Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakblogs Reactie notificaties

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
Ik had net 10+ notificaties in beeld omdat er 10+ mensen op mijn blog hadden gereageerd. Nogal een overdaad imho. Misschien een idee om het zo te maken dat als er 3+ notificaties zijn voor een specifiek item dat je dan een algemene notificatie krijgt mbt dat specifieke item (bijvoorbeeld; "Er hebben x mensen op je blog gereageerd") ???

Nog een ideetje; als je op de index van je eigen blog bent en de muis over Reacties (xy) houdt, dat daar dan de naam van de laatste reageerder staat? Hoeft niet dynamisch, statisch is al leuk genoeg.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

[Notificaties] DM-titels aanpassen en queuen ipv nieuw en Meukalert notification - enkel een linkje SVP? maar ook ACM in "Nieuwe feature?"

* Wiethoofd zou idd ook gewoon willen zien hoeveel reacties er op z'n blog geplaatst zijn. Van wie en wanneer en wat zie ik wel als ik doorklik.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is inderdaad al eerder langsgekomen en staat al op onze todo.

Dat andere ideetje is wel aardig en mag wmb in een apart topic aangezien het iets heel anders is. Is wel bijzonder low-prio atm...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.