Toon posts:

Iphone 4s ACCU (geen problemen)

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi .. wie heeft er net als mij geen problemen met de accu van de Iphone 4s..

ik heb de Zwarte 16 GB versie sinds vorige week en heb nu al een week iets mafs..

Vanmorgen om 7uur de Iphone van de lader gehaald en het is nu 20:00uur bijna en de accu zit nog voor ongeveer 80% vol..

Vandaag een aantal keren mijn mails bekeken (pushmail en notificaties staan aan)
Facebook bekeken
het nieuws bekeken
en 5 korte telefoongesprekken gehad
en veel whats app gebruikt.

Graag reactie.

GR Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:24
Wat zou je voor reactie willen zien dan? ;p
Maar hier het topic mbt 4S batterij problemen: iPhone 4S batterijproblemen
Zie dat je die ook gevonden hebt..

Wel een mooi gelukje voor je, nu hopen dat het volhoud!

[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 20-12-2011 19:55 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Zou kunnen zijn dat het iets hardwarematig is en dat dat in de nieuwe batch is opgelost. Zou wel heel slordig zijn van Apple.

Maarja, geen probleem, geen klacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ik neem aan dat Erik eerst wel last had van een battery-drain trouwens? Anders ben je een van de velen..
Zelf nu ook een 64GB die met gemak 3 dagen standby haalt tov mijn oude 16GB die 20uur haalde.

[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 20-12-2011 20:05 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw uit de doos.. en sinds vorige week in bezit..

geen problemen gehad met mijn iphone 4s .. dus van te voren geen problemen.

ps. heb 5 collega's met allemaal een 4s die wel problemen telkens hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:09:
Nieuw uit de doos.. en sinds vorige week in bezit..

geen problemen gehad met mijn iphone 4s .. dus van te voren geen problemen.

ps. heb 5 collega's met allemaal een 4s die wel problemen telkens hebben..
Dan snap ik je post niet helemaal? Er zijn namelijk ook meer dan genoeg gevallen zonder batterij-problemen..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30
Ik heb ook zoiets mafs met mijn telefoon.
Gisteravond van de lader gehaald, en nu ligt die weer aan de lader 8)7
Ik werk overdag, en gebruik telefoon dus eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 12:10
Hij wil vooral zeggen dat hij geen battery drain heeft :P. Maar mensen die komen klagen op internet omdat hun product goed werkt is nogal vreemd :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb min of meer hetzelfde, alleen werkt het soms wel goed (Vandaag 36%, zo'n 1,5 uur gebeld vandaag, 30 minuten gefilmpt, gegamed, nog veel meer), maar sommige dagen is ie gewoon leeg zonder echt actief gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
alex3305 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:22:
Hij wil vooral zeggen dat hij geen battery drain heeft :P. Maar mensen die komen klagen op internet omdat hun product goed werkt is nogal vreemd :P...
Is dat vreemd?

Misschien wil OP net aanklagen dat je enkel de minderheid met problemen hoort en niet de meerderheid die geen problemen heeft?

Ik vind het anders wel een geslaagde topic start! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:20
Naja iedereen die ik ken met een iphone 4/4s met iOS 5.0 (6 mensen) lopen mij altijd uit te lachen als mijn galaxy s2 weer eens leeg is, maar gek genoeg lijkt het bij Android telefoons geaccepteerd te worden dat er bugs in de software zitten en de batterij om de haverklap leeg is terwijl bij een iPhone heel internet er over struikelt en het zo ongeveer voorpaginanieuws is. Nu is een doorsnee Android telefoon gelukkig ook een stuk goedkoper, maar dan nog.

Anyways, mocht er nog iemand een iphone 4s hebben met een battery drain, ik wil wel ruilen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 20-12-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
KAdrifter schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:36:
Naja iedereen die ik ken met een iphone 4/4s met iOS 5.0 (6 mensen) lopen mij altijd uit te lachen als mijn galaxy s2 weer eens leeg is, maar gek genoeg lijkt het bij Android telefoons geaccepteerd te worden dat er bugs in de software zitten en de batterij om de haverklap leeg is terwijl bij een iPhone heel internet er over struikelt en het zo ongeveer voorpaginanieuws is. Nu is een doorsnee Android telefoon gelukkig ook een stuk goedkoper, maar dan nog.

Anyways, mocht er nog iemand een iphone 4s hebben met een battery drain, ik wil wel ruilen ;)
Je mag de mijne kopen ;) Ga er wel vanuit dat zeer binnenkort iOS 5.1 uit komt, welke velennn malen beter gaat presteren (as read). Normaal 15% is straks 55%..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:42
mouzetc schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:41:
[...]

Normaal 15% is straks 55%..
Dat hoop je? :P of is dat echt een cijfer vanuit Apple of ontwikkelaars met de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
KingKoning schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:22:
[...]

Dat hoop je? :P of is dat echt een cijfer vanuit Apple of ontwikkelaars met de beta?
Ontwikkelaars uit de beta.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Fijn dat de accu van je iPhone naar wens werkt, maar om daar nu een apart topic voor te openen is wat teveel van het goede. Dit kan prima in iPhone 4S batterijproblemen of [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 35 Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.