Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat hebben we intern ook al aangekaart; de hele 'body' willen we bij de notificaties bovenin gaan laten vervallen
Intentionally left blank

Wordt daar dit probleem mee bedoelt? Heel de site wordt uit zijn verband getrokken.
Niet echt tweakers waardig.
[ Voor 33% gewijzigd door josvane op 12-10-2011 12:44 ]
Ik kreeg zojuist de eerste keer een notificatie, dat probleem van die body is bekend, maar is het ook al bekend dat ik datzelfde bericht per mail heb ontvangen terwijl ik nooit heb aangegeven dat ik dat wil?
Ik wilde de notificaties alleen per DM, en nu krijg ik beide, dat lijkt mij niet correct!
Ik weet dat ik het zelf kan aanpassen, maar ik vind het ongewenst dat jullie er maar vanuit zijn gegaan dat ik dat ook per mail wil => spam?
Ik wilde de notificaties alleen per DM, en nu krijg ik beide, dat lijkt mij niet correct!
Ik weet dat ik het zelf kan aanpassen, maar ik vind het ongewenst dat jullie er maar vanuit zijn gegaan dat ik dat ook per mail wil => spam?
Dat wordt ook al gemeld in een ander topic: ACM in "Nieuwe feature?". Blijkbaar is er voor gekozen om de opties bij iedereen aan te zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door soczol op 14-10-2011 17:56 ]
Ah, handig onderwerp heeft dat bericht. Maargoed, sowieso moet je oppassen met dit soort dingen, want opt-out is niet echt de manier waarop dit soort dingen verstuurd mogen worden. Maar blijkbaar vinden ze dat bij VNU Tweakers normaal tegenwoordigsoczol schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:55:
Dat wordt ook al gemeld in een ander topic: ACM in "Nieuwe feature?". Blijkbaar is er voor gekozen om de opties bij iedereen aan te zetten.
Er zit natuurlijk nog een heel groot verschil tussen zaken die wij als onderdeel van dienstverlening naar onze gebruikers aanbieden en zaken waar een commercieel oogpunt achter zit; dat laatste is bij ons al enkel opt-in...
Intentionally left blank
Pagina: 1