Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 20:50
Sn0wblind schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:53:
Waar kan je eigenlijk je hoeveelheid behaalde choppers enzo zien? Heb er wel gemmideld 2 per ronde.
Is dat niet gewoon terug te zien in je challenges? Blijkbaar niet dus :+

[ Voor 5% gewijzigd door ruurd v. op 25-01-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Sn0wblind schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:53:
Waar kan je eigenlijk je hoeveelheid behaalde choppers enzo zien? Heb er wel gemmideld 2 per ronde.
dat vraag ik me dus ook af, ik weet dat je onder 'challenges --> strikepackage--> assault' kan zien hoeveel je er hebt opgeroepen, maar dit reset op het moment dat je prestige gaat.
verder kan je onder 'challenges --> prestige' zien hoeveel kills je ermee hebt gemaakt.
het execate aantal choppers van al je prestige kan je volgens mij niet zien

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
@Dave, op m'n striker class run ik qua perks:
SoH/Extreme Conditioning: Ligt aan de map/gamemode.
Assasin: Gebruik het volgens mij alleen op deze class, gewoon omdat het echt handig is om achterom te kunnen komen.
Steady Aim: Meer OSOK's.
Killstreak setup is meestal UAV/CUAV. Kan je veel beter mee runnen als zo'n waardeloos juggernaut suit of een Cobra die (bij mij tenminste) killloos (3 L'en?) eruit geschoten wordt.

Nog feedback op m'n montage? :c

[ Voor 3% gewijzigd door Royenroy op 25-01-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
jorg5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:56:
[...]

dat vraag ik me dus ook af, ik weet dat je onder 'challenges --> strikepackage--> assault' kan zien hoeveel je er hebt opgeroepen, maar dit reset op het moment dat je prestige gaat.
verder kan je onder 'challenges --> prestige' zien hoeveel kills je ermee hebt gemaakt.
het execate aantal choppers van al je prestige kan je volgens mij niet zien
Dus toch, ik zat al te zoeken ernaar. De stats zijn echt slecht geregeld in MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hey mensen, kan best zijn dat ik verkeerd zit in dit topic voor deze vraag, maar goed;

Ik bezit momenteel een Packard Bell Easynote TM86. Ik wil na Black Ops toch Mw3 een kans geven, alleen zegt canyourunit.com dat mijn processor(easy note Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz) dat niet gaat trekken. Hij zegt dit overigens ook bij BO, terwijl dit toch vrij goed speelbaar was(afgezien van Nuketown Domination). Wat zeggen jullie? Toch gewoon halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Toevallig dat je dat ook op Fok post, en ik daar nu ook beide aan het kijken ben. Dat canyourunit is trouwens meer een suggestie, lang niet 'dé maatstaaf'. Als je Black Ops kan runnen moet Mw3 ook wel kunnen denk ik. Vertrouw me niet op m'n woord trouwens, maar de specificaties van je PC zien d'r toch wel 'redelijk' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Royenroy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:42:
Toevallig dat je dat ook op Fok post, en ik daar nu ook beide aan het kijken ben. Dat canyourunit is trouwens meer een suggestie, lang niet 'dé maatstaaf'. Als je Black Ops kan runnen moet Mw3 ook wel kunnen denk ik. Vertrouw me niet op m'n woord trouwens, maar de specificaties van je PC zien d'r toch wel 'redelijk' uit.
Zo toevallig is het niet hoor ;)

Anyway, thanks alot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 17:59
StevenzeN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:38:
....Wat zeggen jullie? Toch gewoon halen?
Yep gewoon halen. Mijn laptop met C2D 2.00GHz en 9600GT Mobile was volgens systemrequirementslab ook niet geschikt voor BLOPS en MW3, maar alles loopt prima hier op 1280x800, alles op low en uit, behalve specular map en image quality (normal). CPU is gewoon goed genoeg en als je geen melding krijgt voor je videokaart kan je hem gewoon zonder zorgen kopen. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door inf3rno89 op 25-01-2012 17:04 . Reden: mobile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
StevenzeN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:38:
Hey mensen, kan best zijn dat ik verkeerd zit in dit topic voor deze vraag, maar goed;

Ik bezit momenteel een Packard Bell Easynote TM86. Ik wil na Black Ops toch Mw3 een kans geven, alleen zegt canyourunit.com dat mijn processor(easy note Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz) dat niet gaat trekken. Hij zegt dit overigens ook bij BO, terwijl dit toch vrij goed speelbaar was(afgezien van Nuketown Domination). Wat zeggen jullie? Toch gewoon halen?
Op mijn flaptop met een i5 cpu draait de game prima, de GPU is belangrijker. MW3 draait bij mij trouwens soepeler dan Black ops op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Dank allen, voor de volledigheid alle specs;

CPU 2.3 Ghz, 2.8GB Ram

Videokaart is een ATI Mobility Radeon HD 5470 en de processor dus een Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik kan MW3 bijna op max (geen AA en 720p-resolutie, de rest bijna allemaal op max settings) spelen met soortgelijke specs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Dank allen, installing atm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re shotgunning Dead silence en steady aim sowieso. Net succes met SoH, assassin, steady aim > dead silence > ex conditioning en blind eye.

Stalker en QD vind ik niet nodig. Vooral omdat ik al wist dat ADS spread gelijk is aan hipfire. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:37:
Re shotgunning Dead silence en steady aim sowieso. Net succes met SoH, assassin, steady aim > dead silence > ex conditioning en blind eye.

Stalker en QD vind ik niet nodig. Vooral omdat ik al wist dat ADS spread gelijk is aan hipfire. :)
Welke shotty gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Gebruik de AA-12 (Gold:)) En ben nu bezig met de spas 12 maar ze moet ff die patch online gooien. Moet soms 3/4 keer schieten voor een kill. Snap echt niet waarom de meeste shotguns zo slecht waren. Als je kijkt hoe goed een ump is, gaat nergens over,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Jezus, net even half uurtje bezig, en kom werkelijk waar in ELK potje hackers tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Versteegrob schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:54:
Gebruik de AA-12 (Gold:)) En ben nu bezig met de spas 12 maar ze moet ff die patch online gooien. Moet soms 3/4 keer schieten voor een kill. Snap echt niet waarom de meeste shotguns zo slecht waren. Als je kijkt hoe goed een ump is, gaat nergens over,
Striker gebruiken, heb je ook veel 4 hit kills mee, maar geen pump action dus gaat wat sneller.

Mijns insziens is de striker en evt de model en AA12 de enige die een beetje fatsoenlijk is. Spas geprobeerd, veel te veel tijd nodig voor een kill aangezien je vaak zat 3 keer moet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik USAS er op los. Volgende prestige SPAS. Striker vind ik saai want te veel gebruikt en te sterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Steam heeft zojuist MW3 geupdate naar 1.4.382, iemand een idee wat deze update inhoudt?

Edit: twitter van die ene sjef zegt dit:

"Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster."

Hopelijk is die lagg comp idd improved want ik had er serieus last van.

Verder vind ik een nerf van de striker niet nodig, heb nu al vaak zat 4 hit kills....

[ Voor 66% gewijzigd door mark-k op 25-01-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meen je dat nou echt :P
Jij bent juist het tegenovergestelde van een teamplayer.
Jij denk alleen maar aan je k/d :P
Wat zijn je killsteaks?
Care package - predator - chopper toch? dat noem ik dus geen teamplayer in t/d

Als ik t/d speel dat gebruik ik UAV/CUAV.(geen derde killsteak omdat ik heel het potje doorspam met die uav's)
ik haal dat minimaal 5 uav's en cuav's per potje in team deathmath... Dat vind ik toch iets meer een team player :P
Mij maakt het niet uit als ik een potje 5-15 eindig als dat nodig is om een potje te winnen. :P (Soms gebeurt dat ook omdat ik dan als soort decoy speel :P )
Terwijl jij lekker in een hoekje zit . Ik vraag me eigenlijk iets af nu?
Hoe vaak heb jij die accolade "most time spend in 1 place" ondertussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

mark-k schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:35:
Steam heeft zojuist MW3 geupdate naar 1.4.382, iemand een idee wat deze update inhoudt?

Edit: twitter van die ene sjef zegt dit:

"Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster."

Hopelijk is die lagg comp idd improved want ik had er serieus last van.

Verder vind ik een nerf van de striker niet nodig, heb nu al vaak zat 4 hit kills....
Striker is niet generfed op de pc als ze alleen het pellet aantal hebben gewijzigd. Extended mags glitch was er al uit op de pc. De andere shotties schieten nu meer pellets (ala extended mag glitch). Officieel schieten alle shotguns nu 9 pellets (in plaats van 8 op de spas, aa12 en model en 6 op de usas en ksg), behalve de striker die nog steeds 6 pellets schiet. Ook zou de spread en damage van de striker iets generfed zijn, maar dat zal wel verwaarloosbaar zijn zoals de meeste van dat soort nerfs in CoD (akimbo 1887's als uitzondering).

En nu zelf even getest:

KSG en usas: 9 pellets, was 6.
Model, spas en aa12: 8 pellets, was al 8.
striker: 6 pellets, was al 6.

Extended mags verhoogt het aantal pellets niet.

Dus alleen de KSG en usas lijken een buff te hebben gehad.

KSG is weer lekker sterk nu. Usas zal wel de omg-op-whine shottie worden. Rest niet goed kunnen testen in real life omstandigheden door de lag.

O 'and we fixed the machine pistols'

Die grap wordt ook oud Mr Bowling/IW. Kan je niet bij elke patch gebruiken.

@hieronder: goh jij ook al? (tenzij je ook toevallig in de GoT party lag train zat)

Cant make an omelette without breaking the whole fkn kitchen :x

[ Voor 36% gewijzigd door Gundogan op 25-01-2012 22:00 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gundogan schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:51:
[...]

Striker is niet generfed op de pc als ze alleen het pellet aantal hebben gewijzigd. Extended mags glitch was er al uit op de pc. De andere shotties schieten nu meer pellets (ala extended mag glitch).

KSG is weer lekker sterk nu. Usas zal wel de omg-op-whine shottie worden.
Andere shotties dan binnenkort maar eens proberen. Net ff gespeeld maar verbetering van de lagg compensation me reet ja, nog nooit zo'n erge lagg gehad. Had het na 3 halve potjes wel gehad van het rondstuiteren omg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Nou, enkele uurtjes later ben ik level 20 in eerste prestige. Wel behoorlijk wennen na BO, maar zeker niet slechter. Vind de guns direct lekkerder "aanvoelen". Ik ben begonnen met de UMP en daarna even een shotgun class aangemaakt. Waar ik in BO een Spass-fan was, heb ik nu gekozen voor de eerste shotgun(UAS ofzo?) Wat ik me wel afvraag is welke welke weaponperk(?) ik hierbij moet gebruiken. Maps vallen me niet tegen, Seatown vind ik nu al verschrikkelijk, en Resistance en Dome(vooral DOM) zijn tof. Heb momenteel een KDR van 1.30 en beste killstreak is 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ga straks de aa12 en de spas12 testen.

De shotguns hebben nu 9 pellets maar hoe is het met extra damage? 12 stuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Versteegrob schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:54:
Ga straks de aa12 en de spas12 testen.

De shotguns hebben nu 9 pellets maar hoe is het met extra damage? 12 stuks?
Zie mijn edit :)

Alleen de KSG en usas schieten nu meer pellets. Geen idee of ze ook de rest van de stats hebben veranderd. Denk het niet eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gezien, vaag. Alles behalve de striker zou toch worden verbeterd? Wat snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Waarom zie je in godsnaam bij Domination je K/D/A en niet gewoon je captures en defends? Ik heb bij mijn eerste class maar gekozen voor care package & Hardline, zodat ik direct alle killstreaks leer kennen. Assault Drone lijkt me een geheel overbodige killstreak? En nog één vraag, als ik straks prestige, behoud ik dan mijn progress towards golden camo? Of in ieder geval, alle weapon unlocks enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:16:
Waarom zie je in godsnaam bij Domination je K/D/A en niet gewoon je captures en defends? Ik heb bij mijn eerste class maar gekozen voor care package & Hardline, zodat ik direct alle killstreaks leer kennen. Assault Drone lijkt me een geheel overbodige killstreak? En nog één vraag, als ik straks prestige, behoud ik dan mijn progress towards golden camo? Of in ieder geval, alle weapon unlocks enzo?
Assault Drone in domination is toch heel erg fijn hoor.
Je kan lekker het punt dekken die je wilt capturen met die drone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik ben in ieder geval weer blij met de Predator Missile, zojuist mijn eerste multikill ermee gemaakt hehe. Welke perk(pro) gaat me straks beschermen tegen falling damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

StevenzeN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:53:
Nou, enkele uurtjes later ben ik level 20 in eerste prestige.
Je bedoelt dat je prestige 0 level 20 bent denk ik, want als je binnen 4 uur al naar de eerste prestige bent, dan ben je een dubbele koning, aangezien een gemiddelde speler daar geloof zo tussen de 20 en 24 uur over doet. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is de patch nu al uit op de ps3? Nee toch? Heb nog niks hoeven te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:35
Ik ga morgen een nieuwe laptop kopen.
Hier wil ik uiteraard mw3 op installeren.
Moet ik iets opslaan? Wil mijn rank niet kwijtraken (prestige 2 rank 54).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Roodey schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:16:
Ik ga morgen een nieuwe laptop kopen.
Hier wil ik uiteraard mw3 op installeren.
Moet ik iets opslaan? Wil mijn rank niet kwijtraken (prestige 2 rank 54).
Lijkt me niet, aangezien het via de steam-cloud gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Staat allemaal op de clous dus daar hoef je je niet druk om te maken zelfde geld voor Xbox en PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha net ff een potje domination op hardhat gewonnen met 200 - 48, 37 kills en 3x cuav, 2x stealth bomber en 2x emp in een potje gelijk de hele lobby leeg lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:16:
Klopt. Dit snapt Treyarch. IW kennelijk niet.

Assault Drone is vet. Recon Drone is zinloos. Gebruik dan Advanced UAV denk ik dan.

Je raakt bij prestige alles kwijt behalve kills met de gun voor prestige challenges. Boeit niet bij de meeste wapens maar bij shotties is het wel zuur aangezien het een uur of 4/4 kost om ex mags en damage te unlocken. Die twee (ook range trowens) maken van een OK wapen een dikke pwnage beest. :)

@versteegrob. Je beantwoordt je eigen vraag. Geen download = geen patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:54:
[...]

Klopt. Dit snapt Treyarch. IW kennelijk niet.

Assault Drone is vet. Recon Drone is zinloos. Gebruik dan Advanced UAV denk ik dan.

Je raakt bij prestige alles kwijt behalve kills met de gun voor prestige challenges. Boeit niet bij de meeste wapens maar bij shotties is het wel zuur aangezien het een uur of 4/4 kost om ex mags en damage te unlocken. Die twee (ook range trowens) maken van een OK wapen een dikke pwnage beest. :)

@versteegrob. Je beantwoordt je eigen vraag. Geen download = geen patch.
ik gebruik bij de striker meestal range, raak liever mensen van een grotere afstand dan dat ik ze met minder hits dood heb, aangezien ik vaker het afstandsprobleem heb, 3 of 4 hits boeit me ook weer niet zoveel :P

Maar echt, wat een kut update. Volgens mij heeft IW de policy om het bij elke update slechter te maken. Toen ik het spel kocht een paar dagen na de release, nooit lag, toen kreeg je opeens een update en een beetje lagg, Ook het out of sync probleem met survival dat nog steeds niet is opgelost.
Daarna update, heel vaak lagg, nu update, gewoon onspeelbaar. Beste game na de upgrade naar 382 had ik maar om de minuut dat ik niet kon richten. Op een gegeven moment ging het wel redelijk, moest nog 1 kill voor pavelow. Host wissel. Ik blij, want die lagg was echt irritant. Duurt de hostwissel 5 minuten om vervolgens te disconnecten, 1 kill van mijn pavelow af en een vrij leuke voorsprong op het andere team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de next prestige ook maar eens aan de slag met de Striker...

Men laatste potje van het weekend ging wel dramatisch.(niet voor mij hoor ik ging wel lekker haha)
Ik speelde wat team-deathmatch met Gtoniser op Arkaden.
Ik eindigde op 33-13... en dan toch het potje verliezen :( .
Was meteen weer klaar voor de dag haha :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:58:
Ik ga de next prestige ook maar eens aan de slag met de Striker...

Men laatste potje van het weekend ging wel dramatisch.(niet voor mij hoor ik ging wel lekker haha)
Ik speelde wat team-deathmatch met Gtoniser op Arkaden.
Ik eindigde op 33-13... en dan toch het potje verliezen :( .
Was meteen weer klaar voor de dag haha :P .
Potjes verliezen door een faalteam is idd kut. Heb ook vaker potjes verloren dat je hele team op B zit te campen, ik de enige ben die punten captured, en op een gegeven moment 2 ventjes uitschakel op een punt om vervolgens te horen dat we dominated zijn en mijn team nog niet eens 1 punt vast kan houden met 5 tegen 4...

Potjes TDM winnen met een score waarbij je eigen kills meer zijn dan die van het volledige enemy team is wel altijd prettig :) Laatste keer was mijn score 36 4 ofzo, en de eindstand 7500 3100 :P

Helaas zal dat na de laatste patch niet meer lukken met die lagg, vandaag mijn eerste potje negative ooit op hardhat met de striker met range en extended mags. Normaal gebeurd dat wel eens als je m nog moet lvlen, maar nu gewoon ingemaakt terwijl ik m maxed heb, nog nooit gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je maar niet zo vaak dood gaan noob. :P

Shotgun vraagje: USAS; Damage of Range? Ik lijk meer one-shots, ook op lange afstand, te hebben met damage. Met range kun je echter ongelofelijk ver schieten. :P Zelfde vraag voor USAS + silencer.

Wel irritant net, komt er een andere FFA speler binnen met KD van 2.2. Hij ging steeds heel hard naar de 30 kills met allerlei killstreaks. Met een grote mond over hoe slecht ik wel niet was (1e 3 potjes dat hij erbij was gewonnen met USAS. Daar zal hij wel boos om zijn geweest. :P) Moest ik gaan wisselen van Specialist USAS funclasses naar MP7 ownage classes om hen een lesje te leren. Daar gaat mijn onbesmete only use the USAS prestige. :P (Dit was begin vd avond. Net kwam ik een gast tegen die me ook met mijn MP7 class totaal ownde. Zijn FFA KD was 4,5. Baasje)

Edit: Dammit. Vanavond al 2 keer een MOAB niet gekregen omdat mijn 24e kill de laatste kill in t potje was. Je ziet dan wel heel snel in beeld komen dat je hem hebt maar je kan hem niet in zetten. Laatste pot net voor het slapen. Ik zit op 23-0. Lost connection to server. Tijd voor een ragequit naar bed. 8) (Overigens kom ik alleen zo ver in lobbies gevuld met wat minder goede spelers. Zet 1 FFA speler erbij en het is klaar met mijn dromen van MOABs.)

Ik vind de nieuwe maps overigens bout. De open map is 1 grote campfest en je kan mensen niet goed zien door de begroeiing. De ander lijkt OK, veel steegjes, veel CQC maar in mijn ervaring kun je niet normaal spelen want je wordt telkens in je rug gepakt. Nou was dat ook mijn 1e indruk van heel MW3 en dat gaat steeds beter maar goed Piazza is tot nu toe niet mijn map. Ik blijf wel lekker op de oude spelen. Het kan misschien ook meespelen dat alleen vrij hardcore spelers meedoen met de maps. Je moet er immers Elite Premium voor hebben. Als dat het geval is ben ik gewoon een zeikende noob. :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Hierbij mijn eerste gameplay video.

Reacties en tips over mijn playstyle hoor ik graag :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
@extractor it
met shotties, vind ik (sinds dinsdagavond) range fijner damage heb je toch wel genoeg met shotties, door range hou je deze damage over een langere afstand :D FYI mensen gaan janken dat je hacker bent, shotties niet zo ver kunnen schieten, je een shotgunwhore bent etc.
maar dat is alleen maar grappig :D

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
Robert Bowling @fourzerotwo:
Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet!

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
EKR88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:16:
Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet!
geld dit ook voor de computer, zit namelijk echt te wachten op die update.. heb zo'n hekel aan die akimbo wapens: Niet aimen, toch dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53

UTADDICT

NERF

EKR88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:16:
Hebben ze die dan vannacht gedaan, of al eerder. Gisteravond was dit namelijk nog helemaal niet merkbaar..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Mikew991 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:20:
[...]

geld dit ook voor de computer, zit namelijk echt te wachten op die update.. heb zo'n hekel aan die akimbo wapens: Niet aimen, toch dood gaan.
Dit is het enige wat hij op twitter zet.. maar meestal zijn de updates in deze volgorde:

xbox > ps3 > pc.

je zou kunnen proberen om hem een bericht te sturen op twitter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ge-wel-dig. Eindelijk van die *&&* akimbo af waar 9 van de 10 noobs mee rondrennen en zo het spel bederven.

Waarschijnlijk hebben ze zoveel commentaar gehad dat ze zelf ook wel zoiets hadden van "Hmm misschien moeten we er toch even iets aan doen" Maar IMO had dit gewoon op dag 1 of 2 al doorgevoerd mogen worden en niet 2 maanden later als alle misbruikers al op P10 zitten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Wat een gezeik telkens over de Akimbo. Waarom hebben ze dan uberhaupt de mogelijkheid gegeven om 2 wapens tegelijkertijd te gebruiken.

Als ik een gebouw in ga wissel ik ook naar Akimbo, buiten heeft het geen nut, schiet ik iemand kapot binnen krijg ik ook n00b tegen mijn hoofd aan geslingerd. Als iedereen het kan kiezen moet er niet zo om gejankt worden, te triest voor woorden dit :F

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
akimbo is in gebouwtjes van erg dichtbij best handig. maar zelf als ze de rate of fire verlagen is akimbo nog steeds beest. nu spray 2x zoveel kogels in 1sec... straks miss nog 1,5 nog steeds meer iig.
moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel eens akimbo gebruik tmp9 (ofzo) ... ik geef geen **** als ze me noob noemen... ik leef nog zei zijn dood... wie is dan de noob? O-)
maargoed wel tof dat ze naar de community luisteren (soort van)
Heb trouwens liever dat ze die %^*&^@ :X noobtubes eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

joskuiper

PapaCooper

Akimbo is gewoon TE overpowered in de game, spelers in maps als bijvoorbeeld Dome rennen constant rond met akimbo. Een 'normaal' wapen is daar gewon te traag voor. 1 op 1 verlies je absoluut van akimbo, daar hoeft diegene geen skill voor te hebben.
Het verpest het spel echt voor anderen die proberen een game te winnen met eigen kwaliteiten.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
joskuiper schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:56:
Akimbo is gewoon TE overpowered in de game, spelers in maps als bijvoorbeeld Dome rennen constant rond met akimbo. Een 'normaal' wapen is daar gewon te traag voor. 1 op 1 verlies je absoluut van akimbo, daar hoeft diegene geen skill voor te hebben.
Het verpest het spel echt voor anderen die proberen een game te winnen met eigen kwaliteiten.
mwah niet helemaal... corners checken... slim spelen en dan pak je ze wel op afstand.. zelfs in dome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:50:
akimbo is in gebouwtjes van erg dichtbij best handig. maar zelf als ze de rate of fire verlagen is akimbo nog steeds beest. nu spray 2x zoveel kogels in 1sec... straks miss nog 1,5 nog steeds meer iig.
moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel eens akimbo gebruik tmp9 (ofzo) ... ik geef geen **** als ze me noob noemen... ik leef nog zei zijn dood... wie is dan de noob? O-)
Ja dat klopt, dat is ook mijn grootste wens.

Maar even over het akimbo en noob zijn of niet: je moet het toch met me eens zijn dat die akimbo wapens ervoor zorgen dat je minder moeite hoeft te doen om te aimen en dat je dan toch iemand dood krijgt. En dat is inderdaad om de reden omdat ze zoveel kogels sprayen, dat je bijna niet kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Mikew991 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Ja dat klopt, dat is ook mijn grootste wens.

Maar even over het akimbo en noob zijn of niet: je moet het toch met me eens zijn dat die akimbo wapens ervoor zorgen dat je minder moeite hoeft te doen om te aimen en dat je dan toch iemand dood krijgt. En dat is inderdaad om de reden omdat ze zoveel kogels sprayen, dat je bijna niet kan missen.
akimbo kan je niet eens mikken :P is meer spray&pray :D en met die dingen heb je bij een 1 vs 1 en face to face en in cqb GOD op je schouder

maargoed als je dus niet het type bent dat heel veel rond rent in kleine gebouwtjes/ gangtjes heb je er niet zoveel last van. In objective games speel de mensen die akimbo als primary gebruiken toch (bijna) nooit de objective

ze zijn alleen frusterend als je op een 6 killstreak zit en er nog 1 moet voor specialist bonus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:07:
[...]

akimbo kan je niet eens mikken :P is meer spray&pray :D en met die dingen heb je bij een 1 vs 1 en face to face en in cqb GOD op je schouder

maargoed als je dus niet het type bent dat heel veel rond rent in kleine gebouwtjes/ gangtjes heb je er niet zoveel last van. In objective games speel de mensen die akimbo als primary gebruiken toch (bijna) nooit de objective

ze zijn alleen frusterend als je op een 6 killstreak zit en er nog 1 moet voor specialist bonus |:(
Kijk daar roep en sla je de spijker op zijn kop, Akimbo als primary gebruiken.

Dat zijn de jongetjes denk ik die denken dat Akimbo overpowered is en alsnog buiten ermee rond rennen en maar niet begrijpen dat ze andere niet kunnen doden en dan ook als alle overige kindertjes dan roepen, shotgun is te sterk, mp7 is te sterk, mes is te sterk, schoen is te sterk, hier word ik zo triest van, alles is te sterk als je het zelf niet gebruikt maar er wel door dood gaat. Blijf dit schijtspel maar nerfen, win je veel zieltjes mee maar het zal toch nooit goed zijn.
Wat wel grappig is is dat als alles generfed is alles weer precies hetzelfde is hahahahahaha :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Zo nog geen reacties op mijn filmpje? :'( Zelfs Dennis krijgt reacties binnen een half uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 07:46:
Hierbij mijn eerste gameplay video.

[video]

Reacties en tips over mijn playstyle hoor ik graag :)
nou ik zal maar eens reageren dan ;)
nette gameplay vooral de tweede helft en tof dat mensen ook gameplay posten waarin ze niet 45-0 of 30-1 gaan. _/-\o_ wordt daar namelijk een beetje schijtziek van.
kleine tip: bij de 'standaard' corners alvast ADS richten voor je de hoek om loopt, kan je sneller schieten als er eentje loopt :D
Sm0k3r schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:15:
[...]

Kijk daar roep en sla je de spijker op zijn kop, Akimbo als primary gebruiken.

Dat zijn de jongetjes denk ik die denken dat Akimbo overpowered is en alsnog buiten ermee rond rennen en maar niet begrijpen dat ze andere niet kunnen doden en dan ook als alle overige kindertjes dan roepen, shotgun is te sterk, mp7 is te sterk, mes is te sterk, schoen is te sterk, hier word ik zo triest van, alles is te sterk als je het zelf niet gebruikt maar er wel door dood gaat. Blijf dit schijtspel maar nerfen, win je veel zieltjes mee maar het zal toch nooit goed zijn.
Wat wel grappig is is dat als alles generfed is alles weer precies hetzelfde is hahahahahaha :+
daar heb je wel een punt, veel mensen lopen te bitchen en te janken op wapens waardoor ze doodgaan... wat houd je tegen om zelf een acr te gebruiken of een mp7 of een shottie, elk wapen heeft een zwakt. bij akimbo en shottie voornamelijk de range. bij akimbo ook nog eens de accuracy.

[ Voor 21% gewijzigd door qrious op 26-01-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:57:
[...]

mwah niet helemaal... corners checken... slim spelen en dan pak je ze wel op afstand.. zelfs in dome
Akimbo skorpion + steady aim = pocket sniperrifle. Misschien minder dps dan de mg9 of fmg9, maar geen recoil en redelijk accuraat op afstand. Scavenger erbij en je kan meer dan prima meekomen met de primairy wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Gisteren met onze xbox clan paar heerlijke potjes Domination gespeeld.
Opgegeven moment gewonnen met 200-34 en iedereen had een k/d van 2,5+

Ik snap niet waarom jullie zo bitchen over akimbo?
Pak een pp90m1 ( of mp7 kan ook wel ) neem firerate erop en je killt ze makkelijk zat.
Ik loop zelf ook af en toe wel eens met akimbo maar als andere ermee lopen kan ik me niet heel erg eraan ergeren want je hebt ze zo dood.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53

UTADDICT

NERF

joskuiper schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:56:
Welnee! Knaapjes die rondrennen met Akimbo's (behalve binnen) in maps als Dome etc zijn geweldig makkelijk uit te schakelen... Jouw scenario was misschien mogelijk voor de eerste nerf.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Gundogan schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Akimbo skorpion + steady aim = pocket sniperrifle. Misschien minder dps dan de mg9 of fm9, maar geen recoil en redelijk accuraat op afstand. Scavenger erbij en je kan meer dan prima meekomen met de primairy wapens.
en daar noem je precies de reden van de nerf (ook al ben ik het niet helemaal eens) dat een secondary evengoed of zelf beter is dan een primary is natuurlijk BS!!!.

op afstand haal je met geen enkele akimbo naar mijn mening veel uit, miss een paar lucky sprays maar de keren dat ik op afstand door akimbo verslagen wordt zijn deze prestige(momenteel lvl 48) op 1 hand te tellen in HC

verder zijn het die mensen die het als primary gebruiken de gene waardoor er irritaties ontstaan naar akimbo :) ( ik zeg NIET dat jij dat bent;) ) gebruik je ze in een gebouwtje om 2 snipers en een camper weg te halen.. prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:21:
Zo nog geen reacties op mijn filmpje? :'( Zelfs Dennis krijgt reacties binnen een half uur :P
Leuk filmpje. Ook leuk om te zien dat je veel punten krijgt op het laatst met je Specialist killstreak.
Goede verbinding ook :P O-)

Hoe heb je het filmpje nog gemaakt met Fraps of ?

[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 26-01-2012 10:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn favoriete/most used gun in BLops is trouwens ook akimbo skorpions. Ik schijt op Ghost Pro, Famas slettebakken. Dus ik gebruik ze niet omdat ik ze overpowered vind, maar gewoon omdat ik ze tof vind. :P
Ik kreeg toen nog een random message van zo'n scrub: "Reported" :D

[ Voor 14% gewijzigd door Blisterin_Bull op 26-01-2012 10:38 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:21:
Ik speel zelf heel anders.

Bijvoorbeeld al schietend de hoek omkomen ?
Tuurlijk als er iemand loopt is het chill, maar anders verraad je wel de locatie.

En waarom loop je met overkill?
Je hebt de striker 1x gebruikt in het gehele potje.
Aangezien je ook best veel assist had ga dan voor hardline ( pro is elke 2e assist een kill als killstreak )

Veder speel je opzich wel leuk. Je speelt teminste objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Uhm ik loop met overkill, omdat ik merk dat ik in ander potjes vaker wissel tussen shotgun en acr, dit potje was idd veel meer acr. Vanavond upload ik nog wel een potje met meer wisselingen.

Vind vooral de combo van striker closerange/ medium en acr medium/long geweldig! Werkt voor mij echt geweldig. Mijn volgende unlock is dan ook de acr, en erna overkill :)

@green ja heb het met een gedownloade 'volledige' fraps opgenomen met hulp van Oreh, erna in windows movie maker gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:55:
Uhm ik loop met overkill, omdat ik merk dat ik in ander potjes vaker wissel tussen shotgun en acr, dit potje was idd veel meer acr. Vanavond upload ik nog wel een potje met meer wisselingen.

Vind vooral de combo van striker closerange/ medium en acr medium/long geweldig! Werkt voor mij echt geweldig. Mijn volgende unlock is dan ook de acr, en erna overkill :)
Het was ook een reactie op dit filmpje alleen ;).
Waar speel je op? welke consule of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Het was ook een reactie op dit filmpje alleen ;).
Waar speel je op? welke consule of pc?
ow het was geen snouw reactie :) misschien meer emoticons gebruiken :P
Ik dacht ik verantwoord mijn keuze voor overkill :)

Ik speel op de PC met meerdere tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:04:
[...]

ow het was geen snouw reactie :) misschien meer emoticons gebruiken :P
Ik dacht ik verantwoord mijn keuze voor overkill :)

Ik speel op de PC met meerdere tweakers
Hahah, gelukkig.

Dat dacht ik al, wou eerst zeggen misschien kan je je sensitivity wat hoger zetten, maar toen draaide je opeens om als een gek 8)7
Toch mis ik het af en toe wel hoor op de pc spelen :X

Ga vanavond weer eens eentje hoger zitten met sensitivity. Wil denk ik uit eindelijk eindigen rond de 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Hahah, gelukkig.

Dat dacht ik al, wou eerst zeggen misschien kan je je sensitivity wat hoger zetten, maar toen draaide je opeens om als een gek 8)7
Toch mis ik het af en toe wel hoor op de pc spelen :X

Ga vanavond weer eens eentje hoger zitten met sensitivity. Wil denk ik uit eindelijk eindigen rond de 8.
wanneer draaide ik om als een gek kan je tijd indicatie geven? kan ik ff dingentjes vergelijken. Heb trouwens het gevoel dat ik bij een hogere sensitiviteit meer net naast de target zit... dus heb hem ergens halverwege gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:15:
[...]

wanneer draaide ik om als een gek kan je tijd indicatie geven? kan ik ff dingentjes vergelijken. Heb trouwens het gevoel dat ik bij een hogere sensitiviteit meer net naast de target zit... dus heb hem ergens halverwege gezet :)
Dat weet ik niet meer haha.
Maar je draaide aardig snel om.

Zit op me werk dus ga niet weet 9 minuten lang een filmpje kijken ;)

Welk lvl / prestige ben je nu dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Blisterin_Bull schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:37:
Mijn favoriete/most used gun in BLops is trouwens ook akimbo skorpions. Ik schijt op Ghost Pro, Famas slettebakken. Dus ik gebruik ze niet omdat ik ze overpowered vind, maar gewoon omdat ik ze tof vind. :P
Seal of approval :)

Jammer dat ze niet hetzelfde zijn in MW3, maar ook daadwerkelijk goed allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:21:
[...]

Dat weet ik niet meer haha.
Maar je draaide aardig snel om.

Zit op me werk dus ga niet weet 9 minuten lang een filmpje kijken ;)

Welk lvl / prestige ben je nu dan ?
uhm prestige 2 of 3 level 60 zoiets.

Trouwens epic fail at 7.42 wanneer WHITE besloot om voor mij te lopen en ik gooi een flash tegen hem aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Gundogan schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:21:
[...]

Seal of approval :)

Jammer dat ze niet hetzelfde zijn in MW3, maar ook daadwerkelijk goed allround.
Ik snap ook niet dat iedereen begon te zeuren over de MP9 Akimbo terwijl de scorpion veel gevaarlijker is.

Mijn specialist build is SCAR + Akimbo Scorpion voor grote tot middengrote maps.

Mijn specialist build is P90 + Akimbo Scorpion voor kleine en maps met veel huizen en dat in combi met scavenger is dodelijke optie.

Eerst wou ik altijd voor de AC-130 gaan maar die tijd is voorbij, specialist geeft veel meer voldoening want jij bent de wapen en geen chopper of vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:50:
zei? _/-\o_

@smoker: "jij bent het wapen"... helemaal mee eens.

Wordt tijd dat wij als Dutch Eagles ook hele potten domination online kunnen gooien. Garantie voor gruwelijke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
delaitinho schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:30:
[...]

zei? _/-\o_

@smoker: "jij bent het wapen"... helemaal mee eens.

Wordt tijd dat wij als Dutch Eagles ook hele potten domination online kunnen gooien. Garantie voor gruwelijke gameplay.
you talk the talk, but do you walk the walk? :P
laat maar komen de 'gruwelijke gameplay' :+

speel zelf ook eigen altijd specialist of assault met de lage streaks (care package, pred en choppa)

CQB maps met pp90m1 en dan p99 pistol als secondairy (wil tac knife)
anders m14 met reddot en een laucher
scar gebruik ik regelmatig 'if things don't go as planned' O-)
ACR neemt over... maar die heb ik nog nie :'(

blindeye perk vind ik wel fijn om niet geraped te worden door alle killstreaks. deze zit bij mij op 1 of als eerste specialist reward. gecombineerd met scavenger

[ Voor 30% gewijzigd door qrious op 26-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Moet zeggen dat de combi Type 95 / Acr met overkill me best bevalt. Gisteren eindelijk Overkill Pro gehaald (120 kills met acr is te doen) waardoor je dus 2 sterke assaults kan maken of icm MP7 :9

Mooie is dat je zo kunt combineren tussen sub en assault. Denk dat in combinatie met Specialist (momenteel gebruik ik Support ivm EMP) het een behoorlijk sterke class is.

En ja je kan wapens oppakken, maar 9 van de 10 keer pak ik wapens op met weinig ammo of wordt ik neergeknald als ik switch

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
wat voegt de Pro variant toe aan overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:07:
wat voegt de Pro variant toe aan overkill?
use of attachments

zelf maak ik er geen gebruik van op mijn acr, Vind de standaard sight wel redelijk lekker wegspelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Lonestander op 26-01-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lonestander schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:08:
[...]

use of attachments

zelf maak ik er geen gebruik van op mijn acr, Vind de standaard sight wel redelijk lekker wegspelen.
Meer specifiek: je kan ook attachment op je secondary gebruiken. Maar goed, eerste hit op Google. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Specialist speel ik standaard met:

Sleight of hand,
Hardline,
Steady aim.

Daarna -> Assasin -> Scavenger -> Blind eye.

Het vage vind ik wel, een vriend van me had een hogere score terwijl we het zelfde level waren en ik minder uur had.

Nu is hij +/- 9 lvls hoger met een hogere k/d, hogere score en +/- 9 uur meer gespeeld.
Hoe kan dit zo verschillen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vanochtend nieuwe laptop gekocht.
Hier heb ik MW3 uiteraard als eerste op geïnstalleerd.
Nu is mijn vraag voor pc-gamers:

Hoe lang duurde het installeren bij jullie? Bij mij ruim 1 uur. Kan me niet herinneren dat het toentertijd op mijn desktop zou lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:44:

Hoe lang duurde het installeren bij jullie? Bij mij ruim 1 uur. Kan me niet herinneren dat het toentertijd op mijn desktop zou lang duurde.
Een SSD harddisk in je laptop is een pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Roodey schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:44:

Ik heb hem gister dus ook geïnstalleerd op mijn lappie, en dat duurde inderdaad +/- een uur.

Moet zeggen dat ik het een heerlijk spel vind. Kill Confirmed werkt leuk(hoewel ik me regelmatig doodrush als ik dogtags wil cappen maargoed). Begin de maps aardig onder de knie te krijgen, op Village speel ik goed( 27-6 TDM, 41-9 DOM) en ook Arkaden, Dome en Resistance vind ik fijne maps. Minste maps vind ik tot dusver die redelijk grote sneeuwmap, Fallen en Seatown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

StevenzeN schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:09:
[...]

Ik heb hem gister dus ook geïnstalleerd op mijn lappie, en dat duurde inderdaad +/- een uur.

Moet zeggen dat ik het een heerlijk spel vind. Kill Confirmed werkt leuk(hoewel ik me regelmatig doodrush als ik dogtags wil cappen maargoed). Begin de maps aardig onder de knie te krijgen, op Village speel ik goed( 27-6 TDM, 41-9 DOM) en ook Arkaden, Dome en Resistance vind ik fijne maps. Minste maps vind ik tot dusver die redelijk grote sneeuwmap, Fallen en Seatown.
Bedoel je outpost? Dit is een heeeerlijke map! vooral met domination!.
Leukste map om te spelen vind ik toch nog Dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Er is maar 1 sneeuwmap. Wat ik overigens wel jammer vind.. In blops vond ik de sneeuwmaps altijd leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
EKR88 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:16:
Er is maar 1 sneeuwmap. Wat ik overigens wel jammer vind.. In blops vond ik de sneeuwmaps altijd leuk om te spelen
outpost is een lekere map in domination idd(zolang je b + nog een hebt :) )
ergste map in de game is downturn weet niet welke dronken mafkees bij IW die heeft bedacht... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:17:
[...]

ergste map in de game is downturn weet niet welke dronken mafkees bij IW die heeft bedacht... :X
Ik heb downturn al +/- 2 maanden niet meer gespeeld..
Dus iedereen vind het denk ik tegenvallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 26-01-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:17:
[...]

You name it! Gelukkig wordt er maar heel sporadisch gevote voor downturn (op ps3 iig). Als ik hem 10x heb gehad is het veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik vind sneeuwmaps in shooters altijd verschrikkelijk, weet niet hoe dat komt. In black ops Array/WMD/Grid, allemaal kutmaps(in my opinion dan hé) in Mw2 had je substation ofzo? Ook kut, alleen Savage vond ik redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
jorg5 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:33:
[...]

you talk the talk, but do you walk the walk? :P
laat maar komen de 'gruwelijke gameplay' :+

speel zelf ook eigen altijd specialist of assault met de lage streaks (care package, pred en choppa)

CQB maps met pp90m1 en dan p99 pistol als secondairy (wil tac knife)
anders m14 met reddot en een laucher
scar gebruik ik regelmatig 'if things don't go as planned' O-)
ACR neemt over... maar die heb ik nog nie :'(

blindeye perk vind ik wel fijn om niet geraped te worden door alle killstreaks. deze zit bij mij op 1 of als eerste specialist reward. gecombineerd met scavenger
Oohw daar maak ik me niet druk om hoor. Denk dat ik op me youtube kanaal al wel wat filmpjes heb staan die wel bewijzen dat ik geen random COD speler ben. Ben niet de beste maar vind wel dat ik af en toe 'gruwelijke' dingen uit haal..

Maar goed, you are right, tijd dat we dat volledig op youtube e.d. kunnen plaatsen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Een SSD harddisk in je laptop is een pre.
Dat gaat ten kosten van mijn dvd speler. Die heb ik nodig om MW3 te installeren.
Misschien in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Roodey schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Dat gaat ten kosten van mijn dvd speler. Die heb ik nodig om MW3 te installeren.
Misschien in de toekomst.
Dan doen jullie iets niet goed want je installeert hem dan via Steam, druk maar alt+tab en zie je dat je hem grotendeels aan het downloaden bent, bij mij duurde het echt geen uur.

Space Marine op PC precies hetzelfde, ik schrok van estimated time en toen zag ik dat Steam hem voor mij wou installeren oftewel downloaden, had dat gecancelled en geinstalleerd via DVD.

Of jouw DVD lezer is eeerrrruuugggg traag hehehehe kan ook dat bedrijven daar nu op besparen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
StevenzeN schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:09:
[...]

Oke, gelukkig. Dacht al dat mijn laptop sloom was :p
Speelt alles op 1080p extra :)

Dat doodrushen heb ik ook ;) Wat is je verhouding kills confirmed/kills?
Mijne 5000/6500 ongeveer uit mijn hoofd. Ik ga liever dood door 3 kill te confirmen op een open vlakken dan dat ik veilig omloop ofzo. Kill confirmed is de enige mode die ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Sm0k3r schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Dan doen jullie iets niet goed want je installeert hem dan via Steam, druk maar alt+tab en zie je dat je hem grotendeels aan het downloaden bent, bij mij duurde het echt geen uur.

Space Marine op PC precies hetzelfde, ik schrok van estimated time en toen zag ik dat Steam hem voor mij wou installeren oftewel downloaden, had dat gecancelled en geinstalleerd via DVD.

Of jouw DVD lezer is eeerrrruuugggg traag hehehehe kan ook dat bedrijven daar nu op besparen hehehe
Hmm het is nu al geinstalleerd. Dus alt+tab heeft geen zin meer.
Waarom moet ik disk 1 en 2 er indrukken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iedereen wordt blij
fourzerotwo twitterde op donderdag 26-01-2012 om 03:54:47
Robert Bowling @fourzerotwo Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten · Openen
@WillHarahan A 50% decrease from its current rate of fire.

[ Voor 26% gewijzigd door Wackmack op 26-01-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Famous schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:41:
Specialist speel ik standaard met:

Sleight of hand,
Hardline,
Steady aim.

Daarna -> Assasin -> Scavenger -> Blind eye.

Het vage vind ik wel, een vriend van me had een hogere score terwijl we het zelfde level waren en ik minder uur had.

Nu is hij +/- 9 lvls hoger met een hogere k/d, hogere score en +/- 9 uur meer gespeeld.
Hoe kan dit zo verschillen ?
Bij TDM krijg je je score aan de hand van je aantal kills, iemand met een score van 20 40 per potje krijgt dus een hogere score dan iemand met een kd van 15 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mooi zo, dat die akimbo zooi generfed wordt. Laat de mensen maar wat meer mikken in plaats van dat gesproei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:39
_/-\o_

eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 11:37

beany

Meeheheheheh

zeker alleen de console's ??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
beany schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:06:
[...]

zeker alleen de console's ??
Dat vraag ik me ook af. Of hij is nog niet uitgerold voor de pc??
Rond 10:30 waren de FMG9's nog ouderwets goed :-)
Toen was die tweet van Fourzerotwo al geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
pc zal ook wel generfd worden maar als laatste. eerst xbox dan ps3 dan pc.

Pagina: 1 ... 18 ... 76 Laatste