• calad
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-03 10:38
Hoi tweakers,

Momenteel heb ik een 32 inch Mirai staan van een jaar of 5 oud. Deze is aan vervanging toe en daarom ben ik afgelopen weken aan het zoeken geweest (vooral op internet) naar een nieuwe TV. Plasma of LED/LCD maakt me niet, wat de opdracht alleen maar moeilijker maakt. Ik heb even gekeken naar de grootte voor mijn huiskamer en 42-27 inch is mijn zoekrange qua schermdiagonaal. Budget is max. 1600 euro. Na aardig wat reviews op internet te hebben gelezen, ben ik uitgekomen op twee modellen, de Panasonic Viera TX-P42VT30 en de Philips 46PFL8606H. Hier de reviews die ik van deze exemplaren heb gevonden (vreemd dat de Philips maar door één site is gereviewed):

Panasonic:
avforums.com
hardware.info
amazon.com
tweakers.net
digitalversus.com
flatpanelshd.com

Philips:
digitalversus.com

Vergelijking op digitalversus.com:
digitalversus.com

Beiden hebben hun charmes, en daardoor is de keuze extreem moeilijk voor mij. Afgelopen vrijdag ook in de winkel geweest, maar daar is het me nog niet duidelijk geworden. Heeft iemand ervaringen met deze TV's (of soortgelijke TV's)? Welke van de twee zouden jullie aanbevelen? Of hebben jullie nog andere vergelijkbare modellen die ik over het hoofd heb gezien?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt,

Luuk

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:19

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

calad schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:31:
Heeft iemand ervaringen met deze TV's (of soortgelijke TV's)?
Heb je deze twee topics al gezien?
[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series
\[LCD/LED TV] Philips 2011 series

Daar zijn toch meer dan genoeg ervaringen te vinden over de beide TV's die je uit hebt gekozen.

Ik zou voor de VT30 gaan, topmodel van Panasonic tegen een niet-topmodel van Philips. En naar mijn mening gaat plasma zeker boven LED/LCD. En voor 1600 euro heb je ook de 50" van de VT30, wellicht gaat dat met wat passen en meten toch ook lukken :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-03 19:17

mr.paaJ

generatie cmd+z

En anders kun je ook de 46" GT30 nog overwegen, bijna net zo goed als de VT30 en dezelfde maat als de Philips.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee