Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bron: mw3 forum
t was a mistake. Plain and simple. Should have decreased fire rate by 25% and on the build submitted the wrong setting was included. We're fixing it immediately via hot fix.
G IH A IN ID II
[ Voor 32% gewijzigd door Ricardok82 op 26-01-2012 14:19 ]
En de tijd van de tweet zegt niks en natuurlijk wordt de hotfix overal uitgevoerd.
Zit nog steeds op de fix van de shotguns te wachten en de nieuwe levels.
Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:17:
Bij de laatste hotfix zijn de akimbo's per ongeluk qua fire rate met +25% verhoogd, dit had -25% moeten zijn. Het valt dus allemaal mee in totaal worden de akimbo's met -25% verlaagd qua fire rate. Daarom staat er -50%.
Bron: mw3 forum
t was a mistake. Plain and simple. Should have decreased fire rate by 25% and on the build submitted the wrong setting was included. We're fixing it immediately via hot fix.
G IH A IN ID II
kan dit de reden zijn?Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:26:
Merkt iemand anders ook wel eens dat de fire rate op de FMG akimbo plots enorm toeneemt ? Het lijkt dan net of er een dubbele rapid fire op zit.
een decrease van 50% de eerder gemeld werd valt dus wel mee... 25% om de fout de corrigeren en dan nog 25% van wat de bedoeling was

[ Voor 67% gewijzigd door qrious op 26-01-2012 14:40 ]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Want als de RoF omlaag gaat, dan neem ik aan dat die van singles ook omlaag gaat en je dus nog steeds niks hebt aan een single mp9 tov akimbo fmg9. Liever gewoon een spread zo groot als die van een sniper ofzo, dat je ook echt alleen close range wat eraan hebt. Nu krijg ik vaak zat van de andere kant van de map de kogels om mijn oren, en op mid range ben je face to face gewoon altijd de sjaak.
Hij heeft soms wel een ziekelijk geluidje ja, een soort minigun sound. Maar dat is ook het enige mooie aan die akimbo dingen, verder zijn ze gewoon overpowered.Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:26:
Merkt iemand anders ook wel eens dat de fire rate op de FMG akimbo plots enorm toeneemt ? Het lijkt dan net of er een dubbele rapid fire op zit.
[ Voor 21% gewijzigd door mark-k op 26-01-2012 14:32 ]
Geloof me, als je speelt met die FMG9 akimbo is het net alsof je een brandweerslang met 1 hand onder controle moet houden. Het is al lastig zat zo haha.
Kijk net als hier al eerder werd gezegd. Iedereen roept over dat sommige wapens OP zijn, maar in weze roepen ze eigenlijk dat ze er zelf niet mee om kunnen / willen gaan. Ik heb dat met shotguns en quick scopers.
I hate them, but i will kill them from behind
Conclusie, alleen de KSG en de USAS zijn beter en de 1887 heeft iets meer range.
Dikke fail want de spas moet is beter worden.
USAS: Definitely better. I love that. The USAS was very good before but now it is even better. It feels alot more consistant on longer ranges, one-hits that barely happened before, now occur quite often.
KSG: I'd say the KSG now is the new Spas. Large ammo capacity, beast sound and now it feels alot more consistant on all ranges.
Spas: Hitmarkers, hitmarkers, hitmarkers. Even a perfectly landed shot, right in the crosshair, gives me sometimes a hitmark. Sadly the Spas is no longer the Spas.
AA-12: Why? The AA-12 was almost perfect as it was with the pellet count before. It is still a good gun, but since it still lacks a bit in the range, it's just not the weapon I will use that much anymore. Increase damage per pellet, and buff the range and we'll have it going again.
Model: Definitely noticing difference at longer ranges. Finally. Model 1887 was as in-consistant as my brain-status after a night on the bar, but now it's actually really good.
Ik heb alleen nog maar even de eerste 2 minuten gekeken , rest komt zo wel omdat internet connectie beetje brak is.Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:21:
Zo nog geen reacties op mijn filmpje?Zelfs Dennis krijgt reacties binnen een half uur
Maar ik vind dat je iets te gehaast speelt , en zoals er iemand al zei...Je kan beter alvast ADS gaan voordat je de hoek omgaat.
Je speelt iets teveel kip zonder kop
later in het filmpje wordt het wel beter
Meer tactisch lopen enzo
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Kwestie van in paniek R1 en L1 indrukken en ogen dicht doen. Meer valt er nooit te zien als ik een killcam bekijk met die dingen. Als je daar niet mee om kan gaan, dan heb je waarschijnlijk geen armen.Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:38:
Ik speel op de ps3 dus cheat vrij! Hopelijk blijft dat zo
Geloof me, als je speelt met die FMG9 akimbo is het net alsof je een brandweerslang met 1 hand onder controle moet houden. Het is al lastig zat zo haha.
Kijk net als hier al eerder werd gezegd. Iedereen roept over dat sommige wapens OP zijn, maar in weze roepen ze eigenlijk dat ze er zelf niet mee om kunnen / willen gaan. Ik heb dat met shotguns en quick scopers.
Ik speel er niet mee. Geen zin om ze te unlocken en ik vind een AR gewoon toffer.
Inderdaad,delaitinho schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:37:
[...]
Oohw daar maak ik me niet druk om hoor. Denk dat ik op me youtube kanaal al wel wat filmpjes heb staan die wel bewijzen dat ik geen random COD speler ben. Ben niet de beste maar vind wel dat ik af en toe 'gruwelijke' dingen uit haal..
Maar goed, you are right, tijd dat we dat volledig op youtube e.d. kunnen plaatsen.
We hebben denk ik van de 30 waarvan er een paar gewoon altijd goed spelen , en hele lekkere gruwelijke filmpjes on-line zetten.
Maar wij spelen tegenwoordig ook niet meer echt 100% serieus als we in een volle party zitten.
We winnen toch wel , dus dan gaan we maar een beetje klooien
POSTUHHH!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:01:
[...]
Inderdaad,
We hebben denk ik van de 30 waarvan er een paar gewoon altijd goed spelen , en hele lekkere gruwelijke filmpjes on-line zetten.
Maar wij spelen tegenwoordig ook niet meer echt 100% serieus als we in een volle party zitten.
We winnen toch wel , dus dan gaan we maar een beetje klooien
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Verwijderd
niks overpowered.. iedereen gelijk....
mmm misschien geen slecht idee als gamemodeVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:04:
Als ik het zo lees willen jullie eigenlijk gewoon een COD met maar 1 wapen...

We hebben volgens elite de zelfde dingen ongeveer evenlang gespeeld.jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:30:
[...]
[...]
kan dit de reden zijn?
een decrease van 50% de eerder gemeld werd valt dus wel mee... 25% om de fout de corrigeren en dan nog 25% van wat de bedoeling was
Alleen dan verschil qua domination.
We doen eigenlijk ook altijd domination, toch blijft het apart.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
challenges halen?Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:06:
[...]
We hebben volgens elite de zelfde dingen ongeveer evenlang gespeeld.
Alleen dan verschil qua domination.
A.u.b niet zeg.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:04:
Nee van mij mag die akimbo er wel in blijven , ik heb er tegenwoordig niet meer zoveel last van.
Het enige waar ik me aan blijf ergeren zijn de quickscopers , je kan je er gewoon NIET tegen wapenen.
Maar zoveel mogelijk wapens is wel beter hoor , kijk naar black ops.
Heel veel mensen vonden de Galil en de Famas en de Augh heerlijk schieten.
Terwijl mijn wapen juist de Commando was , en de rest heel erg irritant vond.
En je heb allemaal wel eens zo'n avond dat het ZO slecht gaat met het ene wapen , en met een ander wapen opeens een stuk beter gaat.
@jorg5 , van mij staan er hier op die topic ergens al 2 leuke filmpjes (geen gruwelijke filmpjes , maar leuke)
Bijv. deze YouTube: just_jan - MW3 Game Clip
@Ekr..
We spelen toch ook de laatste tijd regelmatig team deathmatch?
Ik wil trouwens wel een keertje een unofficial clan war doen met mijn clan VS de ps3 clan van GoT.
Gewoon omdat het kan
Jij snapt de definitie van overpowered niet helemaal geloof ik. Het is prima (en zelfs logisch) dat een sub of een shotgun meer damage van dichtbij doet, maar sommige wapens trekken de balans gewoon krom. Pak de akimbo 1887 (ofzo) uit MW2: enorme range, one-shot-kill, grote spread. Of de G11 uit BO: enorme range met hoge nauwkeurigheid vanuit de heup.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:04:
Die akimbo shit in MW3 hoort gewoon veel meer spread en recoil te hebben met een lagere firerate. Ze gaan het niets voor niks nerfen toch?
Overpowered wil zeggen dat alle aspecten van het wapen té goed zijn (range, damage, firerate).
De BFG2000 uit Doom, die is bijvoorbeeld ook

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 26-01-2012 15:14 ]
oh oh wordt dutch eagles hier uitgedaagd?... in dat geval OPNEMEN EN POSTEN HIERO!!!Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:
Ik zeg ieder zijn dingDe een sniped veel, de ander noobtubed enz.
Ik wil trouwens wel een keertje een unofficial clan war doen met mijn clan VS de ps3 clan van GoT.
Gewoon omdat het kan
Daar zijn wij wel een x voor injorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:12:
[...]
oh oh wordt dutch eagles hier uitgedaagd?... in dat geval OPNEMEN EN POSTEN HIERO!!!(ik ben geen ps3 gamer)
huh? volgensmij bedoel je:Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:09:
[...]
@Ekr..
We spelen toch ook de laatste tijd regelmatig team deathmatch?
Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:06:
[ Voor 42% gewijzigd door EKR88 op 26-01-2012 15:25 ]
Onze clan heet BAM en ik ben de clan leider (psn ric82online )
Leugens. Ik zag je gisteren op Fallen crouchen met je striker door een huisje. Ik beukte je nog uit de weg.Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:00:
Thanx janik zal er opletten !
later in het filmpje wordt het wel beter
Meer tactisch lopen enzo
Beetje crouchen met een shotgun.....pffffffff....
En over balans:
Ze moeten gewoon een CoD Pure maken. 15-25 euro game.
Geen perks, geen streak rewards, geen attachements, geen radar (alleen map die de layout + positie van je medespelers toont), faction based wapens waar geen verschil tussen zit, simpel mapdesign die het gebruik van alle wapens bevordert op dezelfde map (geen onzin meer van 'o kijk, deze map is awesome voor sniperirfles herpderp'), meer recoil dan in de MW serie en BO + lage recenter time. Alleen TDM/SnD/DOM met maps speciaal gemaakt voor deze gamemodes.
Assault rifles:
30-20 damage wapen. Schiet snel, weinig recoil. -> M4 of AEK
40-25 damage wapen. Schiet langzaam, veel recoil. -> SCAR-H of AK47
Single shot 50-40 wapen. -> G3 of SKS
3 burst 40-30 wapen. -> M16 of Type95
SMG's: meer recoil en minder range dan AR's, maar betere hipfire, time to ADS en firerate.
30-15 damage wapen. Schiet snel, weinig recoil. -> Uzi of Skorpion
40-15 damage wapen. Schiet langzaam, veel recoil. -> MP5 of AK74u
Sniper: geen quickscope, niet nodig omdat de maps goed zijn
Bolt action -> one hit kill op bovenlichaam inclusief armen, rest 2 hit kill.
Semi auto -> one hit kill op hoofd, nek en borst, rest 2 hit kill.
Shotguns: ADS verkleint spread
Pump action: effectieve 1 hit kill range zelfde als maximum damage range van SMG's (ADS voor nodig), trage pump action.
Semi auto: 1 hit kill op point blank, 2 hit daarna en minder range dan pump action.
LMG's
30-30 damage wapen. Schiet snel, weinig recoil. -> M249 of RPD (of iets lichts wat de russen gemaakt hebben).
40-40 damage wapen. Schiet langzaam, veel recoil. -> M60 of RPK/RPD.
Pistol secondary:
40 damage pistol -> m9 of mp443
50 damage revolver -> magnum of rex
Of zoiets.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wij hebben geen clanleider. Daarom gaat het zo goedRicardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
Wie van jullie is de clan leider ? kunnen we even afspreken hoe en wanneer
Onze clan heet BAM en ik ben de clan leider (psn ric82online )
Tactisch lopen heet dat (A)Gundogan schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Leugens. Ik zag je gisteren op Fallen crouchen met je striker door een huisje. Ik beukte je nog uit de weg.![]()
Beetje crouchen met een shotgun.....pffffffff....
Maar toen jij weg was, was de lag ook weg ;-) (green was toen later host) Ging stukken beter erna
Ik zal hem anders stellen, Met wie kan ik dit regelen ? misschien dat de vraag nu duidelijker ischimera2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Wij hebben geen clanleider. Daarom gaat het zo goed
met de clanleidersRicardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Ik zal hem anders stellen, Met wie kan ik dit regelen ? misschien dat de vraag nu duidelijker is
In theorie is Delaitinho onze clanleider , maar we luisteren in games gewoon naar elkaar en is iedereen een beetje de leider.chimera2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:28:
[...]
Wij hebben geen clanleider. Daarom gaat het zo goed
Tenzij we in een potje gewoon even er niet inkomen waardoor het slecht gaat ..
Dan ga ik meestal wel eventjes los over de headset haha
@EKR... Dat vind ik dan weer een beetje jammer
Maar stuur maar een PM naar Delaitinho.. en die regelt wel wat met je
Jan is er te weinig.EKR88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:30:
Wij zijn allemaal clanleider, behalve jan.
[ Voor 4% gewijzigd door EKR88 op 26-01-2012 15:43 ]
wanneer spelen jullie meestal, 's avonds?Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:44:
Zo de uitnodiging is verstuurd, gezellig een potje knallen binnenkort
Wordt geregeld.
Moeten we alleen ff 6 man fixen van onze clan die de uitdaging aan gaan.;)
Nice! Ik ga vanavond even kijken wie eventueel zou kunnen.
@Delaitinho dan voeg ik jou vanavond alvast toe ok.
Oh versta me niet verkeerd, ik heb ook op elke class die dingen staan, gewoon omdat ik geen zin heb om 1 kill van mijn pavelow af gemold te worden door zo'n triest figuur die dat ding als primary gebruikt, zoals al vaak zat gebeurd is. Ik gebruik hem eigenlijk zelden, maar als ik hem gebruik dan verlies ik er ook maar 10% van de duels mee (die meestal dan long range zijn).Ricardok82 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:38:
Ik speel op de ps3 dus cheat vrij! Hopelijk blijft dat zo
Ik vind het gewoon trieste dingen omdat het gewoon echt onrealistisch is en totaal nergens meer over gaat. Iedereen zonder skill kan positive komen met die dingen, en iedereen met skill krijgt totaal zieke scores als ie t goed doet (alhoewel je sowieso noskilled bent als je dat ding meer dan 10% van de tijd gebruikt). Ik gebruik liever een silenced mp9 als secondary, maar daar mol je niks mee als je een akimbo tegenkomt. Vandaar dus, voor de echte benauwde situaties maar die crap, de rest kun je normaal wel af met je primary, zoals t hoort.
Anders gebruik is ze echt niet.
Ik vind het veel leuker op dan al die akimbo's met mijn ACR of P90 af te knallen en ze dan horen schreeuwen NOOB NOOB FKING NOOB.. Terwijl de P90 volgens mij de slechtste iron sights van het spel heeft haha
Probeer de iron sights van de m60 maar eens. Daar probeer ik nu aan te wennenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:07:
Ik gebruik die Akimbo's echt alleen maar als mijn Ammo op is , en ik die akimbo's ergens op de grond vind dan.
Anders gebruik is ze echt niet.
Ik vind het veel leuker op dan al die akimbo's met mijn ACR of P90 af te knallen en ze dan horen schreeuwen NOOB NOOB FKING NOOB.. Terwijl de P90 volgens mij de slechtste iron sights van het spel heeft haha
MW3: Aap_1
Deze had ik nog klaarstaan om te uploaden van vorige week.
Als jullie tips hebben ? zeg het me maar haha
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qc7_3D0bTYk]
Even dit filmpje erbij gezet joh
Next filmpje word hopelijk een Full gameplay
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 17:06 ]
Ik heb dat ding echt nog nooit gebruikt eigenlijk. Ik ga meestal voor de sticky's.
Njaah het is lastiger dan het af en toe lijkt die throwing knifes...bram1984 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:00:
Heb je hem weer met z'n throwing knives, haha.
Ik heb dat ding echt nog nooit gebruikt eigenlijk. Ik ga meestal voor de sticky's.
Bij stilstaande tagets is het gewoon easy.
Maar die tegenstanders die naar je toe komen rennen , dan vereist af en toe wel wat skills haha.
Heb nog een filmpje erbij gezet , dan was een paar potjes ervoor op Village voor mensen die denken dat ik alleen maar throwing knifes doe
Vervolgens moet je in-game het te uploaden segment selecteren, en dan uploaden naar youtube ofzo?
YouTube: How To Link Your Call Of Duty Elite To Youtube Account 1080p MW3 Vault Upload To YouTubebram1984 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:10:
Hoe doe je dat nou, dat uploaden? Ik heb in Elite nergens de mogelijkheid mijn YT account te koppelen. Zal deze wellicht al gekoppeld zijn?
Vervolgens moet je in-game het te uploaden segment selecteren, en dan uploaden naar youtube ofzo?
Verwijderd
En ik raad je aan om de betekenis van het woord hypocriet even op te zoeken.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 26-01-2012 17:30 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door ThePupD op 26-01-2012 18:08 ]
Oftewel nut van Akimbo is verdwenen en dit is goed? Oh oh oh de zeikerds hebben gewonnen, wat is volgende wapen waar mensen over zullen zeiken, de mes vanwege 1 hit kill of de sniperrifles.ThePupD schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:08:
De Akimbo FMG's zijn idd een stuk minder krachtig geworden op PS3. Net een paar potjes geprobeerd en ze zijn wat mij betreft niet meer zo OP, Een close battle kan je nu prima winnen tegen Akimbo's. Dus ik vind het wel prima nu:) goede fix.
Ik weet het, de shotgun moeten ze nu secondary maken want dat is realistisch, geen enkele echte soldaat loopt alleen met shotgun rond, veelal om deuren open te knallen en close combat. Oh wacht mensen gingen al zeiken over de Striker toch... ook geen nut dus, volgende is de USAS of AA-12 want die schiet zo snel en vaak, maak hem aub single shot of laat op z'n minst de mensen vaker op de knop drukken ipv ingedrukt houden misschien verschuift hun muis een beetje tijdens het klikken of maak hem enkele kogel ipv hagel want ik ga zo snel dood.
Oplossing voor dit gezeik en het spel wordt dan gelaten voor wat het is is een ander spel spelen het moet niet gekker worden, ze vergaderen dagen weken om balans in een spel te creeeren en te bepalen welke wapen een bepaald voordeel zal krijgen en nadeel en dat wordt dmv een paar zeik berichtjes of mails meteen vernietigd.
Mensen maar vreemd vinden dat er het lijkt alsof mw3 een mw2 is met andere maps, ik zou er ook geen tijd insteken want paar weken later moeten we toch al alles veranderen omdat niemand het goed vindt.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Nee het nut is helemaal niet verdwenen, snap niet echt waar je reactie vandaan komt?Sm0k3r schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:28:
[...]
Oftewel nut van Akimbo is verdwenen en dit is goed? Oh oh oh de zeikerds hebben gewonnen, wat is volgende wapen waar mensen over zullen zeiken, de mes vanwege 1 hit kill of de sniperrifles.
en de rest van de tekst...
Het is nu gewoon een heel goed 2e wapen geworden, en nog steeds prima voor close range.
Maar het is natuurlijk onzin dat dit eigenlijk een beter wapen was dan sommige primary weapons.
En dit is nu enigzins opgelost door het wat te verminderen. Oftewel, een prima oplossing.
Dus weet niet waarom je moeilijk doet.
Blijkbaar niet. Je vindt mij wellicht hypocriet, en niet mijn vraag. Het zit je wel dwars zeker, van dennis? Over het er op elke pagina over terugkomen gesproken (dat wordt ook wel hypocriet genoemd).Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:49:
Ik weet wat hypocriet betekent. Het is ook volledig van toepassing op jouw gedrag. Ik ga voortaan jouw posts dezelfde behandeling geven als jij de filmpjes van Dennis. Met het verschil dat ik er niet elke pagina op terug zal komen.
Maar doet wat je niet laten kan. Ik zal er geen seconde wakker van liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 26-01-2012 18:51 ]
Hoe bedoel je moeilijk, moeilijk als in straattaal of moeilijk als in niet makkelijk?ThePupD schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:42:
[...]
Nee het nut is helemaal niet verdwenen, snap niet echt waar je reactie vandaan komt?
Het is nu gewoon een heel goed 2e wapen geworden, en nog steeds prima voor close range.
Maar het is natuurlijk onzin dat dit eigenlijk een beter wapen was dan sommige primary weapons.
En dit is nu enigzins opgelost door het wat te verminderen. Oftewel, een prima oplossing.
Dus weet niet waarom je moeilijk doet.
Nee want als hij niet meer sterk is van dichtbij is het nut dus weg van 2 machinegeweren in je handen, dan kan je net zo goed 1 gebruiken maar ik zal hierover ophouden en bespreek dit wel met de mensen die dit ook achterlijk vinden ipv op een forum waar iedereen dit kan lezen en zonder algehele beargumentatie een post van mij als moeilijk interpreteren.
Dus als ik perongeluk iets bij jou hebt geraakt dan was dat niet de bedoeling of voelde je je aangesproken toen ik het had over "de zeikerds" had het niet over jou want ik ken je niet?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Konden we eindelijk superman in actie zien , maar nu zit er weer iets tegen.bram1984 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:57:
Damn, mijn eerste videos in de online vault geven de out of memory 7 error. Ik kan echt nergens een fix vinden.
Bram ik had precies hetzelfde, je moet niet meteen iets in je vault gooien.bram1984 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:57:
Damn, mijn eerste videos in de online vault geven de out of memory 7 error. Ik kan echt nergens een fix vinden.
Je moet gewoon je match opzoeken in theater, dan afspelen in je theater en de stukjes opnemen met rondje, dan saven en in je vault zetten. Dan werkt het wel, zorg wel dat ze niet telang zijn.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ze zijn gelukkig niet allemaal stuk, dus zal zo nog ff kijken of ik nog vette stukjes kan vinden.
Dus je wilt slug ammo voor shotguns.Sm0k3r schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:28:
of maak hem enkele kogel ipv hagel want ik ga zo snel dood.
Doe maar zo'n 'nerf'
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ik snap waar jij vandaan komt. Er wordt heel vaak geroepen dat iets overpowered is terwijl het user-error betreft. In het geval van Akimbo FM69 was het volgende waar: op short range (<7,5m) de beste oplossing voor elke situatie. Volgens ontwikkelaars spel is dat onwenselijk. Vind ik logisch want shotguns zijn primary en zijn op hun effectiefst tot die afstand. Het zou gek zijn om een secondary te hebben dat beter is in een primaire taak dan een primary wapen. Wat dat betreft vind ik het een goede patch.
Wat betreft Striker nerf ben ik het helemaal eens. Dat ding is alleen aangepast vanwege onterecht gewhine. Hij was top van dichtbij, zeker de sterkste shotgun, maar hij overtrof buiten zijn effectieve range niet de SMGs of ARs. Dus is wat mij betreft geen nerf nodig. Ik had liever nog alleen een buff voor andere shotties gezien omdat ik vind dat shotties moeten winnen op 1 - 7,5 meter. SMGs tussen 7,5 - 30 meter, ARs van 30 - 50 en snipers daar boven. (knife moet winnen op 1m.
Verder heb ik een hekel aan whiners die mij betichten van het gebruik van overpowered guns. Kan alleen maar denken tsja gebruik het dan zelf ook. Al scheld ik mijn vrienden (en vooral broertje) heel hard voor AKIMBO NOOB uit als ze lopen te sprayen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:06 ]
Zoals de meeste hier wel weten , hou ik ervan om lekker met men mesjes te gooien.
Ik eindigde met een totale score van 24-7 in team deathmatch waarvan 17 throwing knifes , 5 gewone knifes en dan nog een predator+airstrike kill.
Het was een heerlijke pot.
Filmpje van een paar kills staan hieronder (kon ze niet allemaal doen want kan nog niet opnemen haha
O ja en als jullie de filmpjes die ik post niet leuk vinden
Verwijderd
Net eindelijk weer een MOAB in FFA. Eerst stond ik op 3-6 toen op 30-6. Woohoo.
we kunnen het kort houden: "ik word oud"Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:57:
[...]
Ik snap waar jij vandaan komt. Er wordt heel vaak geroepen dat iets overpowered is terwijl het user-error betreft. In het geval van Akimbo FM69 was het volgende waar: op short range (<7,5m) de beste oplossing voor elke situatie. Volgens ontwikkelaars spel is dat onwenselijk. Vind ik logisch want shotguns zijn primary en zijn op hun effectiefst tot die afstand. Het zou gek zijn om een secondary te hebben dat beter is in een primaire taak dan een primary wapen. Wat dat betreft vind ik het een goede patch.
Wat betreft Striker nerf ben ik het helemaal eens. Dat ding is alleen aangepast vanwege onterecht gewhine. Hij was top van dichtbij, zeker de sterkste shotgun, maar hij overtrof buiten zijn effectieve range niet de SMGs of ARs. Dus is wat mij betreft geen nerf nodig. Ik had liever nog alleen een buff voor andere shotties gezien omdat ik vind dat shotties moeten winnen op 1 - 7,5 meter. SMGs tussen 7,5 - 30 meter, ARs van 30 - 50 en snipers daar boven. (knife moet winnen op 1m.). Nu nog is een SMG vaak effectiever op korte afstand dan een shottie. Maar ja, het is niet mijn spel dus ik mag niet alle regels verzinnen.
(Met winnen bedoel ik in het voordeel zijn. Player skill kan natuurlijk betekenen dat de uitkomst van het gevecht anders loopt dan de percentages...)
Verder heb ik een hekel aan whiners die mij betichten van het gebruik van overpowered guns. Kan alleen maar denken tsja gebruik het dan zelf ook. Al scheld ik mijn vrienden (en vooral broertje) heel hard voor AKIMBO NOOB uit als ze lopen te sprayen.Anderen laat ik met rust wat betreft hun wapengebruik.
Vroeger maakte ik gasten mee met Q3 1 vs 1 en zeiden constant "lucky" "lucky" en mijn repsonse was, if i'm lucky then i'm the luckiest person because i won 3 games 10-3 10-2 10-1, of als ze zeggen dat ik cheater ben zeg ik dan "thank you" doe ik nu nog steeds want ik krijg hem ook tijdens mw3. Ik word zo depressief van de gasten die denken dat ze balance in een spel kunnen onwerpen, dat kost weken, maanden, niet omdat je elke dag wordt geknald door een akimbo, blijf uit de fucking buurt van mensen, dan wordt je niet gestoken of geakimboed!!! Daar is mijn rant op gebaseerd!!! Maar nu hou ik echt op want ik merk dat veel mensen dit niet oprmerken of zien zoals hoe ik het zie.
In Q3, de railqun is 100% damage met 100% hit, niemand klaagde erover, de plasma gun in een gang is 100% DOOD als je voor me staat en shotgun pfffffffff 2 schoten alles weg zowel health als armor, maar ik zie dat ik ouder word dus zoals ik nogmaals zei ik hou erover op totdat iemand hetzelfde ervaart.
Verwijderd
Zie dan ook onderstaand filmpje. Een gast dacht een mooie final killcam te maken. Hij begint terwijl ik 6 kills achter loop: boem uit je raam jij. (zat wat aan te kloten met broertje, al was hij best goed hoor). Zie video evidence #1. #2 is de epische final killcam waar wij beide minimaal 3 keer falen terwijl het 29 tegen 29 staat
(Je ziet de twirlende joker ook dashboarden als je links onderin de final scoreboard kijkt.
Morgen MOAB tijd!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 04:31 ]
Jan, dit filmpie doet m..... Fuckin nice....Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:14:
Ik had vanavond een potje joh.
Zoals de meeste hier wel weten , hou ik ervan om lekker met men mesjes te gooien.
Ik eindigde met een totale score van 24-7 in team deathmatch waarvan 17 throwing knifes , 5 gewone knifes en dan nog een predator+airstrike kill.
Het was een heerlijke pot.
Filmpje van een paar kills staan hieronder (kon ze niet allemaal doen want kan nog niet opnemen haha)+
[video]
O ja en als jullie de filmpjes die ik post niet leuk vindenzeg het dan ff , want dan post ik ze gewoon niet meer haha
Ik dacht dat dus ook, eerste filmpjes deed hij dat dus ook, daarna dezelfde out of memory zooi, maar in theater kun je gelukkig heel ver terug nog. Maar dat zootje moeten ze nog patchen, zijn hoop klachten over...bram1984 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:21:
Thanks Tom. Maar het vreemde is dat ik ze eerst wel af kon spelen. Je zou toch wel gewoon de complete match moeten kunnen bewaren?
Ze zijn gelukkig niet allemaal stuk, dus zal zo nog ff kijken of ik nog vette stukjes kan vinden.
Ow en vergeet niet wat meer ruimte te houden voor en na je clip, want hij snijdt er een stukje vanaf. En free cam view opnemen werkt hier ook niet helemaal soepel soms, dan zie je je poppetje opeens niet in je final clip

gisteren paar lekkere potjes gespeeld met de Eagles.
m'n eerste final kill met throwing knife , het duurde even voordat ik het door had
There is no School like the Old school
Nice final killMrRonniezZ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:59:
[video]
gisteren paar lekkere potjes gespeeld met de Eagles.
m'n eerste final kill met throwing knife , het duurde even voordat ik het door had
scanvenger is sowieso wel handigOnly schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:04:
Scavenger is wel een must met throwing knifes, eigenlijk wel balen dat je met scavenger pro aan niet start met 2 net als in bo.
Ziet er toch best vet uit als je iemand killed.
In BO had ik aardig wat dikke montages dus ik zal me er wel eens mee gaan bemoeien met die throwing knife filmpjes..;) Jullie zullen hier op het forum weinig last meer van de dutch eagles hebben aangezien we een forum hebben aangemaakt!
EDIT: ok filmpje gezien.. wel oke Jan, had gisteren tijdens het potje het gevoel alsof je mensen van een km afstand mesjes gooide. Desalniettemin wel lekker hoor.. die jump was idd nice.
[ Voor 21% gewijzigd door delaitinho op 27-01-2012 09:24 ]
Ja dat zei een maat van me ook al maar dan krijg ik gewoon fail-error. Geen block ofzo maar gewoon "internet explorer could not display.."
Thanks anyway.
Verwijderd
Goed hoor, wat een skills. En nog wel je eerste potje van de dag.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:59:
Mijn eerste spelletje CoD van de dag :
[video]
![]()
Thank god for CoD!!!
dat je geen youtube op je werk kan kijken heeft een reden, anders gaan mensen de hele dag gameplay vids kijkendelaitinho schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:21:
Echt zo lelijk dat ik geen youtube kan kijken op me werk. Zal je filmpje eens op me iphone kijken..
In BO had ik aardig wat dikke montages dus ik zal me er wel eens mee gaan bemoeien met die throwing knife filmpjes..;) Jullie zullen hier op het forum weinig last meer van de dutch eagles hebben aangezien we een forum hebben aangemaakt!
EDIT: ok filmpje gezien.. wel oke Jan, had gisteren tijdens het potje het gevoel alsof je mensen van een km afstand mesjes gooide. Desalniettemin wel lekker hoor.. die jump was idd nice.

Striker..StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:47:
Hey mensen, ik ben afgelopen woensdag begonnen met Mw3, ben begonnen met de USAS, ben momenteel level 40 en heb een kdr van 1.8. Toch vraag ik me af of dit de beste shotgun is in mw3, heb als weaponperk gekozen voor range ipv damage, bevalt me iets beter. Weapon level is momenteel 40 dus bijna golden camo, maar toch, ik weet dat het voor iedereen verschillend is, maar community-wise, wat is de beste shotgun in mw3?
Oke, en qua attachments? Ik heb zelf gekozen voor de eerste, meer accuracy geloof ik, twijfel tussen die en extended mags.
En in BO gebruikte ik nooit de Steady Aim perk, is deze aan te raden in Mw3 bij een shotty?
shotty met 'range' en extend mags vind ik het fijnst. als perks steady aim, slight of hand en hardline.StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:16:
[...]
Oke, en qua attachments? Ik heb zelf gekozen voor de eerste, meer accuracy geloof ik, twijfel tussen die en extended mags.
En in BO gebruikte ik nooit de Steady Aim perk, is deze aan te raden in Mw3 bij een shotty?
met shotguns hoef je niet egt ADS te richten, de spread is hetzelfde als vanuit de hip
Gisteren nog vroeg ik een noob tuber vriendelijk of hij daarmee op wilde houden (volgens mij irriteerde hij iedereen hiermee, speelde de gamemode niet enz.) en toen werd ik vierkant digitaal uitgelachen en werd er gemeld dat ik er lekker toch niets aan kon doen met de nodige stfu's . Daarna gaf ik hem nog een waarschuwing. Maar dat leverde nog meer commentaar op. (OK) klik weg player. Leuk om daarna te melden " <player> kicked" en dat ze het dan nog niet geloven
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
vind het eigenlijk een beetje sneu, het zit in het spel dus mag het ook gebruikt worden. als je dat niet wil moet je op een unranked dedicated server gaan spelen van jezelf en dan kun je zelf de regels bepalen..Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:41:
Gisteren ook nog lekker gespeeld met het clubje ongeregeld op de PC. En wederom was ik weer host+++ (als in ik kan ook mensen kicken/bannen)
Gisteren nog vroeg ik een noob tuber vriendelijk of hij daarmee op wilde houden (volgens mij irriteerde hij iedereen hiermee, speelde de gamemode niet enz.) en toen werd ik vierkant digitaal uitgelachen en werd er gemeld dat ik er lekker toch niets aan kon doen met de nodige stfu's . Daarna gaf ik hem nog een waarschuwing. Maar dat leverde nog meer commentaar op. (OK) klik weg player. Leuk om daarna te melden " <player> kicked" en dat ze het dan nog niet gelovenNiet lang daarna (hij timed out) was die weg....
Dit.Kalua schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:44:
[...]
vind het eigenlijk een beetje sneu, het zit in het spel dus mag het ook gebruikt worden. als je dat niet wil moet je op een unranked dedicated server gaan spelen..
Mensen moeten lekker zelf bepalen waarmee ze willen spelen, als je het niet aankan, disconnect en join een andere server. Over het algemeen zijn het toch newbs die gaan tuben.
En? Trots op jezelf? Ronduit kansloos dat je mensen uit pubs gaat kicken omdat ze iets gebruiken wat gewoon in het spel zit.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:41:
Gisteren ook nog lekker gespeeld met het clubje ongeregeld op de PC. En wederom was ik weer host+++ (als in ik kan ook mensen kicken/bannen)
Gisteren nog vroeg ik een noob tuber vriendelijk of hij daarmee op wilde houden (volgens mij irriteerde hij iedereen hiermee, speelde de gamemode niet enz.) en toen werd ik vierkant digitaal uitgelachen en werd er gemeld dat ik er lekker toch niets aan kon doen met de nodige stfu's . Daarna gaf ik hem nog een waarschuwing. Maar dat leverde nog meer commentaar op. (OK) klik weg player. Leuk om daarna te melden " <player> kicked" en dat ze het dan nog niet gelovenNiet lang daarna (hij timed out) was die weg....
mmmm ik heb zelf ook een hekel aan tubes, en zou het liefst zien dat ze uit het spel worden gehaald, of zo generfd worden dat ze useless zijn.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:41:
maar mensen uit publics kicken vanwege een gun/attachment kiezen en gebruiken... vind ik misbruik maken van de optie om mensen te kicken als host.
de opties is bedoeld om cheaters te kicken, niet mensen die akimbo's of tubes etc gebruiken.
Tevens ben ik het met green deels eens. Oke tubing zit in het spel en daar hoeft hij ook niet gekicked om te worden. Maar als je netjes vraagt of hij het niet meer wilt doen, en hij gaat dan lopen schelden en zo, verdient green het recht vanwege onbehoorlijk gedrag om hem te kicken als hij het kan...
Vragen of hij het niet meer wil doen vind ik eerder een kick verdienen. Laat dat jong lekker tuben, als je niet weet hoe je ermee om moet gaan accept your loss. Ik ga toch ook niet mensen vragen of ze willen stoppen met me kogels te laten koppen?Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:
Ik ben blij dat Green vaak host is. Al die hackers die hij op deze manier kan kicken die het spel bederven.
Tevens ben ik het met green deels eens. Oke tubing zit in het spel en daar hoeft hij ook niet gekicked om te worden. Maar als je netjes vraagt of hij het niet meer wilt doen, en hij gaat dan lopen schelden en zo, verdient green het recht vanwege onbehoorlijk gedrag om hem te kicken als hij het kan...
Hij verdient dat recht helemaal niet, want het is helemaal niet de bedoeling dat een speler iemand kan kicken in pubs. en als iemand gaat schelden, dan moet je hem reporten of een andere game zoeken..Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:
Ik ben blij dat Green vaak host is. Al die hackers die hij op deze manier kan kicken die het spel bederven.
mee eensKalua schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:55:
[...]
Hij verdient dat recht helemaal niet, want het is helemaal niet de bedoeling dat een speler iemand kan kicken in pubs. en als iemand gaat schelden, dan moet je hem reporten of een andere game zoeken..
en time to grow up kiddo... mensen reageren niet altijd aardig(helemaal in games) moet je met een korreltje zout nemen.(ik keur het schelden niet goed, maar het is geen reden om iemand te kicken uit een public)Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:
maar dat hackers gekicked kunnen worden is wel goed. Maar ook hier is het twijfel achtig, want je weet bijna nooit 100% zekr dat iemand hacker is, dat iemand een kdr van +15 heeft wil niet zeggen dat hij hacker is
[ Voor 131% gewijzigd door qrious op 27-01-2012 11:06 ]
Heb je zelf wel in de gaten wat een enorme hoop onzin je zit te verkondigen? We hebben het hier over public matches.Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:
Als iemand mij of iemand anders de huid vol aan het schelden is in een match (in het algemeen niet op Green's situatie gerelateerd), en ik heb de optie om er wat aan te doen in de game, dan gebruik ik die optie. En achteraf report ik hem voor onbehoorlijk gedrag.
Over Green's situatie: Ik ben zelf tegen het kicken van tubers of quickscopers of andere mensen. IW stopte het in de game dus moet je er maar mee om kunnen gaan. Maar schelden hoef ik niet te pikken.
gast het is een spel, mensen trashtalken dat moet je maar met een korreltje zout nemen het is niet eens serieus een meestal om mensen te pestenLonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:06:
Ja ik weet wat ik zeg.
Als iemand mij of iemand anders de huid vol aan het schelden is in een match (in het algemeen niet op Green's situatie gerelateerd), en ik heb de optie om er wat aan te doen in de game, dan gebruik ik die optie. En achteraf report ik hem voor onbehoorlijk gedrag.
Over Green's situatie: Ik ben zelf tegen het kicken van tubers of quickscopers of andere mensen. IW stopte het in de game dus moet je er maar mee om kunnen gaan. Maar schelden hoef ik niet te pikken.
als je niet tegen een paar scheldwoorden kan moet je maar een ander spel gaan spelen ofzo... misschien dora the explorer... 'swieber niet stelen'