Macbook Air voor € 400,- ?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 13.970 views

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-01 14:01
Ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt...

Heeft Tweakers niet een knopje waarmee je een topic kan volgen of zo? En dan bedoel ik niet bookmarken.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
Ik stel voor dat we vanaf nu gewoon ontopic blijven. Ik neem aan dat iedereen wel de afloop wilt weten, wat dus niet gaat gebeuren als dit topic gesloten wordt.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02
Bakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:15:
Ik heb even nagekeken wat een dergelijke laptop waard is.

MacBook Air
Omschrijving computer :
MacBook Air 11 inch Intel Core 2 Duo 1,40 GHz 2304 / 60 GB (SSD) / anders
De Mac2Sell-waarde van uw computer is :
350 € incl BTW

Ik vermoed dat de laptop als tweedehands is gekocht maar niet als zodanig vermeld. Volgens mij kun je op Mail-a-mac ook regelmatig overjarige/tweedehands modellen kopen. Vandaar.
Ja dat denk ik ook, 350. Die is voor die prijs weg binnen 5 minuten dat hij op Marktplaats staat. Je bent gek als je hem voor die prijs verkoopt. Op marktplaats beginnen ze bij 600.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:25
ZpAz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:22:
[...]

Ja dat denk ik ook, 350. Die is voor die prijs weg binnen 5 minuten dat hij op Marktplaats staat. Je bent gek als je hem voor die prijs verkoopt. Op marktplaats beginnen ze bij 600.
Op marktplaats zet je alles te duur, mensen kopen het dan toch wel op Tweakers zou dat toch een stuk minder zijn.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02
600 euro is een stuk reëler dan 350 euro. En die van 600 euro worden gewoon voor die prijs verkocht, je zal dus gek zijn om lager in te zetten.

[ Voor 68% gewijzigd door ZpAz op 15-12-2011 19:38 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:41

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
HAhahahha luister. Hij heeft afgezegd!

Via iemand, met een andere naam, van het bestuur (jaja) laat hij weten dat de laptop voor de volle prijs is opgekocht door een Engelse opkoper. :')

Yeah right. Ik ga in ieder geval vragen of ze aangifte wil doen. We hebben nummers, e-mailadressen, een virtueel adres en meer. Al zal dat ook allemaal wel tijdelijk zijn (pre-paid nummer bijvoorbeeld). Overigens wel een xs4all-adres waarmee hij mailt.

Als iemand z'n gegevens wil moet hij/zij maar DM'en.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjebakka op 15-12-2011 20:27 ]

If it aint fixed, it's broken.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-01 11:11
ik zou hier geen tijd meer in steken..

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:41

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
nee natuurlijk niet.

If it aint fixed, it's broken.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:05
aangifte? want?

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09-2025
Aangifte doen van wat?
Dat iemand zn afspraak afzegt, want meer dan dat is dit nu niet.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:51:
Ik stel voor dat we vanaf nu gewoon ontopic blijven. Ik neem aan dat iedereen wel de afloop wilt weten, wat dus niet gaat gebeuren als dit topic gesloten wordt.
Op zich met je eens, maar dat kost me gewoon teveel tijd om op te ruimen. Dit topic is verzand in een kansloos HK topic :N
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.