Opzoek naar een top toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 611 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goed toetsenbord voor bij mijn aankomende gaming systeem.
Iemand enige suggesties? Prijs is niet echt een probleem en er moet een draad aanzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Hi Tomvzuuk,

Het is niet echt de bedoeling om zo een topic te starten. Hier verwachten we ook eigen inspanning. Wat voor toetsenborden vind je interessant, wat is je budget, welke functies zoek je.....

Een topic als deze sterft een snelle dood. =)

OH FAQ
OH beleid

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een keyboard is erg persoonlijk, kijk eens wat je fijn vind tikken en ga dan eens in de pricewatch kijken wat er te vinden is met die eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb een Apple Keyboard. Er bestaat echt geen beter toetsenbord op deze wereld als die! (nee absoluut geen Apple Fanboy, ben allang blij dat het logo niet prominent oop de voorkant staat).

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Google eens naar cherry mx blue. Maar dan niet de blackwidow. Die heeft geen nkey roll over en is van wat mindere kwaliteit. Schrik alleen niet van prijzen van 150 euro.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal zeker even kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Gewoon de reviews lezen. Daarvoor maken mensen die;
http://tweakers.net/price...QBJbENdNPk8x45m0V71jDEGL8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
NeFoRcE schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:22:
Ik heb een Apple Keyboard. Er bestaat echt geen beter toetsenbord op deze wereld als die! (nee absoluut geen Apple Fanboy, ben allang blij dat het logo niet prominent oop de voorkant staat).
Gaming toetsenbord? :x

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
na wat reviews gelezen te hebben haal ik een razer anansi denk ik die g19 gaming keyboards etc zijn veelste duur voor wat ze terug geven en zie allemaal slechte dingen op internet staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gamed prima, of moet je perce keys mappen?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is maar één G19 tenzei je ook op een BE bord kan typen. Als die te duur voor jou is kan je een G510 of G110 halen uit de zelfde serie. Had dan een prijs opgave gedaan zo kom je natuurlijk nergens, reviews en Pricewatch geven voldoende info evenals de al bestaande forum stukken. Maar je bent er al uit binnen 60min dus veel geluk ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:16:
Prijs is niet echt een probleem en er moet een draad aanzitten.
En dan toch G19 te duur? ;) Ik weet niet wat voor vervelende dingen je allemaal gelezen hebt, maar ik ben erg tevreden met mijn G19. Het is wel een duur keyboard, dus de bang-for-buck verhouding is slecht, maar ja ik maak iedere dag gebruik van het extra schermpje.

Prijstechnisch is de G510 dan inderdaad een leuker alternatief.
Ik raad je aan om een grote pc shop / mediamarkt-achtige winkel binnen te lopen en ook even met je handjes aan je toekomstige keyboard te zitten. Er zit nog wel wat verschil in de toetsenweerstand met de verschillende merken. Zo vind ik persoonlijk microsoft keyboards erg vervelend tiepen.

Die optimus keyboards zijn overigens wel echt vet _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door rockhopper op 12-12-2011 17:18 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iemand enige suggesties?
Ja - dit eens goed doorlezen en ter harte nemen:
Het algemeen beleid #quickstart

Een topicstart van twee zinnen zonder enige eigen inzet is hier niet de bedoeling, en die inzet is ook in volgende posts niet te zien. Op GoT verwachten we niet dat je alles zelf weet, wel dat je de moeite doet om uit te zoeken wat je kunt. Aangezien dat hier niet gebeurd is gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.