Ik haast alleen maar. Op de website. En ook via Steam. Want dat is ook gewoon de website.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:29:
[...]
Probeer de website,
werkt gewoon en heb nog geen foutmelding gehad.
Even jullie mening gevraagd over...
Psychonauts - ziet er kinderachtig uit, maar ik heb positieve dingen gehoord?
Defence Grid - is dit de moeite/plezant?
Psychonauts is best vermakelijk, als je een iets wat kinderachtig gevoel voor humor hebt in ieder geval.
Heb het vanmiddag even een half uurtje gedaan en heb amper de tutorial er op zitten dus qua tijd-geld zit het zeker wel goed. In ieder geval voor de daily deal prijs.
Heb het vanmiddag even een half uurtje gedaan en heb amper de tutorial er op zitten dus qua tijd-geld zit het zeker wel goed. In ieder geval voor de daily deal prijs.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Net ook last van, maar na paar keer in/uit-loggen werkt het eindelijk :-)hyptonize schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:27:
Wel irritant dat de Steam Community zo goed als plat ligt...
Def. grid voor $2,49! Omgerekend €1,92 = koopje!
Hmm tot nu toe alleen nog maar kolen ontvangen. Hopelijk de komende dagen meer geluk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Hoe bedoel je omgerekend ??Ayera schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:39:
[...]
Net ook last van, maar na paar keer in/uit-loggen werkt het eindelijk :-)
Def. grid voor $2,49! Omgerekend €1,92 = koopje!
alles staat bij mij in euro's
Defense Grid is een van de beste towerdefense games die ik ken. Zeker een aanrader.Bv202 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:37:
Hm heb nog niet zoveel speciaals gehad.. 2 kortingsbonnen en 1 coal..
Wie wil er:
-50% off any Valve title coupon, geldig tot 1 maart 2012
-25% off any SquareEnix, EidosInteractive title, geldig tot 1 maart 2012
ruilen voor 2 coal?
-50% off any Valve title coupon, geldig tot 1 maart 2012
-25% off any SquareEnix, EidosInteractive title, geldig tot 1 maart 2012
ruilen voor 2 coal?
beter dat dan kortinsbonnen voor games die je nooit kooptBor de Wollef schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:42:
Hmm tot nu toe alleen nog maar kolen ontvangen. Hopelijk de komende dagen meer geluk.
Bleh, Stalker is interessant... F1 2011 ook... en Jurassic Park ook wel 
arm geld
edit: zag rating JP... scheelt weer
arm geld
edit: zag rating JP... scheelt weer
[ Voor 19% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 21-12-2011 19:58 ]
Zijn beide (zeker voor het geld) prima games. Psychonauts is een hele leuke action game. Weliswaar uit 2005 maar werkt nog prima. Metacritic score van 87 is ook niet echt laag. Tuurlijk, moet je spelsoort zijn maar zijn geld absoluut waard imho.Bv202 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:37:
Zelfde voor Defense Grid, voor 2,50 heb je daar heel veel plezier van als je van Tower Defense houdt.
Oke, ik voel me echt heel dom nu.. Hoe kan je die groep joinen?
**
[ Voor 112% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:25 ]
Heb een screenshotje gemaakt, want dat staat er niet bij mij.
http://i765.photobucket.c...21200138.jpg?t=1324494154
http://i765.photobucket.c...21200138.jpg?t=1324494154
[ Voor 5% gewijzigd door T_Verhoeven op 21-12-2011 20:09 ]
Dat betekent dat je al lid bent van de groepT_Verhoeven schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:03:
Heb een screenshotje gemaakt, want dat staat er niet bij mij.
[afbeelding]
Maar het pakje zit nog dicht? En er staat ook niets bij mijn inventory..
Lol dat is zuur dan Mr Black
. Ik heb ook alleen nog maar vouchers en coal..
Ik had daar ook last van, ga naar je group page op je community page en leave group. Dan weer opnieuw joinen. Dat werkte voor mijT_Verhoeven schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:06:
Maar het pakje zit nog dicht? En er staat ook niets bij mijn inventory..
Ah bedankt! Heb 50% korting op Sequence
Wil jij hem hebben voor je hulp?
Wil je Sega Classics en Streets of Rage 2? Nu voor slechts 1 coalBor de Wollef schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:42:
(en voor de rest ook)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Yay Risen gekregen door lid te worden van die steamgroup. Score tot nu toe, 3 games gekocht, 2 games gratis
. Maar ik twijfel nu wel over Stalker.
Ik wil die wel hoor
Heb nog wel een coal en vouchers dus zeg maar als je wilt ruilen

[ Voor 24% gewijzigd door dglavimans op 21-12-2011 20:15 ]
Holiday Sale 2011 Gift: Overlord Complete Pack
dit heb ik gekregen door de steam group te joinen
Tot nu toe portal 2 gekregen + overlord complete pack, niks zelf gekocht.
Baas boven baasRuben0s schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:17:
Holiday Sale 2011 Gift: Overlord Complete Pack
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:25 ]
Wow lekker pakket
Ik heb 2 vouchers voor games en coal.. Staat allemaal te ruil lol.
Ik heb een -25% Valve coupon in de aanbieding. Iemand? IEMAND?!
Hou dat ruilen vooral in het ruiltopic van steam.. anders wordt het zo onoverzichtelijk hier.
Steam Forums lijken down op het moment ..
ik wilde net gaan traden
Edit: werkt alweer denk ik
ik wilde net gaan traden
Edit: werkt alweer denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door Ketho op 21-12-2011 20:29 ]
Ik ga maar is proberen die spiral knights achievement te halen.. Je moet dus coins verzamelen en hopen dat je in een sneeuw level komt.. Kan wel even duren
.
Die wil ik ook wel wat si je acc naam kunnen we mischien een beetje samnewerken maakt niet uit als je niet wil hoordglavimans schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:29:
Ik ga maar is proberen die spiral knights achievement te halen.. Je moet dus coins verzamelen en hopen dat je in een sneeuw level komt.. Kan wel even duren.
Als samenwerken betekend dat we hem eerder hebben dan graag haha
, dglavimans is me steam naam.
Haha, nee bedankt hoorT_Verhoeven schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:09:
Ah bedankt! Heb 50% korting op SequenceWil jij hem hebben voor je hulp?
Een vriend had zo te doen met me dat hij Dungeons of Dredmore heeft gegift. Scheelt me weer 1,xx.dglavimans schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:06:
Lol dat is zuur dan Mr Black. Ik heb ook alleen nog maar vouchers en coal..
kan ej op een of andere manier niet toevoegen probeer jij is Julianbtje toe te voegen ?dglavimans schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:32:
Als samenwerken betekend dat we hem eerder hebben dan graag haha, dglavimans is me steam naam.
nou liep ik ook voor de sale dagen al te azen op de daily sales en zo toch al behoorlijk wat lekkere spellen weten te pikken. ook een aantal oude zoals halflife serie vandaag. die ik op mijn vorige steamaccount had staan, waar ik niet meer in kom (stonden beide op zelfde emailadres en volgens mij is daar iets fout gegaan..)
schade tot dusver (van a-z)
Defense Grid + DLC
Garry's Mod
Halflife Complete set (hl 1 + 2 + eps + overige uit de serie)
L4D + L4D2
Magicka + DLC
Portal 1 + 2
Terraria
totaal : € 40,19
not bad dacht ik zo.
de gifts vallen wel een beetje tegen tot dusver.. 1 coal + 3 bonnen (wat een nutteloze dingen zijn dat zeg..)
die spiral knights achievment viel trouwens best mee hier, hangt er natuurlijk wel helemaal vanaf hoelanghet duurt voordat je in een sneeuw lockdown terecht komt. ik heb eerst tot 1200 kroontjes gespeelt (we gingen wel lekker met een clubje
) en daarna de lockdown gedaan en dat was gelijk raak met een sneeuw level.
Defense Grid + DLC
Garry's Mod
L4D + L4D2
Magicka + DLC
Portal 1 + 2
Terraria
not bad dacht ik zo.
de gifts vallen wel een beetje tegen tot dusver.. 1 coal + 3 bonnen (wat een nutteloze dingen zijn dat zeg..)
die spiral knights achievment viel trouwens best mee hier, hangt er natuurlijk wel helemaal vanaf hoelanghet duurt voordat je in een sneeuw lockdown terecht komt. ik heb eerst tot 1200 kroontjes gespeelt (we gingen wel lekker met een clubje
[ Voor 19% gewijzigd door Spikey op 21-12-2011 20:48 ]
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Denk dat steam het een beetje druk heeft hij laad nu nogsteeds nadat ik hem 5 minuten geleden heb laten zoeken.. Vertel je zo meerjulianbtje schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:42:
[...]
kan ej op een of andere manier niet toevoegen probeer jij is Julianbtje toe te voegen ?
Hm ik kan je niet vinden
[ Voor 4% gewijzigd door dglavimans op 21-12-2011 20:47 ]
ja is goeddglavimans schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:45:
[...]
Denk dat steam het een beetje druk heeft hij laad nu nogsteeds nadat ik hem 5 minuten geleden heb laten zoeken.. Vertel je zo meer
steam mag het geld wat ze hieraan verdienen wel in de servers steken
Ja vind ik ook.. Ik kan je nu dus gewoon niet eens vinden best slecht xd
Helaas, het kan ook minder, een 66% off gekregen voor SingularityPhyxion schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:28:
[...]
Ik heb de Majesty 2 Collection gekregen voor mijn 7 coal, dus het is wel mogelijk (als ik eens wat win... dan moet iedereen wel winnen)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
heet je glavimansp3c ?dglavimans schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:47:
Ja vind ik ook.. Ik kan je nu dus gewoon niet eens vinden best slecht xd
Edit: kheb je een invite gestuurd
[ Voor 7% gewijzigd door julianbtje op 21-12-2011 20:55 ]
Ow dat zou best kunnen
dacht dglavimans maar zie dat je me geadd hebt
Voor de meeste spellen had je beter kunnen wachten tot ze in de Daily komen.Spikey schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:44:
nou liep ik ook voor de sale dagen al te azen op de daily sales en zo toch al behoorlijk wat lekkere spellen weten te pikken. ook een aantal oude zoals halflife serie vandaag. die ik op mijn vorige steamaccount had staan, waar ik niet meer in kom (stonden beide op zelfde emailadres en volgens mij is daar iets fout gegaan..)
Defense Grid + DLC
Garry's Mod
L4D + L4D2
Magicka + DLC
Portal 1 + 2
Terraria
not bad dacht ik zo.
die spiral knights achievment viel trouwens best mee hier, hangt er natuurlijk wel helemaal vanaf hoelanghet duurt voordat je in een sneeuw lockdown terecht komt. ik heb eerst tot 1200 kroontjes gespeelt (we gingen wel lekker met een clubje) en daarna de lockdown gedaan en dat was gelijk raak met een sneeuw level.
Boehoe!!! koop ik gisteren de hele STALKER serie en ik dacht voor weinig
Is tie vandaag in de aanbieding... Geduld loont zucht
Is tie vandaag in de aanbieding... Geduld loont zucht
Verwijderd
Zo, dag 3 en weer 11,23 euro armer...
Neverwinter Nights 2: Platinum
Grotesque Tactics 1 and 2 Pack
Het spel Grotesque ken ik niet, ook nooit van gehoord. Maar het zag er wel mooi uit en een rpg, dus een must buy. Volgens mij is het een soort parodie. Hopelijk geen miskoop voor die 6 euro.
Neverwinter Nights 2: Platinum
Grotesque Tactics 1 and 2 Pack
Het spel Grotesque ken ik niet, ook nooit van gehoord. Maar het zag er wel mooi uit en een rpg, dus een must buy. Volgens mij is het een soort parodie. Hopelijk geen miskoop voor die 6 euro.
er is ook de origin wintersale. vandaag: Battlefield:BC2 voor €5,-
http://store.origin.com/s...pbPage.adventcalendar_NL/
d:)b
Verwijderd
ik zie daar op die pagina een aanbieding voor ik denk de sims, kan je die nog kopen? Hij is lichtgrijs... ik ben denk ik te laat? Ik zoek nog een sims 2 bundeltje.MrJayMan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:08:
er is ook de origin wintersale. vandaag: Battlefield:BC2 voor €5,-
Hallo mensen, vinden jullie die €24 voor the witcher 2 het waard? Ik twijfel op het moment een beetje!
pff -33% valve coupon en 7x coal, geen geluk daarmee xD
voor the witcher ga je naar www.g2play.net!
12,99 euro!
12,99 euro!
[ Voor 13% gewijzigd door MiliaanR op 21-12-2011 21:22 ]
Verwijderd
ik heb voor witcher 1 en 2 de volle prijs betaald, zeker de moeite waard. Je hebt wel een wat krachtige pc / videokaart voor de witcher 2 nodig, wel iets om rekening mee te houden.
Heb een 5850, zal wel loslopen denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:16:
ik heb voor witcher 1 en 2 de volle prijs betaald, zeker de moeite waard. Je hebt wel een wat krachtige pc / videokaart voor de witcher 2 nodig, wel iets om rekening mee te houden.
Alsmede, €13 voor witcher 2 op g2play.net. Kan iemand bevestigen dat deze site niemand bedondert?
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door Ruben0s op 21-12-2011 21:24 ]
Grijze import met wisselende ervaringen. Bij sommige mensen vragen ze bijvoorbeeld een copy van een identiteitsbewijs / paspoort te mailen. De eerste keer dat ik er bestelde liep de betaling direct fout waardoor ik naar Engeland moest bellen (meerdere keren) om mijn geld terug te krijgenMejust schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:18:
[...]
Alsmede, €13 voor witcher 2 op g2play.net. Kan iemand bevestigen dat deze site niemand bedondert?
Tweede keer kreeg ik een key die al in gebruik was overigens ....
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 21-12-2011 21:27 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
G2play heb ik meerdere malen met succes wat gekocht echt een aanrader!
ze komen allemaal uit een daily aanbieding. er waren ook aanbiedingen voordat de winter sale begon.gm1999 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:57:
[...]
Voor de meeste spellen had je beter kunnen wachten tot ze in de Daily komen.
denk ze allemaal 75% korting hadden.. alleen waren de aanbiedingen afgelopen tijd maar 1 per dag en nu 8 ofzo (plus algehele korting op vrijwel alles)
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
net s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat gekocht voor €3,5 (loyalty bonus)
download@1,5MB/s
download@1,5MB/s
[ Voor 18% gewijzigd door JJ Le Funk op 21-12-2011 21:40 ]
d:)b
Gisteren Portal 2 gekregen, een -25% off paradox coupon en kijk nu net, staat er ineens DotA 2 in mijn inventory
Hoe is stalker ?
Waar kan ik deze game een beetje mee vergelijken ? Fallout ?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Niet echt. Eerder met Metro 2033.Cornelisjuh schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:44:
Hoe is stalker ?
EDIT: Na wat googlen heb ik geleerd dat G2play.net hier en daar riekt. Ik waag me er niet aan en koop gewoon de witcher op steam!
[ Voor 22% gewijzigd door Mejust op 21-12-2011 21:47 ]
Aankoop nr 6,
Batman arkham city + alle uitberijdingen, Dat word smullen de aankomen dagen
Batman arkham city + alle uitberijdingen, Dat word smullen de aankomen dagen
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
lol WTF ik zie dit topic en check eens op Steam. Krijg ik alle games van Valve kado voor het joinen van die feestdagen groep
ik had precies twee spellen op Steam, nu heb ik er 28 lol

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Stalker Pack (Call of Pripyat+Shadow of Chernobyl) gekocht, zit nog te twijfelen over Monday Night Combat.
Jammer trouwens dat ik Defense Grid al heb, maar niet op Steam
Anders kon ik die achievement mooi halen.
WTF, de hele Valve Complete collection? Dat is niet mis! Ik heb alleen nog een 50% korting op Valve games, een 33% korting op Driver: San Francisco, een Coal en een giftable copy van Anomaly: Warzone Earth.
Waarbij die laatste uiteraard de gaafste is, heb de game zelf al dus ik zal ff kijken of ik hem ergens kan ruilen bij iemand. Ook altijd leuk om te bewaren en iemand cadeau te doen trouwens.
Jammer trouwens dat ik Defense Grid al heb, maar niet op Steam
WTF, de hele Valve Complete collection? Dat is niet mis! Ik heb alleen nog een 50% korting op Valve games, een 33% korting op Driver: San Francisco, een Coal en een giftable copy van Anomaly: Warzone Earth.
Waarbij die laatste uiteraard de gaafste is, heb de game zelf al dus ik zal ff kijken of ik hem ergens kan ruilen bij iemand. Ook altijd leuk om te bewaren en iemand cadeau te doen trouwens.
[ Voor 48% gewijzigd door Compizfox op 21-12-2011 22:20 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zit ik dan met mijn 3 coal en -50% korting op Valve game (waarvan ik 80+% al heb en de rest geen zak aan is.Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:13:
lol WTF ik zie dit topic en check eens op Steam. Krijg ik alle games van Valve kado voor het joinen van die feestdagen groep![]()
Naja. Heb altijd nog die hoop op de Epic prijs
Hoe kom je nu eigenlijk aan coal? Ik heb verhalen gelezen van mensen die de humble bundle voor 1 cent kopen zodat ze coal krijgen, maar ik dacht dat je alleen coal kon krijgen door die achievements te doen?
Klopt, het kopen van de Humble Bundle heeft daar niets mee te maken.Gropah schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:44:
Hoe kom je nu eigenlijk aan coal? Ik heb verhalen gelezen van mensen die de humble bundle voor 1 cent kopen zodat ze coal krijgen, maar ik dacht dat je alleen coal kon krijgen door die achievements te doen?
Misschien dat er in de Bundle spellen zitten waarin je achievements kan halen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat een bagger vandaag de steamsale
enige enigzins interessante is NWN2 en die heb ik al.
enige enigzins interessante is NWN2 en die heb ik al.
Gropah schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:44:

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik ben ook jaloers op al die personen die gave geschenken krijgen. Ik heb twee stomme kortingsbonnen: 50% op de Fallout en Valve collectie. O ja, en twee stuks kool, waar je ook niets mee kunt.
Geen leuke koopjes vandaag trouwens.
Gelukkig hebben ze het (eindelijk!) verandert bij HiB zodat je nu minstens 1 dollar moet betalen om de Steam key te krijgen. Hopelijk houden ze dat zo.
Verwijderd
Mooie koop, op gog.com die volgens mij de officiele publisher van het spel is kost hij nog 40 dollar op dit moment.Mejust schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:45:
EDIT: Na wat googlen heb ik geleerd dat G2play.net hier en daar riekt. Ik waag me er niet aan en koop gewoon de witcher op steam!
Elke euro waard.
Jawel zeg, allemaal rpg'sGodDamage schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:49:
Ik vermoed wel dat er morgen en overmorgen geen rpg's komen, vandaag waren er 5 te koop als daily.
Ik hoop nu dat er nog een dag komt met wat leuke puzzelgames voor een euro of wat per stuk.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 22:59 ]
Verwijderd
hoe werkt dat dan?Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:13:
lol WTF ik zie dit topic en check eens op Steam. Krijg ik alle games van Valve kado voor het joinen van die feestdagen groep![]()
Heb je een linkje? Ik heb volgens mij alles al van valve, gisteren nog als laatste half life 2 episode 1 en 2 gekocht, maar die had ik dus gratis kunnen krijgen?
Wat is een loyalty bonus? Krijg je die naar x aantal jaren lid te zijn? Ik ben al sinds 2004 lid, maar nooit zo'n bonus gehad?MrJayMan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:36:
net s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat gekocht voor €3,5 (loyalty bonus)
download@1,5MB/s
volgens mij begrijp ik niet zoveel van steam

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 23:01 ]
Op GOG is de Witcher 1 EE nu $4,99 en Witcher 2 €18,09. En je krijgt er een hele hoop extra's bij.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:58:
[...]
Mooie koop, op gog.com die volgens mij de officiele publisher van het spel is kost hij nog 40 dollar op dit moment.
[ Voor 6% gewijzigd door guReMcO op 21-12-2011 23:04 ]
Croissant in hand, I was alone.
huh? is Monday Night Combat nou net van 75% naar 50% gegaan? Ik wou hem net afrekenen.. bam 25% erop.
[ Voor 25% gewijzigd door boatfreak op 21-12-2011 23:06 ]
Jeej eindelijk na 5x in dat sneeuw level gekomen..
En niet voor niks heb er worms ultimate mayem mee gekregen! Maar hoe krijg je nu het spel?
En niet voor niks heb er worms ultimate mayem mee gekregen! Maar hoe krijg je nu het spel?
[ Voor 11% gewijzigd door dglavimans op 21-12-2011 23:07 ]
Verwijderd
Mijn gog is in dollars? Vreemd. Misschien komt het omdat ik het spel al gekocht heb, de prijs is ook heel licht grijs en ik kan er niet op klikken.guReMcO schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:03:
Op GOG is de Witcher 1 EE nu $4,99 en Witcher 2 €18,09. En je krijgt er een hele hoop extra's bij.
Maar wat voor extra's dan? Je bedoelt toch geen extra downloadable content? Ik heb wel een hele berg maps en soundtracks en weet ik niet wat meer erbij gekregen. Dat vind ik altijd mooi aan gog.com , al snap ik nooit wat je met die avatars enzo moet doen.
Volgens mij is het zo dat je iets kado kan krijgen als je een archievement haalt, en je krijgt een archievement voor joinen van de feestdagen groep en 1tje om je inventaris te openen. Wat je krijgt is random en dus (helaas) niet altijd de complete games van Valve. Om te beginnen ga je naar de winkel en klikt op de grote rode knop met 'grote geschenkenstapel'Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:00:
[...]
hoe werkt dat dan?
Heb je een linkje? Ik heb volgens mij alles al van valve, gisteren nog als laatste half life 2 episode 1 en 2 gekocht, maar die had ik dus gratis kunnen krijgen?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Gelukkig.Pheace schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:50:
[...]
Gelukkig hebben ze het (eindelijk!) verandert bij HiB zodat je nu minstens 1 dollar moet betalen om de Steam key te krijgen. Hopelijk houden ze dat zo.
Er zijn helaas zat gasten die de HiB voor een cent hebben gekocht. Of nog erger, om door te verkopen (wat officieel eigenlijk niet mag) Het hangt een beetje van het soort contract af wat je hebt met paypal voor aankopen maar zover ik gelezen heb is voor kleine transacties zo'n 30 cent. Dus niet alleen ben je een cheapskate. Je geeft de developers en de mensen achter de Humble Bundle een trap na.
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 21-12-2011 23:11 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Mmm, ik had niet veel geluk... 25% korting op een spel van steamSchaapje_BlaaT schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:09:
Om te beginnen ga je naar de winkel en klikt op de grote rode knop met 'grote geschenkenstapel'

Heb ik eindelijk een spel, heb ik geen flauw idee hoe ik hem moet claimen XD Edit ah of je kijkt ff iets verder, nvm
[ Voor 20% gewijzigd door dglavimans op 21-12-2011 23:14 ]
Ja mijn gog is ook in dollars maar ik checkte de site zonet ff vanwege wat jij zei en ik kreeg de prijs van Witcher 2 in euro's te zien.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:09:
[...]
Mijn gog is in dollars? Vreemd. Misschien komt het omdat ik het spel al gekocht heb, de prijs is ook heel licht grijs en ik kan er niet op klikken.
Maar wat voor extra's dan? Je bedoelt toch geen extra downloadable content? Ik heb wel een hele berg maps en soundtracks en weet ik niet wat meer erbij gekregen. Dat vind ik altijd mooi aan gog.com , al snap ik nooit wat je met die avatars enzo moet doen.
ff ontopic:
De "schade" tot nu toe is:
Half Life 1 Source
Psychonauts
En ik heb van die coupons van 33% op elke Valve game en 50% op Defcon.
Vind het wel wat knullig dat ze pas na de sale inwisselbaar zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door guReMcO op 21-12-2011 23:18 ]
Verwijderd
Heb je die al gespeeld? Ik had half life 2 uitgespeeld en speel nu deel 1, maar ik heb niet de source versie gekozen (heb hem wel), maar de "originele". Maar misschien is het spelen van die source versie vandaag de dag een betere keuze?guReMcO schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:14:
Half Life 1 Source
De source versie is een wat opgepoetste versie van het origineel. Het gaat voor zover ik weet vooral om de graphics. Freeman's Mind is een serie gemaakt op de Source versie. Kun je de de game alvast zien.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:17:
[...]
Heb je die al gespeeld? Ik had half life 2 uitgespeeld en speel nu deel 1, maar ik heb niet de source versie gekozen (heb hem wel), maar de "originele". Maar misschien is het spelen van die source versie vandaag de dag een betere keuze?
[ Voor 33% gewijzigd door guReMcO op 21-12-2011 23:26 ]
Is ook wel logisch dat ze pas na de sale inwisselbaar zijn, anders krijg je namelijk korting op korting. Ik heb zelf een -50% coupon op een Valve spel gehad, maar deze blijkt ook te werken op de complete valve pack. Als voorbeeld is de valve pack al -77%, als ik dan nu die coupon kon gebruiken krijg ik het volledig gratis, zowel met 77%+50% of 77%+(50% van 77%) is meer dan 100%. Vind het dan wel weer jammer dat de Valve coupon alleen werkt op spellen van vóór 2012, dus kan ik hem niet gebruiken op Dota 2.guReMcO schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:14:
[...]
En ik heb van die coupons van 33% op elke Valve game en 50% op Defcon.
Vind het wel wat knullig dat ze pas na de sale inwisselbaar zijn.
Zou deze prijs nog terug gaan naar 75% korting of ben ik gewoon te laat?boatfreak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:04:
huh? is Monday Night Combat nou net van 75% naar 50% gegaan? Ik wou hem net afrekenen.. bam 25% erop.
Wil hem wel namelijk! Of even tot morgen wachten?
Het is waarschijnlijk zo hard gegaan met die game... WTB 4 pack
DoTA wordt naar alle waarschijnlijkheid F2P. Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ja klopt wel wat je zegt maar het is ergens een beetje zuur. Bijvoorbeeld Defcon is nu met 75% korting dus wat moet ik dan met een coupon voor 50% korting. Dat was eigenlijk wat ik bedoelde.
3 uur geleden op Twitter over MNC: https://twitter.com/#!/UberEnt/status/149574096030679040boatfreak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:04:
Overigens kan ik die game inmiddels afraden, ik heb hem, maar de ontwikkelaars hebben de game kapot gepatched. Er is bijna geen server meer over en men is bezig aan Super Monday Night Combat, wat een verbetering zou moeten worden ten op zichte van het eerste deel en komt nog eens bij dat deze Free to Play wordt. Al zijn mijn ervaringen met de closed beta nou ook niet bepaald positief, binnenkort maar weer eens spelen, er is onlangs een update van geweest.
[ Voor 91% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2011 23:42 ]
Lees eerst deze pagina maar: http://store.steampowered.com/holidaysale/ http://store.steampowered.com/holidaysale/detailsVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:20:
Waar zijn die achievements voor?
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 21-12-2011 23:47 ]
Yep heb hem paar uurtjes terug gekocht voor 2,24...boatfreak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:04:
Eerste schade van deze sale is geleden, Monday Night Combat + Stalker Clear Sky, die miste ik nog. Moet zeggen dat ik me redelijk kan inhouden deze sale, maar ja steam spellen lijst is ook aardig uit de hand gelopen. De dailys vallen me tot nu nog wat tegen. LA Noire mag wel langs komen voor 60% of meer korting
Beetje jammer dat ik dit nu pas lees, ach ja voor 2,24 valt het allemaal mee. Ik had TF2 ook al een aardig lange tijd en ging het pas spelen toen het F2P werd, ook niet echt slimCptChaos schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:37:
[...]
3 uur geleden op Twitter over MNC: https://twitter.com/#!/UberEnt/status/149574096030679040
Overigens kan ik die game inmiddels afraden, ik heb hem, maar de ontwikkelaars hebben de game kapot gepatched. Er is bijna geen server meer over en men is bezig aan Super Monday Night Combat, wat een verbetering zou moeten worden ten op zichte van het eerste deel en komt nog eens bij dat deze Free to Play wordt. Al zijn mijn ervaringen met de closed beta nou ook niet bepaald positief, binnenkort maar weer eens spelen, er is onlangs een update van geweest.
Hmm toch maar gekocht.. Kan het zijn dat het door de drukte niet direct in je game list staat?
Voel me wel een soort van afgezet
edit: 20 min later nog steeds niet te vinden... geld is wel afgeschreven?
Games staan op de site nog in het winkelmandje.
Voel me wel een soort van afgezet
edit: 20 min later nog steeds niet te vinden... geld is wel afgeschreven?
Games staan op de site nog in het winkelmandje.
[ Voor 32% gewijzigd door boatfreak op 22-12-2011 00:33 ]
gewoon afwachten, duurt soms ff ivm de drukte
Ik zit hier in Canada, dus afgerekend in canadese dollarsVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:42:
[...]
Hoe bedoel je omgerekend ??
alles staat bij mij in euro's
Maar ik denk dat je zelfs in Nederland hetzelfde kan doen:
- nieuwe account aanmaken, aangeven dat je in USA/Canada leeft
- Inloggen op steam website en inkopen doen!
edit:
- en dan als gift de aankoop naar je main account sturen uiteindelijk.
Maargoed, misschien werkt dat wel niet ivm landfilter o.i.d.
[ Voor 7% gewijzigd door Ayera op 22-12-2011 02:18 ]
Idd, Steam kijkt naar het ip-adres om te checken uit welk land je bent.
Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.