sm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:44:
[...]
Dit is geschreven door wie en wanneer maar laat ook maar zitten, tijden zijn veranderd.
edit: bron is urban dictionary, nou in ieder geval een valide bronheb je toevallig de andere omschrijvingen gezien, lekker constant he?
Voor mij is noob hetzelfde als newbie. Alleen newbie klinkt wat vriendelijker.
En de n1 zoals je zegt staat bij mijn weten voor Nice One. Dat je geen thx terug krijgt heeft misschien meer te maken dat die persoon op dat moment nog "leeft" en niet alle tekst leest of tijd heeft om daarom te reageren.
Ik zal zelf binnenkort(komt vermoedelijk morgen binnen met de post) een newbie in dit spel zijn. Iemand nog tips hoe en waar te beginnen.
Ga het overigens op de pc spelen.
ja, maar ik speel wel ps3 psn blasterus15Apart schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:53:
[...]
Ja, maar die houdt je in een topic die gericht is op een spel, namelijk MW3. Jullie discussie gaat in mijn ogen, meer over games in het algemeen. Je zou zelfs noob of newb tegen iemand kunnen gaan roepen in een spelletje Monopoly met je familie.
Iemand intresse om vanavond met mij MW3 te spelen, heb er vandaag niet zoveel zin in om met mijn clan te spelen (tenzij er een war is/wordt geplanned.)
Apart speelt op de PCafca123 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:02:
[...]
ja, maar ik speel wel ps3 psn blasterus15
Geef maar een seintje als je in de party wilApart schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:53:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Echte diehard FPS gamers spelen op een PC!!!
@Just_jan: kijken wie er gaat happen....
[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 07-02-2012 17:35 ]
Je weet ondertussen toch wel dat ik hap:PSm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:34:
[...]
@Just_jan: kijken wie er gaat happen....
Vind het met vele games geen ene fuck uit maken op welk platform je speelt..
PC , Xbox , Ps3... Het is 1 pot nat...ligt er alleen aan wat je gewend ben.
Maar RPG'S speel ik toch liever op men laptop
Net zoals skyrim , het is leuk op de ps3.
Maar fantastisch op de pc door de mods:P
Tegenwoordig maakt het geen drol uit, is maar wat je lekkerder vindt en willen ze echt meer spellen verkopen voor de consoles maken ze "speciale" muizen voor XBOX en PS3 en die noemen ze dan RTS gamers MOUSE.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:37:
[...]
Je weet ondertussen toch wel dat ik hap:P![]()
Vind het met vele games geen ene fuck uit maken op welk platform je speelt..
PC , Xbox , Ps3... Het is 1 pot nat...ligt er alleen aan wat je gewend ben.
Maar RPG'S speel ik toch liever op men laptop
Net zoals skyrim , het is leuk op de ps3.
Maar fantastisch op de pc door de mods:P
Genoeg mensen die dan rts spellen ook op de console spelen, hotkeys kan niet over gezeikt worden want niemand heeft het dus puur muis play.
edit: en als het echte boeven zijn en genoeg dombos er rond lopen verkopen ze hierna de FPS gamers MOUSE hahahahahaha zelfde muis alleen andere naam en kleur ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 07-02-2012 17:41 ]
Verwijderd
Hoe je het ook wendt of keert, rondrennen met FMG9's zonder je primary te gebruiken is gewoon kansloos en dan kun je allerlei soorten (overigens terechte) opmerkingen verwachten. l2p vind ik dan nog wel het best op zijn plaats, want 1 ding is zeker, skill vereist het absoluut niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 20:37 ]
Dat werkt toch niet, af en toe pak je een paar kills als ze dichtbij zijn maar je wordt dan toch overhoop geschoten, dus die gasten noem ik ook n00bs want ze baseren kracht op die paar kills van dichtbij en denken hierdoor dat ze iedereen ermee knallen maar als ik met een Akimbo Scorpion iemand knal binnen in een gang of gewoon een gebouw krijg ik ook n00b naar mijn hoofd gesmeten, nou wie is er dan de n00b, die dingen zijn gemaakt voor Close Quarter Combat, eigen schuld als ik je dan tegenkom met je ACR of SCARVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:37:
Hoe je het ook wendt of keert, rondrennen met FMG9's zonder je primary te gebruiken is gewoon kansloos en dan kun je allerlei soorten (overigens terechte) opmerkingen verwachten. l2p vind ik dan nog wel het best op zijn plaats, want 1 ding is zeker, skill vereist het absoluut niet.

Verwijderd
Ik heb toch kill cams voorbij zien komen met 30-40 meter range kills FMG9 akimbo. Echt absurd als je het mij vraagt!
Ik zeg nog maar 1 ding over deze wapens.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q8AJwXX8ggg]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q8AJwXX8ggg]
Verwijderd
Ja. Ik heb een keer een killcam gezien van een pistol kill op 40 meter. Overpowered pistol! Flauwekul argument. Is een setje FMs sneller met killen op <5m dan een shottie? Neen. Is er een situatie waarbij akimbo FMs sterker zijn dan de voor dke range bedoelde primary? Neen. Niet overpowered. Tijd om skills te krijgen amigo's.
Vind ik niet kloppen (DAMN ga ik er toch verder in:P)Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:30:
Ja. Ik heb een keer een killcam gezien van een pistol kill op 40 meter. Overpowered pistol! Flauwekul argument. Is een setje FMs sneller met killen op <5m dan een shottie? Neen. Is er een situatie waarbij akimbo FMs sterker zijn dan de voor dke range bedoelde primary? Neen. Niet overpowered. Tijd om skills te krijgen amigo's.
Een pistooltje schieten vanaf 50 meter vereist toch skills , dat weet jij ook wel;).
Iemand killen op 5 tot 10 meter met een shotgun , geen enkel probleem maar van 10 tot 50 meter word het toch lastiger;).
Een situatie waarin die Akimbo's sterker zijn en jij zegt nee
Kom op zeg!!! , je kan moeiteloos iemand neerschieten van 1 t/m 50 meter.
Hell ga rondlopen met die akimbo's op hardhat of dome en je eindigt gegarandeerd bovenaan... ook al ben je slecht in de game.
Als je een P99 pistooltje vergelijkt met die akimbo
De primary wapens vind ik wel gewoon goed gebalanceerd , maar secondary... nop dat zeker niet.
Hey
Is het misschien een idee een aantal vertrouwde dedicated servers in de fp te zetten?
Ik ben namelijk owner van de tamelijk populaire WaP servers
Hoe meer volk hoe meer vreugd
Is het misschien een idee een aantal vertrouwde dedicated servers in de fp te zetten?
Ik ben namelijk owner van de tamelijk populaire WaP servers
Hoe meer volk hoe meer vreugd
Verwijderd
Rare opmerking natuurlijk over die pistol. Met akimbo hoef je nagenoeg niet te aimen, pistol wel. Ze zijn niet voor niks nerfed op consoles, op de pc nog niet dus ja inderdaad overpowered. Tijd om skills te krijgen... je weet niet eens hoe de meerderheid speelt hier meneer de skiller.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:30:
Nog een PC filmpke
Waarom zetten mensen er altijd neer MOST EPIC EVER , of BEST PLAY EVER..
Begrijp me niet verkeerd hoor Frentik , ik kijk 10000 keer liever naar jouw filmpjes dan naar Dennis of die nieuweling zijn filmpjes..Want je bent gewoon lekker goed aan het rondlopen en vermoorden.
Maar niet Most epic play ever:P...
Begrijp me niet verkeerd hoor Frentik , ik kijk 10000 keer liever naar jouw filmpjes dan naar Dennis of die nieuweling zijn filmpjes..Want je bent gewoon lekker goed aan het rondlopen en vermoorden.
Vanavond 2x een MOAB gehaald met infected. Nog nooit eentje gehaald, maar met infected is het dus makkelijk te doen.
Damn , dan moet ik hem toch ook kunnen halen in infected:(:(haha
Ik weet wat ik morgen ga doen haha
Ik weet wat ik morgen ga doen haha
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 22:23 ]
Infected is wel een leuk gametype, speel het tegenwoordig heel vaak.
En als je juist camped kun je heel makkelijk een MOAB halen.
Ik heb van sommige mensen gehoord dan ze het slecht vinden dat zombie throwing knife hebben, terwijl ik dit persoonlijk nodig vind voor ze anders is het gewoon kansloos (en dan regent het MOABs).
Hoe denken jullie hierover?
En als je juist camped kun je heel makkelijk een MOAB halen.
Ik heb van sommige mensen gehoord dan ze het slecht vinden dat zombie throwing knife hebben, terwijl ik dit persoonlijk nodig vind voor ze anders is het gewoon kansloos (en dan regent het MOABs).
Hoe denken jullie hierover?
Mss ironisch bedoeld...Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:20:
Waarom zetten mensen er altijd neer MOST EPIC EVER , of BEST PLAY EVER..
Vind het alleen irritant
En dan kom je op een titel terecht als Most epic streak ever ofzo.
En dan killt die 3 mensen met veel geluk en gaat die dood
Frentik.. je bent misleidend
Verwijderd
Je begrijpt, net als Jan, niet wat ik zeg. Je argument dat FM overpowered is omdat je een killcam zag van een kill op 40 meter slaat nergens op. Ik dreef er spot mee met de opmerking dat omdat ik een vergelijkbare killcam zag met een pistol dat die pistol ook zogenaamd overpowered is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:09:
[...]
Rare opmerking natuurlijk over die pistol. Met akimbo hoef je nagenoeg niet te aimen, pistol wel. Ze zijn niet voor niks nerfed op consoles, op de pc nog niet dus ja inderdaad overpowered. Tijd om skills te krijgen... je weet niet eens hoe de meerderheid speelt hier meneer de skiller.
Akimbo FMs zijn brak op +10 meter. Ze worden verslagen door alles behalves shotties op die afstand. Als je vaak verliest op +10m van akimbos dan moet je leren hipfiren, snellere reacties krijgen en/of leren aimen. Want je bent in dat geval gewoon vele malen slechter omgegaan met de gunfight dan je tegenstander.
Verwijderd
Dus jij beweerd dat FMG9 een nerf krijgt omdat het ze niet OP zijn, sterk argument. Overigens was het argument over die kill cam een voorbeeld, ik baseer het niet alleen daarop om die dingen OP te vinden hoor.
Assault rifle met stalker maakt het vrij lastig om hipfire goed raak te schieten (van die afstand en verder) vind ik tenminste. Misschien kun jij het wel goed, ik ben een stuk beter in down the sight aimen in ieder geval.
Assault rifle met stalker maakt het vrij lastig om hipfire goed raak te schieten (van die afstand en verder) vind ik tenminste. Misschien kun jij het wel goed, ik ben een stuk beter in down the sight aimen in ieder geval.
Nah, op de PC zijn de akimbo FMG9's echt nog wel overpowered. En als 1 of 2 personen in een team met die dingen rondlopen dan gaat het nog wel maar je komt regelmatig in potjes waarin 4/5 man met die dingen rondrennen en dat is gewoon niet leuk meer. Je kan er dan mss 1 uitschakelen maar hup dan heb je er gelijk nog 2 op je nek en dan leg je het af. En toevallig heb ik de laatste tijd regelmatig met Zosk gespeeld en ik kan je verzekeren dat met zijn aim en reactie niks mis is
Jeuj vanavond mijn eerste MOAB gehaald op Domination Dome en mijn streak verhoogd naar 32 
Tevens weer een Triple Killfeed gehaald in SnD Team Tac
Tevens weer een Triple Killfeed gehaald in SnD Team Tac
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
FMG9 akimbo is echt niet moeilijk om te killen .. ( de mensen dan )
Mijn favo wapen is nog steeds pp90m1 -> stability -> extended magg.
Heeeeerlijk!
Nu weer zon beetje alle xp ervoor in me 6e prestige, dus nu maar eens met de scar spelen.
Heeeeerlijk!
Nu weer zon beetje alle xp ervoor in me 6e prestige, dus nu maar eens met de scar spelen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Njaah ik wissel het elke prestige af met de P90Famous schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:37:
FMG9 akimbo is echt niet moeilijk om te killen .. ( de mensen dan )
Heeeeerlijk!
PP90M1 met Extended mags+Rapid fire is brutal
P90 met Rapid fire en Silencer is Awesome
Ja, ook een lange tijd met rapid fire erbij gespeeld.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:52:
[...]
Njaah ik wissel het elke prestige af met de P90.
PP90M1 met Extended mags+Rapid fire is brutal![]()
P90 met Rapid fire en Silencer is Awesome
Maar ik ben niet zo held in aimen haha! ( krijg je als je 8 jaar lang op de PC shooters speelde )
Dus stability + minder snelheid werkt perfect voor me.
P90, tja, weet het nog steeds niet.. ben meer geneigd om daarmee te sprayen als gekken.
Toch snap ik de quickscopers ook niet.
Ik was vandaag even aan het hardscopen, en van de 18 kills toch zeker minimaal 9 keer een hit uitgedeeld maar ze gingen niet dood. Met quickscopen is het 9/10 keer 1shot 1kill ( mits je normaal loopt )
( en nee, schoot niet in de benen )
Mocht de CD nog werken, ga ik toch stiekem even CoD1 de Single Player spelen ;D
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 08-02-2012 01:45 ]
Njaah daar heb ik ook af en toe last van..
Ik noem het meestal dan de Aim-tievus...dan speel je 10 potjes echt met aiming spot on...en dan komen er opeens 2 potjes tussendoor waarin je helemaal niets kan raken...(dan altijd eventjes terug naar de Red dot sight)
Maar ik gebruik die PP90M1(P90) maar op 3 maps... Hardhat , Carbon , Arkaden....
Dus dan gaat het altijd wel goed eigenlijk ,
...
Quickscopers tsjaah , ik ben de grootste quickscoper hater hier volgens mij dus ik begrijp je
, maar daar heb ik al genoeg woorden over gezegd in dit topic haha
Ik noem het meestal dan de Aim-tievus...dan speel je 10 potjes echt met aiming spot on...en dan komen er opeens 2 potjes tussendoor waarin je helemaal niets kan raken...(dan altijd eventjes terug naar de Red dot sight)
Maar ik gebruik die PP90M1(P90) maar op 3 maps... Hardhat , Carbon , Arkaden....
Dus dan gaat het altijd wel goed eigenlijk ,
Quickscopers tsjaah , ik ben de grootste quickscoper hater hier volgens mij dus ik begrijp je
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 01:53 ]
Ligt het aan mij of is de laatste week de verbinding nog dramatischer geworden? Lag lijkt een steeds grotere issue te worden. Waar ik in het begin van MW3 nog vooral veel matchups met Nederlandse had of dichtbij liggende landen had merk ik nu dat ik steeds vaker gematched word aan Spanjaarden, Italianen en of gewoonweg Amerikanen. Hoe verder weg hoe dramatischer de verbinding natuurlijk. Maar erg relaxt is het niet, het is zo merkbaar in dit spel wanneer er vertraging in de match zit.
Heb al maanden niet meer in die lobbies gezeten exact om die reden.Sn0wblind schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 02:31:
Ligt het aan mij of is de laatste week de verbinding nog dramatischer geworden? Lag lijkt een steeds grotere issue te worden. Waar ik in het begin van MW3 nog vooral veel matchups met Nederlandse had of dichtbij liggende landen had merk ik nu dat ik steeds vaker gematched word aan Spanjaarden, Italianen en of gewoonweg Amerikanen. Hoe verder weg hoe dramatischer de verbinding natuurlijk. Maar erg relaxt is het niet, het is zo merkbaar in dit spel wanneer er vertraging in de match zit.
Ik zou zeggen speel mee op dedicated servers.
Het feit dat de meeste mensen hier een monster pc hebben word puur door die brakke verbinding (van anderen) teniet gedaan.
Gisteraaf was ook weer zwaar klote. Ben er maar mee gestopt omdat ik het alweer zat was.Sn0wblind schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 02:31:
Anders moeten we black ops er maar ff een x weer ingooienSn0wblind schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 02:31:
Probleem is dat je niet kan ranken op die dedi's toch?larsg schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 06:44:
[...]
Heb al maanden niet meer in die lobbies gezeten exact om die reden.
Ik zou zeggen speel mee op dedicated servers.
Het feit dat de meeste mensen hier een monster pc hebben word puur door die brakke verbinding (van anderen) teniet gedaan.
Monster pc of niet, maar inderdaad die verbindingen zijn heel brak ..
Heb je een host met een C2D en een minimum aantal aan ram en meneer alt tabt (alt escaped) een keertje, dan kan je je lol op
Toch wel jammer dat ze het hebben moeten verpielen
Little bit offtopic: ik stap gezellig over naar AlterIW MW3 zodra dat in beta runt
Win, win, win situatie!
Die mag je ook wel op "ons" forum plaatsen..Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:48:
[afbeelding]
Screen voor de nieuwe map...
Highrise 2.0?
Pfff weer een dubbelpost , mensen praat eens door in dit topic.....
@EKR: ik ga blops er niet ingooien totdat ik p10level80 ben.
En wat zitten mensen toch vaak te huilen hier over snipers. Ik heb al wel mooi 2x MOAB gehaald met me sniper. Vind ik meer skill vereisen dan menig andere gun.
EDIT: hieronder: had ik ook voorbij zien komen op twitter. Werd fakking tijd... Waar heb je nu als ps3 speler voor betaald?

[ Voor 34% gewijzigd door delaitinho op 08-02-2012 09:11 ]
Clan challenges komen binnenkort ook online!
''laatste afwerkingen''
''laatste afwerkingen''
Voor de consoles zeker? -.-Famous schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:07:
Clan challenges komen binnenkort ook online!
''laatste afwerkingen''
Sm0k3r schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:34:
[...]
Of jullie moeten als "hardcore gamers:p" misschien geen console-games op je pc spelen, of anders gewoon een console aanschaffen
Hahahahahhahaha CoD een console game?
Het is dat ik voel dat je me zit te trollen dus er verder niet op in ga ..
De enige console games Imo zijn Assassin's Creed .. en .. en .. Owja verder niets
CoD zijn nu idd "console" games, door dat crappy matchmaking.
CoD4 is puur pc
(en die 2 man die dat op de consoles spelen, jammer dan)
EDIT; als je met "Consoles games" crappy console ports bedoelt, dan is MW3 en MW2 idd een console game!
Het is dat ik voel dat je me zit te trollen dus er verder niet op in ga ..
De enige console games Imo zijn Assassin's Creed .. en .. en .. Owja verder niets
CoD zijn nu idd "console" games, door dat crappy matchmaking.
CoD4 is puur pc
EDIT; als je met "Consoles games" crappy console ports bedoelt, dan is MW3 en MW2 idd een console game!
[ Voor 13% gewijzigd door Zen!th op 08-02-2012 10:05 ]
ik doel natuurlijk op mw3 (aangezien dit het mw3 topic is, niet het cod 4 topic, cod 4 was echt pc ja).
mw3 is gewoon voor de xbox360 gemaakt en vervolgens ''netjes'' geport naar ps3 en pc. Ik probeer niet te trollen ofzo hoor. Ik vind gewoon dat ik als ps3 en vooral jullie als pc gamers achtergesteld worden t.o.v. de xbox gamers. Zij krijgen de updates/fixes eerder, ik hoor hen véél minder klagen over lag (het kan natuurlijk ook dat alle zeurpieten op de ps3 spelen:p), de mappacks krijgen ze eerder. Kortom het gaat de ontwikkelaars alleen om geld verdienen en aangezien de meeste spelers een xbox hebben, focussen ze het merendeel van hun tijd op dat platform.
Hell, je kan niet eens een private match doen met 6 tegen 6 man
.
mw3 is gewoon voor de xbox360 gemaakt en vervolgens ''netjes'' geport naar ps3 en pc. Ik probeer niet te trollen ofzo hoor. Ik vind gewoon dat ik als ps3 en vooral jullie als pc gamers achtergesteld worden t.o.v. de xbox gamers. Zij krijgen de updates/fixes eerder, ik hoor hen véél minder klagen over lag (het kan natuurlijk ook dat alle zeurpieten op de ps3 spelen:p), de mappacks krijgen ze eerder. Kortom het gaat de ontwikkelaars alleen om geld verdienen en aangezien de meeste spelers een xbox hebben, focussen ze het merendeel van hun tijd op dat platform.
Hell, je kan niet eens een private match doen met 6 tegen 6 man
Vraagje:
Vind de informatie over Call of duty elite maar on overzichtelijk en er wordt niet fatsoenlijk gecommuniceerd hoe en wat want:
Is Call of duty Elite premium voor de PS3 nu al beschikbaar of kun je alleen nog op de gratis account. Heb alleen iets gehoord over de launch voor de Xbox 360 maar niks over PS3. Jaar abonnement was geloof ik 49,99 euro toch?
Alvast bedankt!
Vind de informatie over Call of duty elite maar on overzichtelijk en er wordt niet fatsoenlijk gecommuniceerd hoe en wat want:
Is Call of duty Elite premium voor de PS3 nu al beschikbaar of kun je alleen nog op de gratis account. Heb alleen iets gehoord over de launch voor de Xbox 360 maar niks over PS3. Jaar abonnement was geloof ik 49,99 euro toch?
Alvast bedankt!
Oh okee
naah ps3 vind ik persoonlijk niet zoveel mis mee
Maar je frustratie vind ik meer dan logisch
Doordat microsoft gewoon teveel geld heb proberen ze de hardware falen van de 360 te compenseren met eerdere DLC's enzo
En dat porten vind ik wat mij betreft wel kunnen van 360 naar PS3 (gebruikt het zelfde systeem van matchmaking enzo)
Maar goed .. PC heeft niet voor niets het voordeel dat je in 2 sec door 1000 servers heen kan scrollen
Dat geld verdienen is idd het grote probleem ..
Moet eigenlijk een ontwikkelaar komen zonder winst oogmerk, dan gaat de 360 heeeeel hard achtergesteld worden
Ik dacht overigens dat de PS3 en 360 tegelijk de updates/fixes kregen, maar kennelijk is dat niet zo -.-
Wat ik wel uiterst onhandig vind op de PC, is 4 knoppen voor je killstreaks :O:O heel erg frustrerend is dat want k zit elek keer op de verkeerde knop te rammen
Maar je frustratie vind ik meer dan logisch
Doordat microsoft gewoon teveel geld heb proberen ze de hardware falen van de 360 te compenseren met eerdere DLC's enzo
En dat porten vind ik wat mij betreft wel kunnen van 360 naar PS3 (gebruikt het zelfde systeem van matchmaking enzo)
Maar goed .. PC heeft niet voor niets het voordeel dat je in 2 sec door 1000 servers heen kan scrollen
Dat geld verdienen is idd het grote probleem ..
Moet eigenlijk een ontwikkelaar komen zonder winst oogmerk, dan gaat de 360 heeeeel hard achtergesteld worden
Ik dacht overigens dat de PS3 en 360 tegelijk de updates/fixes kregen, maar kennelijk is dat niet zo -.-
Wat ik wel uiterst onhandig vind op de PC, is 4 knoppen voor je killstreaks :O:O heel erg frustrerend is dat want k zit elek keer op de verkeerde knop te rammen
Het is me eergisteren wel gelukt om 6 tegen 6 clanwar te spelen in een private match 
Binnenkort weer eens een poging wagen Eagles ?
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Want dan zou ik zeggen.. laat die battle maar weer komen! Alhoewel ik het wel zielig vind als we 6 vs 6 gaan spelen want dan slopen we jullie nog harder!Ricardok82 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:15:
Het is me eergisteren wel gelukt om 6 tegen 6 clanwar te spelen in een private match

kan ik ook meedoen, was de vorige keer redelijk gefrustreerd ook, net als Gtoniser trouwensdelaitinho schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:20:
[...]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Want dan zou ik zeggen.. laat die battle maar weer komen! Alhoewel ik het wel zielig vind als we 6 vs 6 gaan spelen want dan slopen we jullie nog harder!
Tuurlijk, je hoort bij Alpha squad.. je weet zelf!EKR88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:25:
[...]
kan ik ook meedoen, was de vorige keer redelijk gefrustreerd ook, net als Gtoniser trouwens
wel onderin:p, dus ik moet ook wel is afgewisseld wordendelaitinho schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:29:
[...]
Tuurlijk, je hoort bij Alpha squad.. je weet zelf!
Ja ik was host en hij liet er zowaar ook 6 van de tegenstanders in mijn game. Was wel weer even zoeken wie de beste host was, want sommige kwamen er dan weer niet in.
Goed plan!!Dj-sannieboy schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:38:
Vanavond Alpha tegen Beta?
Ff trainen ja:p haha. lijkt me wel een keer gaaf om te doen! dan ook een beetje verschillende gamemodes spelen.
huh, jij was toch van echo? haha grapje chimerachimera2 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:41:
dan moet er wel genoeg man zijn. Ik kan er helaas niet bij zijn
Modbreak incoming ..
Vast teveel prive chat!
Kan je op de PS3/360 je controls veranderen?
Ben ik wel erg benieuwd naar namelijk ^^ de pc controls vind ik standaard erg irritant
Vast teveel prive chat!
Ben ik wel erg benieuwd naar namelijk ^^ de pc controls vind ik standaard erg irritant
je kan alleen veranderen (correct me if i'm wrong) naar tactical layout dacht ik. dan zijn de knoppen voor panic knifen en pronen omgedraaid...Zen!th schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:44:
Modbreak incoming ..
Vast teveel prive chat!
gelukkig kan je op de pc iets meer veranderen -.-
Zou niet weten wat ik met de standaard knoppen aan moet ^^
Zou niet weten wat ik met de standaard knoppen aan moet ^^
wilde net al toevoegen dat het "ik ben er ook" niet veel toevoegt aan dit topic.Zen!th schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:44:
Modbreak incoming ..
Vast teveel prive chat!
Speel nu trouwens constant met de MP7 met kick en Holo sight. Moet zeggen dat ik mijn meegenomen assault rigles (acr / m14) bijna niet aan hebt geraakt
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Jij maakt geen vrienden EkrEKR88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:43:
[...]
huh, jij was toch van echo? haha grapje chimera
Heb het gister nog even gespeeld .. maar werd al weer crazy door de hostSc0rPi0N schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:49:
[...]
wilde net al toevoegen dat het "ik ben er ook" niet veel toevoegd aan dit topic.
Speel nu trouwens constant met de MP7 met kick en Holo sight. Moet zeggen dat ik mijn meegenomen assault rigles (acr / m14) bijna niet aan hebt geraakt
Ik schiet 4 hitmarkers (met ACR) op hem, schiet ie me neer, kijk de killcam .. hij raakt serieus 2 schoten met FMG9 akimbo, en ik ben dood
Games doenst make you violent, lagg does! ging heeeel er op bij mij ..
Insta ragequitten ^^
Erg jammer dat de damage soms zo kan varieren met wie er host is
Dedi's hebben daar geen last van
Speel bijna altijd met ACR, af en toe met MP7 als ik op dome zit ofzo
als ik dit soort dingen merk stap ik in het potje vaak over naar een van mijn classes zonder silencer. speel liever met silencer, maar je hebt in dit soort potjes er iets (misschien maar een heel klein beetje) meer kans op dat je hem wel killed..Zen!th schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:51:
[...]
Heb het gister nog even gespeeld .. maar werd al weer crazy door de host
Ik schiet 4 hitmarkers (met ACR) op hem, schiet ie me neer, kijk de killcam .. hij raakt serieus 2 schoten met FMG9 akimbo, en ik ben dood
Insta ragequitten ^^
Erg jammer dat de damage soms zo kan varieren met wie er host is![]()
nee in dedi's geen last van lagg... wel van 999999 punten per kill GVDZen!th schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:51:
[...]
Heb het gister nog even gespeeld .. maar werd al weer crazy door de host
Insta ragequitten ^^
Erg jammer dat de damage soms zo kan varieren met wie er host is![]()
ik speel veel met mp7 in HC is ie beest
Geen laggjorg5 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:55:
[...]
nee in dedi's geen last van lagg... wel van 999999 punten per kill GVD
ik speel veel met mp7 in HC is ie beest
Liever die punten.
HC vind ik irritant, (door de lagg) omdat je dan cover neemt achter iets, ga je dood, kijk je de killcam en plop je rent nog vrolijk rond
Speelde in de oude cods in dedis wel netjes HC zonder gerage
Ik heb nooit een silencer .. scheit hekel aan die dingenEKR88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:54:
[...]
als ik dit soort dingen merk stap ik in het potje vaak over naar een van mijn classes zonder silencer. speel liever met silencer, maar je hebt in dit soort potjes er iets (misschien maar een heel klein beetje) meer kans op dat je hem wel killed..
Als ik er in dat geval wel 1 had gehad, was het 8 hitmarkers ipv 4 ^^
Wel grappig dat als je een keer rent met akimbo fmg9 je het ook gelijk te horen krijgt (noob / fmg9 akimbo noob/ akimbo noobs etc. ) ach er zijn er bij die er constant mee rondrennen maar ach.
Gisteren wallhacker / aimbotters tegengekomen , had hem kunnen kicken maar laten doen omdat het toch het laatste potje was. Wel heel opvallen dat hij je constant volgende met zijn aim en dan ook nog precies op het goede moment ADS ging. Je verloof het dus eigenlijk altijd van hem.
En om het moment dat je het niet vertrouwd zul je zien dat 9 van de 10 keer het bevestigd wordt via de killcam.
Gisteren wallhacker / aimbotters tegengekomen , had hem kunnen kicken maar laten doen omdat het toch het laatste potje was. Wel heel opvallen dat hij je constant volgende met zijn aim en dan ook nog precies op het goede moment ADS ging. Je verloof het dus eigenlijk altijd van hem.
En om het moment dat je het niet vertrouwd zul je zien dat 9 van de 10 keer het bevestigd wordt via de killcam.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Klopt .. maar dat is net als met tubesSc0rPi0N schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:58:
Wel grappig dat als je een keer rent met akimbo fmg9 je het ook gelijk te horen krijgt (noob / fmg9 akimbo noob/ akimbo noobs etc. ) ach er zijn er bij die er constant mee rondrennen maar ach.
Het is nooit noob, (ik vind van wel) tot ik er zelf mee ren en elke tube een kill is, dan ben ik ineens de noob
Terwijl hun halve team al constant zit te tuben (zonder enig effect)
Hackers/aimbotters zijn makkelijk te owne, of je gaat tuben (hij staat op de map als ie schiet) of je gaat met een riotshield