Ga ik ook maar eens mijn tv-wandje / meubel plaatsen (ten 1e dank aan @Anoniem: 225878 waar ik veel ideeen van heb op gedaan en info van gehad heb.
Begonnen met een frame van balkjes en hoekijzers te maken

om dit hierna aan de muur te bevestigen

close up bevestiging met hoekankers aan de muur

Daarna 2 MDF platen er tegen aan geschroefd (moest in 2 delen aangezien het anders niet in mijn auto past, 180 cm breed 125 cm hoog en mijn nieuwste aanwinst hangt hier al aan de wand
Samsung Qled 65 Inch wat een genot

daarna beplakt met zelfklevende witte vloertegels van PVC van Flexxfloors (mooi vind ik persoonlijk en makkelijk )

Hier is de achterwand klaar

en daarna het welbekende Besta meubel eronder , nog 2 schilderijenplankjes gemonteerd (in mijn geval beeldjes van mijn reizen ) en toen een uurtje of wat bezig geweest met de bekabeling (wat een ........werk was dat
)

ben zelf erg blij met het eindresultaat en was niet eens zo heel veel werk alles bij mekaar
nu weer vrolijk verder sparen voor een nieuwe AV en een Teufel Ultima Surround.
Begonnen met een frame van balkjes en hoekijzers te maken

om dit hierna aan de muur te bevestigen

close up bevestiging met hoekankers aan de muur

Daarna 2 MDF platen er tegen aan geschroefd (moest in 2 delen aangezien het anders niet in mijn auto past, 180 cm breed 125 cm hoog en mijn nieuwste aanwinst hangt hier al aan de wand

daarna beplakt met zelfklevende witte vloertegels van PVC van Flexxfloors (mooi vind ik persoonlijk en makkelijk )

Hier is de achterwand klaar

en daarna het welbekende Besta meubel eronder , nog 2 schilderijenplankjes gemonteerd (in mijn geval beeldjes van mijn reizen ) en toen een uurtje of wat bezig geweest met de bekabeling (wat een ........werk was dat

ben zelf erg blij met het eindresultaat en was niet eens zo heel veel werk alles bij mekaar
[ Voor 2% gewijzigd door heuvela op 08-04-2019 11:04 . Reden: update ]