Mijn winst so far: 1 coal en Greed Corp, nice!
Verwijderd
Van mijn 7x coal craften had ik een valve 25% coupon gekregen. -_-
De recommendation achievement leverde weer een coal op en de Sequence achievement ook, helaas.
Nu maar afwachten wat de Dawn of War 2 achievement mij zal brengen....
De recommendation achievement leverde weer een coal op en de Sequence achievement ook, helaas.
Nu maar afwachten wat de Dawn of War 2 achievement mij zal brengen....
Had bijna sequence gekocht maar het ziet er toch wel erg belabberd uit. Is het wat?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Even een beetje verkapte reclame :
Sol Survivor is een super leuke tower defence game die je zowel singleplayer, co-op als multiplayer (wars) kan doen en hij is nog erg goedkoop ook. Zeker in een 4 pack: http://store.steampowered.com/app/45000/
Sol Survivor is een super leuke tower defence game die je zowel singleplayer, co-op als multiplayer (wars) kan doen en hij is nog erg goedkoop ook. Zeker in een 4 pack: http://store.steampowered.com/app/45000/
Wie van slopen houdt, kan ik Demolition Inc. aanbevelen. De reviews verschillen enorm: de een vindt de game geweldig en de ander vindt het ontzettend frustrerend. Toegegeven, frustrerend is het af en toe wel maar verder is het ontzettend leuk om chaos te veroorzaken. 
Voor de oorspronkelijke € 9,99 heeft het spelletje wellicht een te hoog trial and error gehalte maar voor € 2,49 is het erg vermakelijk. Probeer de demo eens, let er echter wel op dat in de full game de moeilijkheidsgraad al snel omhoog schiet na de levels die je in de demo kan spelen.
Voor de oorspronkelijke € 9,99 heeft het spelletje wellicht een te hoog trial and error gehalte maar voor € 2,49 is het erg vermakelijk. Probeer de demo eens, let er echter wel op dat in de full game de moeilijkheidsgraad al snel omhoog schiet na de levels die je in de demo kan spelen.
Verwijderd
Het is wel geinig. Voice acting is een beetje crap, maar voor die ene euro is het best geinig om te spelen af en toe. Een aardige rhytm game ( ik ben er overigens super slecht inrockhopper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:42:
Had bijna sequence gekocht maar het ziet er toch wel erg belabberd uit. Is het wat?
Een euro doet niet zo heel veel pijn aan de portomonee.
iemand die mij kan helpen met de Get what you want – trade! objective Steam account Renaldo N
niet meer nodig trade gemaakt THNX
niet meer nodig trade gemaakt THNX
[ Voor 16% gewijzigd door RenaldoN op 27-12-2011 22:22 ]
Afijn, in totaal nu 5 coupons gekregen en nog geen een game ._.
True, erg leuke prijs inderdaadgodofal schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:39:
naja, of 't nou je ding is of niet, voor 2.50 kan je je kop er niet echt aan stoten lijkt me
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hmm, vind het achteraf jammer dat ik Bastion heb gekocht.
Dat overdreven "anders" met die missende tooltips e.d. was eventjes grappig, maar na 5 minuten werd het irritant en na 15 minuten was ik het zo zat dat ik het spel gesloten heb.
Wat een kutspel zeg
Een grap met dat soort dingen oké, maar een heel spel lang? Nee bedankt....
Dat overdreven "anders" met die missende tooltips e.d. was eventjes grappig, maar na 5 minuten werd het irritant en na 15 minuten was ik het zo zat dat ik het spel gesloten heb.
Wat een kutspel zeg
Jedi Knight pack, jeuj! Vooral Dark Forces II is geweldig jeugdsentiment
Hmm ieder zijn eigen ding, maar dit is alles behalve een 'kutspel'. Meer jouw smaak niet gok ik zo. Ik vind het de beste indie game die ik tot nu toe heb gescoord!Krukar schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:42:
Wat een kutspel zegEen grap met dat soort dingen oké, maar een heel spel lang? Nee bedankt....
| system specs |
Mijn vangst tot nu toe met 9 achievements.
DoD:Source, kortingscoupon van 25% en met 7 gecrafte coal L4D:GOTY
DoD:Source, kortingscoupon van 25% en met 7 gecrafte coal L4D:GOTY
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere coupons voor 1 game te gebruiken.
Redelijk zeker dat dat niet werkt.TRASH_LORD schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:54:
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere coupons voor 1 game te gebruiken.
nee dat zal wat zijn -50% en dan nog een 2 x -25% inleveren
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 28-12-2011 01:24 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hangt ervanaf hoe ze berekenen.ravw schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:23:
[...]
nee dat zal wat zijn -50% en dan nog een 2 x -25% inleverenvoor het zelfde spel
Los daarvan lijkt het me inderdaad sterk dat ze het doen, maar het zou dus best kunnen als je kortingspercentages netjes met de prijs vermenigvuldigt in plaats van optelt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zonet voor de Dawn of War II achievement Operation Flashpoint Red River gekregen! Nice!!!!
Croissant in hand, I was alone.
Gisteren ook dow2 gekocht! Zat er al op te wachten
jeej!
In totaal 14 achievements voltooid, 12 coal (waarvan 1 x een coupon gecraft en ik er nog 5 van over heb) Valve Pack 2011,-50% van Valve games en -50% korting op VVVVVV.
Tot nu toe ben ik nog erg enthousiast hierover.
De Valve Pack heb ik momenteel al bezet staan voor het geval, mocht mijn deal niet door gaan post ik deze in de Steam Trading topic.
De Valve Pack heb ik momenteel al bezet staan voor het geval, mocht mijn deal niet door gaan post ik deze in de Steam Trading topic.
Iemand een tip hoe ik snel de Cities in Motion achievement haal?
Edit: Opgelost, daar is dus ween wiki voor: http://steamtreasurehunt.wikia.com/
Edit: Opgelost, daar is dus ween wiki voor: http://steamtreasurehunt.wikia.com/
[ Voor 41% gewijzigd door Ronwiel op 28-12-2011 11:53 ]
Verwijderd
Valve complete is erg lucky!Zillasaur schreef op woensdag 28 december 2011 @ 08:28:
In totaal 14 achievements voltooid, 12 coal (waarvan 1 x een coupon gecraft en ik er nog 5 van over heb) Valve Pack 2011,-50% van Valve games en -50% korting op VVVVVV.
Ik heb Portal 2 gecraft, en Grid gehaald met een achievement.
Voor de rest alleen maar coal en coupons gecraft/gehaald.
Krukar schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:42:
Wat een kutspel zegEen grap met dat soort dingen oké, maar een heel spel lang? Nee bedankt....
pssst, koop terraria

weet iemand trouwens of het mogelijk is om je humble bundles aan steam toe te voegen?
heb namelijk een paar games van de achievements in die bundles zitten, maar gewoon die code daarvan activaten werkt helaas niet
kan ik weer wat achievements scoren
en ook wat leuks: tot nu toe alleen maar coal (x6) en wat coupons gescoord
persoonlijk zit ik niet te springen om games (je krijgt toch bijna nooit wat je wilt) maar vind het wel vreemd dat ik er nog geen gewonnen heb
kan dat liggen aan het feit dat ik bijna alleen maar de F2P achievements heb gedaan? (lees: 1 non-F2P achievement)
So far 10 achievements gehaald, Trophico 3 steam special edition gekregen en Civilization IV
voor vandaag moet ik nog de aaaaaaaaaaaaaaa for awsomenes halen en killingfloor staat nog op de lijst
city in motions had ik al tijdens de tutorial. beetje gang erin zetten en een flinke bus en tram lijn neerzetten
city in motions had ik al tijdens de tutorial. beetje gang erin zetten en een flinke bus en tram lijn neerzetten

Killing Floor achievement is vrij makkelijk. Start een solo spel in Ice Cave op easy of normal en je hebt hem binnen 10 minuten.DECOY88 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:24:
voor vandaag moet ik nog de aaaaaaaaaaaaaaa for awsomenes halen en killingfloor staat nog op de lijst
Damn you steam for making me buy so many games!!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik heb alle humble bundle games in steam zitten. Je moet natuurlijk wel dan de steam key opvragen bij de bundle link die je krijgt.godofal schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:07:
[...]
pssst, koop terraria![]()
weet iemand trouwens of het mogelijk is om je humble bundles aan steam toe te voegen?
heb namelijk een paar games van de achievements in die bundles zitten, maar gewoon die code daarvan activaten werkt helaas niet
kan ik weer wat achievements scoren![]()
en ook wat leuks: tot nu toe alleen maar coal (x6) en wat coupons gescoord
persoonlijk zit ik niet te springen om games (je krijgt toch bijna nooit wat je wilt) maar vind het wel vreemd dat ik er nog geen gewonnen heb
kan dat liggen aan het feit dat ik bijna alleen maar de F2P achievements heb gedaan? (lees: 1 non-F2P achievement)
Ik heb nu iets van 18 coal en 2 coupons waarvan 1 50% valve game en de andere atomic zombie smasher is.
Met een beetje geluk vandaag de 2 andere f2p achies waardoor ik die ook kan afstrepen. Als iemand nog een guestpass van killing floor heeft, ik hou me aanbevolen

-Te huur
hoeveel coal heb je ervoor overYagermeister schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:36:
[...]
Ik heb alle humble bundle games in steam zitten. Je moet natuurlijk wel dan de steam key opvragen bij de bundle link die je krijgt.
Ik heb nu iets van 18 coal en 2 coupons waarvan 1 50% valve game en de andere atomic zombie smasher is.
Met een beetje geluk vandaag de 2 andere f2p achies waardoor ik die ook kan afstrepen. Als iemand nog een guestpass van killing floor heeft, ik hou me aanbevolen

Diekooi
thanks voor de tip, heb het gelijk geactiveerdYagermeister schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:36:
[...]
Ik heb alle humble bundle games in steam zitten. Je moet natuurlijk wel dan de steam key opvragen bij de bundle link die je krijgt.
achievement hunten maar weer
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:21 ]
Hoe bedoel je? Bij de Humble bundles waar een Steam key bijzit, kun je die activeren in Steam, en dan krijg je de games daarvan in Steam.godofal schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:07:
[...]
pssst, koop terraria![]()
kan ik weer wat achievements scoren
Maar vooral bij enkele van de eerste bundles zaten er ook nog wel eens games tussen die niet op Steam waren, zoals bijvoorbeeld Trine uit de Humble Frozenbyte Bundle. Daar is dan niets aan te doen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
AAAaaaaaAAAAAaaaaaaAAAAAh (of whateverDECOY88 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:24:
* NMe springt.
* NMe valt een paar seconden.
* NMe splat.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
21 22 achievements: 7 coupons en 14 15 coal
Nog steeds geen succes met immortals (toch al 5 uur mee verspilt, denk dat ik die maar op ga geven)
Heb wel wat nieuwe spellen kunnen traden, maar zonder dat traden zou ik 'not amused' zijn als ik jullie geluk lees
Het is in ieder geval leuk te lezen dat er mensen zijn die wél wat winnen.
Heb overigens Bastion aangeschaft en het is een leuk spel. Ben nog twijfelende over terraria.
Nog steeds geen succes met immortals (toch al 5 uur mee verspilt, denk dat ik die maar op ga geven)
Heb wel wat nieuwe spellen kunnen traden, maar zonder dat traden zou ik 'not amused' zijn als ik jullie geluk lees
Heb overigens Bastion aangeschaft en het is een leuk spel. Ben nog twijfelende over terraria.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Het lijkt ook hetzelfde spel als AAAaaaaaAAAAAaaaaaaAAAAAh (of whateverNMe schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:11:
[...]
AAAaaaaaAAAAAaaaaaaAAAAAh (of whatever) is niet leuk.
* NMe springt.
* NMe valt een paar seconden.
* NMe splat.
DM me maar waar je interesse in hebt. Of add me op steam onder boswortel. ps. ik heb niks over voor een guest pass
Die spellen van de eerdere bundles zijn later toegevoegd en dan krijg je ze ook gewoon in steam. Ik had hetzelfde.Compizfox schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:56:
[...]
Hoe bedoel je? Bij de Humble bundles waar een Steam key bijzit, kun je die activeren in Steam, en dan krijg je de games daarvan in Steam.
Maar vooral bij enkele van de eerste bundles zaten er ook nog wel eens games tussen die niet op Steam waren, zoals bijvoorbeeld Trine uit de Humble Frozenbyte Bundle. Daar is dan niets aan te doen.
[ Voor 52% gewijzigd door Yagermeister op 28-12-2011 17:09 ]
-Te huur
Nee hoor daar ligt het niet aan, je hebt pech denk ik. Heb gisterenavond toevallig Forzen Synapse gekregen voor de gratis achievement (review schrijven). Heb tot nu toe alleen maar de simpele achievements gedaan (open inventory, schrijf een review etc.), nog geen zin gehad om een game te spelen alleen voor de achievement...godofal schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:07:
[...]
Iemand hier de achievement gedaan voor Wings of Prey?
Wings of Prey
It's winter! - Complete any mission on winter locations: Korsun, Stalingrad or Bulge
Doe ik een (losse) missie in stalingrad, en haal ik die, geen achievement...
Wings of Prey
It's winter! - Complete any mission on winter locations: Korsun, Stalingrad or Bulge
| system specs |
je kan er killingfloor voor een weekend?week? mee spelen en dus de achievement halenYagermeister schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:06:
[...]
DM me maar waar je interesse in hebt. Of add me op steam onder boswortel. ps. ik heb niks over voor een guest pass. Daarom is het net een guest pass

was de grond wel witride277 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:24:
Wings of Prey

Je moet er een met besneeuwd terrein doen. De tweede van Stalingrad heb ik gebruikt volgens mij, 10 minuutjes werk.ride277 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:24:
Wings of Prey
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
I want to live forever, so far.. so good.
dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Timbootje op 28-12-2011 17:55 ]
Wat wil je ervoor?Warbringer schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:51:
7 coal en ik win.. Farming Simulator 2011
Iemand die ik er blij mee kan maken?
http://youtu.be/AHOvbKeb-B8ride277 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:24:
Wings of Prey
Gewoon kamikazi piloot spelen.
Gewoon raketten spammen is nog sneller, hoef je er niet helemaal heen te vliegen, thanx!Rutger Mulder schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:13:
[...]
http://youtu.be/AHOvbKeb-B8
Gewoon kamikazi piloot spelen.
| system specs |
Voor mij vandaag niks.
Dead Space (1 & 2) zijn aanraders!
Zit niks bijzonders bij vandaag.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nog mensen voor een Dungeon Defenders 4-pack?
Je moet idd die 2e missie in Stalingrad doenride277 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:24:
Wings of Prey
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik zie op zich elke keer wel leuke deals maar ik heb ze meestal al
Denk dat ik wel interesse heb. Even kijken wat de reviews zijn en meta score enzoRutger Mulder schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:03:
Nog mensen voor een Dungeon Defenders 4-pack?
Kan het dat als je coal craft dat je niets krijgt
Ik heb vanmiddag 7 coal gecraft en uiteindelijk kwam er 1 keer een groep gift ding en daarna niets
Zie net bij het updaten van de achievements dat ik mijn eerder behaalde van sanctum wel heb gekregen direct en weer coal
maar mijn gift nog niet

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hij schijnt erg leuk te zijn en heeft cooprockhopper schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:05:
[...]
Denk dat ik wel interesse heb. Even kijken wat de reviews zijn en meta score enzo
Yeah, eindelijk Hearts of Iron 3, kan ik mijn collectie compleet maken van DLC waarvan de belangrijkste natuurlijk For the motherland is 
Soms loont wachten inderdaad!
Soms loont wachten inderdaad!
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Zijn er hier high-level Dungeon Defenders-spelers die me even willen helpen met de achievement? Ik heb dat spel al een tijd geleden gekocht, maar nooit echt gespeeld
Dungeon Defenders Note:
Beat the Etherian Holiday Extravaganza! event on any difficulty. Take the presents near the forge to the selected christmas tree and defend the presents from monsters, untill all presents are delivered for that wave. You will have to defend 1/2/3/4 trees simultaneously. During the boss wave santa and the (evil)-Mega_Snowman will appear. Kill the boss, while defending santa against the regular enemies to win.
Note: The mission is challenging. A level 30+ character will likely be needed to solo.
Oei dat doe je inderdaad niet even 1-2-3. Dit weekend een tweaker sessie?
Beat the Etherian Holiday Extravaganza! event on any difficulty. Take the presents near the forge to the selected christmas tree and defend the presents from monsters, untill all presents are delivered for that wave. You will have to defend 1/2/3/4 trees simultaneously. During the boss wave santa and the (evil)-Mega_Snowman will appear. Kill the boss, while defending santa against the regular enemies to win.
Note: The mission is challenging. A level 30+ character will likely be needed to solo.
Oei dat doe je inderdaad niet even 1-2-3. Dit weekend een tweaker sessie?
heb ook wel interesse om mee te doen in de dungeon defender pack
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Heeft iemand al een aanbeveling geschreven voor een game? Ik heb er één gemaakt maar zie nog niet dat deze opdracht voltooid is. Wellicht duurt het even?
Ik wil ook wel een kopietje!
De homefront trailer trouwens, kim jong il is dead blabla. Is inmiddels ook echt zo
De homefront trailer trouwens, kim jong il is dead blabla. Is inmiddels ook echt zo
@wildcat1 ja dat duurt inderdaad even. Tussen nu en middernacht kunnen de steam servers eigenlijk de drukte niet aan.
Wel gedaan, direct gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:35:
Heeft iemand al een aanbeveling geschreven voor een game? Ik heb er één gemaakt maar zie nog niet dat deze opdracht voltooid is. Wellicht duurt het even?
Ik heb nu wel hetzelfde met de achievement van Serious Sam. Al wel gehaald, maar nog niet verwerkt.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Lol, had hetzelfde. Bij de winter sales begin december was deze ook in de aanbieding. Trailer gekeken en één week later is die kerel dood, het eerste waar ik aan moest denken was die trailer van homefrontboatfreak schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:35:
Ik wil ook wel een kopietje!
| system specs |
Wil bij iemand anders de TF2 achievement niet registreren, ik had deze van te voren al gehaald maar hij blijft grijs..
Serious Sam is nog wat goedkoper te krijgen: http://www.getgamesgo.com/product/serious-sam-3-bfe
**
Ik had de achievement van Sanctum ook al gehaald en deze staat ook niet geregistreerd. Komt ongetwijfeld later wel.Preau schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:46:
Wil bij iemand anders de TF2 achievement niet registreren, ik had deze van te voren al gehaald maar hij blijft grijs..
**
Section 8: Prejudice ziet er wel goed uit..
Ziet eruit als een soort UT, alleen dan wat minder professioneel? Desalniettemin, voor €3,24 geen miskoop. Maar deze keer ga ik pas morgen overdag kopen, want de laatste keer ging het niet echt lekker. M'n iDeal betaling was gelukt maar Steam liep vast / wilde niet laden door de drukte. De 'purchase' stond op 'pending' maar uiteindelijk 'failed', na een mailtje gelukkig wel m'n games gekregen (FO3, etc.). Nu dus maar even wachten tot het rustiger is. Hoop eigenlijk elke dag op Total War: Shogun II in de sale, best verslavend..
Ziet eruit als een soort UT, alleen dan wat minder professioneel? Desalniettemin, voor €3,24 geen miskoop. Maar deze keer ga ik pas morgen overdag kopen, want de laatste keer ging het niet echt lekker. M'n iDeal betaling was gelukt maar Steam liep vast / wilde niet laden door de drukte. De 'purchase' stond op 'pending' maar uiteindelijk 'failed', na een mailtje gelukkig wel m'n games gekregen (FO3, etc.). Nu dus maar even wachten tot het rustiger is. Hoop eigenlijk elke dag op Total War: Shogun II in de sale, best verslavend..
@ hierboven
Pas maar op dat de prijs niet verhoogd word... Ik had het al eerder met Monday Night Combat in deze sale.
Pas maar op dat de prijs niet verhoogd word... Ik had het al eerder met Monday Night Combat in deze sale.
Net eindelijk de beat hazard achievement gehaald zonder cheaten.
Wel met perks (als het je zonder perks lukt dan echt props...) 2 extra levens en extra superbombs.
Kreeg deze keer geen bosses tegen en dat zijn toch wel de lastigste.
Ben bijna tot een 200x multiplier gekomen en heb meer punten gescoord in dit kwartiertje dan in de 70 minuten die ik al had staan op beat hazard
Wel met perks (als het je zonder perks lukt dan echt props...) 2 extra levens en extra superbombs.
Kreeg deze keer geen bosses tegen en dat zijn toch wel de lastigste.
Ben bijna tot een 200x multiplier gekomen en heb meer punten gescoord in dit kwartiertje dan in de 70 minuten die ik al had staan op beat hazard
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Vreemd, ik heb die bijna een week geleden oid gedaan en bij mij is hij wel direct unlocked.Preau schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:46:
het is een erg leuke gameFreaky Maus schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:15:
Section 8: Prejudice ziet er wel goed uit..
enige nadeel is dat de servers nogal leeg waren (laatste keer dat ik checkte iig, paar maandjes geleden)
vooral de horde is lachen met een paar maten
Weet iemand wat je moet doen om de achievement in revenge of the titans te halen?
Wellicht even in de topic start zetten? http://steamtreasurehunt....ter_Objectives#Objectives
EDIT: Staat er idd al
.
EDIT: Staat er idd al
[ Voor 55% gewijzigd door Ronwiel op 28-12-2011 21:01 ]
Staat er al in. Steam vindt mij gewoon niet lief, van 14 objectives die ik heb behaald, heb ik 5 coupons gebreken en 9 coal, waarvan ik 7 heb gecraft naar nog een coupon

[ Voor 84% gewijzigd door SideSplitter op 28-12-2011 21:06 ]
**
Ziet er erg moeilijk uit, mij die 1 coal niet waardFantasma schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:01:
[...]
veel geluk?
bij mij mislukt het bij de laatste 2 bosses
btw die ene tutorial volgen?
YouTube: Revenge of the Titans Christmas Achievements Part 1
**
hmm net met worms een 7de kooltje (eindelijk..) > craft > -50% op worms reloaded ....right....
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Ja dat was verrot.boatfreak schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:17:
@ hierboven
Ik heb me die dag aangemeld voor de opvolger SMNC op hun site en direct de dag daarna was ik al toegelaten in de beta daarvan. Heb je die oude game ook niet meer nodig, blij dat ik die niet heb gekocht.
Alleen nog geen tijd gehad om de game te proberen met al deze sales.
check voor beta:
http://www.uberent.com/
Verwijderd
Heb ik wel gedaan, wist destijds nog niks van de cheatBSTNjitRam schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:51:
Net eindelijk de beat hazard achievement gehaald zonder cheaten.

Het was zwaar irritant en stressen, en heb er ook 4 keer over moeten doen tot ik m haalde en ging op de 10:30 dood met mn laatste leven, lucky
Over Dungeon Defenders achievement, is inderdaad pittig, niet alleen door de laatste boss, maar ook de tijdsdruk. Heb m net gedaan met 3 vrienden, en je moet in feite cadeaus plaatsen bij bomen en verdedigen ja. Niet moeilijk nee. Maargoed, op gegeven moment heb je 5 minuten om bij 2 bomen 4 presents neer te leggen, dat is toch wel stressen. Na 2 keer falen is het uiteindelijk gelukt door 2 mensen te laten af wisselen met presents pakken en neerleggen (kan niet tegelijk) en die 2 mensen waren allebei volgepompt met speed op je char. Done!
Terraria heb ik al een tijdje, die is inderdaad wel erg leuk
Vandaag niet zoveel interessants erbij op steam sale.
Is maar goed ook want de teller voor deze sale staat al op 95 euro

Daar heb ik dan wel 3 gratis spellen bijgekregen en ik heb nog 12 coal, zit nog te twijfelen of ik die zal craften of bewaren om voor die hoofdprijs te proberen.
[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 28-12-2011 21:54 ]
De achievement van Dungeon Defenders is extreem simpel als je een level 70 in je team hebt. Zoek iemand van dit level en je hebt de achievement sowieso (zolang je de moeilijkheidsgraad niet te hoog zet uiteraard
zou wel zuur zijn als je straks idd de grand prize wint, heb je net 95 euries uitgegevenKrukar schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:53:
[...]
Terraria heb ik al een tijdje, die is inderdaad wel erg leuk
Vandaag niet zoveel interessants erbij op steam sale.
Is maar goed ook want de teller voor deze sale staat al op 95 euro
Daar heb ik dan wel 3 gratis spellen bijgekregen en ik heb nog 12 coal, zit nog te twijfelen of ik die zal craften of bewaren om voor die hoofdprijs te proberen.
't word nog krap voor mij om al de achievements te halen die ik kan halen (lees: F2P games+games die ik al heb)
moet nog 3 F2P games achievements en net zoveel paid game achievements
en 1 in allebei de categorien werkt niet

Mja ik twijfel ook of ik die game moet kopen.TRASH_LORD schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:30:
Iemand ervaringen met solar 2?
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:20 ]
je moet ongebruikte coal hebben aan het einde van de sales, deze zijn dan je loten zeg maar.Fantasma schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:48:
btw voor die grand prize, moet je dan echt coal hebben? of krijg je zoals die game gewoon een coupon als je craft?
Ik heb het begrepen dat iedere coal een soort van loterij ticket is (met waarschijnlijk een uniek nummer)
En dat er op 2 januari nog van alle in omloop zijnde coals er random nummers worden bepaald en die worden gekoppeld aan 1e 2e en 3e prijs etc.
Vervolgens winnen die mensen alles, of de games in hun wishlist (op volgorde van rank, dus wellicht slim om je dure games in de top 5 te zetten op 1 januari)
En dat er op 2 januari nog van alle in omloop zijnde coals er random nummers worden bepaald en die worden gekoppeld aan 1e 2e en 3e prijs etc.
Vervolgens winnen die mensen alles, of de games in hun wishlist (op volgorde van rank, dus wellicht slim om je dure games in de top 5 te zetten op 1 januari)
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:20 ]
Ik heb nog 2x Dungeon Defenders van de 4-pack in de aanbieding
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Helemaal frusti van beat trip runner (die ik overigens voor de lol speel, niet voor coal en coupons enzo) bedacht dat ik maar is wat renegade ops ging spelen. Maar die had ik schijnbaar nog niet gedownload? Err ok, dan maar good old flight control. Ik zag dat daar een nieuwe achievement was die misschien ook wel dan meetelde voor 'de hunt', Dus ach maakt mij het uit......is ff kijken. En ja hoor, binnen 5 minuten in de pocket.
Daarna lekker doorspelen, hmmm herinnerde me niet dat dit veld zo makkelijk was.......na een tijdje rolt de achievement voor 'land 200 vliegtuigen' ook binnen.......oooh nice. Dan maar doorgaan, op een gegeven moment werd het een beetje saai en vroeg ik me af of het spel echt zo simpel was? Of misschien was ik in de zone......anyways lekker doorgegaan tot de teller ergens op de 1600 stopt..........oooooh nou dan ga ik toch maar is ff online kijken (zit op zolder met een lange utp kabel die ik nog niet heb weggewerkt, dus als ik hem niet nodig heb zit ie opgerold, ik speelde dus met steams off lline mode). Ding aansluiten 'top 10 score van de wereld' NICE.
Ff achievements checken........niets?!
Kom ik met wat googlen op het volgende uit:
Achievements Are Not Being Recorded
Achievements are not recorded while playing in Commentary Mode, Offline Mode or when sv_cheats is set to 1. If you would like to ensure that your achievements are tracked correctly, please do not play your game in any of these modes.
*zucht* dat doen ze bij microsoft heeeeeeeel anders. Oh well, misschien nog maar even snel de achievements halen. Mijn score is echter zonder problemen geupload naar de leaderbords
(alwaar de nummer 1 met zijn score niet eens op de score kaart past, fijn dat echte cheaters ook aangepakt worden NOT
)
Helemaal frusti van beat trip runner (die ik overigens voor de lol speel, niet voor coal en coupons enzo) bedacht dat ik maar is wat renegade ops ging spelen. Maar die had ik schijnbaar nog niet gedownload? Err ok, dan maar good old flight control. Ik zag dat daar een nieuwe achievement was die misschien ook wel dan meetelde voor 'de hunt', Dus ach maakt mij het uit......is ff kijken. En ja hoor, binnen 5 minuten in de pocket.
Daarna lekker doorspelen, hmmm herinnerde me niet dat dit veld zo makkelijk was.......na een tijdje rolt de achievement voor 'land 200 vliegtuigen' ook binnen.......oooh nice. Dan maar doorgaan, op een gegeven moment werd het een beetje saai en vroeg ik me af of het spel echt zo simpel was? Of misschien was ik in de zone......anyways lekker doorgegaan tot de teller ergens op de 1600 stopt..........oooooh nou dan ga ik toch maar is ff online kijken (zit op zolder met een lange utp kabel die ik nog niet heb weggewerkt, dus als ik hem niet nodig heb zit ie opgerold, ik speelde dus met steams off lline mode). Ding aansluiten 'top 10 score van de wereld' NICE.
Ff achievements checken........niets?!
Kom ik met wat googlen op het volgende uit:
Achievements Are Not Being Recorded
Achievements are not recorded while playing in Commentary Mode, Offline Mode or when sv_cheats is set to 1. If you would like to ensure that your achievements are tracked correctly, please do not play your game in any of these modes.
*zucht* dat doen ze bij microsoft heeeeeeeel anders. Oh well, misschien nog maar even snel de achievements halen. Mijn score is echter zonder problemen geupload naar de leaderbords

10 second ninja DONE
Wannabe edit van bovenstaande post dus.......
En alsnog gehaald, maar vind het nog steeds
en
(al hoewel ik begrijp dat op de pc offline hacking een iets groter risico is dan op de 360)
En alsnog gehaald, maar vind het nog steeds
(al hoewel ik begrijp dat op de pc offline hacking een iets groter risico is dan op de 360)
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 29-12-2011 01:07 ]
10 second ninja DONE
Ze zijn -echt- zo goedSagat schreef op donderdag 29 december 2011 @ 00:37:
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
*zucht* dat doen ze bij microsoft heeeeeeeel anders. Oh well, misschien nog maar even snel de achievements halen. Mijn score is echter zonder problemen geupload naar de leaderbords(alwaar de nummer 1 met zijn score niet eens op de score kaart past, fijn dat echte cheaters ook aangepakt worden NOT
)
Frustrerend hoor. Maar ja als het zo goed ging kan je het vast nog wel een keer toch?
3 uur gedaan over de Dungeon Defenders achievement, maar uiteindelijk gehaald!
De beloning was ook heel wat beter dan kolen of een coupon: L4D: Game of the Year edition
De beloning was ook heel wat beter dan kolen of een coupon: L4D: Game of the Year edition
Iemand?Touchdomex schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:11:
Kan het dat als je coal craft dat je niets krijgtIk heb vanmiddag 7 coal gecraft en uiteindelijk kwam er 1 keer een groep gift ding en daarna niets
Zie net bij het updaten van de achievements dat ik mijn eerder behaalde van sanctum wel heb gekregen direct en weer coal
maar mijn gift nog niet

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb tot nu toe altijd wat gekregen. Alleen soms is het lastig te zien, wat nou nieuw is (heb inmiddels al 10 coupons)...
Jammer dat er geen log is, waarin je kan zien wanneer je wat hebt gekregen
Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.