Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind het op de eerste plaats al belachelijk dat je aan iemand gaat vragen of hij met iets legitiems wil stoppen.

Daarnaast is er maar één remedie tegen mensen die schelden: ze van de map vegen.

Gisteren kwamen we met de Eagles in een potje TDM tegen 3 of 4 gasten met [TURK] als clantag. Het eerste wat een van die gasten zei: hey k#anker kaaskoppen, we gaan jullie afmaken.

De afloop kunnen jullie wel raden, doei Turkjes. :+

edit: En als ik iedereen moet gaan reporten over onbehoorlijk gedrag, dan kom ik niet meer aan spelen toe. Maak je niet zo druk.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:06:
Ja ik weet wat ik zeg.

Als iemand mij of iemand anders de huid vol aan het schelden is in een match (in het algemeen niet op Green's situatie gerelateerd), en ik heb de optie om er wat aan te doen in de game, dan gebruik ik die optie. En achteraf report ik hem voor onbehoorlijk gedrag.

Over Green's situatie: Ik ben zelf tegen het kicken van tubers of quickscopers of andere mensen. IW stopte het in de game dus moet je er maar mee om kunnen gaan. Maar schelden hoef ik niet te pikken.
Die optie heb je sowieso al, die heet mute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 14:15
Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:06:
Ja ik weet wat ik zeg.

Als iemand mij of iemand anders de huid vol aan het schelden is in een match (in het algemeen niet op Green's situatie gerelateerd), en ik heb de optie om er wat aan te doen in de game, dan gebruik ik die optie. En achteraf report ik hem voor onbehoorlijk gedrag.

Over Green's situatie: Ik ben zelf tegen het kicken van tubers of quickscopers of andere mensen. IW stopte het in de game dus moet je er maar mee om kunnen gaan. Maar schelden hoef ik niet te pikken.
Daar is een hele simpele oplossing voor zonder dat je diegene hoeft te kicken: MUTE. Ben blij dat ik op de PS3 speel, waar het niet mogelijk is om mensen te kicken..

Edit: Spuit 11 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 18:29
bram1984 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:12:
Ik vind het op de eerste plaats al belachelijk dat je aan iemand gaat vragen of hij met iets legitiems wil stoppen.

Daarnaast is er maar één remedie tegen mensen die schelden: ze van de map vegen.

Gisteren kwamen we met de Eagles in een potje TDM tegen 3 of 4 gasten met [TURK] als clantag. Het eerste wat een van die gasten zei: hey k#anker kaaskoppen, we gaan jullie afmaken.

De afloop kunnen jullie wel raden, doei Turkjes. :+

edit: En als ik iedereen moet gaan reporten over onbehoorlijk gedrag, dan kom ik niet meer aan spelen toe. Maak je niet zo druk.
dat was te grappig _/-\o_

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:41:
Gisteren ook nog lekker gespeeld met het clubje ongeregeld op de PC. En wederom was ik weer host+++ (als in ik kan ook mensen kicken/bannen)

Gisteren nog vroeg ik een noob tuber vriendelijk of hij daarmee op wilde houden (volgens mij irriteerde hij iedereen hiermee, speelde de gamemode niet enz.) en toen werd ik vierkant digitaal uitgelachen en werd er gemeld dat ik er lekker toch niets aan kon doen met de nodige stfu's . Daarna gaf ik hem nog een waarschuwing. Maar dat leverde nog meer commentaar op. (OK) klik weg player. Leuk om daarna te melden " <player> kicked" en dat ze het dan nog niet geloven :D Niet lang daarna (hij timed out) was die weg....
Meh kicken voor tuben ben ik niet zo voor. Ik zou het alleen bewaren voor cheaters en dan degene die dus al hipfirend door het level lopen en iedereen headshotten en niet de twijfelgevalletjes van wel of niet een wallhack. Laat verder de kinderen maar de kinderen blijven :p

Ging gisteren inderdaad wel aardig. Ook 'eindelijk' eens een moab gehaald. Tuurlijk like a boss met de AA12 en veel hulp van de akimbo skorpion. Had pas bij kill 20 ofzo door van....hm....volgens mij.....moab ready! :*)

Wel de meest trage moab ooit zo. Als je er echt voor gaat, heb je hem wel sneller neem ik aan, maar das saai en niet teamplayer-like :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=InbCeriRd00]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hebben jullie nog gehoord of die gasten daarna nog wat te zeggen hadden? Ik had ze gemute namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb het al eerder gemeld, maar ik vind het meer dan terrecht dat die gast wordt gekicked voor het gebruik van tubes. Je hebt het recht om te bepalen wat er gebeurd op jou verbinding, en als jij dat niet wil dan zijn er geen tubes in de server waar jij op speelt. Daarnaast zijn die tubers in andere servers gewoon welkom.

Tubes spammen = verpesten van de game!

maar dat is mijn mening, en iedereen mag daar anders over denken.

Daarnaast begrijp ik niet hoe MUTE moet helpen tegen mensen die typen en zo blijven schelden?????

(edit: sorry wist niet dat je via mute oof de getypte tekst niet meer zag)

[ Voor 6% gewijzigd door Mikew991 op 27-01-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
op de pc heb je sowieso minder last van mensen die schelde over de mic. maar levenloze keusjes die gaan typen... my favourite victems gna gna }) niks mooiers als iemand die stilstaat te typen voor em gaan staan en te knife ofzo.. krijg je leuke zinnen van.. als: @#&^% akimwwwwwwwww (omdat ie snel wil rennen _/-\o_ )

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
Ik kwam net toevallig op de PS3 in de nationale boost clan terecht, die waren met een groep of zes moab's aan het scoren :P gelukkig zijn ze aan het geklik van de TI makkelijk te vinden,en hiermee van de kaart te blazen. Ik heb ze daarna even dik afgeslacht. :)

Je wil niet weten hoeveel berichten ik binnen kreeg, met niet nader te noemen scheldwoorden :P eentje zou ik wel willen reporten though, is dit trouwens op de PS3 achteraf nog mogelijk?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Mikew991 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:17:
Ik heb het al eerder gemeld, maar ik vind het meer dan terrecht dat die gast wordt gekicked voor het gebruik van tubes. Je hebt het recht om te bepalen wat er gebeurd op jou verbinding, en als jij dat niet wil dan zijn er geen tubes in de server waar jij op speelt. Daarnaast zijn die tubers in andere servers gewoon welkom.

Daarnaast begrijp ik niet hoe MUTE moet helpen tegen mensen die typen en zo blijven schelden?????
Nou, MUTE zorgt ervoor dat je het niet meer ziet/hoort Einstein?

Daarnaast, waarom heb jij het recht om te bepalen welke wapens mensen wel of niet mogen gebruiken? Ze hebben evenveel betaald voor het spelletje, en gebruiken een wapen dat gewoon in het spel geimplanteerd is, net als elk ander wapen. Ik heb ook een hekel aan tubers, maar hey, it's part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious

grapje zeker???? je hebt het recht om te bepalen wat er gebeurd op jouw verbing BS!!! en ander heeft netzogoed 60euro voor de game betaald en heeft het recht om tubes te gebruiken.

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:18:
Ik kwam net toevallig op de PS3 in de nationale boost clan terecht, die waren met een groep of zes moab's aan het scoren :P gelukkig zijn ze aan het geklik van de TI makkelijk te vinden,en hiermee van de kaart te blazen. Ik heb ze daarna even dik afgeslacht. :)

Je wil niet weten hoeveel berichten ik binnen kreeg, met niet nader te noemen scheldwoorden :P eentje zou ik wel willen reporten though, is dit trouwens op de PS3 achteraf nog mogelijk?
volgens mij kan je ze met de lijst recent met players nog reporten ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
Iedereen heeft het recht om tubes te gebruiken, maar als dat mijn plezier in het spel bedeft dan kick ik ze.. is dat nou zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Mikew991 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:21:
Iedereen heeft het recht om tubes te gebruiken, maar als dat mijn plezier in het spel bedeft dan kick ik ze.. is dat nou zo gek?
Ja, en als je zelf niet doorhebt hoe idioot je bezig bent, vind ik het triest voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

LOL, meen je dit serieus?

Wat ben ik blij dat ik niet op de PC speel, als er serieus dit soort flapdrollen zijn die hier echt achter staan. ;w
Ja, zet je ook mensen de kroeg uit, omdat ze een rode broek aan hebben? Ik weet niet precies wat bedeffen is (bedoel je misschien bederft?), maar als je in MW3 sowieso last hebt van tubers, mag je wel wat meer oefenen.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
ja, als het je niet bevalt moet je een andere lobby zoeken of een private game maken..
volgens mij kun je beter een spel zoeken waar geen tubes inzitten :X

[ Voor 9% gewijzigd door Kalua op 27-01-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:
[...]

Ja, en als je zelf niet doorhebt hoe idioot je bezig bent, vind ik het triest voor je.
Ik snap ook wel dat het niet leuk is voor degene die liggen te tuben. Maar zoals ik al zei: laat ieder hier gewoon zijn mening over hebben en raak niet meteen van streek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, en laat jij iedereen gewoon spelen zoals diegene wil, als het legitiem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Mikew991 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:
[...]

Ik snap ook wel dat het niet leuk is voor degene die liggen te tuben. Maar zoals ik al zei: laat ieder hier gewoon zijn mening over hebben en raak niet meteen van streek.
Euhm, er is maar één iemand die niet mensen hun eigen mening laat hebben door ze te kicken hoor? Ik laat juist mensen hun eigen mening hebben door een tuber vreselijk vervelend te vinden, maar daarna ook te realiseren dat het part of the game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
tubers kan je het beste gewoon negeren... hoe bozer mensen worden hoe grappiger het om ze te gaan gebruiken... 7/10 tubers doet het om te 'trollen' er op reageren geeft ze alleen maar hun zin... lekker laten gaan.
en tja het zit in de game dus is het BS om iemand ervoor te kicken, schelden moet je maar tegenkunnen in de game, muten kan op PS3/xbox en de chat op PC vind ik het niet zo boeiend wat daar allemaal gezegd word.
het is een spel waarmee je mensen neerschiet, in de SP bloed en shit all over the place ziet en je kan niet tegen een paar scheldwoorden... beetje krom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Inderdaad, als je zo'n hekel hebt aan gescheld moet je de game lekker links laten liggen, elke MP-game heeft een community vol trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Goed met sommige van jullie ben ik het eens maar met andere niet, maar daar wil ik gewoon niet verder op in gaan. Goed de ene keer zul je eerder geneigd zijn om iemand willen kicken vanwege zijn of haar speelwijze de andere keer probeer je hem zodanig te flanken dat hij er geen lol meer van heeft. (Claymore at tac. insert. of elke keer vanachter kniven oid )

Vooralsnog worden cheaters/aimbotters/wallackers gewoon na 1 waarschuwing gekicked. Zo iemand verpest de hele pot, want je kan snel genoeg zien of iemand cheat. Zeker als 2 /3 team genoten dit ook constateren als iemand zijn crosshair niet normaal verspringt bijv. dan weet je genoeg. Zie je tig headshots achter elkaar door dezelfde persoon dan lijkt me dat ook duidelijk.

Flamen/schelden/ voor rotte vis/of zelfs goede spelers die voor 'hacker' uitgemaakt worden kan ik 9 van de 10 gevallen nog weg om lachen, maar in dat andere geval niet. Ernstige ziektes elkaar toewensen doe je maar elders, want dat heeft niets met het spel te maken. Kom dan niet aan met het feit dat ik kan leaven want ik trap liever de rotte appel eruit dan dat ik de hele mand moet weggooien(metaforisch gezien). In 9 van de 10 gevallen ben ik party leader en dan zou je het hele team mee moeten nemen (à 6 - 8 man).

Verder heb ik besloten om alleen via teamchat of Steam-chat te melden als ik iemand heb gekicked dan dat ik dat in de algemene chat zeg. Daardoor gooi je toch alleen maar olie op het vuur.

[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 27-01-2012 12:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Ging gisteren inderdaad wel aardig. Ook 'eindelijk' eens een moab gehaald. Tuurlijk like a boss met de AA12 en veel hulp van de akimbo skorpion. Had pas bij kill 20 ofzo door van....hm....volgens mij.....moab ready! :*)

Wel de meest trage moab ooit zo. Als je er echt voor gaat, heb je hem wel sneller neem ik aan, maar das saai en niet teamplayer-like :p

[video]
Like a boss! Als je er echt voor gaat dan camp als je als een klein meisje, tenminste dat doe ik. En het werkt nooit. :) Je haalt ze juist door bazend door het level te hupsen met een biertje op. :)

Hier de heikele momenten van een MOAB in FFA. Eerste scene is helemaal aan het begin van de streak. Het was mijn bedoeling om een MOAB te halen want de tegenstanders waren me hard aan het irriteren met campy onzin. Als je streak in FFA begint nadat je 6 kills hebt heb je pech dus het moest toen gebeuren. Gek genoeg duurde het hele potje (incl 6 deaths aan het begin) maar 4:20. Terwijl ik veel zat te campen op dat overloopje, waar ik op kill 22 een tegenstander die niet goed kan knifen tegen kom #zweethandjes #luckybastard Dat is sowieso de plek voor FFA op Resistance. Er zijn 4 spawns in de buurt en ze komen allemaal jouw kant op terwijl je weet waar ze vandaan komen #vervelende tryhard :P

Less talking more MOABs

Als iemand de hele gameplay wil zien dan zwengel ik de capture card aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:23

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die plek is inderdaad heerlijk vanwege de spawns, stond laatst 14 - 0 in het begin door alleen maar daar rond te lopen, gebruikte de MSR :)

Ging ik dood doordat 1 gastje eraan kwam en die lagde me ineens voorbij :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:25:
Ja, en laat jij iedereen gewoon spelen zoals diegene wil, als het legitiem is.
hahah.. moet jij zeggen...
Deed je ook bij dennis hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:33:
[...]

hahah.. moet jij zeggen...
Deed je ook bij dennis hé :+
Ja, niet dan? Heb ik dennis gekicked of iets in die zin (kan niet eens, want ik speel op de PS3)?

Of mag ik geen kritiek hebben op een stilstaand filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Kritiek hebben is iets anders, Dennis loopt te roepen dat hij een heerlijk moment had in de vroege ochtend, klik ik vol verwachting het filmpje aan en zie ik die onzin. Maak dan geen filmpje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Sorry hoor jongens, als dennis dat een heerlijk moment vind, mag hij dat zeggen en een filmpje maken.
Dan beslis je zelf of je erna kijkt of niet, zoals bram doet. Daar heb ik respect voor.

Ik zelf vind de filmpjes van Dennis ook niet je van het hetje maar kijk er wel naar om zo te leren wat er in campers om gaat/ camper spots te vinden zodat ik weet dat ik daar mensen kan verwachten.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lonestander schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:41:
Sorry hoor jongens, als dennis dat een heerlijk moment vind, mag hij dat zeggen en een filmpje maken.
Dan beslis je zelf of je erna kijkt of niet, zoals bram doet. Daar heb ik respect voor.

Ik zelf vind de filmpjes van Dennis ook niet je van het hetje maar kijk er wel naar om zo te leren wat er in campers om gaat/ camper spots te vinden zodat ik weet dat ik daar mensen kan verwachten.
Tuurlijk, maar ik mag ook zeggen dat ik het filmpje waardeloos vind, en z'n speelstijl op z'n zachtst gezegd vies is.

En inderdaad: ik kijk ze dan ook niet meer, aangezien sommige mensen een negatieve mening niet kunnen handlen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
+1 StevenzeN
+1 Lonestander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Dennis houdt jullie wel bezig he, hahah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inderdaad. Het zit sommige mensen nogal dwars geloof ik, aangezien het iedere keer maar weer terugkomt, zelfs als we het er niet over hebben. :+

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Ik zou trouwens gister aaf meer ingame footage posten, maar kon geen subliem potje zo vinden in myn theather en had geen tijd om ze door te kijken op leuke momentjes

anders post ik wel wat normale gameplay volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Vraagje trouwens, ik gebruik assault voor killstreaks (Kill-whore), na het behalen van de 6-8-12 killstreak-rewards, resetten de streaks dan weer? Zodat ik zeg maar opnieuw een de rewards kan halen zonder dood te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:58:
Vraagje trouwens, ik gebruik assault voor killstreaks (Kill-whore), na het behalen van de 6-8-12 killstreak-rewards, resetten de streaks dan weer? Zodat ik zeg maar opnieuw een de rewards kan halen zonder dood te gaan?
Ja, vervolgens haal je dezelfde killstreaks weer op 18-20-24 killstreak rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:58:
Ja die resetten weer, maar stacken niet dus zorg ervoor dat je de oude streaks op maakt voor je de volgende dingen beschikbaar krijg dus je 6de streak reward op is voordat je een nieuwe 6de streak reward kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

als je meerdere keren een carepackage haalt en deze niet gebruikt dan krijg je volgens mij een hogere killstreak award , klopt dit?

There is no School like the Old school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
MrRonniezZ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:13:
als je meerdere keren een carepackage haalt en deze niet gebruikt dan krijg je volgens mij een hogere killstreak award , klopt dit?
Lijkt me onzin. Dan zouden de spelers die makkelijk hoge killstreaks halen alleen maar CP instellen om zo heel veel zware streaks te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:15:
[...]

Lijkt me onzin. Dan zouden de spelers die makkelijk hoge killstreaks halen alleen maar CP instellen om zo heel veel zware streaks te halen.
Het is wel met spy planes zo.
Als je 3 of 4 spy planes haal , dan upgrade die naar een aauv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

delaitinho schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:15:
[...]

oke dan heb ik het mis waarschijnlijk maar ik dacht zoiets te merken

There is no School like the Old school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Het is wel met spy planes zo.
Als je 3 of 4 spy planes haal , dan upgrade die naar een aauv
Say what??? Dus als ik 3x CP haal dan heb ik ineens een pavelow of wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

delaitinho schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Say what??? Dus als ik 3x CP haal dan heb ik ineens een pavelow of wat??
Als jij en 2 andere in je team tegelijk een UAV inzetten, dan wordt dit een Advanced UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Als jij en 2 andere in je team tegelijk een UAV inzetten, dan wordt dit een Advanced UAV.
Dus als ik en twee maten tegelijk een helikopter inzetten, wordt dit Airwolf (de moeder der helikopters), en is invincible... Jammer dat het niet kan..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

UTADDICT schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Dus als ik en twee maten tegelijk een helikopter inzetten, wordt dit Airwolf (de moeder der helikopters), en is invincible... Jammer dat het niet kan..
Het geldt alleen voor de UAV, niet dat er ineens een Transformer uit de lucht komt vallen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
3x predator is moab toch? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
EKR88 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:52:
Idd, het zou wat zijn! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
EKR88 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:52:
doe maar ac130 maak je meer kills mee :D als je beetje open map heb :D

[ Voor 7% gewijzigd door qrious op 27-01-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/1885/hdfgufhgp.jpg

:+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Das je kd ratio van 1 potje ckerrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
whuttttt..... da kan nie jonguh!!!! :o
tenminste niet over heel je cod game...

[ Voor 7% gewijzigd door qrious op 27-01-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:19:
Das je kd ratio van 1 potje ckerrr.
Haha, klopt is inderdaad van 1 potje.

Helaas wel.
Mijn normale k/d is nu bijna 1.4.
Eerste keer dat ik op consule speel en begon met 0.65 dus ben wel tevreden met 1.4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt soms joh ,

Ben gewoon geragequit midden in een potje (2de keer pas sinds mw3 uit is)

Op de map Fallen , 6 Snipers en ALLEMAAL gewoon in hoekjes zitten en NIET bewegen.
Ik werd helemaal gek , ik kan daar echt niet tegen van de Dennisjes.

5 potjes gespeeld 3 Verloren!!!.
Elk potje is het opeens raak met die irritante camperwatjes.
Geef mij a.u.b een public Spelmodi ZONDER!!!! Snipers.. Of gewoon de manier van sniper van Black ops.

Je maakt gewoon geen kans tegen die irritante kut snipers.
Helpt ook niet dat als je teamgenoten in je team heb die 1-25 eindigen , maarja.
Van zulke potjes is meteen men C.o.d mood weg.

Of een aparte spelmodi voor campers genaamd.
Wij durven niet rond te rennen team deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Het is inderdaad erg vervelend.

Wat ik doe als ik een sniper tegen kom is vaak gewoon springen.
Dan hebben ze 9/10 keer een hit marker en heb je hun zo dood.

Zo heb ik 4x achter elkaar de zelfde quickscoper gekillt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:26:
Echt soms joh ,

Op de map Fallen , 6 Snipers en ALLEMAAL gewoon in hoekjes zitten en NIET bewegen.

Geef mij a.u.b een public Spelmodi ZONDER!!!! Snipers.. Of gewoon de manier van sniper van Black ops.

Helpt ook niet dat als je teamgenoten in je team heb die 1-25 eindigen , maarja.

gast, adem in, adem uit, adem in , adem uit, tel rustig tot 10 :+
ok ga nu weer lekker gamen :P
teammates die 1-25 is idd wel kut en een EPIC fail...
maareuhhh. is het niet de bedoeling van snipers dat ze ergens stil zitten (op afstand) waar jij ze niet zit... dacht dat dat het idee van snipen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:26:
Echt soms joh ,

Hahah geweldig....
Wordt je inderdaad knetterwaus van... gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

jorg5 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:29:
[...]
.
maareuhhh. is het niet de bedoeling van snipers dat ze ergens stil zitten (op afstand) waar jij ze niet zit... dacht dat dat het idee van snipen was?
Is idd het idee achter sniperen maar dit geld alleen niet voor de COD Games...
Cod is toch meer Run&Gun..... Daarom heb ik ook geen moeite met snipers die quickscopen omdat dat geen campers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Ik vind het persoonlijk dat het niet hoort dat je met een sniper rond loopt te rennen en überhaupt kan quickscopen. Snipers horen verdekt opgesteld te worden en wachten een half uur op een target bijvoorbeeld. Meestal zijn die ook met 2 man, de ander doet berekening met windsnelheid e.d. Ik vind het belachelijk dat je er als een shotgun mee rond gaat rennen.

Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Is idd het idee achter sniperen maar dit geld alleen niet voor de COD Games...
Cod is toch meer Run&Gun..... Daarom heb ik ook geen moeite met snipers die quickscopen omdat dat geen campers zijn.
maybe...
ik ben (vind ik zelf) geen camper speel slim en probeer te flanken maar zit geen minuten lang op de zelfde plek.
Als ik snipe lig ik rustig 2 min te halen van een plekje en dan ga ik naar t volgende... dat is in mijn optiek 'snipen' en omdat een sniper stationair hoort te zijn vind ik dat niet erg. Daarom vind ik quick scopen zulke BS omdat je zo'n ding kapot zwaar is daar ren je niet mee.
met de LMG hebben ze dat wel gedaan, daar ben je ook traag mee, dat hoort met een sniper ook te zijn.

@erk88 +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jorg5 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:29:
[...]

gast, adem in, adem uit, adem in , adem uit, tel rustig tot 10 :+
ok ga nu weer lekker gamen :P
teammates die 1-25 is idd wel kut en een EPIC fail...
Daar heb je wel een punt , maar ik word gewoon zo doodziek van campers , mijn manier van spelen is Rushen.
En dat gaat niet als je moet stoppen voor elk hoekje omdat daar eventueel iemand zit
En dat word nog erger omdat Snipers overpowered zijn , tegen quickscopers maak je gewoon 9 van de 10 keer geen kans.
Ik vond hoe het in black ops gedaan was ,PERFECT je kon nog wel quickscopen ... maar dat vereiste gewoon heel veel skill ....

Maar 1 of 2 campers in een game vind ik geen probleem , maar echt een hele party die in hoekjes zit te wachten... Nee dan gaat mijn bloed koken :P

Maar zoals EKR al zegt , ze lopen ermee rond alsof het een shotgun is .. aangezien je er ook heel makkelijk hipfire kills mee kan krijgen.

Kortom Ik haar snipers&Campers.
Stop dat in 1 potje met een volle party ... En ik word gek haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Is er ook een tweakers server voor de pc-gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Daar heb je wel een punt , maar ik word gewoon zo doodziek van campers , mijn manier van spelen is Rushen.
En dat gaat niet als je moet stoppen voor elk hoekje omdat daar eventueel iemand zit
En dat word nog erger omdat Snipers overpowered zijn , tegen quickscopers maak je gewoon 9 van de 10 keer geen kans.
Ik vond hoe het in black ops gedaan was ,PERFECT je kon nog wel quickscopen ... maar dat vereiste gewoon heel veel skill ....

Maar 1 of 2 campers in een game vind ik geen probleem , maar echt een hele party die in hoekjes zit te wachten... Nee dan gaat mijn bloed koken :P

Maar zoals EKR al zegt , ze lopen ermee rond alsof het een shotgun is .. aangezien je er ook heel makkelijk hipfire kills mee kan krijgen.

Kortom Ik haar snipers&Campers.
Stop dat in 1 potje met een volle party ... En ik word gek haha :P
inderdaad het is quickscopen is weer belachelijk makkelijk daar heb je helemaal gelijk in! het gekke vind ik LMG maken je langzaam, logisch ze zijn zwaar...
Snipers, zijn groot zwaar en je rent net zo snel ermee als een pistol |:(
misschien was dit in BO idd wel beter... nu speel ik op de pc en heb er niet heel veel last van(nog niet)
ze zouden de snipers gewoon zwaarder moeten maken waardoor je minder mobiel bent. en de ADS tijd langer maken..
IW doe eens snipers nerfen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Volgens mij is z'n sniper niet veel zwaarder dan een Assault wapen hoor, die LMG zijn zo zwaar omdat ze een magazijn clip hebben van 100 kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:55:
Volgens mij is z'n sniper niet veel zwaarder dan een Assault wapen hoor, die LMG zijn zo zwaar omdat ze een magazijn clip hebben van 100 kogels.
sniper is wel veel zwaarder :Y (IRL tenminste) ze zijn iig veeel langer en dus minder wendbaar (waardoor snelle 360 jumps en quickscopes ook zo'n BS zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door qrious op 27-01-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

jorg5 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:55:
[...]

sniper is wel veel zwaarder :Y (IRL tenminste) ze zijn iig veeel langer en dus minder wendbaar (waardoor snelle 360 jumps en quickscopes ook zo'n BS zijn.
Ok de barret(14kg) en de M4(2.8kg) schelen nogal veel idd, maar de Barret is dan ook wel een uiterst voorbeeld. Dat ding is gewoon 1 bonk staal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Een voorbeeld van skills + het irritante quickscopen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Famous schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:59:
Een voorbeeld van skills + het irritante quickscopen:

[video]
Voila , het voorbeeld van Overpowered ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Maar goed, als we realisme wilde, gingen we wel BF3 spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

EKR88 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:41:
Ik vind het persoonlijk dat het niet hoort dat je met een sniper rond loopt te rennen en überhaupt kan quickscopen. Snipers horen verdekt opgesteld te worden en wachten een half uur op een target bijvoorbeeld. Meestal zijn die ook met 2 man, de ander doet berekening met windsnelheid e.d. Ik vind het belachelijk dat je er als een shotgun mee rond gaat rennen.

Maar dat is mijn mening.
Ik vind dat het bij MW hoort. Het kan zwaar vervelend zijn als je vaak gekilled word door iemand die quickscoped, maar ik speel zelf ook vaak met een sniper. Dan wil ik ook gewoon lekker rondrennen, snel scopen en killen. Het is niet realistisch, maargoed het is spel :P Sowieso niet realistisch.

Op de manier zoals jij sniperen voorstel hadden ze hele grote maps moeten maken waar je als sniper goed verdekt opgesteld kan liggen Daarnaast moeten ze dan de killcam eruit slopen.

Ik vind snipers trouwens helemaal niet zo overpowered. Hoevaak ik niet een hitmarker krijg met een .50 Barret, belachelijk. Nee dat is lekker realistisch :P

Dat filmpje hierboven is natuurlijk heel extreem. Gewoon alle goede stukken eruit geknipt en gemonteerd. Het ziet er allemaal zo simpel uit, maar er is zeker skill voor nodig. Als je namelijk mist, word je gewoon dood geschoten. Die gasten waar hij tegen speelt lijken echt n00bs en daarnaast schiet hij vanaf een behoorlijke afstand. Zie niet echt veel 1 op 1 quickscopes.

[ Voor 21% gewijzigd door Dj-sannieboy op 27-01-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Voila , het voorbeeld van Overpowered ;)
Misschien, maar het is zeker niet iets wat je even oppakt en zelf zo doet(kuch FMG kuch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
FMG was ook lastig hoor :P

je moet toch nog een beetje in de richting schieten...

/sarcasm uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Lonestander op 27-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

FMG kan inderdaad iedereen.

Maar als je er beetje skills mee heb is het zwaar dodelijk. ( vooral met steady aim ).
Voor enige patch of iets toen ik beetje onder de knie had kon ik makkelijk across map 2 kills maken.
Zie ik ook niet iedereen doen.

Gelukkig ben ik lekker van akimbo afgestapt.
En met pp90m1 + rapig fire + exten. maggs own je ze toch makkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Klopt, ik schiet met mijn mp7 + rapid fire vaker mensen met akimbo neer dan andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MP7 is ook een lekker wapen.
was het eerste wat ik meenam toen ik prestigde.

al vind ik pp90m1 toch net wat fijner.
Ook qua range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:55:
AR weegt inc magazijn gemiddeld 4 kilo
sniper rifles varieren tussen de 3 en 35 kilo :) (barret .50 weegt leeg 30 kilo, msr leeg 4 kilo, Cheytac leeg 15kilo
awm (l96a1) 7 kilo)

Allemaal zo op te zoeken :P

die fmg akimbo vind ik raar :P zelf als je ze tegelijk afvuurt heb je minder recoil dan dat je hem single gebruikt :P
maar als je akimbo rent en je gebruikt er 1 tegelijk heb je bijna geen recoil }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

PP90M met kick en rapid fire = instant win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens zeg , wat is dat toch.
Volgens mij is het vandaag gewoon anti JAN cod dag ... DAMN zeg.
Het loopt gewoon totaal NIET.

een potje 12-37 !!!!!!!(domination dat wel gelukkig).. Daarna 21-42... tjeeeez zeg...
Normaal gesproken ga ik 42 keer dood in 5 potjes ofzo .. Het is niet mijn dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zit nog te hopen dat ze hostkicking aan gaan merken als cheating en die gasten gewoon een permaban geven op mw. Omdat jou iets niet bevalt maar gaan kicken...

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:26

j4y

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Ik zit nog te hopen dat ze hostkicking aan gaan merken als cheating en die gasten gewoon een permaban geven op mw. Omdat jou iets niet bevalt maar gaan kicken...
volgens mij banned ESL ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Ben geen held in quickscopen maar vindt het wel leuk om te doen. Tis alleen niet zo goed voor mn kd ratio.
En je hebt er nog steeds wel skills voor nodig, tis niet voor iedereen weggelegd.

FMG Akimbo kan idd iedereen, gebruik het zelf ook wel eens..
Speel dan toch liever met de MP7, das een baas van een gun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:29:
Jongens zeg , wat is dat toch.
Volgens mij is het vandaag gewoon anti JAN cod dag ... DAMN zeg.
Het loopt gewoon totaal NIET.

een potje 12-37 !!!!!!!(domination dat wel gelukkig).. Daarna 21-42... tjeeeez zeg...
Normaal gesproken ga ik 42 keer dood in 5 potjes ofzo .. Het is niet mijn dag...
Jan! Je moet ook niet zonder je clan spelen dan krijg je van die rare dingen. Probeerde zeker weer stoere dingen uit te halen;)

Ach vriend, soms heb je van die dagen... of ga je gelijk een nieuw account maken en een maand niet spelen? :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Jan! Je moet ook niet zonder je clan spelen dan krijg je van die rare dingen. Probeerde zeker weer stoere dingen uit te halen;)

Ach vriend, soms heb je van die dagen... of ga je gelijk een nieuw account maken en een maand niet spelen? :9 _/-\o_
Nee joh , echt ik speelde met Bahaya en nog Vinnert

Bahaya die zit alleen maar ergens in hoek , En vinnert gaat alleen killstreaks halen ..
Als het dan bij jou helemaal niet loopt en je moet in je uppie alle punten pakken terwijl AL je kogels mis gaan ..dan loopt de frustratie mter HEEL SNEL op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:35:
Ben geen held in quickscopen maar vindt het wel leuk om te doen. Tis alleen niet zo goed voor mn kd ratio.
En je hebt er nog steeds wel skills voor nodig, tis niet voor iedereen weggelegd.
Op de PS3 vrijwel zodra ik custom classes kon gebruiken, alleen maar FFA met L11 gedaan. En toen later met de MSR verder gegaan. Heb nu een win percentage van 55% en een k/d van 1.7 en een accuracy van 37% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Op de PS3 vrijwel zodra ik custom classes kon gebruiken, alleen maar FFA met L11 gedaan. En toen later met de MSR verder gegaan. Heb nu een win percentage van 55% en een k/d van 1.7 en een accuracy van 37% :)
Denk dat ik het je niet na doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:26:
PP90M met kick en rapid fire = instant win!
Ga maar eens spelen met rapid fire + extended magg.
Dan own je echt 4 man tegelijk makkelijk. ( zonder enige reload )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

StevenzeN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:48:
Is er ook een tweakers server voor de pc-gamers?
Nee MW3 is net als WM2 een p2p game, wat betekend dat 1 van de 12 spelers in de lobby de host is voor alle spelers. Er zijn wel dedicated servers maar deze zijn unranked.

Maar als je jezelf even toevoegt aan de GoT MW3 steam groep: http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
en je steam naam ff post dan krijg je vanzelf een invite om met andere tweakers mee te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 27-01-2012 15:48 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:42:
[...]

Denk dat ik het je niet na doe...
Duurde ook wel even voordat het zo lekker ging hoor xD Heb eerst heel veel op Xbox gespeeld en toen naar PS3 gegaan. Vind het over het algemeen makkelijker op PS3 vanwege de controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

MP7 met ext mag. Slacht je het hele team mee zonder reload...
Fuckin nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mp7 speel ik mee totdat ik de pp90m1 unlock.
Wil toch ook wel weer eens een ander wapen ook mede voor de XP.

Iemand nog suggesties ? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Duurde ook wel even voordat het zo lekker ging hoor xD Heb eerst heel veel op Xbox gespeeld en toen naar PS3 gegaan. Vind het over het algemeen makkelijker op PS3 vanwege de controller :)
Ik net zo, ben van de 360 naar ps3 gegaan. Speel alleen niet meer met een controller omdat mij dat echt niet goed afging. Speel met een Fragfx Shark....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Famous schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:50:
mp7 speel ik mee totdat ik de pp90m1 unlock.
Wil toch ook wel weer eens een ander wapen ook mede voor de XP.

Iemand nog suggesties ? =]
MP7 krijg je toch pas in level 74?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:51:
[...]

Ik net zo, ben van de 360 naar ps3 gegaan. Speel alleen niet meer met een controller omdat mij dat echt niet goed afging. Speel met een Fragfx Shark....
LOL Meer een PC gamer dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Frentik schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:48:
[...]
Nee MW3 is net als WM2 een p2p game, wat betekend dat 1 van de 12 spelers in de lobby de host is voor alle spelers. Er zijn wel dedicated servers maar deze zijn unranked.

Maar als je jezelf even toevoegt aan de GoT MW3 steam groep: http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
en je steam naam ff post dan krijg je vanzelf een invite om met andere tweakers mee te spelen.
Cheers, doe ik als ik thuis ben direct eventjes.

Voel me redelijk "forever-alone" omdat ik nog geen steam-friends heb. Heb BO een jaar gespeeld op een vriend zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Frentik schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Er zijn tegenwoordig ook ranked dedi's, weet alleen niet of die helemaal legaal zijn. Heb wel eens voor de lol op een dedi server gespeeld, kreeg je opeens 10k exp voor een kill en dat kreeg je er ook echt nog bij ook (was 8 lvls verder na 1 potje :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:53:
[...]

LOL Meer een PC gamer dus? :P
Misschien wel... heb Cod alleen nooit op de pc gespeeld.
Heb er meer plezier in nu ik met de frag speel, kan me nu tenminste een beetje staande houden... ;)
Tis nog steeds niet heel goed maar toch wel een stuk beter dan wanneer ik met een controller speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:59:
[...]

Misschien wel... heb Cod alleen nooit op de pc gespeeld.
Heb er meer plezier in nu ik met de frag speel, kan me nu tenminste een beetje staande houden... ;)
Tis nog steeds niet heel goed maar toch wel een stuk beter dan wanneer ik met een controller speel.
Haha das wel raar, kunt gewoon niet wennen aan de controller dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobie65
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11-2017
Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Uhm misschien bedoellen ze de mp5

Zelf vind ik de ump45 een fantastisch wapen (met silencer en extended mags)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Supremedch schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Zoals ik al eerder zei,
Heb deze meegenomen toen ik voor de eerste keer prestigde.
Dus ik speel hiermee tot aan de pp90m1, maar wil nu wel even een ander wapen proberen voor challenges en xp.

Word denk ik scar/cm01 of ACR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Famous schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:18:
[...]

Zoals ik al eerder zei,
Heb deze meegenomen toen ik voor de eerste keer prestigde.
Dus ik speel hiermee tot aan de pp90m1, maar wil nu wel even een ander wapen proberen voor challenges en xp.

Word denk ik scar/cm01 of ACR.
Dan heb ik jouw reactie niet goed gelezen...
Als AR zou ik de ACR of Type 95 nemen. Zijn allebei beesten van guns
Pagina: 1 ... 20 ... 76 Laatste