lol. Heb je eindelijk een hands-on, kom je er achter dat er al jaren kwaliteit geleverd wordt...
Waar ik me bij het scherm nog het meest aan stoor is dat de helderheid snel achteruit gaat wanneer je onder de horizontale kijkhoek van 90 graden komt. Vooral bij het nabewerken van foto's moet ik regelmatig m'n nek strekken om te controleren hoe de helderheid over de hele scherm/afbeelding is. Dat kun je niet ineens overzien als je er recht voor zit heb ik het idee. Als ik dat voor m'n werk zou doen zou ik deze laptop teruggestuurd hebben naar zijn maker.
Ik typ er geen al te lange verhalen op, maar heb nog niet de indruk gekregen dat het (backlit) keyboard na een jaar achteruit is gegaan. Tenminste, ik had het idee dat het in het begin ook al een beetje resoneerde na toetsaanslagen. Het is zeker niet het meest degelijke aanslag die ik ken.
Van visuele 3D effecten kan ik niet mee spreken, omdat ik dat nog niet gebruikt heb bij gebrek aan bril.
En de fan? Ik denk dat het snel went (bij mij dan), ook al zou de besturing misschien beter kunnen. Maar dat kan beter inderdaad. Als je de verhalen soms leest is het alsof horen en zien je vergaan, maar ik kan er goed mee leven.
Edit:
@hierboven: eigenlijk vind ik (de hoogte van) de 9-cell accu niet vervelend. Het geeft de laptop een hoek die het typen wel fijner maakt (mijn mening).
Ik vervoer mijn xps17 regelmatig in de rugzak naar kantoor per fiets en heb de accu nog niet in m'n rug voelen drukken. Daar komt bij dat een vlakke plaat op je rug ook niet alles is: dat zet alleen maar meer druk/spanning op de behuizing.
[
Voor 14% gewijzigd door
guapper op 27-02-2012 21:22
]