LuieHondNL,
Welkom op GoT
Zoals al eerder aangegeven is heb je allicht niet de meest handige nick voor op GoT, als er een soort bezoeker is die we niet op prijs stellen is het wel een ...
Maar goed, dat is dan puur een naam. Wat we op GoT verwachten is dat je zelf doet dat je kunt EN dat - als je er niet uitkomt - je duidelijk aangeeft waar je vastloopt en wat je zelf allemaal opgezocht hebt. In dit geval mis ik dat laatste consequent. Je stelt vraag na vraag waarbij het lijkt alsof je zelf niets opgezocht hebt. Misschien is dat niet zo, maar dat kunnen wij niet teruglezen.
Andere reden waarom het lijkt alsof je zelf niet zoekt is omdat er bakken vol informatie hier op GoT te vinden zijn over de onderwerpen waar je over vraagt. Je lijkt daar niet naar op zoek gegaan te zijn, of als je dat wel gedaan hebt zeg je er in ieder geval niets over.
Omdat het zo lijkt alsof je niets zelf doet is dit topic ondertussen aardig verziekt (zie hoe mensen offtopic gaan omdat je zelf niet duidelijk genoeg geweest bent...) dus sluit ik het. Toch laat ik je niet met lege handen achter, maar geef ik je links naar grote topics waar je deelvragen stuk voor stuk terechtkunnen
Waar moet je aan denken bij keuze van een videokaart?
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Welke kaart moet je dan exact kopen?
[BBG aanschaf] Videokaarten
Welke voeding heb je nodig/trekt jouw voeding kaart X?
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29
Algemene tips/vragen over samenstellen gamesysteem?
[BBG Aanschaf] Gamesysteem