Steam Winter Sale & Treasure Hunt

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Sommige mensen kopen hun producten via een VPN in bv een ander land om het dan vervolgens te giften (je hebt het niet van mij gehoord)

[ Voor 17% gewijzigd door Ketho op 22-12-2011 06:14 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ketho schreef op donderdag 22 december 2011 @ 06:10:
Sommige mensen kopen hun producten via een VPN in bv een ander land om het dan vervolgens te giften (je hebt het niet van mij gehoord)
Voordat mensen daar massaal mee aan de slag gaan, hou er ook rekening mee dat Steam OOK filtert op je betaalmethode. Je land instellen op USA en via VPN inloggen en vervolgens proberen te betalen via iDeal of een NL creditcard gaat NIET werken.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Serieus hè! Heb tot nu toe alleen meer kool en 2 vouchers gekregen.
haha, sommige hebben best veel geluk met al hun spellen. ;)

Maar we blijven door gaan.

Die stomme bunch of Heroes is ook dramatisch.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

IceStorm schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:37:
[...]

Voordat mensen daar massaal mee aan de slag gaan, hou er ook rekening mee dat Steam OOK filtert op je betaalmethode. Je land instellen op USA en via VPN inloggen en vervolgens proberen te betalen via iDeal of een NL creditcard gaat NIET werken.
En om niet te vergeten , je account kan gelocked of suspended worden als je dat doet dus kijk er mee uit. Beste is om gewoon een usa of uk vriend te hebben of in meeste gevallen een rus (zoveel goedkoper) waarmee je dan een deal sluit.

Add me on Steam

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm.. Dat was dom :P Net 7 coal gecraft.. Krijg ik een voucher met 50% korting op Trine. En dat spel heb ik (en de rest van de wereld :P ) natuurlijk al. Ouch.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
anandus schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:20:
Hmm.. Dat was dom :P Net 7 coal gecraft.. Krijg ik een voucher met 50% korting op Trine. En dat spel heb ik (en de rest van de wereld :P ) natuurlijk al. Ouch.
Keep it up. Meer kans voor mij :D

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
anandus schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:20:
Ja das balen, daar krijg je idd niks meer voor terug vrees ik :P Ook de reden waarom ik mijn coal lekker ga houden, ik ben nog geen nuttige coupon tegengekomen.

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ondanks dat ik -25% on Paradox games-coupon heb gekregen zal ik m'n volgende coal weer craften. De kans dat je die grote contest uiteindelijk wint is zo klein dat ik liever met het craften kans maak op één game.

Verwijderd

Ik had Payday The Heist gekocht en daarmee de Valve Complete Pack (2011) gewonnen, die ook giftable is.. Alleen jammer dat ik vrijwel alle Valve games al heb.

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:55:
Ik had Payday The Heist gekocht en daarmee de Valve Complete Pack (2011) gewonnen, die ook giftable is.. Alleen jammer dat ik vrijwel alle Valve games al heb.
Another lucky shot , nouja nu de rest nog beetje geluk hebben :D. Oh en valve pack zou ik gewoon traden als ik jou was voor een ander spel.

Add me on Steam

Verwijderd

GAMEKINGZ schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:57:
[...]

Another lucky shot , nouja nu de rest nog beetje geluk hebben :D. Oh en valve pack zou ik gewoon traden als ik jou was voor een ander spel.
Tja dat probeer ik ook wel... En anders geef ik 'em gewoon cadeau aan iemand die al die zooi nog niet heeft. :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Bah ik heb ook weer es pech. Heb 7 coal gecraft en ik krijg er een 50% korting op alle Myst titels voor. :(

Ten eerste vind ik die Myst spellen geen ruk aan en ten tweede kost de complete pack 10,- .

Ik snap die kortingsbonnen uberhaupt niet. Er is niemand die er ook maar iets aan heeft.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Mount and Blade: Warband, is een aanrader, mooi open wereld RPG, eigen legers en koninkrijk opbouwen. Het is dat ik hem al had omdat ik vorig jaar de paradox pack gekocht had. ;)

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Wacht eventjes kun je nu met aankopen ook coal of games krijgen? :/ Dan gaat er namelijk iets goed mis met mij want hier gebeurd dat niet :'( :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
R420R schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:11:
Bah ik heb ook weer es pech. Heb 7 coal gecraft en ik krijg er een 50% korting op alle Myst titels voor. :(

Ten eerste vind ik die Myst spellen geen ruk aan en ten tweede kost de complete pack 10,- .

Ik snap die kortingsbonnen uberhaupt niet. Er is niemand die er ook maar iets aan heeft.
Dus jij kunt voor 5 euro de complete pack krijgen? http://store.steampowered.com/sub/4870/

Kun je die voor 5 euro toevallig ook giften? :>

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Myst wil ik ook nog wel eens helemaal uit spelen. Snapt er vroeger geen bal van toen ik nog jong was.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Melkunie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:40:
[...]

Dus jij kunt voor 5 euro de complete pack krijgen? http://store.steampowered.com/sub/4870/

Kun je die voor 5 euro toevallig ook giften? :>
Die coupons zijn pas vanaf 2 januari geldig, als de sale afgelopen is, dus dan koop je het ook nog steeds voor 10 euro... Ik ben het eens met R420R dat de coupons zo goed als waardeloos zijn, de meeste games zitten nu al in de sale.

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
shenr schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:54:
[...]

Die coupons zijn pas vanaf 2 januari geldig, als de sale afgelopen is, dus dan koop je het ook nog steeds voor 10 euro... Ik ben het eens met R420R dat de coupons zo goed als waardeloos zijn, de meeste games zitten nu al in de sale.
Er zijn altijd de wekelijkse aanbiedingen etc.
Dus stel als je een coupon van Valve hebt van 50%, en er komt een goede aanbieding langs, kan je hem vast heel goedkoop mee pakken, misschien wel goedkoper dan nu.

kimi

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
yorkick schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:03:
Er zijn altijd de wekelijkse aanbiedingen etc.
Dus stel als je een coupon van Valve hebt van 50%, en er komt een goede aanbieding langs, kan je hem vast heel goedkoop mee pakken, misschien wel goedkoper dan nu.
Volgens mij zijn zo'n beetje alle Valve games al met 75% korting voorbij gekomen. Alleen L4D (2) schiet me even te binnen en de kans dat die NIET voorbij gaat komen met 75% korting lijkt me ook 0.
Daarbij, de bonnen zijn maar 2 maanden geldig. Het had 'nuttig' geweest als je de coupons nu ook al (als extra korting) zou kunnen gebruiken maar helaaas.

[edit]Geld ook voor andere spellen waar ik coupons van voorbij zie komen.

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 22-12-2011 13:12 ]

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18
Hoe zit het trouwens precies met die packs?

Kan je deze gedeeltelijk zelf houden en gedeeltelijk giften of wordt het echt als geheel gezien?
Enige wat ik er over kan vinden is dat je de games wel apart kan installeren, maar dat vond ik dan ook wel weer vrij logisch ;)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• anandus
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:26:
Wacht eventjes kun je nu met aankopen ook coal of games krijgen? :/ Dan gaat er namelijk iets goed mis met mij want hier gebeurd dat niet :'( :')
Nee, alleen als je achievements haalt.

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13
Zijn er mensen die interesse hebben om een 4-pack voor payday te doen?

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

BSTNjitRam schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:12:
Hoe zit het trouwens precies met die packs?

Kan je deze gedeeltelijk zelf houden en gedeeltelijk giften of wordt het echt als geheel gezien?
Enige wat ik er over kan vinden is dat je de games wel apart kan installeren, maar dat vond ik dan ook wel weer vrij logisch ;)
Voor zover ik weet worden de packs altijd als één geheel gezien.

• BSTNjitRam
Firestorm schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:59:
[...]

Voor zover ik weet worden de packs altijd als één geheel gezien.
Dat is wel mooi balen dus als je bepaalde spellen uit zo'n pack al hebt.
Aan 2x het spel heb je niets, dus als je ze dan niet kunt giften dan betaal je dus eigenlijk 2x voor 1 spel?

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Damn zo pack is wel echt vet om te winnen :P Maar denk dat de kans best klein is.. Tot nu toe is me buit 3 vouchers 1 goal en 1 spel(worms).

En gekocht heb ik omdat ik vrij nieuw ben in pc gamen, unreal tournamen 2004 en vandaag ga ik nog even CSS kopen.

• Mr. Black
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:47:
Zijn er mensen die interesse hebben om een 4-pack voor payday te doen?
Ik heb wellicht interesse, maar dan ook nog met iemand anders. Dat persoon is nu echter niet online, ik zal even kijken of ik hem kan bereiken. :) Is geregeld.

Overigens maak je bij het weggeven van een gift 25% kans op coal, dacht ik.

Verwijderd

Ik heb een coupon voor 60% korting op Hearts of Iron III. Idd geldig vanaf 2 januari. Maar aangezien dat spel nu ook voor 60% minder in de aanbieding is verlengt die coupon die aanbieding dus alleen met 2 maanden XD

Verder heb ik wel geluk met mijn gifts tot dusver. Half-Life 2: Episode 1 en Puzzle Chronicles. Dat laatste zegt me niks. Weet iemand of dat een aardig spel is?

• julianbtje
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
iemand nog een ideetje voor een goede game hoeft niet in de aanbieding te zijn maar het liefst haal ik er een achievement mee tot nu toe 1 coal en 3 coupons 25% op valve 50 op greedcorp en 50 op nucleardawn ik word er een beetje chagerijnig van ... als iemand wil ruilen :+

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Als ik naar mijn geschenken wil moet ik inloggen maar dat geeft hij fout aan ... terwijl ik wel ingelogd staat..

Zijn er meerdere die dit probleem hebben :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

ik heb ook problemen met het inloggen, ik heb al ik weet niet hoe vaak op "Retry connection" geklikt. Ik denk dat de servers een beetje overbelast zijn door de extra traffic met de wintersale.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:54:
ik heb ook problemen met het inloggen, ik heb al ik weet niet hoe vaak op "Retry connection" geklikt. Ik denk dat de servers een beetje overbelast zijn door de extra traffic met de wintersale.
het leukste ik sta ingelogd en hij vraag gewoon of ik wil inloggen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Rutger Mulder
Mr. Black schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:34:
[...]

Ik heb wellicht interesse, maar dan ook nog met iemand anders. Dat persoon is nu echter niet online, ik zal even kijken of ik hem kan bereiken. :) Is geregeld.

Overigens maak je bij het weggeven van een gift 25% kans op coal, dacht ik.
Ik heb ieg geen coal gekregen als dat al waar is. Maar bedankt voor de goede trade. ;)

Nog 1x payday in de aanbieding.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963680514

Weg, getrade voor Torchlight + Two Tribes Pack (EDGE, RUSH, TokiTori)

[ Voor 12% gewijzigd door Rutger Mulder op 23-12-2011 03:54 ]

• dglavimans
Wat wens je ervoor?

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:51
Rutger Mulder schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:32:
[...]

Ik heb ieg geen coal gekregen als dat al waar is. Maar bedankt voor de goede trade. ;)

Vindt je de Humble Indie Bundle 3 goed O-)?

[ Voor 79% gewijzigd door SideSplitter op 22-12-2011 15:59 ]

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:58:
[...]

Tja dat probeer ik ook wel... En anders geef ik 'em gewoon cadeau aan iemand die al die zooi nog niet heeft. :)
Dan houd ik mij aanbevolen :) Behalve de L4D's heb ik nog geen Valve games. Voeg me maar toe op Steam (met 666 achter deze gebruikersnaam)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik heb tot nu toe erg veel "geluk" gehad. 1 coupon gekregen (33% valve), maar daarna eigenlijk alleen nog maar coal, dus daar heb ik er nu 6 van bij elkaar. Met Defense Grid hoop ik vanavond de 7e binnen te krijgen, en wat zal ik daar eens mee doen? ik kan ze inwisselen voor een extra gift van de stapel, maar ik ben bang dat ik toch een waardeloze coupon krijg...

• Caelorum
Sorbo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:07:
[...] ik kan ze inwisselen voor een extra gift van de stapel, maar ik ben bang dat ik toch een waardeloze coupon krijg...
Wissel ze maar in :P

• SideSplitter
Niet geschoten is altijd mis. En met 7 coal wordt de kans niet heel veel groter dat je iets wint.

• Mr. Black
  • Niet online
Sorbo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:07:
Ik heb tot nu toe erg veel "geluk" gehad. 1 coupon gekregen (33% valve), maar daarna eigenlijk alleen nog maar coal, dus daar heb ik er nu 6 van bij elkaar. Met Defense Grid hoop ik vanavond de 7e binnen te krijgen, en wat zal ik daar eens mee doen? ik kan ze inwisselen voor een extra gift van de stapel, maar ik ben bang dat ik toch een waardeloze coupon krijg...
Gewoon inwisselen. De extra winkans die meer coal oplevert is vrij weinig waard. Of je nu 7 coal hebt of 1, je moet ongelofelijk veel geluk hebben om te winnen.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

niet inwisselen!
check de steam forums, en ga daar gewoon 1 op 1 ruilen
weet je zeker dat je iets krijgt wat je wilt, en ik gok dat je dan meer krijgt dan je misschien krijgt als je ze inwisselt voor een gift

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
vandaag tropico 4 gekocht en de achievment gehaald, krijd ik er niets voor... terwijl er toch duidelijk staat dat ik hem nog zou kunnen halen in ruil voor kooltjes of een game :-(

edit, niet drie maar 4

[ Voor 7% gewijzigd door udybees op 22-12-2011 17:10 ]

• BSTNjitRam
Zou er wellicht iets mee te maken kunnen hebben dat de achievement voor Tropico 4 is?

Tropico 4 Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/apps/57690/ca2dbe81b5c855e71fa1eef4b1aa8959958f90bb.jpg Megalopolis Reach a population of 1000

• Rutger Mulder
udybees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:03:
vandaag tropico 3 gekocht en de achievment gehaald, krijd ik er niets voor... terwijl er toch duidelijk staat dat ik hem nog zou kunnen halen in ruil voor kooltjes of een game :-(
Je hebt tropico 4 nodig daarvoor, niet deel 3.
Gewoon de kostprijs van €7.12 of eventueel een game van vergelijkbare waarde.

• udybees
BSTNjitRam schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:07:
Zou er wellicht iets mee te maken kunnen hebben dat de achievement voor Tropico 4 is?

Tropico 4 [afbeelding] Megalopolis Reach a population of 1000
ehh die bedoel ik ook :-)

• Mr. Black
  • Niet online
Het kan zijn dat het even duurt voor het in je inventory verschijnt.

• Rutger Mulder
Idd kan even duren. Staat de achievement wel als gehaald in het objective lijstje?

• anandus
  • Niet online
Hehe :P Bij mijn 12e achievement eindelijk iets fatsoenlijks, gratis Two Worlds II *O*

Score na 12 achievements:
* -25% korting op een Valve-spel
* -50% korting op World of Goo, spel heb ik al
* -50% korting op Batman Arkham Asylum, spel heb ik al
* -50% korting op Trine (dit waren 7 coal :-( ), spel heb ik al
* 2 Coal
* En dus Two Worlds II

Ach, ja, wel leuk ook, het doen van de achievements :)

[ Voor 66% gewijzigd door anandus op 22-12-2011 17:18 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb na 13 achievements alleen maar kortingsbonnen...

En er is geen hond die die krengen wil ruilen voor iets fatsoenlijks.

[ Voor 44% gewijzigd door Blaat op 22-12-2011 17:17 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• anandus
  • Niet online
edit:
niet boeiend

[ Voor 111% gewijzigd door anandus op 22-12-2011 17:36 ]

• udybees
Rutger Mulder schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:11:
Idd kan even duren. Staat de achievement wel als gehaald in het objective lijstje?
nope ook niet, denk dat ik 4,9 uur het gespeeld voor alleen de fun en geen beloning..

Verwijderd

Ik hoop dat er vanavond betere spellen in de aanbieding zijn ;)

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:58:
Ik hoop dat er vanavond betere spellen in de aanbieding zijn ;)
:')

[ Voor 8% gewijzigd door Liteiten op 22-12-2011 18:02 ]

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik sluit me aan bij de 'hopelijk betere spellen'. Nog 10 minuutjes en we weten meer. Denk dat de echte knallers op 24/25 december komen, maar we zullen wel zien.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Caelorum
udybees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:30:
[...]nope ook niet, denk dat ik 4,9 uur het gespeeld voor alleen de fun en geen beloning..
Das zuur.... Zelf 'even snel' in 2 uur die achievement gehaald vandaag. Heb er wel wat voor gekregen (jeeh nog een coal :/)

*edit* nog 4 min tot server breakdown :D

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 22-12-2011 18:57 ]

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pglKw.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHNYo.png

[ Voor 37% gewijzigd door Ketho op 22-12-2011 19:05 ]

• dglavimans
Nou ik ga me maar weer storten op de achievement waar je free to play spelletje voor nodig hebt. Ben benieuwd :) .

• SideSplitter
Blur is wel leuk, heb hem alleen al voor de Xbox 360. En Brink, tja... Ikzelf vindt hem leuk, maar ik ken zat mensen die hem niet leuk vinden.

• Bor
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anders dan de vorige keren zit er voor mij tot nu toe nog niets interessants tussen, hopelijk komen er nog echt leuke deals aan :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Blur was echt ruk. In my most humblest of opinions... (IMMHOO :P). Sky drift daarentegen is wel gaaf :D. Check hier voor videoimpressie:

-_-

• Bor
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Skydrift ziet er imho dan weer uit als een simpele console game (dwz console vanwege graphics en besturing). Niet echt mijn ding denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Rutger Mulder schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:32:
[...]

offtopic:
FeckinMad! Bestaat dat nog? Mooiste tijden beleeft op die server. Zelfs nog twee maps in elkaar geknutseld. TFC fun blijft geniaal

Wat moet het vet zijn om die all pack te winnen met alle steamspellen erin. Dik 20.000 euro waard, las ik laatst.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
4 Achievements = 4 Coal

WHOOPEE

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Hoe gebruik je eigenlijk een Coupon?

Ik probeer de 33% off coupon op Left4dead 2 , maar op de rekening staat nog steeds 10 euro van de 50% korting.
Dus ik kan niet bijvoorbeeld nog die extra 33% krijgen op Left4dead 2?

• dglavimans
Boeh kan Worms niet draaien :/ Naja dan gaat die in de ruil maar..

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

Abominabilis schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:41:

Ik probeer de 33% off coupon op Left4dead 2 , maar op de rekening staat nog steeds 10 euro van de 50% korting.
Tenzij je een gouden coupon hebt kun je m pas na 2 januari gebruiken. Je zult dus nog even moeten wachten waarschijnlijk ;)

• Mr. Black
  • Niet online
Abominabilis schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:41:

Is je coupon niet pas geldig na 2 januari 2012? ;)

Edit: Dat dus.

Overigens weinig interessants vandaag, Toki Tori maar weer eens even opsnorren. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Black op 22-12-2011 19:44 ]

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Net de Toki Tori achievement gehaald, maar wat is die lastig zeg. Gelukkig is er een erg goede guide op internet hoe je het moet halen, maar dan nog mag je 0 fouten maken.

Helaas was de reward weer Coal uiteraard :( heb nu 6 x Goal, 1 x 50% valve coupon en 1 x 33% OFF Square Enix, Eidos Interactive op 7 behaalde achievements.

[ Voor 7% gewijzigd door Bisamrat op 22-12-2011 19:47 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Iemand in Amerika hier die voor mij Divinity II wil aanschaffen? Ik verwacht dat deze daar nog wel wat goedkoper is.

• guReMcO

guReMcO

Praat mar frysk

M2M schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:17:
Blur was echt ruk. In my most humblest of opinions... (IMMHOO :P). Sky drift daarentegen is wel gaaf :D. Check hier voor videoimpressie:
[video]
Blur is zeer matig, "echt ruk" gaat me wat te ver. Ik heb de Skydrift demo gespeeld en hoewel ik met het toetsenbord heb zitten kloten is het echt een erg leuk spel. Een aanrader voor de prijs maar een controller of joystick gebruiken is veruit het beste.

Voor de rest zit er weer niks bij voor me. :( Nog even snel Stalker: Clear Sky gekocht om m'n stalker collectie compleet te maken want voor 2,50 laat ik em niet liggen.

Croissant in hand, I was alone.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

ik zie ME2 tussen de aanbiedingen staan. Is dat met of zonder DLC? Ik had gisteren al even gekeken, maar kon geen losse DLC vinden voor ME2.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
DeTeraarist schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:56:
ik zie ME2 tussen de aanbiedingen staan. Is dat met of zonder DLC? Ik had gisteren al even gekeken, maar kon geen losse DLC vinden voor ME2.
Jammergenoeg zijn deze niet te koop op Steam, maar moet je deze via Bioware kopen (dus zonder korting)

• Mr. Black
  • Niet online
Bisamrat schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:46:
Net de Toki Tori achievement gehaald, maar wat is die lastig zeg. Gelukkig is er een erg goede guide op internet hoe je het moet halen, maar dan nog mag je 0 fouten maken.
Het eerste level kostte me al 3 pogingen. ;( Dat belooft weinig goeds voor de komende 9.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
In Defcon, is het dan ook goed als de tegenstander de kerstman afmaakt? De CPU deed het bij mij, maar ik heb (nog) geen achievement. Of moet ik het zelf doen?

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Orian schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:07:
In Defcon, is het dan ook goed als de tegenstander de kerstman afmaakt? De CPU deed het bij mij, maar ik heb (nog) geen achievement. Of moet ik het zelf doen?
Volgens mij moet je het zelf doen. Ik had hem na 4 matches.. Gewoon de steden nuken, de santa hangt daar meestal boven...

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Blue Knight schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:13:
[...]

Volgens mij moet je het zelf doen. Ik had hem na 4 matches.. Gewoon de steden nuken, de santa hangt daar meestal boven...
Dank je. Ik wachtte uiteindelijk gewoon tot hij in de buurt van één van mijn silo's hing en gooie daar toen een nuke bovenop. Hoe dichter bij je eigen silo, hoe makkelijker te raken :).
Helaas alleen 25% korting op sega games :(

• Rutger Mulder
DeTeraarist schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:56:
Dan moet je deze hebben denk ik:
http://store.steampowered.com/app/901242

Daar zit tenminste wat extra dlc en stuff bij. Geen idee of er nog meer dlc is, ik heb ieg deze deluxe versie maar moet de game ooit nog eens gaan spelen :p

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:15
gm1999 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:11:
Blur is wel leuk, heb hem alleen al voor de Xbox 360. En Brink, tja... Ikzelf vindt hem leuk, maar ik ken zat mensen die hem niet leuk vinden.
Brink is een multiplayer game zonder community, op dit moment zitten er maar 26 mensen in een server, terwijl dit spel 6 maanden geleden is gereleased. Ik heb hem gekocht op de release maar het is wel een van mijn grootste miskopen. De game is om zeep geholpen door de slechte support van de ontwikkelaar.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Bisamrat schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:46:
Zonder guide was me wat te veel geworden idd :P Want ook met guide mag je idd 0 fouten maken.

• SideSplitter
Hmmm, laat ik Brink toch maar liggen. Is SkyDrift nog een beetje leuk?

• Mr. Black
  • Niet online
Mr. Black schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:00:
[...]

Het eerste level kostte me al 3 pogingen. ;( Dat belooft weinig goeds voor de komende 9.
En toch gehaald, met een grote tussenpauze. :) Beloning: -75% bij Risen, beter dan de 33% dan het nu is..

• Ateq
  • Laatst online: 16:05
Defcon crashte erg vaak maar toch de achievement gehaald uiteindelijk. Beloning: Luxor: 5th Passage
Niet echt spannend maar toch aardig.

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 25-08 21:24
Ik twijfel over SkyDrift maar als ik de reacties hierboven lees is dit weer eens een haastige console port en heb je er dus niets aan zonder controller of joystick... Jammer, het ziet er erg leuk uit.

Post aangepast, dit is dus absoluut geen haastige console port. :)

[ Voor 15% gewijzigd door TomAtTweakers op 22-12-2011 23:28 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb de demo gespeeld met een wired x360 pad en het was gewoon een leuk spel hoor. Vind dat haastige console port verhaal altijd een beetje krampachtig overkomen als 'pc gamers willen niets me consoles te maken hebben'
Maar voor dit type spel is een joypad gewoon een van de betere control options. Net zoals dat met een fps een muis en tobo dat is.

10 second ninja DONE

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:25 ]

• guReMcO

guReMcO

Praat mar frysk

TomAtTweakers schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:55:
Ik twijfel over SkyDrift maar als ik de reacties hierboven lees is dit weer eens een haastige console port en heb je er dus niets aan zonder controller of joystick... Jammer, het ziet er erg leuk uit.
Tuurlijk joh een vliegtuigje lekker besturen met je toetsenbord. :') En het draait super dus een haastige console port is het zeker niet. Naja ik koop em in ieder geval, en wil sowieso nog een controller aanschaffen.

Croissant in hand, I was alone.

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
ME2 in het mandje en BLUR. Twijfel nog of ik niet de Deluxe Edition erin moet gaan smijten maar dat bepaal ik morgen wel *O* Wel echt fijne aanbiedingen!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TomAtTweakers
guReMcO schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:22:
[...]

Tuurlijk joh een vliegtuigje lekker besturen met je toetsenbord. :') En het draait super dus een haastige console port is het zeker niet. Naja ik koop em in ieder geval, en wil sowieso nog een controller aanschaffen.
Oke, ik oordeelde wat te snel, het ligt inderdaad veel meer aan het type spel dan aan het feit dat het een console port is. :) Maar toch, ik heb geen controller dus deze laat ik toch maar aan mij voorbij gaan... Maar het ziet er wel enorm tof uit!

Edit: ik zie nu dat spelletje een demo heeft. Toch even uitproberen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door TomAtTweakers op 22-12-2011 21:59 ]

• heuveltje
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Woot !

Hard reset is nu maar 9E op steam !
Is een nieuwe shooter, oude stijl :)
Dus met het gameplay gevoel van quake / doom

* heuveltje vond de demo geweldig !!

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

Rutger Mulder schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:30:
[...]

Dan moet je deze hebben denk ik:
http://store.steampowered.com/app/901242

Daar zit tenminste wat extra dlc en stuff bij. Geen idee of er nog meer dlc is, ik heb ieg deze deluxe versie maar moet de game ooit nog eens gaan spelen :p
Die had ik ook gezien, maar de digitale extraatjes als soundtrack en art doen mij persoonlijk erg weinig, daarnaast is er nog wel meer DLC als die 2 wapens en een armor. Ben een beetje aan het twijfelen. Voel er eigenlijk niks voor om de DLC los aan te schaffen buiten Steam en de Deluxe zit vol met spul waar ik niks mee heb. *Denkt nog even door.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm zit te twijfelen over Blur en Skydrift...

En heb die achievement van Orcs must Die ook net gehaald, helaas gewoon Coal.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Limbo staat er ook weer tussen. Awesome spel, jammer dat ik 'm 2 weken geleden gekocht heb ipv nu :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• TomAtTweakers
Goed, demo gespeeld van SkyDrift en dat was echt tof. Mijn eerste reactie dat het een vluchtige console port is, was totaal onterecht. :) Ik speel nog ever verder om te kijken of de game in latere levels niet te moeilijk wordt met tobo maar anders koop ik hem zeker voor die paar euro.

Limbo en Blur lijken me ook leuk. Maar stiekem hoop ik vooral op vette korting op Saints Row: The Third. Die game staan bovenaan mijn wenslijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff net een uur bezig geweest aan Defense Grid achievement, heb ik hem niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 01:04
Zat te twijfelen of ik Limbo wel of niet zou aanschaffen, toch maar gedaan. Lees er goede dingen over en 2,49 is geen geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pffff weet niet wat er allemaal mis gaat bij de 'freebie achievement van de dag' maar ik krijg met geen mogelijkheid een login account voor Rise of the Immortals. Iemand hier wel gelukt? Zie ik iets voor de hand liggends over het hoofd?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:21:
Tip, begin bij de wat makkelijkere levels. Eerst een gun en een inferno neerzetten, dan nog een meteor. De meteor zo snel mogelijk upgraden naar het 3e level. Daarna verspreiden over het hele level en daarna zo snel mogeljik upgraden naar level 3 van je torens ipv nieuwe te bouwen. (De vertraagtorens en de command zijn ook erg handig, want je score wordt ook deels bepaald door wat je over hebt op een laatst aan resources.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik vind Blur wel leuk. Heb 'm al illegaal gespeeld, maar dat kan wel jaren geleden zijn. Genoeg tijd in gestopt om hem nu te willen kopen.

Schade voor mij:

Orcs must die omdat een collega daar vanavond over begon en het me wel leuk lijkt
AI War: Fleet Command ziet er wel grappig uit en zo'n soort spel heb ik nog niet
Blur: Racespel met wat achievements. Er zit zelfs een multiplayer in :)
The polynomial Dit ga ik ws alleen spelen voor de Steam achievement nu, maar voor €1.74, ach.
Guardians of Graxia Mijn nickname is een aflgeleidde van een kaart uit een oude online kaartgame (ChronX) dus voor alles wat met kaarten werkt gecombineerd met een ander type game heb ik een zwak voor :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Voor iedereen die moeite heeft met bepaalde achievements voor de Christmas Sales.

http://steamtreasurehunt....tives#Upcoming_Objectives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:21:
Er staat een guide op youtube, die je heel erg goed helpt (gewoon na doen ;).
YouTube: Steam Defense Grid Flurry Achievement

let wel even op dat je eerst "ancient research" kiest, anders heb je de verkeerde map (deed ik fout, en snapte maar niet, waarom mijn kaart anders was dan in het filmpje 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kado's die ik van Steam heb gekregen zijn Hitman Collection en een coupon voor 33% korting op een spel naar keuze met Valve als publisher. Wat ik met de kolen ga doen, geen idee. Eerst eens meer kolen verzamelen. Hitman Collection hoef ik in ieder geval niet, want die spellen vind ik niet leuk.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.

Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.

Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.