Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Misschien hap ik, maar dat lijkt me niet. Dan is er namelijk nog een link met de oplichter.
In ieder geval is de 1 euro niet om er 1000x1 euro o.i.d. aan te verdienen.
Verder, met wat zoekwerk naar onderwijsbelang in Franeker kom ik op de Edisonstraat 23a uit. Verder is er nog zat te vinden qua naam van de persoon e.d.
Echt veel te onwaarschijnlijk. De persoon in kwestie is veel te makkelijk op te sporen en als je alleen al kijkt naar hoevaak de advertentie bekeken is, gaat dat 'm echt niet worden.Póg mo Thóin schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:08:
[...]
Nou, een mail antwoorden is een kwestie van minder dan een minuut. Voor mensen met lage eisen que inkomen niet verkeerd. Geen vetpot, maar ook weinig kans om naar de gevangenis te gaan. Low risk = low reward.
[ Voor 35% gewijzigd door MrSleeves op 14-12-2011 13:14 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Daar heb ik een virtuele creditcard. Maak je daarmee toch die euro over. Kunnen ze verder niets mee.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
D'r is juist helemaal geen reet van die persoon te vinden. Wel veel profielensites maar geen informatie die verder beschikbaar is. Geldt ook voor de stichting.MrSleeves schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:10:
[...]
Misschien hap ik, maar dat lijkt me niet. Dan is er namelijk nog een link met de oplichter.
In ieder geval is de 1 euro niet om er 1000x1 euro o.i.d. aan te verdienen.
Verder, met wat zoekwerk naar onderwijsbelang in Franeker kom ik op de Edisonstraat 23a uit. Verder is er nog zat te vinden qua naam van de persoon e.d.
[...]
Echt veel te onwaarschijnlijk. De persoon in kwestie is veel te makkelijk op te sporen en als je alleen al kijkt naar hoevaak de advertentie bekeken is, gaat dat 'm echt niet worden.
If it aint fixed, it's broken.
Zo niet: verder geen tijd en moeite aan verkloten.
P-P-P-P-Powerbook?Henk007 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:28:
Als je veel tijd over hebt: scam de scammer!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Vergeet die 1 euro x 500. Daar ga je geen persoonlijke mailtjes voor tikken. Denk groter.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:54:
Anyway...
Er is geen enkele reden te bedenken waarom een €1 boeking nodig is voor een koopovereenkomst. Wél is het andersom zo dat incasso's zonder controle vooraf mogelijk worden als er al eerdere betalingen zijn ontvangen. Met andere woorden, je verzamelt tig sukkels die een 'verificatieboeking' doen, en plundert de rekeningen.
Vraag ze voor de grap eens wat de reden is voor de €1 boeking. Waarschijnlijk is de reactie dat als je moeilijk doet ze het wel aan een ander verkopen: proberen in te spelen op je koopjeslust.
Het gaat om de €1 verificatieboeking, en bij dat hotel gaan ze nooit opdagen.
[ Voor 12% gewijzigd door scenix_ op 14-12-2011 15:42 ]
Verwijderd
zal ik het dan maar eens uitleggen hoe dit in zn werk gaat?
Jij maakt 1 euro over naar de "stichting". Na de overboeking word de deal afgeblazen door de verkopende partij, met een of ander lulverhaal. "we zullen je euro terugstorten!".
Vervolgens wordt er op jou rekeningnummer een PayPal account, of een vergelijkbaar account gemaakt. Hierbij worden voor de verificatie 2 kleine bedragen (onder de 1 euro) naar je overgemaakt.
De "verkoper" neem weer contact met je op. Er is iets fout gegaan met de overboeking, of je even kan laten weten welk(e) bedrag(en) er zijn binnengekomen, zodat hij de rest er nog achteraan kan storten.
50% van de mensen heeft niets door, en geeft de 2 bedragen door. Hiermee wordt het PayPal account geactiveerd een aan jou rekening gekoppeld.
2 dagen later, je loopt goedgemutst naar je computer en checked even je internetbankieren. Maar hee! Je rekening is leeg. Alles is door paypal afgeschreven. Je dag is verpest. Oplichters dag is goed!
Is t nou dan eindelijk einde discussie....
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:02:
Jongens jongens....
Jij maakt 1 euro over naar de "stichting". Na de overboeking word de deal afgeblazen door de verkopende partij, met een of ander lulverhaal. "we zullen je euro terugstorten!".
Vervolgens wordt er op jou rekeningnummer een PayPal account, of een vergelijkbaar account gemaakt. Hierbij worden voor de verificatie 2 kleine bedragen (onder de 1 euro) naar je overgemaakt.
De "verkoper" neem weer contact met je op. Er is iets fout gegaan met de overboeking, of je even kan laten weten welk(e) bedrag(en) er zijn binnengekomen, zodat hij de rest er nog achteraan kan storten.
50% van de mensen heeft niets door, en geeft de 2 bedragen door. Hiermee wordt het PayPal account geactiveerd een aan jou rekening gekoppeld.
2 dagen later, je loopt goedgemutst naar je computer en checked even je internetbankieren. Maar hee! Je rekening is leeg. Alles is door paypal afgeschreven. Je dag is verpest. Oplichters dag is goed!
Mwa, met 60 minuten in een uur en 8 uur in een (werk)dag is dat 480 euro per dag is 2400 euro per week als je uitgaat van fulltime. Dat is geen slecht inkomen, hoor.Póg mo Thóin schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:08:
[...]
Nou, een mail antwoorden is een kwestie van minder dan een minuut. Voor mensen met lage eisen que inkomen niet verkeerd. Geen vetpot, maar ook weinig kans om naar de gevangenis te gaan. Low risk = low reward.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Behalve dat je dan in een week 2400 vijanden gemaakt hebt, die allemaal kunnen besluiten om eens bij elkaar te komen en gezamenlijk aangifte te gaan doen.ralpje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:09:
[...]
Mwa, met 60 minuten in een uur en 8 uur in een (werk)dag is dat 480 euro per dag is 2400 euro per week als je uitgaat van fulltime. Dat is geen slecht inkomen, hoor.
Ik ga voor het verhaal van alexbrz
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Verwijderd
In dat geval heb je het toch direct door, zodra er kleine bedragen worden gestort op je rekening is het dus duidelijk een scam. Je geeft de bedragen niet door maar doet gewoon aangifte bij Paypal en eventueel politie.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:02:
Jongens jongens....
(Ik woon btw ook in Friesland, in zijn advertentie gaat het over Franeker, daar ben ik ook werkzaam, zijn er niet meer details over deze verkoper? Qua locatie in Franeker? Want dan wil ik er best eens langsrijden om te zien wat daar precies zit
[ Voor 47% gewijzigd door xoniq op 14-12-2011 16:41 ]
"jaa, maar ik heb het geld toch echt al terug gestort, kan je niet snel even kijken? ik had het via "Paypal" op je rekening laten storen. Er staat dus iets met Paypal"CRXDelSol schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:40:
Maar bij die 2 PayPal betalingen van een paar cent, dan staat er toch een duidelijk betalingskenmerk bij dat het verificatie is van PayPal?
"Nee hoor, Bij dat Paypal staat alleen bedag X en Y staan en iets Verifica..."
"Tuut..Tuuut..Tuut..."
[ Voor 5% gewijzigd door Deem op 14-12-2011 16:44 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Nouja, naam, adres, email..Bakkert schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:21:
[...]
D'r is juist helemaal geen reet van die persoon te vinden. Wel veel profielensites maar geen informatie die verder beschikbaar is. Geldt ook voor de stichting.
Of het klopt is punt 2 natuurlijk. Lijkt wel het geval, aangezien het gewoon zo in de KVK staat. En de naam die ik tegenkwam, kwam ook overeen met de site registratie op SIDN.
[ Voor 16% gewijzigd door MrSleeves op 14-12-2011 16:48 ]
Edit: aardige spuit 11 zie ik maar goed, doe m'n best
[ Voor 32% gewijzigd door __1337__ op 14-12-2011 17:15 ]
-Je hebt één euro overgemaakt naar een random persoon. Vaak worden er geen eigen bankrekeningnummers gebruikt. Je hebt bijvoorbeeld best wel makkelijk een ign bank account gekeylogged. Je kunt hier verder geen geld mee overmaken (ivm de tancodes), maar je kunt hier wel de euro naar laten overmaken om achter het bankrekeningnummer van de koper te komen en vervolgens ook het gekeylogde account te plunderen.
-Naam en adres zijn natuurlijk nep. (vaak van het gekeylogde account)
-Er wordt direct veel besteld naar het buitenland via een vandaag besteld morgen in huis website. Bijvoorbeeld Amerika. De politie kan dan weinig met het adres en het geld kun je ook niet via Paypal terug krijgen, omdat de verkopers wel degelijk het bestelde product hebben geleverd.
Oftewel dik cashen terwijl de risico's op gepakt worden erg klein zijn.
Om te kijken of de verkoper wel in Friesland woont kun je ook even uit de mail headers het ip adres halen. (Al hoeft dit niet altijd te kloppen in verband met de provider)
Het viel me trouwens ook op dat de zinnen in de emails vaak niet kloppen. Het lijkt erop dat ze zo kort mogelijk zijn geschreven om zo min mogelijk fouten te maken.
De vraag is met welk email adres gemaild wordt; als dat hetzelfde is van die in de SIDN van de website, dan lijkt me dat alles nep is wel onwaarschijnlijk.
Ik vraag me nog steeds af wat precies de scam gaat zijn. Ik heb ook wel eens een hele goedkope laptop gekocht (lang geleden, toen Nigeria nog niet bestond
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer in de zin van: 'Er worden vaak gekeylogde accounts gebruikt'. Dat gaat inderdaad niet gebeuren door die 1 euro over te maken.MrSleeves schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:39:
Hoe gaat iemand mijn rekening dan "keyloggen" als ik een euro overmaak?
Misschien had je het topic even helemaal door moeten lezen, dit is namelijk al lang langsgekomen. Het is inderdaad de enige verklaring die enigszins realistisch lijkt maar dan nog vraag ik mij sterk af of dit daadwerkelijk de reden is. Ik woon zelf ook in Groningen en heb de verkoper ook even een bod gedaan, als hij met hetzelfde verhaal komt zal ik hem die euro overmaken en kijken hoe het verder gaatVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:02:
Jongens jongens....
Een euro overmaken om te bepalen 'of we een overeenkomst hebben' klinkt als een stichting met een serieuze juridische kijk op de gang van koop en verkoop maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Ten eerste voegt de euro niets extra's toe aan het aanbod of aan de aanvaarding ervan. Ten tweede is er een aanbod maar geen aanvaarding, deze zou er immers eventueel pas zijn na het controleren van de Macbook ter plekke.
Overigens weet ik uit eigen ervaring dat bijvoorbeeld de ING ook nu nog met het grootste gemak personen automatische incasso's op elke willekeurige rekening laat uitvoeren voor vele duizenden euro's. Al doen ze dat wellicht officieel genomen niet. Die limiet hogen ze echt met een enkel telefoontje op.
Dat doen meer banken; en je hebt ook geen handtekening nodig van de rekeninghouder.Malarky schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:48:
Overigens weet ik uit eigen ervaring dat bijvoorbeeld de ING ook nu nog met het grootste gemak personen automatische incasso's op elke willekeurige rekening laat uitvoeren voor vele duizenden euro's. Al doen ze dat wellicht officieel genomen niet. Die limiet hogen ze echt met een enkel telefoontje op.
Daar heeft iemand eens een boek over geschreven* (en het klopt, ik heb wel eens bij een winkeltje diervoeding gekocht en de betaling ging als volgt: "zal ik het d.m.v. een machtiging doen?" (rekeningnr had'ie al), "Ja, is goed"... geen formulier, of wat dan ook).
* Het dilemma van Fons Schirris
Ze wil geen euro overmaken en heb even gevraagd of ze dat wil vragen, of dat voor hem geen probleem is.Mijn telefoonnummer is 06-xxxxxxxx voor de zekerheid. Er is zo'n algemeen lounge gedeelte net naast de receptie daar zit ik dan wel. Ik heb hem besteld bij Mail A Mac.Als je hem verzekerd dien je wel de orginele prijs op te geven, die staat op de factuur. Eventueel als je inboedelverzekering dit sowieso wel even te doen.Verder hoop dat je veel plezier van de mac gaat hebben.Er zat zo'n algemene post bon bij die heb ik ook per mail gehad. Wat ik heb zal ik uitprinten.Met groet,NAAM ACHTERNAAM
Niet alles is een scam, maar in dit geval zou ik er niet mee ingaan. 1 euro overboeken is totaal onnodig. Als hij het echt voor 400 euro wil verkopen dan accepteert hij gewoon dikke cash of een overboeking na inzien van het product.
http://maps.google.nl/map...kaw&cbp=12,205.17,,0,0.56
Site van Business Center Edison: http://www.mijninschrijfadres.nl/
[ Voor 8% gewijzigd door Tjebakka op 15-12-2011 11:21 ]
En? Al een mailtje terug gehad?Singular1ty schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:37:
Ik heb die verkoper maar eens een mailtje gestuurd of ik de Macbook op kan halen voor 450 euro, kijken hoe 'ie reageert
Ben echt nieuwsgierig
TerechtBakkert schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:56:
[...]
Anyway: ze gaat het niet doenWel geinig, ze gaf als reden dat het wellicht betrouwbaar zou zijn op:
Bakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:05:
Nieuw mailtje binnen
[...]
Ze wil geen euro overmaken en heb even gevraagd of ze dat wil vragen, of dat voor hem geen probleem is.
Verwijderd
Hij kan dan op elke willekeurige site die automatische incasso toelaat, shit bestellen.
Ik kan op de site van de ING ook random rekeningnummers die ik op internet vind intoetsen, dan heb ik ook direct de naam erbij. Dus...Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:51:
Als je 1 euro over maakt. Heeft hij jouw bank rekening + exacte naam die bij die rekening hoort.
Hij kan dan op elke willekeurige site die automatische incasso toelaat, shit bestellen.
Hmm, niet verwacht eerlijkgezegd.
Verwijderd
dus? Dan geldt het niet?Megamind schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:54:
[...]
Ik kan op de site van de ING ook random rekeningnummers die ik op internet vind intoetsen, dan heb ik ook direct de naam erbij. Dus...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 11:59 ]
Waarom maak je niet via paypall geld over? Of zien ze dan nog steeds je rekeningnummer?
Geen vakantie rekening meer op staan, die je eventueel ook wel zou kunnen opzeggen?
[ Voor 23% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-12-2011 12:02 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:07 . Reden: zelfde post als hieronder ]
Oh sorry ik was tot ongeveer pagina 2 gekomen. En had niet verwacht dat er in anderhalve dag al van de koop werd afgezien.
Blijkbaar was het dus toch niet zo'n moeilijk besluit.
wanneer heb je afspraak staan ? Ben reuze benieuwd of je hem uiteindelijk krijgt of niet...Bakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:06:
Het hele verhaal van vooraf een euro overmaken telt niet meer zeg ik net.
@ singularity: Al berichtje terug gehad ?
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
According to my calculations the problem doesn't exist.
b. betrouwbaar adres volgens die site ?!? een virtueel adres noemen ze het zelf, ik vind het een beetje vaag.
+ c. laat je niet overvallen o.i.d.
Hij kan je natuurlijk ook overvallen op het punt dat jij naar binnen wil stappen. Als je slim bent vraag je een maatje of die buiten wil wachten met het geld, dan weet je in ieder geval zeker dat je niet zo al je geld kwijt bent. Want alles aan dit zaakje stinkt natuurlijk!Bakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:20:
Ik ben niet de kleinste, afspraak is middenin de stad ... mja, iemand overvallen in een lounge? Gebeurt dat echt vaak denk je?
[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 15-12-2011 12:23 ]
39
Of achteraf gezien hij dan weet hoe jullie eruit zien.NotSoSteady schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:22:
[...]
Hij kan je natuurlijk ook overvallen op het punt dat jij naar binnen wil stappen. Als je slim bent vraag je een maatje of die buiten wil wachten met het geld, dan weet je in ieder geval zeker dat je niet zo al je geld kwijt bent. Want alles aan dit zaakje stinkt natuurlijk!
2de man volgt jullie waardoor de verkoper uit het zicht blijft.
Dan hoeft hij alleen nog maar de laptop te rollen wat een stuk makkelijker is dan een paar briefjes van 100 in je binnen zak
Of gaat dit toch wat te ver?
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Nou dat zeg ik niet, maar het is duidelijk dat dit zaakje niet in orde is. Maar mensen willen altijd graag opgelicht worden.Fietsbel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:25:
ja de kans is overal wel aanwezig... dan kun je niet eens je huis meer uit, ohw wacht dan heb je weer inbrekers . ohjeee....
Misschien was het ook makkelijk geweest van de TS om het serienummer te vragen, je weet dan direct of de verkopen een MBA heeft, welk type en wanneer die ongeveer is aangeschaft.
[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 15-12-2011 12:33 ]
Crp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:43:
Je kan er natuurlijk een soort "Tweakers Undercover in Nederland" van maken. Verborgen camera's, een uur van te voren aanwezig zijn en hem opwachten . GPS tracker op z'n auto plakken en zien waar hij naartoe gaat etc etc
Er bestaat nu natuurlijk ook een kans dat de verkoper dit topic leest, en met een hele knokploeg komt...
[ Voor 13% gewijzigd door Quiksilver op 15-12-2011 12:48 ]
Wikipedia: StorneringVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:51:
Als je 1 euro over maakt. Heeft hij jouw bank rekening + exacte naam die bij die rekening hoort.
Non argument wanneer er vuurwapens in het spel zijn.Bakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:20:
Ik ben niet de kleinste...
Apart maar wel boeiend topic
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Misschien is die lounchroom wel een dekmantel. Als je eenmaal binnen bent dan word je ontvoerd en gemarteld en dood gemaakt of nog erger!...
wacht...wat ?
[ Voor 8% gewijzigd door kickaround op 15-12-2011 13:18 ]
Het kan nooit, of je krijgt gezeik met dat die vent je wil oplichten, of achteraf dat je gestolen goederen hebt gekocht. Bijde zijn het niet waard voor een relatief klein bedrag a 1000 euro voor een nieuwe macbook air.
En dat argument ik ben een grote kerel?
Common we leven niet meer op de basis school, er is altijd een gek die net iets groter is.
Daarnaast, als 1 van de vermoedens waar is, maakt het niet uit hoe groot of klein je bent.
Die wou me daar een neppe verkopen... Hij deed wel verdacht trouwens en het was 's avonds
Daniel36 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:06:
ja ! doodgemaakt, gereanimeerd en nog eens doodgemaakt en dan steken ze je in de brand en maken je...dood !!!
wacht...wat ?
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik ookBertusB404 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:26:
Ik ben zeer benieuwd naar het verloop van de onmoeting
Ik heb gewoon een goeie rating, en voor slechts 250 is die garantie een koopje!
Hier staat wat
Ik heb interesse! PM mij even met de details.Flappiewappie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:33:
Weet je wat, voor 650,- mag ze mijn MacbookAir kopen zelfde versie met 128gig, 4gig geheugen en snellere processor met garantie via apple tot april.
Artwido schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:04:
omg [afbeelding]
Misschien is die lounchroom wel een dekmantel. Als je eenmaal binnen bent dan word je ontvoerd en gemarteld en dood gemaakt of nog erger!...
En hierboven zijn nu bij uitstek de perfecte slachtoffers voor ripdeal achtige transactie's simpelweg omdat ze er vanuit gaan dat zulke dingen noooooooit gebeuren...Daniel36 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:06:
ja ! doodgemaakt, gereanimeerd en nog eens doodgemaakt en dan steken ze je in de brand en maken je...dood !!!
wacht...wat ?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
egelalexander schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:34:
[...]
Ik heb interesse! PM mij even met de details.
Wat ben jij laag zeg. Hoe durf je gewoon ff een laptop voor de neus van een meisje (studente) weg te stelen ....
Ga anders ff op marktplaats kijken in welke lobby je morgen terecht kan
Ik zou niet gaan en zeker niet met mijn vriendinnetje
On topic: We gaan het lezen hoe het is afgelopen... enneh... Pics or it didn't happen!
[ Voor 91% gewijzigd door SmartDoDo op 15-12-2011 21:07 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Misschien is het wel zo een perv die de rest wel in nature wilt hebben en op deze manier aan een beurt wilt komen.
Ik zal het zeker afblazen als hij het niet leuk vind als u er bij bent.
Dit, het lijkt me dat er grote kans op schuldheling is. Zie bijv. http://www.hetisnietnormaal.nl/waarschuwing/ . Een aankoopbon vragen en de naam checken is ook wel verstandig.Henk007 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 07:27:
Ik zeg gestolen spullen, dus heling en strafbaar.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Snap gelijk waarom hij toehapte op €400,-pedorus schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:24:
[...]
Dit, het lijkt me dat er grote kans op schuldheling is. Zie bijv. http://www.hetisnietnormaal.nl/waarschuwing/ . Een aankoopbon vragen en de naam checken is ook wel verstandig.
Is EXACT wat hij nodig heeft om z'n boete te betalen wegens heling
Liever een nieuwe MBA, 1 van tweakers.net leden zelf, of helemaal niks en dit voorkomt meeste problemen zoals diefstal etc.
BTW, ook eens nagedacht dat meneer andere accounts heeft en op zichzelf heeft staan bieden?
Spannend hoor .. een laptop kopen in een lounchroom.
Ik heb al alle scenario's zien voorbij gaan.. overval, ripdeal, verkrachting. oh wacht!... het is de HK
Ha, funny thing: die wilde westen verhalen kwamen pas nadat dit topic naar het shoppingforum is verhuisd.Artwido schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:02:
Volgens mij gaan sommige hier zelfs nog aan de hand van hun moeder naar de tandarts.
Ik heb al alle scenario's zien voorbij gaan.. overval, ripdeal, verkrachting. oh wacht!... het is de HK
MacBook Air
Omschrijving computer :
MacBook Air 11 inch Intel Core 2 Duo 1,40 GHz 2304 / 60 GB (SSD) / anders
De Mac2Sell-waarde van uw computer is :
350 € incl BTW
Ik vermoed dat de laptop als tweedehands is gekocht maar niet als zodanig vermeld. Volgens mij kun je op Mail-a-mac ook regelmatig overjarige/tweedehands modellen kopen. Vandaar.
[ Voor 28% gewijzigd door Tjebakka op 15-12-2011 15:16 ]
Pas maar op, de orgaanmaffia deinst nergens voor terug! Ze hebben ook het liefst "flinke, sterke" mensen, die hebben goede organen.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Die had ik nog niet voorbij zien komenA-Tray schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:22:
...en toen werd je wakker in een badkuip gevuld met ijsklontjes, met een nier minder...
Pas maar op, de orgaanmaffia deinst nergens voor terug! Ze hebben ook het liefst "flinke, sterke" mensen, die hebben goede organen.
Dat is een best leuke prijsBakkert schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:15:
Ik heb even nagekeken wat een dergelijke laptop waard is.
MacBook Air
Omschrijving computer :
MacBook Air 11 inch Intel Core 2 Duo 1,40 GHz 2304 / 60 GB (SSD) / anders
De Mac2Sell-waarde van uw computer is :
350 € incl BTW
Ik vermoed dat de laptop als tweedehands is gekocht maar niet als zodanig vermeld. Volgens mij kun je op Mail-a-mac ook regelmatig overjarige/tweedehands modellen kopen. Vandaar.
A-Tray schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:22:
...en toen werd je wakker in een badkuip gevuld met ijsklontjes, met een nier minder...
Not sure if trolling or just stupid...
Warhammer en PC games en lego
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
Waarop kunt u controleren?
U kunt zoeken op de volgende gegevens :
* Nederlands bankrekeningnummer (gebruik alleen cijfers, bijv. 0123456789),
* IBAN-nummer (gebruik alleen letters en cijfers, bijv. NL05123412341234123400),
* E-mailadres,
* Telefoonnummer (gebruik alleen cijfers, bijv. 0201234567),
* URL van een webwinkel (bijv. www.eenwinkel.nl).
Warhammer en PC games en lego
En jij zeker met je herdertje of niet?Artwido schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:02:
Volgens mij gaan sommige hier zelfs nog aan de hand van hun moeder naar de tandarts.
Kijk! We hebben iemand die zich aangesproken voelt.NotSoSteady schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:36:
[...]
En jij zeker met je herdertje of niet?
Artwido schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:02:
Si vis pacem, para bellum
Hoe bedoel je laag? Ik hoop niet dat je serieus bent. Hun hebben toch die afspraak voor die laptop van 400 euro? Dan dan ga ik graag op die meneer in die zijn laptop voor 650 verkoopt. Why not?LinuX-TUX schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:40:
[...]
Wat ben jij laag zeg. Hoe durf je gewoon ff een laptop voor de neus van een meisje (studente) weg te stelen ....
Ga anders ff op marktplaats kijken in welke lobby je morgen terecht kan
Was bang dat ik niet goed gelezen had, maar:egelalexander schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:08:
[...]
Hoe bedoel je laag? Ik hoop niet dat je serieus bent. Hun hebben toch die afspraak voor die laptop van 400 euro? Dan dan ga ik graag op die meneer in die zijn laptop voor 650 verkoopt. Why not?
Tweaker toont compassie voor de studente in kwestie, zij heeft niet eens de kans gehad om de deal te zien mislukken, erachter te komen dat het fake was, terug te keren naar tweakers om op een betrouwbaar persoon in te gaan, want jij hebt het al weggekaaptFlappiewappie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:33:
Weet je wat, voor 650,- mag ze mijn MacbookAir kopen zelfde versie met 128gig, 4gig geheugen en snellere processor met garantie via apple tot april.
Ben dus redelijk, met een knipoog en verbazing, serieus
Het is wel 200 euro boven haar budget waarschijnlijk. Weet je wat, ik wacht wel even op de reactie van de persoon dan. Het is niet mijn bedoeling in ieder geval om iets weg te 'kapen'. Vind het een beetje jammer dat ik word afserveerd als een wegkaper. Niet mijn bedoeling. Ik ben gewoon toevallig al heel lang op zoek naar een macbook en werd enthousiast toen ik las dat iemand hem wilde verkopen.LinuX-TUX schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:52:
[...]
Was bang dat ik niet goed gelezen had, maar:
[...]
Tweaker toont compassie voor de studente in kwestie, zij heeft niet eens de kans gehad om de deal te zien mislukken, erachter te komen dat het fake was, terug te keren naar tweakers om op een betrouwbaar persoon in te gaan, want jij hebt het al weggekaapt
Ben dus redelijk, met een knipoog en verbazing, serieus
[ Voor 18% gewijzigd door egelalexander op 15-12-2011 18:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()