ik draai idd de ICS beta, maar het zit me verder niet in de weg.. als je het goed doet kun je er zelfs wat mensen mee verbazen hahahasoeskip schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:27:
[...]
Ik heb daar geen last van, heb je ook draaien op de ICS beta?
Misschien kan je proberen de toetsenbord taal en indelingen ff opnieuw instellen.
wat ik me afvraag..soeskip schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:36:
Hoi heb zojuist me case binnen gekregen voor de tomtec!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit als gegoten!
Als ik de fotos zo bekijk dan ligt de tablet op de cover, is dat wel makkelijk typen?
Snap je wat ik bedoel?
Klopt hoor, maar hij vroeg me het even te vragen, vandaar. Ik heb hem nu het advies gegeven zelf aan te melden op het juiste topic.jgelauff schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:46:
[...]
kan die zich beter zelf melden in het 8 inch topic
Zie nu dat hij het onderwerp in het juiste topic op dit forum heeft geplaatst ( androidMike ) en er wordt al goed gereageerd. Kunnen we op dit topic dit onderwerp sluiten ;-)
p.s. Soeskip: Mooi hoesje, ziet er degelijk uit !
[ Voor 26% gewijzigd door Olakius op 14-01-2012 16:46 ]
Andronymus
Verwijderd
Misschien is de vraag al gesteld, maar heb 'm niet kunnen vinden. In de market wordt voor zeer veel apps mijn Xiron als incompatibel vermeld en kan de app niet gevonden of gedownload worden. Is daar een oplossing voor ?
Dolphin is hier bv.een voorbeeld van.
Je kunt de APK's gewoon los op het internet zoeken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:01:
Misschien is de vraag al gesteld, maar heb 'm niet kunnen vinden. In de market wordt voor zeer veel apps mijn Xiron als incompatibel vermeld en kan de app niet gevonden of gedownload worden. Is daar een oplossing voor ?
Die 'Dolphin Browser HD' en 'Dolphin Browser mini' installeert hier gewoon op de tomtec10 ultimate met de custom xiron android 2.3 rom van de topicstart
Snap wat je bedoeld, maar het heeft geen invloed op het typen!Yonah schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:45:
[...]
wat ik me afvraag..
Als ik de fotos zo bekijk dan ligt de tablet op de cover, is dat wel makkelijk typen?
Snap je wat ik bedoel?
Verwijderd
Het gekke is dat ik me meen te herinneren dat het eerder wel lukte, maar als ik nu b.v de Dolphin apk opzoek en probeer te installeren, krijg ik een melding "INSTALLED" . Dit is niet zo, maar Dolphin is wel geinstalleerd op mijn Archos. Als ik dan klik op "INSTALLED" krijg ik een popup schermpje Android Market met de mogelijkheid de app naar een ander device is sturen. "Phone" staat geselecteerd, maar ik kan op een pijltje klikken om een dropdown lijstje op te roepen. Daar worden dan getoond de Xiron zichtbaar als "Unknown ATP7526" , mijn "Archos A70S" en "Phone" . Selecteer ik de Xiron ( is greyed out ), dan krijg ik een melding: Your device's content rating is incompatible with this item" en er gebeurt verder niets.... Ook als ik "Phone" (niet greyed out) selecteer, kan ik wel op "INSTALL" klikken,maar er gebeurt ok dan niets.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 17:33 ]
Mijn toetsenbord verspringt ook wel eens naar Chinees o.i.d. Op de Chinese tekens rechtsonder tikken en dan weer op NL toetsenbord tikken is bij mij de oplossing.soeskip schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:27:
Ik heb daar geen last van, heb je ook draaien op de ICS beta?
Misschien kan je proberen de toetsenbord taal en indelingen ff opnieuw instellen.
Vonkt jullie voedingsadapter ook zo enorm als je deze in het stopcontact steekt?
Een beetje heb je altijd wel maar dit...
Verwijderd
Yep viel mij ook ophwijers schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:01:
Vonkt jullie voedingsadapter ook zo enorm als je deze in het stopcontact steekt?
Verwijderd
Ik was bezig met de update 4.0 maar bij het erase gaat het fout. Help lichtelijk in paniek hier. hij geeft aan
INFO:start to erase IDB
INFO:Start to lower format
Daarna in het rood
ERROR: lower format failed
ERROR: Erasing IDB failed
Wat moet ik nu doen? wat doe ik verkeerd doe het met een windows xp pc wie kan mij snel helpen.
groetjes martin
Daarna in het rood
Wat moet ik nu doen? wat doe ik verkeerd doe het met een windows xp pc wie kan mij snel helpen.
groetjes martin
heb je het tablet wel uit aan de usb port aangesloten met esc ingedrukt gehouden?Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:36:
Ik was bezig met de update 4.0 maar bij het erase gaat het fout. Help lichtelijk in paniek hier. hij geeft aan
Daarna in het rood
groetjes martin
Verwijderd
ja zeker totdat hij hem herkende of moet ik esc bij deze stappen ook nog ingedrukt houden. Heb ik hem nu gesloopt? wat is de volgende stap bedankt voor de snelle reactie
nee esc moet je loslaten totdat de tool zegt found RKandroid.. ipv No Found.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:41:
ja zeker totdat hij hem herkende of moet ik esc bij deze stappen ook nog ingedrukt houden. Heb ik hem nu gesloopt? wat is de volgende stap bedankt voor de snelle reactie
haal evt sdcard uit je tablet, stroomadapter er af en dan dan met een aangesloten usbkabel esc indrukken en met paperclip in de reset. esc ingedrukt houden en dan weer wachten totdat hij gevonden wordt. daarna weer ereaseidb
Verwijderd
Gedaan wat je net zei... als ik hem er nu opnieuw insteek hoor ik alleen tudu geluidje dat er iets in de usb zit maar hij zegt verder niets. Kan het op dit punt kwaad als ik mijn tablet aan en uit zet en pc aan en uit zet of niet? overigens als ik met een naald de reset in druk moet ik dan iets horen of zien? gebeurd namelijk niets.
wat zegt de rkandroidtool? found of no found RKAndroid Loader Rock Usb?Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:57:
Gedaan wat je net zei... als ik hem er nu opnieuw insteek hoor ik alleen tudu geluidje dat er iets in de usb zit maar hij zegt verder niets. Kan het op dit punt kwaad als ik mijn tablet aan en uit zet en pc aan en uit zet of niet? overigens als ik met een naald de reset in druk moet ik dan iets horen of zien? gebeurd namelijk niets.
oke dan is de tablet in de juiste mode,Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:01:
found RKAndroid Loader rock usb
druk eens op eraseIDB?
Verwijderd
Ja heb ik meerdere keren gedaan dan zegt hij erase idb failed. Het scherm staat trouwens ook niet aan?
het scherm van de tablet blijft zwart.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:03:
Ja heb ik meerdere keren gedaan dan zegt hij erase idb failed. Het scherm staat trouwens ook niet aan?
heb je de juiste versie van de drivers geinstalleerd?
heb je je pc al eens geboot?
ik zou op windows de boel verwijderen en tablet opnieuw installeren.
het tablet kun je nu waarschijnlijk gewoon weer opstarten want er is niets aan veranderd
Ik draai Win7 x64 met standaard instellingen. De erase werkt bij mij alleen als ik het flashprogamma met admin rechten uitvoer. Misschien heb je hier iets aan?
Verwijderd
Yes ik ben trotse eigenaar van 4.0
Tablet even opnieuw opgestart en pc opnieuw opgestart en toen deed het erase ineens wel daarna verliep het allemaal vlekkeloos bedankt voor de snelle hulp. Alleen jammer dat de apps er allemaal afzijn maar dat wist ik van te voren. Zo even een plasje zweet op dweilen om mijn stoel heen haha.
Tablet even opnieuw opgestart en pc opnieuw opgestart en toen deed het erase ineens wel daarna verliep het allemaal vlekkeloos bedankt voor de snelle hulp. Alleen jammer dat de apps er allemaal afzijn maar dat wist ik van te voren. Zo even een plasje zweet op dweilen om mijn stoel heen haha.
veel plezierVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:24:
het "voordeel" is wel dat je nu een aantal betere apps kan vindenVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:24:
Zoals gezegt, veel plezier! ik kan je vertellen dat ik mijn laptop een stuk minder gebruik
Heeft iemand die backup instructies succesvol uit kunnen voeren?
Die in de start post gelinked staat.
http://www.androidtablets...ow-backup-restore-fs.html
Ik zie nooit de pop-up na 'su' in adb shell ingetypt te hebben.
Ik weet dat er een tomtec231 rom beschikbaar is, maar wil graag een backup van mijn huidige
installation. Of gaat dat ook niet gebeuren met deze backup? (alleen system files wellicht?).
Moet ik het superuser programma op de tablet aan het draaien hebben voor ik 'su' in de adb shell type?
Nog wat aanvulling: na het uivoeren van de temporary root acces in die z4 tool, verdwijnt de z4 tool en ik zie geen bevestiging dat het gelukt is. Normaal?
Vervolgens USB kabel erin. debug android icon is zichtbaar.
adb push commando gaat goed.
adb shell start op.
'su' geeft geen feedback in de shell. Krijg gelijk weer een prompt.
die cat /proc/mtd stap lukt ook, krijg het lijstje te zien.
maar de rkdump erna geeft een permission denied. De SU is dus inderdaad niet gelukt.
ik heb zowel de su.apk die in de rar erbij zat als de superuser.apk van de ICS instructies geprobeerd, geen verschil.
Is het de bedoeling die su.apk app te draaien voor of na Z4 tool?
Die in de start post gelinked staat.
http://www.androidtablets...ow-backup-restore-fs.html
Ik zie nooit de pop-up na 'su' in adb shell ingetypt te hebben.
Ik weet dat er een tomtec231 rom beschikbaar is, maar wil graag een backup van mijn huidige
installation. Of gaat dat ook niet gebeuren met deze backup? (alleen system files wellicht?).
Moet ik het superuser programma op de tablet aan het draaien hebben voor ik 'su' in de adb shell type?
Nog wat aanvulling: na het uivoeren van de temporary root acces in die z4 tool, verdwijnt de z4 tool en ik zie geen bevestiging dat het gelukt is. Normaal?
Vervolgens USB kabel erin. debug android icon is zichtbaar.
adb push commando gaat goed.
adb shell start op.
'su' geeft geen feedback in de shell. Krijg gelijk weer een prompt.
die cat /proc/mtd stap lukt ook, krijg het lijstje te zien.
maar de rkdump erna geeft een permission denied. De SU is dus inderdaad niet gelukt.
ik heb zowel de su.apk die in de rar erbij zat als de superuser.apk van de ICS instructies geprobeerd, geen verschil.
Is het de bedoeling die su.apk app te draaien voor of na Z4 tool?
[ Voor 37% gewijzigd door Nouja op 15-01-2012 13:02 ]
ok, het is inmiddels gelukt.
Via instructies in first post rooten uitgevoerd (commando mount -o remount,rw /system moet zonder , )
Via ROM tool root access aangezet.
via adb shell 'su' uitgevoerd, zag een popup op tablet
daarna chmod 777 op /data/rkdump
daarna werkte dump commando wel en heb ik een backup op de sdcard.
Via instructies in first post rooten uitgevoerd (commando mount -o remount,rw /system moet zonder , )
Via ROM tool root access aangezet.
via adb shell 'su' uitgevoerd, zag een popup op tablet
daarna chmod 777 op /data/rkdump
daarna werkte dump commando wel en heb ik een backup op de sdcard.
Dat is mooi, een komma.
Mij niet opgevallen, maar ook geen foutmelding gezien.
Ik neem aan dat het geen volledige nandroid backup is?

[ Voor 13% gewijzigd door Hakkie op 15-01-2012 13:56 ]
Hallo.
Even een ander vraagje.
Ik heb de Xiron 10" van Blokker met nog de originele rom.
Als ik een usb stick insteek wordt hij prima gemount en kan ik de bestanden erop afspelen of openen.
Wat ik nog niet snap is hoe ik de usb stick weer kan unmounten (veilig verwijderen), ik krijg nu steeds een waarschuwing dat ik hem eerst moet unmounten.
Even een ander vraagje.
Ik heb de Xiron 10" van Blokker met nog de originele rom.
Als ik een usb stick insteek wordt hij prima gemount en kan ik de bestanden erop afspelen of openen.
Wat ik nog niet snap is hoe ik de usb stick weer kan unmounten (veilig verwijderen), ik krijg nu steeds een waarschuwing dat ik hem eerst moet unmounten.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Na de backup nu ICS Beta draaien. Heerlijk soepel. Maar inderdaad minder compatible.
Video call met skype werkt niet goed, grafische choas. Werkte wel op 2.3.1
Wordfued sleept minder makkelijk. Steentjes vallen nogal eens.
Scrollen in browser gaat wel snel maar witte vlakken flickeren tussendoor. Herstelt wel meteen.
Video call met skype werkt niet goed, grafische choas. Werkte wel op 2.3.1
Wordfued sleept minder makkelijk. Steentjes vallen nogal eens.
Scrollen in browser gaat wel snel maar witte vlakken flickeren tussendoor. Herstelt wel meteen.
Naar aanleiding van dit draadje... een hoes bij de hema gekocht.
Geen succes.
Hij past niet. Is het nu de ipad1 hoes welke past of juist de ipad2 ?

Geen succes.

[ Voor 7% gewijzigd door driel24 op 15-01-2012 19:54 ]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
Klopt hij past niet helemaal lekker maar na een poosje rekt de hoes wel iets op en past hij beter .driel24 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:53:
Geen succes.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb de "iPad case" gekocht, dus niet de "iPad 2 case" ..
de mijne past als gegoten, moest alleen wat gaatjes knippen voor de power plug etc.

de mijne past als gegoten, moest alleen wat gaatjes knippen voor de power plug etc.

[ Voor 60% gewijzigd door Aherin op 15-01-2012 21:17 . Reden: fotos toegevoegd ]
Hey...
Bedankt Yonah.
Ga morgen ruilen !
Bedankt Yonah.
Ga morgen ruilen !
you're welcome 
De hoes is vrij stevig, ik sleep de mijne overal mee naartoe, en ondanks dat ik m regelmatig open en dicht klap op een dag, voelt ie na een week intensief gebruik nog heel erg stevig aan
nu nog VPN inbouwen, en het is een leuke "zakelijke" tab voor wat ik ermee doe
De hoes is vrij stevig, ik sleep de mijne overal mee naartoe, en ondanks dat ik m regelmatig open en dicht klap op een dag, voelt ie na een week intensief gebruik nog heel erg stevig aan
nu nog VPN inbouwen, en het is een leuke "zakelijke" tab voor wat ik ermee doe
Verwijderd
Yohna dat is een nette case. Die van de Hema neem ik aan?
Ik ga morgen maar ff bellen met verschillende Hema vestigingen hier in de buurt.
Kreeg vrijdag via de mail te horen dat ik misschien in de stad (Eindhoven) wel een kans maak.
Heet die gewoon Ipad case?
Ik ga morgen maar ff bellen met verschillende Hema vestigingen hier in de buurt.
Kreeg vrijdag via de mail te horen dat ik misschien in de stad (Eindhoven) wel een kans maak.
De hoes die jij hebt is er één voor de iPad 2: dat zie je aan het gaatje voor de camera vooraan.driel24 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:53:
Geen succes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is inderdaad te smal.
Er zal iemand de verkeerde hoes in de verkeerde doos hebben gestoken...
Teruggaan en hem even uit de doos halen om te proberen is de boodschap
Even domme vraag voor ik verder post: kan ik alleen mijn foto's toevoegen door ze allereerst op een filesharing site te zetten en daarheen te linken? Of kan ik ze ook rechtstreeks hier uploaden?
It's more fun to compute
ok, Case ziet er leuk en zo uit, maar ik wil een silicone shell hebben is er iets wat in de buurt komt om hem erin te proppen ?
ja dat is gewoonbdie van de hema, ik wilde een zwarte maar die was er niet meer, aangezien ilver ook best mooi is... die maar genomen. Ben erg tevreden tot nu toeVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:55:
Yohna dat is een nette case. Die van de Hema neem ik aan?
Dat moet via een externe partij helaas...Catsefrats schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:08:
Even domme vraag voor ik verder post: kan ik alleen mijn foto's toevoegen door ze allereerst op een filesharing site te zetten en daarheen te linken? Of kan ik ze ook rechtstreeks hier uploaden?
Is er wel een betere beta 4.01 rom dan degene die ik draai dan ? en zo ja, waar kan ik die vinden ?jgelauff schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:40:
[...]
en je draait de beta rom van newsmy en die is verre van geoptimaliseerd ook wat betreft stroomverbruik.
Andronymus
nee helaas is er nog nietOlakius schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:52:
[...]
Is er wel een betere beta 4.01 rom dan degene die ik draai dan ? en zo ja, waar kan ik die vinden ?
Dan wachten we rustig af. Degene van wie ik mijn tablet heb zei al tegen me dat deze maand een update zal verschijnen waarbij de SD kaart wel gebruikt kan worden om apps te draaien.
Dus maar ff afwachten dan .... gelukkig heb ik wat leuke spelletjes op de tablet om de tijd te doden ;-)
Die zou dan hier verschijnen:
https://helpdesk.tom-tec.eu/KB/c65/firmwares.aspx
Dus maar ff afwachten dan .... gelukkig heb ik wat leuke spelletjes op de tablet om de tijd te doden ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door Olakius op 16-01-2012 13:45 ]
Andronymus
Is er ook zo'n adresje voor de xironOlakius schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:43:
Dan wachten we rustig af. Degene van wie ik mijn tablet heb zei al tegen me dat deze maand een update zal verschijnen waarbij de SD kaart wel gebruikt kan worden om apps te draaien.
welke xiron de 10 inch is het zelfde als de tomtec dus die rom draait daarook op
Ja, die rom zou idd gewoon op de xiron moeten draaien. Xiron komt uit dezelfde fabriek volgens mij, en heeft geen eigen website.
Andronymus
je bedoelt dus http://helpdesk.xiron.eu/Main/Default.aspxVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:26:
niet had ik je de link niet gegeven olakius
hier mensen alsnog de link
http://www.helpdesk.xi.ron.eu/
Suc6
[ Voor 14% gewijzigd door jgelauff op 16-01-2012 17:40 ]
h'm deze werkt idd niet AndroidMike...
maar ik weet dat jij de originele rom van de xiron hebt gedownload, dus vertel vertel .... hahaha
maar ik weet dat jij de originele rom van de xiron hebt gedownload, dus vertel vertel .... hahaha
[ Voor 79% gewijzigd door Olakius op 16-01-2012 17:38 ]
Andronymus
Voor de mensen die een Hema hoes zoeken: vanmiddag heb ik er in Utrecht eentje gehaald voor 15 euro. Na mijn aanschaf hingen er nog minimaal 5, allemaal grijze kleur.
't Is DEZE Hema:
Steenweg 59
3511 JN Utrecht
030 231 2507
't Is DEZE Hema:
Steenweg 59
3511 JN Utrecht
030 231 2507
Nogmaals bedankt ! Ook bij onze hema nog maar 1.Yonah schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:08:
ik heb de "iPad case" gekocht, dus niet de "iPad 2 case" ..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is echt een perfect passende !
Hallo medetweakers,
heb net deze case logic case/etui gehaald voor mijn tomtec, redelijk geprijst bij de Makro. voor de mensen die zwart boven grijs preferen.
[ Voor 20% gewijzigd door KuronoAlucard op 16-01-2012 22:31 ]
Verwijderd
Hema in het centraal station amsterdam hangen er ook nog zat vandaag een grijzeHakkie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:13:
Voor de mensen die een Hema hoes zoeken: vanmiddag heb ik er in Utrecht eentje gehaald voor 15 euro. Na mijn aanschaf hingen er nog minimaal 5, allemaal grijze kleur.
't Is DEZE Hema:
Steenweg 59
3511 JN Utrecht
030 231 2507
gehaald .Had eerst ook die met die stippen is inderdaad in een verkeerde verpakking gestopt lijkt het wel.Iemand ook al gaten voor de camera's erin gemaakt ?.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 22:47 ]
Gaten met een revolvertang maken werkt niet echt top.
Bovendien t is een k*twerk om exact de positie van het gat voor de frontcam uit te meten. Heb gewoon een ijzerboor in een grotere diameter dan het camera-oog gepakt en deze ff verhit boven het gasfornuis: resulteren in een mooi strak gat (hmmm ok, met een klein beetje donker randje er om heen), die achteraf dus net nog een deel van het oog afdekt
. Toen maar vanuit de zijkant een vierkantje uitgeknipt.
Ik heb alle aansluitingen aan de zijkant ook toegangelijk gemaakt, door gewoon met een schaar wat materiaal weg te knippen..
Bovendien t is een k*twerk om exact de positie van het gat voor de frontcam uit te meten. Heb gewoon een ijzerboor in een grotere diameter dan het camera-oog gepakt en deze ff verhit boven het gasfornuis: resulteren in een mooi strak gat (hmmm ok, met een klein beetje donker randje er om heen), die achteraf dus net nog een deel van het oog afdekt
Ik heb alle aansluitingen aan de zijkant ook toegangelijk gemaakt, door gewoon met een schaar wat materiaal weg te knippen..
It's more fun to compute
Hallo
Heb de dongel aan de praat
Hoe ?
ik heb volgende verhaaltje wat op : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=991342
staat heb ik uitgevoerd.
Nu werkt de dongel en kan internetten via hsdpa
Je moet in het menu mobiele netwerken niets aanvinken anders werkt het niet.
Nu heb ik een app "marine traffic" die zegt dat er geen netwerk is terwijl de browser wel werkt.
weet iemand hoe dit kan?
Heb net op de http://www.tabletguide.nl...-3-tablet-blokker-tablet/ gelezen over
de ingebouwde usb-dongel als je foto bekijkt dan zie je inderdaard een extra gleuf zitten.
Zal er achter de behuizing een dongel zitten?
Volgens de spec zat er ook geen bluetooth in maar het zit er wel in.
is er al iemand die de tablet heeft opgemaakt.
jwsmid
Hoe ?
ik heb volgende verhaaltje wat op : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=991342
staat heb ik uitgevoerd.
Nu heb ik een app "marine traffic" die zegt dat er geen netwerk is terwijl de browser wel werkt.
weet iemand hoe dit kan?
Heb net op de http://www.tabletguide.nl...-3-tablet-blokker-tablet/ gelezen over
de ingebouwde usb-dongel als je foto bekijkt dan zie je inderdaard een extra gleuf zitten.
jwsmid
Interessante bevinding. Net heb ik de reviewer gevraagd in een tweet om meer info.jwsmid schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:08:
Hallo
Hoe ?
staat heb ik uitgevoerd.
weet iemand hoe dit kan?
jwsmid
Ik ben ondertussen aan mijn tweede Tom-Tec. Bij de eerste kwam de glasplaat volledig los lang de rechterkant. Momenteel houd ik angstvallig de glasplaat in de gaten bij het minste gekraak.
Ik ben ook overgeschakeld naar de custom rom (versie 1), maar die bevalt niet helemaal. Het werkt wat sneller en ik kan nu eindelijk bluetooth gebruiken, maar ik heb de indruk dat de aanraakgevoeligheid een stuk minder is. Ook die Zeam Launcher is een onding in mijn ogen. Ik heb de standaard Gingerbread launcher geïnstalleerd en die werkt al wat beter, al vind ik dat de aanpassingen die Tom-Tec doorgevoerd heeft hem een stuk gebruiksvriendelijker maken. Die Zeam laat zicht trouwens ook niet verwijderen via ROM Toolbox (hij zegt dat het verwijderd is, terwijl de app toch geïnstalleerd blijft).
Dus als iemand de APK van de originele launcher heeft en zo vriendelijk zou willen zijn die ergens te uploaden, dan ben ik blij mens. Anders ga ik waarschijnlijk terug over op de standaard ROM. De verbeteringen wegen voor mij niet op tegen de verminderde gebruiksvriendelijkheid.
Edit: De stock ROM installeren gaat blijkbaar ook niet meer. Ik loop vast bij stap 4.
4. Doe de tablet uit, en houd de ESC van de tablet ingedrukt terwijl je de tablet met een USB-kabel aansluit op de PC. Hou de ESC ingedrukt. Als het goed is staan de drivers er al en wordt de tablet herkend door RKAndroidTool.
Ik krijg enkel de melding dat Windows geen drivers geïnstalleerd heeft en RKAndroidTool herkent de tablet niet. Ik voer RKAndroidTool uit als administrator (via rechtermuisklik) en heb het zip-bestand al een keer opnieuw gedownload. Zowel op een 32bit als op een 64bit versie van Windows 7 heb ik hetzelfde probleem.
Ik ben ook overgeschakeld naar de custom rom (versie 1), maar die bevalt niet helemaal. Het werkt wat sneller en ik kan nu eindelijk bluetooth gebruiken, maar ik heb de indruk dat de aanraakgevoeligheid een stuk minder is. Ook die Zeam Launcher is een onding in mijn ogen. Ik heb de standaard Gingerbread launcher geïnstalleerd en die werkt al wat beter, al vind ik dat de aanpassingen die Tom-Tec doorgevoerd heeft hem een stuk gebruiksvriendelijker maken. Die Zeam laat zicht trouwens ook niet verwijderen via ROM Toolbox (hij zegt dat het verwijderd is, terwijl de app toch geïnstalleerd blijft).
Dus als iemand de APK van de originele launcher heeft en zo vriendelijk zou willen zijn die ergens te uploaden, dan ben ik blij mens. Anders ga ik waarschijnlijk terug over op de standaard ROM. De verbeteringen wegen voor mij niet op tegen de verminderde gebruiksvriendelijkheid.
Edit: De stock ROM installeren gaat blijkbaar ook niet meer. Ik loop vast bij stap 4.
4. Doe de tablet uit, en houd de ESC van de tablet ingedrukt terwijl je de tablet met een USB-kabel aansluit op de PC. Hou de ESC ingedrukt. Als het goed is staan de drivers er al en wordt de tablet herkend door RKAndroidTool.
Ik krijg enkel de melding dat Windows geen drivers geïnstalleerd heeft en RKAndroidTool herkent de tablet niet. Ik voer RKAndroidTool uit als administrator (via rechtermuisklik) en heb het zip-bestand al een keer opnieuw gedownload. Zowel op een 32bit als op een 64bit versie van Windows 7 heb ik hetzelfde probleem.
[ Voor 23% gewijzigd door R_M op 17-01-2012 19:02 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk werk je in Windows 7. Ik heb dezelfde problemen gehad en ben naar XP (ik had nog een oude computer) overgastapt en daar werkte het wel. Uiteindelijk heb ik het ook werkendd onder Windws 7 gekregen.jgelauff schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:06:
[...]
het scherm van de tablet blijft zwart.
heb je de juiste versie van de drivers geinstalleerd?
heb je je pc al eens geboot?
ik zou op windows de boel verwijderen en tablet opnieuw installeren.
het tablet kun je nu waarschijnlijk gewoon weer opstarten want er is niets aan veranderd
Het issue in Windows 7 is dat al heb je administrator rigths dat dat niet genoeg is. Je moet op de file RTandroidtool gaan staan, op de rechtermuisknop drukken en opstarten als administrator. Dan werkt het wel.
Groet Cor
Verwijderd
krijg de dongel niet aan de praat, heb net bericht gehad van Xiron(Tomtec)
Wij hebben uw constateringen doorgeven aan de fabriek en zullen
binnen een maand met een update voor de Ultimate 10 komen waarin
deze problemen opgelost zijn, u kunt de update zodra deze wordt gepubliceerd
terugvinden op onze website helpdesk.tom-tec.eu.
Met vriendelijke groet,
Tom-Tec Helpdesk
Wij hebben uw constateringen doorgeven aan de fabriek en zullen
binnen een maand met een update voor de Ultimate 10 komen waarin
deze problemen opgelost zijn, u kunt de update zodra deze wordt gepubliceerd
terugvinden op onze website helpdesk.tom-tec.eu.
Met vriendelijke groet,
Tom-Tec Helpdesk
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het koppelen van TOMTEC 10 tablet aan een adhoc WIFI netwerk?
Ik heb ICS geïnstalleerd en ben daar zeer tevreden over. De reden om over te gaan was oa dat ik hoopte dat WIFI adhoc verbindingen ondersteund zouden worden. Ik heb namelijk een Window Phone en daar kan je een wifirouter op installeren. Het tablet kan echter daarmee geen verbinding maken. Adhoc verbindingen worden door Android nog niet ondersteund.
Nu staan er op internet soms wel complexe instructies voor andere tablets maar het is de vraag of je geen schade aanricht als je dit gebruikt.
Heeft iemand een oplossing? Ik moet waarschijnlijk terug naar de custom Rom met Rooted maar dat moet dan maar.
Groet Cor
Ik heb ICS geïnstalleerd en ben daar zeer tevreden over. De reden om over te gaan was oa dat ik hoopte dat WIFI adhoc verbindingen ondersteund zouden worden. Ik heb namelijk een Window Phone en daar kan je een wifirouter op installeren. Het tablet kan echter daarmee geen verbinding maken. Adhoc verbindingen worden door Android nog niet ondersteund.
Nu staan er op internet soms wel complexe instructies voor andere tablets maar het is de vraag of je geen schade aanricht als je dit gebruikt.
Heeft iemand een oplossing? Ik moet waarschijnlijk terug naar de custom Rom met Rooted maar dat moet dan maar.
Groet Cor
Deze heb je w.s al gezien he ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:33:
Heeft iemand ervaring met het koppelen van TOMTEC 10 tablet aan een adhoc WIFI netwerk?
Groet Cor
http://code.google.com/p/desire-adhoc/
http://www.xda-developers...wireless-network-support/
Andronymus
Je moet nu wel drivers gaan installeren! Vanavond later op avond kan ik je ook de launcher geven die je graag wil.R_M schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:45:
Ik ben ondertussen aan mijn tweede Tom-Tec. Bij de eerste kwam de glasplaat volledig los lang de rechterkant. Momenteel houd ik angstvallig de glasplaat in de gaten bij het minste gekraak.
De launcher zou handig zijn. Ik heb er ondertussen al een aantal geprobeerd, waarvan Launcher Pro het handigst lijkt, maar die lijnt de iconen zo vreemd uit.
Als ik het goed lees, dan worden de benodigde drivers automatisch geïnstalleerd als Windows de tablet ziet maar dat gebeurd dus niet. Het zijn blijkbaar niet dezelfde drivers als die die je nodig hebt om met de tablet bestanden uit te wisselen, want die zijn reeds geïnstalleerd.
Als ik het goed lees, dan worden de benodigde drivers automatisch geïnstalleerd als Windows de tablet ziet maar dat gebeurd dus niet. Het zijn blijkbaar niet dezelfde drivers als die die je nodig hebt om met de tablet bestanden uit te wisselen, want die zijn reeds geïnstalleerd.
Ik heb net ook 2 launchers geprobeerd.... SPB3D Shell en Go Launcher EX beide launchers lijken wel goed te installeren, maar geven een zwart beeld... wanneer ik op home druk en de standaard launcher kies is het beeld weer normaal. ICS 4.01R_M schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:23:
De launcher zou handig zijn. Ik heb er ondertussen al een aantal geprobeerd, waarvan Launcher Pro het handigst lijkt, maar die lijnt de iconen zo vreemd uit.
Heb net ook even met Launcher Pro Plus zitten stoeien. Werkt op zich wel, maar ik kan geen themes installeren. Ik kan ze wel installeren, maar zie ze dan bij themes in de launcher niet terug...
[ Voor 10% gewijzigd door Olakius op 17-01-2012 21:08 ]
Andronymus
hier staat de default launcher:R_M schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:23:
http://www.multiupload.nl/CHTNXAAH8H
echter je google apps zoals market en maps verdwijnen bij deze launcher en de menu optie om ze te activeren is er niet. Was 1 van de redenen om voor zeam launcher te kiezen. Merk dat door toevoegen van de launcher aan de custom rom2 het verschaal probleem met de achtergrond van zeam launcher is opgelost.
Ben ook een beetje benieuwd waarom zeam launcher een onding is zoals je zegt zonder verdere uitleg.
Zeam zal voor en hoop mensen perfect werken, maar ik kan er niet mee uit de voeten. Alles lijkt verkeerd uit te lijnen en die dock heb ik niet nodig op een tablet. Zoiets is natuurlijk heel persoonlijk. Ik had hetzelfde met KDE onder Mandrake. Gnome paste veel beter bij mijn manier van werken. Het moet voor mij een geheel vormen, iets wat Zeam (Android) en KDE (Linux) voor mij niet doen.
Ik heb ondertussen de standaard launcher (waarvoor ik jgelauff bedank) geïnstallerd. Zowel market als maps blijven aanwezig. Waarschijnlijk omdat ik op mijn geroote tablet de oude versies reeds vervangen had door nieuwere.
Ik heb ondertussen de standaard launcher (waarvoor ik jgelauff bedank) geïnstallerd. Zowel market als maps blijven aanwezig. Waarschijnlijk omdat ik op mijn geroote tablet de oude versies reeds vervangen had door nieuwere.
[ Voor 35% gewijzigd door R_M op 17-01-2012 22:56 ]
Verwijderd
Het bericht ging erover dat ik xiron en( dus Tomtec) aangeschreven had, dat de dongel in de 8 inch tablet gewoon werkte, en in de 10 inch niet. Ook dat je je usb niet kon unmounten. Dus heb ik nu een bericht gehad van de helpdesk, dat komende maand een update uitkwam, en dat het dan opgelost moest zijn.
Verwijderd
iTrash v1 - CUSTOM ICS 4.0.1 ROM
Hoi,
Ik heb een Custom Rom gemaakt gebaseerd op de ICS 4.0.1 die boven in deze topic staat. Je kunt hem hier:
http://www.megaupload.com/?d=LHCB1Y8K
downloaden.
Of Hier:
http://uploading.com/files/8e4c8bcc/iTrash.v1.system.7z/
Zodra je hem gedownload hebt moet je hem uitpakken met 7-zip (www.7-zip.org) of met een archiver die 7-zip ondersteund.
Naar het uitpakken blijft het bestand: "system.img" over. Dit bestand moet je kopieren naar de map: "TomtecUltimate10ICSupgrade\rockdev\Image". Daarmee dus het oude bestand vervangen.
Voor de rest moet je de zelfde procedure doen als omschreven in de eerdere geposte ICS 4.0.1 upgrade.
Het volgende is veranderd in deze Image
- Naar installatie is het systeem direct Nederlands talig (ipv. Chinees).
- De tijdzone is correct op Europe/Amsterdam ingesteld.
- De Google Calender werkt.
- Youtube app toegevoegd.
- Systeem naam voor de grap naar iTrash veranderd
iTrash
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 20:21 ]
Goed bezig iTrash. Is het voor jou ook mogelijk om ervoor te zorgen dat apps kunnen worden geïnstalleerd op de externe SD kaart?Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:09:
Hoi,
Ik heb een Custom Rom gemaakt gebaseerd op de ICS 4.0.1 die boven in deze topic staat. Je kunt hem hier:
downloaden.
Verwijderd
Beste g33st,G33st schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:07:
Is het voor jou ook mogelijk om ervoor te zorgen dat apps kunnen worden geïnstalleerd op de externe SD kaart?
Ik heb in: build.prop en in: /etc gekeken. Maar nergens heb ik zo'n optie kunnen vinden. Ook in de GUI van Android4 kan ik het niet vinden.
De TomTec Ultimate 10 geeft je echter wel 2,55GB interne opslag voor je apps. Aangezien apps niet zo groot zijn. Kun je er daar wel erg veel kwijt.
Persoonlijk lijkt het me ook niet handig om ze op de SD-kaart te zetten. Dit omdat het een verwisselbaar medium is. Dus als je daar 100 apps op hebt staan. En je trekt hem eruit, dan moet Android op eens 100 apps verwijderen. Apps die netwerkverbindingen hebben, widgets hebben of op een andere manier interactie hebben met het systeem of gebruiker moeten dan abrupt worden afgesloten. Lijkt me persoonlijk niet echt handig.
Plus hoe umount je de SD-kaart wanneer er apps op draaien
Als je zelf een manier weet te vinden hoe dit wel kan op Android4. Laat het dan ff weten.
Greetz,
iTrash.
Met de ICS 4.0.1 beta ROM kun je ook geen apps op de interne opslag zetten. Er wordt een gedeelte (512MB) van je DDR3 geheugen gebruikt voor "interne flash".
Of heb je dit gefixt?
Of heb je dit gefixt?
Verwijderd
Hallo allemaal!
Heb de update getest, mijn xiron 10 inch draait android ICS heel goed!
Alles loopt een stuk soepeler en voelt sneller aan.
Heb even problemen gehad met het downloaden uit de market maar dat was de volgende dag vanzelf verholpen.
Wat wel nog mist is dat mn tab geen usb meer herkent, terwijl sommige zeggen dat dit wel werkt.
Weet iemand hier iets op?
Ook heb ik het idee dat de aanraak gevoeligheid wat onnauwkeuriger is dan voorheen.
Verder prima software ben heel tevreden!
Groeten jeroen
Heb even problemen gehad met het downloaden uit de market maar dat was de volgende dag vanzelf verholpen.
Wat wel nog mist is dat mn tab geen usb meer herkent, terwijl sommige zeggen dat dit wel werkt.
Ook heb ik het idee dat de aanraak gevoeligheid wat onnauwkeuriger is dan voorheen.
Groeten jeroen
Als je naar je applicaties gaat zie je daar een applicatie genaamd 'explorer', hiermee kun je gewoon bij de bestanden die op de USB stick staan. Hiermee kun je ook gewoon bij de bestanden op je externe SD card komen.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:22:
Hallo allemaal!
Groeten jeroen
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reactie!
Heb het net geprobeerd! Kan de inhoud van de usb stick lezen, beschrijven en aanpassen.
Heb het nog niet met een sd kaart geprobeerd maar dat zal vast wel werken!
Heb alleen nog het probleem dat hij de 16 gb stick niet pakt, en een 4gb wel??
Is daar een verklaring voor?
Heb het net geprobeerd! Kan de inhoud van de usb stick lezen, beschrijven en aanpassen.
Geen idee of dat aan de usb stick ligt die hij toevallig niet pakt of aan de hoeveelheid geheugen op de USB stick. Wel is er eerder een post geweest over mass storage apparaten, zodat externe hardeschijven zouden werken. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Heb de post even voor je opgezocht en hieronder gequote:
Heb de post even voor je opgezocht en hieronder gequote:
bit3m3 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:34:
Voor de personen die de usb mass storage missen (externe hdd ofzo)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1389375
Hopelijk hebben jullie er wat aan
if not...bit3m3
Wat voor file system heb je op de USB sticks? NTFS kan hij niet lezen (ICS 4 beta)Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
Bedankt voor de snelle reactie!
De link naar Megaupload werkt niet meer kan het misschien ergens anders gezet worden ?
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:09:
Hoi,
downloaden.
Zodra je hem gedownload hebt moet je hem uitpakken met 7-zip (www.7-zip.org) of met een archiver die 7-zip ondersteund.
Naar het uitpakken blijft het bestand: "system.img" over. Dit bestand moet je kopieren naar de map: "TomtecUltimate10ICSupgrade\rockdev\Image". Daarmee dus het oude bestand vervangen.
Voor de rest moet je de zelfde procedure doen als omschreven in de eerdere geposte ICS 4.0.1 upgrade.
Het volgende is veranderd in deze ImageVeel plezier ermee!!!
- Naar installatie is het systeem direct Nederlands talig (ipv. Chinees).
- De tijdzone is correct op Europe/Amsterdam ingesteld.
- De Google Calender werkt.
- Youtube app toegevoegd.
- Systeem naam voor de grap naar iTrash veranderd
iTrash
Ik heb helaas de komende dagen geen tijd om een nieuwe rom te bouwen van 4.0.1 (of 4.0.3 want daar ben ik wel mee bezig) maar heb hier een nieuwe parameter file http://www.multiupload.nl/8NFUFJ5077
plaats deze in de rockdev directory en flash ics opnieuw, vooral eerst erase IDB doen!
dan krijg je een 1g userdata partitie (voor je apps) i.p.v. die 512mb, 1.5g heb je dan over voor internal storage.
move to sd werkt gewoon nog niet in de rockchip kernels (ook andere beta's van andere merken hebben er last van)
plaats deze in de rockdev directory en flash ics opnieuw, vooral eerst erase IDB doen!
dan krijg je een 1g userdata partitie (voor je apps) i.p.v. die 512mb, 1.5g heb je dan over voor internal storage.
move to sd werkt gewoon nog niet in de rockchip kernels (ook andere beta's van andere merken hebben er last van)
Verwijderd
Megaupload doet het soms wel maar soms ook niet. Ik heb deze link:rjn27 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:52:
De link naar Megaupload werkt niet meer kan het misschien ergens anders gezet worden ?
http://uploading.com/files/8e4c8bcc/iTrash.v1.system.7z/
Erbij gezet.
GreetZ,
iTrash
Een vraagje.....
Ik heb op internet geweldig mooie custom Roms gevonden van Miui
Engelstalige site: http://miuiandroid.com/
Nederlandse site: http://www.miui.nl/
Filmpje: http://youtu.be/dJ6YLlfecYU
Nu staan er verschillende roms voor diverse telefoons.
Zou het mogelijk zijn om 1 van deze roms op de TomTec Ultimate 10 te laten draaien ?
Of krijg ik dan problemen met allerlei hardware die niet werkt etc.
Zou het mogelijk zijn om 1 van deze roms op de TomTec Ultimate 10 te laten draaien ?
Andronymus
Wat denk je zelf?Olakius schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:33:
Een vraagje.....
zonder goede kernel en drivers ben je nergens, dus voor iedere telefoon en tablet is een special build noodzakelijk, kijk maar eens naar de device tree van bv cyanogenmod hoeveel verschillende er wel niet zijn.
alleen al 5 voor een tablet met rk2918 processor board en geen een die goed build omdat Rockchip geen sources vrijgeeft.
hahahaa ik dacht zelf van niet, maar hoopte dat iemand het gelukt was om de ROM van MIUI om te bouwen hahahahah hoop doet leven he....
Andronymus
Zijn er meer mensen die de swype optie missen?
Ik heb de zip in de ts voor het upgraden naar ics aangepast met de system.img van iTrash en de nieuwe parameter file van jgelauff, zodat het nog makkelijker wordt te upgraden, en je wat meer app-geheugen hebt.
Bedankt mannen!
Bedankt mannen!
Is hiermee weer alle ram beschikbaar voor de Tablet? De tablet werd namelijk zo traag op ICS vond ik zelf.Mastermind schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:55:
Ik heb de zip in de ts voor het upgraden naar ics aangepast met de system.img van iTrash en de nieuwe parameter file van jgelauff, zodat het nog makkelijker wordt te upgraden, en je wat meer app-geheugen hebt.
Bedankt mannen!
Verwijderd
Xenos hoesje past toch net niet. Excuses.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 10:41 ]
Nee, want de userdata ging niet van de ram af. Ik denk dat het probleem in de kernel zit.LoCuTuS2000 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:16:
[...]
Is hiermee weer alle ram beschikbaar voor de Tablet? De tablet werd namelijk zo traag op ICS vond ik zelf.
Verwijderd
Quotes van de tutorial...
iTrash
Deze zin mag je weghalen. In mijn system.img doet de agenda het wel.- Problemen met de standaard Google Agenda
De Market is het probleem niet. Er zijn namelijk 3 soorten apps in de Android Market.- Sommige apps zijn niet zichtbaar in de geinstalleerde Market
- Free & Unprotected - Gratis en voor iedereen.
- Paid & Unprotected - Betaald maar voor iedereen beschikbaar.
- Protected - Betaald of Gratis, maar alleen beschikbaar voor bepaalde firmwarez.
iTrash
De fingerprint in build.prop bepaald hoe de market je device ziet, pak de fingerprint van caynogenmod en je hebt de fullmarket. Met uitzondering van de apps die gewoon niet zijn vrij gegeven voor ics
Verwijderd
Hoi,jgelauff schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:00:
De fingerprint in build.prop bepaald hoe de market je device ziet, pak de fingerprint van caynogenmod en je hebt de fullmarket. Met uitzondering van de apps die gewoon niet zijn vrij gegeven voor ics
Ik heb even op de website van caynogenmod gekeken. Maar kon alleen romz vinden voor mobieltjes. Geen fingerprints.
Heb zelf ff met de system.img zitten rommelen. Die verse fingerprints gebruikt. Maar het maakt allemaal niet zo gek veel uit wat voor een waarde je geeft aan ro.build.fingerprint .... Het veranderd niks. Zelfs als ik hem de orginele waarde geef van de gingerbread rom, doet tie het nog niet goed.
Zoals je zelf al aangeeft: We krijgen niet alle apps omdat we ICS draaien. Of heb je zelf wel een fingerprint gevonden die goed werkt?
Bedankt voor je postje,
iTrash.
Net ff de nieuwe ROM van Itrash geinstalleerd, met de aanpassingen van Jgelauff. Tablet loopt als een zonnetje..
p.s. ik gebruik ipv de market meestal de een 'andere markt' met een zwart kleurtje... daarin kun je heeel veel apps vinden waarbij een streepje door het te betalen bedrag staat ( waar dat nou voor is ??? ) hahaha
p.s. ik gebruik ipv de market meestal de een 'andere markt' met een zwart kleurtje... daarin kun je heeel veel apps vinden waarbij een streepje door het te betalen bedrag staat ( waar dat nou voor is ??? ) hahaha
[ Voor 22% gewijzigd door Olakius op 19-01-2012 15:27 ]
Andronymus
Het is maar goed dat we (nog) geen SOPA wetgeving hebben, anders had je persoonlijk Tweakers op zwart gezet voor onsOlakius schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:41:
Net ff de nieuwe ROM van Itrash geinstalleerd, met de aanpassingen van Jgelauff. Tablet loopt als een zonnetje..
p.s. ik gebruik ipv de market meestal de blackmart daarin kun je heeel veel apps vinden waarvoor je normaal gesproken zou moeten betalen ;-)
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
ooopsss je hebt gelijk, heb mijn berichtje even aangepast, heel scherp, bedankt ! hahahahaDigitalExcorcist schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:04:
[...]
Het is maar goed dat we (nog) geen SOPA wetgeving hebben, anders had je persoonlijk Tweakers op zwart gezet voor ons
Andronymus
ik heb ook de iTrash rom geinstalleerd, met de parameter file zoals hierboven vermeld.
vanavond even mee spelen
hmz.. eerder deed mijn geluid het schijnbaar niet... nu hoor ik ineens allemaal geluidjes
vanavond even mee spelen
hmz.. eerder deed mijn geluid het schijnbaar niet... nu hoor ik ineens allemaal geluidjes
[ Voor 29% gewijzigd door Aherin op 19-01-2012 19:59 ]
een vraagje om de update van iTrash te installeren
Moet ik dan de stappenplan weer volgen van 1 tot het eind
Ik heb al wel ICS 4 op mijn tablet staan
Wie kan me even duidelijk maken hoe ik het moet doen
Wil hem niet bricken
Wil hem niet bricken
ik heb wel de hele stappenplan opnieuw gedaan, en bij mij draaid het nu primaklajo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:06:
een vraagje om de update van iTrash te installeren
Wil hem niet bricken