AARGH.
ja.
AARGh.
Dat is ongeveer de menselijke variant van wat mijn XPS 17 1 x per 10 minuten zegt. ZRIIRIRIRIRJIENENGG.. Een walgelijk geluid, wat stotterend beeld met zich meebrengt en mn laptop al plaagt in meerdere en mindere mate sinds ikm 10 maanden geleden kocht. Eindelijk weet ik dankzij een of andere dpc latency blabla dat MC Affee de boosdoener is, maar ik krijg het programma gewoon niet van mijn computer af.
Uninstall: Het werkt niet, hij verwijst naar een webpagina, maar die laadt niet. Ik heb gegoogled, niets.
Map weggooien: Nee, want daarvoor moet je administrator zijn en dat ben je ook. (dit is inlogisch, maar waar. Ik mag als admin niet de mc affee map weggooien?!?!!?)
Services/processen stoppen: Zelfde verhaal als map weggooien, het gaat niet door.
// In plaats van mijn pc te beveiligen verneukt dit wanproduct juist mijn prestaties, en heeft het zich met weerhaakjes in mijn OS geklampt. Als iemand me kan helpen, graag, ik trek de haren uit mijn hoofd hier, Ik ga letterlijk dood in battlefield 3 door dit audio stotter gedoe zo nu en dan..
edit: Ik heb er nog een probleem bij. Al mijn games lopen ineens in slow motion nu. Battlefield, Pes, het maakt niet uit. SLOOM. ik heb dit eerder gehad en opgelost maar ben vergeten de oplossing op mijn hand te tattoeeren

..wat een slechte dag voor mij als gamer, niets dan gezeur atm..
[
Voor 11% gewijzigd door
Fuku-San op 01-10-2012 21:58
]