Die pixel blijkt een 'luie pixel' te zijn, ben er met een doekje overheen gegaan en nu is die weg.
Ik heb nu weer een ander probleem.. Ik heb de ssd in HD1 gezet, en die 750gb hdd in de andere. Windows 7 clean install gedaan, maar krijg nu elke keer de melding 'boot mgr ontbreekt'. De tips die ik op internet vind bieden helaas geen uitkomst.
1.Boot vanaf de Windows DVD.
2.Kies een taal.
3.Klik op volgende.
4.Dan krijg je een lijst met disks.
5.Klik op de disk waar je Windows 7 (boot disk) op staat.
6.Kies optie repair/repareren. (onder in het venster)
&
Plaats de installatieschijf van Windows 7 in het schijfstation en start de computer op.
Druk desgevraagd op een toets.
Selecteer een taal, een tijd, een valuta plus een toetsenbord of een invoermethode en klik op Volgende.
Klik op Uw computer herstellen.
Klik op het besturingssysteem dat u wilt repareren en klik op Volgende.
Klik in het dialoogvenster Opties voor Systeemherstel op Opdrachtprompt.
Typ Bootrec.exe /fixmbr en druk ENTER.
edit:
http://www.sevenforums.co...-bootmgr-missing-fix.html
Deze ook gevonden, nadat ik c: heb ingetikt krijg ik c: maar als ik cb boot intik kan dit niet gevonden worden.
edit: Gelukt:
De 750gb hdd eruit gehaald, windows opnieuwe geinstalleerd op de ssd. Als alles klaar is de hdd er weer in. De partities van de hdd in computerbeheer verwijderen en een nieuwe partitie maken.
[
Voor 23% gewijzigd door
Kimberly op 01-06-2012 12:40
]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED